Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klientów CitySpace- Twoim zadaniem będzie m.in. obsługa kalendarza rezerwacji, udostępnianie urządzeń biurowych, obsługa klientów zewnętrznych odwiedzających biuro, reagowanie na bieżące zapytania klientów pracujących w przestrzeni biurowej
Koordynacja rozwiązywania problemów technicznych- Twoim zadaniem będzie dbanie o to, aby wszystkie dostępne dla klientów urządzenia funkcjonowały bez zarzutu
Obsługa administracyjno-biurowa centrum biznesowego- wsparcie klientów to m.in. dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, obsługa korespondencji oraz wprowadzanie faktur do wewnętrznych systemów
Dokonywanie bieżących zamówień do centrum- będziesz odpowiadać za to, aby w centrum biznesowym nie brakowało m.in. podstawowych artykułów biurowych. Będziesz na bieżąco współpracować z dostawcami produktów
Do Twoich zadań należeć będzie wsparcie zespołu zarządzającego budynkami Resi4Rent, który odpowiada za sprawne funkcjonowanie techniczne budynków, w których znajdują się mieszkania na wynajem
Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości i zapewnienie im wysokiej jakości obsługi
Pomoc w koordynacji przeglądów okresowych, bieżących napraw, a także przebiegu odbiorów lokali oraz przeprowadzek
Co najważniejsze, w tej branży nie ma nudy, a każdy dzień jest pełen nowych wyzwań i okazji do rozwoju swoich kompetencji :)
Główny Koordynator/Główna Koordynatorka Projektu ds. BHP i Ochrony Środowiska
Warszawa
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Kierowanie i koordynacja między etapowa na powierzonej inwestycji w zakresie BHP i Ochrony Środowiska,
Monitorowanie wdrażania i realizacji standardów oraz wymagań w obszarze BHP i Ochrony Środowiska,
Ścisła współpraca i koordynacja z przedstawicielami Inwestora oraz nadzorem wykonawców poszczególnych etapów inwestycji,
Ścisła współpraca z zespołem BHP i Ochrony Środowiska, ESG, projektowania, realizacji projektów, kontraktacji i zakupów,
Bieżące monitorowanie realizacji celów z zakresu BHP i środowiskowego w organizacji, podejmowanie działań zmierzających do realizacji celów w sytuacji zauważalnych i przewidywanych utrudnień,
Udział w procesie audytowania projektów ISO 14001/ISO 45001/ESG,
Reprezentowanie Inwestora oraz prowadzonych inwestycji przed organami administracji państwowej,
Nadzór nad zgodnością realizacji projektu i przestrzeganiem przepisów BHP na terenie budowy,
Realizowanie dodatkowych, zleconych zadań ze strony kadry zarządzającej Inwestora i/lub działu BHP i Ochrony Środowiska,
Zgłaszanie bieżących i planowanych potrzeb w zakresie BHP i Ochrony Środowiska do kadry zarządzającej Inwestora i/lub działu BHP i Ochrony Środowiska
Analiza i ocena możliwości wykorzystania terenu pod kątem planowanych inwestycji (analiza chłonności)
Tworzenie koncepcji projektów (z uwzględnieniem prawa budowlanego i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego)
Koordynacja współpracy z pracownią projektową
Współpraca z wewnętrznym działem realizacji oraz zewnętrznymi firmami wykonawczymi
Współpraca przy ustalaniu planu i harmonogramu dla projektu oraz aktywny udział w koordynacji ich realizacji w sposób gwarantujący jakość i terminowość
Kontakt telefoniczny z najemcami – będziesz odpowiadać za wstępne przedstawienie ofert oraz umawianie klientów na spotkania w biurze sprzedaży
Obsługa systemu CRM - twoim zadaniem będzie monitoring i administracja danych, a także wsparcie zespołu w rozwiązywaniu wszelkich nieprawidłowości
Koordynacja pracy zespołu - będziesz odpowiedzialny za szkolenia, monitorowanie prac członków zespołu oraz kalendarza ich obecności
Projektowanie budżetu działań zespołu wsparcia sprzedaży w tym rozliczanie faktur i zbieranie danych dotyczących ogłoszeń
Sporządzanie i nadzór nad raportami sprzedażowymi - twoim zadaniem będzie obserwacja skuteczności pracy zespołu oraz współpraca z działem marketingu i sprzedaży przy generowaniu leadów
Praca z ogłoszeniami dot. najmu nieruchomości - będziesz tworzyć ogłoszenia oraz monitorować inne, dostępne na rynku
Obsługa portali i mediów społecznościowych - twoim zadaniem będzie między innymi aktualizowanie cenników oraz promocji
Zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klientów CitySpace- Twoim zadaniem będzie m.in. obsługa kalendarza rezerwacji, udostępnianie urządzeń biurowych, obsługa klientów zewnętrznych odwiedzających biuro, reagowanie na bieżące zapytania klientów pracujących w przestrzeni biurowej
Koordynacja rozwiązywania problemów technicznych- Twoim zadaniem będzie dbanie o to, aby wszystkie dostępne dla klientów urządzenia funkcjonowały bez zarzutu
Obsługa administracyjno-biurowa centrum biznesowego- wsparcie klientów to m.in. dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, obsługa korespondencji oraz wprowadzanie faktur do wewnętrznych systemów
Wsparcie kadry zarządzającej w codziennych zadaniach- w Twojej codziennej pracy będziesz działać w sytuacjach wymagających proaktywnej postawy
Dokonywanie bieżących zamówień do centrum- będziesz odpowiadać za to, aby w centrum biznesowym nie brakowało m.in. podstawowych artykułów biurowych. Będziesz na bieżąco współpracować z dostawcami produktów
Stworzenie kompleksowego planu marketingowego i komunikacyjnego dla multi funkcyjnej inwestycji FUZJA - jednego z naszych flagowych projektów destination
Organiczne budowanie aktywnej społeczności FUZJI poprzez eventy, akcje promocyjne i społeczne na pograniczu biznesu, kultury, sztuki czy nauki
