Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (311)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 311 )
Pracownik techniczny
Gliwice
Wygasła: 25.10.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Wykształcenie : podstawowe lub zawodowe; zakres obowiązków: raportowanie do przełożonego; praca zgodnie z procedurami
standardami celem utrzymania jak najwyższych standardów w zakres utrzymania budynku hotelu; umowa zlecenie lub umowa na okres próbny; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
od 28,1 do 28,1 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pomoc kuchenna
Gliwice
Wygasła: 09.10.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe; ks.sanepidu; zakres obowiązków: obróbka produktów niezbędnych do przygotowania dań; pomoc przy przygotowaniu dań; utrzymanie porządku w miejscu pracy i dbałość o powierzony sprzęt; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice; praca od godziny 14:00; miejsce pracy: Gliwice
od 29 do 29 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kucharz
Gliwice
Wygasła: 09.10.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe; ks.sanepidu; zakres obowiązków: przygotowywanie dań; dbałość o posiłki zgodnie z wymogami racjonalnego żywienia; obsługa klienta zgodnie z wysokimi standardami; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice; praca od godziny 12:00; miejsce pracy: Gliwice
od 35 do 35 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik Techniczny
Wrocław
Wygasła: 30.09.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
• Nadzór nad budynkiem
sprzętem
urządzeniami gospodarczymi
odpowiedzialność za ich zabezpieczenie
przechowywanie i sprawność
• Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie urządzeń wodno-kanalizacyjnych i grzewczych
usuwanie bieżących uszkodzeń i awarii w tym zakresie
• Podejmowanie działań naprawczych w odpowiedzi na informacje klientów
• Odpowiedzialność za sprawne utrzymanie i terminowe przeglądy sprzętu ochronnego i PPOŻ
• Uzupełnianie braków w oświetleniu
nadzór nad szafkami z bezpiecznikami instalacji elektrycznej
• Realizacja prac modernizacyjnych w obiekcie i jego otoczeniu oraz utrzymanie ładu i porządku wokół budynku hotelu
Umowa o pracę lub umowa zlecenie.
Kontakt z pracodawcą: kadry@hotelediament.pl
Oferta pracy dostępna w sali D
Skuteczna i efektywna praca celem osiągnięcia jak najwyższych standardów w zakresie utrzymania sprawności technicznej budynku hotelu oraz jego wyposażenia i otoczenia. Dbanie o terminowość i jakość wykonywanej pracy.
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY:
- Praca zgodnie z procedurami
standardami celem utrzymania jak najwyższych standardów w zakresie utrzymania budynku hotelu oraz jego wyposażenia
- Realizacja wszystkich wskaźników
procedur
rutyn
polityk
otrzymywanie pozytywnych wyników w zakresie audytów
- Raportowanie do bezpośredniego przełożonego
- Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego
Na początek umowa zlecenie
Wykształcenie i doświadczenie: brak wymagań; znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem; zakres obowiązków: kompleksowe sprzątanie jednostek hotelowych zgodnie z procedurami; uzupełnianie artykułów eksploatacyjnych i konsumpcyjnych; umowa zlecenie lub umowa na okres próbny; jedna zmiana w godzinach 08:00-16:00; miejsce pracy: Gliwice
od 28,1 do 28,1 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pokojowa
Gliwice
Wygasła: 05.07.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Wykształcenie i doświadczenie: brak wymagań; znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem; zakres obowiązków: kompleksowe sprzątanie jednostek hotelowych zgodnie z procedurami; uzupełnianie artykułów eksploatacyjnych i konsumpcyjnych; umowa zlecenie lub umowa na okres próbny; jedna zmiana w godzinach 08:00-16:00; miejsce pracy: Gliwice
od 28,1 do 28,1 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Recepcjonista
Gliwice
