1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WŁOCHY M.ST. WARSZAWY
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WŁOCHY M.ST. WARSZAWY

Warszawa, ul. Bolesława Chrobrego 7

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (28) Aktualne ( 1 ) Archiwalne ( 27 )

Pracownik w Dziale Organizacji i Kadr ds. Eksploatacji (OK.110.27.1.1.2024.) K/M

Warszawa
Ważna do: 14.11.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • - prowadzenie rejestru faktur wystawianych przez kontrahentów z podziałem na zadania oraz paragrafy zgodnie z planem finansowym
  • w przypadku faktur wystawionych przez dostawców energii elektrycznej
  • wody
  • gazu ziemnego; - prowadzenie rozliczania świadczonych usług przy współpracy z innymi Działami; - prowadzenie kart wyposażenia; - prowadzenie w formie elektronicznej oraz papierowej ksiąg inwentaryzacyjnych; - prowadzenie i uzgadnianie wydatków z zakresu Działu Organizacji i Kadr z Działem Finansowo-Księgowym; - sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie Działu Organizacji i Kadr; - udział w przygotowaniu projektu planu finansowego w zakresie Działu Organizacji i Kadr; - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie zadań ZGN
Pokaż więcej >>
od 6 400 PLN
Ważna do: 14.11.2024

Pracownik ds. organizacyjnych – przygotowywanie umów K/M

Warszawa
Wygasła: 24.10.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • - przygotowywanie treści umów i aneksów
  • - udzielanie komórkom organizacyjnym konsultacji w zakresie Prawa zamówień publicznych
  • Kodeksu cywilnego i pokrewnych
  • - koordynowanie procesu zawierania umów
  • - weryfikacja zabezpieczeń wymaganych i ustanawianych do umów
  • sprawdzanie ich poprawności zgodnie z warunkami umownymi
  • - nowelizacja umów o obowiązujące akty prawne
  • - wyrażenie opinii i zajmowanie stanowiska w zakresie umów
Pokaż więcej >>
od 7 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. organizacyjnych w Dziale Technicznym K/M

Warszawa
Wygasła: 22.10.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • - przyjmowanie zgłoszeń
  • usterek i awarii; - odpowiadanie na pisma mieszkańców; - prowadzenie rejestrów: kwalifikacji stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany
  • zgłoszeń usterek
  • pustostanów lokali mieszkalnych do remontu
  • umów na roboty budowlane
  • awarii na nieruchomościach
  • zleceń w ramach zawartych umów na naprawy i bieżącą konserwację budynków
  • wydatków w ramach planu finansowego w zakresie zawartych umów
  • wystawionych zleceń itp.; - ustalanie terminów komisji oceny stanu technicznego lokali
  • budynków lub innych części nieruchomości zarządzanych przez ZGN Włochy; - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZGN (w szczególności Dział Administracji) w zakresie zgłaszanych usterek i awarii
Pokaż więcej >>
od 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Technicznego K/M

Warszawa
Wygasła: 22.10.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • - uzyskiwanie zgód i zezwoleń wymaganych prawem
  • warunków przyłączeniowych u dostawców; - nadzór nad realizacją robót oraz odbiór z ich rozliczaniem; - nadzór nad przygotowaniem dokumentacji do przetargów i zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dokumentacji niezbędnej do zawierania umów robót remontowych
  • konserwacyjnych i awaryjnych; - nadzór na prawidłowym i terminowym rozliczaniem umów
  • egzekucją zobowiązań wykonawców z tytułu gwarancji
  • rękojmi oraz naruszania warunków umowy; - nadzór nad przygotowaniem dokumentacji technicznej
  • typowaniem robót remontowych i napraw oraz zatwierdzaniem dokumentacji technicznej; - nadzór nad remontami wykonywanymi w administrowanych budynkach; - sporządzanie projektów planów remontów w zakresie finansowym-rzeczowym
Pokaż więcej >>
od 9 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik w Dziale Windykacji ds. windykacji należności nr OK.110.21.2024