Regularna analiza łódzkiego rynku wydarzeń i kreatywne odpowiadanie na potrzeby mieszkańców
Odpowiedzialność za komunikację FUZJI w social media wraz z analizą jej skuteczności
Codzienna współpraca z partnerami i interesariuszami FUZJI – mieszkańcami, najemcami biur i lokali usługowych oraz właścicielami restauracji
Budowanie relacji z przedstawicielami miasta, stowarzyszeniami, twórcami, artystami i innymi, którzy tworzą tożsamość FUZJI
Analiza i ocena możliwości wykorzystania terenu pod kątem planowanych inwestycji (analiza chłonności)
Tworzenie koncepcji projektów (z uwzględnieniem prawa budowlanego i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego)
Koordynacja współpracy z pracownią projektową
Współpraca z wewnętrznym działem realizacji oraz zewnętrznymi firmami wykonawczymi
Współpraca przy ustalaniu planu i harmonogramu dla projektu oraz aktywny udział w koordynacji ich realizacji w sposób gwarantujący jakość i terminowość
Do Twoich zadań należeć będzie wsparcie zespołu zarządzającego budynkami Resi4Rent, który odpowiada za sprawne funkcjonowanie techniczne budynków, w których znajdują się mieszkania na wynajem
Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości i zapewnienie im wysokiej jakości obsługi
Pomoc w koordynacji przeglądów okresowych, bieżących napraw, a także przebiegu odbiorów lokali oraz przeprowadzek
Co najważniejsze, w tej branży nie ma nudy, a każdy dzień jest pełen nowych wyzwań i okazji do rozwoju swoich kompetencji :)
Do Twoich zadań należeć będzie wsparcie zespołu zarządzającego budynkami Resi4Rent, który odpowiada za sprawne funkcjonowanie techniczne budynków, w których znajdują się mieszkania na wynajem
Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości i zapewnienie im wysokiej jakości obsługi
Pomoc w koordynacji przeglądów okresowych, bieżących napraw, a także przebiegu odbiorów lokali oraz przeprowadzek
Co najważniejsze, w tej branży nie ma nudy, a każdy dzień jest pełen nowych wyzwań i okazji do rozwoju swoich kompetencji :)
Kontakt telefoniczny z najemcami – będziesz odpowiadać za wstępne przedstawienie ofert oraz umawianie klientów na spotkania w biurze sprzedaży
Obsługa systemu CRM - twoim zadaniem będzie monitoring i administracja danych, a także wsparcie zespołu w rozwiązywaniu wszelkich nieprawidłowości
Koordynacja pracy zespołu - będziesz odpowiedzialny za szkolenia, monitorowanie prac członków zespołu oraz kalendarza ich obecności
Projektowanie budżetu działań zespołu wsparcia sprzedaży w tym rozliczanie faktur i zbieranie danych dotyczących ogłoszeń
Sporządzanie i nadzór nad raportami sprzedażowymi - twoim zadaniem będzie obserwacja skuteczności pracy zespołu oraz współpraca z działem marketingu i sprzedaży przy generowaniu leadów
Praca z ogłoszeniami dot. najmu nieruchomości - będziesz tworzyć ogłoszenia oraz monitorować inne, dostępne na rynku
Obsługa portali i mediów społecznościowych - twoim zadaniem będzie między innymi aktualizowanie cenników oraz promocji
Do Twoich zadań należeć będzie wsparcie zespołu zarządzającego budynkami Resi4Rent, który odpowiada za sprawne funkcjonowanie techniczne budynków, w których znajdują się mieszkania na wynajem
Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości i zapewnienie im wysokiej jakości obsługi
Pomoc w koordynacji przeglądów okresowych, bieżących napraw, a także przebiegu odbiorów lokali oraz przeprowadzek
Co najważniejsze, w tej branży nie ma nudy, a każdy dzień jest pełen nowych wyzwań i okazji do rozwoju swoich kompetencji :)
Zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klientów CitySpace- Twoim zadaniem będzie m.in. obsługa kalendarza rezerwacji, udostępnianie urządzeń biurowych, obsługa klientów zewnętrznych odwiedzających biuro, reagowanie na bieżące zapytania klientów pracujących w przestrzeni biurowej
Koordynacja rozwiązywania problemów technicznych- Twoim zadaniem będzie dbanie o to, aby wszystkie dostępne dla klientów urządzenia funkcjonowały bez zarzutu
Obsługa administracyjno-biurowa centrum biznesowego- wsparcie klientów to m.in. dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, obsługa korespondencji oraz wprowadzanie faktur do wewnętrznych systemów
Dokonywanie bieżących zamówień do centrum- będziesz odpowiadać za to, aby w centrum biznesowym nie brakowało m.in. podstawowych artykułów biurowych. Będziesz na bieżąco współpracować z dostawcami produktów
Zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klientów CitySpace- Twoim zadaniem będzie m.in. obsługa kalendarza rezerwacji, udostępnianie urządzeń biurowych, obsługa klientów zewnętrznych odwiedzających biuro, reagowanie na bieżące zapytania klientów pracujących w przestrzeni biurowej
Koordynacja rozwiązywania problemów technicznych- Twoim zadaniem będzie dbanie o to, aby wszystkie dostępne dla klientów urządzenia funkcjonowały bez zarzutu
Obsługa administracyjno-biurowa centrum biznesowego- wsparcie klientów to m.in. dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, obsługa korespondencji oraz wprowadzanie faktur do wewnętrznych systemów
Dokonywanie bieżących zamówień do centrum- będziesz odpowiadać za to, aby w centrum biznesowym nie brakowało m.in. podstawowych artykułów biurowych. Będziesz na bieżąco współpracować z dostawcami produktów
Specjalista/Specjalistka ds. raportowania giełdowego i ESG
Grzybowska 60, Wola, Warszawa
Wygasła: 30.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Aktywny udział we wdrażaniu Europejskich Standardów Raportowania Zrównoważonego, w tym regulacji związanych ze zrównoważonymi finansami (NFDR, CSRD, Taksonomia etc.)
Przygotowanie ujawnień finansowych i niefinansowych
Uczestniczenie w procesie zbierania danych do obowiązkowych raportów zrównoważonego rozwoju/ESG/finansowych zgodnie z obowiązującymi standardami oraz najlepszymi praktykami rynkowymi
Wsparcie zespołu w przygotowywaniu redakcyjnym i graficznym raportów
Aktywny udział w realizacji Strategii ESG Grupy Echo-Archicom
Monitorowanie trendów rynkowych, procesów legislacyjnych i analiza regulacji ESG, rekomendowanie zmian
Przygotowanie materiałów w odpowiedzi na potrzeby interesariuszy
Współpraca z osobami z całej Grupy Kapitałowej Echo Investment
Zarządzanie budynkiem Resi4Rent- będziesz koordynować sprawne funkcjonowanie techniczne budynku, w którym znajdują się mieszkania na wynajem
Koordynacja przeglądów okresowych oraz bieżących napraw
Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości- zgłoszenia od naszych klientów będą kierowane bezpośrednio do Ciebie
Wybór podwykonawców- w przypadku usterek będziesz odpowiadać za wybór i koordynację zewnętrznych firm, które zajmą się ich rozwiązaniem
Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości-
Monitorowanie kosztów eksploatacyjnych- będziesz odpowiadać za nadzór nad realizacją zawartych umów, spisywanie liczników i przekazywanie informacji dotyczących eksploatacji
Zarządzanie budynkiem Resi4Rent- będziesz koordynować sprawne funkcjonowanie techniczne budynku, w którym znajdują się mieszkania na wynajem
Koordynacja przeglądów okresowych oraz bieżących napraw
Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości- zgłoszenia od naszych klientów będą kierowane bezpośrednio do Ciebie
Wybór podwykonawców- w przypadku usterek będziesz odpowiadać za wybór i koordynację zewnętrznych firm, które zajmą się ich rozwiązaniem
Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości-
Monitorowanie kosztów eksploatacyjnych- będziesz odpowiadać za nadzór nad realizacją zawartych umów, spisywanie liczników i przekazywanie informacji dotyczących eksploatacji
Zarządzanie budynkiem Resi4Rent- będziesz koordynować sprawne funkcjonowanie techniczne budynku, w którym znajdują się mieszkania na wynajem
Koordynacja przeglądów okresowych oraz bieżących napraw
Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości- zgłoszenia od naszych klientów będą kierowane bezpośrednio do Ciebie
Wybór podwykonawców- w przypadku usterek będziesz odpowiadać za wybór i koordynację zewnętrznych firm, które zajmą się ich rozwiązaniem
Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości-
Monitorowanie kosztów eksploatacyjnych- będziesz odpowiadać za nadzór nad realizacją zawartych umów, spisywanie liczników i przekazywanie informacji dotyczących eksploatacji
Kontakt telefoniczny z najemcami – będziesz odpowiadać za wstępne przedstawienie ofert oraz umawianie klientów na spotkania w biurze sprzedaży
Obsługa systemu CRM - twoim zadaniem będzie monitoring i administracja danych, a także wsparcie zespołu w rozwiązywaniu wszelkich nieprawidłowości
Koordynacja pracy zespołu - będziesz odpowiedzialny za szkolenia, monitorowanie prac członków zespołu oraz kalendarza ich obecności
Projektowanie budżetu działań zespołu wsparcia sprzedaży w tym rozliczanie faktur i zbieranie danych dotyczących ogłoszeń
Sporządzanie i nadzór nad raportami sprzedażowymi - twoim zadaniem będzie obserwacja skuteczności pracy zespołu oraz współpraca z działem marketingu i sprzedaży przy generowaniu leadów
Praca z ogłoszeniami dot. najmu nieruchomości - będziesz tworzyć ogłoszenia oraz monitorować inne, dostępne na rynku
Obsługa portali i mediów społecznościowych - twoim zadaniem będzie między innymi aktualizowanie cenników oraz promocji
Młodszy Specjalista/Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Opolska 110, Prądnik Czerwony, Kraków
Wygasła: 14.12.2023
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klientów CitySpace- Twoim zadaniem będzie m.in. obsługa kalendarza rezerwacji, udostępnianie urządzeń biurowych, obsługa klientów zewnętrznych odwiedzających biuro, reagowanie na bieżące zapytania klientów pracujących w przestrzeni biurowej
Obsługa administracyjno-biurowa centrum biznesowego- wsparcie klientów to m.in. dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, obsługa korespondencji oraz wprowadzanie faktur do wewnętrznych systemów
Dokonywanie bieżących zamówień do centrum- będziesz odpowiadać za to, aby w centrum biznesowym nie brakowało m.in. podstawowych artykułów biurowych. Będziesz na bieżąco współpracować z dostawcami produktów
Koordynacja rozwiązywania problemów technicznych- Twoim zadaniem będzie dbanie o to, aby wszystkie dostępne dla klientów urządzenia funkcjonowały bez zarzutu
Przygotowanie procesu rekrutacji- Twoim zadaniem będzie przeprowadzenie briefingu, poznanie potrzeb Hiring Managera/biznesu, ustalenie kroków w rekrutacji oraz metod weryfikacji kompetencji
Samodzielne prowadzenie działań rekrutacyjnych m.in. tworzenie ogłoszeń, selekcja kandydatów, praca w systemie rekrutacyjnym
Współpraca z biznesem- Twoją rolą będzie doradztwo na każdym etapie procesu, wspólne dobranie działań, prowadzenie spotkań i wsparcie w decyzji o zatrudnieniu
Dbanie o candidate experience na każdym etapie procesu rekrutacyjnego
Udział w dodatkowych projektach- usprawnianie narzędzi rekrutacyjnych, wsparcie w zakresie tworzenia treści promujących rekrutację m.in. zakładka Kariera, LinkedIn
Organizacja kalendarza zarządu - będziesz odpowiadać m.in. za koordynację spotkań biznesowych, podróży służbowych
