Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (14)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 14 )
Recepcjonista/tka
Sztynort
Wygasła: 31.08.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
Prowadzenie recepcji
dokonywanie rezerwacji
sprzedaż pokoi hotelowych na podstawie rezerwacji i bieżących zgłoszeń klientów
z zachowaniem elementów polityki
handlowej; sprawna i szybka obsługa gości przy przyjeździe i wyjeździe oraz podczas ich pobytu w hotelu. sporządzanie dziennych i okresowych raportów recepcji oraz dobowych meldunków z działalności hotelu (przez wykonywanie wydruków z komputera);
- przygotowywanie artykułów spożywczych do sprzedaży
ich eksponowanie i oznaczanie;
- składowanie towarów w punkcie sprzedaży z zapewnieniem odpowiednich warunków przechowywania;
- kontrolowanie jakości artykułów spożywczych przeznaczonych do sprzedaży;
- obsługiwanie klientów zgodnie ze standardami zapewniającymi jakość;
- zawieranie transakcji sprzedaży i wydawanie dokumentów z nią związanych;
- dokonywanie rozliczeń finansowych po zakończonej pracy łącznie z zabezpieczaniem utargów;
- organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP
• wprowadzanie dokumentów magazynowych
• wprowadzanie zmian w recepturach i asortymencie sprzedaży
• kontrola dostaw- dokumenty PZ i WZ
uzgadnianie faktur z WZ
• kontrola sprzedaży poprzez raportowanie sprzedaży bieżącej i archiwalnej
• tworzenie spisów z natury
• udział w inwentaryzacji
• obsługa urządzeń biurowych
od 27,7 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Manager floty czarterowej
Sztynort
Wygasła: 31.03.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
1. odpowiedzialność za przygotowanie do czarterów sprzętu wodnego (jachty motorowe
żaglowe
inny sprzęt pływający)
2. odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procedur przygotowania
wydawania i odbiorów jachtów
3. obsługa klientów czarterowych
koordynacja pracy z działem sprzedaży czarterów
4. współpraca w zakresie czarterów z firmami zewnętrznymi
5. nadzór nad podległym zespołem
tworzenie harmonogramów pracy działu
koordynacja pracy bosmanów i ekip sprzątających
6. dobór i wnioskowanie o zatrudnianie pracowników
technicznymi i sprzedażowymi.
2. Planowanie poziomu i struktury zatrudnienia.
3. Kierowanie zespołem pracowników.
4. Opracowywanie i wprowadzanie standardów pracy oraz zasad obsługi klientów.
5. Wdrażanie procesów optymalizacji funkcjonowania pensjonatu
w tym optymalizacji kosztów.
6. Uczestniczenie w opracowaniu ofert dla klientów o statusie VIP.
7. Prowadzenie negocjacji z kluczowymi klientami np. z biurami podróży
organizatorami konferencji i szkoleń.
8. Dbanie o wizerunek pensjonatu.
9. Nawiązywanie i utrzymywanie wzorowych relacji z gośćmi Pensjonatu.
10. Reprezentowanie pensjonatu zgodnie z przyjętą etykietą