Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Tworzenie, wdrażanie i aktualizacja procedur i polityk dotyczących ochrony danych osobowych dla Klientów,
Udzielanie porad i szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych i zasad przetwarzania danych
Ocena i audytowanie działań organizacji mających wpływ na przetwarzanie danych osobowych
Monitorowanie i zapewnienie zgodności działań organizacji z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, takimi jak RODO (RODO – Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych)
Współpraca z organami nadzorczymi ds. ochrony danych, takimi jak Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Zarządzanie rejestrem czynności przetwarzania i rejestrem kategorii czynności przetwarzania danych osobowych
Wykonywanie analiz ryzyka związanych z przetwarzaniem danych osobowych
Wykonywanie ocen skutków ochrony danych (tzw. PIA - Privacy Impact Assessment) przed przetwarzaniem danych osobowych
Monitorowanie incydentów związanych z ochroną danych osobowych oraz podejmowanie odpowiednich działań zaradczych
Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo informacji i z Klientami w zakresie wdrażania zgodności z RODO
Dbanie o prawidłowe stosowanie, utrzymanie i wdrażanie klauzul informacyjnych
Pełnienie roli IOD w organizacjach Klientów
Sprawowanie roli głównego punktu kontaktowego w sprawach związanych z ochroną danych osobowych dla Klientów, dla których świadczona jest usługa IOD
Utrzymywanie dokumentacji związanej z ochroną danych osobowych
Analiza, przygotowanie i opiniowanie umów powierzenia przetwarzania danych
Śledzenie zmian w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych i wdrażanie tych zmian
przygotowywanie niezbędnych informacji do naliczania listy płac przez zewnętrzne biuro rachunkowe,
wprowadzanie płatności do bankowości internetowej,
monitorowanie należności i zobowiązań firmy,
potwierdzenia sald kontrahentami,
sporządzanie raportów i zestawień,
prowadzenie bieżących spraw związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, w tym opieka nad dokumentacją firmy, nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów i informacji,