Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (33)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 33 )
Dyrektor Finansowy
Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje w szczególności rozwój struktur oraz zarządzanie obszarem finansowo-księgowym i obszarem usług / systemów wsparcia w szczególności:
Współtworzenie segmentu finansowo-prawnego grupy, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru finansów, kontrolingu, sprawozdawczości, podatków, księgowości i kadr oraz IT i administracji, w tym budowa zespołów oraz rozwijanie kompetencji pracowników
Współtworzenie strategii finansowej grupy, w tym odpowiedzialność za monitoring oraz optymalizację rentowność kapitału własnego oraz rentowności operacyjnej na poziomie grupy, poszczególnych segmentów operacyjnych oraz projektów deweloperskich
Zarządzanie bieżącą oraz średnioterminową płynnością grupy, a także zarządzanie strukturą zadłużenia oraz optymalizację kosztów finansowania
Odpowiedzialność za tworzenie i aktualizację prognoz, modeli finansowych, zestawień płynnościowych oraz budżetów okresowych, sekcyjnych i projektowych
Odpowiedzialność za obszar sprawozdawczości oraz realizację formalnych obowiązków informacyjnych, w tym za konsolidację sprawozdań finansowych i budowę schematów rozliczeń intercompany
Odpowiedzialność za budowę polityki rachunkowości, strukturyzację planów kont oraz weryfikację poprawność schematów księgowych i księgowań. Odpowiedzialność za budowę stosownych standardów, schematów i procedur oraz nadzór nad ich przestrzeganiem
Odpowiedzialność za poprawności rozliczeń podatkowych (w tym w szczególności CIT / VAT / PCC), odpowiedzialność za przygotowywanie dokumentacji i raportowanie cen transferowych oraz schematów podatkowych. Wsparcie w zakresie optymalizacji struktury kapitałowej oraz w zakresie optymalizacji podatkowej
Obsługę procesów finansowania przedsięwzięć deweloperskich i spółek operacyjnych, w tym w szczególności w zakresie finansowania realizacji projektów deweloperskich (dominujący model: project finance) oraz finansowania działalności obszaru OPCO (obszar land developmentu, obszar wykonawstwa, obszar sprzedaży i komercjalizacji)
Obsługę poszczególnych projektów deweloperskich i grupy w zakresie obowiązków informacyjnych względem dawców finansowania, w tym w zakresie sprawozdawczości i kontrolingu, a także procesów uruchamiania transz finansowania oraz spłat i rozliczenia finansowania
Tworzenie modeli, analiz opłacalności, biznes planów i memorandów, w tym udział w tworzeniu i aktualizacji budżetów kosztowych i przychodowych dla poszczególnych projektów deweloperskich
Monitoring projektów, w tym kontrolę poprawności dokonywanych rozliczeń finansowych i płatności oraz kontrolę kompletności i zgodności dokumentacji formalno-prawnej
Agregację i aktualizację danych projektowych, w tym prowadzenie tabeli inwestycyjnej oraz pozostałych tabel informacyjnych
Sporządzanie pozostałych raportów, analiz i zestawień związanych z projektami inwestycyjnym i działalnością grupy
Rozwój narzędzi do zbierania, analizy i raportowania danych, w tym wsparcie budowy i rozwoju systemów centralnych
samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego i rachunkowości
kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów
prowadzenie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży
samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT
sporządzanie deklaracji podatkowych oraz plików JPK
prowadzenie ewidencji rozrachunków, uzgadnianie rozrachunków, potwierdzanie sald z kontrahentami
ewidencja środków trwałych i WNiP oraz dokonywanie od nich odpisów amortyzacyjnych, ewidencja wyposażenia
sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
sporządzanie sprawozdań GUS i innych
kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, itp.)
