Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (30)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 30 )
Pracownik Administracyjno-Biurowy
Gabriela Narutowicza 53, Sosnowiec
Wygasła: 17.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie funkcjonowaniem biura
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Organizowanie, nadzór nad obiegiem dokumentów (archiwizacja dokumentacji zarówno papierowej jak i elektronicznej)
Obsługa portalu accounting.pl (odbiór, analiza i przekazywanie do poszczególnych działów/osób korespondencji przychodzącej, bieżąca aktualizacja jej statusu)
Prowadzenie ewidencji środków trwałych i rozlicznie amortyzacji,
Prowadzenie ewidencji rozliczeń międzyokresowych kosztów i księgowanie kosztów rozlicznych w czasie,
Sporządzanie i księgowanie raportów kasy gotówkowej,
Księgowanie i uzgadnianie sald kont magazynowych,
Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
Weryfikacja i uzgadnianie sald księgi głównej związanych z w/w czynnościami,
Aktywny udział w sporządzaniu Sprawozdań Finansowych,
Przygotowanie dokumentacji związanej z rozliczaniem zakupów na potrzeby raportów dla SSE oraz raportów związanych z rozliczaniem Dotacji rządowych, unijnych i innych dofinansowań,
Przygotowywanie danych do raportów GUS i NBP, INTRASTAT w zakresie w/w czynności
Prowadzenie ewidencji środków trwałych i rozlicznie amortyzacji,
Prowadzenie ewidencji rozliczeń międzyokresowych kosztów i księgowanie kosztów rozlicznych w czasie,
Sporządzanie i księgowanie raportów kasy gotówkowej,
Wystawianie i księgowanie faktur sprzedaży i korekt faktur sprzedaży (głownie obrót towarowy krajowy i zagraniczny),
Uzgadnianie sald kont sprzedaży z rejestrem sprzedaży,
Księgowanie i uzgadnianie sald kont magazynowych,
Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
Weryfikacja i uzgadnianie sald księgi głównej związanych z w/w czynnościami,
Aktywny udział w sporządzaniu Sprawozdań Finansowych,
Przygotowanie dokumentacji związanej z rozliczaniem zakupów na potrzeby raportów dla SSE oraz raportów związanych z rozliczaniem Dotacji rządowych, unijnych i innych dofinansowań,
Przygotowywanie danych do raportów GUS i NBP, INTRASTAT w zakresie w/w czynności
Realizacja zadań określonych w przepisach prawa polskiego w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska,
Identyfikacja i wdrażanie dobrych praktyk w zakresie BHP i ochrony środowiska,
Organizowanie szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
Przygotowywanie ocen ryzyka i zagrożeń,
Nadzór i bieżąca kontrola nad poprawnością danych wprowadzanych do systemu BDO,
Wykonywanie zadań związanych z uzyskiwaniem pozwoleń, decyzji, ekspertyz i innych dokumentów warunkujących prowadzenie działalności w powierzonym obszarze,
Opracowywanie i aktualizacja zaleceń dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska,
Przeprowadzanie audytów systemów zarządzania,
Przygotowywanie i raportowanie wskaźników BHP i ochrony środowiska,
Wspieranie i zarządzanie dochodzeniami i raportowaniem w sprawie wypadków i zdarzeń potencjalnie wypadkowych,
Reprezentowanie firmy w zakresie BHP oraz ochrony środowiska przed organami administracyjnymi,
Współpraca z działem technicznym w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Organizowanie, nadzór nad obiegiem dokumentów (archiwizacja dokumentacji zarówno papierowej jak i elektronicznej)
Wprowadzanie do systemu SAP dokumentów zakupu
Prowadzenie terminarza spotkań biznesowych i zarządzanie dostępnością sal konferencyjnych
Monitorowanie płatności faktur i rozliczeń,
Obsługa portalu accounting.pl (odbiór, analiza i przekazywanie do poszczególnych działów/osób korespondencji przychodzącej, bieżąca aktualizacja jej statusu)
Monitorowanie na portalach Klienta i powiązanych wprowadzanych zmian w tym zakresie
Kompleksowa współpraca z klientami, rozpatrywanie reklamacji, mierzenie wskaźników zadowolenia
Inicjowanie działań wynikających z sytuacji jakościowej w obrębie projektu i nadzór nad ich realizacją (Action Plan)
Jakościowe zabezpieczenie procesu produkcyjnego, przekazywanie informacji od Klienta zainteresowanym działom wewnątrz organizacji
Obsługiwanie procesu reklamacji Klienta, sprawowanie nadzoru nad działaniami podjętymi w tym zakresie oraz stosownymi zapisami (m.in. Raport 8D, Plan Akcji, OPL)
Analizowanie przyczyn wad i niezgodności z wykorzystaniem standardowych narzędzi jakościowych (diagram Ishikawa, 5Why, Pareto itp.)
