Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (228)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 228 )
Specjalista / Specjalistka ds. Zakupów Centralnych
Aleja Wojska Polskiego 77A, Jelenia Góra
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Weryfikację warunków współpracy z aktualnymi dostawcami oraz aktywne pozyskiwanie nowych dostawców
Tworzenie zapytań ofertowych i analizę porównawczą ofert
Obsługę procesów zakupowych
Analizę rynku producentów, dystrybutorów w oparciu o dane rynkowe i analizy asortymentowe
Wsparcie Kierownika Zakupów Centralnych w negocjowaniu warunków współpracy z dostawcami oraz udział w przygotowywaniu umów
Współpracę z działami i zespołami w ramach grupy hoteli w celu identyfikacji potrzeb oraz optymalizacji procesów zaopatrzenia, dostaw, gospodarki magazynowej
Weryfikację i optymalizację procesu dostaw i gospodarki magazynowej
Analizę danych zakupowych, przygotowywanie raportów zakupowych, analiz i rekomendacji według ustalonych kryteriów
Zarządzanie i rozwój strategii marketingowej hotelu 5* ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w nowoczesnych kanałach komunikacji
Zbudowanie i zaimplementowanie planu marketingowego (zaplanowanie kalendarza aktywności, produkcja materiałów marketingowych, reklama, mailingi i zarządzanie bazą danych itp.)
Współudział w tworzeniu polityki cenowej hotelu (przy współpracy z Revenue & E-commerce Dyrektorem) oraz wdrażanie w życie uzgodnionych promocji i ofert
Zarządzanie i rozwój podległych pracowników (marketing, sprzedaż grupowa - MICE)
Inicjowanie i podejmowanie aktywności zmierzających do realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów z wykorzystaniem tradycyjnych i nowych kanałów komunikacji, a także budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
Tworzenie i zarządzanie budżetem podległego działu
Analizę i raportowanie skuteczności prowadzonych działań – rekomendowanie działań korygujących
Bieżący monitoring i analiza rynku i działań konkurencji
Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu i Sprzedaży
Świeradów-Zdrój
Wygasła: 12.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie i rozwój strategii marketingowo-sprzedażowej nowego hotelu 5* ze szczególnym uwzględnieniem aktywności w nowoczesnych kanałach komunikacji
Zbudowanie i zaimplementowanie planu marketingowego (zaplanowanie kalendarza aktywności, produkcja materiałów marketingowych, reklama, mailingi i zarządzanie bazą danych itp.)
Współudział w tworzeniu polityki cenowej hotelu (przy współpracy z Revenue & E-commerce Dyrektorem) oraz wdrażanie w życie uzgodnionych promocji i ofert
Zarządzanie i rozwój podległych pracowników (marketing w tym PR i komunikacja wizerunkowa, sprzedaż MICE)
Inicjowanie i podejmowanie aktywności zmierzających do realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów z wykorzystaniem tradycyjnych i nowych kanałów komunikacji, a także budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
Tworzenie i zarządzanie budżetem podległego działu
Analiza i raportowanie skuteczności prowadzonych działań – rekomendowanie działań korygujących
Bieżący monitoring i analiza rynku i działań konkurencji
realizowanie wszystkich zadań związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę
z pracownikami
przygotowywanie umów cywilnoprawnych
ewidencjonowanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym
prowadzenie ewidencji urlopów oraz innych absencji
sprawdzanie i rozliczanie czasu pracy
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków a także zgodnie z RODO
nadzór nad terminowością przeprowadzania szkoleń BHP i badań lekarskich
ścisła współpraca z centralnym działem kadr i płac
Kontroler Finansowy Hoteli będzie odpowiedzialny za kontrolowanie przychodów, kosztów, procesów finansowo-księgowych oraz procedur operacyjnych w celu poprawy efektywności funkcjonowania hotelu przy ścisłej współpracy z centralą firmy;