Warszawa
Wygasła: 17.09.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • 1. Wykonywanie czynności windykacyjnych związanych z odzyskiwaniem należności Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy powstałych w związku z brakiem zapłaty czynszu lub innych opłat z tytułu najmu lokali mieszkalnych
  • użytkowych
  • garaży i bezumownego korzystania
  • dzierżawy nieruchomości oraz kontynuowanie działań windykacyjnych dotyczących należności na nieruchomościach
  • których zarząd został przekazany byłym właścicielom lub innym podmiotom
  • a których lokalizacja pokrywa się z powierzonym rejonem działania oraz zadłużeniem z tytułu rozliczeń z właścicielami nieruchomości przekazanych w zarząd prywatny polegających w szczególności na: - bieżące monitorowanie i analizowanie stanu zaległych należności Zakładu
  • - egzekwowanie należności od dłużników
  • - bieżący monitoring wpłat oraz rozliczaniu dłużników w zakresie programu restrukturyzacji długów
  • - przygotowywanie wypowiedzeń umów najmu dla lokali mieszkalnych
  • użytkowych
  • garaży lub umów dzierżawy z tytułu zwłoki z zapłatą czynszu lub innych opłat niezależnych od właściciela
  • - przygotowywanie oświadczeń woli do podpisu Dyrektora w sprawie przywrócenia umowy najmu lokalu mieszkalnego zgodnie z przepisami prawa
  • sporządzanie i realizacja umów spłaty zadłużenia w formie świadczenia niepieniężnego oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją przez dłużników
  • - prowadzenie działań windykacyjnych zgodnie z Instrukcją postępowania windykacyjnego obowiązującą w Zakładzie
  • - przygotowywanie niezbędnych materiałów do wszczęcia i prowadzenia spraw sądowych
  • współpracy z organami egzekucyjnymi (komornik) i kompleksowym prowadzeniu spraw przekazywanych do komornika celem egzekucji. 2. Prowadzenie spraw w zakresie udzielania ulg w spłacie należności o charakterze cywilnoprawnym
  • a w szczególności: - opracowywanie okresowych i epizodycznych informacji i analiz (sprawozdawczości) dotyczących windykacji zaległych należności na potrzeby Zakładu oraz innych jednostek
  • - udzielanie informacji organom
  • instytucjom i osobom fizycznym oraz udostępnianie dokumentów znajdujących się w posiadaniu komórki ds. windykacji należności
  • - udział w przygotowaniu projektu planu finansowego w zakresie windykacji należności
  • - przygotowywanie dokumentów potrzebnych do udzielenia ulgi
  • - współpraca z komórkami organizacyjnymi ZGN
Pokaż więcej >>
od 6 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik w Dziale Eksploatacji i Zamówień Publicznych ds. organizacyjnych przygotowywanie umów nr OK.110.22.2024

Warszawa
Wygasła: 17.09.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • • przygotowywanie treści umów i aneksów
  • • udzielanie komórkom organizacyjnym konsultacji w zakresie Prawa zamówień publicznych
  • Kodeksu cywilnego i pokrewnych
  • • koordynowanie procesu zawierania umów
  • • weryfikacja zabezpieczeń wymaganych i ustanawianych do umów
  • sprawdzanie ich poprawności zgodnie z warunkami umownymi
  • - nowelizacja umów o obowiązujące akty prawne
  • • wyrażenie opinii i zajmowanie stanowiska w zakresie umów
  • • pełna dokumentacja umów
  • • wprowadzenie i aktualizowanie danych do umów
  • • bieżące śledzenie zmian zachodzących w obowiązujących przepisach
Pokaż więcej >>
od 7 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. organizacyjnych Dziale Technicznym nr OK.110.24.2024

Warszawa
Wygasła: 18.09.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • • przyjmowanie zgłoszeń
  • usterek i awarii; • odpowiadanie na pisma mieszkańców; • prowadzenie rejestrów: kwalifikacji stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany
  • zgłoszeń usterek
  • pustostanów lokali mieszkalnych do remontu
  • umów na roboty budowlane
  • awarii na nieruchomościach
  • zleceń w ramach zawartych umów na naprawy i bieżącą konserwację budynków
  • wydatków w ramach planu finansowego w zakresie zawartych umów
  • wystawionych zleceń itp.; • ustalanie terminów komisji oceny stanu technicznego lokali
  • budynków lub innych części nieruchomości zarządzanych przez ZGN Włochy; • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZGN (w szczególności Dział Administracji) w zakresie zgłaszanych usterek i awarii
Pokaż więcej >>
od 6 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Technicznego nr OK.111.5.2024