Project manager ds. realizacji inwestycji deweloperskich
Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 10.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje kompleksową koordynację i nadzór procesu inwestycyjnego dla wybranych projektów deweloperskich od etapu przygotowawczego do momentu uzyskania pozwolenia na użytkowanie, a także wsparcie pozostałych działów w odniesieniu do fazy przygotowawczej i powykonawczej, w szczególności:
Kompleksowe prowadzenie procesu inwestycyjnego, w tym w szczególności pełnienie roli wiodącej w fazie wykonawcze oraz wsparcie w zakresie fazy przygotowawczej i powykonawczej
Koordynację i nadzór nad realizacją robót budowlanych, w tym ścisła współpraca z generalnymi wykonawcami, dedykowanymi podwykonawcami, pracowniami architektonicznymi, specjalistami branżowymi, zespołem budowlanym, project monitorami, gestorami, urzędami oraz innymi zewnętrznymi i wewnętrznymi interesariuszami procesu deweloperskiego
Prowadzenie procesów przetargowych, w tym współtworzenie sekcji centralnej kontraktacji i kontraktacji projektowej oraz uczestnictwo w procesie optymalizacji kosztowej projektów
Prowadzenie procesów odbiorowych, w tym współtworzenie sekcji kontroli jakości
Nadzór realizacji oraz tworzenie i stała aktualizacja harmonogramów, kosztorysów i budżetów projektowych, w tym wstępnych budżetów wskaźnikowych, budżetów przedmiarowych oraz budżetów kontraktacyjnych
Kontrola zgodności projektów z przyjętym standardem segmentowym oraz weryfikacja i optymalizacja rozwiązań projektowych, a także uczestnictwo w procesie standaryzacji rozwiązań projektowych
Weryfikację i opiniowanie dokumentacji projektowej i formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji
Wsparcie prac związanych z pozyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, warunków, uzgodnień i decyzji zmierzających do uzyskania pozwoleń na budowę oraz pozwoleń na użytkowanie
Sporządzanie okresowych raportów z postępów prac oraz dbałość o przepływ informacji dotyczących projektu
Zarządzanie dokumentacją projektową na etapie realizacji oraz w etapie powykonawczym
Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje koordynację procesu inwestycyjnego na etapie od identyfikacji nieruchomości do momentu uzyskania pozwolenia na budowę, a także nadzór inwestycji i wsparcie projektowe w okresie późniejszym, w szczególności:
- Przygotowywanie analiz dla wskazanych gruntów zgodnie z zakresem due diligence oraz koordynację prac podmiotów zewnętrznych biorących udział w pracach audytowych i przygotowawczych
- Współpracę z zewnętrznymi pracowniami architektonicznymi oraz weryfikację i opiniowanie dokumentacji projektowej i formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji
- Realizację prac związanych z pozyskaniem wszelkich niezbędnych warunków, uzgodnień i decyzji zmierzających do uzyskania pozwoleń na budowę, w tym czynny udział w postępowaniach administracyjnych na każdym etapie inwestycji
- Zarządzanie dokumentacją projektową na etapie przygotowania inwestycji, stała aktualizacja tabeli przygotowania inwestycji, sporządzanie okresowych raportów z postępów prac oraz dbałość o przepływ informacji dotyczących nieruchomości
- Wsparcie działu sprzedaży i działu inwestycji w zakresie realizowanych przez nie zadań
Starszy specjalista ds. kontraktacji i budżetowania
Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 24.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Wsparcie procesów przetargowych, w tym kontraktacja projektowa oraz uczestnictwo w procesie optymalizacji kosztowej projektów
Tworzenie przedmiarów ilościowych, kosztorysów i budżetów projektowych, w tym wstępnych budżetów wskaźnikowych, budżetów przedmiarowych oraz budżetów kontraktacyjnych
Kontrola zgodności projektów z przyjętym standardem segmentowym oraz weryfikacja i optymalizacja rozwiązań projektowych, a także uczestnictwo w procesie standaryzacji rozwiązań projektowych
Weryfikację i opiniowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji inwestycji