kontrola bieżących operacji oraz przeprowadzanie okresowych wewnętrznych audytów operacyjnych ( recepcji, rezerwacji, gastronomii, zaopatrzenia, gospodarki magazynowej) w hotelach zgodnie z wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w firmie;
kontrola bieżących operacji oraz przeprowadzanie okresowych audytów w działach księgowych i kadrowo-płacowych w hotelach;
współtworzenie procedur operacyjnych, wskazywanie i ocena ryzyka oraz proponowanie rozwiązań;
opracowywanie analiz, sprawozdań i raportów z audytów;
kontrola i weryfikacja wdrożenia przez hotele rekomendacji audytu;
kontrola polityki kredytowej i windykacji należności w hotelach;
kontrola dokumentów finansowych, magazynowych, zamówień, cen zakupu;
kontrola kosztu surowca w działalności gastronomicznej;
Kontroler Finansowy Hoteli będzie odpowiedzialny za kontrolowanie przychodów, kosztów, procesów finansowo-księgowych oraz procedur operacyjnych w celu poprawy efektywności funkcjonowania hotelu przy ścisłej współpracy z centralą firmy;
kontrola bieżących operacji oraz przeprowadzanie okresowych wewnętrznych audytów operacyjnych ( recepcji, rezerwacji, gastronomii, zaopatrzenia, gospodarki magazynowej) w hotelach zgodnie z wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w firmie;
kontrola bieżących operacji oraz przeprowadzanie okresowych audytów w działach księgowych i kadrowo-płacowych w hotelach;
współtworzenie procedur operacyjnych, wskazywanie i ocena ryzyka oraz proponowanie rozwiązań;
opracowywanie analiz, sprawozdań i raportów z audytów;
kontrola i weryfikacja wdrożenia przez hotele rekomendacji audytu;
kontrola polityki kredytowej i windykacji należności w hotelach;
kontrola dokumentów finansowych, magazynowych, zamówień, cen zakupu;
kontrola kosztu surowca w działalności gastronomicznej;
Kontroler Finansowy Hoteli będzie odpowiedzialny za kontrolowanie przychodów, kosztów, procesów finansowo-księgowych oraz procedur operacyjnych w celu poprawy efektywności funkcjonowania hotelu przy ścisłej współpracy z centralą firmy;
kontrola bieżących operacji oraz przeprowadzanie okresowych wewnętrznych audytów operacyjnych ( recepcji, rezerwacji, gastronomii, zaopatrzenia, gospodarki magazynowej) w hotelach zgodnie z wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w firmie;
kontrola bieżących operacji oraz przeprowadzanie okresowych audytów w działach księgowych i kadrowo-płacowych w hotelach;
współtworzenie procedur operacyjnych, wskazywanie i ocena ryzyka oraz proponowanie rozwiązań;
opracowywanie analiz, sprawozdań i raportów z audytów;
kontrola i weryfikacja wdrożenia przez hotele rekomendacji audytu;
kontrola polityki kredytowej i windykacji należności w hotelach;
kontrola dokumentów finansowych, magazynowych, zamówień, cen zakupu;
kontrola kosztu surowca w działalności gastronomicznej;
Dyrektor Działu Sprzedaży Hotelowych Nieruchomości Inwestycyjnych
Widok 8, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
Realizacja strategii sprzedaży nieruchomości inwestycyjnych
Zarządzanie zespołem doradców ds. sprzedaży
Wyznaczanie celów sprzedaży dla podległego zespołu oraz bieżący monitoring osiąganych rezultatów
Wprowadzenie i rozwój systemów motywacyjnych i sytemu premiowania w zarządzanym dziale
Zdefiniowanie zasad komunikacji i ich realizację w ramach zespołu sprzedaży oraz w kontaktach z potencjalnymi klientami
Inicjowanie i organizacja aktywności marketingowej wspierającej realizację założonych celów sprzedaży oraz współpracę z dostawcami usług marketingowych
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów wspólnie z zespołem doradców ds. sprzedaży
Przygotowanie i analizę raportów sprzedaży oraz rekomendowanie działań mających na celu optymalizację prowadzonych działań
Nadzór nad obiegiem dokumentów, terminowością przygotowania ofert, jakością obsługi klienta
Bieżąca analiza rynku i monitoring działań konkurencji
Kompleksowe zarządzanie hotelem i organizacja pracy podległego zespołu
Odpowiedzialność za ogólny wynik finansowy działalności operacyjnej obiektu
