Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (113)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 113 )
Technik Serwisu - Serwisant
Białystok
Wygasła: 05.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Aktywne wsparcie serwisowe w zakresie instalacji , napraw, sprawdzaniu
i usuwaniu usterek w piecach oraz akcesoriach UNOX. Odpowiedzialność za ciągłą pracę urządzeń UNOX z wykorzystaniem systemów komputerowych do zarządzania rutynową konserwacją oraz organizowanie instalacji i napraw
Umiejętność wykorzystania urządzeń kontrolnych i monitorujących
Aktywne wsparcie serwisowe w zakresie instalacji , napraw, sprawdzaniu
i usuwaniu usterek w piecach oraz akcesoriach UNOX. Odpowiedzialność za ciągłą pracę urządzeń UNOX z wykorzystaniem systemów komputerowych do zarządzania rutynową konserwacją oraz organizowanie instalacji i napraw
Umiejętność wykorzystania urządzeń kontrolnych i monitorujących
Aktywne wsparcie serwisowe w zakresie instalacji , napraw, sprawdzaniu
i usuwaniu usterek w piecach oraz akcesoriach UNOX. Odpowiedzialność za ciągłą pracę urządzeń UNOX z wykorzystaniem systemów komputerowych do zarządzania rutynową konserwacją oraz organizowanie instalacji i napraw
Umiejętność wykorzystania urządzeń kontrolnych i monitorujących
Aktywne wsparcie serwisowe w zakresie instalacji , napraw, sprawdzaniu
i usuwaniu usterek w piecach oraz akcesoriach UNOX. Odpowiedzialność za ciągłą pracę urządzeń UNOX z wykorzystaniem systemów komputerowych do zarządzania rutynową konserwacją oraz organizowanie instalacji i napraw
Umiejętność wykorzystania urządzeń kontrolnych i monitorujących
Aktywne wsparcie serwisowe w zakresie instalacji , napraw, sprawdzaniu
i usuwaniu usterek w piecach oraz akcesoriach UNOX. Odpowiedzialność za ciągłą pracę urządzeń UNOX z wykorzystaniem systemów komputerowych do zarządzania rutynową konserwacją oraz organizowanie instalacji i napraw
Umiejętność wykorzystania urządzeń kontrolnych i monitorujących
Aktywne wsparcie serwisowe w zakresie instalacji , napraw, sprawdzaniu
i usuwaniu usterek w piecach oraz akcesoriach UNOX. Odpowiedzialność za ciągłą pracę urządzeń UNOX z wykorzystaniem systemów komputerowych do zarządzania rutynową konserwacją oraz organizowanie instalacji i napraw
Umiejętność wykorzystania urządzeń kontrolnych i monitorujących
Aktywne wsparcie serwisowe w zakresie instalacji , napraw, sprawdzaniu
i usuwaniu usterek w piecach oraz akcesoriach UNOX. Odpowiedzialność za ciągłą pracę urządzeń UNOX z wykorzystaniem systemów komputerowych do zarządzania rutynową konserwacją oraz organizowanie instalacji i napraw
Umiejętność wykorzystania urządzeń kontrolnych i monitorujących
Aktywne wsparcie serwisowe w zakresie instalacji , napraw, sprawdzaniu
i usuwaniu usterek w piecach oraz akcesoriach UNOX. Odpowiedzialność za ciągłą pracę urządzeń UNOX z wykorzystaniem systemów komputerowych do zarządzania rutynową konserwacją oraz organizowanie instalacji i napraw
Umiejętność wykorzystania urządzeń kontrolnych i monitorujących
Aktywne wsparcie serwisowe w zakresie instalacji , napraw, sprawdzaniu
i usuwaniu usterek w piecach oraz akcesoriach UNOX. Odpowiedzialność za ciągłą pracę urządzeń UNOX z wykorzystaniem systemów komputerowych do zarządzania rutynową konserwacją oraz organizowanie instalacji i napraw
Umiejętność wykorzystania urządzeń kontrolnych i monitorujących
Aktywne wsparcie serwisowe w zakresie instalacji , napraw, sprawdzaniu
i usuwaniu usterek w piecach oraz akcesoriach UNOX. Odpowiedzialność za ciągłą pracę urządzeń UNOX z wykorzystaniem systemów komputerowych do zarządzania rutynową konserwacją oraz organizowanie instalacji i napraw
Umiejętność wykorzystania urządzeń kontrolnych i monitorujących
Aktywne wsparcie serwisowe w zakresie instalacji , napraw, sprawdzaniu
i usuwaniu usterek w piecach oraz akcesoriach UNOX. Odpowiedzialność za ciągłą pracę urządzeń UNOX z wykorzystaniem systemów komputerowych do zarządzania rutynową konserwacją oraz organizowanie instalacji i napraw
Umiejętność wykorzystania urządzeń kontrolnych i monitorujących
Aktywne wsparcie serwisowe w zakresie instalacji , napraw, sprawdzaniu
i usuwaniu usterek w piecach oraz akcesoriach UNOX. Odpowiedzialność za ciągłą pracę urządzeń UNOX z wykorzystaniem systemów komputerowych do zarządzania rutynową konserwacją oraz organizowanie instalacji i napraw
Umiejętność wykorzystania urządzeń kontrolnych i monitorujących
Aktywne wsparcie serwisowe w zakresie instalacji , napraw, sprawdzaniu
i usuwaniu usterek w piecach oraz akcesoriach UNOX. Odpowiedzialność za ciągłą pracę urządzeń UNOX z wykorzystaniem systemów komputerowych do zarządzania rutynową konserwacją oraz organizowanie instalacji i napraw
Umiejętność wykorzystania urządzeń kontrolnych i monitorujących
Aktywne wsparcie serwisowe w zakresie instalacji , napraw, sprawdzaniu
i usuwaniu usterek w piecach oraz akcesoriach UNOX. Odpowiedzialność za ciągłą pracę urządzeń UNOX z wykorzystaniem systemów komputerowych do zarządzania rutynową konserwacją oraz organizowanie instalacji i napraw
