Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (38)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 38 )
Dyrektor Działu Sprzedaży Konferencji i Bankietów
rondo Daszyńskiego 2, Wola, Warszawa
Wygasła: 29.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Tworzenie i realizacja założeń budżetowych oraz strategii sprzedaży powierzchni konferencyjnych i bankietowych hotelu
Wyznaczanie oraz nadzór nad realizacją celów działu (miesięcznych, kwartalnych i rocznych) w zakresie przychodów z organizacji konferencji i bankietów
Regularne raportowanie wyników sprzedażowych, przygotowywanie wymaganych analiz i raportów
Bieżące analizowanie założeń budżetowych oraz podejmowanie działań mających na celu ich realizację
Bieżąca współpraca z regionalnymi i globalnymi biurami w ramach sieci IHG Hotels & Resorts
Prowadzenie negocjacji cenowych w ramach strategii sprzedażowej
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
Zapewnienie efektywnej komunikacji wewnątrz działu oraz z pozostałymi działami hotelowymi
Koordynacja rezerwacji pokoi hotelowych dla gości konferencyjnych we współpracy z Działem Rezerwacji
Nadzór nad codziennymi działaniami zespołu, efektywne planowanie i przydzielanie zadań
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, procesu adaptacyjnego nowych pracowników, motywowanie, przeprowadzanie ocen rocznych i dbanie o rozwój zawodowy pracowników
Osoba zatrudniona na stanowisku Kierownika Baru odpowiedzialna będzie za zarządzanie zlokalizowanym na 21 piętrze Barem The ROOF. Pragniemy, aby nasz Bar Manager poza, zawiadowaniem pracą zespołu, był gospodarzem baru, w którym panuje wyjątkowa, nieformalna i swobodna atmosfera
ZADANIA:
- budowanie relacji z gośćmi baru w celu identyfikacji potrzeb i spełniania oczekiwań
- zapewnienie standardów operacyjnych Baru The ROOF
- tworzenie i aktualizowanie karty drinków i koktajli, zgodnie ze zmieniającymi się trendami
- zarządzanie zespołem, w tym udział w procesach rekrutacji, szkolenia, wyznaczania celów, oceny pracowników
- koordynacja procesu zamówień, racjonalne gospodarowanie towarem oraz nadzór nad gospodarką magazynową
- kontrola kosztów oraz planowanie i nadzorowanie procesów związanych z organizacją pracy
- zapewnienie efektywnej komunikacji wewnątrz działu oraz z pozostałymi działami hotelowymi
- wsparcie wszelkich projektów mających na celu realizację założeń budżetowych
profesjonalna obsługa gości w recepcji podczas nocnej zmiany zgodnie z obowiązującymi standardami: wystawianie kart pobytu, meldowanie, wymeldowanie gości, przyjmowanie płatności, wystawianie faktur
przeprwadzanie procedury nocnego audytu, zamknięcia doby hotelowej oraz sporządzanie wymaganych raportów finansowych i statystycznych
zapewnienie prawidłowego przebiegu pobytu gościa w hotelu
budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z gośćmi
reagowanie na wszelkie sytuacje problemowe gości, podejmowanie decyzji i oferowanie satysfakcjonujących rozwiązań
profesjonalna obsługa gości w recepcji zgodnie z obowiązującymi standardami: wystawianie kart pobytu, meldowanie, wymeldowanie gości, przyjmowanie płatności, wystawianie faktur
zapewnienie prawidłowego przebiegu pobytu gościa w hotelu
budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z gośćmi
aktywna sprzedaż usług i produktów oferowanych przez hotel
efektywna komunikacja z innymi działami hotelu odnośnie potrzeb i oczekiwań gości związanych z pobytem
Przyjmowanie, potwierdzanie i realizowanie rezerwacji pokoi hotelowych oraz sprzedaż kompleksowo usług hotelu
Nadzór na indywidulanymi rezerwacji dokonywanymi przez Pracowników Recepcji
Maksymalizowanie wykorzystania miejsc noclegowych poprzez nadzór nad rezerwacjami grupowymi
Informowanie klientów/gości o warunkach pobytu, konieczności dokonania niezbędnych formalności z tym związanych, a także o usługach dodatkowych świadczonych przez hotel
Wystawianie faktur przedpłatowych oraz przygotowywanie dokumentów do faktur kredytowych
Prawidłowe przygotowanie, sporządzanie i analizowanie wymaganych zestawień, raportów, statystyk i innych dokumentów wymaganych przez Przełożonego
Zapewnianie prawidłowego przepływu informacji związanych z pobytem Gości