Opracowywanie analiz chłonności, koncepcji produktowych / architektonicznych oraz modeli 3D wraz z opracowywaniem raportów due diligence dla wskazanych nieruchomości
Tworzenie i rozwój wytycznych architektonicznych i standardów segmentowych, opracowywanie i optymalizacja lokali oraz układów modelowych, opracowywanie rozwiązań technicznych, wizualnych i detali, a także opracowywanie innych elementów obrazujących preferencje produktowe inwestora
Współpraca z zewnętrznymi pracowniami architektonicznymi oraz weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji inwestycji
Wsparcie działu sprzedaży i działu inwestycji w zakresie realizowanych przez nie zadań
Starszy specjalista ds. finansowania i sprawozdawczości
Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 23.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje w szczególności wsparcie procesów finansowania projektów deweloperskich, raportowania i kontrolingu
Współtworzenie segmentu finansowo-prawnego grupy, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru finansowania, sprawozdawczości zarządczej oraz kontrolingu finansowego i operacyjnego
Obsługę procesów finansowania przedsięwzięć deweloperskich i spółek operacyjnych, w tym w szczególności w zakresie finansowania realizacji projektów deweloperskich (dominujący model: project finance) oraz finansowania działalności obszaru OPCO (obszar land developmentu, obszar sprzedaży i najmu, obszar generalnego wykonawstwa)
Monitoring oraz obsługę poszczególnych projektów inwestycyjnych i grupy w zakresie obowiązków informacyjnych względem dawców finansowania, w tym w zakresie prezentacji, kontroli oraz procesów uruchamiania transz finansowania i spłat finansowania
Tworzenie modeli finansowych, analiz opłacalności, biznes planów i memorandów, w tym udział w tworzeniu i aktualizacji budżetów kosztowych i przychodowych dla poszczególnych projektów
Monitoring projektów, w tym kontrolę poprawności dokonywanych rozliczeń finansowych i płatności oraz kontrolę kompletności i poprawności dokumentacji formalno-prawnej i operacyjnej
Agregację i aktualizację danych projektowych, w tym sprawozdawczość zarządcza oraz prowadzenie tabeli inwestycyjnej, tabeli płynnościowej oraz pozostałych tabel informacyjnych
Sporządzanie pozostałych raportów, analiz i zestawień związanych z projektami inwestycyjnym i działalnością grupy
Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje w szczególności rozwój struktur oraz zarządzanie obszarem finansowania projektów deweloperskich, raportowania i kontrolingu, a także wsparcie procesów transakcyjnych oraz procesów strukturyzacji działalności operacyjnej i rozwoju systemów centralnych
Współtworzenie segmentu finansowo-prawnego grupy, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru finansowania, sprawozdawczości zarządczej oraz kontrolingu finansowego i operacyjnego, standaryzacji procesów oraz budowy systemów centralnych
Obsługę procesów transakcyjnych oraz procesów finansowania przedsięwzięć deweloperskich i spółek operacyjnych, w tym w szczególności w zakresie sprzedaży aktywów nieruchomościowych do inwestorów instytucjonalnych (dominujący segment: living), finansowania realizacji projektów deweloperskich (dominujący model: project finance) oraz finansowania działalności obszaru OPCO (obszar land developmentu, obszar sprzedaży i najmu, obszar generalnego wykonawstwa)
Monitoring oraz obsługę poszczególnych projektów inwestycyjnych i grupy w zakresie obowiązków informacyjnych względem dawców finansowania, w tym w zakresie prezentacji, kontroli oraz procesów uruchamiania transz finansowania i spłat finansowania
Tworzenie modeli finansowych, analiz opłacalności, biznes planów i memorandów, w tym udział w tworzeniu i aktualizacji budżetów kosztowych i przychodowych dla poszczególnych projektów
Monitoring projektów, w tym kontrolę poprawności dokonywanych rozliczeń finansowych i płatności oraz kontrolę kompletności i poprawności dokumentacji formalno-prawnej i operacyjnej