Umiejętność wykorzystania urządzeń kontrolnych i monitorujących
Aktywne wsparcie serwisowe w zakresie instalacji , napraw, sprawdzaniu
i usuwaniu usterek w piecach oraz akcesoriach UNOX. Odpowiedzialność za ciągłą pracę urządzeń UNOX z wykorzystaniem systemów komputerowych do zarządzania rutynową konserwacją oraz organizowanie instalacji i napraw
Umiejętność wykorzystania urządzeń kontrolnych i monitorujących
Aktywne wsparcie serwisowe w zakresie instalacji , napraw, sprawdzaniu
i usuwaniu usterek w piecach oraz akcesoriach UNOX. Odpowiedzialność za ciągłą pracę urządzeń UNOX z wykorzystaniem systemów komputerowych do zarządzania rutynową konserwacją oraz organizowanie instalacji i napraw
Umiejętność wykorzystania urządzeń kontrolnych i monitorujących
Zarządzanie zapytaniami wysyłanymi do biur regionalnych i korporacyjnych należy do obowiązków Key Accounta. Obsługują oni konta klientów, aktualizują raporty
i monitorują strategie rozwiązań
- Odgrywanie integralnej roli w new business pitches i posiadanie odpowiedzialności za efektywne pozyskiwanie nowych klientów
- Odpowiedzialność za rozwój i osiągnięcie sprzedaży poprzez kanał sprzedaży bezpośredniej
- Koncentracja na wzroście i rozwoju istniejących klientów, wraz z generowaniem nowego biznesu
- Okresowe sprawdzanie trendów sprzedaży i wydajności świadczonych usług oraz identyfikowawanie i wdrażanie najbardziej odpowiednich działań naprawczych
- Opracowywanie biznes planów dla wszystkich obecnych i przyszłych klientów oraz przetargów
- Będziesz działał jako kluczowy interfejs między klientem, a wszystkimi odpowiednimi działami firmy
Zarządzanie zapytaniami wysyłanymi do biur regionalnych i korporacyjnych należy do obowiązków Key Accounta. Obsługują oni konta klientów, aktualizują raporty
i monitorują strategie rozwiązań
- Odgrywanie integralnej roli w new business pitches i posiadanie odpowiedzialności za efektywne pozyskiwanie nowych klientów
- Odpowiedzialność za rozwój i osiągnięcie sprzedaży poprzez kanał sprzedaży bezpośredniej
- Koncentracja na wzroście i rozwoju istniejących klientów, wraz z generowaniem nowego biznesu
- Okresowe sprawdzanie trendów sprzedaży i wydajności świadczonych usług oraz identyfikowawanie i wdrażanie najbardziej odpowiednich działań naprawczych
- Opracowywanie biznes planów dla wszystkich obecnych i przyszłych klientów oraz przetargów
- Będziesz działał jako kluczowy interfejs między klientem, a wszystkimi odpowiednimi działami firmy
Zarządzanie zapytaniami wysyłanymi do biur regionalnych i korporacyjnych należy do obowiązków Key Accounta. Obsługują oni konta klientów, aktualizują raporty
i monitorują strategie rozwiązań
- Odgrywanie integralnej roli w new business pitches i posiadanie odpowiedzialności za efektywne pozyskiwanie nowych klientów
- Odpowiedzialność za rozwój i osiągnięcie sprzedaży poprzez kanał sprzedaży bezpośredniej
- Koncentracja na wzroście i rozwoju istniejących klientów, wraz z generowaniem nowego biznesu
- Okresowe sprawdzanie trendów sprzedaży i wydajności świadczonych usług oraz identyfikowawanie i wdrażanie najbardziej odpowiednich działań naprawczych
- Opracowywanie biznes planów dla wszystkich obecnych i przyszłych klientów oraz przetargów
- Będziesz działał jako kluczowy interfejs między klientem, a wszystkimi odpowiednimi działami firmy
Zarządzanie zapytaniami wysyłanymi do biur regionalnych i korporacyjnych należy do obowiązków Key Accounta. Obsługują oni konta klientów, aktualizują raporty
i monitorują strategie rozwiązań
- Odgrywanie integralnej roli w new business pitches i posiadanie odpowiedzialności za efektywne pozyskiwanie nowych klientów
- Odpowiedzialność za rozwój i osiągnięcie sprzedaży poprzez kanał sprzedaży bezpośredniej
- Koncentracja na wzroście i rozwoju istniejących klientów, wraz z generowaniem nowego biznesu
- Okresowe sprawdzanie trendów sprzedaży i wydajności świadczonych usług oraz identyfikowawanie i wdrażanie najbardziej odpowiednich działań naprawczych
- Opracowywanie biznes planów dla wszystkich obecnych i przyszłych klientów oraz przetargów
- Będziesz działał jako kluczowy interfejs między klientem, a wszystkimi odpowiednimi działami firmy
Zarządzanie zapytaniami wysyłanymi do biur regionalnych i korporacyjnych należy do obowiązków Key Accounta. Obsługują oni konta klientów, aktualizują raporty
i monitorują strategie rozwiązań
- Odgrywanie integralnej roli w new business pitches i posiadanie odpowiedzialności za efektywne pozyskiwanie nowych klientów
- Odpowiedzialność za rozwój i osiągnięcie sprzedaży poprzez kanał sprzedaży bezpośredniej
- Koncentracja na wzroście i rozwoju istniejących klientów, wraz z generowaniem nowego biznesu
- Okresowe sprawdzanie trendów sprzedaży i wydajności świadczonych usług oraz identyfikowawanie i wdrażanie najbardziej odpowiednich działań naprawczych
- Opracowywanie biznes planów dla wszystkich obecnych i przyszłych klientów oraz przetargów
- Będziesz działał jako kluczowy interfejs między klientem, a wszystkimi odpowiednimi działami firmy
