Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Realizacja strategii komunikacji marki, planowanie działań i tworzenie kontentów, grafik, zdjęć oraz filmów znajdujących się na portalach społecznościowych (hotel oraz restauracja)
Tworzenie kreatywnych i unikatowych treści – copywriting, opracowanie spójnych przekazów marketingowo-promocyjnych
Analiza skuteczności i efektywności prowadzonych działań marketingowych
Monitorowanie działań konkurencji w internecie
Współpraca z influencerami, blogerami
Zarządzanie i optymalizacja treści na portalach pod kątem SEO
Zarządzanie lokalną stroną internetową
Obsługa bieżących zadań PR (współpraca z prasą itp.)
Realizacja strategii komunikacji marki, planowanie działań i tworzenie kontentów, grafik, zdjęć oraz filmów znajdujących się na portalach społecznościowych (hotel oraz restauracja)
Tworzenie kreatywnych i unikatowych treści – copywriting, opracowanie spójnych przekazów marketingowo-promocyjnych
Analiza skuteczności i efektywności prowadzonych działań marketingowych
Monitorowanie działań konkurencji w internecie
Współpraca z influencerami, blogerami
Zarządzanie i optymalizacja treści na portalach pod kątem SEO
Zarządzanie lokalną stroną internetową
Obsługa bieżących zadań PR (współpraca z prasą itp.)
Koordynacja zapytań dotyczących sal konferencyjnych, życzeń gości dotyczących napojów i menu, wyposażenia multimedialnego itp. oraz finalizowanie procesu kontraktowego
Koordynacja wynajmu pokoi oraz powierzchni konferencyjno-bankietowo-restauracyjnej w oparciu o ustalone procedury
Realizacja kontraktu poprzez przygotowanie zamówień bankietowych BEO oraz dystrybucję do właściwych działów w hotelu i późniejszą ich aktualizację w razie konieczności
Prezentowanie hotelu i jego usług podczas bezpośrednich wizytacji klientów
Udział w wydarzeniach branżowych oraz spotkaniach z klientami
Bieżące wsparcie kierownika i pozostałych pracowników Działu Sprzedaży
Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i mailowych oraz przygotowywanie ofert pobytowych dla gości indywidualnych
Udzielanie informacji o ofercie hotelu i dostępnych usługach hotelowych
Zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych przez Dział Rezerwacji oraz budowanie długofalowych relacji z gośćmi hotelu
Ścisła współpraca z innymi działami hotelowymi
Rozliczanie prowizji w systemie CTAC oraz przygotowanie codziennych raportów
Odpowiedzialność za właściwe, sprawne i profesjonalne działanie Rezerwacji w zakresie obsługi gości - zgodnie ze standardami sieci Marriott International
Wsparcie Kierownika ds. Zarządzania Przychodami w organizacji pracy Działu Rezerwacji i w codziennej pracy
Udział w rekrutacji i szkoleniach nowo przyjętych pracowników
Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i mailowych
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z gośćmi, dbałość o wysoki standard obsługi gości oraz o wizerunek hotelu
Poprawne wprowadzanie rezerwacji do wewnętrznego systemu rezerwacyjnego MARSHA (znajomość Marriott's Automated Reservation System for Hotel Accommodations będzie dodatkowym atutem)
Przygotowywanie ofert pobytowych dla gości indywidualnych
Udzielanie informacji o ofercie hotelu i dostępnych usługach hotelowych
Ścisła współpraca z innymi działami hotelowymi
Rozliczanie prowizji w systemie CTAC oraz przygotowanie codziennych raportów (raport no-show, raport anulacji itp.)
samodzielna obsługa kadrowa zleceniobiorców i pracowników hotelu
rozliczanie czasu pracy, w tym nadzór nad ewidencją czasu pracy i monitorowanie absencji
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, kontrola uprawnień pracowniczych - szkolenia bhp, badania medycyny pracy, upoważnienia zw. z RODO
obsługa benefitów pozapłacowych oraz programu PPK
przygotowanie danych do naliczania wynagrodzeń, wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego
koordynowanie procesów rekrutacyjnych (publikowanie ogłoszeń, przygotowanie ofert pracy, kierowanie na badania wstępne, organizacja szkoleń bhp, przygotowanie dokumentów) oraz organizacja procesu adaptacyjnego dla nowych pracowników hotelu, w tym prowadzenie szkolenia wprowadzającego
zarządzanie mieniem powierzanym pracownikom - telefony służbowe, laptopy, karty dostępowe, szafki pracownicze, pozostałe dostępy związane ze stanowiskiem
stały kontakt z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi związane z obszarem RODO oraz BHP w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania hotelu zgodnie z aktualnymi przepisami
przygotowywanie zestawień na potrzeby GUS, PFRON
aktualizacja wewnątrzzakładowych aktów prawa pracy takich jak regulaminy, zarządzenia, obwieszczenia oraz nadzorowanie procesu ich wprowadzania w porozumieniu z kancelarią prawną
koordynowanie sieciowych programów szkoleniowych dla pracowników hotelu oraz inicjatyw z zakresu CSR i innych wydarzeń dla pracowników
Przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i mailowych
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z gośćmi, dbałość o wysoki standard obsługi gości oraz o wizerunek hotelu
Poprawne wprowadzanie rezerwacji indywidualnych oraz grupowych do wewnętrznego systemu rezerwacyjnego MARSHA (znajomość Marriott's Automated Reservation System for Hotel Accommodations będzie dodatkowym atutem)
Przygotowywanie ofert pobytowych dla gości indywidualnych
Udzielanie informacji o ofercie hotelu i dostępnych usługach hotelowych
Ścisła współpraca z innymi działami hotelowymi
Rozliczanie prowizji w systemie CTAC oraz przygotowanie codziennych raportów ( raport no-show, raport anulacji itp.)