Agregację i aktualizację danych projektowych, w tym sprawozdawczość zarządcza oraz prowadzenie tabeli inwestycyjnej, tabeli płynnościowej oraz pozostałych tabel informacyjnych
Sporządzanie pozostałych raportów, analiz i zestawień związanych z projektami inwestycyjnym i działalnością grupy
Wsparcie w zakresie optymalizacji struktury kapitałowej, optymalizacji podatkowej oraz optymalizacji kosztów finansowania i zarządzania bieżącą oraz średnioterminową płynnością
Rozwój narzędzi do zbierania, analizy i raportowania danych, w tym budowa i rozwój systemów centralnych
Project manager ds. realizacji inwestycji deweloperskich
Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 02.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje kompleksową koordynację i nadzór procesu inwestycyjnego dla wybranych projektów deweloperskich od etapu przygotowawczego do momentu uzyskania pozwolenia na użytkowanie, a także wsparcie pozostałych działów w odniesieniu do fazy przygotowawczej i powykonawczej, w szczególności:
Kompleksowe prowadzenie procesu inwestycyjnego, w tym w szczególności pełnienie roli wiodącej w fazie wykonawcze oraz wsparcie w zakresie fazy przygotowawczej i powykonawczej
Koordynację i nadzór nad realizacją robót budowlanych, w tym ścisła współpraca z generalnymi wykonawcami, dedykowanymi podwykonawcami, pracowniami architektonicznymi, specjalistami branżowymi, zespołem budowlanym, project monitorami, gestorami, urzędami oraz innymi zewnętrznymi i wewnętrznymi interesariuszami procesu deweloperskiego
Prowadzenie procesów przetargowych, w tym współtworzenie sekcji centralnej kontraktacji i kontraktacji projektowej oraz uczestnictwo w procesie optymalizacji kosztowej projektów
Prowadzenie procesów odbiorowych, w tym współtworzenie sekcji kontroli jakości
Nadzór realizacji oraz tworzenie i stała aktualizacja harmonogramów, kosztorysów i budżetów projektowych, w tym wstępnych budżetów wskaźnikowych, budżetów przedmiarowych oraz budżetów kontraktacyjnych
Kontrola zgodności projektów z przyjętym standardem segmentowym oraz weryfikacja i optymalizacja rozwiązań projektowych, a także uczestnictwo w procesie standaryzacji rozwiązań projektowych
Weryfikację i opiniowanie dokumentacji projektowej i formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji
Wsparcie prac związanych z pozyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, warunków, uzgodnień i decyzji zmierzających do uzyskania pozwoleń na budowę oraz pozwoleń na użytkowanie
Sporządzanie okresowych raportów z postępów prac oraz dbałość o przepływ informacji dotyczących projektu
Zarządzanie dokumentacją projektową na etapie realizacji oraz w etapie powykonawczym
Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje w szczególności rozwój struktur oraz zarządzanie obszarem kontrolingu i raportowania, a także wsparcie procesów transakcyjnych oraz procesów finansowania przedsięwzięć deweloperskich, w szczególności:
Współtworzenie segmentu finansowo-prawnego grupy, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru sprawozdawczości zarządczej oraz kontrolingu finansowego i operacyjnego, standaryzacji procesów oraz budowy systemów centralnych
Wsparcie procesów transakcyjnych i procesów finansowania przedsięwzięć deweloperskich, w tym w szczególności w zakresie sprzedaży aktywów nieruchomościowych do inwestorów instytucjonalnych (segment living) oraz finansowania realizacji projektów deweloperskich (model project finance)
Agregację i aktualizację danych projektowych, w tym prowadzenie tabeli inwestycyjnej, tabeli płynnościowej oraz pozostałych tabel informacyjnych
Monitoring projektów, w tym kontrolę poprawności dokonywanych rozliczeń finansowych i płatności oraz kontrolę kompletności i poprawności dokumentacji formalno-prawnej i operacyjnej
Tworzenie modeli finansowych i analiz opłacalności, w tym udział w tworzeniu i aktualizacji budżetów kosztowych i przychodowych dla poszczególnych projektów
Sporządzanie pozostałych raportów, analiz i zestawień związanych z projektami inwestycyjnym i działalnością grupy
