Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Obecnie poszukujemy Księgowego / Księgowej ds. zobowiązań , który/a dołączy do naszego dynamicznego zespołu w hotelach Radisson Blu i Park Inn w Krakowie!
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
Nasz zespół finansowy to odważni i dynamiczni profesjonaliści, którzy skrupulatnie prowadzą biznes i starają się dostarczyć doświadczenie, które wykracza poza oczekiwania - tworząc niezapomniane chwile dla naszych Gości. Nasi Księgowi są podekscytowani liczbami i dbałością o szczegóły. To nasi finansowi królowie i królowe!
Będziesz współpracować z Kontrolerem Finansowym oraz Głównym Ksiegowym, aby zapewnić raportowanie i wsparcie administracyjne oraz zapewniać płynne funkcjonowanie obszaru zobowiązań lub należności, a do Twoich obowiązków będą należały m.in:
• Obsługa księgowa w zakresie zobowiązań i/lub należności
• Księgowanie dokumentów zakupowych krajowych i zagranicznych /raportów kasowych/faktur sprzedażowych
• Przygotowywanie przelewów bankowych oraz księgowanie wyciągów bankowych
• Uzgadnianie rejestrów VAT, sporządzanie JPK
• Czynne i bierne rozliczenia międzyokresowe kosztów,
• Rozliczanie stanów magazynowych
• Bieżąca analiza sald kont
• Przygotowywanie danych analitycznych do zamknięcia miesiąca oraz roku
Jako Księgowy / Księgowa ds. zobowiązań dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Obecnie poszukujemy Kucharza / Kucharki, który dołączy do naszego dynamicznego zespołu w Radisson Blu Hotel, Kraków!
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
Nasz zespół kucharzy zna się na tworzeniu smaków, ceni produkty i wie, jak je połączyć w wyjątkowe dania, aby zapewnić gościom doświadczenia wykraczające poza oczekiwania - tworząc niezapomniane chwile dla naszych gości
• Nasi Kucharze pragną smaku sukcesu oraz potrafią radzić sobie z temperaturą i ogniem w każdej kuchni!
• Gotowanie jest przyprawą Twojego życia i będziesz pomagać naszym Szefom Kuchni w przygotowywaniu elementów kulinarnych przysmaków
• Jako integralna część zespołu, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie gości i sprawne funkcjonowanie Działu Kuchni
Jako Kucharz / Kucharka dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Obecnie poszukujemy Księgowego / Księgowej ds. zobowiązań , który/a dołączy do naszego dynamicznego zespołu w hotelach Radisson Blu i Park Inn w Krakowie!
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
Nasz zespół finansowy to odważni i dynamiczni profesjonaliści, którzy skrupulatnie prowadzą biznes i starają się dostarczyć doświadczenie, które wykracza poza oczekiwania - tworząc niezapomniane chwile dla naszych Gości. Nasi Księgowi są podekscytowani liczbami i dbałością o szczegóły. To nasi finansowi królowie i królowe!
Będziesz współpracować z Kontrolerem Finansowym oraz Głównym Ksiegowym, aby zapewnić raportowanie i wsparcie administracyjne oraz zapewniać płynne funkcjonowanie obszaru zobowiązań lub należności, a do Twoich obowiązków będą należały m.in:
• Obsługa księgowa w zakresie zobowiązań i/lub należności
• Księgowanie dokumentów zakupowych krajowych i zagranicznych /raportów kasowych/faktur sprzedażowych
• Przygotowywanie przelewów bankowych oraz księgowanie wyciągów bankowych
• Uzgadnianie rejestrów VAT, sporządzanie JPK
• Czynne i bierne rozliczenia międzyokresowe kosztów,
• Rozliczanie stanów magazynowych
• Bieżąca analiza sald kont
• Przygotowywanie danych analitycznych do zamknięcia miesiąca oraz roku
Jako Księgowy / Księgowa ds. zobowiązań dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
We are looking to complement our team in Kraków with a City IT Manager who will lead and manage the IT agenda. You will be based in Kraków and support three hotels managed by Radisson Hotel Group: Radisson Blu Hotel, Kraków, Park Inn by Radisson Kraków and new Radisson RED Kraków which is about to be open this summer
You will work closely with our hotel General Managers, Head of Departments and other key stakeholders as a true generalist whose mission is to provide operational functional support to ensure the smooth running of the IT Department, where all areas of responsibility are managed and delivered to the highest levels, ensuring both property and company standards are attained and adhered to. Are you the hands-on type who enjoys working on projects as well implementing and maintaining different systems? Then this role is for you!
Key roles and responsibilities
• Ensure the smooth running of the IT department, exerting diligent system process control ensuring that systems are well maintained and IT procedures robust in accordance with company and business procedures
• Working proactively with key stakeholders to ensure business readiness and contingency plans are in place, that IT systems operates as they should, providing a positive and responsive approach to enquiries and problem resolution
• Develops and implements IT strategies where objectives are communicated at all levels, the performance of system software and hardware is audited and reported upon to enables strategic business decisions to be made
• Understand the overall objectives and architectural aspects of all IT systems to ensuring that all IT functions and disciplines are controlled, audited ensuring system efficiencies are attained
• Reviews and scrutinizes system performance, in accordance with company policy, objectives and standard Information Technology practices, providing recommendations that will drive financial performance and provide added value
• Ensures adherence to all legislation where due diligence requirements and best practice activities are planned, delivered and documented for internal and external audit, performing follow-up as required
• Prepares and is responsible for the IT Budget, which includes installations, service and maintenance agreements of all IT system as well as maintaining an equipment asset log for planned replacements, upgrades and equipment return
• Build and maintain effective working relationship with all key stakeholders and partners both internal and external ensuring all communications and activities are controlled and undertaken in a timely manner
We are looking to complement our team in Kraków with a City IT Manager who will lead and manage the IT agenda. You will be based in Kraków and support three hotels managed by Radisson Hotel Group: Radisson Blu Hotel, Kraków, Park Inn by Radisson Kraków and new Radisson RED Kraków which is about to be open this summer
You will work closely with our hotel General Managers, Head of Departments and other key stakeholders as a true generalist whose mission is to provide operational functional support to ensure the smooth running of the IT Department, where all areas of responsibility are managed and delivered to the highest levels, ensuring both property and company standards are attained and adhered to. Are you the hands-on type who enjoys working on projects as well implementing and maintaining different systems? Then this role is for you!
Key roles and responsibilities
• Ensure the smooth running of the IT department, exerting diligent system process control ensuring that systems are well maintained and IT procedures robust in accordance with company and business procedures
• Working proactively with key stakeholders to ensure business readiness and contingency plans are in place, that IT systems operates as they should, providing a positive and responsive approach to enquiries and problem resolution
• Develops and implements IT strategies where objectives are communicated at all levels, the performance of system software and hardware is audited and reported upon to enables strategic business decisions to be made
• Understand the overall objectives and architectural aspects of all IT systems to ensuring that all IT functions and disciplines are controlled, audited ensuring system efficiencies are attained
• Reviews and scrutinizes system performance, in accordance with company policy, objectives and standard Information Technology practices, providing recommendations that will drive financial performance and provide added value
• Ensures adherence to all legislation where due diligence requirements and best practice activities are planned, delivered and documented for internal and external audit, performing follow-up as required
• Prepares and is responsible for the IT Budget, which includes installations, service and maintenance agreements of all IT system as well as maintaining an equipment asset log for planned replacements, upgrades and equipment return
• Build and maintain effective working relationship with all key stakeholders and partners both internal and external ensuring all communications and activities are controlled and undertaken in a timely manner
We are looking to complement our team in Kraków with a City IT Manager who will lead and manage the IT agenda. You will be based in Kraków and support three hotels managed by Radisson Hotel Group: Radisson Blu Hotel, Kraków, Park Inn by Radisson Kraków and new Radisson RED Kraków which is about to be open this summer
You will work closely with our hotel General Managers, Head of Departments and other key stakeholders as a true generalist whose mission is to provide operational functional support to ensure the smooth running of the IT Department, where all areas of responsibility are managed and delivered to the highest levels, ensuring both property and company standards are attained and adhered to. Are you the hands-on type who enjoys working on projects as well implementing and maintaining different systems? Then this role is for you!
Key roles and responsibilities
• Ensure the smooth running of the IT department, exerting diligent system process control ensuring that systems are well maintained and IT procedures robust in accordance with company and business procedures
• Working proactively with key stakeholders to ensure business readiness and contingency plans are in place, that IT systems operates as they should, providing a positive and responsive approach to enquiries and problem resolution
• Develops and implements IT strategies where objectives are communicated at all levels, the performance of system software and hardware is audited and reported upon to enables strategic business decisions to be made
• Understand the overall objectives and architectural aspects of all IT systems to ensuring that all IT functions and disciplines are controlled, audited ensuring system efficiencies are attained
• Reviews and scrutinizes system performance, in accordance with company policy, objectives and standard Information Technology practices, providing recommendations that will drive financial performance and provide added value
• Ensures adherence to all legislation where due diligence requirements and best practice activities are planned, delivered and documented for internal and external audit, performing follow-up as required
• Prepares and is responsible for the IT Budget, which includes installations, service and maintenance agreements of all IT system as well as maintaining an equipment asset log for planned replacements, upgrades and equipment return
• Build and maintain effective working relationship with all key stakeholders and partners both internal and external ensuring all communications and activities are controlled and undertaken in a timely manner
We are now looking for and Cluster Food & Beverage Manager to join our dynamic team here at Kraków. With this position we give you the opportunity to lead the Food & Beverage departments at two hotels managed by Radisson Hotel Group: Radisson Blu Hotel and Park Inn by Radisson, both in a hands-on and strategic manner, under the leadership of our General Manager. It would mean that you will support smooth operations in 2 restaurants, lobby bar and over 1500 square meters conference center
Do you have an appetite for all things Food & Beverage? Are you as keen as mustard where service is concerned, whilst ensuring back of house is in order - whether it be a plate full of numbers, setting a rota or laying the table for a successful team. Then why not come and join us at the Radisson Hotel Group to Make Every Moment Matter! where our guests can relax and enjoy the experience!
Our Food & Beverage Service Team are sophisticated hosts with an instinctive ability to anticipate guests’ needs by being in the right place at the right time and delivering a hospitality experience that goes above and beyond - creating memorable moments for our guests
• Our Cluster Food & Beverage Manager enjoys the challenge of running our show. It’s what makes your heart beat faster!
• You will manage our Food & Beverage Service team and lead by example, ensuring all aspects of the guest journey and experience are delivered to the highest level
• As an integral part of the management team, you will manage budgets and inventory, whilst working proactively to ensure guest satisfaction and the smooth running of the department
As Cluster Food & Beverage Manager, you will join a team that is passionate about delivering incredible service where we believe that anything is possible, whilst having fun in all that we do!
Senior HR Business Partner - People Operations Manager
Kraków
Wygasła: 31.12.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
team manager
Obowiązki:
We are looking to complement our team with a Senior Human Resources Business Partner who will lead and manage the people management related agenda. You will work closely with our hotel General Managers, Head of Departments and other key stakeholders as a true generalist whose mission is to provide operational support with both property and company standards attained and adhered to
You will be based in Kraków and support three hotels managed by Radisson Hotel Group: Radisson Blu Hotel, Kraków, Park Inn by Radisson Kraków and new Radisson RED Kraków which is about to be open next year, leading a team of HR professionals supporting our People Managers and provide them with necessary skills to own their area of responsibility
Senior Human Resources Business Partner play a key role in creating a positive and thriving work environment. As a Senior Human Responsible Business Partner you will:
• Lead and manage the people management related agenda for your area of responsibility
• Ensure compliance with Radisson Hotel Group policies and local legislation throughout the employee life cycle, fostering engagement among Team Members
• Provide guidance to People Managers on a variety of matters including talent management, employee relations, performance management and workforce planning
• Drive initiatives related to employee engagement, learning and development and succession planning
• Support the Hotel Leadership Team in managing contractual matters through documentation and advisory services
• Collaborate with the HR Team and external providers to oversee HR administration and payroll processes, ensuring efficiency and accuracy
• Prepare and execute HR and training budgets, ensuring effective operations
• Directly supervise the HR Team, providing guidance and supporting their professional development
• Collaborate with experts in different HR fields to enhance the overall employee and manager experience
As Senior HR Business Partner, you will join a team that is passionate about delivering incredible service where we believe that anything is possible, whilst having fun in all that we do!
Nasz zespół finansowy to odważni i dynamiczni profesjonaliści, którzy skrupulatnie prowadzą biznes i starają się dostarczyć doświadczenie, które wykracza poza oczekiwania - tworząc niezapomniane chwile dla naszych gości
Specjalista ds. Należności i Przychodów:
Bieżąca analiza i kontrola należności
Analiza kont rozrachunkowych kontrahentów wystawianie i wysyłanie monitów
Uzgadnianie przychodów ze sprzedaży pomiędzy systemem hotelowym a księgowym
Wystawianie, księgowanie faktur sprzedażowych oraz korygujących
Wystawianie i wysyłanie potwierdzeń sald
Kontrola poprawności wystawianych faktur przez inne działy w firmie
Księgowanie wyciągów bankowych spółki
Aktywny udział w realizacji projektów globalnych
Jako Specjalista ds. Należności i Przychodów dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Nasz zespół Food & Beverage jest ostatnim elementem układanki, wyrafinowanym gospodarzem z instynktowną zdolnością przewidywania potrzeb Gości, poprzez bycie we właściwym miejscu we właściwym czasie i dostarczanie doświadczenia gościnności, które wykracza poza granice - tworząc niezapomniane chwile dla naszych gości. Zdajesz sobie sprawę, że jakość realizacji zamówienia ma wpływ na to, jakie wspomnienia Goście zabiorą ze sobą? U nas będziesz odpowiedzialny za pełen energii i pasji Zespół, który zaserwuje naszemu Hotelowi sukces
• Food & Beverage Supervisor wspiera sprawne funkcjonowanie działu Food & Beverage, gdzie wszystkie aspekty podróży i doświadczenia Gości są dostarczane na najwyższym poziomie,
• Koordynuje pracę podczas zmiany, dba o realizację procedur i standardów hotelowych, wspierając kulturę wzrostu, rozwoju i efektywności w dziale
• Będziesz emanować cierpliwością, empatią i mieć osobowość gospodarza show
• Jako integralna część zespołu, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie Gości i sprawne funkcjonowanie obszaru Food & Beverage
Jako Food & Beverage Supervisor dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Nasz Human Resources Specialist identyfikując i rozwijając talenty w naszych zespołach dąży do zapewnienia Gościom doświadczenia, które przekracza wszelkie oczekiwania i tworzy niezapomniane wrażenia. Pracując na tym stanowisku będziesz:
• Samodzielnie prowadzić administrację personalną pracowników i zleceniobiorców, zapewniając jej zgodność z przepisami Prawa Pracy
• Prowadzić ewidencję i rozliczać czas pracy
• Nadzorować procesy płacowe w celu zapewnienia prawidłowości naliczenia wynagrodzeń i ich terminowej wypłaty, współpracując z dostawcą zewnętrznym w obszarze płac
• Administrować benefitami i platformami – w tym m.in. opieka medyczna, PPK
• Przygotowywać cykliczne raporty, analizować dane
Jako Human Resources Specialist, dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Obecnie poszukujemy Cluster Meeting and Events Junior Coordinator, który dołączy do naszego dynamicznego zespołu w Krakowie!
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
Rola Cluster Meeting and Events Junior Coordinator
Nasz zespół Meeting & Events to wyrafinowani gospodarze, zainspirowani do osiągnięcia sukcesu! Są ambitni i zaangażowani, aby osiągnąć wyniki i dostarczyć doświadczenie, które wykracza poza oczekiwania - tworząc niezapomniane chwile dla naszych gości
• Nasi Cluster Meeting and Events Junior Coordinator wiedzą, że sukces nie jest dziełem przypadku, ale wymaga gruntownego zaplanowania
• Jesteś ujmujący, czarujący i uwielbiasz budować relacje. Będziesz przewidywać potrzeby naszych gości, będąc we właściwym miejscu we właściwym czasie i realizując spektakularne wydarzenia każdej wielkości
• Będziesz odpowiadać na zapytania Klientów, prezentować ofertę Hotelu, tworzyć oferty, prowadzić negocjacje cenowe, przygotować umowy i nadzorować realizację wydarzeń
• Jako integralna część zespołu, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie Gości i sprawne funkcjonowanie działu konferencji i bankietów
Jako Cluster Meeting and Events Junior Coordinator dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Nasz zespół Food & Beverage jest ostatnim elementem układanki, wyrafinowanym gospodarzem z instynktowną zdolnością przewidywania potrzeb Gości, poprzez bycie we właściwym miejscu we właściwym czasie i dostarczanie doświadczenia gościnności, które wykracza poza granice - tworząc niezapomniane chwile dla naszych gości. Zdajesz sobie sprawę, że jakość realizacji zamówienia ma wpływ na to, jakie wspomnienia Goście zabiorą ze sobą? U nas będziesz odpowiedzialny za pełen energii i pasji Zespół, który zaserwuje naszemu Hotelowi sukces
• Food & Beverage Supervisor wspiera sprawne funkcjonowanie działu Food & Beverage, gdzie wszystkie aspekty podróży i doświadczenia Gości są dostarczane na najwyższym poziomie,
• Koordynuje pracę podczas zmiany, dba o realizację procedur i standardów hotelowych, wspierając kulturę wzrostu, rozwoju i efektywności w dziale
• Będziesz emanować cierpliwością, empatią i mieć osobowość gospodarza show
• Jako integralna część zespołu, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie Gości i sprawne funkcjonowanie obszaru Food & Beverage
Jako Food & Beverage Supervisor dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Dołącz do nas i spraw, by każda chwila była niezapomniana!
Dążysz do perfekcji w finansach dbając o to, by wszystko było dopięte na ostatni guzik? Jeśli odpowiedź brzmi “Yes I Can”, dołącz do zespołu Radisson Blu
Poszukujemy pełnych optymizmu osób takich jak Ty!
Pracownicy Radisson Blu stanowią zgrany zespół dbający o niezapomniane wrażenia przebywających w naszych hotelach gości
Specjalista ds. należności i przychodów jest zorientowana na ludzi i znajduje równowagę pomiędzy zamiłowaniem do liczb i sympatią dla gości, dbając o to, by każda chwila spędzona przez nich w naszym hotelu była niezapomniana
Poszukujemy osoby z pozytywnym nastawieniem „Yes I Can!”, gotowej do działania
Główne obowiązki:
- Bieżąca analiza i kontrola należności
- Analiza kont rozrachunkowych kontrahentów wystawianie i wysyłanie monitów
- Uzgadnianie przychodów ze sprzedaży pomiędzy systemem hotelowym a księgowym
- Wystawianie, księgowanie faktur sprzedażowych oraz korygujących
- wystawianie i wysyłanie potwierdzeń sald
- Kontrola poprawności wystawianych faktur przez inne działy w firmie
- Księgowanie wyciągów bankowych spółki
- Aktywny udział w realizacji projektów globalnych
Obecnie poszukujemy Recepcjonisty/Recepcjonistki, który/a dołączy do naszego dynamicznego zespołu w Radisson Hotel Group w Krakowie!
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
Nasz zespół Recepcji jest sercem Hotelu, gdzie zapewniamy uśmiechnięte, ciepłe powitanie i dążymy do zapewnienia Gościom doświadczenia, które przekracza wszelkie oczekiwania i tworzy niezapomniane wrażenia
• Nasi Recepcjoniści kochają zgiełk życia! To nie jest tylko check-in i check-out. Chodzi o wszystko pomiędzy
• Będziesz superbohaterem naszych Gości, zapewniając, że wszystkie aspekty podróży Gości i doświadczenia są dostarczane na najwyższym poziomie
• Będziesz emanować cierpliwością, empatią i mieć osobowość gospodarza show
• Jako integralna część zespołu, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie Gości i sprawne funkcjonowanie Działu Recepcji
Jako Recepcjonista/Recepcjonistka dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Obecnie poszukujemy Cluster Human Resources Managera, który dołączy do naszego dynamicznego zespołu w Krakowie, obejmując swoimi działaniami dwa Hotele zarządzanie przez Radisson Hotel Group: Radisson Blu Hotel i Park Inn by Radisson!
