Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (24)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 24 )
Key Account Manager
Generała Władysława Sikorskiego 26, Stare Miasto, Wrocław
Wygasła: 29.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
Aktywne identyfikowanie wyzwań biznesowych oraz szans po stronie Klienta w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw (od 300 do 1500 użytkowników biurowych)
Kreowanie wizji rozwiązania problemów biznesowych oraz wykorzystania szans z wykorzystaniem produktów i usług oferowanych przez firmę
Ustalanie oraz zrozumienie kryteriów decyzji zakupowych oraz procesu zakupowego po stronie Klienta
Przyjęcie odpowiedzialności za realizację procesu sprzedaży oraz adekwatne angażowanie członków zespołu (Presales, dział prawny, itp.) w zależności od etapu procesu sprzedaży
Identyfikacja obiekcji Klienta, ich mitygacja oraz przedstawianie wyróżników oferty firmy
Samodzielne generowanie szans sprzedażowych
Praca z leadami pozyskanymi przez firmę (działania marketingowe, Partnerzy)
Budowanie efektywnych relacji z Klientami oraz Partnerami Biznesowymi
Raportowanie sprzedaży i prognozowanie
Realizacja planów sprzedażowych oraz ustalonych KPI
Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem
Systematyczne podnoszenie umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych i komunikacyjnych
Aktywne identyfikowanie wyzwań biznesowych oraz szans po stronie Klienta w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw (od 300 do 1500 użytkowników biurowych)
Kreowanie wizji rozwiązania problemów biznesowych oraz wykorzystania szans z wykorzystaniem produktów i usług oferowanych przez firmę
Ustalanie oraz zrozumienie kryteriów decyzji zakupowych oraz procesu zakupowego po stronie Klienta
Przyjęcie odpowiedzialności za realizację procesu sprzedaży oraz adekwatne angażowanie członków zespołu (Presales, dział prawny, itp.) w zależności od etapu procesu sprzedaży
Identyfikacja obiekcji Klienta, ich mitygacja oraz przedstawianie wyróżników oferty firmy
Samodzielne generowanie szans sprzedażowych
Praca z leadami pozyskanymi przez firmę (działania marketingowe, Partnerzy)
Budowanie efektywnych relacji z Klientami oraz Partnerami Biznesowymi
Raportowanie sprzedaży i prognozowanie
Realizacja planów sprzedażowych oraz ustalonych KPI
Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem
Systematyczne podnoszenie umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych i komunikacyjnych
Aktywne identyfikowanie wyzwań biznesowych oraz szans po stronie Klienta w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw (od 300 do 1500 użytkowników biurowych)
Kreowanie wizji rozwiązania problemów biznesowych oraz wykorzystania szans z wykorzystaniem produktów i usług oferowanych przez firmę
Ustalanie oraz zrozumienie kryteriów decyzji zakupowych oraz procesu zakupowego po stronie Klienta
Przyjęcie odpowiedzialności za realizację procesu sprzedaży oraz adekwatne angażowanie członków zespołu (Presales, dział prawny, itp.) w zależności od etapu procesu sprzedaży
Identyfikacja obiekcji Klienta, ich mitygacja oraz przedstawianie wyróżników oferty firmy
Samodzielne generowanie szans sprzedażowych
Praca z leadami pozyskanymi przez firmę (działania marketingowe, Partnerzy)
Budowanie efektywnych relacji z Klientami oraz Partnerami Biznesowymi
Raportowanie sprzedaży i prognozowanie
Realizacja planów sprzedażowych oraz ustalonych KPI
Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem
Systematyczne podnoszenie umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych i komunikacyjnych
Przygotowanie wniosków i dokumentów rejestrowych spółki
Prowadzenie rejestrów zabezpieczeń bankowych i leasingowych
Wykonywanie czynności finansowych związanych z rozliczeniem zakończonych leasingów
Przygotowanie zapytań i zestawienia ofert w zakresie ubezpieczeń majątkowych oraz gwarancji ubezpieczeniowych
