Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Planowanie przedsięwzięć, ich realizacja oraz kontrola, ukierunkowane na osiągnięcie założonych celów handlowych i finansowych
Analiza kluczowych danych, kosztów/zasobów oraz możliwosci usprawnienia
Ścisła współpraca z zespołem Merchandising, mająca na celu optymalizację powierzchni sprzedaży i obrotów handlowych zgodnie z ustalonymi wymaganiami i standardami
Nadzór i zarządzanie stokami magazynowymi zmierząjące do zwiększenia obrotów handlowych
Pełnienie w zespole roli wzoru do naśladowania i zapewnienie efektywnej komunikacji
Zatrudnienie i wdrożenie nowych pracowników w zakres obowiazków, ułatwiające integrację z zespołem
Ocena wyników pracy i dalszego rozwoju zespołu
Planowanie i organizacja sklepu. Ustalenie priorytetów i podział zadań
Twoim zadaniem jest ścisła współpraca z kierownikiem sklepu. Będziesz współuczestniczyć w kierowaniu i zarządzaniu sklepem, mając dostęp do wszystkich niezbędnych danych, aby podejmować skuteczne decyzje zarządzaniając biznesem. Poza tym:
Całościowe kierowanie sklepem: ludźmi, procesami oraz produktem
Szybka odpowiedź na potrzeby Klietna, dzięki umiejętnościom analitycznym
Zapewnienie możliwości osiągniecia założonych celów handlowych
Dbałość o doświadczenia Klientów
Budowanie stabilnego Zespołu. Poszerzanie wiedzy pracowników
Będziesz odpowiedzialny/a za stworzenie atrakcyjnego i nowatorskiego wystroju w naszym sklepie, analizę rankingu sprzedaży, inwentaryzację stanów magazynowych, dodatkowe zamówienia, uzupełnienie brakujących rozmiarów towarów, kontrolę, ocenę i analizę prowadzonych stanów magazynowych
Znajomość i wdrożenie naszych Visual-Merchandising standardów
Szybka reakcja na potrzebę rozbiórki, przebudowy i zmiany dekoracji w naszych sklepach
Optymalizacja powierzchni sprzedaży poprzez zastosowanie prawidłowej analizy kluczowych danych oraz obliczenie prawdopodobieństwa
Poznanie profilu naszej działalności i natychmiastowa reakcja na wyniki sprzedaży poprzez szukanie rozwiązań, zwiększających handlową atrakcyjność sklepu
Nasz profil klienta, potencjalny produkt oraz rozpoznanie handlowych strategii konkurecji
Prowadzenie komunikatywnych rozmów z zespołem odnośnie nowych produktów, zmian w zakresie Merchandising, służenie dobrą radą w sprawie wadliwego towaru
Stałe wsparcie zespołu menedżerskiego w rozwiązywaniu różnorodnych zadań związanych z zarządzaniem
Będziesz odpowiedzialny/a za stworzenie atrakcyjnego i nowatorskiego wystroju w naszym sklepie, analizę rankingu sprzedaży, inwentaryzację stanów magazynowych, dodatkowe zamówienia, uzupełnienie brakujących rozmiarów towarów, kontrolę, ocenę i analizę prowadzonych stanów magazynowych
Znajomość i wdrożenie naszych Visual-Merchandising standardów
Szybka reakcja na potrzebę rozbiórki, przebudowy i zmiany dekoracji w naszych sklepach
Optymalizacja powierzchni sprzedaży poprzez zastosowanie prawidłowej analizy kluczowych danych oraz obliczenie prawdopodobieństwa
Poznanie profilu naszej działalności i natychmiastowa reakcja na wyniki sprzedaży poprzez szukanie rozwiązań, zwiększających handlową atrakcyjność sklepu
Nasz profil klienta, potencjalny produkt oraz rozpoznanie handlowych strategii konkurecji
Prowadzenie komunikatywnych rozmów z zespołem odnośnie nowych produktów, zmian w zakresie Merchandising, służenie dobrą radą w sprawie wadliwego towaru
Stałe wsparcie zespołu menedżerskiego w rozwiązywaniu różnorodnych zadań związanych z zarządzaniem
Twoim zadaniem jest ścisła współpraca z kierownikiem sklepu. Będziesz współuczestniczyć w kierowaniu i zarządzaniu sklepem, mając dostęp do wszystkich niezbędnych danych, aby podejmować skuteczne decyzje zarządzaniając biznesem. Poza tym:
Całościowe kierowanie sklepem: ludźmi, procesami oraz produktem
Szybka odpowiedź na potrzeby Klietna, dzięki umiejętnościom analitycznym
Zapewnienie możliwości osiągniecia założonych celów handlowych
Dbałość o doświadczenia Klientów
Budowanie stabilnego Zespołu. Poszerzanie wiedzy pracowników
Twoim zadaniem jest ścisła współpraca z kierownikiem sklepu. Będziesz współuczestniczyć w kierowaniu i zarządzaniu sklepem, mając dostęp do wszystkich niezbędnych danych, aby podejmować skuteczne decyzje zarządzaniając biznesem. Poza tym:
Całościowe kierowanie sklepem: ludźmi, procesami oraz produktem
Szybka odpowiedź na potrzeby Klietna, dzięki umiejętnościom analitycznym
Zapewnienie możliwości osiągniecia założonych celów handlowych
Dbałość o doświadczenia Klientów
Budowanie stabilnego Zespołu. Poszerzanie wiedzy pracowników
Będziesz odpowiedzialny/a za stworzenie atrakcyjnego i nowatorskiego wystroju w naszym sklepie, analizę rankingu sprzedaży, inwentaryzację stanów magazynowych, dodatkowe zamówienia, uzupełnienie brakujących rozmiarów towarów, kontrolę, ocenę i analizę prowadzonych stanów magazynowych
Znajomość i wdrożenie naszych Visual-Merchandising standardów
Szybka reakcja na potrzebę rozbiórki, przebudowy i zmiany dekoracji w naszych sklepach
Optymalizacja powierzchni sprzedaży poprzez zastosowanie prawidłowej analizy kluczowych danych oraz obliczenie prawdopodobieństwa
Poznanie profilu naszej działalności i natychmiastowa reakcja na wyniki sprzedaży poprzez szukanie rozwiązań, zwiększających handlową atrakcyjność sklepu
Nasz profil klienta, potencjalny produkt oraz rozpoznanie handlowych strategii konkurecji
Prowadzenie komunikatywnych rozmów z zespołem odnośnie nowych produktów, zmian w zakresie Merchandising, służenie dobrą radą w sprawie wadliwego towaru
Stałe wsparcie zespołu menedżerskiego w rozwiązywaniu różnorodnych zadań związanych z zarządzaniem
Planowanie przedsięwzięć, ich realizacja oraz kontrola, ukierunkowane na osiągnięcie założonych celów handlowych i finansowych
Analiza kluczowych danych, kosztów/zasobów oraz możliwosci usprawnienia
Ścisła współpraca z zespołem Merchandising, mająca na celu optymalizację powierzchni sprzedaży i obrotów handlowych zgodnie z ustalonymi wymaganiami i standardami
Nadzór i zarządzanie stokami magazynowymi zmierząjące do zwiększenia obrotów handlowych
Pełnienie w zespole roli wzoru do naśladowania i zapewnienie efektywnej komunikacji
Zatrudnienie i wdrożenie nowych pracowników w zakres obowiazków, ułatwiające integrację z zespołem
Ocena wyników pracy i dalszego rozwoju zespołu
Planowanie i organizacja sklepu. Ustalenie priorytetów i podział zadań
Twoim zadaniem jest ścisła współpraca z kierownikiem sklepu. Będziesz współuczestniczyć w kierowaniu i zarządzaniu sklepem, mając dostęp do wszystkich niezbędnych danych, aby podejmować skuteczne decyzje zarządzaniając biznesem. Poza tym:
Całościowe kierowanie sklepem: ludźmi, procesami oraz produktem
Szybka odpowiedź na potrzeby Klietna, dzięki umiejętnościom analitycznym
Zapewnienie możliwości osiągniecia założonych celów handlowych
Dbałość o doświadczenia Klientów
Budowanie stabilnego Zespołu. Poszerzanie wiedzy pracowników
Twoim zadaniem jest ścisła współpraca z kierownikiem sklepu. Będziesz współuczestniczyć w kierowaniu i zarządzaniu sklepem, mając dostęp do wszystkich niezbędnych danych, aby podejmować skuteczne decyzje zarządzaniając biznesem. Poza tym:
Całościowe kierowanie sklepem: ludźmi, procesami oraz produktem
Szybka odpowiedź na potrzeby Klietna, dzięki umiejętnościom analitycznym
Zapewnienie możliwości osiągniecia założonych celów handlowych
Dbałość o doświadczenia Klientów
Budowanie stabilnego Zespołu. Poszerzanie wiedzy pracowników
The People Retail Coordinator is a generalist role who acts as a first point of contact between the retail team and People Department. Reporting to the correspondent HRBP of the area, is able to communicate MANGO clear people strategy internally and externally. Work across the different areas of people to implement integrated operational HR solutions in order to assists managers to implement the values and culture of the company. Provide quality HR Services and expert insight to help retail structure to attract, develop, motivate, and retain our workforce. Implement and adapt HR processes, policies, and programs in accordance with company standards, image and local needs to maximise the effectiveness of the department and increase profit via our people´s potential
We are looking to a hire a People Retail Coordinator based in Zagreb to oversee the Croatia, Romania, Greece, Bulgaria and Slovenia team's people functions!
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Store Manager - Kierownik Sklepu
Poznań
Wygasła: 13.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zapewnienie doskonałej obsługi klienta w sklepie
Planowanie przedsięwzięć, ich realizacja oraz kontrola, ukierunkowane na osiągnięcie założonych celów handlowych i finansowych
Analiza kluczowych danych, kosztów/zasobów oraz możliwosci usprawnienia
Ścisła współpraca z zespołem Merchandising, mająca na celu optymalizację powierzchni sprzedaży i obrotów handlowych zgodnie z ustalonymi wymaganiami i standardami
Nadzór i zarządzanie stokami magazynowymi zmierząjące do zwiększenia obrotów handlowych
Pełnienie w zespole roli wzoru do naśladowania i zapewnienie efektywnej komunikacji
Zatrudnienie i wdrożenie nowych pracowników w zakres obowiazków, ułatwiające integrację z zespołem
Ocena wyników pracy i dalszego rozwoju zespołu
Planowanie i organizacja sklepu. Ustalenie priorytetów i podział zadań
Planowanie przedsięwzięć, ich realizacja oraz kontrola, ukierunkowane na osiągnięcie założonych celów handlowych i finansowych
Analiza kluczowych danych, kosztów/zasobów oraz możliwosci usprawnienia
Ścisła współpraca z zespołem Merchandising, mająca na celu optymalizację powierzchni sprzedaży i obrotów handlowych zgodnie z ustalonymi wymaganiami i standardami
Nadzór i zarządzanie stokami magazynowymi zmierząjące do zwiększenia obrotów handlowych
Pełnienie w zespole roli wzoru do naśladowania i zapewnienie efektywnej komunikacji
Zatrudnienie i wdrożenie nowych pracowników w zakres obowiazków, ułatwiające integrację z zespołem
Ocena wyników pracy i dalszego rozwoju zespołu
Planowanie i organizacja sklepu. Ustalenie priorytetów i podział zadań
Planowanie przedsięwzięć, ich realizacja oraz kontrola, ukierunkowane na osiągnięcie założonych celów handlowych i finansowych
Analiza kluczowych danych, kosztów/zasobów oraz możliwosci usprawnienia
Ścisła współpraca z zespołem Merchandising, mająca na celu optymalizację powierzchni sprzedaży i obrotów handlowych zgodnie z ustalonymi wymaganiami i standardami
Nadzór i zarządzanie stokami magazynowymi zmierząjące do zwiększenia obrotów handlowych
Pełnienie w zespole roli wzoru do naśladowania i zapewnienie efektywnej komunikacji
Zatrudnienie i wdrożenie nowych pracowników w zakres obowiazków, ułatwiające integrację z zespołem
Ocena wyników pracy i dalszego rozwoju zespołu
Planowanie i organizacja sklepu. Ustalenie priorytetów i podział zadań
Twoim zadaniem będzie ścisła współpraca z kierownikiem sklepu, będziesz współuczestniczyć w kierowaniu i zarządzaniu personelem, jak również zajmiesz się administrowaniem i nadzorowaniem pracy sklepu
Szybkie rozpoznanie i odpowiednia reakcja na potrzeby Klienta, mające na celu maksymalizację obrotów handlowych
Skuteczny podział zadań
Zapewnienie możliwości osiągniecia założonych celów handlowych
Zapewnienie priorytetu obsługi Klienta w stosunku do innych zadań
Pełnienie w zespole roli wzoru do naśladowania
Aktywne uczestnictwo w szkoleniu nowych pracowników
Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta w sklepie
Zapewnienie efektywnej komunikacji z zespołem sprzedawców, gwarantującej ciągły dostęp do aktualnych informacji o produktach i innych kluczowych danych
Twoim zadaniem będzie ścisła współpraca z kierownikiem sklepu, będziesz współuczestniczyć w kierowaniu i zarządzaniu personelem, jak również zajmiesz się administrowaniem i nadzorowaniem pracy sklepu
Szybkie rozpoznanie i odpowiednia reakcja na potrzeby Klienta, mające na celu maksymalizację obrotów handlowych
Skuteczny podział zadań
Zapewnienie możliwości osiągniecia założonych celów handlowych
Zapewnienie priorytetu obsługi Klienta w stosunku do innych zadań
Pełnienie w zespole roli wzoru do naśladowania
Aktywne uczestnictwo w szkoleniu nowych pracowników
Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta w sklepie
Zapewnienie efektywnej komunikacji z zespołem sprzedawców, gwarantującej ciągły dostęp do aktualnych informacji o produktach i innych kluczowych danych
Twoim zadaniem będzie ścisła współpraca z kierownikiem sklepu, będziesz współuczestniczyć w kierowaniu i zarządzaniu personelem, jak również zajmiesz się administrowaniem i nadzorowaniem pracy sklepu
Szybkie rozpoznanie i odpowiednia reakcja na potrzeby Klienta, mające na celu maksymalizację obrotów handlowych
Skuteczny podział zadań
Zapewnienie możliwości osiągniecia założonych celów handlowych
Zapewnienie priorytetu obsługi Klienta w stosunku do innych zadań
Pełnienie w zespole roli wzoru do naśladowania
Aktywne uczestnictwo w szkoleniu nowych pracowników
Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta w sklepie
Zapewnienie efektywnej komunikacji z zespołem sprzedawców, gwarantującej ciągły dostęp do aktualnych informacji o produktach i innych kluczowych danych
Będziesz odpowiedzialny/a za stworzenie atrakcyjnego i nowatorskiego wystroju w naszym sklepie, analizę rankingu sprzedaży, inwentaryzację stanów magazynowych, dodatkowe zamówienia, uzupełnienie brakujących rozmiarów towarów, kontrolę, ocenę i analizę prowadzonych stanów magazynowych
Znajomość i wdrożenie naszych Visual-Merchandising standardów
Szybka reakcja na potrzebę rozbiórki, przebudowy i zmiany dekoracji w naszych sklepach
Optymalizacja powierzchni sprzedaży poprzez zastosowanie prawidłowej analizy kluczowych danych oraz obliczenie prawdopodobieństwa
Poznanie profilu naszej działalności i natychmiastowa reakcja na wyniki sprzedaży poprzez szukanie rozwiązań, zwiększających handlową atrakcyjność sklepu
Nasz profil klienta, potencjalny produkt oraz rozpoznanie handlowych strategii konkurecji
Prowadzenie komunikatywnych rozmów z zespołem odnośnie nowych produktów, zmian w zakresie Merchandising, służenie dobrą radą w sprawie wadliwego towaru
Stałe wsparcie zespołu menedżerskiego w rozwiązywaniu różnorodnych zadań związanych z zarządzaniem
aleja Wojska Polskiego 207, Stare Miasto, Częstochowa
Wygasła: 26.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Obowiązki:
Twoim zadaniem będzie ścisła współpraca z kierownikiem sklepu, będziesz współuczestniczyć w kierowaniu i zarządzaniu personelem, jak również zajmiesz się administrowaniem i nadzorowaniem pracy sklepu
Szybkie rozpoznanie i odpowiednia reakcja na potrzeby Klienta, mające na celu maksymalizację obrotów handlowych
Skuteczny podział zadań
Zapewnienie możliwości osiągniecia założonych celów handlowych
Zapewnienie priorytetu obsługi Klienta w stosunku do innych zadań
Pełnienie w zespole roli wzoru do naśladowania
Aktywne uczestnictwo w szkoleniu nowych pracowników
Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta w sklepie
Zapewnienie efektywnej komunikacji z zespołem sprzedawców, gwarantującej ciągły dostęp do aktualnych informacji o produktach i innych kluczowych danych
aleja Wojska Polskiego 207, Stare Miasto, Częstochowa
Wygasła: 26.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Będziesz odpowiedzialny/a za stworzenie atrakcyjnego i nowatorskiego wystroju w naszym sklepie, analizę rankingu sprzedaży, inwentaryzację stanów magazynowych, dodatkowe zamówienia, uzupełnienie brakujących rozmiarów towarów, kontrolę, ocenę i analizę prowadzonych stanów magazynowych
Znajomość i wdrożenie naszych Visual-Merchandising standardów
Szybka reakcja na potrzebę rozbiórki, przebudowy i zmiany dekoracji w naszych sklepach
Optymalizacja powierzchni sprzedaży poprzez zastosowanie prawidłowej analizy kluczowych danych oraz obliczenie prawdopodobieństwa
Poznanie profilu naszej działalności i natychmiastowa reakcja na wyniki sprzedaży poprzez szukanie rozwiązań, zwiększających handlową atrakcyjność sklepu
Nasz profil klienta, potencjalny produkt oraz rozpoznanie handlowych strategii konkurecji
Prowadzenie komunikatywnych rozmów z zespołem odnośnie nowych produktów, zmian w zakresie Merchandising, służenie dobrą radą w sprawie wadliwego towaru
Stałe wsparcie zespołu menedżerskiego w rozwiązywaniu różnorodnych zadań związanych z zarządzaniem
Twoim zadaniem będzie ścisła współpraca z kierownikiem sklepu, będziesz współuczestniczyć w kierowaniu i zarządzaniu personelem, jak również zajmiesz się administrowaniem i nadzorowaniem pracy sklepu
Szybkie rozpoznanie i odpowiednia reakcja na potrzeby Klienta, mające na celu maksymalizację obrotów handlowych
Skuteczny podział zadań
Zapewnienie możliwości osiągniecia założonych celów handlowych
Zapewnienie priorytetu obsługi Klienta w stosunku do innych zadań
Pełnienie w zespole roli wzoru do naśladowania
Aktywne uczestnictwo w szkoleniu nowych pracowników
Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta w sklepie
Zapewnienie efektywnej komunikacji z zespołem sprzedawców, gwarantującej ciągły dostęp do aktualnych informacji o produktach i innych kluczowych danych
Planowanie przedsięwzięć, ich realizacja oraz kontrola, ukierunkowane na osiągnięcie założonych celów handlowych i finansowych
Analiza kluczowych danych, kosztów/zasobów oraz możliwosci usprawnienia
Ścisła współpraca z zespołem Merchandising, mająca na celu optymalizację powierzchni sprzedaży i obrotów handlowych zgodnie z ustalonymi wymaganiami i standardami
Nadzór i zarządzanie stokami magazynowymi zmierząjące do zwiększenia obrotów handlowych
Pełnienie w zespole roli wzoru do naśladowania i zapewnienie efektywnej komunikacji
Zatrudnienie i wdrożenie nowych pracowników w zakres obowiazków, ułatwiające integrację z zespołem
Ocena wyników pracy i dalszego rozwoju zespołu
Planowanie i organizacja sklepu. Ustalenie priorytetów i podział zadań
Planowanie przedsięwzięć, ich realizacja oraz kontrola, ukierunkowane na osiągnięcie założonych celów handlowych i finansowych
Analiza kluczowych danych, kosztów/zasobów oraz możliwosci usprawnienia
Ścisła współpraca z zespołem Merchandising, mająca na celu optymalizację powierzchni sprzedaży i obrotów handlowych zgodnie z ustalonymi wymaganiami i standardami
Nadzór i zarządzanie stokami magazynowymi zmierząjące do zwiększenia obrotów handlowych
Pełnienie w zespole roli wzoru do naśladowania i zapewnienie efektywnej komunikacji
Zatrudnienie i wdrożenie nowych pracowników w zakres obowiazków, ułatwiające integrację z zespołem
Ocena wyników pracy i dalszego rozwoju zespołu
Planowanie i organizacja sklepu. Ustalenie priorytetów i podział zadań
Twoim zadaniem będzie ścisła współpraca z kierownikiem sklepu, będziesz współuczestniczyć w kierowaniu i zarządzaniu personelem, jak również zajmiesz się administrowaniem i nadzorowaniem pracy sklepu
Szybkie rozpoznanie i odpowiednia reakcja na potrzeby Klienta, mające na celu maksymalizację obrotów handlowych
Skuteczny podział zadań
Zapewnienie możliwości osiągniecia założonych celów handlowych
Zapewnienie priorytetu obsługi Klienta w stosunku do innych zadań
Pełnienie w zespole roli wzoru do naśladowania
Aktywne uczestnictwo w szkoleniu nowych pracowników
Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta w sklepie
Zapewnienie efektywnej komunikacji z zespołem sprzedawców, gwarantującej ciągły dostęp do aktualnych informacji o produktach i innych kluczowych danych
Będziesz odpowiedzialny/a za stworzenie atrakcyjnego i nowatorskiego wystroju w naszym sklepie, analizę rankingu sprzedaży, inwentaryzację stanów magazynowych, dodatkowe zamówienia, uzupełnienie brakujących rozmiarów towarów, kontrolę, ocenę i analizę prowadzonych stanów magazynowych
Znajomość i wdrożenie naszych Visual-Merchandising standardów
Szybka reakcja na potrzebę rozbiórki, przebudowy i zmiany dekoracji w naszych sklepach
Optymalizacja powierzchni sprzedaży poprzez zastosowanie prawidłowej analizy kluczowych danych oraz obliczenie prawdopodobieństwa
Poznanie profilu naszej działalności i natychmiastowa reakcja na wyniki sprzedaży poprzez szukanie rozwiązań, zwiększających handlową atrakcyjność sklepu
Nasz profil klienta, potencjalny produkt oraz rozpoznanie handlowych strategii konkurecji
Prowadzenie komunikatywnych rozmów z zespołem odnośnie nowych produktów, zmian w zakresie Merchandising, służenie dobrą radą w sprawie wadliwego towaru
Stałe wsparcie zespołu menedżerskiego w rozwiązywaniu różnorodnych zadań związanych z zarządzaniem
Bora Komorowskiego 41, Mistrzejowice, Zielona Góra
Wygasła: 22.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zapewnienie doskonałej obsługi klienta w sklepie
Planowanie przedsięwzięć, ich realizacja oraz kontrola, ukierunkowane na osiągnięcie założonych celów handlowych i finansowych
Analiza kluczowych danych, kosztów/zasobów oraz możliwosci usprawnienia
Ścisła współpraca z zespołem Merchandising, mająca na celu optymalizację powierzchni sprzedaży i obrotów handlowych zgodnie z ustalonymi wymaganiami i standardami
Nadzór i zarządzanie stokami magazynowymi zmierząjące do zwiększenia obrotów handlowych
Pełnienie w zespole roli wzoru do naśladowania i zapewnienie efektywnej komunikacji
Zatrudnienie i wdrożenie nowych pracowników w zakres obowiazków, ułatwiające integrację z zespołem
Ocena wyników pracy i dalszego rozwoju zespołu
Planowanie i organizacja sklepu. Ustalenie priorytetów i podział zadań
To apply the company guidelines and monitor management indicators in order to achieve commercial targets and to increase sales in all the stores within your area
To ensure appropriate recruitment and training, monitoring staff rotation and absenteeism levels
To follow up all aspects of staff development and performance under your responsibility
To ensure awareness and implementation of company Customer Service standards
To ensure the implementation and execution of all visual merchandising directives
To check and communicate with the Product department the suitability of the collection in order to adapt the local pricing/product strategy
To ensure that store managers comply with the local legislation and internal store regulations
To supervise and organise store openings/closures in people management terms
Pozostając w ścisłym kontakcie z Regionalnym Menedżerem przejmujesz odpowiedzialność za globalną działalność sklepu. Dzięki twojej skuteczności w działaniu zdołasz ulepszyć serwis obsługi klienta, osiągnąć wzrost obrotów handlowych i założone cele
Zapewnienie doskonałej obsługi klienta w sklepie
Planowanie przedsięwzięć, ich realizacja oraz kontrola, ukierunkowane na osiągnięcie założonych celów handlowych i finansowych
Analiza kluczowych danych, kosztów/zasobów oraz możliwości usprawnienia
Ścisła współpraca z zespołem Merchandising, mająca na celu optymalizację powierzchni sprzedaży i obrotów handlowych zgodnie z ustalonymi wymaganiami i standardami
Nadzór i zarządzanie stokami magazynowymi zmierzające do zwiększenia obrotów handlowych
Pełnienie w zespole roli wzoru do naśladowania i zapewnienie efektywnej komunikacji
Zatrudnienie i wdrożenie nowych pracowników w zakres obowiązków, ułatwiające integrację z zespołem
Ocena wyników pracy i dalszego rozwoju zespołu
Planowanie i organizacja sklepu. Ustalenie priorytetów i podział zadań
Twoim zadaniem będzie ścisła współpraca z kierownikiem sklepu, będziesz współuczestniczyć w kierowaniu i zarządzaniu personelem, jak również zajmiesz się administrowaniem i nadzorowaniem pracy sklepu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Visual Merchandiser
Zielona Góra
Wygasła: 17.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
W celu utrzymania charakterystycznego wizerunku naszej firmy, Twoim zadaniem będzie nadzorowanie dystrybucji i dobór kolekcji mody oraz kontrola prawidłowej rotacji produktu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Assistant Store Manager
Gdańsk
Wygasła: 17.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Obowiązki:
Twoim zadaniem będzie ścisła współpraca z kierownikiem sklepu, będziesz współuczestniczyć w kierowaniu i zarządzaniu personelem, jak również zajmiesz się administrowaniem i nadzorowaniem pracy sklepu
Szybkie rozpoznanie i odpowiednia reakcja na potrzeby Klienta, mające na celu maksymalizację obrotów handlowych
Skuteczny podział zadań
Zapewnienie możliwości osiągniecia założonych celów handlowych
Zapewnienie priorytetu obsługi Klienta w stosunku do innych zadań
Pełnienie w zespole roli wzoru do naśladowania
Aktywne uczestnictwo w szkoleniu nowych pracowników
Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta w sklepie
Zapewnienie efektywnej komunikacji z zespołem sprzedawców, gwarantującej ciągły dostęp do aktualnych informacji o produktach i innych kluczowych danych
Będziesz odpowiedzialny/a za stworzenie atrakcyjnego i nowatorskiego wystroju w naszym sklepie, analizę rankingu sprzedaży, inwentaryzację stanów magazynowych, dodatkowe zamówienia, uzupełnienie brakujących rozmiarów towarów, kontrolę, ocenę i analizę prowadzonych stanów magazynowych
Znajomość i wdrożenie naszych Visual-Merchandising standardów
Szybka reakcja na potrzebę rozbiórki, przebudowy i zmiany dekoracji w naszych sklepach
Optymalizacja powierzchni sprzedaży poprzez zastosowanie prawidłowej analizy kluczowych danych oraz obliczenie prawdopodobieństwa
Poznanie profilu naszej działalności i natychmiastowa reakcja na wyniki sprzedaży poprzez szukanie rozwiązań, zwiększających handlową atrakcyjność sklepu
Nasz profil klienta, potencjalny produkt oraz rozpoznanie handlowych strategii konkurecji