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
Nasz Cluster Human Resources Manager identyfikując i rozwijając Talenty w naszych zespołach dąży do zapewnienia Gościom doświadczenia, które przekracza wszelkie oczekiwania i tworzy niezapomniane wrażenia. Jako Cluster HR Manager będziesz:
• Implementować i zarządzać planem dla HR i procesami z obszaru: rekrutacja i selekcja, oceny pracownicze, szkolenia i rozwój, zaangażowanie pracowników i in. - w zgodzie z polityką organizacyjną i procedurami wewnętrznymi
• Nadzorować administrację personalną (pracowników i zleceniobiorców) oraz procesy płacowe we współpracy z dostawcą zewnętrznym w obszarze kadr i płac
• Analizować dane i wskaźniki dotyczące procesów HR, przygotowywać cykliczne raporty
• Wspierać Kadrę Managerską w realizacji celów biznesowych poprzez pomoc w podejmowaniu decyzji personalnych,
• Przygotowywać i nadzorować budżet osobowy i szkoleniowy, dbać o optymalny poziom kosztów
• Wprowadzać usprawnienia w obszarze procesów i procedur
• Jako integralna część zespołu zarządzającego, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie Gości i sprawne funkcjonowanie obszaru Human Resources
Jako Cluster Human Resources Manager dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Prowadzenie administracji personalnej pracowników i zleceniobiorców, archiwizowanie dokumentacji (akt personalnych, umów, badań lekarskich, szkoleń BHP),
Aktualizacje w obszarze procedur i regulaminów, analiza danych i wskaźników dotyczących procesów HR, przygotowywanie raportów,
Rozwijanie działu HR oraz współpraca z innymi dzialami firmy
Koordynacja procesów rekrutacyjnych, wsparcie w obszarze onboardingu nowych pracowników,
Zapewnienie i utrzymanie ciągłosci działania oraz bezpieczeństwa wszystkich systemów informatycznych i komunikacyjnych w Hotelach,
Zarządzanie infrastrukturą IT, wszystkimi elektronicznymi systemami biznesowymi, przetwarzania, przechowywania lub przekazania informacji cyfrowych w Hotelach,
Wsparcie pozostałych działów Hotelu w rozwiązywaniu bieżących problemów, reagowanie na potrzeby użytkowników i zapewnianie im odpowiedniego wsparcia i szkoleń,
Zarządzanie uprawnieniami i dostępami do systemów oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
Administrowanie serwerami oraz sprzętem IT,
Udział w projektach z zakresu IT, w tym w zakresie rozwoju, wdrożeń i migracji systemów,
Współpraca z dostawcami rozwiązań i systemów IT,
Dbanie o zgodność działania obszaru IT, w tym m.in. procedur dotyczących bezpieczeństwa systemu, zgodnie z wymogami Radisson Hotel Group
Obecnie poszukujemy Recepcjonisty/Recepcjonistki, który/a dołączy do naszego dynamicznego zespołu w Radisson Hotel Group!
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
Nasz zespół Recepcji jest sercem Hotelu, gdzie zapewniamy uśmiechnięte, ciepłe powitanie i dążymy do zapewnienia Gościom doświadczenia, które przekracza wszelkie oczekiwania i tworzy niezapomniane wrażenia
• Nasi Recepcjoniści kochają zgiełk życia! To nie jest tylko check-in i check-out. Chodzi o wszystko pomiędzy
• Będziesz superbohaterem naszych Gości, zapewniając, że wszystkie aspekty podróży Gości i doświadczenia są dostarczane na najwyższym poziomie
• Będziesz emanować cierpliwością, empatią i mieć osobowość gospodarza show
• Jako integralna część zespołu, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie Gości i sprawne funkcjonowanie Działu Recepcji
Jako Recepcjonista/Recepcjonistka dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Obecnie poszukujemy Housekeeping Supervisora, który dołączy do naszego dynamicznego zespołu w Radisson Blu Hotel, Kraków!
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
Wiedząc, że liczy się pierwsze wrażenie, nasz Zespół Housekeepingu ma obsesję na punkcie prezentacji, posiadania rzeczy na właściwym miejscu i nieskazitelnej czystości, aby zapewnić gościom doświadczenia wykraczające poza oczekiwania - tworząc niezapomniane chwile dla naszych gości
• Nasi Housekeeping Supervisorzy uwielbiają dbać o wizerunek!
• Będziesz nadzorować naszych pracowników działu służby pięter i dawać im przykład, dbając o to, aby nasze standardy czystości były wysokie, a nasze poduszki perfekcyjnie wypchane
• Jako integralna część zespołu, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie gości i sprawne funkcjonowanie Działu Housekeepingu
Jako Housekeeping Supervisor dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Zapewnienie i utrzymanie ciągłosci działania oraz bezpieczeństwa wszystkich systemów informatycznych i komunikacyjnych w Hotelach,
Zarządzanie infrastrukturą IT, wszystkimi elektronicznymi systemami biznesowymi, przetwarzania, przechowywania lub przekazania informacji cyfrowych w Hotelach,
Wsparcie pozostałych działów Hotelu w rozwiązywaniu bieżących problemów, reagowanie na potrzeby użytkowników i zapewnianie im odpowiedniego wsparcia i szkoleń,
Zarządzanie uprawnieniami i dostępami do systemów oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
Administrowanie serwerami oraz sprzętem IT,
Udział w projektach z zakresu IT, w tym w zakresie rozwoju, wdrożeń i migracji systemów,
Współpraca z dostawcami rozwiązań i systemów IT,
Dbanie o zgodność działania obszaru IT, w tym m.in. procedur dotyczących bezpieczeństwa systemu, zgodnie z wymogami Radisson Hotel Group
Obecnie poszukujemy Meeting & Events Sales Specialist, który dołączy do naszego dynamicznego zespołu w Radisson Hotel Group!