Prowadzenie czynności związanych ze zgłoszeniem oraz realizacją odszkodowań w zakresie majątku firmy
Wysyłka monitów do klientów z zaległościami
Wystawianie i wysyłka faktur sprzedażowych do klientów
Przekazywanie na żądanie Zarządu informacji o wysokości sald na rachunkach bankowych, w tym także rachunkach instytucji parabankowych oraz rozliczeń w zakresie zrealizowanych przelewów, stanu zobowiązań i należności z kontrahentami oraz pracownikami spółki
Aktywne identyfikowanie wyzwań biznesowych oraz szans po stronie Klienta w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw (od 300 do 1500 użytkowników biurowych)
Kreowanie wizji rozwiązania problemów biznesowych oraz wykorzystania szans z wykorzystaniem produktów i usług oferowanych przez firmę
Ustalanie oraz zrozumienie kryteriów decyzji zakupowych oraz procesu zakupowego po stronie Klienta
Przyjęcie odpowiedzialności za realizację procesu sprzedaży oraz adekwatne angażowanie członków zespołu (Presales, dział prawny, itp.) w zależności od etapu procesu sprzedaży
Identyfikacja obiekcji Klienta, ich mitygacja oraz przedstawianie wyróżników oferty firmy
Samodzielne generowanie szans sprzedażowych
Praca z leadami pozyskanymi przez firmę (działania marketingowe, Partnerzy)
Budowanie efektywnych relacji z Klientami oraz Partnerami Biznesowymi
Raportowanie sprzedaży i prognozowanie
Realizacja planów sprzedażowych oraz ustalonych KPI
Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem
Systematyczne podnoszenie umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych i komunikacyjnych
Aktywne identyfikowanie wyzwań biznesowych oraz szans po stronie Klienta w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw (od 300 do 1500 użytkowników biurowych)
Kreowanie wizji rozwiązania problemów biznesowych oraz wykorzystania szans z wykorzystaniem produktów i usług oferowanych przez firmę
Ustalanie oraz zrozumienie kryteriów decyzji zakupowych oraz procesu zakupowego po stronie Klienta
Przyjęcie odpowiedzialności za realizację procesu sprzedaży oraz adekwatne angażowanie członków zespołu (Presales, dział prawny, itp.) w zależności od etapu procesu sprzedaży
Identyfikacja obiekcji Klienta, ich mitygacja oraz przedstawianie wyróżników oferty firmy
Samodzielne generowanie szans sprzedażowych
Praca z leadami pozyskanymi przez firmę (działania marketingowe, Partnerzy)
Budowanie efektywnych relacji z Klientami oraz Partnerami Biznesowymi
Raportowanie sprzedaży i prognozowanie
Realizacja planów sprzedażowych oraz ustalonych KPI
Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem
Systematyczne podnoszenie umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych i komunikacyjnych
Aktywne identyfikowanie wyzwań biznesowych oraz szans po stronie Klienta w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw (od 300 do 1500 użytkowników biurowych)
Kreowanie wizji rozwiązania problemów biznesowych oraz wykorzystania szans z wykorzystaniem produktów i usług oferowanych przez firmę
Ustalanie oraz zrozumienie kryteriów decyzji zakupowych oraz procesu zakupowego po stronie Klienta
Przyjęcie odpowiedzialności za realizację procesu sprzedaży oraz adekwatne angażowanie członków zespołu (Presales, dział prawny, itp.) w zależności od etapu procesu sprzedaży
Identyfikacja obiekcji Klienta, ich mitygacja oraz przedstawianie wyróżników oferty firmy
Samodzielne generowanie szans sprzedażowych
Praca z leadami pozyskanymi przez firmę (działania marketingowe, Partnerzy)
Budowanie efektywnych relacji z Klientami oraz Partnerami Biznesowymi
Raportowanie sprzedaży i prognozowanie
Realizacja planów sprzedażowych oraz ustalonych KPI
Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem
Systematyczne podnoszenie umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych i komunikacyjnych
Aktywne identyfikowanie wyzwań biznesowych oraz szans po stronie Klienta Enterprise (powyżej 1500 użytkowników biurowych)
