Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Technik / Techniczka Utrzymania Ruchu (Operator(ka) Mediów)
Szwajcarska 11, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Usuwanie awarii, wykonywanie prac remontowych
Zabezpieczenie ciągłości dostaw mediów
Obsługa urządzeń i instalacji (obsługa amoniakalnej instalacji chłodniczej, sprężonego powietrza, odzysku dwutlenku węgla oraz układu tlenu skroplonego)
Konserwacja urządzeń, instalacji, sprzętu i narzędzi
Prowadzenie dokumentacji technicznej
Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych
Udział w pracach projektowych (rozruch nowych linii montażowych, przebudowy i optymalizacje obecnego parku maszynowego)
Wsparcie Managera ds. Rozwoju Partnerów Biznesowych w zarządzaniu klientami kanału dystrybucyjnego
Dostarczanie analiz i raportów monitorujących procesy sprzedażowe, a także poszukiwanie oraz wdrażanie optymalnych narzędzi i rozwiązań wspierających funkcjonowanie działu
Wsparcie w ramach koordynacji procesów technicznych związanych z egzekucją Customer Development Planów
Wsparcie we wdrażaniu i modelowaniu warunków umów handlowych i rozliczaniu rabatów
Bliska współpraca z działami Wsparcia Sprzedaży, Trade Marketingu, Finansów, Logistyki Klienckiej i Kontroli Kredytów
Wsparcie w opracowywaniu strategii kanału poprzez nadzór nad aspektami analitycznymi procesu
Prowadzenie analiz ad-hoc, m.in związanych z stock managementem
Zapewnianie efektywnej komunikacji, koordynacji działań oraz przekazywanie istotnych informacji ustaleń klienckich do Terenowych Sił Sprzedaży
Wsparcie Managera ds. Rozwoju Partnerów Biznesowych w zarządzaniu klientami kanału dystrybucyjnego
Dostarczanie analiz i raportów monitorujących procesy sprzedażowe, a także poszukiwanie oraz wdrażanie optymalnych narzędzi i rozwiązań wspierających funkcjonowanie działu
Wsparcie w ramach koordynacji procesów technicznych związanych z egzekucją Customer Development Planów
Wsparcie we wdrażaniu i modelowaniu warunków umów handlowych i rozliczaniu rabatów
Bliska współpraca z działami Wsparcia Sprzedaży, Trade Marketingu, Finansów, Logistyki Klienckiej i Kontroli Kredytów
Wsparcie w opracowywaniu strategii kanału poprzez nadzór nad aspektami analitycznymi procesu
Prowadzenie analiz ad-hoc, m.in związanych z stock managementem
Zapewnianie efektywnej komunikacji, koordynacji działań oraz przekazywanie istotnych informacji ustaleń klienckich do Terenowych Sił Sprzedaży
Specjalista / Specjalistka ds. planowania w browarze
Tychy
Wygasła: 08.05.2024
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
generowanie dziennego harmonogramu produkcji dla browaru z podziałem na warzelnie, linie rozlewnicze, linie filtracyjne i piwnice w horyzoncie 6-8 tygodni
bieżąca weryfikacja wykonania harmonogramu produkcji i rozlewu w celu zaspokojenia planu popytu i planu tygodniowego na optymalnym poziomie
gromadzenie wstępnych informacji niezbędnych do utworzenia planów włączając istniejące ograniczenia w możliwości produkcji i rozlewu
weryfikowanie i zarządzanie danymi transakcyjnymi i danymi podstawowymi wymaganymi do przygotowania planu
korygowanie harmonogramów produkcji, szacowanie wpływu zmian oraz negocjowanie zmian z kierownikami linii produkcyjnych
codzienna współpraca z logistyką dostaw oraz zespołem NPD w kwestii działań promocyjnych, materiałów opakowaniowych i dostępności opakowań do rozlewu i produkcji
utrzymywanie bieżącego porządku w modelu planistycznym w celu utrzymania jego funkcjonowania na optymalnym poziomie
Stażysta / Stażystka w Dziale Brand Marketingu (Żubr)
Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 08.05.2024
część etatu
umowa zlecenie
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Dołączając do zespołu Jacka, Eweliny i Michała będziesz współtworzyć kultową komunikację na rynku piwa w Polsce
Weźmiesz udział w wybranych projektach reklamowych i aktywacyjnych marki Żubr
Dostaniesz swój własny projekt rozwojowy, który zrealizujesz samodzielnie od początku do końca
Będziesz wspierać zespół w zadaniach administracyjnych (m.in. praca w systemie SAP i weryfikacja kreacji pod kątem zgodności z regulacjami prawnymi i polityką komunikacji marketingowej)
W codziennej pracy będziesz współpracować m.in. z Działami Marketingu i Sprzedaży oraz z agencjami reklamowymi i domem mediowym
Manager ds. Mediów Społecznościowych (Paid Social)
Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 22.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Tworzenie i rozwijanie krótko i długoterminowych strategii komunikacji marek Kompanii Piwowarskiej na platformach społecznościowych w zakresie mediów paidowych
Rekomendacja i zakup kampanii reklamaowych w ramach platform społecznościowych (Meta) dla całego portfolio marek KP
Bliska współpraca z zespołami brandowymi i sprzedażowymi pod kątem tworzenia kontentu i planowania aktywności marek na platformach społecznościowych
Praca nad poprawą efektywności kampanii i tworzenie rekomendacji ich optymalizacji na podstawie osiąganych wyników
Ścisła współpraca i negocjacje z partnerami zewnętrznymi (Meta, Tik Tok) i dostawcami technologii oraz agencjami kreatywnymi i digitalowymi
Monitorowanie trendów i innowacji w zakresie strategii marek na platformach społecznościowych oraz edukacja działów współpracujących w obszarze social media i digital
Budowanie i rozwój zespołu ds. mediów społecznościowych
prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz sporządzanie dokumentów (umowy o pracę i aneksy, zaświadczenia, świadectwa pracy)
wspieranie pracowników w zakresie podstawowych zagadnień prawa pracy oraz innych zapytaniach dotyczących zatrudnienia, czy wypłacanych świadczeń i realizowanych benefitów
ustalanie uprawnień pracowniczych do urlopów i benefitów
Manager ds. Mediów Społecznościowych (Paid Social)
Emilii Plater 53, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 06.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Tworzenie i rozwijanie krótko i długoterminowych strategii komunikacji marek Kompanii Piwowarskiej na platformach społecznościowych w zakresie mediów paidowych
Rekomendacja i zakup kampanii reklamaowych w ramach platform społecznościowych (Meta) dla całego portfolio marek KP
Bliska współpraca z zespołami brandowymi i sprzedażowymi pod kątem tworzenia kontentu i planowania aktywności marek na platformach społecznościowych
Praca nad poprawą efektywności kampanii i tworzenie rekomendacji ich optymalizacji na podstawie osiąganych wyników
Ścisła współpraca i negocjacje z partnerami zewnętrznymi (Meta, Tik Tok) i dostawcami technologii oraz agencjami kreatywnymi i digitalowymi
Monitorowanie trendów i innowacji w zakresie strategii marek na platformach społecznościowych oraz edukacja działów współpracujących w obszarze social media i digital
Budowanie i rozwój zespołu ds. mediów społecznościowych
odpowiedzialność za zakupy pośrednie w wybranych kategoriach opracowanie i uzgadnianie z klientem wewnętrznym kryteriów wyboru dostawców zgodnie z Polityką Zakupową
przeprowadzenie procesu negocjacji z dostawcami i realizację wyboru dostawcy
bieżąca praca w systemie SMART by GEP (zapewniamy wewnętrzne szkolenia) w zakresie prowadzenia i administracji procesów zakupowych (source to contract)
wsparcie użytkowników w zakresie systemu SMART by GEP (procure to order)
zarządzanie relacjami z dostawcami
administrowanie oraz dostarczanie danych do systemu SAP wynikających z umowy z dostawcami i weryfikowanie ich prawidłowości
zarządzanie zamówieniami w systemie (zamykanie i modyfikacje)
odpowiedzialność za zakupy pośrednie w wybranych kategoriach opracowanie i uzgadnianie z klientem wewnętrznym kryteriów wyboru dostawców zgodnie z Polityką Zakupową
przeprowadzenie procesu negocjacji z dostawcami i realizację wyboru dostawcy
bieżąca praca w systemie SMART by GEP (zapewniamy wewnętrzne szkolenia) w zakresie prowadzenia i administracji procesów zakupowych (source to contract)
wsparcie użytkowników w zakresie systemu SMART by GEP (procure to order)
zarządzanie relacjami z dostawcami
administrowanie oraz dostarczanie danych do systemu SAP wynikających z umowy z dostawcami i weryfikowanie ich prawidłowości
zarządzanie zamówieniami w systemie (zamykanie i modyfikacje)
Technik / Techniczka Utrzymania Ruchu (Operator(ka) Mediów)
Szwajcarska 11, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 03.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Usuwanie awarii, wykonywanie prac remontowych
Zabezpieczenie ciągłości dostaw mediów
Obsługę urządzeń i instalacji (obsługa amoniakalnej instalacji chłodniczej, sprężonego powietrza, odzysku dwutlenku węgla oraz układu tlenu skroplonego)