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami - aby zapewnić sprawną koordynację zadań będziesz na co dzień kontaktować się z osobami reprezentującymi dostawców usług/produktów
Dbanie o sprawny obieg dokumentacji i korespondencji ogólnofirmowej
Wsparcie kadry zarządzającej w codziennych zadaniach - w Twojej codziennej pracy będziesz działać w sytuacjach wymagających szybkiej i sprawnej reakcji
Zarządzanie budynkiem Resi4Rent- będziesz koordynować sprawne funkcjonowanie techniczne budynku, w którym znajdują się mieszkania na wynajem
Koordynacja przeglądów okresowych oraz bieżących napraw
Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości- zgłoszenia od naszych klientów będą kierowane bezpośrednio do Ciebie
Wybór podwykonawców- w przypadku usterek będziesz odpowiadać za wybór i koordynację zewnętrznych firm, które zajmą się ich rozwiązaniem
Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości-
Monitorowanie kosztów eksploatacyjnych- będziesz odpowiadać za nadzór nad realizacją zawartych umów, spisywanie liczników i przekazywanie informacji dotyczących eksploatacji
Zarządzanie budynkiem Resi4Rent- będziesz koordynować sprawne funkcjonowanie techniczne budynku, w którym znajdują się mieszkania na wynajem
Koordynacja przeglądów okresowych oraz bieżących napraw
Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości- zgłoszenia od naszych klientów będą kierowane bezpośrednio do Ciebie
Wybór podwykonawców- w przypadku usterek będziesz odpowiadać za wybór i koordynację zewnętrznych firm, które zajmą się ich rozwiązaniem
Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości-
Monitorowanie kosztów eksploatacyjnych- będziesz odpowiadać za nadzór nad realizacją zawartych umów, spisywanie liczników i przekazywanie informacji dotyczących eksploatacji
Zarządzanie budynkiem Resi4Rent- będziesz koordynować sprawne funkcjonowanie techniczne budynku, w którym znajdują się mieszkania na wynajem
Koordynacja przeglądów okresowych oraz bieżących napraw
Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości- zgłoszenia od naszych klientów będą kierowane bezpośrednio do Ciebie
Wybór podwykonawców- w przypadku usterek będziesz odpowiadać za wybór i koordynację zewnętrznych firm, które zajmą się ich rozwiązaniem
Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości-
Monitorowanie kosztów eksploatacyjnych- będziesz odpowiadać za nadzór nad realizacją zawartych umów, spisywanie liczników i przekazywanie informacji dotyczących eksploatacji
Do Twoich zadań należeć będzie wsparcie zespołu zarządzającego budynkami Resi4Rent, który odpowiada za sprawne funkcjonowanie techniczne budynków, w których znajdują się mieszkania na wynajem
Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości i zapewnienie im wysokiej jakości obsługi
Pomoc w koordynacji przeglądów okresowych, bieżących napraw, a także przebiegu odbiorów lokali oraz przeprowadzek
Co najważniejsze, w tej branży nie ma nudy, a każdy dzień jest pełen nowych wyzwań i okazji do rozwoju swoich kompetencji :)
Zarządzanie budynkiem Resi4Rent- będziesz koordynować sprawne funkcjonowanie techniczne budynku, w którym znajdują się mieszkania na wynajem
Koordynacja przeglądów okresowych oraz bieżących napraw
Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości- zgłoszenia od naszych klientów będą kierowane bezpośrednio do Ciebie
Wybór podwykonawców- w przypadku usterek będziesz odpowiadać za wybór i koordynację zewnętrznych firm, które zajmą się ich rozwiązaniem
Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości-
Monitorowanie kosztów eksploatacyjnych- będziesz odpowiadać za nadzór nad realizacją zawartych umów, spisywanie liczników i przekazywanie informacji dotyczących eksploatacji
Zarządzanie budynkiem Resi4Rent- będziesz koordynować sprawne funkcjonowanie techniczne budynku, w którym znajdują się mieszkania na wynajem
Koordynacja przeglądów okresowych oraz bieżących napraw
Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości- zgłoszenia od naszych klientów będą kierowane bezpośrednio do Ciebie
Wybór podwykonawców- w przypadku usterek będziesz odpowiadać za wybór i koordynację zewnętrznych firm, które zajmą się ich rozwiązaniem
Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości-
Monitorowanie kosztów eksploatacyjnych- będziesz odpowiadać za nadzór nad realizacją zawartych umów, spisywanie liczników i przekazywanie informacji dotyczących eksploatacji
Zarządzanie budynkiem Resi4Rent- będziesz koordynować sprawne funkcjonowanie techniczne budynku, w którym znajdują się mieszkania na wynajem
Koordynacja przeglądów okresowych oraz bieżących napraw
Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości- zgłoszenia od naszych klientów będą kierowane bezpośrednio do Ciebie
Wybór podwykonawców- w przypadku usterek będziesz odpowiadać za wybór i koordynację zewnętrznych firm, które zajmą się ich rozwiązaniem
Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości-
Monitorowanie kosztów eksploatacyjnych- będziesz odpowiadać za nadzór nad realizacją zawartych umów, spisywanie liczników i przekazywanie informacji dotyczących eksploatacji
Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej i komunikacyjnej dla miastotwórczej inwestycji Browary Warszawskie- naszego flagowego i ponad 30 krotnie nagradzanego projektu "destination"
Organiczne budowanie aktywnej społeczności Browarów Warszawskich poprzez eventy, akcje promocyjne i społeczne na pograniczu biznesu, kultury, czy sztuki
Regularna analiza warszawskiego rynku eventowego i gastronomicznego i kreatywne odpowiadanie na aktualne trendy
