Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (24)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 24 )
Specjalista ds. Administracji w Dziale Technicznym
Annopol 22, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 21.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
W obszarze serwisu:
• przygotowywanie ofert we współpracy z działem serwisu w Polsce i w Niemczech na produkty serwisowe Flottweg (części zamienne i materiały eksploatacyjne, usługi serwisowe)
• przetwarzanie zamówień i organizowanie dostaw we współpracy z działem logistyki w centrali oraz monitorowanie terminów dostaw
• wystawianie faktur, dekretacja i przekazywanie ich do działu księgowości
• kontakt z klientami i ich bieżąca obsługa w zakresie przetwarzanych zamówień
• archiwizacja dokumentów handlowych i rejestr umów serwisowych
W obszarze realizacji projektów:
• administracyjne wsparcie realizacji projektów (fakturowanie zgodnie z ustalonymi kamieniami milowymi projektu, monitorowanie obiegu dokumentów, itp.)
• weryfikacja i archiwizacja dokumentów związanych z realizowanymi projektami (np. protokołów)
Specjalista ds. Administracji w Dziale Technicznym
Annopol 22, Białołęka, Warszawa
Wygasła: 03.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
W obszarze serwisu:
• przygotowywanie ofert we współpracy z działem serwisu w Polsce i w Niemczech na produkty serwisowe Flottweg (części zamienne i materiały eksploatacyjne, usługi serwisowe)
• przetwarzanie zamówień i organizowanie dostaw we współpracy z działem logistyki w centrali oraz monitorowanie terminów dostaw
• wystawianie faktur, dekretacja i przekazywanie ich do działu księgowości
• kontakt z klientami i ich bieżąca obsługa w zakresie przetwarzanych zamówień
• archiwizacja dokumentów handlowych i rejestr umów serwisowych
W obszarze realizacji projektów:
• administracyjne wsparcie realizacji projektów (fakturowanie zgodnie z ustalonymi kamieniami milowymi projektu, monitorowanie obiegu dokumentów, itp.)
• weryfikacja i archiwizacja dokumentów związanych z realizowanymi projektami (np. protokołów)
wykonywanie serwisów automatyki w istniejących instalacjach w zakresie diagnostyki usuwania błędów oraz rozbudowy programu o dodatkowe opcje dla użytkownika,
udzielanie wsparcia technicznego dla klientów z zakresu automatyki i odpowiedniej optymalizacji procesu podczas montażów, rozruchów oraz awarii istniejących instalacji,
nadzór nad montażem nowych instalacji,
weryfikacja poprawności wykonania połączeń elektrycznych, pneumatycznych i hydraulicznych oraz wprowadzanie zmian przed uruchomieniem wraz z wykonawcą instalacji,
uruchamianie instalacji technologicznych u klienta,
prowadzenie szkoleń z obsługi układów sterowania,
przeprowadzanie pilotażowych testów technologicznych u potencjalnych klientów