Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Aktywne wsparcie Zespołu Controllingu i Zespołu Handlowego przy zapewnieniu dostępu do informacji zarządczej dotyczącej sprzedaży, marży, analizy stanów magazynowych, badania udziałów rynkowych czy analizy konkurencji,
Przygotowanie cyklicznych i ad hoc raportów oraz analiz na potrzeby Kadry Zarządzającej i Zespołu Handlowego,
Utrzymywanie, rozwijanie i tworzenie raportów w Power BI, w tym analiza wymagań biznesowych,
Stały monitoring ustalonych KPI i rozwijanie nowych mierników,
Analiza danych oraz rekomendacje działań i wsparcie w podejmowaniu decyzji biznesowych,
Współpraca w tworzeniu budżetu/prognoz finansowych w oparciu o przyjętą strategię,
Automatyzacja i optymalizacja rozwiązań i procesów raportowych (w tym źródeł danych),
Definiowanie polityki cenowej oraz udzielanie rekomendacji w jej zakresie,
Wyznaczanie i rozliczanie celów premiowych dla Zespołu Handlowego
Aktywne wsparcie zespołu kontrolingu przy zapewnieniu dostępu do informacji zarządczej dotyczącej sprzedaży, marży, analizy stanów magazynowych, badania udziałów rynkowych czy analizy konkurencji
Raportowanie wyników finansowych w dedykowanych systemach finansowych
Przygotowanie cyklicznych i ad hoc raportów oraz analiz na potrzeby Kadry Zarządzającej
Udział w przygotowywaniu rocznego budżetu, kwartalnych prognoz finansowych oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń
Wspieranie działu księgowości i kontrolingu grupowego przy zamknięciach miesiąca oraz w trakcie audytu finansowego
Ocena rentowności oraz ryzyka dla realizowanych projektów
Stały monitoring ustalonych KPI i rozwijanie nowych mierników
Analiza danych oraz rekomendacje działań i wsparcie w podejmowaniu decyzji biznesowych
Utrzymywanie, rozwijanie i tworzenie raportów w Power BI, w tym analiza wymagań biznesowych
Automatyzacja i optymalizacja rozwiązań i procesów raportowych (w tym źródeł danych)
Aktywne wsparcie Zespołu Controllingu i Zespołu Handlowego przy zapewnieniu dostępu do informacji zarządczej dotyczącej sprzedaży, marży, analizy stanów magazynowych, badania udziałów rynkowych czy analizy konkurencji,
Przygotowanie cyklicznych i ad hoc raportów oraz analiz na potrzeby Kadry Zarządzającej i Zespołu Handlowego,
Utrzymywanie, rozwijanie i tworzenie raportów w Power BI, w tym analiza wymagań biznesowych,
Stały monitoring ustalonych KPI i rozwijanie nowych mierników,
Analiza danych oraz rekomendacje działań i wsparcie w podejmowaniu decyzji biznesowych,
Współpraca w tworzeniu budżetu/prognoz finansowych w oparciu o przyjętą strategię,
Automatyzacja i optymalizacja rozwiązań i procesów raportowych (w tym źródeł danych),
Definiowanie polityki cenowej oraz udzielanie rekomendacji w jej zakresie,
Wyznaczanie i rozliczanie celów premiowych dla Zespołu Handlowego
Współpraca z partnerami handlowymi w zakresie planowania ofert producenckich na stronach apteka-melissa.pl oraz e-melissa.pl;
Planowanie kalendarza działań dla producentów, a także zapewnianie terminowych emisji;
Kontakt z partnerami handlowymi w celu bieżącej opieki nad przebiegiem emisji na stronach i realizacja świadczeń zgodnych z założonymi przez nich mediaplanami;
Rekomendowanie zmian i innowacji w oparciu o zdobyte doświadczenie, dostępną wiedzę i trendy rynkowe;
Wsparcie w prowadzeniu projektów na marketplace"ach, w mediach społecznościowych oraz projektu marketing automation Drogerii Melissa
Aktywne wsparcie zespołu kontrolingu przy zapewnieniu dostępu do informacji zarządczej dotyczącej sprzedaży, marży, analizy stanów magazynowych, badania udziałów rynkowych czy analizy konkurencji;
Raportowanie wyników finansowych w dedykowanych systemach finansowych;
Przygotowanie cyklicznych i ad hoc raportów oraz analiz na potrzeby Kadry Zarządzającej;
Udział w przygotowywaniu rocznego budżetu, kwartalnych prognoz finansowych oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń;
Wspieranie działu księgowości i kontrolingu grupowego przy zamknięciach miesiąca oraz w trakcie audytu finansowego;
Ocena rentowności oraz ryzyka dla realizowanych projektów;
Stały monitoring ustalonych KPI i rozwijanie nowych mierników;
Analiza danych oraz rekomendacje działań i wsparcie w podejmowaniu decyzji biznesowych;
Utrzymywanie, rozwijanie i tworzenie raportów w Power BI, w tym analiza wymagań biznesowych;
Automatyzacja i optymalizacja rozwiązań i procesów raportowych (w tym źródeł danych)
Współpraca z partnerami handlowymi w zakresie planowania ofert producenckich na stronach apteka-melissa.pl oraz e-melissa.pl;
Planowanie kalendarza działań dla producentów, a także zapewnianie terminowych emisji;
Kontakt z partnerami handlowymi w celu bieżącej opieki nad przebiegiem emisji na stronach i realizacja świadczeń zgodnych z założonymi przez nich mediaplanami;
