Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Zapewnienie wysokiej jakości Obsługi Klienta i wsparcia za pośrednictwem telefonu, drogą mailową i pocztą, przy jednoczesnym profesjonalnym, szybkim i efektywnym zarządzaniu wewnętrznymi i zewnętrznymi wymaganiami Klientów
Przetwarzanie i fakturowanie zleceń oraz zamówień, dokładna i terminowa weryfikacja cen i / lub opłat za usługi
Wparcie Klientów w zakresie rozliczeń i rozwiązywania rozbieżności oraz nadzór nad windykacją
Zapewnienie poprawnego przebiegu procesu reklamacji i zwrotów
Przygotowywanie, przesyłanie, koordynowanie i przechowywanie różnego rodzaju dokumentacji i danych, celem wspierania działalności firmy
Przygotowanie obliczeń i statystyk
Zarządzanie zestawami operacyjnymi oraz zapewnienie pełnej dokumentacji, niezbędnej do prawidłowego użytkowania, utrzymania i przechowywania zestawów oraz nadzorowanie terminowości dostaw, zgodnie z wymogami i zapisami w umowach
Wysoki standard zbierania, przetwarzania i kompletowania danych w zakresie procedur przetargowych oraz gromadzenie i analiza informacji o produktach konkurencji
Szeroko rozumiane wsparcie Medycznych Przedstawicieli Handlowych
Zapewnienie wysokiej jakości Obsługi Klienta i wsparcia za pośrednictwem telefonu, drogą mailową i pocztą, przy jednoczesnym profesjonalnym, szybkim i efektywnym zarządzaniu wewnętrznymi i zewnętrznymi wymaganiami Klientów
Przetwarzanie i fakturowanie zleceń oraz zamówień, dokładna i terminowa weryfikacja cen i / lub opłat za usługi
Wparcie Klientów w zakresie rozliczeń i rozwiązywania rozbieżności oraz nadzór nad windykacją
Zapewnienie poprawnego przebiegu procesu reklamacji i zwrotów
Przygotowywanie, przesyłanie, koordynowanie i przechowywanie różnego rodzaju dokumentacji i danych, celem wspierania działalności firmy
Przygotowanie obliczeń i statystyk
Zarządzanie zestawami operacyjnymi oraz zapewnienie pełnej dokumentacji, niezbędnej do prawidłowego użytkowania, utrzymania i przechowywania zestawów oraz nadzorowanie terminowości dostaw, zgodnie z wymogami i zapisami w umowach
Wysoki standard zbierania, przetwarzania i kompletowania danych w zakresie procedur przetargowych oraz gromadzenie i analiza informacji o produktach konkurencji
Szeroko rozumiane wsparcie Medycznych Przedstawicieli Handlowych
Zapewnienie wysokiej jakości Obsługi Klienta i wsparcia za pośrednictwem telefonu, drogą mailową i pocztą, przy jednoczesnym profesjonalnym, szybkim i efektywnym zarządzaniu wewnętrznymi i zewnętrznymi wymaganiami Klientów
Przetwarzanie i fakturowanie zleceń oraz zamówień, dokładna i terminowa weryfikacja cen i / lub opłat za usługi
Wparcie Klientów w zakresie rozliczeń i rozwiązywania rozbieżności oraz nadzór nad windykacją
Zapewnienie poprawnego przebiegu procesu reklamacji i zwrotów
Przygotowywanie, przesyłanie, koordynowanie i przechowywanie różnego rodzaju dokumentacji i danych, celem wspierania działalności firmy
Przygotowanie obliczeń i statystyk
Zarządzanie zestawami operacyjnymi oraz zapewnienie pełnej dokumentacji, niezbędnej do prawidłowego użytkowania, utrzymania i przechowywania zestawów oraz nadzorowanie terminowości dostaw, zgodnie z wymogami i zapisami w umowach
Wysoki standard zbierania, przetwarzania i kompletowania danych w zakresie procedur przetargowych oraz gromadzenie i analiza informacji o produktach konkurencji
Szeroko rozumiane wsparcie Medycznych Przedstawicieli Handlowych
Zarządzanie zespołem Działu Obsługi Klienta i Administracji
Nadzorowanie wszystkich procesów administracyjnych i zapewnienie ich prawidłowego przebiegu
Przetwarzanie i fakturowanie zamówień, weryfikacja cen i/lub opłat za usługi, zgodnie z ustalonymi terminami
Zapewnienie Obsługi Klienta na najwyższym poziomie przy jednoczesnym profesjonalnym, szybkim i efektywnym zarządzaniu wewnętrznymi i zewnętrznymi wymaganiami Klientów