Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Kontrola budżetowa i wsparcie zarządzania inwestycją kliencką dla poszczególnych klientów / kanałów sprzedaży zgodnie z zasadami rachunkowości, umowami i wewnętrznymi wytycznymi
Zarządzanie i administracja systemem rozliczeń klienckich (wprowadzanie i kontrola warunków klienckich) w dedykowanym narzędziu
Kontrola formalna i rachunkowa dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych
Udział w procesie zamknięcia miesiąca, raportowanie wyników finansowych
Tworzenie, utrzymanie i stałe ulepszanie narzędzi biznesowych
Przygotowanie raportów i zestawień dla potrzeb zarządu, działu sprzedaży i controlingu
Przeprowadzanie i koordynacja zmian w procesach rozliczeń z klientami direct i indirect
Uczestnictwo w projektach optymalizacyjnych dla procesów finansowych w organizacji
Jako Stażystka/a w zespole analiz będziesz odpowiedzialna/y za zapewnienie poprawnej pracy (suport i konfiguracja) systemów wspierających sprzedaż oraz za przygotowanie raportów wraz z oceną jakości danych
As a Marketing Specialist you will cooperate with Marketing Manager on brand activation plan development as well as contribute to the delivery of brand’s volume, revenue, profit and market share. You will be also responsible for bringing inputs to build local marketing strategy and driving agreed execution of brand activation plans
Other responsibilities:
- Cooperation with ATL/BTL agencies and Shopper Marketing/Sales to develop effective supporting activities
- New product development based on insights and data
- Managing projects of optimizing primary/secondary packaging
- Monitoring consumer and market dynamics, preparing market analyses and reports to support fact-based decisions
- Managing ongoing administration of budget and implementation of media activities
Jako Przedstawiciel Handlowy będziesz odpowiadać za rozwój potencjału klientów detalicznych, podhurtu oraz odsprzedaży dystrybutorów jak również za realizację celów sprzedażowych i jakościowych zawartych w systemie premiowym. Ponadto, do Twoich codziennych obowiązków będzie należało również zarządzanie aktywnościami promocyjnymi – rozliczanie priorytetów oraz akcji lokalnych prowadzonych w sklepach| podhurtach | sieciach LKA | MT
Pozostałe obowiązki:
- rozwój odsprzedaży
- administracja systemem raportowania COMARCH SFA,
Jako Przedstawiciel Handlowy będziesz odpowiadać za rozwój potencjału klientów detalicznych, podhurtu oraz odsprzedaży dystrybutorów jak również za realizację celów sprzedażowych i jakościowych zawartych w systemie premiowym. Ponadto, do Twoich codziennych obowiązków będzie należało również zarządzanie aktywnościami promocyjnymi – rozliczanie priorytetów oraz akcji lokalnych prowadzonych w sklepach| podhurtach | sieciach LKA | MT
Pozostałe obowiązki:
- rozwój odsprzedaży
- administracja systemem raportowania COMARCH SFA,
Do Twoich głównych obowiązków będzie należało zarządzanie systemami i bazami danych związanymi z działalnością łańcucha dostaw w ramach JDE. Będziesz w stałym kontakcie zarówno z partnerami zewnętrznymi, jak i z wewnętrznymi zespołami finansów, sprzedaży i księgowości
Pozostałe zadania:
- analiza wskaźników KPI,
- przygotowywanie raportów i analiz związanych z codzienną działalnością, zespołu łańcucha dostaw
Jako Przedstawiciel Handlowy będziesz odpowiadać za rozwój potencjału klientów detalicznych, podhurtu oraz odsprzedaży dystrybutorów jak również za realizację celów sprzedażowych i jakościowych zawartych w systemie premiowym. Ponadto, do Twoich codziennych obowiązków będzie należało również zarządzanie aktywnościami promocyjnymi – rozliczanie priorytetów oraz akcji lokalnych prowadzonych w sklepach| podhurtach | sieciach LKA | MT
Pozostałe obowiązki:
- rozwój odsprzedaży
- administracja systemem raportowania COMARCH SFA,
Jako Key Account Specialist będziesz odpowiadać za wsparcie działu sprzedaży (KAM) w zakresie bieżącej komunikacji z klientami zewnętrznymi. Do Twoich obowiązków będzie należała obsługa systemów wewnętrznych JDE, wsparcie procesów administracyjnych działu oraz wewnętrzna i zewnętrzna wymiana informacji i dokumentów
Będziesz także zaangażowany/a w procesy sprzedażowe prowadzone z klientami
