Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (68)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 68 )
Specjalista ds. Zapewnienia Jakości
Jelenia Góra
Wygasła: 09.05.2024
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja zadań zgodnie ze standardami oraz procedurami Systemu Zarządzania Jakością;
Wdrażanie, utrzymanie i nadzór nad wymaganiami Systemu Zarządzania Jakością
Udział w procesach Systemu Zarządzania Jakością między innymi takich jak: kwalifikacja dostawców, nadzór nad katalogiem dostawców, uzgadnianie i opracowywanie umów jakościowych z dostawcami, prowadzenie zmian zgłaszanych przez dostawców
Współpraca z dostawcami i wytwórcami materiałów wyjściowych i opakowaniowych oraz usługodawcami w zakresie wymagań Systemu Zarządzania Jakością
Współpraca z pracownikami Przedsiębiorstwa Farmaceutycznego Jelfa S.A. oraz pracownikami grupy Bausch Health Company
Opracowywanie oraz weryfikacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością;
Praca w systemach komputerowych wspierających System Zarządzania Jakością;
Udział w projektach jakościowych, zgłaszanie inicjatyw doskonalenia procesów;
prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad i przepisów dotyczących bhp i ochrony środowiska,
doradzanie w zakresie zagadnień związanych z bezpieczeństwem pracy oraz ochroną środowiska, w szczególności w zakresie organizacji stanowisk pracy, ocen ryzyka zawodowego, stosowania środków ochronnych, metod ochrony przed wybuchem i pożarem lub zagrożeniem dla środowiska,
prowadzenie analiz stanu bhp i ochrony środowiska dotyczących zagrożeń na stanowiskach pracy i wpływu procesów technologicznych na stan środowiska naturalnego oraz przedstawianie wniosków zmierzających do ich usunięcia lub ograniczenia,
opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy, zdarzeń potencjalnie wypadkowych, ryzykownych zachowań pracowników i chorób zawodowych oraz nadzorowanie ich realizacji,
prowadzenie i opiniowanie dokumentacji wynikających z planowanych zmian lub przepisów bhp i ochrony środowiska oraz wymagań korporacyjnych,
prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych pracowników, uczniów i studentów oraz pracowników firm zewnętrznych wykonujących prace na terenie przedsiębiorstwa,
nadzorowanie szkoleń okresowych w zakresie bhp,
współpraca ze Społeczną Inspekcją Pracy oraz z państwowymi organami kontrolującymi warunki pracy i wymagania w zakresie ochrony środowiska,
współpraca z jednostką medycyny pracy w zakresie profilaktyki zdrowotnej pracowników,
współpraca z laboratoriami akredytowanymi, wykonującymi badania w zakresie czynników szkodliwych na stanowiskach pracy oraz badania ścieków, odpadów i zanieczyszczeń powietrza,
identyfikowanie nowych przepisów prawnych i zmian w przepisach obowiązujących,
udział w prowadzeniu intranetowej strony działu i zasobów sieciowych,
udział w odbiorach nowych lub przebudowywanych obiektów budowlanych, urządzeń technicznych, itp.,
udział we wdrażaniu programów mających na celu budowanie kultury bezpiecznej pracy
Prowadzenie prac rozwojowych związanych z opracowywaniem formulacji i technologii nowych produktów leczniczych i suplementów diety
Współudział w walidacji procesowej dla produktów leczniczych i w pracach wdrożeniowych na wydziałach produkcyjnych
Prowadzenie prac związanych z transferem technologii
Prowadzenie prac interwencyjnych dotyczących rozwiązywania problemów technologicznych na wydziałach produkcyjnych oraz problemów dotyczących stabilności wytwarzanych produktów
Prowadzenie badań stabilności zgodnie z obowiązującymi procedurami
Opracowywanie Standardowych Procedur Operacyjnych oraz instrukcji obsługi urządzeń technologicznych i przyrządów pomiarowych będących na wyposażeniu pracowni technologicznych
Opieka nad wykorzystywanym sprzętem w pracowniach technologicznych
Koordynator działań związanych z realizowanymi projektami rozwoju produktów / suplementów diety oraz transferu technologii produktów / suplementów diety odpowiedzialny za terminową realizację poszczególnych zadań
Opracowywanie harmonogramów działań rozwojowych / transferowych
Koordynacja działań rozwojowych / transferowych i nadzór nad ich terminową realizacją zgodnie z harmonogramem
Organizacja i udział w spotkaniach związanych z realizowanymi projektami produktów / suplementów diety i sporządzanie notatek z tych spotkań w j. polskim / angielskim
Prowadzenie korespondencji z dotychczasowym miejscem wytwarzania w przypadku transferów technologii w j. polskim / angielskim
Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do złożenia w odpowiednich urzędach dla produktów / suplementów diety / kosmetyków i przekazywanie jej do RA-CMC / RA
Kierowanie dokumentów do tłumaczenia na j. angielski, jeśli konieczne i sprawdzanie jakości tłumaczeń oraz zgodności z oryginalnymi wersjami
Udział w spotkaniach związanych z wnioskami o dokonanie zmian i udział w czynnościach związanych z ich koordynowaniem w Dziale Rozwoju Produktu i Transferu Technologii
Opracowywanie raportów działań rozwojowych / transferowych
Opracowywanie Standardowych Procedur Operacyjnych dotyczących rozwoju produktów / suplementów diety oraz transferu technologii produktów / suplementów diety
Prowadzenie prac rozwojowych związanych z opracowywaniem formulacji i technologii nowych produktów leczniczych i suplementów diety
Współudział w walidacji procesowej dla produktów leczniczych i w pracach wdrożeniowych na wydziałach produkcyjnych
Prowadzenie prac związanych z transferem technologii
Prowadzenie prac interwencyjnych dotyczących rozwiązywania problemów technologicznych na wydziałach produkcyjnych oraz problemów dotyczących stabilności wytwarzanych produktów
Prowadzenie badań stabilności zgodnie z obowiązującymi procedurami
Opracowywanie Standardowych Procedur Operacyjnych oraz instrukcji obsługi urządzeń technologicznych i przyrządów pomiarowych będących na wyposażeniu pracowni technologicznych
Opieka nad wykorzystywanym sprzętem w pracowniach technologicznych
prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad i przepisów dotyczących bhp i ochrony środowiska,
doradzanie w zakresie zagadnień związanych z bezpieczeństwem pracy oraz ochroną środowiska, w szczególności w zakresie organizacji stanowisk pracy, ocen ryzyka zawodowego, stosowania środków ochronnych, metod ochrony przed wybuchem i pożarem lub zagrożeniem dla środowiska,
prowadzenie analiz stanu bhp i ochrony środowiska dotyczących zagrożeń na stanowiskach pracy i wpływu procesów technologicznych na stan środowiska naturalnego oraz przedstawianie wniosków zmierzających do ich usunięcia lub ograniczenia,
opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy, zdarzeń potencjalnie wypadkowych, ryzykownych zachowań pracowników i chorób zawodowych oraz nadzorowanie ich realizacji,
prowadzenie i opiniowanie dokumentacji wynikających z planowanych zmian lub przepisów bhp i ochrony środowiska oraz wymagań korporacyjnych,
prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych pracowników, uczniów i studentów oraz pracowników firm zewnętrznych wykonujących prace na terenie przedsiębiorstwa,
nadzorowanie szkoleń okresowych w zakresie bhp,
współpraca ze Społeczną Inspekcją Pracy oraz z państwowymi organami kontrolującymi warunki pracy i wymagania w zakresie ochrony środowiska,
współpraca z jednostką medycyny pracy w zakresie profilaktyki zdrowotnej pracowników,
współpraca z laboratoriami akredytowanymi, wykonującymi badania w zakresie czynników szkodliwych na stanowiskach pracy oraz badania ścieków, odpadów i zanieczyszczeń powietrza,
identyfikowanie nowych przepisów prawnych i zmian w przepisach obowiązujących,
udział w prowadzeniu intranetowej strony działu i zasobów sieciowych,
udział w odbiorach nowych lub przebudowywanych obiektów budowlanych, urządzeń technicznych, itp.,
udział we wdrażaniu programów mających na celu budowanie kultury bezpiecznej pracy
Develop and manage the RFI/RFP process according to sourcing policies
Sourcing of new domestic and foreign suppliers and relationship management with existing ones
Identify, Implement, and track cost savings projects in cooperation with the site stakeholders and site controllers, deliver yearly savings targets for direct spend
Monitor spend, contracts coverage and risks for the site
Industry market research and analysis within assigned categories, participation in trade fairs and conferences
Prepare supplier recommendation and business awards to align with requestors
Develop links with responsible Category Managers to find regional synergies and unlock supplier/product value
Support operational buyers when escalation is necessary
Cooperation with internal stakeholders of local production site and corporate
Maintain compliance with all policy and procedural guidelines for vendor evaluation, selection and approval
Actively searching for customers for the development of contract manufacturing. Promote the facilities in the different Pharmaceutical Forums and by directly reaching out potential customers
Maintaining communication with contract manufacturers, supply chain team and all internal and external function involved
Coordinating cooperation with contract manufacturers on current production and introduction of new products for production facilities located in Poland
Project Manage transfer project from Toll Manufacturers to our sites by setting up working teams with the customers and internal functions, namely: Quality, Regulatory, Supply Chain, Technical Services, Engineering
Participation in defining contracts, negotiations, expectations and policies for contract manufacturers
Maintain and review performance of contract manufacturers to ensure budget targets are met for cost, quality, inventory and service
Create partnerships with contract manufacturers and internally with supply chain , Technical Services and Quality departments to ensure continuity of supply and support in audits / evaluation of process expertise
Participate in the development of a robust business continuity plan in conjunction with the purchasing team, quality and Supply Chain departments
Promote continuous improvement of tools, processes and organization
Identifying, directing and managing the implementation of Lean enterprise and Sigma Logic projects on site in both manufacturing and supply chain environments
Initiate and lead Lean Enterprise and Six Sigma to improve processes and implement improved manufacturing technologies
Acting as a process excellence expert with proven capabilities that are aligned to the facility level and corporate Enterprise Excellence (EE) objective
Leading yellow and green belts to lead, continuous improvement projects across the operation using various Process Excellence principles
Promote culture of continuous improvement, LEAN thinking in the factory
Identify and prioritize process improvement opportunities and draw the road plan
Standardize processes and build the forum for sharing the best practice;
Reporting on progress of the Lean manufacturing projects, communicate the risks and opportunities, take actions necessary to ensure success, manage the cost budget,
Managing relationships with external resources as support for internal projects
Development and dissemination of vision, mission, values, operating philosophy and annual objectives to align a common goal for all
Implementation of project activities (conducting workshops for preparation, training and communication, participation in steering committees and project activities)
Substantive support for problem-solving processes (problem solving), suggestion systems (idea management), performance management and leadership (leadership);
wykonywanie analiz mikrobiologicznych materiałów wyjściowych, produktów gotowych, materiałów opakowaniowych wg obowiązujących specyfikacji, metod badania, procedur zgodnie z zasadami GMP
wykonywanie analiz obecności endotoksyn bakteryjnych oraz aktywności antybiotyków w materiałach wyjściowych i produktach gotowych wg obowiązujących specyfikacji, metod badania i procedur, zgodnie z zasadami GMP
obliczanie wyników analiz mikrobiologicznych i rejestrowanie przeprowadzonych badań w protokołach analitycznych
opracowywanie dokumentacji laboratoryjnej
obsługa urządzeń będących na wyposażeniu laboratorium mikrobiologicznego
przygotowywanie odczynników i podłoży mikrobiologicznych
praca w systemie Word, Excel w zakresie wynikającym z dokumentowania analiz
aktualizowanie i opracowywanie dokumentacji laboratoryjnej
Develop and manage the RFI/RFP process according to sourcing policies
Sourcing of new domestic and foreign suppliers and relationship management with existing ones
Identify, Implement, and track cost savings projects in cooperation with the site stakeholders and site controllers, deliver yearly savings targets for indirect spend
Monitor spend, contracts coverage and risks for the site
Market research and analysis within assigned categories
Prepare supplier recommendation and business awards to align with requestors
Develop links with responsible Category Managers to find regional synergies and unlock supplier/product value
Support operational buyers when escalation is necessary
Cooperation with internal stakeholders of local production site and corporate
Maintain compliance with all policy and procedural guidelines for vendor evaluation, selection and approval
pobieranie prób oraz wykonywanie analiz mikrobiologicznych w zakresie monitorowania środowiska pracy produkcji farmaceutycznej
wykonywanie analiz mikrobiologicznych materiałów wyjściowych, produktów gotowych, materiałów opakowaniowych wg obowiązujących specyfikacji, metod badania, procedur zgodnie z zasadami GMP
obliczanie wyników analiz mikrobiologicznych i rejestrowanie przeprowadzonych badań w protokołach analitycznych
opracowywanie dokumentacji laboratoryjnej
obsługa urządzeń będących na wyposażeniu laboratorium mikrobiologicznego
przygotowywanie odczynników i podłoży mikrobiologicznych
praca w systemie Word, Excel w zakresie wynikającym z dokumentowania analiz
aktualizowanie i opracowywanie dokumentacji laboratoryjnej
nadzór nad eksploatacją urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych
planowanie i nadzór nad wykonywaniem przeglądów, remontów oraz konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych wentylacyjnych i chłodniczych
zapewnienie ciągłości pracy urządzeń klimatyzacyjnych wentylacyjnych i chłodniczych
znajomość dokumentacji technicznej i instrukcji eksploatacji podległych urządzeń
znajomość systemów klimatyzacyjnych na terenie Przedsiębiorstwa oraz sposobu postępowania w sytuacjach awaryjnych
nadzór nad prowadzoną dokumentacją eksploatacyjną,