Rekomendowanie zmian i innowacji w oparciu o zdobyte doświadczenie, dostępną wiedzę i trendy rynkowe;
Wsparcie w prowadzeniu projektów na marketplace"ach, w mediach społecznościowych oraz projektu marketing automation Drogerii Melissa
Współpraca z partnerami handlowymi w zakresie planowania ofert producenckich na stronach apteka-melissa.pl oraz e-melissa.pl;
planowanie kalendarza działań dla producentów, a także zapewnianie terminowych emisji;
kontakt z partnerami handlowymi w celu bieżącej opieki nad przebiegiem emisji na stronach i realizacja świadczeń zgodnych z założonymi przez nich mediaplanami;
rekomendowanie zmian i innowacji w oparciu o zdobyte doświadczenie, dostępną wiedzę i trendy rynkowe;
zarządzanie widocznością Drogerii Melissa w mediach społecznościowych
Aktywne wsparcie Business Controllera i Zespołu Handlowego przy zapewnieniu dostępu do informacji zarządczej dotyczącej sprzedaży, marży, analizy stanów magazynowych, badania udziałów rynkowych czy analizy konkurencji
Przygotowanie cyklicznych i ad hoc raportów oraz analiz na potrzeby Kadry Zarządzającej i Zespołu Handlowego
Stały monitoring ustalonych KPI i rozwijanie nowych mierników
Analiza danych oraz rekomendacje działań i wsparcie w podejmowaniu decyzji biznesowych
Współpraca w tworzeniu budżetu/prognoz finansowych w oparciu o przyjętą strategię
Utrzymywanie, rozwijanie i tworzenie raportów w Power BI, w tym analiza wymagań biznesowych
Automatyzacja i optymalizacja rozwiązań i procesów raportowych (w tym źródeł danych)
Definiowanie polityki cenowej oraz udzielanie rekomendacji w jej zakresie
Wyznaczanie i rozliczanie celów premiowych dla Zespołu Handlowego
Rozwój oprogramowania apteka-melissa.pl i e-melissa.pl;
Utrzymanie serwisu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Web Merchandising Manager
Warszawa
Wygasła: 08.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie zespołem: produktowym i web merchandisingowym;
Odpowiedzialność za E-Commerce i cyfrową komunikację z konsumentem;
Zarządzanie operacyjne sklepem internetowym SVR: merchandising strony i aktualizacja strony internetowej (treść, strona produktu, oferty, wizualizacje itp.);
Przyspieszenie wzrostu sprzedaży online poprzez innowacyjne inicjatywy, które najlepiej służą zaangażowaniu klientów i realizacji kampanii producenckich;
Dostarczanie analiz dotyczących trendów zakupowych klientów, wydajności strony i sprzedaży;
Odpowiedzialność za egzekucję planu aktywności w zgodzie z komunikacją marketingową (plan e-commerce z celami miesięcznymi + plan komunikacji cyfrowej);
Opracowanie strategii wpływu i zarządzanie wszystkimi partnerstwami zgodnie z wytycznymi dotyczącymi wsparcia i orientacji na sprzedaż;
Adaptacja aktywów wizualnych i redakcja kopii dla każdej kampanii (z wykorzystaniem strategii testów A/B);
Codzienne / tygodniowe / miesięczne raportowanie (przychody i wydajność mediów) z działaniami naprawczymi w razie potrzeby;
Ścisła współpraca z naszym magazynem w zakresie poziomów zapasów, problemów z zamówieniami i kwestii technicznych
Rozwój oprogramowania apteka-melissa.pl i e-melissa.pl;
Utrzymanie serwisu;
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Analityk
Warszawa
Wygasła: 05.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Aktywne wsparcie Business Controllera i Zespołu Handlowego przy zapewnieniu dostępu do informacji zarządczej dotyczącej sprzedaży, marży, analizy stanów magazynowych, badania udziałów rynkowych czy analizy konkurencji
Przygotowanie cyklicznych i ad hoc raportów oraz analiz na potrzeby Kadry Zarządzającej i Zespołu Handlowego
Stały monitoring ustalonych KPI i rozwijanie nowych mierników
Analiza danych oraz rekomendacje działań i wsparcie w podejmowaniu decyzji biznesowych
Współpraca w tworzeniu budżetu/prognoz finansowych w oparciu o przyjętą strategię
Utrzymywanie, rozwijanie i tworzenie raportów w Power BI, w tym analiza wymagań biznesowych
Automatyzacja i optymalizacja rozwiązań i procesów raportowych (w tym źródeł danych)
Definiowanie polityki cenowej oraz udzielanie rekomendacji w jej zakresie
Wyznaczanie i rozliczanie celów premiowych dla Zespołu Handlowego
Rozwój oprogramowania apteka-melissa.pl i e-melissa.pl;
Utrzymanie serwisu
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Web Merchandising Manager
Warszawa
Wygasła: 29.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Zarządzanie zespołem: produktowym i web merchandisingowym;
Odpowiedzialność za E-Commerce i cyfrową komunikację z konsumentem;
Zarządzanie operacyjne sklepem internetowym SVR: merchandising strony i aktualizacja strony internetowej (treść, strona produktu, oferty, wizualizacje itp.)
