Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
inicjowanie i wdrażanie działań z zakresu trade marketingu i visual merchandisingu mających na celu poprawę rotacji (odsprzedaży) produktów naszych marek w punktach sprzedaży w całym kraju (sklepach z artykułami dla zwierząt)
planowanie i realizowanie działań na rzecz wsparcia działu sprzedaży (zbieranie i analizowanie trendów branżowych, tworzenie mechanizmów kampanii promocyjnych w sklepach, projektowanie planogramów asortymentowych)
bliska współpraca z klientami biznesowymi: osobiste wizytowanie sklepów detalicznych naszych klientów w całym kraju
analizowanie prowadzonych działań marketingu handlowego z perspektywy osiąganych wzrostów sprzedaży
planowanie i realizowanie ekspozycji handlowych w oparciu o szeroki asortyment produktów, z uwzględnieniem ich specyfiki i sezonowości
nadzorowanie wykonawstwa i kolportażu materiałów POS
selekcja, planowanie i realizacja eventów promocyjnych oraz wydarzeń sponsorowanych i branżowych z udziałem naszych marek
ścisła współpraca z zespołem marketingu we Francji i w Polsce oraz raportowanie wyników do Marketing managera Zolux Polska
inicjowanie i wdrażanie działań z zakresu visual merchandisingu w punktach sprzedaży (sklepach z artykułami dla zwierząt)
wspieranie sprzedaży w sklepach partnerskich
planowanie i realizacja ekspozycji handlowych w oparciu o szeroki asortyment produktów, z uwzględnieniem ich specyfiki i sezonowości, z użyciem programu Symphony RetailAI, Apollo Space Planning
negocjowanie warunków ekspozycji produktów naszych marek u kontrahentów
ekspozycja materiałów POS u klienta
współpraca z grafikami i podwykonawcami
monitorowanie trendów ekspozycyjnych w branży zoologicznej i proponowanie nowych rozwiązań
bliska współpraca z klientami biznesowymi, w tym osobiste wizytowanie punktów sprzedaży w całym kraju
planowanie, budżetowanie i monitorowanie wspólnych działań marketingowych z kontrahentami
selekcja, planowanie, realizacja i analiza eventów promocyjnych oraz wydarzeń sponsorowanych i branżowych z udziałem naszych marek
analiza skuteczności merchandisingu z perspektywy osiąganych wyników sprzedaży
współpraca z kilkunastoosobowym zespołem przedstawicieli handlowych pracujących na terenie całego kraju
ścisła współpraca z zespołem marketingu we Francji i w Polsce oraz raportowanie wyników do Marketing managera Zolux Polska