Warszawa
Wygasła: 19.09.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • • uzyskiwanie zgód i zezwoleń wymaganych prawem
  • warunków przyłączeniowych u dostawców; • nadzór nad realizacją robót oraz odbiór z ich rozliczaniem; • nadzór nad przygotowaniem dokumentacji do przetargów i zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dokumentacji niezbędnej do zawierania umów robót remontowych
  • konserwacyjnych i awaryjnych; • nadzór na prawidłowym i terminowym rozliczaniem umów
  • egzekucją zobowiązań wykonawców z tytułu gwarancji
  • rękojmi oraz naruszania warunków umowy; • nadzór nad przygotowaniem dokumentacji technicznej
  • typowaniem robót remontowych i napraw oraz zatwierdzaniem dokumentacji technicznej; • nadzór nad remontami wykonywanymi w administrowanych budynkach; • sporządzanie projektów planów remontów w zakresie finansowym – rzeczowym; • udział w
Pokaż więcej >>
od 9 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. organizacyjnych w dziale technicznym K/M

Warszawa
Wygasła: 13.08.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • - przyjmowanie zgłoszeń
  • usterek i awarii; - odpowiadanie na pisma mieszkańców; - prowadzenie rejestrów: kwalifikacji stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany
  • zgłoszeń usterek
  • pustostanów lokali mieszkalnych do remontu
  • umów na roboty budowlane
  • awarii na nieruchomościach
  • zleceń w ramach zawartych umów na naprawy i bieżącą konserwację budynków; wydatków w ramach planu finansowego w zakresie zawartych umów
  • wystawionych zleceń itp.; - ustalenie terminów komisji oceny stanu technicznego lokali
  • budynków lub innych części nieruchomości zarządzanych przez ZGN Włochy; - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZGN (w szczególności Dział Administracji) w zakresie zgłaszanych usterek i awarii
Pokaż więcej >>
od 7 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. organizacyjnych - przygotowywanie umów K/M

Warszawa
Wygasła: 13.08.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • • przygotowywanie treści umów i aneksów
  • • udzielanie komórkom organizacyjnym konsultacji w zakresie PZP
  • K.c.i pokrewnych
  • • koordynowanie procesu zawierania umów
  • • weryfikacja zabezpieczeń wymaganych i ustanawianych do umów
  • sprawdzanie ich poprawności zgodnie z warunkami umownymi
  • • nowelizacja umów o obowiązujące akty prawne; • wyrażenie opinii i zajmowanie stanowiska w zakresie umów; • wprowadzenie i aktualizacja danych do umów; • bieżące śledzenie zmian zachodzących w obowiązujących przepisach
Pokaż więcej >>
od 7 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. windykacji należności K/M

Warszawa
Wygasła: 24.07.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • 1. wykonywanie czynności windykacyjnych związanych z odzyskiwaniem należności Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy powstałych w związku z brakiem zapłaty czynszu lub innych opłat z tytułu najmu lokali mieszkalnych
  • użytkowych
  • garaży i bezumownego korzystania
  • dzierżawy nieruchomości oraz kontynuowanie działań windykacyjnych dotyczących należności na nieruchomościach
  • których zarząd został przekazany byłym właścicielom lub innym podmiotom
  • a których lokalizacja pokrywa się z powierzonym rejonem działania oraz zadłużeniem z tytułu rozliczeń z właścicielami nieruchomości przekazanych w zarząd prywatny. 2. prowadzenie spraw w zakresie udzielania ulg w spłacie należności o charakterze cywilnoprawnym
Pokaż więcej >>
od 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. kancelaryjnych K/M

Warszawa
Wygasła: 16.07.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • - kompleksowa obsługa kancelarii ZGN Włochy oraz dbanie o jej prawidłowe funkcjonowanie
  • - obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów
  • - udzielanie informacji interesantom o zasadach i trybie działania Zakładu oraz poszczególnych komórek organizacyjnych
  • - przygotowanie korespondencji do wysyłki
  • - prowadzenie rejestrów
  • - bieżąca obsługa połączeń telefonicznych
  • - realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
od 6 160 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. organiozacyjnych w Dziale Technicznym K/M

Warszawa
Wygasła: 08.07.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • - przyjmowanie zgłoszeń
  • usterek i awarii; - odpowiadanie na pisma mieszkańców; - prowadzenie rejestrów: kwalifikacji stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany
  • zgłoszeń usterek
  • pustostanów lokali mieszkalnych do remontu
  • umów na roboty budowlane
  • awarii na nieruchomościach
  • zleceń w ramach zawartych umów na naprawy i bieżącą konserwację budynków; wydatków w ramach planu finansowego w zakresie zawartych umów
  • wystawionych zleceń itp.; - ustalenie terminów komisji oceny stanu technicznego lokali
  • budynków lub innych części nieruchomości zarządzanych przez ZGN Włochy; - współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZGN (w szczególności Dział Administracji) w zakresie zgłaszanych usterek i awarii
Pokaż więcej >>
od 6 900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Windykacji K/M

