Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (28)Aktualne ( 1 )Archiwalne ( 27 )
Pracownik w Dziale Organizacji i Kadr ds. Eksploatacji (OK.110.27.1.1.2024.) K/M
Warszawa
Ważna do: 14.11.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
- prowadzenie rejestru faktur wystawianych przez kontrahentów z podziałem na zadania oraz paragrafy zgodnie z planem finansowym
w przypadku faktur wystawionych przez dostawców energii elektrycznej
wody
gazu ziemnego;
- prowadzenie rozliczania świadczonych usług przy współpracy z innymi Działami;
- prowadzenie kart wyposażenia;
- prowadzenie w formie elektronicznej oraz papierowej ksiąg inwentaryzacyjnych;
- prowadzenie i uzgadnianie wydatków z zakresu Działu Organizacji i Kadr z Działem Finansowo-Księgowym;
- sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie Działu Organizacji i Kadr;
- udział w przygotowaniu projektu planu finansowego w zakresie Działu Organizacji i Kadr;
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie zadań ZGN
Pracownik ds. organizacyjnych w Dziale Technicznym K/M
Warszawa
Wygasła: 22.10.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
- przyjmowanie zgłoszeń
usterek i awarii;
- odpowiadanie na pisma mieszkańców;
- prowadzenie rejestrów: kwalifikacji stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany
zgłoszeń usterek
pustostanów lokali mieszkalnych do remontu
umów na roboty budowlane
awarii na nieruchomościach
zleceń w ramach zawartych umów na naprawy i bieżącą konserwację budynków
wydatków w ramach planu finansowego w zakresie zawartych umów
wystawionych zleceń itp.;
- ustalanie terminów komisji oceny stanu technicznego lokali
budynków lub innych części nieruchomości zarządzanych przez ZGN Włochy;
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZGN (w szczególności Dział Administracji) w zakresie zgłaszanych usterek i awarii
warunków przyłączeniowych u dostawców;
- nadzór nad realizacją robót oraz odbiór z ich rozliczaniem;
- nadzór nad przygotowaniem dokumentacji do przetargów i zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dokumentacji niezbędnej do zawierania umów robót remontowych
konserwacyjnych i awaryjnych;
- nadzór na prawidłowym i terminowym rozliczaniem umów
egzekucją zobowiązań wykonawców z tytułu gwarancji
rękojmi oraz naruszania warunków umowy;
- nadzór nad przygotowaniem dokumentacji technicznej
typowaniem robót remontowych i napraw oraz zatwierdzaniem dokumentacji technicznej;
- nadzór nad remontami wykonywanymi w administrowanych budynkach;
- sporządzanie projektów planów remontów w zakresie finansowym-rzeczowym
Pracownik w Dziale Windykacji ds. windykacji należności nr OK.110.21.2024
Warszawa
Wygasła: 17.09.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
1. Wykonywanie czynności windykacyjnych związanych z odzyskiwaniem należności Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy powstałych w związku z brakiem zapłaty czynszu lub innych opłat z tytułu najmu lokali mieszkalnych
użytkowych
garaży i bezumownego korzystania
dzierżawy nieruchomości oraz kontynuowanie działań windykacyjnych dotyczących należności na nieruchomościach
których zarząd został przekazany byłym właścicielom lub innym podmiotom
a których lokalizacja pokrywa się z powierzonym rejonem działania oraz zadłużeniem z tytułu rozliczeń z właścicielami nieruchomości przekazanych w zarząd prywatny polegających w szczególności na:
- bieżące monitorowanie i analizowanie stanu zaległych należności Zakładu
- egzekwowanie należności od dłużników
- bieżący monitoring wpłat oraz rozliczaniu dłużników w zakresie programu restrukturyzacji długów
- przygotowywanie wypowiedzeń umów najmu dla lokali mieszkalnych
użytkowych
garaży lub umów dzierżawy z tytułu zwłoki z zapłatą czynszu lub innych opłat niezależnych od właściciela
- przygotowywanie oświadczeń woli do podpisu Dyrektora w sprawie przywrócenia umowy najmu lokalu mieszkalnego zgodnie z przepisami prawa
sporządzanie i realizacja umów spłaty zadłużenia w formie świadczenia niepieniężnego oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją przez dłużników
- prowadzenie działań windykacyjnych zgodnie z Instrukcją postępowania windykacyjnego obowiązującą w Zakładzie
- przygotowywanie niezbędnych materiałów do wszczęcia i prowadzenia spraw sądowych
współpracy z organami egzekucyjnymi (komornik) i kompleksowym prowadzeniu spraw przekazywanych do komornika celem egzekucji.
2. Prowadzenie spraw w zakresie udzielania ulg w spłacie należności o charakterze cywilnoprawnym
a w szczególności:
- opracowywanie okresowych i epizodycznych informacji i analiz (sprawozdawczości) dotyczących windykacji zaległych należności na potrzeby Zakładu oraz innych jednostek
- udzielanie informacji organom
instytucjom i osobom fizycznym oraz udostępnianie dokumentów znajdujących się w posiadaniu komórki ds. windykacji należności
- udział w przygotowaniu projektu planu finansowego w zakresie windykacji należności
- przygotowywanie dokumentów potrzebnych do udzielenia ulgi
Pracownik ds. organizacyjnych Dziale Technicznym nr OK.110.24.2024
Warszawa
Wygasła: 18.09.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
• przyjmowanie zgłoszeń
usterek i awarii;
• odpowiadanie na pisma mieszkańców;
• prowadzenie rejestrów: kwalifikacji stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany
zgłoszeń usterek
pustostanów lokali mieszkalnych do remontu
umów na roboty budowlane
awarii na nieruchomościach
zleceń w ramach zawartych umów na naprawy i bieżącą konserwację budynków
wydatków w ramach planu finansowego w zakresie zawartych umów
wystawionych zleceń itp.;
• ustalanie terminów komisji oceny stanu technicznego lokali
budynków lub innych części nieruchomości zarządzanych przez ZGN Włochy;
• współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZGN (w szczególności Dział Administracji) w zakresie zgłaszanych usterek i awarii
warunków przyłączeniowych u dostawców;
• nadzór nad realizacją robót oraz odbiór z ich rozliczaniem;
• nadzór nad przygotowaniem dokumentacji do przetargów i zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dokumentacji niezbędnej do zawierania umów robót remontowych
konserwacyjnych i awaryjnych;
• nadzór na prawidłowym i terminowym rozliczaniem umów
egzekucją zobowiązań wykonawców z tytułu gwarancji
rękojmi oraz naruszania warunków umowy;
• nadzór nad przygotowaniem dokumentacji technicznej
typowaniem robót remontowych i napraw oraz zatwierdzaniem dokumentacji technicznej;
• nadzór nad remontami wykonywanymi w administrowanych budynkach;
• sporządzanie projektów planów remontów w zakresie finansowym – rzeczowym;
• udział w
Pracownik ds. organizacyjnych w dziale technicznym K/M
Warszawa
Wygasła: 13.08.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
- przyjmowanie zgłoszeń
usterek i awarii;
- odpowiadanie na pisma mieszkańców;
- prowadzenie rejestrów: kwalifikacji stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany
zgłoszeń usterek
pustostanów lokali mieszkalnych do remontu
umów na roboty budowlane
awarii na nieruchomościach
zleceń w ramach zawartych umów na naprawy i bieżącą konserwację budynków; wydatków w ramach planu finansowego w zakresie zawartych umów
wystawionych zleceń itp.;
- ustalenie terminów komisji oceny stanu technicznego lokali
budynków lub innych części nieruchomości zarządzanych przez ZGN Włochy;
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZGN (w szczególności Dział Administracji) w zakresie zgłaszanych usterek i awarii
Pracownik ds. organizacyjnych - przygotowywanie umów K/M
Warszawa
Wygasła: 13.08.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
• przygotowywanie treści umów i aneksów
• udzielanie komórkom organizacyjnym konsultacji w zakresie PZP
K.c.i pokrewnych
• koordynowanie procesu zawierania umów
• weryfikacja zabezpieczeń wymaganych i ustanawianych do umów
sprawdzanie ich poprawności zgodnie z warunkami umownymi
• nowelizacja umów o obowiązujące akty prawne;
• wyrażenie opinii i zajmowanie stanowiska w zakresie umów;
• wprowadzenie i aktualizacja danych do umów;
• bieżące śledzenie zmian zachodzących w obowiązujących przepisach
1. wykonywanie czynności windykacyjnych związanych z odzyskiwaniem należności Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy powstałych w związku z brakiem zapłaty czynszu lub innych opłat z tytułu najmu lokali mieszkalnych
użytkowych
garaży i bezumownego korzystania
dzierżawy nieruchomości oraz kontynuowanie działań windykacyjnych dotyczących należności na nieruchomościach
których zarząd został przekazany byłym właścicielom lub innym podmiotom
a których lokalizacja pokrywa się z powierzonym rejonem działania oraz zadłużeniem z tytułu rozliczeń z właścicielami nieruchomości przekazanych w zarząd prywatny.