Zarządzanie zapytaniami wysyłanymi do biur regionalnych i korporacyjnych należy do obowiązków Key Accounta. Obsługują oni konta klientów, aktualizują raporty
i monitorują strategie rozwiązań
- Odgrywanie integralnej roli w new business pitches i posiadanie odpowiedzialności za efektywne pozyskiwanie nowych klientów
- Odpowiedzialność za rozwój i osiągnięcie sprzedaży poprzez kanał sprzedaży bezpośredniej
- Koncentracja na wzroście i rozwoju istniejących klientów, wraz z generowaniem nowego biznesu
- Okresowe sprawdzanie trendów sprzedaży i wydajności świadczonych usług oraz identyfikowawanie i wdrażanie najbardziej odpowiednich działań naprawczych
- Opracowywanie biznes planów dla wszystkich obecnych i przyszłych klientów oraz przetargów
- Będziesz działał jako kluczowy interfejs między klientem, a wszystkimi odpowiednimi działami firmy
Zarządzanie zapytaniami wysyłanymi do biur regionalnych i korporacyjnych należy do obowiązków Key Accounta. Obsługują oni konta klientów, aktualizują raporty
i monitorują strategie rozwiązań
- Odgrywanie integralnej roli w new business pitches i posiadanie odpowiedzialności za efektywne pozyskiwanie nowych klientów
- Odpowiedzialność za rozwój i osiągnięcie sprzedaży poprzez kanał sprzedaży bezpośredniej
- Koncentracja na wzroście i rozwoju istniejących klientów, wraz z generowaniem nowego biznesu
- Okresowe sprawdzanie trendów sprzedaży i wydajności świadczonych usług oraz identyfikowawanie i wdrażanie najbardziej odpowiednich działań naprawczych
- Opracowywanie biznes planów dla wszystkich obecnych i przyszłych klientów oraz przetargów
- Będziesz działał jako kluczowy interfejs między klientem, a wszystkimi odpowiednimi działami firmy
Zarządzanie zapytaniami wysyłanymi do biur regionalnych i korporacyjnych należy do obowiązków Key Accounta. Obsługują oni konta klientów, aktualizują raporty
i monitorują strategie rozwiązań
- Odgrywanie integralnej roli w new business pitches i posiadanie odpowiedzialności za efektywne pozyskiwanie nowych klientów
- Odpowiedzialność za rozwój i osiągnięcie sprzedaży poprzez kanał sprzedaży bezpośredniej
- Koncentracja na wzroście i rozwoju istniejących klientów, wraz z generowaniem nowego biznesu
- Okresowe sprawdzanie trendów sprzedaży i wydajności świadczonych usług oraz identyfikowawanie i wdrażanie najbardziej odpowiednich działań naprawczych
- Opracowywanie biznes planów dla wszystkich obecnych i przyszłych klientów oraz przetargów
- Będziesz działał jako kluczowy interfejs między klientem, a wszystkimi odpowiednimi działami firmy
Zarządzanie zapytaniami wysyłanymi do biur regionalnych i korporacyjnych należy do obowiązków Key Accounta. Obsługują oni konta klientów, aktualizują raporty
i monitorują strategie rozwiązań
- Odgrywanie integralnej roli w new business pitches i posiadanie odpowiedzialności za efektywne pozyskiwanie nowych klientów
- Odpowiedzialność za rozwój i osiągnięcie sprzedaży poprzez kanał sprzedaży bezpośredniej
- Koncentracja na wzroście i rozwoju istniejących klientów, wraz z generowaniem nowego biznesu
- Okresowe sprawdzanie trendów sprzedaży i wydajności świadczonych usług oraz identyfikowawanie i wdrażanie najbardziej odpowiednich działań naprawczych
- Opracowywanie biznes planów dla wszystkich obecnych i przyszłych klientów oraz przetargów
- Będziesz działał jako kluczowy interfejs między klientem, a wszystkimi odpowiednimi działami firmy
Zarządzanie zapytaniami wysyłanymi do biur regionalnych i korporacyjnych należy do obowiązków Key Accounta. Obsługują oni konta klientów, aktualizują raporty
i monitorują strategie rozwiązań
- Odgrywanie integralnej roli w new business pitches i posiadanie odpowiedzialności za efektywne pozyskiwanie nowych klientów
- Odpowiedzialność za rozwój i osiągnięcie sprzedaży poprzez kanał sprzedaży bezpośredniej
- Koncentracja na wzroście i rozwoju istniejących klientów, wraz z generowaniem nowego biznesu
- Okresowe sprawdzanie trendów sprzedaży i wydajności świadczonych usług oraz identyfikowawanie i wdrażanie najbardziej odpowiednich działań naprawczych
- Opracowywanie biznes planów dla wszystkich obecnych i przyszłych klientów oraz przetargów
- Będziesz działał jako kluczowy interfejs między klientem, a wszystkimi odpowiednimi działami firmy
Zarządzanie zapytaniami wysyłanymi do biur regionalnych i korporacyjnych należy do obowiązków Key Accounta. Obsługują oni konta klientów, aktualizują raporty
i monitorują strategie rozwiązań
- Odgrywanie integralnej roli w new business pitches i posiadanie odpowiedzialności za efektywne pozyskiwanie nowych klientów
- Odpowiedzialność za rozwój i osiągnięcie sprzedaży poprzez kanał sprzedaży bezpośredniej
- Koncentracja na wzroście i rozwoju istniejących klientów, wraz z generowaniem nowego biznesu
- Okresowe sprawdzanie trendów sprzedaży i wydajności świadczonych usług oraz identyfikowawanie i wdrażanie najbardziej odpowiednich działań naprawczych
- Opracowywanie biznes planów dla wszystkich obecnych i przyszłych klientów oraz przetargów
- Będziesz działał jako kluczowy interfejs między klientem, a wszystkimi odpowiednimi działami firmy
Zarządzanie zapytaniami wysyłanymi do biur regionalnych i korporacyjnych należy do obowiązków Key Accounta. Obsługują oni konta klientów, aktualizują raporty
i monitorują strategie rozwiązań
- Odgrywanie integralnej roli w new business pitches i posiadanie odpowiedzialności za efektywne pozyskiwanie nowych klientów
- Odpowiedzialność za rozwój i osiągnięcie sprzedaży poprzez kanał sprzedaży bezpośredniej
- Koncentracja na wzroście i rozwoju istniejących klientów, wraz z generowaniem nowego biznesu
- Okresowe sprawdzanie trendów sprzedaży i wydajności świadczonych usług oraz identyfikowawanie i wdrażanie najbardziej odpowiednich działań naprawczych
- Opracowywanie biznes planów dla wszystkich obecnych i przyszłych klientów oraz przetargów
- Będziesz działał jako kluczowy interfejs między klientem, a wszystkimi odpowiednimi działami firmy
Zarządzanie zapytaniami wysyłanymi do biur regionalnych i korporacyjnych należy do obowiązków Key Accounta. Obsługują oni konta klientów, aktualizują raporty
i monitorują strategie rozwiązań
- Odgrywanie integralnej roli w new business pitches i posiadanie odpowiedzialności za efektywne pozyskiwanie nowych klientów
- Odpowiedzialność za rozwój i osiągnięcie sprzedaży poprzez kanał sprzedaży bezpośredniej
- Koncentracja na wzroście i rozwoju istniejących klientów, wraz z generowaniem nowego biznesu
- Okresowe sprawdzanie trendów sprzedaży i wydajności świadczonych usług oraz identyfikowawanie i wdrażanie najbardziej odpowiednich działań naprawczych
- Opracowywanie biznes planów dla wszystkich obecnych i przyszłych klientów oraz przetargów
- Będziesz działał jako kluczowy interfejs między klientem, a wszystkimi odpowiednimi działami firmy
Zarządzanie zapytaniami wysyłanymi do biur regionalnych i korporacyjnych należy do obowiązków Key Accounta. Obsługują oni konta klientów, aktualizują raporty
i monitorują strategie rozwiązań
- Odgrywanie integralnej roli w new business pitches i posiadanie odpowiedzialności za efektywne pozyskiwanie nowych klientów
- Odpowiedzialność za rozwój i osiągnięcie sprzedaży poprzez kanał sprzedaży bezpośredniej
- Koncentracja na wzroście i rozwoju istniejących klientów, wraz z generowaniem nowego biznesu
- Okresowe sprawdzanie trendów sprzedaży i wydajności świadczonych usług oraz identyfikowawanie i wdrażanie najbardziej odpowiednich działań naprawczych
- Opracowywanie biznes planów dla wszystkich obecnych i przyszłych klientów oraz przetargów
- Będziesz działał jako kluczowy interfejs między klientem, a wszystkimi odpowiednimi działami firmy
Zarządzanie zapytaniami wysyłanymi do biur regionalnych i korporacyjnych należy do obowiązków Key Accounta. Obsługują oni konta klientów, aktualizują raporty
i monitorują strategie rozwiązań
- Odgrywanie integralnej roli w new business pitches i posiadanie odpowiedzialności za efektywne pozyskiwanie nowych klientów
- Odpowiedzialność za rozwój i osiągnięcie sprzedaży poprzez kanał sprzedaży bezpośredniej
- Koncentracja na wzroście i rozwoju istniejących klientów, wraz z generowaniem nowego biznesu
- Okresowe sprawdzanie trendów sprzedaży i wydajności świadczonych usług oraz identyfikowawanie i wdrażanie najbardziej odpowiednich działań naprawczych
- Opracowywanie biznes planów dla wszystkich obecnych i przyszłych klientów oraz przetargów
- Będziesz działał jako kluczowy interfejs między klientem, a wszystkimi odpowiednimi działami firmy
Zarządzanie zapytaniami wysyłanymi do biur regionalnych i korporacyjnych należy do obowiązków Key Accounta. Obsługują oni konta klientów, aktualizują raporty
i monitorują strategie rozwiązań
- Odgrywanie integralnej roli w new business pitches i posiadanie odpowiedzialności za efektywne pozyskiwanie nowych klientów
- Odpowiedzialność za rozwój i osiągnięcie sprzedaży poprzez kanał sprzedaży bezpośredniej
- Koncentracja na wzroście i rozwoju istniejących klientów, wraz z generowaniem nowego biznesu
- Okresowe sprawdzanie trendów sprzedaży i wydajności świadczonych usług oraz identyfikowawanie i wdrażanie najbardziej odpowiednich działań naprawczych
- Opracowywanie biznes planów dla wszystkich obecnych i przyszłych klientów oraz przetargów
- Będziesz działał jako kluczowy interfejs między klientem, a wszystkimi odpowiednimi działami firmy
Osiąganie regionalnych celów sprzedażowych poprzez przygotowywanie
i respektowanie planów działania oraz zachęcanie do finalizowania umów sprzedaży
Planowanie i organizowanie wydarzeń promocyjnych, w tym organizowanie przez i wraz z partnerami UNOX, jako hurtowników i sprzedawców sprzętu hotelowego:
- ICE - Individual Cooking Experience
- Demo u Dealera
- Top.Training - szkolenie i wsparcie dla klientów końcowych
Planowanie i organizowanie szkoleń dla dealerów, hurtowników lub innych partnerów UNOX, którzy zapewniają wsparcie techniczne w celu przeszkolenia ich w działaniach posprzedażowych (instalacja, konserwacja, podstawowe działanie produktów UNOX itp.)
