Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
nadzór nad usługami cyberbezpieczeństwa świadczonymi w organizacji
uczestnictwo w audytach bezpieczeństwa informacji
tworzenie, aktualizacja i rozwój dokumentacji związanej z Polityką Bezpieczeństwa oraz BCP
budowanie standardów cyberbezpieczeństwa
ocena rozwiązań teleinformatycznych pod kątem obowiązujących w organizacji wymagań i zasad bezpieczeństwa. Wsparcie merytoryczne zespołu CSIRT podczas analizy i obsługi incydentów
prowadzenie projektów związanych z pozyskaniem i implementacją rozwiązań w obszarze cyberbezpieczeństwa
Nadzór nad zapewnieniem efektywnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami funkcjonowania obszaru kadr i płac dla łącznej liczby pracowników liczącej 50 osób
Rozliczanie wynagrodzeń z różnych form zatrudnienia w tym umowy cywilnoprawne
Prowadzenie polityki personalnej, zapewniającej efektywną realizację zadań
Realizacja zadań związanych z prawem pracy, ubezpieczeniami społecznymi, prawem podatkowym, przepisami płacowymi, świadczeniami ubezpieczeń społecznych
Tworzenie i optymalizacja procesów HR oraz narzędzi kadrowo-płacowych
Sporządzanie raportów oraz sprawozdań z zakresu zagadnień personalnych i płacowych na potrzeby GUS, ZUS, PFRON, PIT
Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, zarządzeń i instrukcji wewnętrznych oraz zapoznawanie z nimi pracowników
Menadżer ds. kontraktowania w Biurze Zarządzania Programem MIECZNIK
rondo Czechosłowacka 3, Śródmieście, Gdynia
Wygasła: 07.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Praca na wystandaryzowanych wzorach umów angielskojęzycznych w projekcie;
Samodzielne wypracowywanie handlowych zapisów umów o dużej złożoności dotyczących zakupu wyposażenia okrętowego oraz towarzyszących usług;
Zespołowe wypracowywanie ostatecznych brzmień umów na drodze szczegółowych uzgodnień z zespołami merytorycznymi wewnątrz Konsorcjum;
Negocjacje z zagranicznymi dostawcami (ze wsparciem działu prawnego);
Wspieranie Uczestników Konsorcjum oraz Partnerów Programu w działaniach operacyjnych;
Monitorowanie realizacji umów pod kątem postępów, realizacji kamieni milowych, materializacji ryzyk i możliwych mitygacji w całym ich cyklu życia z uwzględnieniem zarządzania relacjami z dostawcami;
prowadzenie lub wsparcie negocjacji umów lub projektów z Offsetodawcami, Offsetobiorcami, MON i NCBR, związanych z obszarem działalności Raytheon, Lockheed Martin oraz Northrop Grumman w ramach programu WISŁA, a następnie kierowanie pracami w zakresie wykonania tychże projektów/umów
udział w spotkaniach w kraju i za granicą dot. merytorycznych aspektów realizacji umów i projektów prowadzonych w ramach programu WISŁA
współpraca z podmiotami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi w szczególności w zakresie sprawozdawczości oraz obsługi projektowej i finansowej programu WISŁA lub wchodzących w jego skład projektów
poszukiwanie i rozwijanie propozycji obszarów do objęcia offsetem lub współpracą przemysłową w ramach programu WISŁA
planowanie, organizowanie, kierowanie i kontrolowanie realizacji projektów i umów, zwłaszcza pod kątem dotrzymania harmonogramów i zarządzania ryzykiem
przygotowanie miesięcznych, kwartalnych i półrocznych przeglądów realizacji projektów i umów
Menadżer ds. kontraktowania w Biurze Zarządzania Programem MIECZNIK
rondo Czechosłowacka 3, Śródmieście, Gdynia
Wygasła: 10.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Wspieranie Uczestników Konsorcjum w realizowaniu umów o dużej złożoności zagranicznymi dostawcami;
Samodzielne lub zespołowe wypracowywanie ostatecznych brzmień umów na drodze szczegółowych uzgodnień i negocjacji z dostawcami;
Monitorowanie realizacji umów pod kątem postępów, ryzyk i możliwych mitygacji w całym ich cyklu życia, z uwzględnieniem zarządzania relacjami z dostawcami;
Wspieranie Uczestników Konsorcjum oraz Partnerów Programu w działaniach operacyjnych;
Współpraca z pozostałymi działami wewnątrz Konsorcjum;
Sporządzanie raportów i analiz;
Współpraca w zakresie sprostania oczekiwaniom i wymaganiom
realizacja zadań w obszarze zintegrowanego wsparcia logistycznego (ILS)
doradztwo techniczne w zakresie zintegrowanego wsparcia logistycznego (ILS)
koordynacja zgodności dostarczanych informacji dotyczących wsparcia logistycznego (ILS) w celu aktualizacji planów i raportów w oparciu o wymagania kontraktu
udział w spotkaniach grup roboczych z Zamawiającym oraz partnerami przemysłu krajowego oraz zagranicznego w obszarze zabezpieczenia logistycznego
planowanie oraz aktualizacja konserwacji zapobiegawczej oraz czynności naprawczych w Planie Eksploatacji okrętów w programie Miecznik
obsługa oraz koordynacja dostaw w zakresie zintegrowanego wsparcia logistycznego (ILS) w programie Miecznik
analiza informacji dotyczących wsparcia logistycznego (ILS) w celu aktualizacji planów i raportów w oparciu o wymagania programu
wykonywanie zestawień i niezbędnej dokumentacji technicznej w oparciu o wymagania Zmawiającego
Starszy specjalista ds. ochrony informacji niejawnych
Nowy Świat 4A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
pełnienie funkcji Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego niejawnych systemów teleinformatycznych;
weryfikacja i bieżąca kontrola zgodności funkcjonowania systemu teleinformatycznego ze szczególnymi wymaganiami bezpieczeństwa
kontrola przestrzegania procedur bezpiecznej eksploatacji i zasad ochrony przetwarzanych w systemie teleinformatycznym informacji niejawnych
analiza rejestrów zdarzeń w systemie teleinformatycznym i prawidłowości ich archiwizowania
kontrola zgodności konfiguracji systemu teleinformatycznego z dokumentacją bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego
uczestniczenie w opracowywaniu programów organizacyjno-użytkowych, projektów koncepcyjnych i technicznych planowanych do budowy niejawnych systemów teleinformatycznych
kontrola poprawność realizacji zadań wykonywanych przez administratora niejawnych systemów teleinformatycznych
tworzenie i aktualizacja dokumentów/procedur/rejestrów/zapisów związanych ochroną informacji niejawnych
Pełnienie roli pojedynczego punktu kontaktowego (PoC) dla kierownika projektu oprogramowania Zintegrowanego Systemu Misji (ZSM)
Odpowiedzialność za obszar rozwoju oprogramowania dla ZSM
Projektowanie i opracowywanie rozwiązań integracyjnych, które komunikują się z unikalnymi, realnymi urządzeniami w ramach ZSM, w tym prototypowanie rozwiązań integracyjnych w ramach ZSM przy użyciu symulatorów i emulatorów
Dobór wzorców projektowych, technologii i narzędzi deweloperskich
Przygotowanie i utrzymanie środowisk nieprodukcyjnych (laboratoryjnych, deweloperskich, staging, testowych etc.)
Automatyzacja procesów związanych z wytarzaniem oprogramowania
Przygotowanie planu testów, przeprowadzanie testów i weryfikacja wyników celem potwierdzenia jakości opracowywanych rozwiązań integracyjnych i ich zgodności z architekturą ZSM
Opracowywanie i utrzymanie bieżącej dokumentacji technicznej rozwiązań integracyjnych w zakresie ZSM
Utrzymanie i zarządzanie repozytorium kodu źródłowego rozwiązań dla ZSM
Przygotowanie wydań i pakietów instalacyjnych rozwiązań dla ZSM
Nadzór nad pracą, motywowanie i rozwój kompetencji zespołu deweloperskiego
Przygotowywanie raportów dotyczących postępów prac nad rozwiązaniami integracyjnymi, wydajności zespołu i zidentyfikowanych problemów oraz ryzyka mogącego mieć wpływ na jakość, termin i koszt opracowywanych rozwiązań integracyjnych w zakresie ZSM
Kierownik Projektu (Menadżer) ds. analiz i realizacji projektów inwestycyjnych
Nowy Świat 4A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator, menedżer
Obowiązki:
monitorowanie i sprawozdawczość postępów w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych, głównie pod kątem budowlanym, w tym ocena ryzyk i zarządzania nimi;
analiza raportów o stanie zaawansowania nadzorowanych inwestycji w tym w szczególności analiza pod kątem planów rzeczowo – finansowych;
opracowanie rekomendacji i zaleceń na podstawie wizji lokalnych i raportów ze Spółek;
udział w przygotowaniu Raportów z inwestycji nadzorowanych dla Zarządu/Rady Nadzorczej;
prowadzenie doradztwa wewnętrznego dla realizatorów ww. projektów oraz opiniowanie / współpraca przy przygotowaniu i aktualizacji ich budżetów / harmonogramów / dokumentacji;
Prowadzenie procesu zarządzania zmianą i administracja zmianami w Konsorcjum PGZ-MIECZNIK zgodnie z obowiązującymi standardami i harmonogramami, w tym organizacja spotkań z inicjatorami zmian,
Wprowadzanie dobrych praktyk w zakresie zarządzania zmianą w Konsorcjum PGZ-MIECZNIK,
Kierowanie procesem oceny wpływu wdrażanych zmian, w tym współpraca z zespołem ds. projektowania w zakresie oceny wpływu zmian na projekt okrętu,
Kontrolowanie wdrażania zmian w Planie Bazowym Programu MIECZNIK,
Rejestrowanie i śledzenie wszystkich zmian w Programie MIECZNIK,
Zapewnienie, że Plan Bazowy Programu uwzględnia zaakceptowane zmiany (nadzór nad procesem wdrażania zmian),
Raportowanie statusu zmian do kierownictwa Programu MIECZNIK
Kierownik Projektu w Dziale Broni, Amunicji i Techniki Rakietowej
Nowy Świat 4A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Koordynacja i wspieranie działania Konsorcjów powołanych w ramach projektów z obszaru artylerii rakietowej, w celu właściwego przygotowania i realizacji projektów
Obsługa powołanych Konsorcjów w ramach projektów artylerii rakietowej w zakresie: przepływu informacji, utrzymania kontaktów, organizacji spotkań, przygotowywaniu korespondencji, celem właściwej i terminowej realizacji zadań powierzonych Liderowi
Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji jawnej oraz przygotowywanie korespondencji niejawnej w zakresie projektów artylerii rakietowej dotyczącej kontaktów z Członkami Konsorcjum, partnerami handlowymi, Gestorem, MON oraz jednostkami podległymi
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi, w celu identyfikacji potencjału spółek GK PGZ S.A. w zakresie domeny broni, amunicji i techniki rakietowej
Przygotowywanie prezentacji multimedialnych, materiałów z zakresu projektów z obszaru artylerii rakietowej w celach informacyjnych oraz organizacyjnych
udział w pracach w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych, w szczególności na innowacyjne projekty badawczo – rozwojowe
przygotowywanie dokumentów tj. analiz, zestawień, opinii, notatek informacyjnych na wybrane tematy związane z działalnością Grupy PGZ
przygotowywanie materiałów w ramach bieżącej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi (podsumowania z wykonywanych działań, wnioski lub informacje na posiedzenia organów korporacyjnych, artykuły itd.)
bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi PGZ S.A., spółkami Grupy PGZ oraz interesariuszami zewnętrznymi (ministerstwa, podmioty zewnętrzne)
tworzenie standardów organizacyjnych na potrzeby realizacji zadań
zadania wynikające z wdrażanych w organizacji procesów
realizacja delegacji krajowych, a w wybranych sytuacjach także zagranicznych
Kierownik Projektu ds. analiz i realizacji projektów inwestycyjnych
Nowy Świat 4A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 01.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
monitorowanie i sprawozdawczość postępów w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych, głównie pod kątem budowlanym, w tym ocena ryzyk i zarządzania nimi;
analiza raportów o stanie zaawansowania nadzorowanych inwestycji w tym w szczególności analiza pod kątem planów rzeczowo – finansowych;
opracowanie rekomendacji i zaleceń na podstawie wizji lokalnych i raportów ze Spółek;
udział w przygotowaniu Raportów z inwestycji nadzorowanych dla Zarządu/Rady Nadzorczej;
prowadzenie doradztwa wewnętrznego dla realizatorów ww. projektów oraz opiniowanie / współpraca przy przygotowaniu i aktualizacji ich budżetów / harmonogramów / dokumentacji;
Junior Project Manager ds. analiz i realizacji projektów inwestycyjnych
Warszawa
Wygasła: 01.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
analiza raportów o stanie zaawansowania nadzorowanych inwestycji w tym w szczególności pod kątem planów rzeczowo – finansowych;
udział w sporządzaniu cyklicznych raportów kwartalnych i analiz w zakresie monitorowanych inwestycji;
przygotowanie bieżących zestawień, analiz w ramach prowadzonego nadzoru inwestycji;
wsparcie Zespołu i udział w monitorowaniu postępów prac w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych, głównie pod kątem budowlanym (w tym wizje lokalne);
opracowywanie rekomendacji i zaleceń oraz prowadzenie doradztwa wewnętrznego (w zakresie budżetów i harmonogramów) dla realizatorów ww. projektów;
wsparcie Zespołu w wypracowaniu rozwiązań optymalizacyjnych w nadzorowanych projektach;
Ekspert ds. postępowań zakupowych w Dziale Zakupów
Nowy Świat 4A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
przeprowadzanie procesu wyboru dostawców w tym: bieżąca obsługa wniosków zakupowych, konsolidacja potrzeb zakupowych, opracowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z obowiązującymi procedurami
sporządzanie zapytań ofertowych, analiza ofert, negocjacje cen i warunków współpracy
opracowywanie rekomendacji wyboru dostawcy
współpraca z Zespołem, Dostawcami oraz Klientami wewnętrznymi
opracowywanie danych oraz raportów na potrzeby działu
Opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji bezpieczeństwa niejawnego systemu teleinformatycznego
Opracowywanie i wdrażanie technicznych rozwiązań w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach teleinformatycznych
Uczestnictwo w procesie szacowania ryzyka
Wdrażanie procedur bezpiecznej eksploatacji
Szkolenie użytkowników systemu teleinformatycznego z procedur bezpiecznej eksploatacji
Utrzymanie zgodności konfiguracji i parametrów systemu teleinformatycznego z dokumentacją bezpieczeństwa systemu
Kontrola funkcjonowania mechanizmów zabezpieczeń i poprawności funkcjonowania systemu teleinformatycznego
Analizowanie i archiwizowanie rejestru zdarzeń w systemie teleinformatycznym
Prowadzenie wykazu osób mających dostęp do systemu teleinformatycznego
Informowanie pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych o stwierdzonych naruszeniach bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego;
Zapewnienie dostępu do systemu teleinformatycznego wyłącznie użytkownikom posiadającym wymagane uprawnienia oraz odpowiednie i ważne Poświadczenia bezpieczeństwa
Przydzielanie użytkownikom konta zgodnie z uprawnieniami nadanymi przez kierownika jednostki organizacyjnej
Prowadzenie procesu zarządzania zmianą i administracja zmianami w Konsorcjum PGZ-MIECZNIK zgodnie z obowiązującymi standardami i harmonogramami, w tym organizacja spotkań z inicjatorami zmian,
Wprowadzanie dobrych praktyk w zakresie zarządzania zmianą w Konsorcjum PGZ-MIECZNIK,
Kierowanie procesem oceny wpływu wdrażanych zmian, w tym współpraca z zespołem ds. projektowania w zakresie oceny wpływu zmian na projekt okrętu,
Kontrolowanie wdrażania zmian w Planie Bazowym Programu MIECZNIK,
Rejestrowanie i śledzenie wszystkich zmian w Programie MIECZNIK,
Zapewnienie, że Plan Bazowy Programu uwzględnia zaakceptowane zmiany (nadzór nad procesem wdrażania zmian),
Raportowanie statusu zmian do kierownictwa Programu MIECZNIK
Prowadzenie procesu zarządzania zmianą i administracja zmianami w Konsorcjum PGZ-MIECZNIK zgodnie z obowiązującymi standardami i harmonogramami, w tym organizacja spotkań z inicjatorami zmian,
Wprowadzanie dobrych praktyk w zakresie zarządzania zmianą w Konsorcjum PGZ-MIECZNIK,
Kierowanie procesem oceny wpływu wdrażanych zmian, w tym współpraca z zespołem ds. projektowania w zakresie oceny wpływu zmian na projekt okrętu,
Kontrolowanie wdrażania zmian w Planie Bazowym Programu MIECZNIK,
Rejestrowanie i śledzenie wszystkich zmian w Programie MIECZNIK,
Zapewnienie, że Plan Bazowy Programu uwzględnia zaakceptowane zmiany (nadzór nad procesem wdrażania zmian),
Raportowanie statusu zmian do kierownictwa Programu MIECZNIK
Zarządzanie ryzykiem oraz szansami w Programie MIECZNIK, poprzez monitorowanie i aktualizowanie ich statusu oraz organizowanie cyklicznych spotkań przeglądowych,
Utrzymywanie rejestru ryzyk Programu MIECZNIK,
Zapewnienie wdrażania i utrzymania odpowiednich standardów i procesów w zakresie zarządzania ryzykiem w Programie MIECZNIK,
Jakościowa i ilościowa ocena ryzyka, w tym cykliczne prowadzenie SRA i CRA,
Planowanie wspólnie z właścicielami ryzyka sposobów ich mitygacji, a następnie zarządzanie procesem ich wdrażania,
Raportowanie statusu ryzyk do kierownictwa Programu MIECZNIK
uczestnictwo w projektach sprzedażowych realizowanych w PGZ S.A. w zakresie wsparcia finansowego,
przygotowywanie cash flow projektów, obliczanie wskaźników ich efektywności,
przygotowanie i weryfikacja schematów kalkulacyjnych projektów,
opracowywanie i weryfikacja założeń finansowych dla projektów,
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie rozliczeń projektów,
uczestnictwo w negocjacjach umów, realizowanych w tym w ramach konsorcjum, z zamawiającym,
negocjowanie warunków finansowania z instytucjami w zakresie finansowania projektów oraz przygotowywanie stosownych rekomendacji,
obsługa pozyskiwanego finansowania projektów sprzedażowych od etapu zapytania ofertowego po operacyjną obsługę pozyskanego finansowania ( w tym gwarancje, kredyty itp.)
monitorowanie realizacji projektów od strony finansowej
prowadzenie procesu wyboru dostawców dla PGZ S.A. oraz na rzecz spółek z GK PGZ S.A. w tym: bieżąca obsługa wniosków zakupowych, opracowywanie dokumentacji przetargowej, weryfikacja i wybór dostawców zgodnie z obowiązującymi procedurami
Przeprowadzanie procesu wyboru dostawców w tym: bieżąca obsługa wniosków zakupowych, konsolidacja potrzeb zakupowych, opracowywanie dokumentacji przetargowej, weryfikacja i wybór dostawców zgodnie z obowiązującymi procedurami
Sporządzanie zapytań ofertowych, analiza ofert, negocjacje cen i warunków współpracy
Opracowywanie rekomendacji wyboru dostawcy
Współpraca z Zespołem, Dostawcami oraz Klientami wewnętrznymi
Opracowywanie danych oraz raportów na potrzeby działu
aktywny udział w szkoleniach offsetowych dla projektu HWIL, oferowanych w ramach projektu;
zarządzanie i aktualizacja zasobów teleinformatycznych Laboratorium HWIL oraz przygotowywanie stosownych procedur i instrukcji;
rozwój oprogramowania symulacyjnego Laboratorium HWIL;
kaskadowanie założeń dla oprogramowania na poszczególne podsystemy;
opracowanie architektury oprogramowania symulującego system i poszczególne podsystemy ze szczególnym uwzględnieniem aspektów zachowania czasu rzeczywistego;
zdefiniowanie interfejsów pomiędzy oprogramowaniem poszczególnych podsystemów;
opracowanie algorytmów systemu i poszczególnych podsystemów we współpracy z ekspertami branżowymi;
udział w implementacji opracowywanych algorytmów w ramach wybranej architektury i założeń;
opracowanie metod integracji oprogramowania;
opracowanie planu testów cząstkowych i złożeniowych oraz nadzór nad ich przeprowadzeniem
Nadzorowanie obiegu dokumentów zawierających informacje niejawne, a w szczególności przyjmowanie, udostępnianie, wydawanie i egzekwowanie zwrotu materiałów zawierających informacje niejawne
Prowadzenie bieżącej kontroli dotyczącej postępowania z materiałami niejawnymi, które zostały udostępnione pracownikom, w celu zapewnienia przestrzegania obowiązujących przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych
Organizowanie i nadzorowanie informacji niejawnych na stanowisku systemu teleinformatycznego służącego do przetwarzania informacji niejawnych
Prowadzenie wykazu osób upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych w PGZ S.A
Zapewnienie właściwej ochrony informacji niejawnych podczas narad, odpraw i szkoleń w rejonach i pomieszczeniach, w których są one prowadzone
Uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych dokumentów normatywnych dotyczących ochrony informacji niejawnych w PGZ S.A. w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań
tworzenie pozostałych skonsolidowanych sprawozdań/informacji finansowych na potrzeby zarządu, Grupy Kapitałowej, kontrolingu, audytu oraz podmiotów zewnętrznych
stałe monitorowanie bieżących przepisów w zakresie sprawozdawczości i konsolidacji
uczestnictwo w projektach sprzedażowych realizowanych w PGZ S.A. w zakresie wsparcia finansowego,
przygotowywanie cash flow projektów, obliczanie wskaźników ich efektywności,
przygotowanie i weryfikacja schematów kalkulacyjnych projektów,
opracowywanie i weryfikacja założeń finansowych dla projektów,
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie rozliczeń projektów,
uczestnictwo w negocjacjach umów, realizowanych w tym w ramach konsorcjum, z zamawiającym,
negocjowanie warunków finansowania z instytucjami w zakresie finansowania projektów oraz przygotowywanie stosownych rekomendacji,
obsługa pozyskiwanego finansowania projektów sprzedażowych od etapu zapytania ofertowego po operacyjną obsługę pozyskanego finansowania ( w tym gwarancje, kredyty itp.)
monitorowanie realizacji projektów od strony finansowej
Tworzenie pozostałych skonsolidowanych sprawozdań/informacji finansowych na potrzeby zarządu, Grupy Kapitałowej, kontrolingu, audytu oraz podmiotów zewnętrznych
Stałe monitorowanie bieżących przepisów w zakresie sprawozdawczości i konsolidacji
opracowywanie wniosków formalnych do organów korporacyjnych PGZ S.A. w sprawach dotyczących nadzorowanych spółek w GK PGZ, w szczególności dotyczących walnych zgromadzeń i zgromadzeń wspólników
przygotowywanie projektów uchwał i protokołów walnych zgromadzeń i zgromadzeń wspólników
reprezentowanie PGZ S.A. na Walnych Zgromadzeniach, Zgromadzeniach Wspólników, Zgromadzeniach Inwestorów etc. podmiotów z udziałem PGZ S.A
prowadzenie i uczestnictwo w spotkaniach lub negocjacjach z klientami wewnętrznymi, zewnętrznymi oraz innymi interesariuszami w sprawach dotyczących nadzorowanych spółek w GK PGZ
weryfikacja i analiza dokumentów korporacyjnych i finansowych
wspieranie działań Spółki w zakresie przestrzegania ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) oraz innych przepisów i wytycznych dotyczących ochrony danych osobowych
tworzenie, przeglądy i aktualizacje dokumentacji związanej z ochroną danych osobowych,
przygotowywanie oraz opiniowanie umów powierzenia danych osobowych
analiza naruszeń ochrony danych
budowanie świadomości pracowników w zakresie ochrony danych osobowych
opiniowanie wewnętrznych regulacji w obszarze ochrony danych osobowych (m.in. polityk, procedur, instrukcji i innych)
przygotowywanie oraz okresowy przegląd obowiązków informacyjnych, klauzul zgód oraz formularzy służących do zbierania danych osobowych
prowadzenie rejestrów związanych z przetwarzaniem danych
udział w przeprowadzaniu analizy ryzyka w zakresie ochrony danych
udział w prowadzonych audytach procesów oraz systemów informatycznych Spółki, na zgodność z przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych
wsparcie merytoryczne komórek organizacyjnych Spółki w realizowanych przez nie procesach związanych z przetwarzaniem danych osobowych
sprawowanie bieżącego nadzoru nad realizacją zadań kontrolnych wykonywanych przez pozostałych członków zespołu oraz zapewnienie jakości realizowanych zadań
zapewnienie wsparcia merytorycznego dla pozostałych członków zespołu
opracowanie programu kontroli oraz pozyskiwanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia kontroli
przeprowadzanie oraz koordynacja kontroli planowych i doraźnych w zakresie działalności PGZ S.A. oraz Spółek Grupy Kapitałowej PGZ
opracowanie raportów pokontrolnych z przeprowadzonych zadań wraz z propozycją zaleceń oraz monitorowanie i ocena wykonania zaleceń pokontrolnych
identyfikacja potencjalnych obszarów do przeprowadzenia kontroli
opracowywanie projektu planów kontroli oraz współpraca z kontrolerami w Spółkach Grupy Kapitałowej PGZ
sporządzanie projektu rocznych sprawozdań z przeprowadzonych kontroli wraz z informacją o stanie realizacji zaleceń
inicjowanie rozwiązań optymalizujących wykonywanie zadań kontrolnych