Warszawa
Wygasła: 16.07.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • - opracowywanie projektów zarządzeń
  • pism ogólnych
  • regulaminów
  • instrukcji i wszelkich innych wewnętrznych aktów prawnych z zakresu realizowania zadań przyporządkowanych dla Działu Windykacji
  • - nadzór nad wykonywaniem czynności windykacyjnych związanych z odzyskiwaniem należności ZGN w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy powstałych w związku z brakiem zapłaty czynszu lub innych opłat z tytułu najmu lokali mieszkalnych
  • użytkowych
  • garaży i bezumownego korzystania
  • dzierżawy nieruchomości
  • - nadzór nad działaniami windykacyjnymi dotyczącymi należności na nieruchomościach
  • których zarząd został przekazany byłym właścicielom lub innym podmiotom
  • - prowadzenie spraw w zakresie udzielania ulg w spłacie należności o charakterze cywilnoprawnym
  • - nadzór nad realizacją programu restrukturyzacji zadłużenia; - nadzór nad prowadzonymi postępowaniami sądowymi w zakresie odzyskiwania należności Zakładu; - nadzór nad prowadzonymi postępowaniami egzekucyjnymi w zakresie uzyskanych tytułów wykonawczych; - współpraca z komornikami w zakresie prowadzonych egzekucji pieniężnych i niepieniężnych
  • - opracowywanie okresowych informacji i analiz (sprawozdawczość) dotyczących windykacji zaległych należności na potrzeby ZGN Włochy; - opracowywanie materiałów do planu finansowego i innych planów oraz sprawozdań i analiz
  • - stała analiza procesów windykacyjnych oraz ich ulepszanie
  • - organizacja oraz koordynacja pracy Zespołu Działu Windykacji
Pokaż więcej >>
od 9 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. Organizacyjnych - przygotowanie umów K/M

Warszawa
Wygasła: 11.07.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • - przygotowywanie treści umów i aneksów
  • - udzielanie komórkom organizacyjnym konsultacji w zakresie PZP
  • K.c.i pokrewnych
  • - koordynowanie procesu zawierania umów
  • - weryfikacja zabezpieczeń wymaganych i ustanawianych do umów
  • sprawdzanie ich poprawności zgodnie z warunkami umownymi
  • - nowelizacja umów o obowiązujące akty prawne; - wyrażenie opinii i zajmowanie stanowiska w zakresie umów; - wprowadzenie i aktualizacja danych do umów; - bieżące śledzenie zmian zachodzących w obowiązujących przepisach
Pokaż więcej >>
od 8 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. kadr, płac i archiwizacji K/M

Warszawa
Wygasła: 17.06.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • - naliczanie i sporządzanie list płac
  • prowadzenie kart wynagrodzeń oraz pozostałych spraw dotyczących płac
  • - sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS oraz deklaracji PIT
  • PFRON
  • - prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
  • - obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw kadrowo-płacowych
  • - prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i kontrola dyscypliny pracy
  • - sporządzanie sprawozdań dotyczących spraw kadrowo płacowych do GUS
  • jednostek nadrzędnych oraz innych instytucji
  • - prowadzenie spraw dotyczących PPK
  • - terminowe kierowanie pracowników na badania lekarskie oraz szkolenia bhp
  • - prowadzenie całokształtu spraw związanych z naborem na wolne stanowiska pracy
  • - przygotowanie dokumentów dotyczących okresowej
Pokaż więcej >>
od 7 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik w Dziale Organizacji i Kadr ds. Kadr i Płac

Bolesława Chrobrego 7, Włochy, Warszawa
Wygasła: 25.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • samodzielne sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • • prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej,
  • • sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS, deklaracji PIT i PFRON,
  • • sporządzanie raportów do GUS, ZUS, Urzędów Skarbowych i PFRON,
  • • obsługa egzekucji komorniczych i administracyjnych z wynagrodzeń pracowników,
  • • wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym,
  • • obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw płacowych,
  • • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i kontrola dyscypliny pracy,
  • • prowadzenie akt osobowych pracowników oraz ewidencji kadrowych,
  • • przygotowywanie dokumentów do zawierania umów cywilno-prawnych (zlecenia, o dzieło) i prowadzenie ich ewidencji,
  • • prowadzenie gospodarki odzieżą roboczą, ochronną i sprzętem ochrony osobistej pracowników Zakładu,
  • • przygotowywanie i realizacja szkoleń oraz rozwoju zawodowego pracowników,
  • • prowadzenie oraz aktualizacja BIP,
  • • współpraca z placówkami świadczącymi usługi medycyny pracy, firmami szkoleniowymi itp.,
  • • sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie zatrudniania i wynagradzania,
  • • udział w przygotowaniu projektu planu finansowego w zakresie zatrudniania i wynagradzania,
  • • sporządzanie wszelkich dokumentów księgowych z zakresu zatrudniania i wynagradzania,
  • • Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Organizacji i Kadr
  • Praca na stanowisku związana jest ze znajomością m. in. następujących aktów prawnych: ustawa o podatku dochodowym od osób
  • fizycznych, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa Kodeks pracy, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania
  • pracowników samorządowych, ustawa o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej,
  • Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie szczegółowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego, ustalania
  • i wypłacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu pieniężnego za urlop, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie
  • wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minim
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik w Dziale Finansowo-Księgowym ds. finansowo-księgowych

Bolesława Chrobrego 7, Włochy, Warszawa
Wygasła: 26.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • dekretowanie i ewidencja dokumentów finansowo-księgowych w programie ZSI „Finanse i Księgowość” zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości określoną w Zakładzie,
  • • prowadzenie analitycznej ewidencji pozabilansowej planu wydatków budżetowych roku bieżącego,
  • • przygotowanie na podstawie danych wynikających z ewidencji księgowej zestawień i opracowań niezbędnych do sporządzenia sprawozdań budżetowych i sprawozdawczości opisowej z wykonania planu finansowego,
  • • terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie wydatków, dochodów i sprawozdań finansowych,
  • • przygotowywanie poleceń przelewów w systemie bankowości elektronicznej na podstawie zatwierdzonych dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor Nadzoru ds. Sanitarnych

Warszawa
Wygasła: 10.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami i usługami w nieruchomościach mieszkalnych
  • użytkowych i na terenach; sporządzanie wycen dokumentacji
  • kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarem robót; weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych; sporządzanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych i danych wyjściowych prac weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych; nadzorowanie
  • sprawdzanie i odbiór dokumentacji projektowej instalacji sanitarnych; nadzór nad wykonaniem okresowych przeglądów i badań instalacji sanitarnych; sporządzanie ocen i opinii w zakresie stanu technicznego instalacji sanitarnej i urządzeń; nadzór nad realizacja umów na roboty i usługi oraz prawidłowością prowadzonej konserwacji urządzeń w budynkach w zakresie sanitarnym; udział w komisjach technicznych i sporządzanie z nich protokołów i innych dokumentów; uczestnictwo w komisjach i procedurach przetargowych związanych z realizacją robót i usług; uzyskiwanie zgód i zezwoleń wymaganych prawem budowlanym oraz warunków i umów od dostawców; współdziałanie w zakresie prowadzenia sprawozdawczości w zakresie realizowanych robót i usług
Pokaż więcej >>
od 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Eksploatacji i Zamówień Publicznych

Warszawa
Wygasła: 10.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Opracowywanie projektów zarządzeń
  • pism ogólnych
  • regulaminów
  • instrukcji i wszelkich innych wewnętrznych aktów prawnych z zakresu realizowania zadań przyporządkowanych dla Działu Eksploatacji i Zamówień Publicznych; opracowywanie materiałów do planu finansowego i innych planów oraz sprawozdań i analiz; nadzór nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników Działu Eksploatacji i Zamówień publicznych
  • a w szczególności w zakresie: sprecyzowania zakresów obowiązków
  • czynności i uprawnień dla poszczególnych pracowników podległego działu; utrzymania terenów zewnętrznych w zakresie urządzonej zieleni na nieruchomościach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy; realizacji działań związanych z zarządzaniem lokalami użytkowymi
  • garażami i powierzchniami reklamowymi
  • będącymi w zasobach Zakładu; realizacji zadań związanych z dzierżawą nieruchomości; prowadzenia spraw i koordynacja działań w zakresie udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz zamówień nie objętych Prawem Zamówień Publicznych
  • do których należy stosować art. 44 ustawy o finansach publicznych
  • w tym przyjmowanie zleceń z komórek organizacyjnych na przeprowadzenie postepowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz weryfikacja wniosków z komórek organizacyjnych Zakładu; prawidłowego i terminowego rozliczania umów
  • egzekucją zobowiązań wykonawców z tytułu gwarancji
  • rękojmi oraz naruszania warunków umowy
Pokaż więcej >>
od 7 000 do 8 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik w Dziale Technicznym - Inspektor Nadzoru ds. Sanitarnych