2. prowadzenie spraw w zakresie udzielania ulg w spłacie należności o charakterze cywilnoprawnym
Pracownik ds. organiozacyjnych w Dziale Technicznym K/M
Warszawa
Wygasła: 08.07.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
- przyjmowanie zgłoszeń
usterek i awarii;
- odpowiadanie na pisma mieszkańców;
- prowadzenie rejestrów: kwalifikacji stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany
zgłoszeń usterek
pustostanów lokali mieszkalnych do remontu
umów na roboty budowlane
awarii na nieruchomościach
zleceń w ramach zawartych umów na naprawy i bieżącą konserwację budynków; wydatków w ramach planu finansowego w zakresie zawartych umów
wystawionych zleceń itp.;
- ustalenie terminów komisji oceny stanu technicznego lokali
budynków lub innych części nieruchomości zarządzanych przez ZGN Włochy;
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZGN (w szczególności Dział Administracji) w zakresie zgłaszanych usterek i awarii
instrukcji i wszelkich innych wewnętrznych aktów prawnych z zakresu realizowania zadań przyporządkowanych dla Działu Windykacji
- nadzór nad wykonywaniem czynności windykacyjnych związanych z odzyskiwaniem należności ZGN w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy powstałych w związku z brakiem zapłaty czynszu lub innych opłat z tytułu najmu lokali mieszkalnych
użytkowych
garaży i bezumownego korzystania
dzierżawy nieruchomości
- nadzór nad działaniami windykacyjnymi dotyczącymi należności na nieruchomościach
których zarząd został przekazany byłym właścicielom lub innym podmiotom
- prowadzenie spraw w zakresie udzielania ulg w spłacie należności o charakterze cywilnoprawnym
- nadzór nad realizacją programu restrukturyzacji zadłużenia;
- nadzór nad prowadzonymi postępowaniami sądowymi w zakresie odzyskiwania należności Zakładu;
- nadzór nad prowadzonymi postępowaniami egzekucyjnymi w zakresie uzyskanych tytułów wykonawczych;
- współpraca z komornikami w zakresie prowadzonych egzekucji pieniężnych i niepieniężnych
- opracowywanie okresowych informacji i analiz (sprawozdawczość) dotyczących windykacji zaległych należności na potrzeby ZGN Włochy;
- opracowywanie materiałów do planu finansowego i innych planów oraz sprawozdań i analiz
- stała analiza procesów windykacyjnych oraz ich ulepszanie
- organizacja oraz koordynacja pracy Zespołu Działu Windykacji
Pracownik ds. Organizacyjnych - przygotowanie umów K/M
Warszawa
Wygasła: 11.07.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
- przygotowywanie treści umów i aneksów
- udzielanie komórkom organizacyjnym konsultacji w zakresie PZP
K.c.i pokrewnych
- koordynowanie procesu zawierania umów
- weryfikacja zabezpieczeń wymaganych i ustanawianych do umów
sprawdzanie ich poprawności zgodnie z warunkami umownymi
- nowelizacja umów o obowiązujące akty prawne;
- wyrażenie opinii i zajmowanie stanowiska w zakresie umów;
- wprowadzenie i aktualizacja danych do umów;
- bieżące śledzenie zmian zachodzących w obowiązujących przepisach
Pracownik w Dziale Finansowo-Księgowym ds. finansowo-księgowych
Bolesława Chrobrego 7, Włochy, Warszawa
Wygasła: 26.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
• dekretowanie i ewidencja dokumentów finansowo-księgowych w programie ZSI „Finanse i Księgowość” zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości określoną w Zakładzie,
• prowadzenie analitycznej ewidencji pozabilansowej planu wydatków budżetowych roku bieżącego,
• przygotowanie na podstawie danych wynikających z ewidencji księgowej zestawień i opracowań niezbędnych do sporządzenia sprawozdań budżetowych i sprawozdawczości opisowej z wykonania planu finansowego,
• terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków, dochodów i sprawozdań finansowych,
• przygotowywanie poleceń przelewów w systemie bankowości elektronicznej na podstawie zatwierdzonych dokumentów
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami i usługami w nieruchomościach mieszkalnych
użytkowych i na terenach; sporządzanie wycen dokumentacji
kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarem robót; weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych; sporządzanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych i danych wyjściowych prac weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych; nadzorowanie
sprawdzanie i odbiór dokumentacji projektowej instalacji sanitarnych; nadzór nad wykonaniem okresowych przeglądów i badań instalacji sanitarnych; sporządzanie ocen i opinii w zakresie stanu technicznego instalacji sanitarnej i urządzeń; nadzór nad realizacja umów na roboty i usługi oraz prawidłowością prowadzonej konserwacji urządzeń w budynkach w zakresie sanitarnym; udział w komisjach technicznych i sporządzanie z nich protokołów i innych dokumentów; uczestnictwo w komisjach i procedurach przetargowych związanych z realizacją robót i usług; uzyskiwanie zgód i zezwoleń wymaganych prawem budowlanym oraz warunków i umów od dostawców; współdziałanie w zakresie prowadzenia sprawozdawczości w zakresie realizowanych robót i usług
Kierownik Działu Eksploatacji i Zamówień Publicznych
Warszawa
Wygasła: 10.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Opracowywanie projektów zarządzeń
pism ogólnych
regulaminów
instrukcji i wszelkich innych wewnętrznych aktów prawnych z zakresu realizowania zadań przyporządkowanych dla Działu Eksploatacji i Zamówień Publicznych; opracowywanie materiałów do planu finansowego i innych planów oraz sprawozdań i analiz; nadzór nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników Działu Eksploatacji i Zamówień publicznych
a w szczególności w zakresie: sprecyzowania zakresów obowiązków
czynności i uprawnień dla poszczególnych pracowników podległego działu; utrzymania terenów zewnętrznych w zakresie urządzonej zieleni na nieruchomościach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy; realizacji działań związanych z zarządzaniem lokalami użytkowymi
garażami i powierzchniami reklamowymi
będącymi w zasobach Zakładu; realizacji zadań związanych z dzierżawą nieruchomości; prowadzenia spraw i koordynacja działań w zakresie udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz zamówień nie objętych Prawem Zamówień Publicznych
do których należy stosować art. 44 ustawy o finansach publicznych
w tym przyjmowanie zleceń z komórek organizacyjnych na przeprowadzenie postepowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz weryfikacja wniosków z komórek organizacyjnych Zakładu; prawidłowego i terminowego rozliczania umów
egzekucją zobowiązań wykonawców z tytułu gwarancji
Pracownik w Dziale Eksploatacji i Zamówień Publicznych - Kierownik Działu Eksploatacji i Zamówień Publicznych
Bolesława Chrobrego 7, Włochy, Warszawa
Wygasła: 12.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
• opracowywanie projektów zarządzeń, pism ogólnych, regulaminów, instrukcji i wszelkich innych wewnętrznych aktów prawnych z zakresu realizowania zadań przyporządkowanych dla Działu Eksploatacji i Zamówień Publicznych;
• opracowywanie materiałów do planu finansowego i innych planów oraz sprawozdań i analiz;
• nadzór nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników Działu Eksploatacji i Zamówień publicznych, a w szczególności w zakresie:
- sprecyzowania zakresów obowiązków, czynności i uprawnień dla poszczególnych pracowników podległego działu;
- utrzymania terenów zewnętrznych w zakresie urządzonej zieleni na nieruchomościach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy;
- realizacji działań związanych z zarządzaniem lokalami użytkowymi, garażami i powierzchniami reklamowymi, będącymi w zasobach Zakładu;
- realizacji zadań związanych z dzierżawą nieruchomości;
- prowadzenia spraw i koordynacja działań w zakresie udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz zamówień nie objętych Prawem Zamówień Publicznych, do których należy stosować art. 44 ustawy o finansach publicznych, w tym przyjmowanie zleceń z komórek organizacyjnych na przeprowadzenie postepowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz weryfikacja wniosków z komórek organizacyjnych Zakładu;
- prawidłowego i terminowego rozliczania umów, egzekucją zobowiązań wykonawców z tytułu gwarancji, rękojmi oraz naruszania warunków umowy
• sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie zatrudniania i wynagradzania,
• udział w przygotowaniu projektu planu finansowego w zakresie zatrudniania i wynagradzania,
• sporządzanie wszelkich dokumentów księgowych z zakresu zatrudniania i wynagradzania,
• prowadzenie Zakładowej Składnicy Akt,
• wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Organizacji i Kadr
Praca na stanowisku związana jest ze znajomością m. in. następujących aktów prawnych: ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa Kodeks pracy, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawa o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej, Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie szczegółowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego, ustalania i wypłacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu pieniężnego za urlop, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020r., ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami i usługami w nieruchomościach mieszkalnych
użytkowych i na terenach; sporządzanie wycen dokumentacji
kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarem robót; weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych; sporządzanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych i danych wyjściowych prac weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych; nadzorowanie
