Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
nadzór nad użytkownikami sieci teleinformatycznej, identyfikacja nowych rozwiązań technologicznych,
współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego sprzętu komputerowego i telefonicznego. Prowadzenie szkoleń doskonalących w zakresie wykorzystania sprzętu IT i oprogramowania biurowego w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st Warszawy,
planowanie i realizacja zakupów: sprzętu komputerowego, sprzętu telekomunikacyjnego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania biurowego zgodnie z przyjętymi standardami,
udział w zakupie sprzętu informatycznego, uczestnictwo w komisjach przetargowych,
obsługa wsparcia użytkownika w zakresie zgłoszeń związanych z funkcjonowaniem oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz sprzętu telekomunikacyjnego,
nadzorowanie przestrzegania przez użytkowników zasad eksploatowania sprzętu IT, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania biurowego,
zapewnienie prawidłowej pracy sprzętu komputerowego, infrastruktury sieciowej i oprogramowania,
koordynacja spraw związanych z ustawą o dostępności cyfrowej,
wykonywanie czynności określonych w instrukcjach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st Warszawy regulujących zasady realizowania bezpieczeństwa informacji,
obsługa magazynu akcesoriów komputerowych,
zarządzanie stroną internetową oraz profilem facebook Ośrodka,
sporządzanie dokumentów związanych z wykonywaniem zadań przypisanych do danego stanowiska,
współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st Warszawy i podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań,
przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych w sprawach o udzielenie świadczeń pomocy społecznej, a także na wniosek uprawnionych podmiotów oraz kierowanie wezwań, wniosków o udzielenie informacji, o których mowa w art. 105 ustawy o pomocy społecznej, przygotowywanie dokumentów, pism, planów pomocy, oraz ustalanie zasad współpracy w ramach prowadzonych spraw,
prowadzenie pracy socjalnej z osobami i rodzinami w oparciu o obowiązujący model z wykorzystaniem narzędzi pracy socjalnej, w tym przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych, przygotowywanie planów działania na rzecz osoby/rodziny oraz ustalanie zasad współpracy z wykorzystaniem m. in. kontraktu socjalnego,
prowadzenie monitoringu sytuacji dziecka z rodziny zagrożonej kryzysem lub przeżywającej trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczej,
występowanie z wnioskiem o przydzielenie rodzinie asystenta rodziny,
rozeznanie sytuacji, zapewnienie bezpieczeństwa - w ramach działań interwencyjnych,
udzielanie osobom zgłaszającym się informacji o przysługujących im świadczeniach i dostępnych formach pomocy oraz udzielanie wskazówek i pomocy dotyczącej rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej,
pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy,
współdziałanie z pracownikami socjalnymi, specjalistami oraz instytucjami i organizacjami w zakresie pomocy na rzecz osób i rodzin wymagających wsparcia,
organizowanie innych form pomocy, w tym współdziałanie z grupami i społecznościami lokalnymi na rzecz poprawy ich funkcjonowania,
udzielanie informacji, wskazówek, porad i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom i rodzinom,
udzielanie informacji na wniosek innych instytucji i uprawnionych podmiotów, w zakresie prowadzonych działań,
pomoc w uzyskaniu dla osób lub rodzin będących w trudnej sytuacji życiowej specjalistycznego poradnictwa, terapii lub innych form pomocy,