Jako Przedstawiciel Handlowy będziesz odpowiadać za rozwój potencjału klientów detalicznych, podhurtu oraz odsprzedaży dystrybutorów jak również za realizację celów sprzedażowych i jakościowych zawartych w systemie premiowym. Ponadto, do Twoich codziennych obowiązków będzie należało również zarządzanie aktywnościami promocyjnymi – rozliczanie priorytetów oraz akcji lokalnych prowadzonych w sklepach| podhurtach | sieciach LKA | MT
Jako Przedstawiciel Handlowy będziesz odpowiadać za rozwój potencjału klientów detalicznych, podhurtu oraz odsprzedaży dystrybutorów jak również za realizację celów sprzedażowych i jakościowych zawartych w systemie premiowym. Ponadto, do Twoich codziennych obowiązków będzie należało również zarządzanie aktywnościami promocyjnymi – rozliczanie priorytetów oraz akcji lokalnych prowadzonych w sklepach| podhurtach | sieciach LKA | MT
Jako Przedstawiciel Handlowy będziesz odpowiadać za rozwój potencjału klientów detalicznych, podhurtu oraz odsprzedaży dystrybutorów jak również za realizację celów sprzedażowych i jakościowych zawartych w systemie premiowym. Ponadto, do Twoich codziennych obowiązków będzie należało również zarządzanie aktywnościami promocyjnymi – rozliczanie priorytetów oraz akcji lokalnych prowadzonych w sklepach| podhurtach | sieciach LKA | MT
Jako Przedstawiciel Handlowy będziesz odpowiadać za rozwój potencjału klientów detalicznych, podhurtu oraz odsprzedaży dystrybutorów jak również za realizację celów sprzedażowych i jakościowych zawartych w systemie premiowym. Ponadto, do Twoich codziennych obowiązków będzie należało również zarządzanie aktywnościami promocyjnymi – rozliczanie priorytetów oraz akcji lokalnych prowadzonych w sklepach| podhurtach | sieciach LKA | MT
Jako Przedstawiciel Handlowy będziesz odpowiadać za rozwój potencjału klientów detalicznych, podhurtu oraz odsprzedaży dystrybutorów jak również za realizację celów sprzedażowych i jakościowych zawartych w systemie premiowym. Ponadto, do Twoich codziennych obowiązków będzie należało również zarządzanie aktywnościami promocyjnymi – rozliczanie priorytetów oraz akcji lokalnych prowadzonych w sklepach| podhurtach | sieciach LKA | MT
Jako Przedstawiciel Handlowy będziesz odpowiadać za rozwój potencjału klientów detalicznych, podhurtu oraz odsprzedaży dystrybutorów jak również za realizację celów sprzedażowych i jakościowych zawartych w systemie premiowym. Ponadto, do Twoich codziennych obowiązków będzie należało również zarządzanie aktywnościami promocyjnymi – rozliczanie priorytetów oraz akcji lokalnych prowadzonych w sklepach| podhurtach | sieciach LKA | MT
pierwsza linia wsparcia IT dla pracowników biura — przyjmowanie, monitorowanie oraz obsługa zgłoszeń – ServiceDesk (kierowanie ich do odpowiednich linii wsparcia),
konfiguracja systemów, oprogramowania oraz urządzeń telekomunikacyjnych,
tworzenie dokumentacji zgodnie ze standardowymi procedurami działu IT,
szybka diagnoza i rozwiązywanie problemów związanych z IT przy użyciu wewnętrznych procedur,
analiza problemów wydajnościowych aplikacji i infrastruktury,
rozwój narzędzi i procedur IT,
bezpośrednia współpraca z Administratorami systemów i sieci,
budowanie profesjonalnego wizerunku „help desk” oraz współpraca z innymi działami
Jako Key Account Specialist będziesz odpowiadać za wsparcie działu sprzedaży (KAM) w zakresie bieżącej komunikacji z klientami zewnętrznymi. Do Twoich obowiązków będzie należała obsługa systemów wewnętrznych JDE, wsparcie procesów administracyjnych działu oraz wewnętrzna i zewnętrzna wymiana informacji i dokumentów
Będziesz także zaangażowany/a w procesy sprzedażowe prowadzone z klientami
Pozostałe zadania:
zarządzanie procesem rozliczania faktur klientów,
weryfikacja i zarządzanie plikami budżetowymi,
przygotowywanie bieżących raportów i rekomendacji dotyczących procesów sprzedażowych,
współudział w tworzeniu planu promocyjnego dla klientów oraz w procesie planowania sprzedaży,
wdrażanie zmian logistycznych u obsługiwanych klientów, bieżący kontakt z wybraną grupą klientów,
bieżąca współpraca z innymi działami wewnątrz firmy – m.in. Logistyka, Marketing, Finanse