Odpowiedzialność za komunikację Browarów Warszawskich w social media wraz z analizą jej skuteczności
Codzienna współpraca z partnerami i interesariuszami Browarów Warszawskich– mieszkańcami, najemcami biur i lokali usługowych oraz właścicielami restauracji
Budowanie relacji z zewnętrznymi partnerami na rzecz tworzenia wspólnych inicjatyw biznesowych
Przygotowanie procesu rekrutacji- Twoim zadaniem będzie przeprowadzenie briefingu, poznanie potrzeb Hiring Managera/biznesu, ustalenie kroków w rekrutacji oraz metod weryfikacji kompetencji
Samodzielne prowadzenie działań rekrutacyjnych m.in. tworzenie ogłoszeń, selekcja kandydatów, praca w systemie rekrutacyjnym
Współpraca z biznesem- Twoją rolą będzie doradztwo na każdym etapie procesu, wspólne dobranie działań, prowadzenie spotkań i wsparcie w decyzji o zatrudnieniu
Dbanie o candidate experience na każdym etapie procesu rekrutacyjnego
Udział w dodatkowych projektach- usprawnianie narzędzi rekrutacyjnych, wsparcie w zakresie tworzenia treści promujących rekrutację m.in. zakładka Kariera, LinkedIn
Do Twoich zadań należeć będzie wsparcie zespołu zarządzającego budynkami Resi4Rent, który odpowiada za sprawne funkcjonowanie techniczne budynków, w których znajdują się mieszkania na wynajem
Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości i zapewnienie im wysokiej jakości obsługi
Pomoc w koordynacji przeglądów okresowych, bieżących napraw, a także przebiegu odbiorów lokali oraz przeprowadzek
Co najważniejsze, w tej branży nie ma nudy, a każdy dzień jest pełen nowych wyzwań i okazji do rozwoju swoich kompetencji :)
Do Twoich zadań należeć będzie wsparcie zespołu zarządzającego budynkami Resi4Rent, który odpowiada za sprawne funkcjonowanie techniczne budynków, w których znajdują się mieszkania na wynajem
Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości i zapewnienie im wysokiej jakości obsługi
Pomoc w koordynacji przeglądów okresowych, bieżących napraw, a także przebiegu odbiorów lokali oraz przeprowadzek
Co najważniejsze, w tej branży nie ma nudy, a każdy dzień jest pełen nowych wyzwań i okazji do rozwoju swoich kompetencji :)
Zarządzanie budynkiem Resi4Rent- będziesz koordynować sprawne funkcjonowanie techniczne budynku, w którym znajdują się mieszkania na wynajem
Koordynacja przeglądów okresowych oraz bieżących napraw
Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości- zgłoszenia od naszych klientów będą kierowane bezpośrednio do Ciebie
Wybór podwykonawców- w przypadku usterek będziesz odpowiadać za wybór i koordynację zewnętrznych firm, które zajmą się ich rozwiązaniem
Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości-
Monitorowanie kosztów eksploatacyjnych- będziesz odpowiadać za nadzór nad realizacją zawartych umów, spisywanie liczników i przekazywanie informacji dotyczących eksploatacji
Młodszy specjalista ds. zarządzania nieruchomościami
Powstańców Śląskich 9, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 30.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Analiza umów zawartych z najemcami, dzierżawcami, zleceniobiorcami, gestorami
Weryfikacja merytoryczna i koordynacja obiegu dokumentów w procesach zarządzania i eksploatacji obiektów
Codzienne wsparcie zespołu odpowiedzialnego za zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi w koordynacji pracy usługodawców/serwisów zewnętrznych na obiektach znajdujących się w portfelu spółki
Współpraca z wewnętrznymi zespołami, usługodawcami w celu sprawnego zarządzania funkcjonowaniem obiektów
Organizacja kalendarza zarządu - będziesz odpowiadać za koordynację czasu pracy, przygotowanie spotkań biznesowych oraz podróży służbowych
Dbanie o sprawny obieg dokumentacji i korespondencji ogólnofirmowej
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami - aby zapewnić sprawną koordynację zadań będziesz na co dzień kontaktować się z wieloma osobami reprezentującymi dostawców usług/produktów
Wsparcie kadry zarządzającej w codziennych zadaniach - w Twojej codziennej pracy będziesz działać w sytuacjach wymagających szybkiej i sprawnej reakcji
Zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klientów CitySpace- Twoim zadaniem będzie m.in. obsługa kalendarza rezerwacji, udostępnianie urządzeń biurowych, obsługa klientów zewnętrznych odwiedzających biuro, reagowanie na bieżące zapytania klientów pracujących w przestrzeni biurowej
Obsługa administracyjno-biurowa centrum biznesowego- wsparcie klientów to m.in. dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, obsługa korespondencji oraz wprowadzanie faktur do wewnętrznych systemów
Dokonywanie bieżących zamówień do centrum- będziesz odpowiadać za to, aby w centrum biznesowym nie brakowało m.in. podstawowych artykułów biurowych. Będziesz na bieżąco współpracować z dostawcami produktów
Koordynacja rozwiązywania problemów technicznych- Twoim zadaniem będzie dbanie o to, aby wszystkie dostępne dla klientów urządzenia funkcjonowały bez zarzutu
Zarządzanie budynkiem Resi4Rent- będziesz koordynować sprawne funkcjonowanie techniczne budynku, w którym znajdują się mieszkania na wynajem
Koordynacja przeglądów okresowych oraz bieżących napraw
Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości- zgłoszenia od naszych klientów będą kierowane bezpośrednio do Ciebie
Wybór podwykonawców- w przypadku usterek będziesz odpowiadać za wybór i koordynację zewnętrznych firm, które zajmą się ich rozwiązaniem
Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości-
Monitorowanie kosztów eksploatacyjnych- będziesz odpowiadać za nadzór nad realizacją zawartych umów, spisywanie liczników i przekazywanie informacji dotyczących eksploatacji
Zarządzanie budynkiem Resi4Rent- będziesz koordynować sprawne funkcjonowanie techniczne budynku, w którym znajdują się mieszkania na wynajem
Koordynacja przeglądów okresowych oraz bieżących napraw
Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości- zgłoszenia od naszych klientów będą kierowane bezpośrednio do Ciebie
Wybór podwykonawców- w przypadku usterek będziesz odpowiadać za wybór i koordynację zewnętrznych firm, które zajmą się ich rozwiązaniem
Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości-
Monitorowanie kosztów eksploatacyjnych- będziesz odpowiadać za nadzór nad realizacją zawartych umów, spisywanie liczników i przekazywanie informacji dotyczących eksploatacji
Wsparcie zespołu zarządzającego budynkami Resi4Rent- zespół odpowiada za sprawne funkcjonowanie techniczne budynków, w których znajdują się mieszkania na wynajem
Pomoc w koordynacji przeglądów okresowych, bieżących napraw oraz w spisywaniu liczników
Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości- klienci zgłaszają się bezpośrednio do zespołu Administratorów
Bieżąca obsługa administracyjna- dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji m.in. faktur i praca na wewnętrznych systemach
Organizacja pracy biura sprzedaży – zadbasz m.in. o to, by w biurze nie zabrakło materiałów codziennego użytku, a salki były wyposażone we wszystko, co niezbędne do prowadzenia spotkań
Bieżąca obsługa klientów odwiedzających biuro sprzedaży – będziesz pierwszą osobą, z którą klienci będą mieć kontakt. Mając na uwadze bieżącą pracę biura i oczekiwania klienta skierujesz go do sprzedawcy lub samodzielnie zbadasz jego potrzeby wprowadzając w szczegóły dotyczące inwestycji
Kompletowanie i dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji – proces sprzedaży, który będziesz wspierać wymaga dopełnienia wielu formalności. Twoje działanie nie będzie zamknięte jedynie na nasze biuro. Wysyłka korespondencji oraz odbiór dokumentacji przychodzącej, również będzie pod Twoją opieką
Analiza rynku nieruchomości mieszkaniowych – nasi sprzedawcy analizują wiele danych, a Ty będziesz wspierać ich działania i przygotowanie raportów
Praca z wewnętrznymi systemami, w tym systemem CRM
Będziesz proponować naszym klientom dodatkowy produkt do zakupu mieszkania - pakiety wykończeniowe, aby mogli się kompleksowo przygotować do zamieszkania, a także ubezpieczenia nieruchomości i kredyty hipoteczne
Będziesz korzystać z gotowej bazy klientów, z którymi mamy już zbudowaną relację i sprzedawać produkt, którego mogą realnie potrzebować. Nie musisz też namawiać klientów na spotkania, ponieważ wszystko przeprowadzisz zdalnie
Będziesz też współpracować z naszymi partnerami zewnętrznymi – np. z biurami architektonicznymi oraz z doradcami finansowymi, którzy przejmą dalszą opiekę nad Twoim klientem
Liczymy też na to, że będziesz pogłębiał swoją wiedzę produktową i sprzedażową, aby osiągać jak najlepsze wyniki i co za tym idzie - otrzymywać odpowiednie bonusy za efekty swojej pracy 😊
Będziesz proponować naszym klientom dodatkowy produkt do zakupu mieszkania - pakiety wykończeniowe, aby mogli się kompleksowo przygotować do zamieszkania, a także ubezpieczenia nieruchomości i kredyty hipoteczne
Będziesz korzystać z gotowej bazy klientów, z którymi mamy już zbudowaną relację i sprzedawać produkt, którego mogą realnie potrzebować. Nie musisz też namawiać klientów na spotkania, ponieważ wszystko przeprowadzisz zdalnie
Będziesz też współpracować z naszymi partnerami zewnętrznymi – np. z biurami architektonicznymi oraz z doradcami finansowymi, którzy przejmą dalszą opiekę nad Twoim klientem
Liczymy też na to, że będziesz pogłębiał swoją wiedzę produktową i sprzedażową, aby osiągać jak najlepsze wyniki i co za tym idzie - otrzymywać odpowiednie bonusy za efekty swojej pracy 😊
Będziesz proponować naszym klientom dodatkowy produkt do zakupu mieszkania - pakiety wykończeniowe, aby mogli się kompleksowo przygotować do zamieszkania, a także ubezpieczenia nieruchomości i kredyty hipoteczne
Będziesz korzystać z gotowej bazy klientów, z którymi mamy już zbudowaną relację i sprzedawać produkt, którego mogą realnie potrzebować. Nie musisz też namawiać klientów na spotkania, ponieważ wszystko przeprowadzisz zdalnie
Będziesz też współpracować z naszymi partnerami zewnętrznymi – np. z biurami architektonicznymi oraz z doradcami finansowymi, którzy przejmą dalszą opiekę nad Twoim klientem
Liczymy też na to, że będziesz pogłębiał swoją wiedzę produktową i sprzedażową, aby osiągać jak najlepsze wyniki i co za tym idzie - otrzymywać odpowiednie bonusy za efekty swojej pracy 😊
Zarządzanie budynkiem Resi4Rent- będziesz koordynować sprawne funkcjonowanie techniczne budynku, w którym znajdują się mieszkania na wynajem
Koordynacja przeglądów okresowych oraz bieżących napraw
Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości- zgłoszenia od naszych klientów będą kierowane bezpośrednio do Ciebie
Wybór podwykonawców- w przypadku usterek będziesz odpowiadać za wybór i koordynację zewnętrznych firm, które zajmą się ich rozwiązaniem
Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości-
Monitorowanie kosztów eksploatacyjnych- będziesz odpowiadać za nadzór nad realizacją zawartych umów, spisywanie liczników i przekazywanie informacji dotyczących eksploatacji
Koordynacja współpracy z dostawcami benefitów i bieżąca administracja benefitami (opieka medyczna, pakiety sportowe etc.)