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
Nasz Zespół Meetings & Events jest nastawiony na sukces, zaangażowany w osiąganie ponadprzeciętnych wyników i uwielbia rywalizację. Jesteśmy wyrafinowanymi gospodarzami i proaktywnie przewidujemy potrzeby Gości, będąc we właściwym miejscu we właściwym czasie, organizując najwyższej klasy wydarzenia każdej skali. Zapewniamy gościnność, która wykracza poza oczekiwania - tworząc niezapomniane chwile dla naszych Gości
• Nasi Meetings & Events Sales Specialists wiedzą, że sukces nie przychodzi sam – wymaga gruntownego zaplanowania
• Będziesz wspierać sprawne funkcjonowanie zespołu, odpowiadając na zapytania Klientów i Gości, prezentując oferty Hotelu, planować i nadzorować wydarzenia konferencyjne i bankietowe oraz monitorować zadowolenie naszych Gości z realizacji usług
• Jako integralna część zespołu, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie gości i sprawne funkcjonowanie Zespołu Meetings & Events
Jako Meeting and Events Sales Specialist dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Obecnie poszukujemy Recepcjonisty/Recepcjonistki, który/a dołączy do naszego dynamicznego zespołu w Radisson Hotel Group!
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
Nasz zespół Recepcji jest sercem Hotelu, gdzie zapewniamy uśmiechnięte, ciepłe powitanie i dążymy do zapewnienia Gościom doświadczenia, które przekracza wszelkie oczekiwania i tworzy niezapomniane wrażenia
• Nasi Recepcjoniści kochają zgiełk życia! To nie jest tylko check-in i check-out. Chodzi o wszystko pomiędzy
• Będziesz superbohaterem naszych Gości, zapewniając, że wszystkie aspekty podróży Gości i doświadczenia są dostarczane na najwyższym poziomie
• Będziesz emanować cierpliwością, empatią i mieć osobowość gospodarza show
• Jako integralna część zespołu, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie Gości i sprawne funkcjonowanie Działu Recepcji
Jako Recepcjonista/Recepcjonistka dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Obecnie poszukujemy Guest Service Agent, który dołączy do naszego dynamicznego zespołu w Radisson Hotel Group!
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
· Nasi Guest Service Agents kochają zgiełk życia! Nie chodzi tu tylko o zameldowanie i wymeldowanie, czy serwowanie koktajli w barze. To różnorodność wszystkiego, co się dzieje pomiędzy i budowanie niezapomnianych wrażeń dla naszych Gości
· Będziesz superbohaterem naszych Gości, zapewniając, że wszystkie aspekty podróży Gości i doświadczenia są dostarczane na najwyższym poziomie
· Będziesz emanować cierpliwością, empatią i mieć osobowość gospodarza show
· Jako integralna część zespołu, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie Gości i sprawne funkcjonowanie zespołu
Jako Guest Service Agent dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Obecnie poszukujemy Guest Service Agent, który dołączy do naszego dynamicznego zespołu w Radisson Hotel Group!
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
· Nasi Guest Service Agents kochają zgiełk życia! Nie chodzi tu tylko o zameldowanie i wymeldowanie, czy serwowanie koktajli w barze. To różnorodność wszystkiego, co się dzieje pomiędzy i budowanie niezapomnianych wrażeń dla naszych Gości
· Będziesz superbohaterem naszych Gości, zapewniając, że wszystkie aspekty podróży Gości i doświadczenia są dostarczane na najwyższym poziomie
· Będziesz emanować cierpliwością, empatią i mieć osobowość gospodarza show
· Jako integralna część zespołu, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie Gości i sprawne funkcjonowanie zespołu
Jako Guest Service Agent dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Obecnie poszukujemy Guest Service Agent, który dołączy do naszego dynamicznego zespołu w Radisson Hotel Group!
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
· Nasi Guest Service Agents kochają zgiełk życia! Nie chodzi tu tylko o zameldowanie i wymeldowanie, czy serwowanie koktajli w barze. To różnorodność wszystkiego, co się dzieje pomiędzy i budowanie niezapomnianych wrażeń dla naszych Gości
· Będziesz superbohaterem naszych Gości, zapewniając, że wszystkie aspekty podróży Gości i doświadczenia są dostarczane na najwyższym poziomie
· Będziesz emanować cierpliwością, empatią i mieć osobowość gospodarza show
· Jako integralna część zespołu, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie Gości i sprawne funkcjonowanie zespołu
Jako Guest Service Agent dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Obecnie poszukujemy Guest Service Agent, który dołączy do naszego dynamicznego zespołu w Radisson Hotel Group!
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
· Nasi Guest Service Agents kochają zgiełk życia! Nie chodzi tu tylko o zameldowanie i wymeldowanie, czy serwowanie koktajli w barze. To różnorodność wszystkiego, co się dzieje pomiędzy i budowanie niezapomnianych wrażeń dla naszych Gości
· Będziesz superbohaterem naszych Gości, zapewniając, że wszystkie aspekty podróży Gości i doświadczenia są dostarczane na najwyższym poziomie
· Będziesz emanować cierpliwością, empatią i mieć osobowość gospodarza show
· Jako integralna część zespołu, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie Gości i sprawne funkcjonowanie zespołu
Jako Guest Service Agent dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Obecnie poszukujemy Guest Service Agent, który dołączy do naszego dynamicznego zespołu w Radisson Hotel Group!
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
· Nasi Guest Service Agents kochają zgiełk życia! Nie chodzi tu tylko o zameldowanie i wymeldowanie, czy serwowanie koktajli w barze. To różnorodność wszystkiego, co się dzieje pomiędzy i budowanie niezapomnianych wrażeń dla naszych Gości
· Będziesz superbohaterem naszych Gości, zapewniając, że wszystkie aspekty podróży Gości i doświadczenia są dostarczane na najwyższym poziomie
· Będziesz emanować cierpliwością, empatią i mieć osobowość gospodarza show
· Jako integralna część zespołu, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie Gości i sprawne funkcjonowanie zespołu
Jako Guest Service Agent dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Obecnie poszukujemy Food & Beverage Supervisor, który dołączy do naszego dynamicznego zespołu w Radisson Blu Hotel, Kraków!
