Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (21)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 21 )
p.o. Dyrektor Rybackiego Zakładu Doświadczalnego w Zatorze
Jana Pawła II 9a, Zator
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
nadzór, organizacja pracy pracowników i kierowanie Rybackim Zakładem Doświadczalnym - RZD;
prowadzenie i utrzymanie użytkowanych obiektów stawowych na poziomie zapewniającym odpowiednie warunki dla chowu i hodowli ryb;
efektywne wdrażanie osiągnięć nauki i techniki, w zgodzie z zasadą pełnego rachunku ekonomicznego;
zapewnienie prowadzenia racjonalnej produkcji, w tym nadzór nad kosztami, produkcją i sprzedażą ryb;
prowadzenie racjonalnej polityki w zakresie zatrudniania pracowników RZD;
prowadzenie stałego monitoringu nad efektywnością, gospodarnością, prawidłowością, rzetelnością i zgodnością pod względem formalnym działań prowadzonych przez RZD;
udział w pracach doświadczalnych i badawczych realizowanych przez Instytut;
gospodarowanie i administrowanie powierzonym mieniem
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Michała Oczapowskiego 10, Olsztyn
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wykonywanie zadań związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie usług, dostaw oraz robót budowlanych, przy zachowaniu zasad uczciwej konkurencji i trybów udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
Koordynację procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego;
Sporządzanie dokumentacji przetargowej i jej archiwizowanie;
Sporządzanie planów, sprawozdań i raportów;
Publikowanie ogłoszeń o przetargach;
Sporządzenie projektowanych postanowień umowy;
Formułowanie pism i ofert;
Udzielanie pomocy merytorycznej w dziedzinie zamówień publicznych innym pracownikom Zamawiającego
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Michała Oczapowskiego 10, Olsztyn
Wygasła: 12.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wykonywanie zadań związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie usług, dostaw oraz robót budowlanych, przy zachowaniu zasad uczciwej konkurencji i trybów udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
Koordynację procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego;
Sporządzanie dokumentacji przetargowej i jej archiwizowanie;
Sporządzanie planów, sprawozdań i raportów;
Publikowanie ogłoszeń o przetargach;
Sporządzenie projektowanych postanowień umowy;
Formułowanie pism i ofert;
Udzielanie pomocy merytorycznej w dziedzinie zamówień publicznych innym pracownikom Zamawiającego
p.o. Dyrektora Rybackiego Zakładu Doświadczalnego w Zatorze
Jana Pawła II 9a, Zator
Wygasła: 03.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
nadzór, organizacja pracy pracowników i kierowanie Rybackim Zakładem Doświadczalnym - RZD;
prowadzenie i utrzymanie użytkowanych obiektów stawowych na poziomie zapewniającym odpowiednie warunki dla chowu i hodowli ryb;
efektywne wdrażanie osiągnięć nauki i techniki, w zgodzie z zasadą pełnego rachunku ekonomicznego;
zapewnienie prowadzenia racjonalnej produkcji, w tym nadzór nad kosztami, produkcją i sprzedażą ryb;
prowadzenie racjonalnej polityki w zakresie zatrudniania pracowników RZD;
prowadzenie stałego monitoringu nad efektywnością, gospodarnością, prawidłowością, rzetelnością i zgodnością pod względem formalnym działań prowadzonych przez RZD;
udział w pracach doświadczalnych i badawczych realizowanych przez Instytut;
gospodarowanie i administrowanie powierzonym mieniem
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Michała Oczapowskiego 10, Olsztyn
Wygasła: 22.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wykonywanie zadań związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie usług, dostaw oraz robót budowlanych, przy zachowaniu zasad uczciwej konkurencji i trybów udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
Koordynację procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego;
Sporządzanie dokumentacji przetargowej i jej archiwizowanie;
Sporządzanie planów, sprawozdań i raportów;
Publikowanie ogłoszeń o przetargach;
Sporządzenie projektowanych postanowień umowy;
Formułowanie pism i ofert;
Udzielanie pomocy merytorycznej w dziedzinie zamówień publicznych innym pracownikom Zamawiającego
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Michała Oczapowskiego 10, Olsztyn
Wygasła: 08.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wykonywanie zadań związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie usług, dostaw oraz robót budowlanych, przy zachowaniu zasad uczciwej konkurencji i trybów udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
