Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
kontrola stanu nieruchomości i nadzór nad ich codziennym funkcjonowaniem, nadzór nad stanem technicznym obiektów,
bieżący nadzór nad jakością usług świadczonych przez podwykonawców obsługujących nieruchomości,
weryfikacja dokumentacji formalno- prawnej oraz technicznej dotyczącej nieruchomości,
opracowywanie rozwiązań oraz wdrażanie rekomendacji w obszarze zarządzania nieruchomościami,
przygotowywanie oraz koordynowanie wdrażania i realizacji budżetów OPEX oraz CAPEX dotyczących powierzonych nieruchomości,
realizowanie projektów innowacyjnych oraz optymalizacyjnych,
nadzór nad przepływem informacji i dokumentów, w tym faktur związanych z umowami najmu oraz umowami dostawy mediów, budowanie i aktualizacja baz danych,
współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń,
sporządzanie bieżących i okresowych raportów i analiz,
bieżąca sprawozdawczość w zakresie rozliczania i analizy wpływów oraz kosztów nieruchomości
utrzymywanie w czystości dróg wewnętrznych, chodników i obrzeży budynków (zamiatanie, grabienie, wyrywanie chwastów, zbieranie naniesionych odpadów); -odśnieżanie i posypywanie solą dróg i chodników;
pielęgnowanie terenów zieleni (m.in. przycinanie krzewów, koszenie trawników, sadzenie, ściółkowanie roślin, zakładanie trawników, odchwaszczanie roślin);
Pracownik Housekeepingu – Dział Utrzymania Czystości
Jubilerska 10, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 19.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Do obowiązków Pracownika będzie należało utrzymanie czystości powierzchni apartamentowych według dyspozycji, w trybie najmu krótkoterminowego 5 dni tygodniowo – pracujemy również w weekendy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Administrator - Zarządca Nieruchomości
Jubilerska 10, Praga-Południe, Warszawa
Wygasła: 22.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Utrzymanie budynku, instalacji oraz terenu zewnętrznego w pełnej sprawności technicznej;
Koordynacja okresowych przeglądów technicznych;
Organizowanie niezbędnych napraw w celu zapewnienia bezawaryjnej pracy urządzeń, instalacji, wyposażenia;
Kontakt z Najemcami (koordynacja przeprowadzek, kontrola zgłoszonych usterek i awarii etc.);
apartamentowiec)
- realzacja drobnych prac budowlano-remontowych
- realizacja przeprowadzek
- wsparcie administracji budynku
- raportowanie wykonanych prac
- inne prace zwiąane z bieżącym utrzymaniem nieruchomości