1. Pracodawca
  2. Brudzeń
  3. GMINA BRUDZEŃ DUŻY
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

GMINA BRUDZEŃ DUŻY

Brudzeń Duży,

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Stanowisko do spraw ochrony przyrody i mienia gminnego

Toruńska 2, Brudzeń Duży (pow. płocki)
Wygasła: 18.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wycinki drzew i krzewów w tym wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów z terenu nieruchomości oraz wymierzanie administracyjnych kar pieniężnych za naruszenia ustawy;
  • przeprowadzanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska w zakresie objętym właściwością gminy, w tym prowadzenie kontroli nieruchomości w zakresie uchwały antysmogowej i Programu ochrony powietrza na terenie gminy;
  • prowadzenie spraw z zakresu retencji terenowej oraz gospodarki ściekowej na terenie gminy;
  • pozyskiwanie dofinansowania i przygotowywanie wniosków do instytucji zewnętrznych, na dofinansowanie w formie dotacji przedsięwzięć związanych z ochroną środowiska;
  • podejmowanie działań niezbędnych dla realizacji Programu ochrony powietrza oraz innych programów, uchwał, wytycznych z zakresu ochrony powietrza oraz rozwoju odnawialnych źródeł energii;
  • podejmowanie działań związanych z wprowadzaniem odnawialnych oraz ekologicznych źródeł energii w indywidualnych gospodarstwach domowych, w tym doradztwo i wsparcie dla mieszkańców realizujących projekty indywidualne w tym zakresie;
  • przygotowanie i przedkładanie odpowiednim organom, przewidzianych prawem sprawozdań i informacji wynikających z zakresu działania stanowiska;
  • prowadzenie postępowań administracyjnych, opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie określonym przepisami ustawy o gospodarce nieruchomościami, w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości, sprzedaży lub oddawania w użytkowanie wieczyste, przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, użytkowanie, zarząd, dzierżawę, najem, nabycie w drodze zasiedzenia lub użyczenia gruntów na rzecz osób prawnych i osób fizycznych;
  • przygotowywanie wniosków w sprawie wywłaszczania nieruchomości na cele publiczne, przygotowywanie projektów decyzji zatwierdzających projekty podziałów nieruchomości, rozgraniczenia nieruchomości oraz wymiany gruntów;
  • prowadzenie spraw związanych z ustalaniem i aktualizacją opłat z tytułu użytkowania wieczystego i dzierżawy gruntów stanowiących własność gminy oraz opłat adiacenckich i przygotowywanie w tym zakresie projektów decyzji;
  • organizowanie przetargów na nieruchomości przeznaczane do sprzedaży lub oddanie w wieczyste użytkowanie, przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z prawem pierwokupu;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko do spraw pozyskiwania funduszy i zamówień publicznych

Toruńska 2, Brudzeń Duży (pow. płocki)
Wygasła: 18.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • przygotowanie i opracowanie dokumentacji oraz składanie wniosków dotyczących pozyskania środków zewnętrznych na inwestycje gminne, jak również rozliczanie inwestycji z pozyskanych funduszy;
  • wyszukiwanie możliwości pozyskiwania środków finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz krajowych na realizację projektów w ramach zadań własnych Gminy celem pozyskania wsparcia i uczestnictwa w programach;
  • współdziałanie z referatami urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie opracowywania projektów i przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań ze środków pozabudżetowych;
  • przygotowanie bieżących informacji o składanych wnioskach, realizowanych projektach i ogłoszonych konkursach na nabory wniosków (projektów) w celu umieszczenia na stronie internetowej Urzędu;
  • sporządzanie raportów, sprawozdań i informacji z realizowanych projektów;
  • przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy – Prawo zamówień publicznych, dokonywanie zapytań ofertowych;
  • zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach, dokumentacji i specyfikacji przetargowej, ogłoszeń o udzieleniu zamówień publicznych, o zmianie ogłoszenia oraz ogłoszeń o zmianie umowy, informacji z otwarcia ofert, o wyborze najkorzystniejszej oferty w Biuletynie Informacji Publicznych Gminy Brudzeń Duży;
  • przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) oraz udzielanie wyjaśnień treści siwz;
  • przygotowywanie bądź współpraca z innymi stanowiskami w przygotowywaniu umów dla prac i zadań objętych przetargami;
  • prowadzenie spraw związanych z odwołaniami składanymi przez wykonawców do Krajowej Izby Odwoławczej oraz skargami do postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
  • nadzór formalny oraz nadzór w terenie nad prowadzonymi inwestycjami, kontakt i współpraca z wykonawcą oraz inspektorem nadzoru w zakresie prowadzonych i realizowanych inwestycji na terenie gminy;
  • wykonywanie czynności związanych z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, uczestnictwo w pracach komisji przetargowych (funkcja sekretarza komisji przetargowej), czuwanie nad przestrzeganiem procedur oraz prawidłowością wykonywanych czynności
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne