Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (33)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 33 )
Junior Project Manager - Engineering
Kroczymiech 2H, Osiedle Stara Huta, Chrzanów
Wygasła: 12.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Wspieranie Project Managera w zarządzaniu projektami,
Monitorowanie postępów projektów oraz identyfikacja ewentualnych ryzyk,
Koordynacja działań między różnymi działami firmy,
Przygotowywanie raportów dotyczących statusu / postępu projektów,
Uczestnictwo w spotkaniach projektowych oraz przygotowywanie dokumentacji,
Koordynacja i nadzór nad powierzonymi projektami pod względem uzgodnień technicznych i handlowych oraz terminowością wykonanych prac projektowych i montażowych (realizacja celów projektowych),
Identyfikacja i rozwiązywanie bieżących problemów podczas trwania projektu,
Efektywne zarządzanie priorytetami,
Sporządzanie harmonogramów czasu pracy dla podległych pracowników,
Mile widziane doświadczenie w sporządzeniu ofert technicznych i ekonomicznych oraz kalkulacji, wycen prac serwisowych i modernizacyjnych,
Mile widziana umiejętność analizy zapytań ofertowych pod kątem możliwości, wykonania oferty oraz zbierania koniecznych do ofertowania informacji
analiza specyfikacji technicznej i wymagań projektowych klienta,
opracowanie koncepcji i rozwiązań technicznych zgodnie z założeniami projektu, obowiązującymi regulacjami prawnymi i normami oraz w oparciu o standardy firmy,
projektowanie maszyn i urządzeń w systemie CAD (Solidworks) oraz przygotowanie dokumentacji 3D i 2D dla projektu,
prezentowanie wyników prac w ramach zespołu projektowego oraz w trakcie spotkań z klientami,
dobór i opracowywanie zestawień podzespołów handlowych w ramach projektu mechanicznego,
współpraca i wsparcie techniczne dla działów: handlowego - w trakcie procesu zamawiania komponentów do projektu, produkcji i montażu - w trakcie procesu budowy i uruchamiania maszyn i urządzeń, działu sprzedaży - w ramach opracowywania zapytań ofertowych,
nadzorowanie procesu tworzenia i aktualizacji kompletnej dokumentacji projektowej,
współpraca z pozostałymi działami firmy oraz reprezentowanie działu w kontaktach z klientem i firmami zewnętrznymi
Kompleksowa obsługa Klientów zapewniająca zaspokojenie ich potrzeb w zakresie doradztwa technicznego i projektowego,
Koordynacja projektów związanych z instalacją, relokacją, modyfikacją, budową nowych maszyn, urządzeń i linii produkcyjnych,
Koordynacja i nadzór nad powierzonymi projektami pod względem uzgodnień technicznych i handlowych oraz terminowością wykonanych prac projektowych i montażowych (realizacja celów projektowych),
Organizowanie i koordynowanie spotkań projektowych,
Identyfikacja i rozwiązywanie bieżących problemów podczas trwania projektu,
Efektywne zarządzanie priorytetami,
Sporządzanie raportów, analiz z zakończonych projektów, uzgodnień, protokołów, wyjazdów i odbioru urządzeń przez Klienta,
Nadzór nad instalacjami pod kątem technologicznym, procesowym, jakościowym,
Inicjowanie i prowadzenie działań usprawniających organizację pracy,
Planowanie, organizowanie, koordynowanie, kontrolowanie i rozliczanie z realizacji zadań i czasu pracy podległej załogi,
Sporządzanie harmonogramów czasu pracy dla podległych pracowników,
Mile widziane doświadczenie w sporządzeniu ofert technicznych i ekonomicznych oraz kalkulacji, wycen prac serwisowych i modernizacyjnych,
Mile widziana umiejętność analizy zapytań ofertowych pod kątem możliwości, wykonania oferty oraz zbierania koniecznych do ofertowania informacji,
analiza specyfikacji technicznej i wymagań projektowych klienta,
opracowanie koncepcji i rozwiązań technicznych zgodnie z założeniami projektu i obowiązującymi regulacjami prawnymi,
projektowanie podajników w systemie CAD (Solidworks) oraz przygotowanie dokumentacji 3D i 2D dla projektu,
prezentowanie wyników prac w ramach zespołu projektowego oraz w trakcie spotkań z klientami,
dobór podzespołów handlowych,
współpraca i wsparcie techniczne dla działów: zakupów - w trakcie procesu zamawiania komponentów do projektu, produkcji i montażu - w trakcie procesu budowy i uruchamiania podajników, działu sprzedaży - w ramach opracowywania zapytań ofertowych,
tworzenie dokumentacji projektowej,
współpraca z pozostałymi działami firmy oraz kontakt z Klientem i firmami zewnętrznymi,
Analiza specyfikacji technicznej i wymagań projektowych klienta. Opracowanie koncepcji i rozwiązań technicznych zgodnie z założeniami projektu
obowiązującymi regulacjami prawnymi i normami oraz w oparciu o standardy firmy. Projektowanie maszyn i urządzeń w systemie CAD (Solidworks) oraz przygotowanie dokumentacji 3D i 2D dla projektu. Prezentowanie wyników prac w ramach zespołu projektowego oraz w trakcie spotkań z klientami. Dobór i opracowywanie zestawień podzespołów handlowych w ramach projektu mechanicznego. Współpraca i wsparcie techniczne dla działów: handlowego - w trakcie procesu zamawiania komponentów do projektu
produkcji i montażu - w trakcie procesu budowy i uruchamiania maszyn i urządzeń
o działu sprzedaży - w ramach opracowywania zapytań ofertowych. Nadzorowanie procesu tworzenia i aktualizacji kompletnej dokumentacji projektowej. Współpraca z zewnętrznymi interesariuszami projektu
analiza specyfikacji technicznej i wymagań projektowych klienta,
opracowanie koncepcji i rozwiązań technicznych zgodnie z założeniami projektu, obowiązującymi regulacjami prawnymi i normami oraz w oparciu o standardy firmy,
projektowanie maszyn i urządzeń w systemie CAD (Solidworks) oraz przygotowanie dokumentacji 3D i 2D dla projektu
prezentowanie wyników prac w ramach zespołu projektowego oraz w trakcie spotkań z klientami,
dobór i opracowywanie zestawień podzespołów handlowych w ramach projektu mechanicznego,
współpraca i wsparcie techniczne dla działów: handlowego - w trakcie procesu zamawiania komponentów do projektu, produkcji i montażu - w trakcie procesu budowy i uruchamiania maszyn i urządzeń, działu sprzedaży - w ramach opracowywania zapytań ofertowych,
nadzorowanie procesu tworzenia i aktualizacji kompletnej dokumentacji projektowej,
współpraca z pozostałymi działami firmy oraz reprezentowanie działu w kontaktach z Klientem i firmami zewnętrznymi,