Wygasła: 05.07.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Wykształcenie : min. średnie; doświadczenie w obsłudze klienta; komunikatywna znajomość języka angielskiego; obsługa komputera; zakres obowiązków: rezerwacja gości (zameldowanie i wymeldowanie); obsługa gości (odpowiadanie na zapytania); sprządzanie ofert i raportów; umowa zlecenie lub umowa na okres próbny; dwie zmiany w godzinach 07:00-19:00
19:00-07:00; miejsce pracy: Gliwice
od 27,7 do 27,7 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik techniczny
Gliwice
Wygasła: 05.07.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Wykształcenie : podstawowe lub zawodowe; zakres obowiązków: raportowanie do przełożonego; praca zgodnie z procedurami
standardami celem utrzymania jak najwyższych standardów w zakres utrzymania budynku hotelu; umowa zlecenie lub umowa na okres próbny; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
od 27,7 do 27,7 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Dyrektor ds. Gastronomii
Dąbrowskiego 50, Gliwice
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
głównym celem stanowiska będzie zarządzanie Gastronomią, w tym Restauracjami, tworzenie strategii sprzedaży oraz optymalizacji kosztów,
realizowanie wszystkich głównych wskaźników ustalonych dla stanowiska, w tym tworzenie budżetu oraz planu jego realizacji,
dbałość o wysoką jakość świadczonych usług poprzez konsekwentne utrzymanie standardów gastronomicznych na ustalonym poziomie,
wdrażanie procesów dotyczących optymalizacji kosztów funkcjonowania obiektów gastronomicznych,
zarządzanie procesami w pionie gastronomii, organizowanie szkoleń dla pracowników oraz ciągła poprawa poziomu wyszkolenia zespołu poprzez dostarczenie coachingu i szkoleń w zakresie rutyn gastronomicznych,
przygotowanie i kontrola nad właściwym opracowywaniem ofert, kalkulacji, analizowanie i kształtowanie cen sprzedaży,
tworzenie strategii sprzedaży, dostosowanie do niej polityki cenowej, w tym zapewnienie wdrożenia zmian określonych w strategii biznesowej Spółki,
nadzorowanie zaopatrzenia w surowce, materiały i półprodukty potrzebne do produkcji gotowych wyrobów oraz ich prawidłowe przechowywanie, racjonalne i oszczędne wykorzystywanie surowców,
nadzór nad prawidłową jakością potraw, napojów, ich estetyką przy podawaniu konsumentowi oraz przestrzeganie bezpieczeństwa i zgodności z prawem w obszarze gastronomicznym,
ścisła współpraca z najemcami oraz kontrola jakości w Restauracjach wynajmowanych,
bieżąca weryfikacja działań konkurencji,
bieżące analizowanie wyniku na działalności oraz optymalizowanie wskaźników kosztowych poszczególnych jednostek
przygotowywanie i interpretacja wyników z działalności i ich bieżące raportowanie do Zarządu Spółki
Jeżeli praca w kuchni nie jest Ci obca, potrafisz gotować a podawane przez Ciebie jedzenie smakuje i wygląda jakbyś gościł swoich bliskich to poniższa propozycja pracy jest dla Ciebie
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. Administracji (Dział Wsparcia Sprzedaży)
Dąbrowskiego 50, Gliwice
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
weryfikacja oraz ewidencja dokumentów sprzedażowych (porozumień o współpracy / aplikacji kredytowych / umów sprzedażowych itp.) w systemie PMS wraz z archiwizacją tych dokumentów,
prowadzenie bazy umów wraz z weryfikacją zapytań z innych działów co do podpisanych dokumentów sprzedażowych,
prowadzenie audytów rezerwacji w PMS oraz w systemie HI,
inicjowanie i wdrażanie nowych rozwiązań,
wsparcie działu e-commerce,
ścisła współpraca i konsultacje z innymi działami (sprzedaż, recepcja, dział finansowo-księgowy itp)
Prowadzenie oraz przygotowywanie materiałów marketingowych, strony internetowej, social mediów;
Monitoring i aktualizacja treści marketingowych oraz produktowych na stronie internetowej oraz w social mediach;
Stały nadzór nad jakością materiałów zgodnie z wytycznymi marki;
Wsparcie w tworzeniu kampanii marketingowych;
·Kreowanie działań marketingowych, których celem jest zwiększenie sprzedaży oraz rozpoznawalności firmy oraz jak najlepszy PR;
Prowadzenie kampanii promocyjnych (tworzenie materiałów oraz stron marketingowych do kampanii online);
Wsparcie zespołu w codziennych zadaniach, płynności raportów i procesów;