Aktywne proponowanie uczestnictwa w programie lojalnościowym IHG One Rewards zgodnie z zasadami programu, stosowanie się do standardów obsługi uczestników programu lojalnościowego IHG One Rewards i informowanie pozostałych działów o przebywających w Hotelu uczestnikach programu lojalnościowego
Optymalizowanie obłożenia Hotelu oraz średniej ceny pokoju poprzez aktywną sprzedaż usług hotelowych zgodnie z aktualną polityką cenową
Współtworzenie oraz wdrożenie planu szkoleniowego pracowników wszystkich szczebli z uwzględnieniem standardów operacyjnych dwóch hoteli sieci IHG Hotels & Resorts (Crowne Plaza i Holiday Inn Express), w tym opracowanie materiałów szkoleniowych i prowadzenie sesji szkoleniowych
Ścisła współpraca z kierownikami działów w zakresie badania potrzeb szkoleniowych i tworzenia planów rozwojowych
Koordynowanie procesu adaptacyjnego i szkolenia nowych pracowników
Administrowanie korporacyjną platformą szkoleniową w zakresie przydzielania i monitorowania terminów ukończenia szkoleń, a także sporządzania raportów
Bieżąca współpraca z regionalnym działem ds. zarządzania szkoleniami, wdrażanie korporacyjnych projektów i programów szkoleniowych
Współudział w tworzeniu budżetu szkoleniowego oraz monitorowanie wydatków na działalność szkoleniową
Wsparcie projektów HR z zakresu działalności socjalnej, rekrutacji, komunikacji wewnętrznej i na zewnątrz organizacji
profesjonalna obsługa gości w recepcji zgodnie z obowiązującymi standardami: wystawianie kart pobytu, meldowanie, wymeldowanie gości, przyjmowanie płatności, wystawianie faktur
zapewnienie prawidłowego przebiegu pobytu gościa w hotelu
budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z gośćmi
aktywna sprzedaż usług i produktów oferowanych przez hotel
efektywna komunikacja z innymi działami hotelu odnośnie potrzeb i oczekiwań gości związanych z pobytem
Aktywne pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż usług zgodnie z wyznaczonymi celami
Realizacja dziennych i tygodniowych celów aktywności sprzedażowych – w szczególności proaktywne telefony oraz profesjonalne prezentacje hotelu i jego usług podczas bezpośrednich wizytacji klientów (Site Inspections)
Realizacja celów sprzedażowych miesięcznych, kwartalnych i rocznych w zakresie przychodów z organizacji konferencji, imprez, rezerwacji grupowych i indywidualnych
Zapewnianie wysokiej jakości usług zgodnej ze standardami IHG, budowanie długoterminowych relacji z klientami, organizatorami, agencjami oraz innymi partnerami biznesowymi w wybranych segmentach rynku
Maksymalizacja przychodów hotelu
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji na różnych poziomach w strukturze organizacyjnej klientów, organizatorów, agencji i innych partnerów biznesowych
Kreatywne poszukiwanie i eksploracja nowych nisz rynkowych
Tworzenie i prowadzenie bazy danych klientów
Zapewnienie efektywnej komunikacji wewnątrz działu oraz z pozostałymi działami hotelowymi
profesjonalna obsługa gości w recepcji podczas nocnej zmiany zgodnie z obowiązującymi standardami: wystawianie kart pobytu, meldowanie, wymeldowanie gości, przyjmowanie płatności, wystawianie faktur
przeprowadzanie procedury nocnego audytu, zamknięcia doby hotelowej oraz sporządzanie wymaganych raportów finansowych i statystycznych
zapewnienie prawidłowego przebiegu pobytu gościa w hotelu
budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z gośćmi
reagowanie na wszelkie sytuacje problemowe gości, podejmowanie decyzji i oferowanie satysfakcjonujących rozwiązań
profesjonalna obsługa gości w recepcji zgodnie z obowiązującymi standardami: wystawianie kart pobytu, meldowanie, wymeldowanie gości, przyjmowanie płatności, wystawianie faktur
zapewnienie prawidłowego przebiegu pobytu gościa w hotelu
budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z gośćmi
aktywna sprzedaż usług i produktów oferowanych przez hotel
efektywna komunikacja z innymi działami hotelu odnośnie potrzeb i oczekiwań gości związanych z pobytem
Aktywne pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż usług zgodnie z wyznaczonymi celami
Realizacja dziennych i tygodniowych celów aktywności sprzedażowych – w szczególności proaktywnych telefonów oraz spotkań z klientami
Realizacja celów sprzedażowych miesięcznych, kwartalnych i rocznych w zakresie przychodów z organizacji konferencji, imprez, rezerwacji grupowych i indywidualnych
Profesjonalna prezentacja hotelu i jego usług podczas bezpośrednich wizytacji klientów (Site Inspections)