W razie potrzeby organizowanie wsparcia technicznego
Rozwijanie przypisanego terytorium, szukając nowych możliwości sprzedaży
Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji między UNOX i jego partnerami
Planowanie i organizowanie ICE - Individual Cooking Experience w kuchni użytkownika końcowego z użyciem jego składników i z wykorzystaniem technologii UNOX Combi
Wykorzystywanie i wypełnianie systemu CRM wykonanymi czynnościami i planowanie działań następnych
Udział w różnych regionalnych i krajowych targach
Organizacja i wykonywanie pokazów dla dużych grup
Wspieranie naszych klientów zarówno detalicznych jak i użytkowników końcowych
Osiąganie regionalnych celów sprzedażowych poprzez przygotowywanie
i respektowanie planów działania oraz zachęcanie do finalizowania umów sprzedaży
Planowanie i organizowanie wydarzeń promocyjnych, w tym organizowanie przez i wraz z partnerami UNOX, jako hurtowników i sprzedawców sprzętu hotelowego:
- ICE - Individual Cooking Experience
- Demo u Dealera
- Top.Training - szkolenie i wsparcie dla klientów końcowych
Planowanie i organizowanie szkoleń dla dealerów, hurtowników lub innych partnerów UNOX, którzy zapewniają wsparcie techniczne w celu przeszkolenia ich w działaniach posprzedażowych (instalacja, konserwacja, podstawowe działanie produktów UNOX itp.)
W razie potrzeby organizowanie wsparcia technicznego
Rozwijanie przypisanego terytorium, szukając nowych możliwości sprzedaży
Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji między UNOX i jego partnerami
Planowanie i organizowanie ICE - Individual Cooking Experience w kuchni użytkownika końcowego z użyciem jego składników i z wykorzystaniem technologii UNOX Combi
Wykorzystywanie i wypełnianie systemu CRM wykonanymi czynnościami i planowanie działań następnych
Udział w różnych regionalnych i krajowych targach
Organizacja i wykonywanie pokazów dla dużych grup
Wspieranie naszych klientów zarówno detalicznych jak i użytkowników końcowych
Osiąganie regionalnych celów sprzedażowych poprzez przygotowywanie
i respektowanie planów działania oraz zachęcanie do finalizowania umów sprzedaży
Planowanie i organizowanie wydarzeń promocyjnych, w tym organizowanie przez i wraz z partnerami UNOX, jako hurtowników i sprzedawców sprzętu hotelowego:
- ICE - Individual Cooking Experience
- Demo u Dealera
- Top.Training - szkolenie i wsparcie dla klientów końcowych
Planowanie i organizowanie szkoleń dla dealerów, hurtowników lub innych partnerów UNOX, którzy zapewniają wsparcie techniczne w celu przeszkolenia ich w działaniach posprzedażowych (instalacja, konserwacja, podstawowe działanie produktów UNOX itp.)
W razie potrzeby organizowanie wsparcia technicznego
Rozwijanie przypisanego terytorium, szukając nowych możliwości sprzedaży
Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji między UNOX i jego partnerami
Planowanie i organizowanie ICE - Individual Cooking Experience w kuchni użytkownika końcowego z użyciem jego składników i z wykorzystaniem technologii UNOX Combi
Wykorzystywanie i wypełnianie systemu CRM wykonanymi czynnościami i planowanie działań następnych
Udział w różnych regionalnych i krajowych targach
Organizacja i wykonywanie pokazów dla dużych grup
Wspieranie naszych klientów zarówno detalicznych jak i użytkowników końcowych
Osiąganie regionalnych celów sprzedażowych poprzez przygotowywanie
i respektowanie planów działania oraz zachęcanie do finalizowania umów sprzedaży
Planowanie i organizowanie wydarzeń promocyjnych, w tym organizowanie przez i wraz z partnerami UNOX, jako hurtowników i sprzedawców sprzętu hotelowego:
- ICE - Individual Cooking Experience
- Demo u Dealera
- Top.Training - szkolenie i wsparcie dla klientów końcowych
Planowanie i organizowanie szkoleń dla dealerów, hurtowników lub innych partnerów UNOX, którzy zapewniają wsparcie techniczne w celu przeszkolenia ich w działaniach posprzedażowych (instalacja, konserwacja, podstawowe działanie produktów UNOX itp.)
W razie potrzeby organizowanie wsparcia technicznego
Rozwijanie przypisanego terytorium, szukając nowych możliwości sprzedaży
Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji między UNOX i jego partnerami
Planowanie i organizowanie ICE - Individual Cooking Experience w kuchni użytkownika końcowego z użyciem jego składników i z wykorzystaniem technologii UNOX Combi
Wykorzystywanie i wypełnianie systemu CRM wykonanymi czynnościami i planowanie działań następnych
Udział w różnych regionalnych i krajowych targach
Organizacja i wykonywanie pokazów dla dużych grup
Wspieranie naszych klientów zarówno detalicznych jak i użytkowników końcowych
Osiąganie regionalnych celów sprzedażowych poprzez przygotowywanie
i respektowanie planów działania oraz zachęcanie do finalizowania umów sprzedaży
Planowanie i organizowanie wydarzeń promocyjnych, w tym organizowanie przez i wraz z partnerami UNOX, jako hurtowników i sprzedawców sprzętu hotelowego:
- ICE - Individual Cooking Experience
- Demo u Dealera
- Top.Training - szkolenie i wsparcie dla klientów końcowych
Planowanie i organizowanie szkoleń dla dealerów, hurtowników lub innych partnerów UNOX, którzy zapewniają wsparcie techniczne w celu przeszkolenia ich w działaniach posprzedażowych (instalacja, konserwacja, podstawowe działanie produktów UNOX itp.)
