Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (7)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 7 )
Dyrektor ds. produkcji i rozwoju
Poznań
Wygasła: 07.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
tworzenie strategii organizacji pionu i zarządzania procesami produkcji, innowacji i rozwoju,
nadzór nad realizacją planu produkcji, w tym zapewnienie optymalnego wykorzystania posiadanych zasobów i wydajności produkcji,
identyfikacja i rozwiązywanie problemów dotyczących produkcji przy stałym rozwoju technologii -wdrażanie nowych/innowacyjnych rozwiązań,
współpraca w zakresie wdrażania nowych technologii, nowych uruchomień i nowych produktów,
współpraca z działami wsparcia produkcji w celu zapewnienia, że wszystkie obszary są zgodne z wewnętrznymi standardami jakości i wymaganiami klienta,
określanie budżetu produkcji i bieżąca kontrola realizacji jego założeń,
prowadzenie i nadzór nad projektami w obszarze innowacji i rozwoju,
współpraca z interdyscyplinarnymi zespołami projektowymi,
rozwijanie umiejętności efektywnej pracy w podległych zespołach oraz rozwijanie umiejętność twórczego rozwiązywania problemów w praktyce, przy wykorzystaniu nowatorskich metod i technik,
współpraca z kontrahentami firmy,
terminowe sporządzanie i przesyłanie wymaganych raportów,
generowanie i rozwijanie innowacyjnych pomysłów,
realizacja strategicznej polityki wewnętrznej firmy
GEMINI HRM CONSULTING to firma zajmująca się doradztwem w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, tworzenia polityki personalnej, tworzenia i dostosowywania procesów kadrowych do obowiązujących standardów
Dla jednego ze swoich Klientów, lidera w swojej branży zlokalizowanego na terenie śląska, poszukujemy:
DYREKTOR DS. ZAKUPÓW
Zakres obowiązków:
• Zarządzanie obszarem zakupów oraz kreowanie polityki zakupowej firmy;
• Tworzenie oraz nadzór nad wdrożeniem krótko i długoterminowych strategii rozwoju obszaru zakupów;
• Ustalanie standardów i procedur w podległym obszarze;
• Monitorowanie i analiza trendów rynkowych w zakresie produktów i usług;
• Nawiązywanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami;
• Negocjowanie warunków umów;
• Przegląd narzędzi i monitorowanie procesów zakupowych, ich rozwój, a także poszukiwanie optymalizacji kosztów w podległym obszarze;
• Kierowanie, motywowanie i rozwój podległego zespołu;
• Współpraca z innymi zespołami w zakresie realizacji strategicznych celów organizacji;
• Identyfikacja i realizacja możliwości oszczędności i redukcji kosztów;
• Przygotowywanie raportów i analiz zgodnie z wytycznymi Zarządu
sporządzanie oraz analiza raportów finansowych na potrzeby spółki-matki oraz spółek zależnych w Grupie Kapitałowej;
udział w procesie prognozowania wyników finansowych spółki-matki oraz spółek zależnych;
monitoring wskaźników finansowych;
współpraca z opiekunami bankowymi;
udział w sporządzaniu biznes planów oraz studiów feasibility dla projektów inwestycyjnych w Grupie Kapitałowej;
dobór oraz optymalizacja najbardziej korzystnych rozwiązań kredytowych dla Grupy Kapitałowej;
pozyskiwanie najkorzystniejszych zewnętrznych źródeł finansowania oraz ich bieżąca obsługa;
budowanie pozytywnych oraz długotrwałych relacji z instytucjami finansowymi;
udział w negocjacjach umów kredytowych (w tym min: marż/prowizji) oraz prawnych zabezpieczeń z instytucjami finansującymi oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji kredytowej;
ścisła współpraca z Dyrektorem Finansowym Grupy Kapitałowej w wykonywaniu czynności z zakresu nadzoru właścicielskiego oraz realizacji polityki finansowej Grupy, w tym m.in. utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych źródeł finansowania działalności (bieżącej oraz inwestycyjnej) w Grupie, współpraca z instytucjami finansowymi – bankami, ubezpieczycielami, leasingodawcami
- kierowanie zakładem produkcyjnym z zachowaniem celów ekonomicznych, terminów realizacji, wymogów jakościowych i rentowności realizowanych zleceń produkcyjnych;
- nadzorowanie pracy oraz przekazywanie celów dla poszczególnych działów zakładu produkcyjnego (min. produkcja i planowanie, technologia, logistyka i magazyn, zakupy, sprzedaż, jakość oraz utrzymanie ruchu);
- inicjowanie działań związanych z obniżaniem kosztów działalności zakładu, a także podnoszenia jakości wyrobów i wydajności produkcji;
- inicjowanie i wdrażanie zmian organizacyjnych, metod i kierunków działania zakładu, ulepszenia organizacji i metod pracy w zgodzie z filozofią Lean Management;
- monitorowanie i analizowanie wyników działania zakładu, proponowanie i wdrażanie rozwiązań;
- wspieranie Zarządu w procesie planowania, opracowywania oraz wdrażania strategii operacyjnej we wszystkich aspektach działalności zakładu;
- aktywne wspieranie, rozwijanie i motywowanie podległych pracowników w celu osiągnięcia celów przedsiębiorstwa oraz planów produkcyjnych