Bolesława Chrobrego 7, Włochy, Warszawa
Wygasła: 12.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami i usługami w nieruchomościach mieszkalnych, użytkowych i na terenach;
  • • sporządzanie wycen dokumentacji, kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarem robót;
  • • weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych;
  • • sporządzanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych i danych wyjściowych prac
  • • weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych;
  • • nadzorowanie, sprawdzanie i odbiór dokumentacji projektowej instalacji sanitarnych;
  • • nadzór nad wykonaniem okresowych przeglądów i badań instalacji sanitarnych;
  • • sporządzanie ocen i opinii w zakresie stanu technicznego instalacji sanitarnej i urządzeń;
  • • nadzór nad realizacja umów na roboty i usługi oraz prawidłowością prowadzonej konserwacji urządzeń w budynkach w zakresie sanitarnym;
  • • udział w komisjach technicznych i sporządzanie z nich protokołów i innych dokumentów;
  • • uczestnictwo w komisjach i procedurach przetargowych związanych z realizacją robót i usług;
  • • uzyskiwanie zgód i zezwoleń wymaganych prawem budowlanym oraz warunków i umów od dostawców;
  • • współdziałanie w zakresie prowadzenia sprawozdawczości w zakresie realizowanych robót i usług
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik w Dziale Eksploatacji i Zamówień Publicznych - Kierownik Działu Eksploatacji i Zamówień Publicznych

Bolesława Chrobrego 7, Włochy, Warszawa
Wygasła: 12.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • • opracowywanie projektów zarządzeń, pism ogólnych, regulaminów, instrukcji i wszelkich innych wewnętrznych aktów prawnych z zakresu realizowania zadań przyporządkowanych dla Działu Eksploatacji i Zamówień Publicznych;
  • • opracowywanie materiałów do planu finansowego i innych planów oraz sprawozdań i analiz;
  • • nadzór nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników Działu Eksploatacji i Zamówień publicznych, a w szczególności w zakresie:
  • - sprecyzowania zakresów obowiązków, czynności i uprawnień dla poszczególnych pracowników podległego działu;
  • - utrzymania terenów zewnętrznych w zakresie urządzonej zieleni na nieruchomościach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy;
  • - realizacji działań związanych z zarządzaniem lokalami użytkowymi, garażami i powierzchniami reklamowymi, będącymi w zasobach Zakładu;
  • - realizacji zadań związanych z dzierżawą nieruchomości;
  • - prowadzenia spraw i koordynacja działań w zakresie udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz zamówień nie objętych Prawem Zamówień Publicznych, do których należy stosować art. 44 ustawy o finansach publicznych, w tym przyjmowanie zleceń z komórek organizacyjnych na przeprowadzenie postepowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz weryfikacja wniosków z komórek organizacyjnych Zakładu;
  • - prawidłowego i terminowego rozliczania umów, egzekucją zobowiązań wykonawców z tytułu gwarancji, rękojmi oraz naruszania warunków umowy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. Kadr, Płac i Archiwizacji

Warszawa
Wygasła: 10.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Samodzielne sporządzanie list płac
  • odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych
  • prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej
  • sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS
  • deklaracji PIT i PFRON
  • sporządzanie raportów do GUS
  • ZUS
  • Urzędów Skarbowych i PFRON
  • obsługa egzekucji komorniczych i administracyjnych z wynagrodzeń pracowników
  • wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
  • obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw płacowych
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i kontrola dyscypliny pracy
  • prowadzenie akt osobowych pracowników oraz ewidencji kadrowych
  • przygotowywanie dokumentów do zawierania umów cywilno-prawnych (zlecenia
  • o dzieło) i prowadzenie ich ewidencji
  • prowadzenie gospodarki odzieżą roboczą
  • ochronną i sprzętem ochrony osobistej pracowników Zakładu
  • przygotowywanie i realizacja szkoleń oraz rozwoju zawodowego pracowników
  • prowadzenie oraz aktualizacja BIP
  • współpraca z placówkami świadczącymi usługi medycyny pracy
  • firmami szkoleniowymi itp
  • sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie zatrudniania i wynagradzania
  • udział w przygotowaniu projektu planu finansowego w zakresie zatrudniania i wynagradzania
  • sporządzanie wszelkich dokumentów księgowych z zakresu zatrudniania i wynagradzania
  • prowadzenie Zakładowej Składnicy Akt
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Organizacji i Kadr
Pokaż więcej >>
od 5 000 do 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik w Dziale Organizacji i Kadr ds. Kadr, Płac i Archiwizacji