Konserwację urządzeń, instalacji, sprzętu i narzędzi
Prowadzenie dokumentacji technicznej
Współpraca z podwykonawcami w zakresie prac konserwatorskich i remontowych
Udział w pracach projektowych (rozruch nowych linii montażowych, przebudowy i optymalizacje obecnego parku maszynowego)
Wsparcie zespołu w budowaniu strategii i rozwoju planów marketingowych marek globalnych, w tym strategii mediowej i kanałowej
Adaptacja kampanii ATL oraz aktywacji BTL marek na polskim rynku - ścisła współpraca z podmiotami międzynarodowymi oraz lokalnymi w celu implementacji projektów markowych na rynku lokalnym
Bliska współpraca z różnymi zespołami naszej firmy (sprzedaż, trade marketing, finanse, innowacje, dział prawny) oraz bieżąca praca z agencjami kreatywnymi i domem mediowym
Implementacja projektów z zakresu działań marketingowych w kanale ON Trade, jak i OFF Trade
Rozumienie i analiza danych, w tym wyników marki, efektów prowadzonych działań, insightów konsumenckich oraz wskaźników marketingowych i biznesowych
Realizacja ustalonej strategii, celów biznesowych oraz roli marki w portfelu KP
Ensures the governance of brand recipes, brand Manuals and technical documentation
Leading the innovative path of brewing techniques, managing technological transformations, supporting Capacity Development and other Capex projects
Actively participating in cross-European projects, audits, shared learnings & best practices
Representing Poland in cross-European audits, with a special focus on brewing and raw materials, and be the voice in the Brewing Raw Materials Steering Committee for Europe
Embrace the role of Technical Brand Custodian for Polish brands according to the group franchising procedure
Managing global standards implementation, ensuring seamless collaboration in supplier quality meetings and audits on both country and European levels
Keep a vigilant eye on routine brewing issues and performance, ensuring we consistently brew excellence
Provide governance and brewing support for other departments within the organization
Ensures the governance of brand recipes, brand Manuals and technical documentation
Leading the innovative path of brewing techniques, managing technological transformations, supporting Capacity Development and other Capex projects
Actively participating in cross-European projects, audits, shared learnings & best practices
Representing Poland in cross-European audits, with a special focus on brewing and raw materials, and be the voice in the Brewing Raw Materials Steering Committee for Europe
Embrace the role of Technical Brand Custodian for Polish brands according to the group franchising procedure
Managing global standards implementation, ensuring seamless collaboration in supplier quality meetings and audits on both country and European levels
Keep a vigilant eye on routine brewing issues and performance, ensuring we consistently brew excellence
Provide governance and brewing support for other departments within the organization
Ensures the governance of brand recipes, brand Manuals and technical documentation
Leading the innovative path of brewing techniques, managing technological transformations, supporting Capacity Development and other Capex projects
Actively participating in cross-European projects, audits, shared learnings & best practices
Representing Poland in cross-European audits, with a special focus on brewing and raw materials, and be the voice in the Brewing Raw Materials Steering Committee for Europe
Embrace the role of Technical Brand Custodian for Polish brands according to the group franchising procedure
Managing global standards implementation, ensuring seamless collaboration in supplier quality meetings and audits on both country and European levels
Keep a vigilant eye on routine brewing issues and performance, ensuring we consistently brew excellence
Provide governance and brewing support for other departments within the organization
Stażysta / Stażystka w Dziale Rozwoju i Projektowania Materiałów Reklamowych
Warszawa
Wygasła: 13.03.2024
część etatu
umowa zlecenie
praca hybrydowa
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Dołączając do zespołu POSM Design weźmiesz udział w tworzeniu materiałów reklamowych dla naszych marek
Zajmiesz się koordynacją procesu przygotowywania grafik we współpracy z naszymi grafikami, zespołami brand i trade marketingu oraz agencjami i dostawcami zewnętrznymi
Będziesz wspierać swój zespół w codziennych zadaniach administracyjnych m.in. przy katalogowaniu bieżących projektów
Tworzenie i rozwijanie krótko i długoterminowych strategii komunikacji marek Kompanii Piwowarskiej na platformach społecznościowych
Bliska współpraca z zespołami brandowymi i sprzedażowymi pod kątem tworzenia kontentu i planowania aktywności marek na platformach społecznościowych
Praca nad poprawą efektywności kampanii i tworzenie rekomendacji ich optymalizacji na podstawie osiąganych wyników
Ścisła współpraca i negocjacje z partnerami zewnętrznymi (Meta, Tik Tok) i dostawcami technologii oraz agencjami kreatywnymi i digitalowymi
Monitorowanie trendów i innowacji w zakresie strategii marek na platformach społecznościowych oraz edukacja działów współpracujących w obszarze social media i digital
Budowanie i rozwój zespołu ds. mediów społecznościowyc
Przedstawiciel(ka) Handlowy(-wa) – rynek tradycyjny
Dzierżoniów
Wygasła: 07.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
rozwój marek KP poprzez zwiększanie ich dostępności i widoczności w miejscu sprzedaży w powiatach: legnicki, wałbrzyski, świdnicki, dzierżoniowski, kamiennogórski, jaworski
odpowiedzialność za wizerunek naszych marek poprzez doskonały merchandising
budowanie doskonałych relacji z naszymi klientami
prowadzenie ciekawych projektów dotyczących rozwoju nowych marek KP
Przedstawiciel(ka) Handlowy(-wa) – rynek tradycyjny
Jawor
Wygasła: 07.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
rozwój marek KP poprzez zwiększanie ich dostępności i widoczności w miejscu sprzedaży w powiatach: legnicki, wałbrzyski, świdnicki, dzierżoniowski, kamiennogórski, jaworski
odpowiedzialność za wizerunek naszych marek poprzez doskonały merchandising
budowanie doskonałych relacji z naszymi klientami
prowadzenie ciekawych projektów dotyczących rozwoju nowych marek KP
Przedstawiciel(ka) Handlowy(-wa) – rynek tradycyjny
Kamienna Góra
Wygasła: 07.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
rozwój marek KP poprzez zwiększanie ich dostępności i widoczności w miejscu sprzedaży w powiatach: legnicki, wałbrzyski, świdnicki, dzierżoniowski, kamiennogórski, jaworski
odpowiedzialność za wizerunek naszych marek poprzez doskonały merchandising
budowanie doskonałych relacji z naszymi klientami
prowadzenie ciekawych projektów dotyczących rozwoju nowych marek KP
Przedstawiciel(ka) Handlowy(-wa) – rynek tradycyjny
Legnica
Wygasła: 07.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
rozwój marek KP poprzez zwiększanie ich dostępności i widoczności w miejscu sprzedaży w powiatach: legnicki, wałbrzyski, świdnicki, dzierżoniowski, kamiennogórski, jaworski
odpowiedzialność za wizerunek naszych marek poprzez doskonały merchandising
budowanie doskonałych relacji z naszymi klientami
prowadzenie ciekawych projektów dotyczących rozwoju nowych marek KP
Przedstawiciel(ka) Handlowy(-wa) – rynek tradycyjny
Świdnica
Wygasła: 07.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
rozwój marek KP poprzez zwiększanie ich dostępności i widoczności w miejscu sprzedaży w powiatach: legnicki, wałbrzyski, świdnicki, dzierżoniowski, kamiennogórski, jaworski
odpowiedzialność za wizerunek naszych marek poprzez doskonały merchandising
budowanie doskonałych relacji z naszymi klientami
prowadzenie ciekawych projektów dotyczących rozwoju nowych marek KP
Przedstawiciel(ka) Handlowy(-wa) – rynek tradycyjny
Wałbrzych
Wygasła: 07.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
rozwój marek KP poprzez zwiększanie ich dostępności i widoczności w miejscu sprzedaży w powiatach: legnicki, wałbrzyski, świdnicki, dzierżoniowski, kamiennogórski, jaworski
odpowiedzialność za wizerunek naszych marek poprzez doskonały merchandising
budowanie doskonałych relacji z naszymi klientami
prowadzenie ciekawych projektów dotyczących rozwoju nowych marek KP
naliczanie wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników
sporządzanie deklaracji podatkowych dla pracowników
prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz sporządzanie dokumentów (umowy o pracę i aneksy, zaświadczenia, świadectwa pracy)