Zapewnianie wysokiej jakości usług zgodnej ze standardami IHG, budowanie długoterminowych relacji z klientami, organizatorami, agencjami oraz innymi partnerami biznesowymi w wybranych segmentach rynku
Maksymalizacja przychodów hotelu, aktywna sprzedaż usług MICE, pokoi i innych usług hotelowych
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji na różnych poziomach w strukturze organizacyjnej klientów, organizatorów, agencji i innych partnerów biznesowych
Kreatywne poszukiwanie i eksploracja nowych nisz rynkowych
Tworzenie i prowadzenie bazy danych klientów
Zapewnienie efektywnej komunikacji wewnątrz działu oraz z pozostałymi działami hotelowymi
Aktywny udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku
Udział w przygotowywaniu dokumentacji na potrzeby audytu, kontroli, właściciela
Sprawdzanie poprawności otrzymanych dokumentów
Prowadzenie ewidencji księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz procedurami wewnętrznymi
Przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne
Przygotowywanie przelewów bankowych zobowiązań
Księgowanie dokumentów zakupów oraz pilnowanie spójności systemów ksiegowych Optima oraz Peoplesoft
Stała współpraca z innymi działami w celu dokładnego odzwierciedlenia rzeczywistości gospodarczej
Kontakt z dostawcami
Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
Prowadzenie ewidencji kasowej
Udział w przygotowywaniu deklaracji oraz sprawozdań finansowych, plikow JPK, sprawozdań statystycznych GUS
Weryfikacja dokumentów magazynowych
Realizowanie w terminie innych zadań zleconych przez Pracodawcę, Przełożonego bądź osoby przez niego upoważnionej w ramach powierzonego stanowiska i kompetencji
Aktywny udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku
Udział w przygotowywaniu dokumentacji na potrzeby audytu, kontroli, właściciela
Sprawdzanie poprawności otrzymanych dokumentów
Prowadzenie ewidencji księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz procedurami wewnętrznymi
Przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne
Uzgadnianie kont księgowych
Przygotowywanie przelewów bankowych zobowiązań
Księgowanie dokumentów zakupów oraz pilnowanie spójności systemów księgowych Optima oraz Peoplesoft
Rozliczanie kart służbowych pracowników oraz podróży służbowych
Stała współpraca z innymi działami w celu dokładnego odzwierciedlenia rzeczywistości gospodarczej
Kontakt z kontrahentami
Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
Udział w przygotowywaniu deklaracji oraz sprawozdań finansowych, plikow JPK, sprawozdań statystycznych GUS
Przygotowywanie dziennych, tygodniowych, miesięcznych check-list, zgodnie z wymogami SOP
Realizowanie w terminie innych zadań zleconych przez Pracodawcę, Przełożonego bądź osoby przez niego upoważnionej w ramach powierzonego stanowiska i kompetencji
Recepcjonista / Recepcjonistka w Hotelu Holiday Inn Express Warsaw - The HUB
rondo Daszyńskiego 2a, Wola, Warszawa
Wygasła: 09.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
profesjonalna obsługa gości w recepcji zgodnie z obowiązującymi standardami: wystawianie kart pobytu, meldowanie, wymeldowanie gości, przyjmowanie płatności, wystawianie faktur
zapewnienie prawidłowego przebiegu pobytu gościa w hotelu
budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z gośćmi
aktywna sprzedaż usług i produktów oferowanych przez hotel
efektywna komunikacja z innymi działami hotelu odnośnie potrzeb i oczekiwań gości związanych z pobytem
Nocny Recepcjonista / Nocna Recepcjonistka w Hotelu Crowne Plaza Warsaw - The HUB | Holiday Inn Express Warsaw - The HUB
rondo Daszyńskiego 2, Wola, Warszawa
Wygasła: 09.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
profesjonalna obsługa gości w recepcji zgodnie z obowiązującymi standardami: wystawianie kart pobytu, meldowanie, wymeldowanie gości, przyjmowanie płatności, wystawianie faktur
przeprowadzanie procedury nocnego audytu, zamknięcia doby hotelowej oraz sporządzenie wymaganych raportów finansowych i statystycznych
zapewnienie prawidłowego przebiegu pobytu gościa w hotelu
budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z gośćmi
aktywna sprzedaż usług i produktów oferowanych przez hotel
efektywna komunikacja z innymi działami hotelu odnośnie potrzeb i oczekiwań gości związanych z pobytem