Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
- kontakt bezpośredni z dostawcami, w tym zagranicznymi
- obsługa sklepu internetowego
Zakres zadań obejmuje zadania wykonywane w dziale. Pracę dzielimy między sobą w zależności od predyspozycji, doświadczenia i zasobów czasowych poszczególnych osób
W SZCZEGÓŁACH:
SPRZEDAŻ NARZĘDZI DO DREWNA
Nasi klienci to głównie zakłady przemysłu drzewnego i stolarnie, w ofercie mamy również narzędzia do metalu i tworzyw sztucznych, których sprzedaż przyszły pracownik może rozwinąć jeśli np. posiada doświadczenie i kontakty w tych gałęziach gospodarki
Poza narzędziami do obróbki drewna w ofercie naszej firmy są również maszyny, kleje, masy szpachlujące i inne elementy wyposażenia stolarni, a także półprodukty do produkcji drzwi oferowane przez inne działy firmy, z którymi doradca techniczno-handlowy od narzędzi będzie mieć w większym lub mniejszym stopniu styczność
PRZYGOTOWANIE OFERTY
Zanim nastąpi sprzedaż należy przygotować ofertę. Opracować cennik, przetłumaczyć ulotkę, niekiedy znaleźć nowego dostawcę. Są to jednak rzeczy, które trzeba zrobić tylko raz na jakiś czas
OBSŁUGA DOTYCHCZASOWYCH I POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW
W ramach obsługi klienta potencjalny kandydat będzie doradzać w zakresie doboru narzędzi oraz obsługiwać zamówienia od strony technicznej (wystawienie odpowiednich dokumentów - potwierdzenie zamówienia, faktura itp.). Ważnym aspektem pracy jest również aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów
WSPARCIE PRZEDSTAWICIELI W TERENIE
Handlowcy w biurze obrabiają od strony technicznej (przygotowanie cenników, wysyłka zamówień do dostawców) zamówienia naszych przedstawicieli terenowych
KONTAKT BEZPOŚREDNI Z DOSTAWCAMI, W TYM ZAGRANICZNYMI
Częścią pracy doradcy techniczno handlowego będzie również kontakt z naszymi dostawcami. Codziennym zadaniem będzie wysyłanie wcześniej pozyskanych u klienta zamówień do dostawców oraz pozyskiwanie informacji na temat oferowanych przez nas narzędzi. Od czasu do czasu praca będzie wymagała wspólnych wizyt u klientów razem z naszymi dostawcami
OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO
Wiele jest sposobów pozyskania klientów. Jednym z nich jest sprzedaż przez internet. Obsługa zamówień internetowych jest niezwykle prosta i szybka. Przygotowanie oferty dosyć czasochłonne ale pozwala poznać własne produkty. Jeśli jesteś początkujący wszystkiego Cię nauczymy. Jeśli natomiast E-commerce nie ma przed Tobą tajemnic, tym bardziej prześlij nam swoje CV
Nasi klienci to głównie zakłady przemysłu drzewnego i stolarnie, w ofercie mamy również narzędzia do metalu i tworzyw sztucznych, których sprzedaż przyszły pracownik może rozwinąć jeśli np. posiada doświadczenie i kontakty w tych gałęziach gospodarki
Poza narzędziami do obróbki drewna w ofercie naszej firmy są również maszyny, kleje, masy szpachlujące i inne elementy wyposażenia stolarni, a także półprodukty do produkcji drzwi oferowane przez inne działy firmy, z którymi doradca techniczno-handlowy od narzędzi będzie mieć w większym lub mniejszym stopniu styczność
PRZYGOTOWANIE OFERTY
Zanim nastąpi sprzedaż należy przygotować ofertę. Opracować cennik, przetłumaczyć ulotkę, niekiedy znaleźć nowego dostawcę. Są to jednak rzeczy, które trzeba zrobić tylko raz na jakiś czas
OBSŁUGA DOTYCHCZASOWYCH I POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW
W ramach obsługi klienta potencjalny kandydat będzie doradzać w zakresie doboru narzędzi oraz obsługiwać zamówienia od strony technicznej (wystawienie odpowiednich dokumentów - potwierdzenie zamówienia, faktura itp.). Ważnym aspektem pracy jest również aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów
WSPARCIE PRZEDSTAWICIELI W TERENIE
Handlowcy w biurze obrabiają od strony technicznej (przygotowanie cenników, wysyłka zamówień do dostawców) zamówienia naszych przedstawicieli terenowych
KONTAKT BEZPOŚREDNI Z DOSTAWCAMI, W TYM ZAGRANICZNYMI
Częścią pracy doradcy techniczno handlowego będzie również kontakt z naszymi dostawcami. Codziennym zadaniem będzie wysyłanie wcześniej pozyskanych u klienta zamówień do dostawców oraz pozyskiwanie informacji na temat oferowanych przez nas narzędzi. Od czasu do czasu praca będzie wymagała wspólnych wizyt u klientów razem z naszymi dostawcami
OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO
Wiele jest sposobów pozyskania klientów. Jednym z nich jest sprzedaż przez internet. Obsługa zamówień internetowych jest niezwykle prosta i szybka. Przygotowanie oferty dosyć czasochłonne ale pozwala poznać własne produkty. Jeśli jesteś początkujący wszystkiego Cię nauczymy. Jeśli natomiast E-commerce nie ma przed Tobą tajemnic, tym bardziej prześlij nam swoje CV