Opracowywanie oraz aktualizacja dokumentów jakościowych w tym aktualizacja i nadzór nad CP i FMEA
Wspieranie pracowników obszaru produkcji, udział w szkoleniach jakościowych podnoszących świadomość pracowników odnośnie wymagań Klienta
Monitorowanie na portalach Klienta i powiązanych wprowadzanych zmian w tym zakresie,
Kompleksowa współpraca z klientami, rozpatrywanie reklamacji, mierzenie wskaźników zadowolenia,
Inicjowanie działań wynikających z sytuacji jakościowej w obrębie projektu i nadzór nad ich realizacją (Action Plan),
Jakościowe zabezpieczenie procesu produkcyjnego, przekazywanie informacji od Klienta zainteresowanym działom wewnątrz organizacji,
Obsługiwanie procesu reklamacji Klienta, sprawowanie nadzoru nad działaniami podjętymi w tym zakresie oraz stosownymi zapisami (m.in. Raport 8D, Plan Akcji, OPL),
Analizowanie przyczyn wad i niezgodności z wykorzystaniem standardowych narzędzi jakościowych (diagram Ishikawa, 5Why, Pareto itp.),
Opracowywanie oraz aktualizacja dokumentów jakościowych w tym aktualizacja i nadzór nad CP i FMEA,
Wspieranie pracowników obszaru produkcji, udział w szkoleniach jakościowych podnoszących świadomość pracowników odnośnie wymagań Klienta
Analiza norm i specyfikacji technicznych klientów w zakresie badań detali i materiałów w celu określenia możliwości badawczych w laboratorium Sapa Polska lub certyfikowanych zewnętrznych Instytucjach badawczych;
Kontakt z zewnętrznymi Instytutami badawczymi w celu określenia zakresu oraz metod badawczych;
Współpraca z PM/Inżynierem jakości/Technologią/Nowymi Uruchomieniami w zakresie wykonywania badań w laboratorium dot. walidacji i rewalidacji;
Przygotowanie rocznego planu badań oraz ich przeprowadzenie zgodnie z wymaganiami klienta na oprzyrządowaniu w dyspozycji laboratorium Sapa Polska;
Opracowanie raportów/sprawozdań z przeprowadzonych badań w laboratorium;
Opracowanie i nadzorowanie harmonogramu badań w laboratorium;
Nadzór nad wyposażeniem pomiarowym (prowadzenie ewidencji i utrzymywanie sprawności; urządzeń pomiarowych, przygotowywanie instrukcji pracy);
Kontakt z dostawcami odnośnie sprzętu laboratoryjnego;
Przygotowanie corocznego planu rekwalifikacji oraz współpraca z działami w celu realizacji badań;
Udział w przygotowaniu RFQ w obszarze wyceny badań nowych projektów, zmian inżynieryjnych;
Współpraca z laboratoriami w obszarze grupy SAPA odnośnie badań laboratoryjnych;
Przygotowanie dokumentacji wewnętrznej w obszarze laboratorium
Zarządzanie systemem przyjmowania i zatwierdzania komponentów zakupowych , dokonywanie pomiarów i ocena jakościowa komponentów;
Opracowywanie i nadzorowanie aktualności dokumentacji systemu zarządzania dostawcami i - zatwierdzanie dokumentacji PPAP od dostawców;
Wystawianie i nadzorowanie reklamacji do dostawców, prowadzenie i monitorowanie miesięcznych/okresowych KPI wskaźnika dostawców;
Reprezentowania Działu Jakości w kontaktach z dostawcami w tematach związanych z jakością kupowanych przez Firmę wyrobów (komponenty buy) – dostawcy zewnętrzni + interco;
Wspieranie działów produkcji i logistyki w celu rozwiazywania bieżących problemów produkcyjnych związanych z komponentami i tworzywami (raw material);
Udział w zespołach powoływanych do rozwiązywania problemów jakościowych;
Kontakt z firmami sortującymi w razie problemów jakościowych;
Nadzorowanie kosztów jakościowych w określonym obszarze;
Sugerowanie ulepszeń związanych z bieżącym problemami za pomocą metodologii Kaizen;
Przestrzeganie wymogów systemu jakości;
Ciągłe zaznajamianie się ze standardami jakości dostaw;
Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów jakościowych;
W razie stwierdzenia zagrożenia jakościowego zatrzymanie maszyny i natychmiastowe powiadomienie przełożonego;
Reprezentowanie zakładu podczas wizyt u Dostawców oraz podczas wizyt stacjonarnych