Aktywny udział w pre-openingu kolejnych, nowych obiektów butikowych w ramach Five Seasons
Zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług ukierunkowanych na maksymalizację satysfakcji Gościa
Tworzenie i wdrażanie procedur mających na celu optymalizację funkcjonowania hotelu
Przy współpracy z centralnym działem sprzedaży podejmowanie działań sprzedażowych zapewniających wysokie obłożenie hotelu
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Gośćmi/ klientami biznesowymi
Rekrutowanie, motywowanie, szkolenia i rozwój podległego zespołu oraz jego kontrolę
Kreowanie w hotelu przyjaznego środowiska pracy i dobrej atmosfery
Odpowiedzialność za planowanie, nadzór oraz realizację budżetu obiektu
Sporządzanie raportów z działalności obiektu
Monitorowanie działań konkurencji
Bieżące raportowanie do Regionalnego Dyrektora Grupy Hoteli oraz Zarządu, a także bieżąca współpraca z Dyrektorami innych obiektów należących do Grupy Górskie Resorty
Dokonywanie nocnego audytu - sprawdzania wystawionych dokumentów, weryfikację i uzgadnianie transakcji zarejestrowanych w systemie hotelowym, zamykanie i rozliczanie doby hotelowej
Profesjonalną obsługę gościa, zorientowaną na realizację jego potrzeb
Prezentowanie oferty hotelu
Budowanie przyjaznej atmosfery i dbanie o pozytywny wizerunek hotelu
Obsługę kasy fiskalnej i terminali płatniczych
Sporządzanie i analizowanie raportów oraz przygotowywanie sprawozdań
Recepcjonista K/M Elements Hotel & SPA Świeradów Zdrój
Świeradów-Zdrój
Wygasła: 02.08.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
Profesjonalna obsługa gościa z wykorzystaniem nowoczesnych technologii umożliwiających samodzielny check in Gości, otwieranie drzwi telefonem i wiele więcej
Prezentowanie oferty hotelu
Budowanie przyjaznej atmosfery i dbanie o pozytywny wizerunek hotelu
Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych
Weryfikacja oraz uzgadnianie transakcji zarejestrowanych w systemie hotelowym, zamykanie oraz rozliczanie doby hotelowe
Sporządzanie i analizowanie raportów oraz przygotowywanie sprawozdań
Efektywne zarządzanie całą gastronomią (dbałość zarówno o wysoką jakość oferty gastronomicznej jak i świadczonych przez hotel usług gastronomicznych)
Koordynację i nadzór pracy podległych punktów gastronomicznych w celu zapewnienia wykonywania założonych działań (dwie restauracje, lobby bar, pool bar, room service, obsługa sal konferencyjnych i eventów)
Zapewnienie egzekwowania standardów jakości i zasad świadczonego serwisu w gastronomii (5*)
Stworzenie planu działań promujących usługi gastronomiczne przy współpracy z działem marketingu i sprzedaży (wpływanie na sprzedaż)
Zarządzanie podległym zespołem pracowników (rekrutacje, szkolenia i rozwój, motywowanie i delegowanie zadań oraz kontrola)
Ustalanie grafików i rozliczanie czasu pracy podległego zespołu
Nadzór nad kosztami w dziale gastronomii (FC, BC, HC) – zarządzanie budżetem działu
Przygotowanie raportów i analiza wyników operacyjnych restauracji/ baru
Budowanie i utrzymywania dobrych relacji z dostawcami oraz składanie zamówień na potrzeby restauracji
Nadzorowanie poziomu stanów magazynowych, nadzorowanie zakupów
Zapewnienie terminowego przepływu informacji, dobrej współpracy i komunikacji między działami w hotelu i swoim własnym
Dokonywanie nocnego audytu - sprawdzania wystawionych dokumentów, weryfikację i uzgadnianie transakcji zarejestrowanych w systemie hotelowym, zamykanie i rozliczanie doby hotelowej
Profesjonalną obsługę gościa, zorientowaną na realizację jego potrzeb
Prezentowanie oferty hotelu
Budowanie przyjaznej atmosfery i dbanie o pozytywny wizerunek hotelu
Obsługę kasy fiskalnej i terminali płatniczych
Sporządzanie i analizowanie raportów oraz przygotowywanie sprawozdań
Specjalista ds. Marketingu hotel Crystal Mountain Wisła 5*
Wisła
Wygasła: 06.05.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
współpraca przy opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji, kampanii marketingowych i strategii PR