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
Nasz zespół Food & Beverage jest ostatnim elementem układanki, wyrafinowanym gospodarzem z instynktowną zdolnością przewidywania potrzeb Gości, poprzez bycie we właściwym miejscu we właściwym czasie i dostarczanie doświadczenia gościnności, które wykracza poza granice - tworząc niezapomniane chwile dla naszych gości. Zdajesz sobie sprawę, że jakość realizacji zamówienia ma wpływ na to, jakie wspomnienia Goście zabiorą ze sobą? U nas będziesz odpowiedzialny za pełen energii i pasji Zespół, który zaserwuje naszemu Hotelowi sukces
• Food & Beverage Supervisor wspiera sprawne funkcjonowanie działu Food & Beverage, gdzie wszystkie aspekty podróży i doświadczenia Gości są dostarczane na najwyższym poziomie, Koordynuje pracę podczas zmiany, dba o realizację procedur i standardów hotelowych, wspierając kulturę wzrostu, rozwoju i efektywności w dziale,
• Będziesz emanować cierpliwością, empatią i mieć osobowość gospodarza show
• Jako integralna część zespołu, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie Gości i sprawne funkcjonowanie obszaru Food & Beverage
Jako Food & Beverage Supervisor dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Obecnie poszukujemy Cluster Executive Chef, który dołączy do naszego dynamicznego zespołu w Krakowie, obejmując swoimi działaniami dwa hotele zarządzane przez Radisson Hotel Group: Radisson Blu Hotel i Park Inn by Radisson!
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
Nasz zespół kucharzy zna się na tworzeniu smaków, ceni produkty i wie, jak je połączyć w wyjątkowe dania, aby zapewnić gościom doświadczenia wykraczające poza oczekiwania - tworząc niezapomniane chwile dla naszych gości
• Nasi Szefowie Kuchni pragną smaku sukcesu oraz potrafią radzić sobie z temperaturą i ogniem w każdej kuchni!
• Gotowanie jest przyprawą Twojego życia i masz pasję do smaków, konsekwentnie zapewniając wysokie standardy oraz kreatywność i wyjątkowy styl w eksponowaniu dań,
• Jako integralna część zespołu zarządzającego, będziesz zarządzać budżetem i zapasami, jednocześnie pracując proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie gości i sprawne funkcjonowanie Działu Kuchni
Jako Cluster Executive Chef dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Obecnie poszukujemy Marketing Managera, który dołączy do naszego dynamicznego zespołu w Krakowie, obejmując swoimi działaniami dwa hotele zarządzane przez Radisson Hotel Group: Radisson Blu Hotel i Park Inn by Radisson
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
Nasz Zespół Sales & Marketing kocha zgiełk życia i interakcje z ludźmi, a dzięki swojej energii i pasji nieustannie dąży do tego, aby zapewnić gościom doświadczenia wykraczające poza oczekiwania - tworząc niezapomniane chwile dla naszych gości
• Nasz Marketing Manager uwielbia dbać o wizerunek!
• Będziesz pilnować, żebyśmy byli widoczni zawsze i wszędzie, tworzyć materiały reklamowe online i offline zgodnie z przyjętą strategią komunikacji oraz standardami korporacyjnymi - ale nie tylko, bo lubimy się wyróżniać!
• Chcesz opracowywać i realizować kampanie oraz działania marketingowe i zachęcać wszystkich współpracowników do tego by je z Tobą realizowali? Wyglądamy bardzo dobrze w social media :)
Jako Marketing Manager dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Obecnie poszukujemy Housekeeping Supervisora, który dołączy do naszego dynamicznego zespołu w Radisson Blu Hotel, Kraków!
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
Wiedząc, że liczy się pierwsze wrażenie, nasz Zespół Housekeepingu ma obsesję na punkcie prezentacji, posiadania rzeczy na właściwym miejscu i nieskazitelnej czystości, aby zapewnić gościom doświadczenia wykraczające poza oczekiwania - tworząc niezapomniane chwile dla naszych gości
• Nasi Housekeeping Supervisorzy uwielbiają dbać o wizerunek!
• Będziesz nadzorować naszych pracowników działu służby pięter i dawać im przykład, dbając o to, aby nasze standardy czystości były wysokie, a nasze poduszki perfekcyjnie wypchane
• Jako integralna część zespołu, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie gości i sprawne funkcjonowanie Działu Housekeepingu
Jako Housekeeping Supervisor dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Radisson Blu Hotel, Kraków and Park Inn by Radisson Kraków, our well known properties, both placed in a city center, with 348 rooms and 1325 square meters of conference space in total, are offering a great opportunity for a talent wanting to become our new Cluster Director of Sales & Marketing in full time in Kraków. With this position we give you the opportunity to manage the hotel’s sales department both in a hands-on and strategic manner
Ambitious, thirsty for results and love interacting with people? Excited by the energetic and customer centric role of Sales? Then why not come and join us at the Radisson Hotel Group to Make Every Moment Matter! where our guests can relax and enjoy the experience!
Our Sales Team with their winning edge and passion for driving revenue and growth, strive to deliver a hospitality experience that is beyond expectation - creating memorable moments for our guests
As Cluster Director of Sales & Marketing, you will join a team that is passionate about delivering exceptional service where we believe that anything is possible, whilst having fun in all that we do!