Rozwój narzędzi do zbierania, analizy i raportowania danych
Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje koordynację procesu inwestycyjnego na etapie od identyfikacji nieruchomości do momentu uzyskania pozwolenia na budowę, a także nadzór inwestycji i wsparcie projektowe w okresie późniejszym, w szczególności:
- Przygotowywanie analiz dla wskazanych gruntów zgodnie z zakresem due diligence oraz koordynację prac podmiotów zewnętrznych biorących udział w pracach audytowych i przygotowawczych
- Współpracę z zewnętrznymi pracowniami architektonicznymi oraz weryfikację i opiniowanie dokumentacji projektowej i formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji
- Realizację prac związanych z pozyskaniem wszelkich niezbędnych warunków, uzgodnień i decyzji zmierzających do uzyskania pozwoleń na budowę, w tym czynny udział w postępowaniach administracyjnych na każdym etapie inwestycji
- Zarządzanie dokumentacją projektową na etapie przygotowania inwestycji, stała aktualizacja tabeli przygotowania inwestycji, sporządzanie okresowych raportów z postępów prac oraz dbałość o przepływ informacji dotyczących nieruchomości
- Wsparcie działu sprzedaży i działu inwestycji w zakresie realizowanych przez nie zadań
Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje w szczególności rozwój struktur oraz zarządzanie obszarem kontrolingu i raportowania, a także wsparcie procesów transakcyjnych oraz procesów finansowania przedsięwzięć deweloperskich, w szczególności:
Współtworzenie segmentu finansowo-prawnego grupy, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru sprawozdawczości zarządczej oraz kontrolingu finansowego i operacyjnego, standaryzacji procesów oraz budowy systemów centralnych
Wsparcie procesów transakcyjnych i procesów finansowania przedsięwzięć deweloperskich, w tym w szczególności w zakresie sprzedaży aktywów nieruchomościowych do inwestorów instytucjonalnych (segment living) oraz finansowania realizacji projektów deweloperskich (model project finance)
Agregację i aktualizację danych projektowych, w tym prowadzenie tabeli inwestycyjnej, tabeli płynnościowej oraz pozostałych tabel informacyjnych
Monitoring projektów, w tym kontrolę poprawności dokonywanych rozliczeń finansowych i płatności oraz kontrolę kompletności i poprawności dokumentacji formalno-prawnej i operacyjnej
Tworzenie modeli finansowych i analiz opłacalności, w tym udział w tworzeniu i aktualizacji budżetów kosztowych i przychodowych dla poszczególnych projektów
Sporządzanie pozostałych raportów, analiz i zestawień związanych z projektami inwestycyjnym i działalnością grupy
Rozwój narzędzi do zbierania, analizy i raportowania danych
samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego i rachunkowości
kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów
prowadzenie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży
samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT
sporządzanie deklaracji podatkowych oraz plików JPK
prowadzenie ewidencji rozrachunków, uzgadnianie rozrachunków, potwierdzanie sald z kontrahentami
ewidencja środków trwałych i WNiP oraz dokonywanie od nich odpisów amortyzacyjnych, ewidencja wyposażenia
sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
sporządzanie sprawozdań GUS i innych
kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, itp.)
samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego i rachunkowości
kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów
prowadzenie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży
samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT
sporządzanie deklaracji podatkowych oraz plików JPK
prowadzenie ewidencji rozrachunków, uzgadnianie rozrachunków, potwierdzanie sald z kontrahentami
ewidencja środków trwałych i WNiP oraz dokonywanie od nich odpisów amortyzacyjnych, ewidencja wyposażenia
sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
sporządzanie sprawozdań GUS i innych
kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, itp.)
Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmował będzie zarówno współpracę z zewnętrznymi pracowniami architektonicznymi, w tym weryfikację oraz koordynację ich działań, jak również samodzielne opracowywanie dokumentacji projektowej oraz wsparcie działów wewnętrznych, w szczególności:
Tworzenie i rozwój wytycznych architektonicznych i standardów segmentowych, opracowywanie i optymalizacja lokali oraz układów modelowych, opracowywanie rozwiązań technicznych, wizualnych i detali, a także opracowywanie innych elementów obrazujących preferencje produktowe
Współpraca z zewnętrznymi pracowniami architektonicznymi oraz weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji inwestycji
Samodzielne opracowywanie analiz chłonności, koncepcji architektonicznych, projektów budowlanych, projektów wykonawczych oraz wizualizacji – dla wybranych projektów
Wsparcie działu sprzedaży i działu inwestycji w zakresie realizowanych przez nie zadań
Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje koordynację procesu inwestycyjnego na etapie od identyfikacji nieruchomości do momentu uzyskania pozwolenia na budowę, a także nadzór inwestycji i wsparcie projektowe w okresie późniejszym, w szczególności:
- Przygotowywanie analiz dla wskazanych gruntów zgodnie z zakresem due diligence oraz koordynację prac podmiotów zewnętrznych biorących udział w pracach audytowych i przygotowawczych
- Współpracę z zewnętrznymi pracowniami architektonicznymi oraz weryfikację i opiniowanie dokumentacji projektowej i formalno-prawnej niezbędnej do realizacji inwestycji
- Realizację prac związanych z pozyskaniem wszelkich niezbędnych warunków, uzgodnień i decyzji zmierzających do uzyskania pozwoleń na budowę, w tym czynny udział w postępowaniach administracyjnych na każdym etapie inwestycji
- Zarządzanie dokumentacją projektową na etapie przygotowania inwestycji, stała aktualizacja tabeli przygotowania inwestycji, sporządzanie okresowych raportów z postępów prac oraz dbałość o przepływ informacji dotyczących nieruchomości
- Wsparcie działu sprzedaży i działu inwestycji w zakresie realizowanych przez nie zadań
Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje w szczególności rozwój struktur oraz zarządzanie obszarem kontrolingu i raportowania, a także wsparcie procesów transakcyjnych oraz procesów finansowania przedsięwzięć deweloperskich, w szczególności:
Współtworzenie segmentu finansowo-prawnego grupy, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru sprawozdawczości zarządczej oraz kontrolingu finansowego i operacyjnego, standaryzacji procesów oraz budowy systemów centralnych
Wsparcie procesów transakcyjnych i procesów finansowania przedsięwzięć deweloperskich, w tym w szczególności w zakresie sprzedaży aktywów nieruchomościowych do inwestorów instytucjonalnych (segment living) oraz finansowania realizacji projektów deweloperskich (model project finance)
Agregację i aktualizację danych projektowych, w tym prowadzenie tabeli inwestycyjnej, tabeli płynnościowej oraz pozostałych tabel informacyjnych
Monitoring projektów, w tym kontrolę poprawności dokonywanych rozliczeń finansowych i płatności oraz kontrolę kompletności i poprawności dokumentacji formalno-prawnej i operacyjnej
Tworzenie modeli finansowych i analiz opłacalności, w tym udział w tworzeniu i aktualizacji budżetów kosztowych i przychodowych dla poszczególnych projektów
Sporządzanie pozostałych raportów, analiz i zestawień związanych z projektami inwestycyjnym i działalnością grupy
Rozwój narzędzi do zbierania, analizy i raportowania danych
Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje w szczególności rozwój struktur oraz zarządzanie obszarem kontrolingu i raportowania, a także wsparcie procesów transakcyjnych oraz procesów finansowania przedsięwzięć deweloperskich, w szczególności:
Współtworzenie segmentu finansowo-prawnego grupy, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru sprawozdawczości zarządczej oraz kontrolingu finansowego i operacyjnego, standaryzacji procesów oraz budowy systemów centralnych
Wsparcie procesów transakcyjnych i procesów finansowania przedsięwzięć deweloperskich, w tym w szczególności w zakresie sprzedaży aktywów nieruchomościowych do inwestorów instytucjonalnych (segment living) oraz finansowania realizacji projektów deweloperskich (model project finance)
Agregację i aktualizację danych projektowych, w tym prowadzenie tabeli inwestycyjnej, tabeli płynnościowej oraz pozostałych tabel informacyjnych
Monitoring projektów, w tym kontrolę poprawności dokonywanych rozliczeń finansowych i płatności oraz kontrolę kompletności i poprawności dokumentacji formalno-prawnej i operacyjnej
Tworzenie modeli finansowych i analiz opłacalności, w tym udział w tworzeniu i aktualizacji budżetów kosztowych i przychodowych dla poszczególnych projektów
Sporządzanie pozostałych raportów, analiz i zestawień związanych z projektami inwestycyjnym i działalnością grupy
Rozwój narzędzi do zbierania, analizy i raportowania danych
samodzielne prowadzenie ksiąg handlowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego i rachunkowości
kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów
prowadzenie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży;
samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT
sporządzanie deklaracji podatkowych oraz plików JPK
prowadzenie ewidencji rozrachunków, uzgadnianie rozrachunków, potwierdzanie sald z kontrahentami
ewidencja środków trwałych i WNiP oraz dokonywanie od nich odpisów amortyzacyjnych, ewidencja wyposażenia
sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
sporządzanie sprawozdań GUS i innych
kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, itp.)
Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmował będzie zarówno współpracę z zewnętrznymi pracowniami architektonicznymi, w tym weryfikację oraz koordynację ich działań, jak również samodzielne opracowywanie dokumentacji projektowej oraz wsparcie działów wewnętrznych, w szczególności:
Tworzenie i rozwój wytycznych architektonicznych i standardów segmentowych, opracowywanie i optymalizacja lokali oraz układów modelowych, opracowywanie rozwiązań technicznych, wizualnych i detali, a także opracowywanie innych elementów obrazujących preferencje produktowe
Współpraca z zewnętrznymi pracowniami architektonicznymi oraz weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji inwestycji
Samodzielne opracowywanie analiz chłonności, koncepcji architektonicznych, projektów budowlanych, projektów wykonawczych oraz wizualizacji – dla wybranych projektów
Wsparcie działu sprzedaży i działu inwestycji w zakresie realizowanych przez nie zadań
Koordynator ds. infrastruktury i środowiska oraz instalacji
Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje kompleksowe wsparcie działu przygotowania inwestycji oraz project managerów odpowiedzialnych za realizację inwestycji deweloperskich w segmencie mieszkaniowym i PRS w zakresie obszaru infrastruktury i środowiska oraz obszaru instalacyjnego, w szczególności:
Przygotowywanie analiz dla wskazanych gruntów zgodnie z zakresem due diligence, w tym w szczególności w zakresie istniejącego i wymaganego uzbrojenia terenu (energia, gaz, ciepło, woda, ścieki, wody opadowe, telekomunikacja…), przyłączeń do dróg publicznych (infrastruktura drogowa, umowy zobowiązujące…) oraz środowiska
Udział w tworzeniu analiz chłonności i koncepcji projektowych oraz weryfikacja i opiniowanie dokumentacji i rozwiązań projektowych, a także tworzenie wytycznych w zakresie infrastruktury i środowiska
Realizacja prac związanych z pozyskaniem niezbędnych informacji i warunków technicznych, oświadczeń, uzgodnień, projektów oraz zgód i decyzji w odniesieniu do obszaru infrastruktury i środowiska