Bolesława Chrobrego 7, Włochy, Warszawa
Wygasła: 11.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • • samodzielne sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • • prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej,
  • • sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS, deklaracji PIT i PFRON,
  • • sporządzanie raportów do GUS, ZUS, Urzędów Skarbowych i PFRON,
  • • obsługa egzekucji komorniczych i administracyjnych z wynagrodzeń pracowników,
  • • wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym,
  • • obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw płacowych,
  • • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i kontrola dyscypliny pracy,
  • • prowadzenie akt osobowych pracowników oraz ewidencji kadrowych,
  • • przygotowywanie dokumentów do zawierania umów cywilno-prawnych (zlecenia, o dzieło) i prowadzenie ich ewidencji,
  • • prowadzenie gospodarki odzieżą roboczą, ochronną i sprzętem ochrony osobistej pracowników Zakładu,
  • • przygotowywanie i realizacja szkoleń oraz rozwoju zawodowego pracowników,
  • • prowadzenie oraz aktualizacja BIP,
  • • współpraca z placówkami świadczącymi usługi medycyny pracy, firmami szkoleniowymi itp.,
  • • sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie zatrudniania i wynagradzania,
  • • udział w przygotowaniu projektu planu finansowego w zakresie zatrudniania i wynagradzania,
  • • sporządzanie wszelkich dokumentów księgowych z zakresu zatrudniania i wynagradzania,
  • • prowadzenie Zakładowej Składnicy Akt,
  • • wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Organizacji i Kadr
  • Praca na stanowisku związana jest ze znajomością m. in. następujących aktów prawnych: ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa Kodeks pracy, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawa o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej, Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie szczegółowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego, ustalania i wypłacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu pieniężnego za urlop, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020r., ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor Nadzoru ds. Sanitarnych

Warszawa
Wygasła: 04.05.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami i usługami w nieruchomościach mieszkalnych
  • użytkowych i na terenach; sporządzanie wycen dokumentacji
  • kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarem robót; weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych; sporządzanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych i danych wyjściowych prac weryfikacja kosztorysów ofertowych i powykonawczych; nadzorowanie
  • sprawdzanie i odbiór dokumentacji projektowej instalacji sanitarnych; nadzór nad wykonaniem okresowych przeglądów i badań instalacji sanitarnych; sporządzanie ocen i opinii w zakresie stanu technicznego instalacji sanitarnej i urządzeń; nadzór nad realizacja umów na roboty i usługi oraz prawidłowością prowadzonej konserwacji urządzeń w budynkach w zakresie sanitarnym; udział w komisjach technicznych i sporządzanie z nich protokołów i innych dokumentów; uczestnictwo w komisjach i procedurach przetargowych związanych z realizacją robót i usług; uzyskiwanie zgód i zezwoleń wymaganych prawem budowlanym oraz warunków i umów od dostawców; współdziałanie w zakresie prowadzenia sprawozdawczości w zakresie realizowanych robót i usług
Pokaż więcej >>
od 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. Kadr, Płac i Archiwizacji

Warszawa
Wygasła: 22.04.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Samodzielne sporządzanie list płac
  • odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych
  • prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej
  • sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS
  • deklaracji PIT i PFRON
  • sporządzanie raportów do GUS
  • ZUS
  • Urzędów Skarbowych i PFRON
  • obsługa egzekucji komorniczych i administracyjnych z wynagrodzeń pracowników
  • wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
  • obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw płacowych
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i kontrola dyscypliny pracy
  • prowadzenie akt osobowych pracowników oraz ewidencji kadrowych
  • przygotowywanie dokumentów do zawierania umów cywilno-prawnych (zlecenia
  • o dzieło) i prowadzenie ich ewidencji
  • prowadzenie gospodarki odzieżą roboczą
  • ochronną i sprzętem ochrony osobistej pracowników Zakładu
  • przygotowywanie i realizacja szkoleń oraz rozwoju zawodowego pracowników
  • prowadzenie oraz aktualizacja BIP
  • współpraca z placówkami świadczącymi usługi medycyny pracy
  • firmami szkoleniowymi itp
  • sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie zatrudniania i wynagradzania
  • udział w przygotowaniu projektu planu finansowego w zakresie zatrudniania i wynagradzania
  • sporządzanie wszelkich dokumentów księgowych z zakresu zatrudniania i wynagradzania
  • prowadzenie Zakładowej Składnicy Akt
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Organizacji i Kadr
Pokaż więcej >>
od 5 000 do 6 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. Kadr, płac i Archiwizacji