W razie potrzeby organizowanie wsparcia technicznego
Rozwijanie przypisanego terytorium, szukając nowych możliwości sprzedaży
Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji między UNOX i jego partnerami
Planowanie i organizowanie ICE - Individual Cooking Experience w kuchni użytkownika końcowego z użyciem jego składników i z wykorzystaniem technologii UNOX Combi
Wykorzystywanie i wypełnianie systemu CRM wykonanymi czynnościami i planowanie działań następnych
Udział w różnych regionalnych i krajowych targach
Organizacja i wykonywanie pokazów dla dużych grup
Wspieranie naszych klientów zarówno detalicznych jak i użytkowników końcowych
Osiąganie regionalnych celów sprzedażowych poprzez przygotowywanie
i respektowanie planów działania oraz zachęcanie do finalizowania umów sprzedaży
Planowanie i organizowanie wydarzeń promocyjnych, w tym organizowanie przez i wraz z partnerami UNOX, jako hurtowników i sprzedawców sprzętu hotelowego:
- ICE - Individual Cooking Experience
- Demo u Dealera
- Top.Training - szkolenie i wsparcie dla klientów końcowych
Planowanie i organizowanie szkoleń dla dealerów, hurtowników lub innych partnerów UNOX, którzy zapewniają wsparcie techniczne w celu przeszkolenia ich w działaniach posprzedażowych (instalacja, konserwacja, podstawowe działanie produktów UNOX itp.)
W razie potrzeby organizowanie wsparcia technicznego
Rozwijanie przypisanego terytorium, szukając nowych możliwości sprzedaży
Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji między UNOX i jego partnerami
Planowanie i organizowanie ICE - Individual Cooking Experience w kuchni użytkownika końcowego z użyciem jego składników i z wykorzystaniem technologii UNOX Combi
Wykorzystywanie i wypełnianie systemu CRM wykonanymi czynnościami i planowanie działań następnych
Udział w różnych regionalnych i krajowych targach
Organizacja i wykonywanie pokazów dla dużych grup
Wspieranie naszych klientów zarówno detalicznych jak i użytkowników końcowych
Osiąganie regionalnych celów sprzedażowych poprzez przygotowywanie
i respektowanie planów działania oraz zachęcanie do finalizowania umów sprzedaży
Planowanie i organizowanie wydarzeń promocyjnych, w tym organizowanie przez i wraz z partnerami UNOX, jako hurtowników i sprzedawców sprzętu hotelowego:
- ICE - Individual Cooking Experience
- Demo u Dealera
- Top.Training - szkolenie i wsparcie dla klientów końcowych
Planowanie i organizowanie szkoleń dla dealerów, hurtowników lub innych partnerów UNOX, którzy zapewniają wsparcie techniczne w celu przeszkolenia ich w działaniach posprzedażowych (instalacja, konserwacja, podstawowe działanie produktów UNOX itp.)
W razie potrzeby organizowanie wsparcia technicznego
Rozwijanie przypisanego terytorium, szukając nowych możliwości sprzedaży
Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji między UNOX i jego partnerami
Planowanie i organizowanie ICE - Individual Cooking Experience w kuchni użytkownika końcowego z użyciem jego składników i z wykorzystaniem technologii UNOX Combi
Wykorzystywanie i wypełnianie systemu CRM wykonanymi czynnościami i planowanie działań następnych
Udział w różnych regionalnych i krajowych targach
Organizacja i wykonywanie pokazów dla dużych grup
Wspieranie naszych klientów zarówno detalicznych jak i użytkowników końcowych
Osiąganie regionalnych celów sprzedażowych poprzez przygotowywanie
i respektowanie planów działania oraz zachęcanie do finalizowania umów sprzedaży
Planowanie i organizowanie wydarzeń promocyjnych, w tym organizowanie przez i wraz z partnerami UNOX, jako hurtowników i sprzedawców sprzętu hotelowego:
- ICE - Individual Cooking Experience
- Demo u Dealera
- Top.Training - szkolenie i wsparcie dla klientów końcowych
Planowanie i organizowanie szkoleń dla dealerów, hurtowników lub innych partnerów UNOX, którzy zapewniają wsparcie techniczne w celu przeszkolenia ich w działaniach posprzedażowych (instalacja, konserwacja, podstawowe działanie produktów UNOX itp.)
W razie potrzeby organizowanie wsparcia technicznego
Rozwijanie przypisanego terytorium, szukając nowych możliwości sprzedaży
Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji między UNOX i jego partnerami
Planowanie i organizowanie ICE - Individual Cooking Experience w kuchni użytkownika końcowego z użyciem jego składników i z wykorzystaniem technologii UNOX Combi
Wykorzystywanie i wypełnianie systemu CRM wykonanymi czynnościami i planowanie działań następnych
Udział w różnych regionalnych i krajowych targach
Organizacja i wykonywanie pokazów dla dużych grup
Wspieranie naszych klientów zarówno detalicznych jak i użytkowników końcowych
Osiąganie regionalnych celów sprzedażowych poprzez przygotowywanie
i respektowanie planów działania oraz zachęcanie do finalizowania umów sprzedaży
Planowanie i organizowanie wydarzeń promocyjnych, w tym organizowanie przez i wraz z partnerami UNOX, jako hurtowników i sprzedawców sprzętu hotelowego:
- ICE - Individual Cooking Experience
- Demo u Dealera
- Top.Training - szkolenie i wsparcie dla klientów końcowych
Planowanie i organizowanie szkoleń dla dealerów, hurtowników lub innych partnerów UNOX, którzy zapewniają wsparcie techniczne w celu przeszkolenia ich w działaniach posprzedażowych (instalacja, konserwacja, podstawowe działanie produktów UNOX itp.)
W razie potrzeby organizowanie wsparcia technicznego
Rozwijanie przypisanego terytorium, szukając nowych możliwości sprzedaży
Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji między UNOX i jego partnerami
Planowanie i organizowanie ICE - Individual Cooking Experience w kuchni użytkownika końcowego z użyciem jego składników i z wykorzystaniem technologii UNOX Combi
Wykorzystywanie i wypełnianie systemu CRM wykonanymi czynnościami i planowanie działań następnych
Udział w różnych regionalnych i krajowych targach
Organizacja i wykonywanie pokazów dla dużych grup
Wspieranie naszych klientów zarówno detalicznych jak i użytkowników końcowych
Osiąganie regionalnych celów sprzedażowych poprzez przygotowywanie
i respektowanie planów działania oraz zachęcanie do finalizowania umów sprzedaży
Planowanie i organizowanie wydarzeń promocyjnych, w tym organizowanie przez i wraz z partnerami UNOX, jako hurtowników i sprzedawców sprzętu hotelowego:
- ICE - Individual Cooking Experience
- Demo u Dealera
- Top.Training - szkolenie i wsparcie dla klientów końcowych
Planowanie i organizowanie szkoleń dla dealerów, hurtowników lub innych partnerów UNOX, którzy zapewniają wsparcie techniczne w celu przeszkolenia ich w działaniach posprzedażowych (instalacja, konserwacja, podstawowe działanie produktów UNOX itp.)
W razie potrzeby organizowanie wsparcia technicznego
Rozwijanie przypisanego terytorium, szukając nowych możliwości sprzedaży
Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji między UNOX i jego partnerami
Planowanie i organizowanie ICE - Individual Cooking Experience w kuchni użytkownika końcowego z użyciem jego składników i z wykorzystaniem technologii UNOX Combi
Wykorzystywanie i wypełnianie systemu CRM wykonanymi czynnościami i planowanie działań następnych
Udział w różnych regionalnych i krajowych targach
Organizacja i wykonywanie pokazów dla dużych grup
Wspieranie naszych klientów zarówno detalicznych jak i użytkowników końcowych
Osiąganie regionalnych celów sprzedażowych poprzez przygotowywanie
i respektowanie planów działania oraz zachęcanie do finalizowania umów sprzedaży
Planowanie i organizowanie wydarzeń promocyjnych, w tym organizowanie przez i wraz z partnerami UNOX, jako hurtowników i sprzedawców sprzętu hotelowego:
- ICE - Individual Cooking Experience
- Demo u Dealera
- Top.Training - szkolenie i wsparcie dla klientów końcowych
Planowanie i organizowanie szkoleń dla dealerów, hurtowników lub innych partnerów UNOX, którzy zapewniają wsparcie techniczne w celu przeszkolenia ich w działaniach posprzedażowych (instalacja, konserwacja, podstawowe działanie produktów UNOX itp.)
W razie potrzeby organizowanie wsparcia technicznego
Rozwijanie przypisanego terytorium, szukając nowych możliwości sprzedaży
Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji między UNOX i jego partnerami
Planowanie i organizowanie ICE - Individual Cooking Experience w kuchni użytkownika końcowego z użyciem jego składników i z wykorzystaniem technologii UNOX Combi
Wykorzystywanie i wypełnianie systemu CRM wykonanymi czynnościami i planowanie działań następnych
Udział w różnych regionalnych i krajowych targach
Organizacja i wykonywanie pokazów dla dużych grup
Wspieranie naszych klientów zarówno detalicznych jak i użytkowników końcowych
Osiąganie regionalnych celów sprzedażowych poprzez przygotowywanie
i respektowanie planów działania oraz zachęcanie do finalizowania umów sprzedaży
Planowanie i organizowanie wydarzeń promocyjnych, w tym organizowanie przez i wraz z partnerami UNOX, jako hurtowników i sprzedawców sprzętu hotelowego:
- ICE - Individual Cooking Experience
- Demo u Dealera
- Top.Training - szkolenie i wsparcie dla klientów końcowych
Planowanie i organizowanie szkoleń dla dealerów, hurtowników lub innych partnerów UNOX, którzy zapewniają wsparcie techniczne w celu przeszkolenia ich w działaniach posprzedażowych (instalacja, konserwacja, podstawowe działanie produktów UNOX itp.)
W razie potrzeby organizowanie wsparcia technicznego
Rozwijanie przypisanego terytorium, szukając nowych możliwości sprzedaży
Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji między UNOX i jego partnerami
Planowanie i organizowanie ICE - Individual Cooking Experience w kuchni użytkownika końcowego z użyciem jego składników i z wykorzystaniem technologii UNOX Combi
Wykorzystywanie i wypełnianie systemu CRM wykonanymi czynnościami i planowanie działań następnych
Udział w różnych regionalnych i krajowych targach
Organizacja i wykonywanie pokazów dla dużych grup
Wspieranie naszych klientów zarówno detalicznych jak i użytkowników końcowych
Osiąganie regionalnych celów sprzedażowych poprzez przygotowywanie
i respektowanie planów działania oraz zachęcanie do finalizowania umów sprzedaży
Planowanie i organizowanie wydarzeń promocyjnych, w tym organizowanie przez i wraz z partnerami UNOX, jako hurtowników i sprzedawców sprzętu hotelowego:
- ICE - Individual Cooking Experience
- Demo u Dealera
- Top.Training - szkolenie i wsparcie dla klientów końcowych
Planowanie i organizowanie szkoleń dla dealerów, hurtowników lub innych partnerów UNOX, którzy zapewniają wsparcie techniczne w celu przeszkolenia ich w działaniach posprzedażowych (instalacja, konserwacja, podstawowe działanie produktów UNOX itp.)