Responsibility for IS and BS of the Units; Review of accounting records in BS and IS (cooperation with the accounting department and central functions),
Monitoring all financial aspects of the manufacturing and related costs, product costing, operational KPI’s and provides insight and analysis to support operational decision-making,
Preparing and conducting the monthly and yearly financial closing in line with Accounting, Reporting Policy. Full responsibility for reported figures,
Identifying issues and advising management on action plans and operational strategies to resolve. Responsible to drive appropriate cost structure, productivity optimization and capital efficiency,
Ensuring compliance with internal guidelines/procedures and external regulatory requirements,
Supporting statutory audits and acting as a business partner for external auditors,
Budget preparation (once a year) and monthly forecast (on monthly basis),
Being a member of the Factory Leadership Team, who closely cooperates with other leaders,
Coordinating investment process (CAPEX) in the factory
Jako Key Account Manager będziesz odpowiadał/a za rozwój strategii sprzedaży, mającej na celu osiągnięcie lub przekroczenie ustalonych celów oraz za dostarczanie wyników ilościowych i jakościowych wyznaczonych przez JDE. Będziesz także współpracował/a z sieciami międzynarodowymi i odpowiadał/a za ekspansję sprzedaży oraz poprawę rentowności poprzez wprowadzanie nowych produktów/usług do klientów oraz wdrażanie planu marketingowego JDE u podległych klientów
Pozostałe zadania:
- zarządzanie i kontrola nad przydzielonym budżetem,
- negocjacja kontraktów rocznych, wdrażanie warunków handlowych i strategii JDE,
- analiza i monitoring rentowności klientów,
- przygotowanie rocznego planu sprzedaży, jak również aktywne uczestnictwo w procesie prognozowania,
- współpraca z International KAM w zakresie umów międzynarodowych
We are looking for a Regional Supply Planner who will be responsible for managing customer service levels and inventories in one of our Coffee & Tea categories. You will manage the supply planning for several internal and external packing facilities and over 20 countries. You will report to the Supply Planning Manager and become part of a team of highly motivated and ambitious supply chain professionals. You will be based in Warsaw, Poland
In this role as the Regional Supply Planner you will ensure production is planned of the right volume at the right time so that we deliver our customers on time and in full. By taking into account market requirements, capacity utilization and materials management, you ensure optimal inventory positions of finished goods in your category
In this role you will work closely with various stakeholders and functions, including local Demand Planners in the MSUs, schedulers and planners in the Manufacturing units, External Co-Manufacturers, Supply Network Planners in the IHQ, Central Procurement, Initiative Management and Finance. As part of cross-functional project teams, you will manage new product introductions and phase out of products
Continuous improvement is one of the key areas in this role and throughout our organization. You will daily monitor your performance in terms of results and define actions to steer towards your targets. For this, you will cooperate with and influence key stakeholders in your network. You will participate in improvement initiatives to optimize our Supply Chain
weryfikacja dokumentów, przygotowywanie wymaganych plików związanych ze środkami trwałymi,
weryfikacja pozycji w kartotece środków trwałych, nadzór nad jej prawidłowością,
aktywny udział w zamknięciu miesiąca poprzez przygotowywanie dokumentów księgowych dotyczących środków trwałych oraz weryfikacja raportowania grupowego,
przygotowywanie kalkulacji oraz deklaracji dla podatku od nieruchomości,
przygotowywanie dokumentacji i udział w procesie inwentaryzacji środków trwałych, jak również nadzór oraz rozliczanie inwentaryzacji,
przygotowywanie danych dla celów MSSF16, kontrola księgowań i uzgodnień oraz raportów,
przygotowywanie danych oraz informacji na potrzeby GUS, audytu, oraz kontroli wewnętrznych,
współpraca z firmami wsparcia zewnętrznego,
wsparcie dla zespołu księgowego w zależności od potrzeb biznesowych
Pierwsza linia wsparcia IT dla pracowników biura — przyjmowanie, monitorowanie oraz obsługa zgłoszeń – ServiceDesk (kierowanie ich do odpowiednich linii wsparcia)
Konfiguracja systemów, oprogramowania oraz urządzeń telekomunikacyjnych
Tworzenie dokumentacji zgodnie ze standardowymi procedurami działu IT
Szybka diagnoza i rozwiązywanie problemów związanych z IT przy użyciu wewnętrznych procedur
Analiza problemów wydajnościowych aplikacji i infrastruktury
Rozwój narzędzi i procedur IT, tworzenie dokumentacji
Bezpośrednia współpraca z Administratorami systemów i sieci
Budowanie profesjonalnego wizerunku „help desk” oraz współpraca z innymi działami
zarządzanie trade spend (inwestycje klienckie) dla poszczególnych kanałów sprzedaży w systemach finansowych w celu zapewnienia odpowiedniego ujęcia zgodnie z zasadami rachunkowości, umowami i wewnętrznymi wytycznymi,
wsparcie sprzedaży oraz marketingu w budowaniu business caseów, bieżąca współpraca w zakresie pozyskiwania danych biznesowych, ich analizy i kontroli,
bieżąca współpraca z wszystkimi działami w zakresie kontroli i zarządzania budżetem wydatków Sales, General & Admin,
tworzenie analiz wydatków w porównaniu z planem, identyfikacja ryzyk i szans,
wsparcie w przygotowaniu budżetu rocznego oraz prognozy krótkookresowej, monitorowanie i wyjaśnianie odchyleń od budżetu,
czynny udział w procesie zamknięcia miesiąca, raportowanie wyników, finansowych oraz wsparcie analityczne niezbędne do podejmowania kluczowych decyzji biznesowych,
tworzenie, utrzymanie i stałe ulepszanie kluczowych wskaźników oraz narzędzi biznesowych
Provides input to company budget (Warehousing, Distribution and Inbound) and delivers against it;
Implementation of the local operational plan for warehousing & distribution;
Analyses in-depth data to monitor performance, cost development and plan process improvements and productivity with LSP’s and/ or customers (Service Based Pricing approach);
Cooperation with customers and suppliers in order to optimize customer satisfaction and to maximize efficiency
Initiation of development, optimizes and implements an innovative logistic model in order to respond to customer strategy;
Delivers to internal and external customers according to the demand plan (quality / time / cost);
Being the point of contact for customers to manage operational issues;
Defining the appropriate logistic tariff scheme in order to support the Sales team in negotiating Price list and incentives for customers (close cooperation with the central team);
Assessing external customer satisfaction, defining and implementing improvement activities based on these results;
Ensuring availability of packaging materials for our European manufacturing units so we can deliver to our retail and out-of-home customers on time and in full
Building and maintaining a solid relationship with our suppliers within a specific scope and category. You will work closely with various stakeholders and functions, including Manufacturing, Demand Planning, Central Production Planning and Procurement
In this role, you will analyse demand trends, determine the right inventory level and secure supplier capacity in the network by setting up regular reviews with our suppliers and manufacturing units
You will work on the standardisation of the Material Planning function and deploy to improve quality, productivity and service level
We are looking for a Regional Supply Planner who will be responsible for managing customer service levels and inventories in one of our Coffee & Tea categories. You will manage the supply planning for several internal and external packing facilities and over 20 countries. You will report to the Supply Planning Manager and become part of a team of highly motivated and ambitious supply chain professionals. You will be based in Warsaw, Poland
In this role as the Regional Supply Planner you will ensure production is planned of the right volume at the right time so that we deliver our customers on time and in full. By taking into account market requirements, capacity utilization and materials management, you ensure optimal inventory positions of finished goods in your category
In this role you will work closely with various stakeholders and functions, including local Demand Planners in the MSUs, schedulers and planners in the Manufacturing units, External Co-Manufacturers, Supply Network Planners in the IHQ, Central Procurement, Initiative Management and Finance. As part of cross-functional project teams, you will manage new product introductions and phase out of products
Continuous improvement is one of the key areas in this role and throughout our organization. You will daily monitor your performance in terms of results and define actions to steer towards your targets. For this, you will cooperate with and influence key stakeholders in your network. You will participate in improvement initiatives to optimize our Supply Chain
będziesz odpowiadać za planowanie i egzekucję działań trade marketingowych dla wszystkich kanałów sprzedaży przy uwzględnieniu priorytetów sprzedażowych i rocznych planów marketingowych oraz za zarządzanie procesem produkcji materiałów POS. W ramach swoich obowiązków będziesz również sprawować nadzór nad budżetem przeznaczonym na wsparcie podległych kanałów oraz będziesz pracować koncepcyjnie z agencjami zewnętrznymi w zakresie tworzenia i badania efektywności materiałów POS i akcji dedykowanych
Pozostałe obowiązki:
- przygotowywanie akcji promocyjnych tailor made na poziomie centralnym i lokalnym,
- rekomendowanie aktywności,
- poprzez przygotowanie analiz rynkowych i finansowych przeprowadzonych działań,
- prowadzenie projektów klienckich
- praca z terenowymi siłami, sprzedaży w celu koordynacji aktywności
bieżąca analiza rynku kawy w oparciu o dane sprzedażowe i konsumenckie (NielsenIQ, GfK, mental availability data i inne),
wsparcie przy koordynacji pracy agencji badawczych i bieżących zadań,
wsparcie przy prowadzeniu badań i analiz sprzedażowych oraz badań konsumenckich w odpowiedzi na potrzeby biznesowe,
praca z globalną platformą analityczną JDE,
realizacja kampanii digitalowych, w tym kampanii typu equity oraz performance; współpraca z agencjami i opracowywanie różnych assetów tworzących kampanie digitalowe dla marek JDE,
wsparcie w projektach związanych ze zmianą lub tworzeniem nowych opakowań kaw Jacobs we ścisłej współpracy z zespołem globalnym oraz Brand Managerem Jacobs
Ensuring availability of packaging materials for our European manufacturing units so we can deliver to our retail and out-of-home customers on time and in full
Building and maintaining a solid relationship with our suppliers within a specific scope and category. You will work closely with various stakeholders and functions, including Manufacturing, Demand Planning, Central Production Planning and Procurement
In this role, you will analyse demand trends, determine the right inventory level and secure supplier capacity in the network by setting up regular reviews with our suppliers and manufacturing units
You will work on the standardisation of the Material Planning function and deploy to improve quality, productivity and service level
Visualizing End to End processes and tools in the Master data area that will be used to improve Data Quality, optimize data maintenance process and enhance control
Collecting business requirements and working with Master data manager to formulate solutions across all elements of our data management framework
Identifying relevant business stakeholder landscape and working in close cooperation I-BPO
Responsibility for the data quality incl. data cleansing of the relevant data objects within the assigned Data Domain
Being a Champion Master data Management for the relevant domain within the JDE landscape, which include IT and organizational aspects
Identifying improvements and work with MDM Ops Team to ensure implementation
Being a project member in projects that touch the relevant data domain
Maintaining Master data governance document for the relevant domain and ensuring it’s usage during integration projects
Being the first contact point for the business with regards to data quality, queries, improvements etc
We are looking for a Regional Supply Planner who will be responsible for managing customer service levels and inventories in one of our Coffee & Tea categories. You will manage the supply planning for several internal and external packing facilities and over 20 countries. You will report to the Supply Planning Manager and become part of a team of highly motivated and ambitious supply chain professionals. You will be based in Warsaw, Poland
In this role as the Regional Supply Planner you will ensure production is planned of the right volume at the right time so that we deliver our customers on time and in full. By taking into account market requirements, capacity utilization and materials management, you ensure optimal inventory positions of finished goods in your category
In this role you will work closely with various stakeholders and functions, including local Demand Planners in the MSUs, schedulers and planners in the Manufacturing units, External Co-Manufacturers, Supply Network Planners in the IHQ, Central Procurement, Initiative Management and Finance. As part of cross-functional project teams, you will manage new product introductions and phase out of products
Continuous improvement is one of the key areas in this role and throughout our organization. You will daily monitor your performance in terms of results and define actions to steer towards your targets. For this, you will cooperate with and influence key stakeholders in your network. You will participate in improvement initiatives to optimize our Supply Chain
bieżąca analiza rynku kawy w oparciu o dane sprzedażowe i konsumenckie (NielsenIQ, GfK, mental availability data i inne),
wsparcie przy koordynacji pracy agencji badawczych i bieżących zadań,
wsparcie przy prowadzeniu badań i analiz sprzedażowych oraz badań konsumenckich w odpowiedzi na potrzeby biznesowe,
praca z globalną platformą analityczną JDE,
realizacja kampanii digitalowych, w tym kampanii typu equity oraz performance; współpraca z agencjami i opracowywanie różnych assetów tworzących kampanie digitalowe dla marek JDE,
wsparcie w projektach związanych ze zmianą lub tworzeniem nowych opakowań kaw Jacobs we ścisłej współpracy z zespołem globalnym oraz Brand Managerem Jacobs
Budowanie kultury bezpieczeństwa pracy poprzez działania podnoszące świadomość i odpowiedzialność za bezpieczeństwo na stanowisku pracy,
Inicjowanie i wdrażanie działań w celu poprawy bezpieczeństwa pracy,
Prowadzenie wewnętrznych szkoleń BHP dla pracowników i firm zewnętrznych,
Raportowanie wskaźników dot. bezpieczeństwa,
Raportowanie sytuacji niebezpiecznych i współpraca z odpowiednimi działami w celu terminowego podjęcia działań w zakresie wymaganych usprawnień,
Przeprowadzanie audytów w działach/obszarach pod kątem zgodności z przepisami BHP,
Zapewnienie dostępności środków ochrony indywidualnej dla pracowników, kontakty z dostawcami odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej oraz zarządzanie ich zapasami
Do Twoich głównych obowiązków będzie należało zarządzanie systemami i bazami danych związanymi z działalnością łańcucha dostaw w ramach JDE. Będziesz w stałym kontakcie zarówno z partnerami zewnętrznymi, jak i z wewnętrznymi zespołami finansów, sprzedaży i księgowości
Pozostałe zadania:
- Analiza wskaźników KPI
- Przygotowywanie raportów i analiz związanych z codzienną działalnością zespołu łańcucha dostaw
Do Twoich głównych obowiązków będzie należało zarządzanie systemami i bazami danych związanymi z działalnością łańcucha dostaw w ramach JDE. Będziesz w stałym kontakcie zarówno z partnerami zewnętrznymi, jak i z wewnętrznymi zespołami finansów, sprzedaży i księgowości
Pozostałe zadania:
- Analiza wskaźników KPI
- Przygotowywanie raportów i analiz związanych z codzienną działalnością zespołu łańcucha dostaw
Prowadzenie projektów CAPEX zgodnie z planem projektu i budżetem, samodzielnie lub wraz z zespołem projektowym,
Przygotowywanie wniosków inwestycyjnych,
Nadzór nad realizacją projektów i wykonawcami pod kątem zapewnienia bezpieczeństwa oraz zgodności z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi procedurami,
Koordynacja i współpraca w procesie wyboru dostawców,
Raportowanie stanu realizacji projektów (budżet, zgodność z harmonogramem), w tym ewentualne eskalacje,
Sporządzanie dokumentacji projektowej,
Długofalowe planowanie zakresów i budżetów inwestycyjnych
Jako stażysta będziesz prowadzić obsługę klienta w zakresie realizacji otrzymywanych zamówień. Na co dzień będziesz także w stałym kontakcie z zespołami finansów, sprzedaży i księgowości. Twoje pozostałe zadania:
aktywna współpraca z Operatorem Logistycznym,
wsparcie działu Obsługi Klienta w codziennej pracy z zapewnieniem wysokich, standardów jakości i terminowości,
dbanie o dobre relacje z klientem,
rozpatrywanie reklamacji od klientów,
aktualizacja danych klienta w systemie,
prowadzenie księgowości w ramach procesu obsługi klient
W ramach swoich obowiązków będziesz odpowiedzialny za: realizację procesów w zakresie zarządzania wynagrodzeniami (w tym również ich wypłat), realizację procesów oraz wsparcie pracowników JDE w sprawach związanych z benefitami (opieka medyczna, ubezpieczenia, PPE, fundusz socjalny, dofinansowania, etc.), wdrażanie zmian, automatyzacja procesów, raportowanie, wspieranie i prowadzenie projektów, monitorowanie poziomów usług oraz zarządzanie platformą SAP SuccessFactors. Będziesz także merytorycznym wsparciem dla członków zespołu HR oraz kadry managerskiej
Dodatkowo:
- wsparcie w sprawach związanych z zatrudnieniem (administracja personalna) oraz za realizowanie procesów kadrowych (prowadzenie dokumentacji pracowników),
- uczestnictwo w rozmaitych projektach HR, również międzynarodowych
Jako stażysta w Zespole Sprzedaży będziesz wspierać swój zespół technicznie i administracyjnie, weźmiesz udział w procesach sprzedaży z najważniejszymi partnerami biznesowymi JDE, a także:
będziesz współpracować z Działami Marketingu i Trade Marketingu przy projektach sprzedażowych,
wesprzesz dział sprzedaży w zakresie bieżącej komunikacji z klientami zewnętrznymi,
będziesz wspierać projekty e-commerce oraz bieżącą współpracę z Klientami Alternative Channel,
będziesz odpowiedzialny/a za przygotowywanie bieżących raportów dotyczących procesów sprzedażowych,
będziesz współpracować z Działami Customer Service i Finansów w celu kontroli bieżących zamówień oraz płatności
W ramach swoich obowiązków będziesz odpowiedzialny za: realizację procesów w zakresie zarządzania wynagrodzeniami (w tym również ich wypłat), realizację procesów oraz wsparcie pracowników JDE w sprawach związanych z benefitami (opieka medyczna, ubezpieczenia, PPE, fundusz socjalny, dofinansowania, etc.), wdrażanie zmian, automatyzacja procesów, raportowanie, wspieranie i prowadzenie projektów, monitorowanie poziomów usług oraz zarządzanie platformą SAP SuccessFactors. Będziesz także merytorycznym wsparciem dla członków zespołu HR oraz kadry managerskiej
Dodatkowo:
- wsparcie w sprawach związanych z zatrudnieniem (administracja personalna) oraz za realizowanie procesów kadrowych (prowadzenie dokumentacji pracowników),
- uczestnictwo w rozmaitych projektach HR, również międzynarodowych
Creating, adapting and sharing E-commerce best practice from and across other European markets and customer teams
Managing day to day relationships with key retailers to ensure the perfect execution of sales strategy and promotions
Coordination of x-functional resources to create tailored customer propositions to grow the category and our brands long-term on different online channels
Monitoring and analysis of sales KPIs e.g. revenue, sales results, online shares,
Zarządzanie serwisami analitycznymi i współpracą z agencjami badawczymi, w celu zapewnienia odpowiedniej jakości danych i optymalnego ich użycia wewnątrz firmy (Nielsen, GfK, inne),
Prowadzenie ilościowych i jakościowych projektów badawczych, odpowiadających na pytania biznesowe marketingu i pogłębiających zrozumienie kategorii i jej konsumenta,
Dostarczanie rekomendacji wspierających strategię marketingową firmy, przeprowadzanie analiz i opracowywanie raportów we współpracy z zewnętrznymi agencjami badawczymi,
Regularne monitorowanie trendów na rynku kawy i konkurencji,
Wsparcie w planowaniu strategicznym i opracowywaniu prognoz rynkowych, poprzez łączenie wiedzy rynkowej, konsumenckiej i makroekonomicznej,
Wsparcie Market Research & Media Mangera w analizie efektywności mediów i optymalizacji planów mediowych