Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (12)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 12 )
Kierownik ds. finansów
Bruszczewo (pow. kościański)
Wygasła: 04.02.2024
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
Are you a finance professional looking for a role where you will have full accountability for site finance as part of a site leadership team and a key member of a global finance function? If so join our team today!
Due to an internal promotion, we are looking for someone to join our team with full responsibility for the site financial control environment covering off both financial and management accounting as well as commercial and business partnering
You will have responsibility for one direct report and will have full range of financial evolution including risk, credit control, reporting, forecasting and partnering with site leads and wider group finance teams to provide insights and input on budgeting and overall financials with other responsibilities that include:
Ownership and development of business systems including ERP, Power BI ensuring they are compliant, efficient, and effective
Responsibility for capital investment projects from a finance perspective
Responsibility of site P&L and Balance Sheet
Internal and external audit processes ensuring compliance against frameworks
Relationship management for external finance support services that provide support in entry and transition into ERP, Tax and financial reporting as well as the production of P&L and Balance Sheet
This is a great opportunity for someone who is looking for a role that gives them full accountability and autonomy of a successful site while having the backing and support of a global finance team where success in this role could lead to larger roles within AB Agri and across our ABF parent company
Responsible for the creation and execution of the global AB Neo marketing strategy and for working with in-country teams to co-create local marketing and communication plans
Provide the AB Neo Leadership team with market intelligence by maintaining a strong network of industry contacts
Communicate the Marketing Strategy and objectives such that all marketing and commercial teams are aligned
Ensure the AB Neo brand is built so that it becomes the leading brand in Neonatal feed manufacture
Creation and management of the AB Neo marketing budget, including managing all global and local spend on external marketing and PR
Planning and execution of customer events & exhibitions
Managing the AB Neo Customer Relationship Management system, ensuring data is accurate and up to date and the management of that data is in full compliance with legal responsibilities
Support the Technical and Commercial teams with a full suite of marketing collateral for all products, creating systems and processes that ensure that collateral is always available, compliant, and accurate
Responsible for the AB Neo ‘voice’ globally, ensuring tone and content is consistently ‘on message’
Develop and implement a social media strategy including the effective creation and execution of social content and adherence to brand guidelines. Ensuring the integrity of the brand is protected at all times
Champion for the AB Neo culture based on our values
Ensure effective launches of new products into the market
Jesteśmy AB Neo, specjalistyczną grupą łączącą wiedzę czterech, odnoszących sukcesy, firm w celu zrewolucjonizowania żywienia wszystkich młodych zwierząt. Jesteśmy częścią społeczności AB Agri, wiodących firm zajmujących się produktami i usługami z zakresu żywienia zwierząt. Dołącz do nas i wspieraj naszą pracę z klientami na całym świecie, aby produkować zrównoważoną żywność dla rosnącej populacji
Specjalista ds. obsługi klienta i logistyki (Customer Service & Logistics Specialist) to pozycja istotna dla nas ponieważ koordynuje realizację złożonych zamówień zapewniając profesjonalną komunikację z klientem, wsparcie działań sprzedażowych firmy oraz organizuje obsługę administracyjną i logistyczną firmy
Zakres odpowiedzialności:
> Przyjmuje i przekazuje do realizacji zamówienia zlecone przez klientów
> Planuje wraz ze współpracownikami działu operacyjnego najbardziej korzystną sekwencje planu produkcyjnego, mając na względzie czas realizacji
> Zapewnia właściwą komunikację związaną z organizacją dostaw do klientów, we współpracy z pozostałymi działami firmy
> Zapewnia najbardziej efektywne planowanie tras transportowych, ładunku i wykorzystania środków transportu
> Zapewnia efektywną współpracę z firmami przewozowymi i przeprowadza ich okresową ocenę
> Przygotowuje właściwą dokumentację związaną z realizacją zamówień, w tym faktur sprzedażowych
> Realizuje proces przetargowy i analizę ofert zgodnie z wymogami firmy
> Organizuje zamówienia i dostawy towarów produkowanych na potrzeby klientów lokalnych w innych spółkach grupy, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów w ramach dostaw wewnątrzwspólnotowych
> Zapewnia właściwe przyjęcie zgłoszeń reklamacyjnych oraz komunikację wewnętrzną oraz zewnętrzną w tej sprawie
> Opracowuje i składa zamówienia na usługi transportowe, zapewnia obsługę rozliczeń z dostawcami
> Zapewnia kontrolę stanu pojazdów i dokumentów przewozowych, zgodną z wymogami spółki, w tym w zakresie bezpieczeństwa produktu oraz zasadami bio-asekuracji
> Kontroluje status należności klientów i podejmuje działania poprawiające spływ należności, w porozumieniu z Przełożonym oraz Menedżerem ds. Finansów
> Wspiera Dział Sprzedaży w realizowaniu i rozwijaniu profesjonalnej obsługi klientów
Jesteśmy AB Neo, specjalistyczną firmą łączącą wiedzę czterech odnoszących sukcesy firm w celu zrewolucjonizowania żywienia wszystkich noworodków. Jesteśmy częścią społeczności AB Agri, wiodących firm zajmujących się produktami i usługami z zakresu żywienia zwierząt. Dołącz do nas i wspieraj naszą pracę z klientami na całym świecie, aby produkować zrównoważoną żywność dla rosnącej populacji
Elektromechanik to pozycja istotna dla nas ponieważ zapewnia ciągłość procesów produkcyjnych poprzez dbałość o sprawność urządzeń oraz linii technologicznych. Uczestniczy w rozwoju wysokich standardów jakościowych i zachowaniu bezpieczeństwa produkowanych pasz
Zakres odpowiedzialności:
Odpowiada za utrzymanie ciągłości produkcji poprzez zapewnienie pełnej sprawności technicznej urządzeń i całego procesu technologicznego
Przygotowuje plany konserwacji i przeglądów urządzeń i linii technologicznych oraz zapewnia usuwanie awarii mechanicznych i elektrycznych
Wdraża i utrzymuje prewencyjne utrzymanie ruchu
Zgłasza zapotrzebowania na wymianę części maszyn oraz urządzeń i instalacji
Współpracuje ściśle z Działem Produkcji i celem koordynacji wszelkich aktywności technicznych w obszarze produkcyjnym
Dba o utrzymanie ciągłej dostępności mediów na potrzeby procesu produkcyjnego i całego zakładu
W porozumieniu z przełożonym współpracuje z dostawcami mediów i realizuje politykę spółki z zakresie zarządzania energią
Bierze udział w planowaniu, realizacji, odbiorze technicznym inwestycji oraz przekazaniu środków trwałych do eksploatacji
Podejmuje inicjatywy ograniczania strat produkcyjnych od strony mechaniczno-elektrycznej
Przygotowuje raport związane z awariami, działaniami prewencyjnymi utrzymania ruchu oraz innymi wskaźnikami efektywności
Inicjuje i wdraża w porozumieniu z przełożonym projekty poprawy efektywności i wydajności produkcji
Bierze aktywny udział w procesie usprawniania procesu technologicznego
Stosuje się do wszystkich obowiązujących przepisów i zasad bezpiecznej pracy
Good for people, Good for business!
Jesteśmy rozwijającym się, innowacyjnym przedsiębiorstwem i cenimy sobie różnorodność oraz różne sposoby myślenia, które pozwalają nam iść naprzód. AB Agri jest pracodawcą równych szans, zapewniającym wszystkim równe traktowanie. Wiemy, że środowisko sprzyjające integracji czyni nas bardziej dostępnymi i zapewnia, że przyciągamy, angażujemy, promujemy i zatrzymujemy wyjątkowych ludzi.
Jesteśmy zjednoczeni przez nasze wartości rodzinne, które reprezentują to, kim jesteśmy, jak pracujemy razem i jak pomagamy naszym klientom
- Pioneering - Ciekawe, odważne i pełne ducha. Przewodzimy we właściwy sposób
- Excellence - dążymy do doskonałości we wszystkim, co robimy
- Growth - Tworzymy dla naszych pracowników i klientów sposoby na rozwój
Jesteśmy częścią Associated British Foods (ABF), zdywersyfikowanej międzynarodowej grupy zajmującej się żywnością, składnikami i handlem detalicznym.