Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wycinki drzew i krzewów w tym wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów z terenu nieruchomości oraz wymierzanie administracyjnych kar pieniężnych za naruszenia ustawy;
przeprowadzanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska w zakresie objętym właściwością gminy, w tym prowadzenie kontroli nieruchomości w zakresie uchwały antysmogowej i Programu ochrony powietrza na terenie gminy;
prowadzenie spraw z zakresu retencji terenowej oraz gospodarki ściekowej na terenie gminy;
pozyskiwanie dofinansowania i przygotowywanie wniosków do instytucji zewnętrznych, na dofinansowanie w formie dotacji przedsięwzięć związanych z ochroną środowiska;
podejmowanie działań niezbędnych dla realizacji Programu ochrony powietrza oraz innych programów, uchwał, wytycznych z zakresu ochrony powietrza oraz rozwoju odnawialnych źródeł energii;
podejmowanie działań związanych z wprowadzaniem odnawialnych oraz ekologicznych źródeł energii w indywidualnych gospodarstwach domowych, w tym doradztwo i wsparcie dla mieszkańców realizujących projekty indywidualne w tym zakresie;
przygotowanie i przedkładanie odpowiednim organom, przewidzianych prawem sprawozdań i informacji wynikających z zakresu działania stanowiska;
prowadzenie postępowań administracyjnych, opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie określonym przepisami ustawy o gospodarce nieruchomościami, w zakresie regulacji stanów prawnych nieruchomości, sprzedaży lub oddawania w użytkowanie wieczyste, przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, użytkowanie, zarząd, dzierżawę, najem, nabycie w drodze zasiedzenia lub użyczenia gruntów na rzecz osób prawnych i osób fizycznych;
przygotowywanie wniosków w sprawie wywłaszczania nieruchomości na cele publiczne, przygotowywanie projektów decyzji zatwierdzających projekty podziałów nieruchomości, rozgraniczenia nieruchomości oraz wymiany gruntów;
prowadzenie spraw związanych z ustalaniem i aktualizacją opłat z tytułu użytkowania wieczystego i dzierżawy gruntów stanowiących własność gminy oraz opłat adiacenckich i przygotowywanie w tym zakresie projektów decyzji;
organizowanie przetargów na nieruchomości przeznaczane do sprzedaży lub oddanie w wieczyste użytkowanie, przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z prawem pierwokupu;
przygotowanie i opracowanie dokumentacji oraz składanie wniosków dotyczących pozyskania środków zewnętrznych na inwestycje gminne, jak również rozliczanie inwestycji z pozyskanych funduszy;
wyszukiwanie możliwości pozyskiwania środków finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz krajowych na realizację projektów w ramach zadań własnych Gminy celem pozyskania wsparcia i uczestnictwa w programach;
współdziałanie z referatami urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie opracowywania projektów i przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań ze środków pozabudżetowych;
przygotowanie bieżących informacji o składanych wnioskach, realizowanych projektach i ogłoszonych konkursach na nabory wniosków (projektów) w celu umieszczenia na stronie internetowej Urzędu;
sporządzanie raportów, sprawozdań i informacji z realizowanych projektów;
przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy – Prawo zamówień publicznych, dokonywanie zapytań ofertowych;
zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach, dokumentacji i specyfikacji przetargowej, ogłoszeń o udzieleniu zamówień publicznych, o zmianie ogłoszenia oraz ogłoszeń o zmianie umowy, informacji z otwarcia ofert, o wyborze najkorzystniejszej oferty w Biuletynie Informacji Publicznych Gminy Brudzeń Duży;
przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) oraz udzielanie wyjaśnień treści siwz;
przygotowywanie bądź współpraca z innymi stanowiskami w przygotowywaniu umów dla prac i zadań objętych przetargami;
prowadzenie spraw związanych z odwołaniami składanymi przez wykonawców do Krajowej Izby Odwoławczej oraz skargami do postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
nadzór formalny oraz nadzór w terenie nad prowadzonymi inwestycjami, kontakt i współpraca z wykonawcą oraz inspektorem nadzoru w zakresie prowadzonych i realizowanych inwestycji na terenie gminy;
wykonywanie czynności związanych z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, uczestnictwo w pracach komisji przetargowych (funkcja sekretarza komisji przetargowej), czuwanie nad przestrzeganiem procedur oraz prawidłowością wykonywanych czynności