Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Szczawnica
Wygasła: 20.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
działania sprzedażowe w segmentach MICE i Klienta indywidulanego (aktywna sprzedaż, przygotowywanie ofert, odpowiadanie na bieżące zapytania, negocjowanie umów, przygotowywanie dokumentów dla każdej realizacji, tworzenie agend i koordynacja realizacji od rozpoczęcia do zakończenia, rozliczanie kosztów, nadzór nad płatnościami)
aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
prowadzenie baz Klientów
udział w targach i konferencjach branżowych
koordynacja działań związanych z pobytami Gości VIP
działania marketingowe (przygotowywanie i bieżąca aktualizacja materiałów promocyjnych i marketingowych, aktualizacja wpisów na portalach branżowych, działania w social mediach)
raportowanie (raporty dziennej aktywności, miesięczne raporty sprzedaży, raporty z działań konkurencji i sytuacji rynkowej)
przygotowanie działu kuchni do otwarcia nowego obiektu hotelowego o standardzie 4* - 119 pokoi (udział w rekrutacji zespołu, przygotowanie i wdrożenie standardów i procedur)
zarządzanie zespołem kucharzy i pomocy kuchennych (organizowanie i rozliczanie pracy, motywowanie i rozwijanie zespołu)
kontrola poprawności przygotowywania i podawania posiłków zgodnie ze standardami jakościowymi
zapewnienie wysokiej jakości obsługi oraz jakości serwowanych dań
tworzenie menu oraz ofert gastronomicznych
przygotowywanie oraz organizacja pokazów kulinarnych
współpraca z działem sprzedaży i marketingu w kwestii ustaleń menu na eventy, konferencje, bankiety, przyjęcia
regularna inwentaryzacja produktów spożywczych, sprzętu i wyposażenia
poprawne ewidencjonowanie strat i rozchodów magazynowych
realizacja założonych wskaźników (m.in. food cost)
ustalanie grafików i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników
przygotowanie działu kuchni do otwarcia nowego obiektu hotelowego o standardzie 4* - 119 pokoi (udział w rekrutacji zespołu, przygotowanie i wdrożenie standardów i procedur)
zarządzanie zespołem kucharzy i pomocy kuchennych (organizowanie i rozliczanie pracy, motywowanie i rozwijanie zespołu)
kontrola poprawności przygotowywania i podawania posiłków zgodnie ze standardami jakościowymi
zapewnienie wysokiej jakości obsługi oraz jakości serwowanych dań
tworzenie menu oraz ofert gastronomicznych
przygotowywanie oraz organizacja pokazów kulinarnych
współpraca z działem sprzedaży i marketingu w kwestii ustaleń menu na eventy, konferencje, bankiety, przyjęcia
regularna inwentaryzacja produktów spożywczych, sprzętu i wyposażenia
poprawne ewidencjonowanie strat i rozchodów magazynowych
realizacja założonych wskaźników (m.in. food cost)
ustalanie grafików i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników