Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Opracowywanie, uzyskiwanie akceptacji i realizacja strategii handlowej spółki dla poszczególnych przetargów,
Pozyskiwanie zamówień i nowych klientów dla firmy,
Określanie warunków handlowych i składanie ofert handlowych do klientów i na przetargi,
Pomoc w przygotowywaniu raportów dotyczącej działalności handlowej spółki,
Czynny udział w procesie przygotowywania ofert dla klientów sektora publicznego oraz prywatnego w zakresie urządzeń/systemów automatyki kolejowej,
Pełnienie roli Capture Leadera, zgodnie z wewnętrznym systemem zarządzania w grupie: począwszy od rozpoczęcia procesu, aż po uzyskanie zgody na podpisanie umowy,
Współpraca z działami uczestniczącymi w organizacji i realizacji strategii handlowej firmy (m.in. prawny, finansowy, zakupów) oraz podmiotami zewnętrznymi niezbędnymi do przygotowania oferty, uwzględniająca wymagania klienta,
Realizacja i koordynacja procesu certyfikacji nowych systemów i urządzeń Thales – w szczególności uzyskiwanie świadectw dopuszczenia do eksploatacji typu, zezwoleń i certyfikatów;
Zarządzanie procesem oceny zgodności w tym opracowanie Deklaracji Zgodności oraz Deklaracji Zgodności z Typem
Współpraca z zagranicznymi ośrodkami kompetencyjnymi Thales w zakresie oferowanych produktów;
Współpraca z Działem Rozwoju Produktu w zakresie technicznego przygotowania produktów na polski rynek;
Udział w procesie dopuszczenia urządzeń i odpowiedzialność za opracowanie strategi dopuszczenia
Współpraca z jednostkami badawczymi, UTK oraz przedstawicielami PKP PLK S.A. w zakresie misji i celów stanowiska
Współpraca i wsparcie Kierownika ds. Certyfikacji w realizacji zadań związanych z certyfikacją i dopuszczeniem
Zarządzanie pakietem roboczym (WP) dotyczącym certyfikacji i dopuszczenia na projekcie w strukturze WBS
Administrowanie zadaniami i procesami w systemach informatycznych dla HR (m.in. Workday),
Koordynację spraw kadrowo-płacowych w spółce, we współpracy z firmą outsourcingową, a w tym: gromadzenie, weryfikacja i przekazywanie danych niezbędnych do wypłaty wynagrodzenia, benefitów i innych świadczeń dla pracowników i osób na kontraktach cywilnoprawnych,
Nadzór nad dokumentacją personalną,
Nadzór nad ewidencją i rozliczaniem czasu pracy, urlopów oraz zwolnień lekarskich
Wspieranie kadry zarządzającej w zakresie podejmowania kluczowych decyzji dotyczących m.in. zarządzania czasem pracy oraz innych kwestii związanych z stosowaniem przepisów prawa pracy
Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu Prawa Pracy,
Wdrażanie i obsługa narzędzi wspomagających procesy HR,
Pełnienie roli HR Partnera dla menedżerów oraz ich zespołów, poprzez codzienne wparcie ich w procesach HR, w tym dotyczących poprawy relacji w pracy, wsparcia strategii i zwiększenia zaangażowania, produktywności, retencji itp.,
Administrowanie zadaniami i procesami w systemach informatycznych dla HR (m.in. Workday)
Odpowiedzialność za bieżące aktualizowanie i utrzymywanie danych pracowników w systemach informatycznych HR (m.in. Workday),
Wsparcie pracowników i menedżerów przy rocznych procesach HR m.in: performance review, exit interview, objective setting, check-in, w tym w szczególności komunikowanie, Monitorowanie realizacji, wsparcie pracowników i menedżerów w systemach informatycznym (Workday),
Wypracowanie z menedżerem propozycji warunków zmian w zakresie np. awansów, przesunięć, wynagrodzeń,
Koordynowanie przygotowania umów/aneksów dla pracowników we współpracy z dostawcą usług kadrowo-płacowych,
Raportowanie wskaźników HR (Zatrudnienie, absencje, fluktuacje i inne),
Współpraca z Zespołami Projektowymi we wszystkich aspektach realizacji inwestycji w ramach zapewnienia jakości
Współpraca z komórkami organizacyjnymi / właścicielami procesów w obszarze definiowania i weryfikacji wymagań jakościowych i niezawodności oferowanych produktów lub usług
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych
Wsparcie w organizowaniu i koordynowaniu prac związanych z wdrażaniem, realizacją i dokumentowaniem systemów zarządzania jakością
Opracowywanie, aktualizacja, dystrybucja i przechowywanie dokumentacji systemu w zakresie zapewnienia jakości
Realizacja i koordynacja procesu certyfikacji nowych systemów i urządzeń Thales – w szczególności uzyskiwanie świadectw dopuszczenia do eksploatacji typu, zezwoleń i certyfikatów;
Zarządzanie procesem oceny zgodności w tym opracowanie Deklaracji Zgodności oraz Deklaracji Zgodności z Typem
Współpraca z zagranicznymi ośrodkami kompetencyjnymi Thales w zakresie oferowanych produktów;
Współpraca z Działem Rozwoju Produktu w zakresie technicznego przygotowania produktów na polski rynek;
Udział w procesie dopuszczenia urządzeń i odpowiedzialność za opracowanie strategi dopuszczenia
Współpraca z jednostkami badawczymi, UTK oraz przedstawicielami PKP PLK S.A. w zakresie misji i celów stanowiska
Współpraca i wsparcie Kierownika ds. Certyfikacji w realizacji zadań związanych z certyfikacją i dopuszczeniem
Zarządzanie pakietem roboczym (WP) dotyczącym certyfikacji i dopuszczenia na projekcie w strukturze WBS
Współpraca z Zespołami Projektowymi we wszystkich aspektach realizacji inwestycji w ramach zapewnienia jakości
Współpraca z komórkami organizacyjnymi / właścicielami procesów w obszarze definiowania i weryfikacji wymagań jakościowych i niezawodności oferowanych produktów lub usług
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych
Wsparcie w organizowaniu i koordynowaniu prac związanych z wdrażaniem, realizacją i dokumentowaniem systemów zarządzania jakością
Opracowywanie, aktualizacja, dystrybucja i przechowywanie dokumentacji systemu w zakresie zapewnienia jakości
Realizacja i koordynacja procesu certyfikacji nowych systemów i urządzeń Thales – w szczególności uzyskiwanie świadectw dopuszczenia do eksploatacji typu, zezwoleń i certyfikatów;
Zarządzanie procesem oceny zgodności w tym opracowanie Deklaracji Zgodności oraz Deklaracji Zgodności z Typem
Współpraca z zagranicznymi ośrodkami kompetencyjnymi Thales w zakresie oferowanych produktów;
Współpraca z Działem Rozwoju Produktu w zakresie technicznego przygotowania produktów na polski rynek;
Udział w procesie dopuszczenia urządzeń i odpowiedzialność za opracowanie strategi dopuszczenia
Współpraca z jednostkami badawczymi, UTK oraz przedstawicielami PKP PLK S.A. w zakresie misji i celów stanowiska
Współpraca i wsparcie Kierownika ds. Certyfikacji w realizacji zadań związanych z certyfikacją i dopuszczeniem
Zarządzanie pakietem roboczym (WP) dotyczącym certyfikacji i dopuszczenia na projekcie w strukturze WBS
Bieżące wsparcie Zarządu Spółki w organizacji pracy i spotkań służbowych poprzez realizację następujących zadań:
Prowadzenie kalendarza Zarządu,
Organizacja krajowych i zagranicznych wyjazdów oraz dokonywanie rozliczeń wydatków służbowych Zarządu,
Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych,
Organizacja procesu obiegu dokumentów i prowadzenie odpowiednich rejestrów,
Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej Prezesa Zarządu,
Nadawanie i przyjmowanie faksów, skanowanie, kserowanie i kompletowanie dokumentacji,
Sporządzanie projektów pism, sprawozdań, prezentacji, materiałów informacyjnych,
Weryfikacja projektów, dystrybucja i prowadzenie rejestru Zarządzeń Dyrektora Generalnego,
Koordynacja działań w zakresie zlecenia tłumaczeń,
Pomoc w zakresie organizacji spotkań wewnętrzych i zewnętrznych spotkań Zarządu,
Zapewnienie zaopatrzenia biurowego dla Zarządu,
Zapewnienie sprawnej obsługi techniczno organizacyjnej spotkań dla Zarządu (w tym organizacja poczęstunków, organizacja wideokonferencji etc.) oraz prowadzenie notatek ze spotkań
Dbałość o estetykę pomieszczeń Zarządu oraz zaplecza socjalnego,
Współpraca z pozostałymi działami w Spółce oraz jednostkami organizacyjnymi Grupy Thales,
Pomoc w zakresie organizacji spotkań służbowych, spotkań okolicznościowych, targów branżowych,
Wykonywanie innych zadań związanych z obsługą Zarządu lub zleconych przez Członków Zarządu i Prokurentów Spółki
Dyrektor Bezpieczeństwa Technicznego (Branża Kolejowa)
gen. Józefa Zajączka 9, Żoliborz, Warszawa
Wygasła: 14.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
Dyrektor Bezpieczeństwa Technicznego odpowiada za zarządzanie obszarem bezpieczeństwa technicznego w rozumieniu norm i standardów dla produktów i usług związanych ze sterowaniem ruchem kolejowym (SRK) w tym:
Realizacja i koordynacja procesu certyfikacji nowych systemów i urządzeń Thales – w szczególności uzyskiwanie świadectw dopuszczenia do eksploatacji typu, zezwoleń i certyfikatów;
Zarządzanie procesem oceny zgodności w tym opracowanie Deklaracji Zgodności oraz Deklaracji Zgodności z Typem
Współpraca z zagranicznymi ośrodkami kompetencyjnymi Thales w zakresie oferowanych produktów;
Współpraca z Działem Rozwoju Produktu w zakresie technicznego przygotowania produktów na polski rynek;
Udział w procesie dopuszczenia urządzeń i odpowiedzialność za opracowanie strategi dopuszczenia
Współpraca z jednostkami badawczymi, UTK oraz przedstawicielami PKP PLK S.A. w zakresie misji i celów stanowiska
Współpraca i wsparcie Kierownika ds. Certyfikacji w realizacji zadań związanych z certyfikacją i dopuszczeniem
Zarządzanie pakietem roboczym (WP) dotyczącym certyfikacji i dopuszczenia na projekcie w strukturze WBS
Bieżące wsparcie Zarządu Spółki w organizacji pracy i spotkań służbowych poprzez realizację następujących zadań:
Prowadzenie kalendarza Zarządu,
Organizacja krajowych i zagranicznych wyjazdów oraz dokonywanie rozliczeń wydatków służbowych Zarządu,
Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych,
Organizacja procesu obiegu dokumentów i prowadzenie odpowiednich rejestrów,
Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej Prezesa Zarządu,
Nadawanie i przyjmowanie faksów, skanowanie, kserowanie i kompletowanie dokumentacji,
Sporządzanie projektów pism, sprawozdań, prezentacji, materiałów informacyjnych,
Weryfikacja projektów, dystrybucja i prowadzenie rejestru Zarządzeń Dyrektora Generalnego,
Koordynacja działań w zakresie zlecenia tłumaczeń,
Pomoc w zakresie organizacji spotkań wewnętrzych i zewnętrznych spotkań Zarządu,
Zapewnienie zaopatrzenia biurowego dla Zarządu,
Zapewnienie sprawnej obsługi techniczno organizacyjnej spotkań dla Zarządu (w tym organizacja poczęstunków, organizacja wideokonferencji etc.) oraz prowadzenie notatek ze spotkań
Dbałość o estetykę pomieszczeń Zarządu oraz zaplecza socjalnego,
Współpraca z pozostałymi działami w Spółce oraz jednostkami organizacyjnymi Grupy Thales,
Pomoc w zakresie organizacji spotkań służbowych, spotkań okolicznościowych, targów branżowych,
Wykonywanie innych zadań związanych z obsługą Zarządu lub zleconych przez Członków Zarządu i Prokurentów Spółki
Koordynacja i nadzór nad realizacją działań związanych z zarządzaniem konfiguracją w ramach zespołów realizujących projekty inwestycyjne
Administracja systemem typu PLM/PDM (Product Life-Cycle Management/Product Data Management)
Współpraca z wszystkimi interesariuszami, w szczególności z Kierownikiem Projektu i Kierownikiem ds. Inżynierii Systemów w celu realizacji procesu zarządzania konfiguracją (tj. organizowania i udostępniania danych związanych z produktami/systemami; zapewniając ich standaryzację oraz jednoznaczny opis umożliwiający szybki dostęp, eliminujący pomyłki wynikające z obecności wielu wersji; określanie statusu poszczególnych danych wraz z regulacją uprawnień dostępu do nich poszczególnym członkom zespołu; tworzenie workflow dla obiegu danych)
Współpraca z Zespołami Projektowymi we wszystkich aspektach realizacji inwestycji w ramach zapewnienia jakości
Współpraca z komórkami organizacyjnymi / właścicielami procesów w obszarze definiowania i weryfikacji wymagań jakościowych i niezawodności oferowanych produktów lub usług
Przeprowadzanie audytów wewnętrznych
Wsparcie w organizowaniu i koordynowaniu prac związanych z wdrażaniem, realizacją i dokumentowaniem systemów zarządzania jakością
Opracowywanie, aktualizacja, dystrybucja i przechowywanie dokumentacji systemu w zakresie zapewnienia jakości
Raportowanie i udział w spotkaniach projektów/programów
Organizacja spotkań w celu rozpoznanie błędów (uczestniczyć powinni SEM, PDA oraz liderzy CAE HW i SW) z zaplanowaniem odpowiednich działań korygujących
Koordynacja i nadzór nad realizacją działań związanych z zarządzaniem konfiguracją w ramach zespołów realizujących projekty inwestycyjne
Administracja systemem typu PLM/PDM (Product Life-Cycle Management/Product Data Management)
Współpraca z wszystkimi interesariuszami, w szczególności z Kierownikiem Projektu i Kierownikiem ds. Inżynierii Systemów w celu realizacji procesu zarządzania konfiguracją (tj. organizowania i udostępniania danych związanych z produktami/systemami; zapewniając ich standaryzację oraz jednoznaczny opis umożliwiający szybki dostęp, eliminujący pomyłki wynikające z obecności wielu wersji; określanie statusu poszczególnych danych wraz z regulacją uprawnień dostępu do nich poszczególnym członkom zespołu; tworzenie workflow dla obiegu danych)
Raportowanie i udział w spotkaniach projektów/programów
Organizacja spotkań w celu rozpoznanie błędów (uczestniczyć powinni SEM, PDA oraz liderzy CAE HW i SW) z zaplanowaniem odpowiednich działań korygujących
Koordynacja i nadzór nad realizacją działań związanych z zarządzaniem konfiguracją w ramach zespołów realizujących projekty inwestycyjne
Administracja systemem typu PLM/PDM (Product Life-Cycle Management/Product Data Management)
Współpraca z wszystkimi interesariuszami, w szczególności z Kierownikiem Projektu i Kierownikiem ds. Inżynierii Systemów w celu realizacji procesu zarządzania konfiguracją (tj. organizowania i udostępniania danych związanych z produktami/systemami; zapewniając ich standaryzację oraz jednoznaczny opis umożliwiający szybki dostęp, eliminujący pomyłki wynikające z obecności wielu wersji; określanie statusu poszczególnych danych wraz z regulacją uprawnień dostępu do nich poszczególnym członkom zespołu; tworzenie workflow dla obiegu danych)
Wsparcie techniczne działu handlowego firmy w zakresie analizy dokumentacji przetargowej, specyfikacji produktowej oraz uzgodnień konfiguracji systemowej dla ofert;
Analiza dokumentacji przetargowych;
Współpraca z zagranicznymi ośrodkami kompetencyjnymi Thales w zakresie przygotowywania ofert;
Czynny udział w procesie przygotowania ofert (współpraca z kosztorysantami);
Reprezentowanie firmy na targach, seminariach, spotkaniach z klientem;
Odpowiedzialność za techniczną stronę przygotowywania ofert oraz pozyskiwanie nowych kontraktów
Wsparcie Kierownika ds. Wsparcia Sprzedaży w realizacji zadań w następujących obszarach:
Przygotowywanie dokumentów w postępowaniach przetargowych: weryfikacja wymagań, przygotowywanie list i wzorów dokumentów, pozyskiwanie dokumentów w odpowiednim terminie, przygotowywanie kompletnych ofert i wniosków - samodzielnie
Kontakt z przedstawicielami Zamawiającego oraz innych spółek działających na rynku, w kontekście postępowań przetargowych
Kontakt z podmiotami zagranicznymi (w tym z Grupy Thales), w kontekście postępowań przetargowych oraz raportowania
Analiza dokumentów składanych w przetargach, ze szczególnym uwzględnieniem zgodności z podstawą prawną postępowania oraz wymogami formalnymi SWZ
Aktualizowanie i rozwijanie prowadzonych baz danych (oferty, korespondencja, referencje, personel, etc.)
Monitorowanie ważności dokumentów formalnych spółki oraz pozyskiwanie ich z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym
Pomoc w przygotowywaniu raportów dotyczącej działalności handlowej spółki
Przygotowywanie dokumentów związanych z procedurami Grupy
Współtworzenie dokumentów niezbędnych przy korzystaniu ze środków ochrony prawnej (m.in. odwołania, pisma procesowe, itp.)
Wykonywanie tłumaczeń dokumentów (języki: polski oraz angielski)
Wyszukiwanie postępowań przetargowych oraz analiza pod kątem portfolio produktowego spółki
Udzielanie bieżącego wsparcia wszystkim działom w spółce, w zakresie Wsparcia Sprzedaży
Inne zadanie związane z działalnością w zakresie Wsparcia Sprzedaży
Twoja praca będzie wpływała na komfort i bezpieczeństwo zatrudnienia w naszej firmie oraz warunki do tego, aby pozostali pracownicy mogli w pełni poświęcić się swoim zadaniom. W szczególności Twoje obowiązki będą obejmowały:
Koordynację spraw kadrowo-płacowych w spółce, we współpracy z firmą outsourcingową, a w tym: gromadzenie, weryfikacja i przekazywanie danych niezbędnych do wypłaty wynagrodzenia, benefitów i innych świadczeń dla pracowników i osób na kontraktach cywilnoprawnych,
Nadzór nad dokumentacją personalną
Ewidencja i aktualizacja danych pracowników w systemach informatycznych
Nadzór nad ewidencją i rozliczaniem czasu pracy, urlopów oraz zwolnień lekarskich
Współuczestnictwo w procesie przeglądu wynagrodzeń i budżetowania
Koordynacja procesu zatrudnienia cudzoziemców w Polsce oraz oddelegowania pracowników polskich do innych oddziałów firmy poza granicami Polski
Przygotowywanie i opracowywanie określonych raportów kadrowo-płacowych
Wspieranie kadry zarządzającej w zakresie podejmowania kluczowych decyzji dotyczących m.in. zarządzania czasem pracy oraz innych kwestii związanych z stosowaniem przepisów prawa pracy
Wdrażanie i obsługa narzędzi wspomagających procesy HR,
Wsparcie organizacji ofertowej w zakresie preselekcji dostawców podczas fazy przetargowej,
Wsparcie organizacji projektowej w zakresie zakupu najistotniejszych, i/lub krytycznych materiałów i usług,
Tworzenia planów zakupowych oraz analiza potrzeb projektowych,
Planowanie zakupów o strategicznym znaczeniu dla realizacji projektu,
Raportowanie o powstałych ryzykach i potencjalnych opóźnieniach,
Koordynacja przepływu informacji pomiędzy organizacją Ofertową, Projektową oraz Zakupową, poprzez kierowanie strumieni informacji (zapytania ofertowe, zapotrzebowania projektowe itp.) do właściwych Kupców Branżowych oraz zwrotne przekazywanie informacji, o otrzymanych ofertach handlowych,
Terminowe przygotowywanie planów, rozliczeń i raportów