Przygotowywanie raportów i analiz, dotyczących różnorodnych wskaźników personalnych na potrzeby działu HR. Wdrażanie nowych narzędzi raportowania w obszarze HR
Bieżące wsparcie pracowników w obszarze benefitów i wynagrodzeń
Udział w naliczeniach premiowych oraz naliczeniach świadczeń dodatkowych dla pracowników firmy
Współprowadzenie i wsparcie projektów HR w ramach automatyzacji procesów personalnych (samoobsługa pracownicza, ewidencja czasu pracy itp.)
Wsparcie Managera Comp&Ben w bieżących działaniach i projektach
Zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klientów CitySpace- Twoim zadaniem będzie m.in. obsługa kalendarza rezerwacji, udostępnianie urządzeń biurowych, obsługa klientów zewnętrznych odwiedzających biuro, reagowanie na bieżące zapytania klientów pracujących w przestrzeni biurowej
Obsługa administracyjno-biurowa centrum biznesowego- wsparcie klientów to m.in. dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, obsługa korespondencji oraz wprowadzanie faktur do wewnętrznych systemów
Dokonywanie bieżących zamówień do centrum- będziesz odpowiadać za to, aby w centrum biznesowym nie brakowało m.in. podstawowych artykułów biurowych. Będziesz na bieżąco współpracować z dostawcami produktów
Koordynacja rozwiązywania problemów technicznych- Twoim zadaniem będzie dbanie o to, aby wszystkie dostępne dla klientów urządzenia funkcjonowały bez zarzutu
Zarządzanie budynkiem Resi4Rent- będziesz koordynować sprawne funkcjonowanie techniczne budynku, w którym znajdują się mieszkania na wynajem
Koordynacja przeglądów okresowych oraz bieżących napraw
Codzienny kontakt z najemcami nieruchomości- zgłoszenia od naszych klientów będą kierowane bezpośrednio do Ciebie
Wybór podwykonawców- w przypadku usterek będziesz odpowiadać za wybór i koordynację zewnętrznych firm, które zajmą się ich rozwiązaniem
Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości-
Monitorowanie kosztów eksploatacyjnych- będziesz odpowiadać za nadzór nad realizacją zawartych umów, spisywanie liczników i przekazywanie informacji dotyczących eksploatacji
Sporządzanie wycen szacunkowych kosztów realizacji obiektów na każdym etapie procesu inwestycyjnego począwszy od etapu zakupu terenu, poprzez kolejne fazy i zmiany projektu aż do zakończenia realizacji
Sporządzanie i bieżąca aktualizacja baz danych wskaźnikowych wszelkich obiektów na podstawie podpisanych umów i zrealizowanych inwestycji
Analiza i bieżąca kontrola projektów w zakresie przyjętych założeń do wyceny na każdym etapie procesu projektowego
Tworzenie i bieżące aktualizowanie baz danych cen jednostkowych realizacji
Prowadzenie i porządkowanie baz danych kosztorysowych (zakres wg poleceń przełożonego)
Bieżące aktualizowanie baz danych firm realizacyjnych
Analiza standardów, załączników, wytycznych branżowych, pod kątem kosztów realizacji inwestycji
Obsługa potencjalnych najemców nieruchomości - twoim zadaniem będzie przedstawianie ofert klientom oraz umawianie ich na spotkania w biurze sprzedaży
Praca z ogłoszeniami - będziesz odpowiedzialny za tworzenie, redagowanie oraz monitorowanie ogłoszeń nieruchomości do wynajmu na portalach internetowych
Aktualizowanie strategicznych dokumentów - takich jak cenniki czy oferty promocyjne
Obsługa systemu CRM - do twoich zadań, będzie należeć wprowadzanie, aktualizowanie oraz administrowaniem danymi
Sporządzanie okresowych raportów i prezentacji - w nich będziesz mieć także możliwość pochwalenia się swoimi sukcesami
Przeprowadzanie analiz biznesowych w obszarach: sprzedaży, marketingu, ankiet satysfakcji klienta, danych rynkowych
Analiza danych generowanych z dostępnych systemów typu: CRM, Marketing automation, chatboot, call center, CRM BI
Opracowywanie analiz biznesowych i aktywne tworzenie rekomendacji wspierających decyzje biznesowe w obszarze projektów mieszkaniowych
Analiza efektywności i skuteczności m.in. kampanii marketingowych oraz działań promocyjnych
Analiza w celu optymalizacji budżetów we współpracy z kontrolingiem biznesowym
Tworzenie narzędzi dla zapewnienia prawidłowego przebiegu procesów
Opracowywanie raportów sprzedażowych dla Zarządu
Wsparcie Dyrektora Sprzedaży Projektów Mieszkaniowych w procesie budżetowania i planowania, monitorowanie i poszukiwanie usprawnień w procesie przepływu danych i dokumentacji w dziale
Aktywne monitorowanie i analiza danych rynkowych na rzecz tworzenia i wdrażania odpowiednich rozwiązań (np. danych marketingowych, procesów sprzedażowych, aktualnych trendów)