Współpraca z zewnętrznymi jednostkami projektowymi i specjalistami branżowymi w odniesieniu do obszaru infrastruktury i środowiska oraz obszaru instalacji
Optymalizacja rozwiązań technicznych na etapie projektowym oraz weryfikacja prac na etapie wykonawczym w odniesieniu do obszaru infrastruktury i środowiska. W tym wsparcie merytoryczne w zakresie doboru rozwiązań oraz opracowywania projektów warsztatowych i objaśnień
Optymalizacja rozwiązań technicznych na etapie projektowym oraz weryfikacja prac na etapie wykonawczym w odniesieniu do obszaru instalacyjnego. W tym wsparcie merytoryczne w zakresie doboru rozwiązań oraz opracowywania projektów warsztatowych i objaśnień
Starszy architekt ( Segment Mieszkaniowy / Segment PRS )
Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 13.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmował będzie zarówno współpracę z zewnętrznymi pracowniami architektonicznymi, w tym weryfikację oraz koordynację ich działań, jak również samodzielne opracowywanie dokumentacji projektowej oraz wsparcie działów wewnętrznych, w szczególności:
Tworzenie i rozwój wytycznych architektonicznych i standardów segmentowych, opracowywanie i optymalizacja lokali oraz układów modelowych, opracowywanie rozwiązań technicznych, wizualnych i detali, a także opracowywanie innych elementów obrazujących preferencje produktowe
Współpraca z zewnętrznymi pracowniami architektonicznymi oraz weryfikacja i opiniowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji inwestycji
Samodzielne opracowywanie analiz chłonności, koncepcji architektonicznych, projektów budowlanych, projektów wykonawczych oraz wizualizacji – dla wybranych projektów
Wsparcie działu sprzedaży i działu inwestycji w zakresie realizowanych przez nie zadań
Kierownik ds. przygotowania inwestycji deweloperskich
Wadowicka 7, Podgórze, Kraków
Wygasła: 25.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zakres obowiązków dla powyższego stanowiska obejmuje całościową koordynację procesu inwestycyjnego na etapie od identyfikacji nieruchomości do momentu uzyskania pozwolenia na budowę i obejmuje w szczególności:
Przygotowywanie analiz dla wskazanych gruntów zgodnie z zakresem due diligence oraz koordynację prac podmiotów zewnętrznych biorących udział w pracach audytowych
Udział w tworzeniu analiz chłonności i koncepcji projektowych, jak również nadzór pracowni architektonicznych oraz weryfikację i opiniowanie dokumentacji projektowej niezbędnej do realizacji inwestycji
Realizację prac związanych z pozyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i decyzji zmierzających do uzyskania pozwoleń na budowę, w tym czynny udział w postępowaniach administracyjnych na każdym etapie inwestycji
Zarządzanie dokumentacją projektową na etapie przygotowania inwestycji, stała aktualizacja tabeli przygotowania inwestycji, sporządzanie okresowych raportów z postępów prac oraz dbałość o przepływ informacji dotyczących nieruchomości, w tym w szczególności ciągła współpraca z działem wykonawczym i sprzedażowym
Wsparcie procesu tworzenia analiz opłacalności inwestycji, w tym udział w tworzeniu wstępnych harmonogramów projektowych oraz budżetów kosztowych i przychodowych
obsługa prawna spółki w zakresie bieżącej działalności,
tworzenie i analiza formalno-prawna dokumentacji związanej z obsługiwanym obszarem, tj. umów zawieranych przez spółkę, przygotowywanie opinii prawnych, pism administracyjnych i zaangażowanie w ustalanie stanu faktycznego procesów z obsługiwanego zakresu,
sporządzanie raportów i zestawień zgodnie z wytycznymi zarządu,
reprezentowanie spółek przed organami administracyjnymi,
obsługa umów z bankami,
koordynacja i kontrola procesów związanych urzędami tj. wydział architektury, KRS, KW, nadzór budowlany