wspieranie pracowników w zakresie podstawowych zagadnień prawa pracy oraz innych zapytaniach dotyczących zatrudnienia, czy wypłacanych świadczeń i realizowanych benefitów
ustalanie uprawnień pracowniczych do urlopów i benefitów
odpowiedzialność za zakupy pośrednie w wybranych kategoriach opracowanie i uzgadnianie z klientem wewnętrznym kryteriów wyboru dostawców zgodnie z Polityką Zakupową
przeprowadzenie procesu negocjacji z dostawcami i realizację wyboru dostawcy
bieżąca praca w systemie SMART by GEP (zapewniamy wewnętrzne szkolenia) w zakresie prowadzenia i administracji procesów zakupowych (source to contract)
wsparcie użytkowników w zakresie systemu SMART by GEP (procure to order)
zarządzanie relacjami z dostawcami
administrowanie oraz dostarczanie danych do systemu SAP wynikających z umowy z dostawcami i weryfikowanie ich prawidłowości
zarządzanie zamówieniami w systemie (zamykanie i modyfikacje)
odpowiedzialność za zakupy pośrednie w wybranych kategoriach opracowanie i uzgadnianie z klientem wewnętrznym kryteriów wyboru dostawców zgodnie z Polityką Zakupową
przeprowadzenie procesu negocjacji z dostawcami i realizację wyboru dostawcy
bieżąca praca w systemie SMART by GEP (zapewniamy wewnętrzne szkolenia) w zakresie prowadzenia i administracji procesów zakupowych (source to contract)
wsparcie użytkowników w zakresie systemu SMART by GEP (procure to order)
zarządzanie relacjami z dostawcami
administrowanie oraz dostarczanie danych do systemu SAP wynikających z umowy z dostawcami i weryfikowanie ich prawidłowości
zarządzanie zamówieniami w systemie (zamykanie i modyfikacje)
skuteczne zarządzanie i wdrażanie polityki firmy na powierzonym terenie województwa warmińsko-mazurskiego i podlaskiego
realizacja planów sprzedażowych i odsprzedażowych poprzez rozwój ilościowy i jakościowy rynku na podległym terenie
tworzenie planów operacyjnych, weryfikacja w sytuacjach zmian zachodzących na rynku i wewnątrz firmy oraz efektywne ich wdrażanie
kierowanie rozproszonym zespołem, dbając o realizację działań promocyjnych i celów
rozwój kompetencji pracowników poprzez regularne treningi, coaching i audyty
efektywne zarządzanie budżetami i strategią cenową w celu osiągnięcia zyskowności
analizowanie działań konkurencji i rynkowych wyników, podejmowanie działań zwiększających zyskowność
odpowiedzialność za realizację planów współpracy z kluczowymi klientami oraz ich rozwój na podległym obszarze
proponowanie, ustalanie i wdrażanie aktywności marketingowych dla zwiększania wolumenu, zysku i poprawy pozycji Kompanii Piwowarskiej na podległym obszarze, we współpracy z regionalnymi siłami sprzedaży, zespołem kluczowych klientów i pozostałymi działami centralnymi
naliczanie wynagrodzeń i świadczeń dla pracowników
sporządzanie deklaracji podatkowych dla pracowników
prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz sporządzanie dokumentów (umowy o pracę i aneksy, zaświadczenia, świadectwa pracy)
wspieranie pracowników w zakresie podstawowych zagadnień prawa pracy oraz innych zapytaniach dotyczących zatrudnienia, czy wypłacanych świadczeń i realizowanych benefitów
ustalanie uprawnień pracowniczych do urlopów i benefitów
Specjalista / Specjalistka ds. planowania w browarze
Szwajcarska 11, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 17.01.2024
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
generowanie dziennego harmonogramu produkcji dla browaru z podziałem na warzelnie, linie rozlewnicze, linie filtracyjne i piwnice w horyzoncie 6-8 tygodni
bieżąca weryfikacja wykonania harmonogramu produkcji i rozlewu w celu zaspokojenia planu popytu i planu tygodniowego na optymalnym poziomie
gromadzenie wstępnych informacji niezbędnych do utworzenia planów włączając istniejące ograniczenia w możliwości produkcji i rozlewu
weryfikowanie i zarządzanie danymi transakcyjnymi i danymi podstawowymi wymaganymi do przygotowania planu
korygowanie harmonogramów produkcji, szacowanie wpływu zmian oraz negocjowanie zmian z kierownikami linii produkcyjnych
codzienna współpraca z logistyką dostaw oraz zespołem NPD w kwestii działań promocyjnych, materiałów opakowaniowych i dostępności opakowań do rozlewu i produkcji
utrzymywanie bieżącego porządku w modelu planistycznym w celu utrzymania jego funkcjonowania na optymalnym poziomie