Przeprowadzanie analiz biznesowych w obszarach: sprzedaży, marketingu, ankiet satysfakcji klienta, danych rynkowych
Analiza danych generowanych z dostępnych systemów typu: CRM, Marketing automation, chatboot, call center, CRM BI
Opracowywanie analiz biznesowych i aktywne tworzenie rekomendacji wspierających decyzje biznesowe w obszarze projektów mieszkaniowych
Analiza efektywności i skuteczności m.in. kampanii marketingowych oraz działań promocyjnych
Analiza w celu optymalizacji budżetów we współpracy z kontrolingiem biznesowym
Tworzenie narzędzi dla zapewnienia prawidłowego przebiegu procesów
Opracowywanie raportów sprzedażowych dla Zarządu
Wsparcie Dyrektora Sprzedaży Projektów Mieszkaniowych w procesie budżetowania i planowania, monitorowanie i poszukiwanie usprawnień w procesie przepływu danych i dokumentacji w dziale
Aktywne monitorowanie i analiza danych rynkowych na rzecz tworzenia i wdrażania odpowiednich rozwiązań (np. danych marketingowych, procesów sprzedażowych, aktualnych trendów)
Zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klientów CitySpace- Twoim zadaniem będzie m.in. obsługa kalendarza rezerwacji, udostępnianie urządzeń biurowych, obsługa klientów zewnętrznych odwiedzających biuro, reagowanie na bieżące zapytania klientów pracujących w przestrzeni biurowej
Obsługa administracyjno-biurowa centrum biznesowego- wsparcie klientów to m.in. dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, obsługa korespondencji oraz wprowadzanie faktur do wewnętrznych systemów
Dokonywanie bieżących zamówień do centrum- będziesz odpowiadać za to, aby w centrum biznesowym nie brakowało m.in. podstawowych artykułów biurowych. Będziesz na bieżąco współpracować z dostawcami produktów
Koordynacja rozwiązywania problemów technicznych- Twoim zadaniem będzie dbanie o to, aby wszystkie dostępne dla klientów urządzenia funkcjonowały bez zarzutu
Zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klientów CitySpace- Twoim zadaniem będzie m.in. obsługa kalendarza rezerwacji, udostępnianie urządzeń biurowych, obsługa klientów zewnętrznych odwiedzających biuro, reagowanie na bieżące zapytania klientów pracujących w przestrzeni biurowej
Obsługa administracyjno-biurowa centrum biznesowego- wsparcie klientów to m.in. dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, obsługa korespondencji oraz wprowadzanie faktur do wewnętrznych systemów
Dokonywanie bieżących zamówień do centrum- będziesz odpowiadać za to, aby w centrum biznesowym nie brakowało m.in. podstawowych artykułów biurowych. Będziesz na bieżąco współpracować z dostawcami produktów
Koordynacja rozwiązywania problemów technicznych- Twoim zadaniem będzie dbanie o to, aby wszystkie dostępne dla klientów urządzenia funkcjonowały bez zarzutu
Zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klientów CitySpace- Twoim zadaniem będzie m.in. obsługa kalendarza rezerwacji, udostępnianie urządzeń biurowych, obsługa klientów zewnętrznych odwiedzających biuro, reagowanie na bieżące zapytania klientów pracujących w przestrzeni biurowej
Obsługa administracyjno-biurowa centrum biznesowego- wsparcie klientów to m.in. dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, obsługa korespondencji oraz wprowadzanie faktur do wewnętrznych systemów
Dokonywanie bieżących zamówień do centrum- będziesz odpowiadać za to, aby w centrum biznesowym nie brakowało m.in. podstawowych artykułów biurowych. Będziesz na bieżąco współpracować z dostawcami produktów
Koordynacja rozwiązywania problemów technicznych- Twoim zadaniem będzie dbanie o to, aby wszystkie dostępne dla klientów urządzenia funkcjonowały bez zarzutu
Zapewnianie wysokiego poziomu obsługi klientów CitySpace- Twoim zadaniem będzie m.in. obsługa kalendarza rezerwacji, udostępnianie urządzeń biurowych, obsługa klientów zewnętrznych odwiedzających biuro, reagowanie na bieżące zapytania klientów pracujących w przestrzeni biurowej
Obsługa administracyjno-biurowa centrum biznesowego- wsparcie klientów to m.in. dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, obsługa korespondencji oraz wprowadzanie faktur do wewnętrznych systemów
Dokonywanie bieżących zamówień do centrum- będziesz odpowiadać za to, aby w centrum biznesowym nie brakowało m.in. podstawowych artykułów biurowych. Będziesz na bieżąco współpracować z dostawcami produktów
Koordynacja rozwiązywania problemów technicznych- Twoim zadaniem będzie dbanie o to, aby wszystkie dostępne dla klientów urządzenia funkcjonowały bez zarzutu