Koordynację procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego;
Sporządzanie dokumentacji przetargowej i jej archiwizowanie;
Sporządzanie planów, sprawozdań i raportów;
Publikowanie ogłoszeń o przetargach;
Sporządzenie projektowanych postanowień umowy;
Formułowanie pism i ofert;
Udzielanie pomocy merytorycznej w dziedzinie zamówień publicznych innym pracownikom Zamawiającego
Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych
Michała Oczapowskiego 10, Olsztyn
Wygasła: 09.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wykonywanie zadań związanych z zamówieniami publicznymi w zakresie usług, dostaw oraz robót budowlanych, przy zachowaniu zasad uczciwej konkurencji i trybów udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
Koordynację procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego;
Sporządzanie dokumentacji przetargowej i jej archiwizowanie;
Sporządzanie planów, sprawozdań i raportów;
Publikowanie ogłoszeń o przetargach;
Sporządzenie projektowanych postanowień umowy;
Formułowanie pism i ofert;
Udzielanie pomocy merytorycznej w dziedzinie zamówień publicznych innym pracownikom Zamawiającego
Wsparcie techniczne dla pracowników Instytutu - zdalnie oraz lokalnie,
Rejestrowanie zgłoszonych problemów oraz incydentów,
Obsługa informatyczna placówek Instytutu,
Konfiguracja sprzętu komputerowego oraz drukarek,
Pomoc przy usługach w zakresie zarządzania prawami dostępu (AD),
Tworzenie i utrzymywanie aktualnej dokumentacji (w tym procedur),
Współpraca z administratorami w sytuacjach awarii,
Możliwe rozszerzenie zadań wg uzgodnienia o obszar wsparcia rozwiązywania podstawowych problemów sieciowych, związanych z konserwacją i eksploatacją sieci LAN
Sporządzanie, dekretowanie i księgowanie list płac, list płac umów cywilnoprawnych, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, list płac ZFŚS i ekwiwalentów za niewykorzystany urlop
Naliczanie składek ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz sporządzanie deklaracji ZUS DRA
Naliczanie zasiłków chorobowych oraz prowadzenie kartotek zasiłkowych
Comiesięczne i systematyczne uzgadnianie zapisów na kontach księgowych rozrachunki z tytułu ZUS (składki, społeczne, zdrowotne, FP) z programem PŁATNIK w celu poprawnego dokonania przelewu bankowego do ZUS
Naliczanie, dekretowanie i księgowanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych od wynagrodzeń, umów zleceń, honorariów, ZFŚS i sporządzanie deklaracji PIT 11, PIT8/AR, PIT 4 itp. wraz z systematycznym i comiesięcznym uzgadnianiem rozrachunków publicznoprawnych w celu poprawnego dokonania przelewu bankowego do US
Sporządzanie, dekretowanie i księgowanie deklaracji PFRON oraz comiesięczne i systematyczne uzgadnianie zapisów na kontach księgowych rozrachunków publicznoprawnych z tego tytułu
Dekretowanie i księgowanie oraz comiesięczne i systematyczne uzgadnianie zapisów na kontach księgowych rozrachunki z tytułu wynagrodzeń osobowych, bezosobowych i zasiłków z tytułu ZUS z księgą pomocniczą
Dekretowanie i księgowanie oraz comiesięczne i systematyczne uzgadnianie zapisów na kontach księgowych rozrachunków wynikających z potrąceń z list płat z tytułu udzielonych pożyczek mieszkaniowych z ZFŚS, ubezpieczenia grupowego, związków zawodowych, PKZP, PPK itp
Sporządzanie deklaracji RCA, RSA, RZA, ZUS IWA
Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników Instytutu oraz osób zatrudnionych na podstawie umów zleceń i umów o dzieło
Prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z rozliczeniami z US, ZUS, potrąceń komorniczych w zakresie wynagrodzeń
Sporządzanie, dekretowanie i księgowanie list płac, list płac umów cywilnoprawnych, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, list płac ZFŚS i ekwiwalentów za niewykorzystany urlop
Naliczanie składek ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz sporządzanie deklaracji ZUS DRA
Naliczanie zasiłków chorobowych oraz prowadzenie kartotek zasiłkowych
Comiesięczne i systematyczne uzgadnianie zapisów na kontach księgowych rozrachunki z tytułu ZUS (składki, społeczne, zdrowotne, FP) z programem PŁATNIK w celu poprawnego dokonania przelewu bankowego do ZUS
Naliczanie, dekretowanie i księgowanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych od wynagrodzeń, umów zleceń, honorariów, ZFŚS i sporządzanie deklaracji PIT 11, PIT8/AR, PIT 4 itp. wraz z systematycznym i comiesięcznym uzgadnianiem rozrachunków publicznoprawnych w celu poprawnego dokonania przelewu bankowego do US
Sporządzanie, dekretowanie i księgowanie deklaracji PFRON oraz comiesięczne i systematyczne uzgadnianie zapisów na kontach księgowych rozrachunków publicznoprawnych z tego tytułu