Monitoring trendów rynkowych oraz działań konkurencji;
Prowadzenie działań związanych z rozwojem oraz optymalizacją treści na stronie internetowej (monitoring i przygotowanie treści, koordynacja przygotowania artykułów)
konferencji i imprez okolicznościowych. Zapewnienie wysokich standardów obsługi
od 23,5 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Zastępca Dyrektora Hotelu
Gliwice
Wygasła: 25.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
Miejsce pracy: Katowice, Chorzów, Siemianowice Śląskie, Gliwice, Zabrze, Ustroń
W ogłoszeniu wskazano wszystkie lokalizacje, w których oferujemy swoje usługi, szczegóły co do dokładnego miejsca pracy zostaną ustalone na rozmowie aplikacyjnej
Do zadań Zastępcy Dyrektora Hotelu będzie należało:
• Współtworzenie i realizowanie strategii sprzedaży hotelu zgodnie z polityką sieci Hotele Diament S.A.,
• Sporządzanie raportów sprzedaży i analiza wyników,
• Realizacja wszelkich wskaźników, procedur, rutyn i polityk, a także otrzymywanie pozytywnych wyników w zakresie audytów,
• Zarządzanie i organizacja pracy zespołu kierowników i specjalistów, celem stałego podnoszenia jakości i efektywności pracy,
• Budowanie długofalowych relacji z klientami,
• Reprezentowanie hotelu,
• Obsługa klientów z zachowaniem najwyższych standardów,
• Reagowanie na wszelkie uchybienia w zakresie jakości i standardu świadczonych usług,
• Odpowiadania na zapytania i prośby ze strony klientów,
Miejsce pracy: Katowice, Chorzów, Siemianowice Śląskie, Gliwice, Zabrze, Ustroń
W ogłoszeniu wskazano wszystkie lokalizacje, w których oferujemy swoje usługi, szczegóły co do dokładnego miejsca pracy zostaną ustalone na rozmowie aplikacyjnej
Opis stanowiska:
Głównym celem stanowiska będzie zarządzanie pracą w Dziale Recepcji, kontakt z gościem hotelowym, dbanie o komfort gości podczas ich pobytu w hotelu
Do zadań Kierownika Recepcji będzie należało:
• Realizowanie strategii sprzedaży hotelu,
• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
• Obsługa klientów z zachowaniem najwyższych standardów,
• Nadzór nad przebiegiem prac recepcji,
• Tworzenie grafików czasu pracy,
• Rozliczanie pracy podległego personelu,
• Prezentowanie oferty hotelu,
• Budowanie długofalowych relacji,
• Reprezentowanie hotelu,
• Sporządzanie raportów sprzedaży i analiza wyników,
• Odpowiadania na zapytania i prośby ze strony klientów,
zarządzanie strategiczne i nadzór nad funkcjonowaniem restauracji: personel, koszty, tworzenie oferty restauracji przy ścisłej współpracy z Szefem Kuchni oraz dopasowanej do rynku i sezonowości produktów;
dbałość o wysoką jakość świadczonych usług, odpowiedzialność za realizację założonych wyników i budżetu przychodowego w segmencie gastronomia
spotkania z klientem zewnętrznym oraz aktywna sprzedaż: prezentacja oferty, sprzedaż, podziękowania/odpowiedź na reklamacje; rozbudowa grona stałych klientów oraz utrzymywanie długofalowych relacji (podtrzymywanie kontaktu oraz informowanie o aktualnych ofertach; odpowiedź na reklamacje, opinie i podziękowania po realizacji)
weryfikacja kosztów: faktury kosztowe, zakupowe, inwentaryzacje, kontrola kosztów pracy, weryfikacja i rozliczanie FV za realizację imprez
raportowanie: bieżące wyniki sprzedaży, udział w spotkaniach kierowników, naradach, przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych
głównym celem stanowiska będzie kontakt z gościem hotelowym, dbanie o komfort gości podczas ich pobytu w hotelu oraz zarządzanie daną zmianą na Recepcji,
aktywna sprzedaż usług oferowanych przez Hotel,
odpowiadanie na zapytania gości, tworzenie ofert zgodnie z oczekiwaniami, z zachowaniem polityk i procedur,
praca na portalach rezerwacyjnych, w tym tworzenie zestawień dotyczących zrealizowanych rezerwacji,
systematyczne rozliczanie rezerwacji z GTA, Hotelbed’s, Jac Travel,
prowadzenie zestawień dziennych obrotów pracowników recepcji,
organizowanie pracy zespołu, współpraca z Kierownikiem Recepcji przy tworzeniu grafików,
głównym celem stanowiska będzie kontakt z gościem hotelowym, dbanie o komfort gości podczas ich pobytu w hotelu oraz zarządzanie daną zmianą na Recepcji,