Przyspieszenie wzrostu sprzedaży online poprzez innowacyjne inicjatywy, które najlepiej służą zaangażowaniu klientów i realizacji kampanii producenckich;
Dostarczanie analiz dotyczących trendów zakupowych klientów, wydajności strony i sprzedaży;
Odpowiedzialność za egzekucję planu aktywności w zgodzie z komunikacją marketingową (plan e-commerce z celami miesięcznymi + plan komunikacji cyfrowej);
Opracowanie strategii wpływu i zarządzanie wszystkimi partnerstwami zgodnie z wytycznymi dotyczącymi wsparcia i orientacji na sprzedaż;
Adaptacja aktywów wizualnych i redakcja kopii dla każdej kampanii (z wykorzystaniem strategii testów A/B);
Codzienne / tygodniowe / miesięczne raportowanie (przychody i wydajność mediów) z działaniami naprawczymi w razie potrzeby;
Monitorowanie P&L sklepu internetowego;
Ścisła współpraca z naszym magazynem w zakresie poziomów zapasów, problemów z zamówieniami i kwestii technicznych
Kontrola poprawności danych zbieranych w kanale Digital
Wsparcie w zarządzaniu bazami danych
Rozbudowywanie i automatyzowanie systemów raportowych oraz różnych źródeł danych (Baza danych MySQL, Google Analytics, Search Console, Facebook Ads, Google Ads, Hotjar, narzędzi Marketing Automation)
Dążenie do optymalizacji w obszarze raportowania
Opracowywanie analiz i raportów na potrzeby działu Digital
Ustalanie celów i ich monitorowanie w Google Analytics
Konfiguracja i stały monitoring ruchu w sklepie internetowym, proponowanie zmian zwiększających sprzedaż
Przygotowywanie cyklicznych podsumowań kampanii marketingowych wraz z wnioskami i ich prezentacją
Analizowanie danych o ruchu na platformie e-commerce, analiza profili użytkowników
Analizowanie danych o ruchu na platformie e-commerce, analiza profili użytkowników, analiza i segmentacja klientów, proponowanie zmian zwiększających sprzedaż
Przygotowywanie cyklicznych podsumowań kampanii marketingowych wraz z wnioskami i ich prezentacją
Rozbudowywanie i automatyzowanie systemów raportowych oraz różnych źródeł danych (Baza danych MySQL, Google Analytics, Search Console, Facebook Ads, Google Ads, Hotjar, narzędzi Marketing Automation). Dążenie do optymalizacji w obszarze raportowania
Współudział w projekcie GA4
Ustalanie celów i ich monitorowanie w Google Analytics
Opracowywanie analiz i raportów na potrzeby działu Digital
Wsparcie w zarządzaniu polityką cenową
Czyszczenie i strukturyzacja danych
Kontrola poprawności danych zbieranych w kanale Digital
Kontrola poprawności danych zbieranych w kanale Digital
Wsparcie w zarządzaniu bazami danych
Rozbudowywanie i automatyzowanie systemów raportowych oraz różnych źródeł danych (Baza danych MySQL, Google Analytics, Search Console, Facebook Ads, Google Ads, Hotjar, narzędzi Marketing Automation)
Dążenie do optymalizacji w obszarze raportowania
Opracowywanie analiz i raportów na potrzeby działu Digital
Ustalanie celów i ich monitorowanie w Google Analytics
Konfiguracja i stały monitoring ruchu w sklepie internetowym, proponowanie zmian zwiększających sprzedaż
Przygotowywanie cyklicznych podsumowań kampanii marketingowych wraz z wnioskami i ich prezentacją
Analizowanie danych o ruchu na platformie e-commerce, analiza profili użytkowników