Kreowanie wizji rozwiązania problemów biznesowych oraz wykorzystania szans z wykorzystaniem produktów i usług oferowanych przez firmę
Ustalanie oraz zrozumienie kryteriów decyzji zakupowych oraz procesu zakupowego po stronie Klienta
Przyjęcie odpowiedzialności za realizację procesu sprzedaży oraz adekwatne angażowanie członków zespołu (Presales, dział prawny, itp.) w zależności od etapu procesu sprzedaży
Identyfikacja obiekcji Klienta, ich mitygacja oraz przedstawianie wyróżników oferty firmy
Konstrukcja oraz efektywna prezentacja ‘Solution Business Case’ do C-level
Samodzielne generowanie szans sprzedażowych
Praca z leadami pozyskanymi przez firmę (działania marketingowe, Partnerzy)
Budowanie efektywnych relacji z Klientami oraz Partnerami Biznesowymi
Realizacja planów sprzedażowych oraz ustalonych KPI
Systematyczne podnoszenie umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych i komunikacyjnych
Proaktywne zdobywanie wiedzy branżowej oraz rozwijanie własnych kompetencji doradczych
Proaktywne zdobywanie wiedzy o ekosystemie technologicznym oraz partnerskim klientów zarządzanych
Skrupulatne utrzymanie danych w CRM oraz strategicznych planów działań u klientów zarządzanych (MEDDIC)
Prowadzenie i aktualizacja ewidencji sprzętu i oprogramowania,
Przygotowywanie stanowisk komputerowych i sprzętu dla nowych pracowników i współpracowników,
Świadczenie pomocy technicznej pracownikom w zakresie rozwiązywania zgłaszanych problemów związanych z działaniem sprzętu komputerowego, systemów i funkcjonujących aplikacji,
Planowanie i dokonywanie zakupu sprzętu, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych, zgodnie z zapotrzebowaniem,
Wsparcie w administrowaniu siecią i serwerami,
Wsparcie w administrowaniu środowiskiem Office 365,
Wsparcie w administrowaniu środowiskiem Azure,
Dbałość o wysoki poziom obsługi użytkowników w zakresie świadczonej pomocy,
Przygotowanie wniosków i dokumentów rejestrowych spółki
Prowadzenie rejestrów zabezpieczeń bankowych i leasingowych
Wykonywanie czynności finansowych związanych z rozliczeniem zakończonych leasingów
Przygotowanie zapytań i zestawienia ofert w zakresie ubezpieczeń majątkowych oraz gwarancji ubezpieczeniowych
Prowadzenie czynności związanych ze zgłoszeniem oraz realizacją odszkodowań w zakresie majątku firmy
Wysyłka monitów do klientów z zaległościami
Wystawianie i wysyłka faktur sprzedażowych do klientów
Przekazywanie na żądanie Zarządu informacji o wysokości sald na rachunkach bankowych, w tym także rachunkach instytucji parabankowych oraz rozliczeń w zakresie zrealizowanych przelewów, stanu zobowiązań i należności z kontrahentami oraz pracownikami spółki
Prowadzenie kasy spółki
Zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Prowadzenie spraw urzędowych, spraw związanych z PPK
Aktywne identyfikowanie wyzwań biznesowych oraz szans po stronie Klienta w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw (od 300 do 1500 użytkowników biurowych)
Kreowanie wizji rozwiązania problemów biznesowych oraz wykorzystania szans z wykorzystaniem produktów i usług oferowanych przez firmę
Ustalanie oraz zrozumienie kryteriów decyzji zakupowych oraz procesu zakupowego po stronie Klienta
Przyjęcie odpowiedzialności za realizację procesu sprzedaży oraz adekwatne angażowanie członków zespołu (Presales, dział prawny, itp.) w zależności od etapu procesu sprzedaży
Identyfikacja obiekcji Klienta, ich mitygacja oraz przedstawianie wyróżników oferty firmy
Samodzielne generowanie szans sprzedażowych
Praca z leadami pozyskanymi przez firmę (działania marketingowe, Partnerzy)
Budowanie efektywnych relacji z Klientami oraz Partnerami Biznesowymi
Raportowanie sprzedaży i prognozowanie
Realizacja planów sprzedażowych oraz ustalonych KPI
Dzielenie się wiedzą i doświadczeniem
Systematyczne podnoszenie umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych i komunikacyjnych