aktywna sprzedaż usług oferowanych przez Hotel,
odpowiadanie na zapytania gości, tworzenie ofert zgodnie z oczekiwaniami, z zachowaniem polityk i procedur,
praca na portalach rezerwacyjnych, w tym tworzenie zestawień dotyczących zrealizowanych rezerwacji,
systematyczne rozliczanie rezerwacji z GTA, Hotelbed’s, Jac Travel,
prowadzenie zestawień dziennych obrotów pracowników recepcji,
organizowanie pracy zespołu, współpraca z Kierownikiem Recepcji przy tworzeniu grafików,
Jeżeli praca z ludźmi nie jest Ci obca, potrafisz swobodnie rozmawiać z nowo poznanymi osobami, a gafę swoją czy kuchni potrafisz wybronić dobrym słowem, deserem czy drinkiem i przy tym Twój Gość wyjdzie zadowolony w restauracji - aplikuj do nas
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kucharz
Zwycięstwa 30, Gliwice
Wygasła: 09.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Jeżeli praca w kuchni nie jest Ci obca, potrafisz gotować a podawane przez Ciebie jedzenie smakuje i wygląda jakbyś gościł swoich bliskich to poniższa propozycja pracy jest dla Ciebie
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Samodzielny Kucharz / Samodzielna Kucharka
Dworcowa 9, Katowice
Wygasła: 07.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
pracownik fizyczny
Obowiązki:
przygotowanie dań - produktów o najwyższej jakości i walorach smakowych celem pozyskania jak największej sprzedaży i stałych klientów,
udział w planowaniu karty menu, propozycji dla grup, imprez,
dbałość o posiłki zgodnie z wymogami racjonalnego żywienia: porcje posiłków, jakość, smak, estetyka wydawanych posiłków,
pobieranie produktów spożywczych z magazynów w ilościach przewidzianych recepturą,
zapewnienie najwyższej jakości produktów i usług,
obsługa klienta zgodnie z wysokimi standardami,
utrzymanie porządku w miejscu pracy i dbałość o powierzony sprzęt kuchenny,
realizacja wszystkich wskaźników, procedur, rutyn, polityk, otrzymywanie pozytywnych wyników w zakresie audytów
głównym celem stanowiska będzie kontakt z gościem hotelowym, dbanie o komfort gości podczas ich pobytu w hotelu oraz zarządzanie daną zmianą na Recepcji,
aktywna sprzedaż usług oferowanych przez Hotel,
odpowiadanie na zapytania gości, tworzenie ofert zgodnie z oczekiwaniami, z zachowaniem polityk i procedur,
praca na portalach rezerwacyjnych, w tym tworzenie zestawień dotyczących zrealizowanych rezerwacji,
systematyczne rozliczanie rezerwacji z GTA, Hotelbed’s, Jac Travel,
prowadzenie zestawień dziennych obrotów pracowników recepcji,
organizowanie pracy zespołu, współpraca z Kierownikiem Recepcji przy tworzeniu grafików,
Głównym celem stanowiska jest osiągnięcie zabudżetowanego wyniku operacyjnego (GOP) w pionie gastronomii poprzez zarządzanie sprzedażą (w podziale na MPP) oraz kosztami restauracji
Tworzenie standardów obsługi i procedur pracy Działu F&B
Współtworzenie struktury organizacyjnej Działu
Tworzenie polityki przedsprzedaży usług gastronomicznych
Udział w rekrutacji i szkoleniach nowo przyjętych pracowników
Operacyjne zarządzanie Działem
Maksymalizacja zysków Działu F&B
Współtworzenie kart menu, oferty gastronomicznej i alkoholi
Tworzenie i nadzór promocji w kartach menu
Ustalenie współpracy z dostawcami, podwykonawcami w zakresie gastronomii i obsługi kelnerskiej
Zarządzanie zespołem, utrzymanie wysokiej wydajności pracowników, opracowywanie planu pracy
Przygotowanie, realizacja i koordynacja bankietów, konferencji, imprez okolicznościowych
Przygotowanie dań- produktów o najwyższej jakości i walorach smakowych celem pozyskania jak największej sprzedaży i stałych klientów. Udział w planowaniu karty menu
propozycji dla grup
imprez
dbałość o posiłki zgodnie z wymogami racjonalnego żywienia: porcje posiłków
jakość
smak
estetyka wydawanych posiłków. Pobieranie produktów spożywczych z magazynów w ilościach przewidzianych recepturą
zapewnienie najwyższej jakości produktów i usług
obsługa klienta zgodnie z wysokimi standardami
utrzymywanie porządku w miejscu pracy i dbałość o powierzony sprzęt kuchenny.