Warszawa
Wygasła: 06.04.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • - samodzielne sporządzanie list płac
  • odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych
  • - prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej
  • - sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej ZUS
  • deklaracji PIT i PFRON
  • - sporządzanie raportów do GUS
  • ZUS
  • Urzędów Skarbowych i PFRON
  • - obsługa egzekucji komorniczych i administracyjnych z wynagrodzeń pracowników
  • - wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
  • - obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw płacowych
  • - prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i kontrola dyscypliny pracy
  • - prowadzenie akt osobowych pracowników oraz ewidencji kadrowych
  • - przygotowywanie dokumentów do zawierania umów cywilno-prawnych (zlecenia
  • o dzieło) i prowadzenie ich ewidencji
  • - prowadzenie gospodarki odzieżą roboczą
  • ochronną i sprzętem ochrony osobistej pracowników Zakładu
  • - przygotowywanie i realizacja szkoleń oraz rozwoju zawodowego pracowników
  • - prowadzenie oraz aktualizacja BIP
  • - współpraca z placówkami świadczącymi usługi medycyny pracy
  • firmami szkoleniowymi itp
  • - sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie zatrudniania i wynagradzania
  • - udział w przygotowaniu projektu planu finansowego w zakresie zatrudniania i wynagradzania
  • - sporządzanie wszelkich dokumentów księgowych z zakresu zatrudniania i wynagradzania
  • - prowadzenie Zakładowej Składnicy Akt
  • - wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Organizacji i Kadr. Praca na stanowisku związana jest ze znajomością m. in. następujących aktów prawnych: ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • ustawa o pracownikach samorządowych
  • ustawa Kodeks pracy
  • rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych
  • ustawa o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej
  • Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie szczegółowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego
  • ustalania i wypłacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu pieniężnego za urlop
  • rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020r
  • ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Administracji

Warszawa
Wygasła: 05.04.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - opracowywanie projektów zarządzeń
  • pism ogólnych
  • regulaminów
  • instrukcji i wszelkich innych wewnętrznych aktów prawnych z zakresu realizowania zadań przyporządkowanych dla Działu Administracji
  • - nadzór nad wykonywaniem zadań przez podległych pracowników Działu Administracji
  • a w szczególności w zakresie: 1) utrzymania należytego porządku i czystości na administrowanych nieruchomościach
  • 2) przygotowywania dokumentacji da zawarcia umów najmu lokali mieszkalnych; 3) określania wymiaru opłat za najem lokali mieszkalnych
  • w tym ich odpowiedniej regulacji na podstawie polityki czynszowej m.st. Warszawy; 4) wykorzystywania lokali przez osoby zamieszkujące
  • w tym realizacji projektu Poznaj swojego najemcę; 5) przejmowania lokali i rozliczania najemców ze zwalnianych lokali; przygotowywania wypowiedzeń umów najmu lokali mieszkalnych w zakresie przewidzianym w ustawie o ochronie praw lokatorów (...) z wyjątkiem wypowiedzeń z tytułu zwłoki z zapłatą czynszu lub innych opłat za używanie lokalu mieszkalnego; 6) przygotowywania niezbędnych dokumentów do radcy prawnego celem skierowania spraw do sądu oraz prowadzeniem rejestru spraw sądowych; 7) prowadzenia zbioru dokumentów dotyczących lokali i budynków mieszkalnych
  • 8) prowadzenia elektronicznej bazy danych w systemie ewidencji lokali i budynków SEIZBIL w zakresie (modułach) określonym w Zarządzeniu Dyrektora
  • dotyczącym funkcjonowania systemu informatycznego SEIZBIL w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy - organizacja pracy w dziale
  • w tym właściwe przydzielanie zadań podległym pracownikom; - nadzór merytoryczny nad wprowadzanymi informacjami na stronę internetową ZGN w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy w zakresie Działu Administracji; - przygotowywanie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w zakresie kompetencji Działu Administracji; - analiza zaangażowania środków w ramach planu finansowego jednostki oraz wydatków w ramach przyznanych limitów i zawartych umów; - przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji do zawarcia umów w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach oraz zapewnienia dostaw mediów oraz usług mieszkańcom
Pokaż więcej >>
od 7 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie "ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WŁOCHY M.ST. WARSZAWY", podziel się opinią i pomóż innym.