inicjowanie i wdrażanie aktywności zmierzających do realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych (duża koncentracja na marketingu internetowym - influencer marketing, działania w mediach społecznościowych, marketing bezpośredni e‑mail)
projektowanie/przygotowywanie i nadzór nad produkcją materiałów marketingowych i reklamowych
współtworzenie ofert/ pakietów dla gości indywidualnych
tworzenie i organizacja eventów/ wydarzeń marketingowych
współpraca z dostawcami usług marketingowych
zarządzanie informacją hotelową dla Gości
analiza i raportowanie skuteczności prowadzonych działań – rekomendowanie działań korygujących
bieżący monitoring i analiza rynku i działań konkurencji
Zarządzanie bieżącą operacją w hotelu na poziomie wszystkich działów, ze szczególnym uwzględnieniem działów: Food & Beverage, Recepcja i Rezerwacja , SPA & Wellness, Zakupy w celu osiągnięcia założonych wyników finansowych i jakościowych
Zapewnienie wysokiego obłożenia hotelu, apartamentów, restauracji i centrum konferencyjnego przy zachowaniu najwyższego standardu usług
Kontrolę egzekucji procesów i procedur obowiązujących w hotelu
Koordynowanie projektów, inicjatyw wpływających na rozwój hotelu
Rekrutowanie, motywowanie, szkolenia i rozwój podległego zespołu oraz jego kontrolę
Kreowanie przyjaznego środowiska pracy oraz dobrej atmosfery pracy w hotelu
Bezpośrednie kontakty z Gościem i aktywne budowanie dobrego wizerunku hotelu
Zapewnienie profesjonalnej i efektywnej komunikacji między działami
Sporządzanie raportów z działalności operacyjnej obiektu dla Dyrektora Generalnego i Zarządu
Planowanie działań związanych z programem atrakcji rozrywkowych i aktywności sezonowych dla gości indywidualnych,
Planowanie animacji i warsztatów dla dzieci, w tym tworzenie programu atrakcji, aktywności i animacji, organizowanie niezbędnych materiałów na potrzeby atrakcji oraz rekrutacja zespołu animatorów na potrzeby realizacji atrakcji dla gości,
Planowanie i koordynacja eventów specjalnych i wydarzeń w hotelu,
Realizacja działań zgodnie z założonym budżetem,
Planowanie i organizacja wszelkiego rodzaju materiałów marketingowo-promocyjnych na potrzeby poszczególnych działów hotelu wg wymagań brandu,
W zakresie Content Marketing: opieka nad stronami www i kanałami social media pod kątem planowania, aktualizacji i tworzenia contentu,
Planowanie i realizacja działań marketingowo-promocyjnych hotelu, w tym współpraca z dostawcami i podwykonawcami
Recepcjonista K/M Elements Hotel & SPA Świeradów Zdrój
Świeradów-Zdrój
Wygasła: 29.04.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
Profesjonalna obsługa gościa z wykorzystaniem nowoczesnych technologii umożliwiających samodzielny check in Gości, otwieranie drzwi telefonem i wiele więcej
Prezentowanie oferty hotelu
Budowanie przyjaznej atmosfery i dbanie o pozytywny wizerunek hotelu
Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych
Weryfikacja oraz uzgadnianie transakcji zarejestrowanych w systemie hotelowym, zamykanie oraz rozliczanie doby hotelowe
Sporządzanie i analizowanie raportów oraz przygotowywanie sprawozdań
Kontrola bieżących operacji oraz przeprowadzanie okresowych wewnętrznych audytów operacyjnych ( recepcji, rezerwacji, gastronomii, zaopatrzenia, gospodarki magazynowej) w hotelach zgodnie z wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w firmie
Kontrola bieżących operacji oraz przeprowadzanie okresowych audytów w działach księgowych i kadrowo-płacowych w hotelach
Współtworzenie procedur operacyjnych, wskazywanie i ocena ryzyka oraz proponowanie rozwiązań
Opracowywanie analiz, sprawozdań i raportów z audytów
Kontrola i weryfikacja wdrożenia przez hotele rekomendacji audytu
Kontrola polityki kredytowej i windykacji należności w hotelach
Kontrola dokumentów finansowych, magazynowych, zamówień, cen zakupu
Kontrola kosztu surowca w działalności gastronomicznej
Efektywne zarządzanie gastronomią (dbałość zarówno o wysoką jakość oferty gastronomicznej jak i świadczonych przez hotel usług gastronomicznych)
Koordynację i nadzór pracy podległych punktów gastronomicznych w celu zapewnienia wykonywania założonych działań (dwie restauracje, lobby bar, pool bar, room service obsługa sal konferencyjnych i eventów)
Zapewnienie egzekwowania standardów jakości i zasad świadczonego serwisu w gastronomii (5*)
Stworzenie planu działań promujących usługi gastronomiczne przy współpracy z działem marketingu i sprzedaży (wpływanie na sprzedaż)
Zarządzanie podległym zespołem pracowników (rekrutacje, szkolenia i rozwój, motywowanie i delegowanie zadań oraz kontrola)
Ustalanie grafików i rozliczanie czasu pracy podległego zespołu
Nadzór nad kosztami w dziale gastronomii (FC, BC, HC) – zarządzanie budżetem działu
Przygotowanie raportów i analiza wyników operacyjnych restauracji/ baru
Budowanie i utrzymywania dobrych relacji z dostawcami oraz składanie zamówień na potrzeby restauracji
Nadzorowanie poziomu stanów magazynowych, nadzorowanie zakupów
Zapewnienie terminowego przepływu informacji, dobrej współpracy i komunikacji między działami w hotelu i swoim własnym
Współpraca z pokojowymi w zakresie sprzątania pokoi, dostarczania bielizny pościelowej, ręczników, chemii przemysłowej, kosmetyków oraz wynoszenia śmieci;
Kontrola stanów magazynowych oraz bieżące utrzymanie porządku w magazynach;
Liczenie ręczników oraz bielizny pościelowej oddawanych oraz zwracanych z pralni;
Dostarczanie do gości zamówionych sprzętów i akcesoriów;
Utrzymywanie czystości i porządku w przydzielonym obszarze hotelowym
zarządzenie całą infrastrukturą IT w hotelu (telefony, komputery, drukarki, kasy fiskalne, Wifi, nagłośnienie, projektory itp.)
wsparcie informatyczne użytkowników oraz obsługa sprzętu komputerowego i infrastruktury sieciowej
zapewnienie ciągłości działania sprzętu i sieci IT (nadzór nad prawidłowym działaniem sprzętu, oprogramowania i sieci komputerowych oraz usuwanie awarii),
dbanie o poprawny stan instalacji w hotelu (instalacje sanitarne, urządzenia w kuchni, pozostałe wyposażenie w hotelu)
wykonywanie drobnych prac konserwatorskich w hotelu
współpracę z firmami zewnętrznymi
prowadzenie dokumentacji związanej z utrzymaniem sieci i sprzętu
Dokonywanie nocnego audytu - sprawdzania wystawionych dokumentów, weryfikację i uzgadnianie transakcji zarejestrowanych w systemie hotelowym, zamykanie i rozliczanie doby hotelowej
Profesjonalną obsługę gościa, zorientowaną na realizację jego potrzeb
Prezentowanie oferty hotelu
Budowanie przyjaznej atmosfery i dbanie o pozytywny wizerunek hotelu
Obsługę kasy fiskalnej i terminali płatniczych
Sporządzanie i analizowanie raportów oraz przygotowywanie sprawozdań
Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu hotel 5* Świeradów Zdrój
Świeradów-Zdrój
Wygasła: 13.04.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Dyrektor/prezes
Obowiązki:
Rewizję i rozwój aktualnej strategii sprzedaży usług hotelowych, gastronomicznych i konferencyjnych
Odpowiedzialność za stworzenie planu aktywności marketingowych wspierającego cele sprzedażowe i wizerunkowe
Współudział w tworzeniu polityki cenowej hotelu (przy współpracy z Revenue & E-commerce Dyrektorem) oraz wdrażanie w życie uzgodnionych promocji i ofert
Zarządzanie i rozwój podległych pracowników
Inicjowanie i podejmowanie aktywności zmierzających do realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów z wykorzystaniem tradycyjnych i nowych kanałów komunikacji, a także budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
Tworzenie i zarządzanie budżetem podległego działu
Analizę i raportowanie skuteczności prowadzonych działań – rekomendowanie działań korygujących
Bieżący monitoring i analiza rynku i działań konkurencji
Planowanie działań związanych z programem atrakcji rozrywkowych i aktywności sezonowych dla gości indywidualnych,
Planowanie animacji i warsztatów dla dzieci, w tym tworzenie programu atrakcji, aktywności i animacji, organizowanie niezbędnych materiałów na potrzeby atrakcji oraz rekrutacja zespołu animatorów na potrzeby realizacji atrakcji dla gości,
Planowanie i koordynacja eventów specjalnych i wydarzeń w hotelu,
Realizacja działań zgodnie z założonym budżetem,
Planowanie i organizacja wszelkiego rodzaju materiałów marketingowo-promocyjnych na potrzeby poszczególnych działów hotelu wg wymagań brandu,
W zakresie Content Marketing: opieka nad stronami www i kanałami social media pod kątem planowania, aktualizacji i tworzenia contentu,
Planowanie i realizacja działań marketingowo-promocyjnych hotelu, w tym współpraca z dostawcami i podwykonawcami,
Udział w programie motywacyjnym #PlatynowaKariera, który wiąże się z szeregiem benefitów
Specjalista ds. marketingu Platinum Hotel & SPA 5*
Szklarska Poręba
Wygasła: 07.04.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
Planowanie działań związanych z programem atrakcji rozrywkowych i aktywności sezonowych dla gości indywidualnych,
Planowanie animacji i warsztatów dla dzieci, w tym tworzenie programu atrakcji, aktywności i animacji, organizowanie niezbędnych materiałów na potrzeby atrakcji oraz rekrutacja zespołu animatorów na potrzeby realizacji atrakcji dla gości,
Planowanie i koordynacja eventów specjalnych i wydarzeń w hotelu,
Realizacja działań zgodnie z założonym budżetem,
Planowanie i organizacja wszelkiego rodzaju materiałów marketingowo-promocyjnych na potrzeby poszczególnych działów hotelu wg wymagań brandu,
W zakresie Content Marketing: opieka nad stronami www i kanałami social media pod kątem planowania, aktualizacji i tworzenia contentu,
Planowanie i realizacja działań marketingowo-promocyjnych hotelu, w tym prowadzenie współpracy z dostawcami i podwykonawcami
Prowadzenie bieżących spraw związanych z zatrudnieniem m.in. umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, aneksy do umów, urlopy, zwolnienia lekarskie, badania lekarskie, wystawianie zaświadczeń a także przygotowanie dokumentów związanych ze zwalnianiem pracowników
Ewidencjonowanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym
Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień oraz innych absencji
Sprawdzanie i rozliczanie czasu pracy
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków a także zgodnie z RODO
Nadzór nad terminowością przeprowadzania szkoleń BHP i przeprowadzaniem badań lekarskich
Współpracę ze szkołami i uczelniami w zakresie pozyskiwania stażystów i praktykantów
Ścisła współpraca z centralnym działem kadr i płac
Prowadzenie bieżących spraw związanych z zatrudnieniem m.in. umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, aneksy do umów, urlopy, zwolnienia lekarskie, badania lekarskie, wystawianie zaświadczeń a także przygotowanie dokumentów związanych ze zwalnianiem pracowników
Ewidencjonowanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym
Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień oraz innych absencji
Sprawdzanie i rozliczanie czasu pracy
Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatków a także zgodnie z RODO
Nadzór nad terminowością przeprowadzania szkoleń BHP i przeprowadzaniem badań lekarskich
Współpracę ze szkołami i uczelniami w zakresie pozyskiwania stażystów i praktykantów
Ścisła współpraca z centralnym działem kadr i płac
Recepcjonista K/M Elements Hotel & SPA Świeradów Zdrój
Świeradów-Zdrój
Wygasła: 28.03.2022
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista (mid/regular)
Obowiązki:
Profesjonalna obsługa gościa z wykorzystaniem nowoczesnych technologii umożliwiających samodzielny check in Gości, otwieranie drzwi telefonem i wiele więcej
Prezentowanie oferty hotelu
Budowanie przyjaznej atmosfery i dbanie o pozytywny wizerunek hotelu
Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych
Weryfikacja oraz uzgadnianie transakcji zarejestrowanych w systemie hotelowym, zamykanie oraz rozliczanie doby hotelowe
Sporządzanie i analizowanie raportów oraz przygotowywanie sprawozdań