Realizacja wszystkich wskaźników
procedur
rutyn
polityk
otrzymywanie pozytywnych wyników w zakresie audytów. Wymagania: Doświadczenie na stanowisku kucharza min. 2 lata
znajomość zasad pracy na kuchnii oraz znajomość systemu HACCP
Głównym celem stanowiska będzie kontakt z gościem hotelowym, dbanie o komfort gości podczas ich pobytu w hotelu oraz zarządzanie daną zmianą na Recepcji
Do zadań na stanowisku Kierownika Zmiany Recepcji będzie należało:
• aktywna sprzedaż usług oferowanych przez Hotel,
• odpowiadanie na zapytania gości, tworzenie ofert zgodnie z oczekiwaniami, z zachowaniem polityk i procedur,
• praca na portalach rezerwacyjnych, w tym tworzenie zestawień dotyczących zrealizowanych rezerwacji,
• systematyczne rozliczanie rezerwacji z GTA, Hotelbed’s, Jac Travel,
• prowadzenie zestawień dziennych obrotów pracowników recepcji,
• organizowanie pracy zespołu, współpraca z Kierownikiem Recepcji przy tworzeniu grafików,
GUS. Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac. Księgowanie list płac.Uzgadnianie kont księgowych w zakresie rozrachunków z pracownikami
ZUS i US. Sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników. Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe
sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia
umowy
aneksy
świadectwa pracy
ewidencja i rozliczanie czasu pracy
karty zasiłkowe etc.). Sporządzanie raportów i analiz personalnych. Współpraca z Urzędem Pracy
ze szkołami i uczelniami
w celu pozyskania stażystów
praktykantów itp. Tworzenie i publikowanie ogłoszeń o pracę. Rozliczanie współpracy z Agencjami Pracy Tymczasowej. Wspieranie działań związanych z planowaniem i organizacji
Przygotowanie dań- produktów o najwyższej jakości i walorach smakowych celem pozyskania jak największej sprzedaży i stałych klientów. Udział w planowaniu karty menu
propozycji dla grup
imprez
dbałość o posiłki zgodnie z wymogami racjonalnego żywienia: porcje posiłków
jakość
smak
estetyka wydawanych posiłków. Pobieranie produktów spożywczych z magazynów w ilościach przewidzianych recepturą
zapewnienie najwyższej jakości produktów i usług
obsługa klienta zgodnie z wysokimi standardami
utrzymywanie porządku w miejscu pracy i dbałość o powierzony sprzęt kuchenny.
Realizacja wszystkich wskaźników
procedur
rutyn
polityk
otrzymywanie pozytywnych wyników w zakresie audytów. Wymagania: Doświadczenie na stanowisku kucharza min. 2 lata
znajomość zasad pracy na kuchnii oraz znajomość systemu HACCP
Przygotowanie dań- produktów o najwyższej jakości i walorach smakowych celem pozyskania jak największej sprzedaży i stałych klientów. Udział w planowaniu karty menu
propozycji dla grup
imprez
dbałość o posiłki zgodnie z wymogami racjonalnego żywienia: porcje posiłków
jakość
smak
estetyka wydawanych posiłków. Pobieranie produktów spożywczych z magazynów w ilościach przewidzianych recepturą
zapewnienie najwyższej jakości produktów i usług
obsługa klienta zgodnie z wysokimi standardami
utrzymywanie porządku w miejscu pracy i dbałość o powierzony sprzęt kuchenny.
Realizacja wszystkich wskaźników
procedur
rutyn
polityk
otrzymywanie pozytywnych wyników w zakresie audytów. Wymagania: Doświadczenie na stanowisku kucharza min. 2 lata
znajomość zasad pracy na kuchnii oraz znajomość systemu HACCP