Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
Główny księgowy
Kamień Krajeński
Wygasła: 31.08.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
1. prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami;
2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
3. dokonywania wstępnej kontroli:
a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
4. sporządzanie sprawozdań finansowych
budżetowych i statystyki publicznej;
5. opracowanie projektu budżetu
planów finansowych oraz bieżąca analiza realizacji budżetu
sporządzanie projektu zmian w budżecie;
6. ewidencja podatków;
7. obsługa bankowości elektronicznej;
8. prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych;
9. prowadzenie i rozliczenie inwentaryzacji składników majątkowych;
10. opracowywanie projektów zarządzeń dyrektora
dotyczących spraw finansowych
tj. polityki rachunkowości
instrukcji inwentaryzacyjnej i innych
zgodnie z aktualnymi przepisami
i przedkładanie ich do zatwierdzenia dyrektorowi ośrodka;
11. nadzór nad terminową regulacją wszystkich należności i zobowiązań;
12. zapewnienie prawidłowości
terminowości i rzetelności sprawozdań finansowych;
13. współpraca ze skarbnikiem miasta i gminy oraz działem księgowości urzędu oraz komórkami ośrodka;
- opracowywanie rocznego harmonogramu pracy
- prowadzenie indywidualnych i grupowych zajęć aktywizująco-usprawniających dla uczestników Domu Dziennego Pobytu
uwzględniając ich zainteresowania i możliwości
gry i zabawy mające na celu poprawę sprawności psychofizycznej
- prowadzenie zajęć kulinarnych
artystycznych
- przygotowywanie z seniorami spotkań okolicznościowych
- promowanie zdrowego stylu życia w zakresie odżywiania
aktywności fizycznej oraz kontaktów interpersonalnych
- współpraca z pracownikami socjalnymi MGOPS
pielęgniarką środowiskową oraz lekarzami.
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji DDP
-bieżące monitorowanie zapotrzebowania na materiały do prowadzenia zajęć
zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem.
- zabezpieczenie warunków utrzymania higieny obiektu
- Rozpoznawanie i ustalanie potrzeb w zakresie pomocy społecznej.
- Organizowanie i prowadzenie działalności socjalnej zmierzającej do poprawy sytuacji osób w wieku starczym
niepełnosprawnych
rodzin wielodzietnych
niepełnych
niewydolnych ekonomicznie
i patologicznych
atakże innych osób wymagajacych pomocy społecznej.
- przygotowanie wniosków wraz z dokumentacją przewidzianą obowiązującymi przepisami dla danego świadczenia.
- współdziałanie z placówkami służby zdrowia
organami policji
prokuratury
wymiaru sprawiedliwości
radnymi sołeckimi itp.
- Opracowanie wniosków dotyczących problemów socjalnych rejonu.
- Koordynowanie i integrowanie dzialalności organizacji społecznych