Prowadzenie komunikatywnych rozmów z zespołem odnośnie nowych produktów, zmian w zakresie Merchandising, służenie dobrą radą w sprawie wadliwego towaru
Stałe wsparcie zespołu menedżerskiego w rozwiązywaniu różnorodnych zadań związanych z zarządzaniem
Pozostając w ścisłym kontakcie z Regionalnym Menedżerem przejmujesz odpowiedzialność za globalną działalność sklepu. Dzięki twojej skuteczności w działaniu zdołasz ulepszyć serwis obsługi klienta, osiągnąć wzrost obrotów handlowych i założone cele
Zapewnienie doskonałej obsługi klienta w sklepie
Planowanie przedsięwzięć, ich realizacja oraz kontrola, ukierunkowane na osiągnięcie założonych celów handlowych i finansowych
Analiza kluczowych danych, kosztów/zasobów oraz możliwości usprawnienia
Ścisła współpraca z zespołem Merchandising, mająca na celu optymalizację powierzchni sprzedaży i obrotów handlowych zgodnie z ustalonymi wymaganiami i standardami
Nadzór i zarządzanie stokami magazynowymi zmierzające do zwiększenia obrotów handlowych
Pełnienie w zespole roli wzoru do naśladowania i zapewnienie efektywnej komunikacji
Zatrudnienie i wdrożenie nowych pracowników w zakres obowiązków, ułatwiające integrację z zespołem
Ocena wyników pracy i dalszego rozwoju zespołu
Planowanie i organizacja sklepu. Ustalenie priorytetów i podział zadań
Twoim zadaniem będzie ścisła współpraca z kierownikiem sklepu, będziesz współuczestniczyć w kierowaniu i zarządzaniu personelem, jak również zajmiesz się administrowaniem i nadzorowaniem pracy sklepu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Sprzedawca
Szczecin
Wygasła: 13.02.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Powitanie naszych Klientów i uprzejme zaproponowanie pomocy
W celu utrzymania charakterystycznego wizerunku naszej firmy, Twoim zadaniem będzie nadzorowanie dystrybucji i dobór kolekcji mody oraz kontrola prawidłowej rotacji produktu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Stockroom assistant
plac Dominikański 3, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 16.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Obowiązki:
Przyjmujesz i kontrolujesz towar oraz jego magazynowanie. Przygotowujesz i dokonujesz codziennych zamówień towaru zgodnie z przebiegiem firmowej procedury, celem zapewnienia placówce zapasu odpowiedniego produktu w odpowiednim czasie
Codzienny kontakt z dostawą towaru. Dbasz również o porządek i czystość w magazynie
Zapobieganie szkodom i ubytkom towaru leży w zakresie twojej odpowiedzialności
Przyjęcie towaru i potwierdzenie. Regularne rozpakowanie, sortowanie i organizowanie towaru w optymalny i systematyczny sposób, zgodnie z naszymi dyrektywami
Współpraca z kolegami z działów sprzedaży, poprzez pomoc w uzupełnieniu towaru i zamówieniu braków, jeżeli zachodzi taka potrzeba
Organizacja i względna przebudowa magazynu w optymalny sposób i zgodnie z wymogami placówki
W razie dużych zmian w filii, wspomaganie kolegów poprzez przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów
W celu utrzymania charakterystycznego wizerunku naszej firmy, Twoim zadaniem będzie nadzorowanie dystrybucji i dobór kolekcji mody oraz kontrola prawidłowej rotacji produktu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Asystent Kierownika Sklepu
Lublin
Wygasła: 06.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Obowiązki:
Twoim zadaniem będzie ścisła współpraca z kierownikiem sklepu, będziesz współuczestniczyć w kierowaniu i zarządzaniu personelem, jak również zajmiesz się administrowaniem i nadzorowaniem pracy sklepu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Sprzedawca
Lublin
Wygasła: 06.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Powitanie naszych Klientów i uprzejme zaproponowanie pomocy