W razie potrzeby organizowanie wsparcia technicznego
Rozwijanie przypisanego terytorium, szukając nowych możliwości sprzedaży
Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji między UNOX i jego partnerami
Planowanie i organizowanie ICE - Individual Cooking Experience w kuchni użytkownika końcowego z użyciem jego składników i z wykorzystaniem technologii UNOX Combi
Wykorzystywanie i wypełnianie systemu CRM wykonanymi czynnościami i planowanie działań następnych
Udział w różnych regionalnych i krajowych targach
Organizacja i wykonywanie pokazów dla dużych grup
Wspieranie naszych klientów zarówno detalicznych jak i użytkowników końcowych
Osiąganie regionalnych celów sprzedażowych poprzez przygotowywanie
i respektowanie planów działania oraz zachęcanie do finalizowania umów sprzedaży
Planowanie i organizowanie wydarzeń promocyjnych, w tym organizowanie przez i wraz z partnerami UNOX, jako hurtowników i sprzedawców sprzętu hotelowego:
- ICE - Individual Cooking Experience
- Demo u Dealera
- Top.Training - szkolenie i wsparcie dla klientów końcowych
Planowanie i organizowanie szkoleń dla dealerów, hurtowników lub innych partnerów UNOX, którzy zapewniają wsparcie techniczne w celu przeszkolenia ich w działaniach posprzedażowych (instalacja, konserwacja, podstawowe działanie produktów UNOX itp.)
W razie potrzeby organizowanie wsparcia technicznego
Rozwijanie przypisanego terytorium, szukając nowych możliwości sprzedaży
Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji między UNOX i jego partnerami
Planowanie i organizowanie ICE - Individual Cooking Experience w kuchni użytkownika końcowego z użyciem jego składników i z wykorzystaniem technologii UNOX Combi
Wykorzystywanie i wypełnianie systemu CRM wykonanymi czynnościami i planowanie działań następnych
Udział w różnych regionalnych i krajowych targach
Organizacja i wykonywanie pokazów dla dużych grup
Wspieranie naszych klientów zarówno detalicznych jak i użytkowników końcowych
Osiąganie regionalnych celów sprzedażowych poprzez przygotowywanie
i respektowanie planów działania oraz zachęcanie do finalizowania umów sprzedaży
Planowanie i organizowanie wydarzeń promocyjnych, w tym organizowanie przez i wraz z partnerami UNOX, jako hurtowników i sprzedawców sprzętu hotelowego:
- ICE - Individual Cooking Experience
- Demo u Dealera
- Top.Training - szkolenie i wsparcie dla klientów końcowych
Planowanie i organizowanie szkoleń dla dealerów, hurtowników lub innych partnerów UNOX, którzy zapewniają wsparcie techniczne w celu przeszkolenia ich w działaniach posprzedażowych (instalacja, konserwacja, podstawowe działanie produktów UNOX itp.)
W razie potrzeby organizowanie wsparcia technicznego
Rozwijanie przypisanego terytorium, szukając nowych możliwości sprzedaży
Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji między UNOX i jego partnerami
Planowanie i organizowanie ICE - Individual Cooking Experience w kuchni użytkownika końcowego z użyciem jego składników i z wykorzystaniem technologii UNOX Combi
Wykorzystywanie i wypełnianie systemu CRM wykonanymi czynnościami i planowanie działań następnych
Udział w różnych regionalnych i krajowych targach
Organizacja i wykonywanie pokazów dla dużych grup
Wspieranie naszych klientów zarówno detalicznych jak i użytkowników końcowych
Osiąganie regionalnych celów sprzedażowych poprzez przygotowywanie
i respektowanie planów działania oraz zachęcanie do finalizowania umów sprzedaży
Planowanie i organizowanie wydarzeń promocyjnych, w tym organizowanie przez i wraz z partnerami UNOX, jako hurtowników i sprzedawców sprzętu hotelowego:
- ICE - Individual Cooking Experience
- Demo u Dealera
- Top.Training - szkolenie i wsparcie dla klientów końcowych
Planowanie i organizowanie szkoleń dla dealerów, hurtowników lub innych partnerów UNOX, którzy zapewniają wsparcie techniczne w celu przeszkolenia ich w działaniach posprzedażowych (instalacja, konserwacja, podstawowe działanie produktów UNOX itp.)
W razie potrzeby organizowanie wsparcia technicznego
Rozwijanie przypisanego terytorium, szukając nowych możliwości sprzedaży
Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji między UNOX i jego partnerami
Planowanie i organizowanie ICE - Individual Cooking Experience w kuchni użytkownika końcowego z użyciem jego składników i z wykorzystaniem technologii UNOX Combi
Wykorzystywanie i wypełnianie systemu CRM wykonanymi czynnościami i planowanie działań następnych
Udział w różnych regionalnych i krajowych targach
Organizacja i wykonywanie pokazów dla dużych grup
Wspieranie naszych klientów zarówno detalicznych jak i użytkowników końcowych
Osiąganie regionalnych celów sprzedażowych poprzez przygotowywanie i respektowanie planów działania oraz zachęcanie do finalizowania umów sprzedaży
Planowanie i organizowanie wydarzeń promocyjnych, w tym organizowanie przez i wraz z partnerami UNOX, jako hurtowników i sprzedawców sprzętu hotelowego: o ICE - Individual Cooking Experience o Demo u Dealera o Top.Training - szkolenie i wsparcie dla klientów końcowych
Planowanie i organizowanie szkoleń dla dealerów, hurtowników lub innych partnerów UNOX, którzy zapewniają wsparcie techniczne w celu przeszkolenia ich w działaniach po sprzedażowych (instalacja, konserwacja, podstawowe działanie produktów UNOX itp.)
W razie potrzeby organizowanie wsparcia technicznego
Rozwijanie przypisanego terytorium, szukając nowych możliwości sprzedaży
Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji między UNOX i jego partnerami
Planowanie i organizowanie ICE - Individual Cooking Experience w kuchni użytkownika końcowego, używając jego składników i wykorzystując technologię UNOX Combi
Wykorzystywanie i wypełnianie system CRM wykonanymi czynnościami i planowanie działań następnych
Udział w różnych regionalnych i krajowych targach. Organizacja i wykonywanie pokazów dla dużych grup
Wspieranie naszych klientów, zarówno detalistów, jak i użytkowników końcowych