Interested then why not say Yes I Can! as we are looking for passionate people just like you!
Our Cluster Director of Sales & Marketing:
- Supports the smooth running of the sales department, where all aspects of the hotel’s pro-active sales initiatives are delivered and total revenue maximized
- Works proactively to improve guest satisfaction and comfort, delivering a positive and timely response to guest enquiries and problem resolution
- Delivers on plans and objectives where sales initiatives & hotel targets are achieved
- Manages the sales team fostering a culture of growth, development and performance within the department
- Responsible for the departmental budget, ensuring that costs and inventory are controlled, that productivity and performance levels are attained
- Builds and maintains effective working relationships with all key stakeholders
- Reviews and scrutinizes the business performance, providing recommendations that will drive financial performance
- Ensures adherence and compliance to all legislation where due diligence requirements and best practice activities are planned, delivered and documented for internal and external audit, performing follow-up as required
Obecnie poszukujemy Recepcjonisty/Recepcjonistki, który/a dołączy do naszego dynamicznego zespołu w Radisson Hotel Group, Kraków!
Skupiamy się na Tobie jako osobie, Twoich umiejętnościach, talentach i pasji - nie tylko na Twoim CV. Chodzi przede wszystkim o Twoje nastawienie i sposób myślenia, a resztę możesz rozwijać razem z nami. To jest obietnica!
Nasz zespół Recepcji jest sercem Hotelu, gdzie zapewniamy uśmiechnięte, ciepłe powitanie i dążymy do zapewnienia Gościom doświadczenia, które przekracza wszelkie oczekiwania i tworzy niezapomniane wrażenia
• Nasi Recepcjoniści kochają zgiełk życia! To nie jest tylko check-in i check-out. Chodzi o wszystko pomiędzy
• Będziesz superbohaterem naszych Gości, zapewniając, że wszystkie aspekty podróży Gości i doświadczenia są dostarczane na najwyższym poziomie
• Będziesz emanować cierpliwością, empatią i mieć osobowość gospodarza show
• Jako integralna część zespołu, będziesz pracować proaktywnie, aby zapewnić zadowolenie Gości i sprawne funkcjonowanie Działu Recepcji
Jako Recepcjonista/Recepcjonistka dołączysz do zespołu, którego pasją jest dostarczanie niesamowitych usług, gdzie wierzymy, że wszystko jest możliwe, jednocześnie dobrze się bawiąc we wszystkim, co robimy!
Zapewnianie płynnej pracy obszaru Human Resources, gdzie wszystkie obszary odpowiedzialności są zaopiekowane i prowadzone na najwyższym poziomie,
Implementacja i zarządzanie planem dla HR i procesami z obszaru: rekrutacja i selekcja, oceny pracownicze, szkolenia i rozwój, zaangażowanie pracowników i in. - w zgodzie z polityką organizacyjną i procedurami wewnętrznymi,
Prowadzenie administracji personalnej pracowników i zleceniobiorców, nadzór nad jej poprawnością i zgodnością z przepisami Prawa Pracy,
Nadzorowanie procesu płacowego w celu zapewnienia prawidłowości naliczenia wynagrodzeń i ich terminowej wypłaty, współpraca z dostawcą zewnętrznym w obszarze płac,
Wsparcie dla Kadry Managerskiej w realizacji celów biznesowych poprzez pomoc w podejmowaniu decyzji personalnych,
Przygotowywanie i odpowiedzialność za budżet HR, zapewnienie optymalnego poziomu kosztów, nadzór nad budżetem osobowym i szkoleniowym,
Aktualizacja i wprowadzanie usprawnień w obszarze procesów, procedur i regulaminów, analiza danych i wskaźników dotyczących procesów HR, przygotowywanie raportów
Budowanie i utrzymywanie efektywnych relacji z wszystkimi kluczowymi interesariuszami,
Zapewnianie przestrzegania i zgodności ze wszystkimi przepisami, gdzie wymagania należytej staranności i najlepsze praktyki są planowane, dostarczane i dokumentowane dla wewnętrznych i zewnętrznych audytów oraz podejmowanie wymaganych działań następczych
Radisson Blu Hotel Kraków and Park Inn by Radisson Kraków, our well known properties, both placed in a city center, with 348 rooms and 1325 square meters conference span in total, are offering a stepping stone position for a hungry talent wanting to become a General Manager soon. Operations Managers can become Hotel General Managers within the Radisson Hotel Group in less than two years time and as such we look for you as our new Cluster Operations Manager in full time in Kraków. With this position we give you the opportunity to co – manage the hotel’s operational departments both in a hands-on and strategic manner, under the leadership of one of our most experienced General Manager
Does the challenge of running our show make your heart beat faster? Can you balance executing and delivering the masterplan with a strategic focus on guest experience, revenue generation and achieving commercial results for our Stakeholders? Then why not come and join us at the Radisson Hotel Group to Make Every Moment Matter! where our guests can relax and enjoy the experience!
Our Operations Managers are hotel experts and recognized leaders with the ability to prioritize a complex and hands on workload and who strive to deliver a hospitality experience that is beyond expectation - creating memorable moments for our guests. You will join a team that is passionate about delivering exceptional service where we believe that anything is possible, whilst having fun in all that we do!
Interested? Then why not say Yes I Can! as we are looking for passionate people just like you!