sprawdzanie i odbiór dokumentacji projektowej instalacji sanitarnych; nadzór nad wykonaniem okresowych przeglądów i badań instalacji sanitarnych; sporządzanie ocen i opinii w zakresie stanu technicznego instalacji sanitarnej i urządzeń; nadzór nad realizacja umów na roboty i usługi oraz prawidłowością prowadzonej konserwacji urządzeń w budynkach w zakresie sanitarnym; udział w komisjach technicznych i sporządzanie z nich protokołów i innych dokumentów; uczestnictwo w komisjach i procedurach przetargowych związanych z realizacją robót i usług; uzyskiwanie zgód i zezwoleń wymaganych prawem budowlanym oraz warunków i umów od dostawców; współdziałanie w zakresie prowadzenia sprawozdawczości w zakresie realizowanych robót i usług
odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych
- prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej
- sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS
deklaracji PIT i PFRON
- sporządzanie raportów do GUS
ZUS
Urzędów Skarbowych i PFRON
- obsługa egzekucji komorniczych i administracyjnych z wynagrodzeń pracowników
- wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
- obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw płacowych
- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i kontrola dyscypliny pracy
- prowadzenie akt osobowych pracowników oraz ewidencji kadrowych
- przygotowywanie dokumentów do zawierania umów cywilno-prawnych (zlecenia
o dzieło) i prowadzenie ich ewidencji
- prowadzenie gospodarki odzieżą roboczą
ochronną i sprzętem ochrony osobistej pracowników Zakładu
- przygotowywanie i realizacja szkoleń oraz rozwoju zawodowego pracowników
- prowadzenie oraz aktualizacja BIP
- współpraca z placówkami świadczącymi usługi medycyny pracy
firmami szkoleniowymi itp
- sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie zatrudniania i wynagradzania
- udział w przygotowaniu projektu planu finansowego w zakresie zatrudniania i wynagradzania
- sporządzanie wszelkich dokumentów księgowych z zakresu zatrudniania i wynagradzania
- prowadzenie Zakładowej Składnicy Akt
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Organizacji i Kadr.
Praca na stanowisku związana jest ze znajomością m. in. następujących aktów prawnych: ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych
ustawa o pracownikach samorządowych
ustawa Kodeks pracy
rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych
ustawa o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej
Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie szczegółowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego
ustalania i wypłacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu pieniężnego za urlop
rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020r
ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
instrukcji i wszelkich innych wewnętrznych aktów prawnych z zakresu realizowania zadań przyporządkowanych dla Działu Administracji
- nadzór nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników Działu Administracji
a w szczególności w zakresie:
1) utrzymania należytego porządku i czystości na administrowanych nieruchomościach
2) przygotowywania dokumentacji da zawarcia umów najmu lokali mieszkalnych;
3) określania wymiaru opłat za najem lokali mieszkalnych
w tym ich odpowiedniej regulacji na podstawie polityki czynszowej m.st. Warszawy;
4) wykorzystywania lokali przez osoby zamieszkujące
w tym realizacji projektu Poznaj swojego najemcę;
5) przejmowania lokali i rozliczania najemców ze zwalnianych lokali; przygotowywania wypowiedzeń umów najmu lokali mieszkalnych w zakresie przewidzianym w ustawie o ochronie praw lokatorów (...) z wyjątkiem wypowiedzeń z tytułu zwłoki z zapłatą czynszu lub innych opłat za używanie lokalu mieszkalnego;
6) przygotowywania niezbędnych dokumentów do radcy prawnego celem skierowania spraw do sądu oraz prowadzeniem rejestru spraw sądowych;
7) prowadzenia zbioru dokumentów dotyczących lokali i budynków mieszkalnych
8) prowadzenia elektronicznej bazy danych w systemie ewidencji lokali i budynków SEIZBIL w zakresie (modułach) określonym w Zarządzeniu Dyrektora
dotyczącym funkcjonowania systemu informatycznego SEIZBIL w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
- organizacja pracy w dziale
w tym właściwe przydzielanie zadań podległym pracownikom;
- nadzór merytoryczny nad wprowadzanymi informacjami na stronę internetową ZGN w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w zakresie Działu Administracji;
- przygotowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w zakresie kompetencji Działu Administracji;
- analiza zaangażowania środków w ramach planu finansowego jednostki oraz wydatków w ramach przyznanych limitów i zawartych umów;
- przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji do zawarcia umów w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach oraz zapewnienia dostaw mediów oraz usług mieszkańcom