Dekretowanie i księgowanie oraz comiesięczne i systematyczne uzgadnianie zapisów na kontach księgowych rozrachunki z tytułu wynagrodzeń osobowych, bezosobowych i zasiłków z tytułu ZUS z księgą pomocniczą
Dekretowanie i księgowanie oraz comiesięczne i systematyczne uzgadnianie zapisów na kontach księgowych rozrachunków wynikających z potrąceń z list płat z tytułu udzielonych pożyczek mieszkaniowych z ZFŚS, ubezpieczenia grupowego, związków zawodowych, PKZP, PPK itp
Sporządzanie deklaracji RCA, RSA, RZA, ZUS IWA
Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników Instytutu oraz osób zatrudnionych na podstawie umów zleceń i umów o dzieło
Prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z rozliczeniami z US, ZUS, potrąceń komorniczych w zakresie wynagrodzeń
Bieżąca i kompleksowa obsługa pracowników w zakresie administracji personalnej
Przygotowywanie dokumentacji pracowniczej (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne, umowy o dzieło, świadectwa pracy), stałe jej aktualizowanie i bezpieczne przechowywanie
Bieżąca i kompeksowa obsługa pracowników w zakresie administracji personalnej. Przygotowywanie dokumentacji pracowniczej
stałe jej aktualizowanie i bezpieczne przechowywanie. Rozliczanie czasu pracowników. Przygotowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby organizacji i instytucji zewnętrznych. Administrowanie PPK. Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie oraz nadzór nad badaniami medycyny pracy. Nadzór nad szkoleniami BHP. Wsparcie pracowników w zakresie wiedzy o prawie pracy
uberzpieczeniach społecznych i wewnętrznych przepisach.
godziny pracy 7-15
Sporządzanie, dekretowanie i księgowanie list płac, list płac umów cywilnoprawnych, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, list płac ZFŚS i ekwiwalentów za niewykorzystany urlop
Naliczanie składek ZUS zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz sporządzanie deklaracji ZUS DRA
Naliczanie zasiłków chorobowych oraz prowadzenie kartotek zasiłkowych
Comiesięczne i systematyczne uzgadnianie zapisów na kontach księgowych rozrachunki z tytułu ZUS (składki, społeczne, zdrowotne, FP) z programem PŁATNIK w celu poprawnego dokonania przelewu bankowego do ZUS
Naliczanie, dekretowanie i księgowanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych od wynagrodzeń, umów zleceń, honorariów, ZFŚS i sporządzanie deklaracji PIT 11, PIT8/AR, PIT 4 itp. wraz z systematycznym i comiesięcznym uzgadnianiem rozrachunków publicznoprawnych w celu poprawnego dokonania przelewu bankowego do US
Sporządzanie, dekretowanie i księgowanie deklaracji PFRON oraz comiesięczne i systematyczne uzgadnianie zapisów na kontach księgowych rozrachunków publicznoprawnych z tego tytułu
Dekretowanie i księgowanie oraz comiesięczne i systematyczne uzgadnianie zapisów na kontach księgowych rozrachunki z tytułu wynagrodzeń osobowych, bezosobowych i zasiłków z tytułu ZUS z księgą pomocniczą
Dekretowanie i księgowanie oraz comiesięczne i systematyczne uzgadnianie zapisów na kontach księgowych rozrachunków wynikających z potrąceń z list płat z tytułu udzielonych pożyczek mieszkaniowych z ZFŚS, ubezpieczenia grupowego, związków zawodowych, PKZP, PPK itp
Sporządzanie deklaracji RCA, RSA, RZA, ZUS IWA
Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników Instytutu oraz osób zatrudnionych na podstawie umów zleceń i umów o dzieło
Prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanej z rozliczeniami z US, ZUS, potrąceń komorniczych w zakresie wynagrodzeń
Opracowywanie i zbieranie dokumentacji do wniosku o płatność. Udział przy składaniu wyjaśnień do wniosku. Opracowywanie dokumentacji we współpracy z różnymi specjalistami
Godziny pracy 7-15
godziny pracy 7-15
od 3 500 do 3 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista inżynieryjno-techniczny w laboratorium
Rajska 2, Giżycko
Wygasła: 05.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
czynny udział w projektach prowadzonych przez Zakład (z możliwością uzyskiwania dodatkowego atrakcyjnego wynagrodzenia), w tym udział w wyjazdach w terenowych w celu połowów ryb, raków i mięczaków oraz badań pokarmu kormorana,
organizacja i przygotowanie zebranych danych i prób do analiz, w tym analiza zawartości wypluwek kormorana oraz odczyty wieku i tempa wzrostu ryb z pobranych łusek,
obsługa i dbanie o specjalistyczny sprzęt badawczy (mikroskopy, mierniki wieloparametryczne i dron podwodny),
wspólny rozwój zakładu, w tym dążenie do samorozwoju w kierunku awansu na stanowiska badawczo-techniczne i naukowe,
udział w przygotowaniu publikacji naukowych i innych