kwalifikacja do remontów eksploatowanych urządzeń i maszyn
opracowywanie zamówień na materiały i części zamienne z odpowiednim wyprzedzeniem dla zapewnienia ciągłej pracy urządzeń
znajomość systemów komputerowych w zakresie oprogramowania stosowanego w dziale (Office, SAP oraz przemysłowe związane z systemami monitorowania i sterowania systemów klimatyzacji)
organizowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników, dbanie o podnoszenie ich kwalifikacji, kontrolowanie posiadanych przez nich aktualnych uprawnień do pracy (tworzenie harmonogramów pracy ciągłej, badania okresowe, szkolenie pracowników, uprawnienia energetyczne)
obsługa oraz wykonywanie przeglądów, remontów oraz konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych wentylacyjnych i chłodniczych
prace warsztatowe związane z konserwacją, naprawą i remontami podległych urządzeń
zapewnienie ciągłości pracy urządzeń klimatyzacyjnych wentylacyjnych i chłodniczych
znajomość i przestrzegania dokumentacji technicznej i instrukcji sprawdzania podległych urządzeń
znajomość systemów klimatyzacyjnych na terenie przedsiębiorstwa oraz sposobu postępowania w sytuacjach awaryjnych
umiejętności posługiwania się narzędziami i przyrządami pomiarowymi używanymi do sprawdzania parametrów oraz regulacji elementów i układów podległych urządzeń
należyte prowadzenie zapisów w dokumentacji ruchowej urządzeń
realizacja zadań zgodnie ze standardami oraz procedurami Systemu Zarządzania Jakością
wdrażanie, utrzymanie i nadzór nad wymaganiami Systemu Zarządzania Jakością
udział w procesach Systemu Zarządzania Jakością między innymi takich jak: walidacje procesowe, zarządzanie dokumentacją, analiza ryzyka, przeglądu jakości produktu, szkolenia, kontrola zmian, odchylenia, działania korygujące i zapobiegawcze, reklamacje
opracowywanie oraz weryfikacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością
statystyczna analiza danych wejściowych i wyjściowych z Systemu Zarządzania Jakością
praca w systemach komputerowych wspierających System Zarządzania Jakością
udział w projektach jakościowych, zgłaszanie inicjatyw doskonalenia procesów
udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
współpraca z pracownikami Przedsiębiorstwa Farmaceutycznego Jelfa S.A. oraz pracownikami grupy Bausch Health Company
Realizacja zadań zgodnie ze standardami oraz procedurami Systemu Zarządzania Jakością
Wdrażanie, utrzymanie i nadzór nad wymaganiami Systemu Zarządzania Jakością
Udział w procesach Systemu Zarządzania Jakością między innymi takich jak: walidacje procesowe, zarządzanie dokumentacją, analiza ryzyka, przeglądu jakości produktu, szkolenia, kontrola zmian, odchylenia, działania korygujące i zapobiegawcze, reklamacje
Opracowywanie oraz weryfikacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością
Statystyczna analiza danych wejściowych i wyjściowych z Systemu Zarządzania Jakością
Praca w systemach komputerowych wspierających System Zarządzania Jakością
Udział w projektach jakościowych, zgłaszanie inicjatyw doskonalenia procesów
Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych
Współpraca z pracownikami Przedsiębiorstwa Farmaceutycznego Jelfa S.A. oraz pracownikami grupy Bausch Health Company
dokładna znajomość oraz nadzór nad eksploatacją urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i chłodniczych
planowanie i nadzór nad wykonywaniem przeglądów, oględzin, napraw, remontów oraz konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych wentylacyjnych i chłodniczych
zapewnienie ciągłości pracy urządzeń klimatyzacyjnych wentylacyjnych i chłodniczych
znajomość dokumentacji technicznej i instrukcji eksploatacji podległych urządzeń
znajomość systemów klimatyzacyjnych na terenie Przedsiębiorstwa oraz sposobu postępowania w sytuacjach awaryjnych
nadzór nad prowadzoną dokumentacją eksploatacyjną,
kwalifikacja do remontów eksploatowanych urządzeń i maszyn w oparciu o przeglądy i czasookresy między remontowe
opracowywanie zamówień na materiały i części zamienne z odpowiednim wyprzedzeniem dla zapewnienia ciągłej pracy urządzeń
znajomość i przestrzeganie zasad eksploatacji systemów komputerowych w zakresie oprogramowania stosowanego w dziale (Office, SAP oraz przemysłowe związane z systemami monitorowania i sterowania systemów klimatyzacji
organizowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników, dbanie o podnoszenie ich kwalifikacji, kontrolowanie posiadanych przez nich aktualnych uprawnień do pracy (tworzenie harmonogramów pracy ciągłej, badania okresowe, szkolenie pracowników, uprawnienia energetyczne)
Obsługa oraz wykonywanie przeglądów, oględzin, napraw, remontów oraz konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych wentylacyjnych i chłodniczych
Prace warsztatowe związane z konserwacją, naprawą i remontami podległych urządzeń
Zapewnienie ciągłości pracy urządzeń klimatyzacyjnych wentylacyjnych i chłodniczych
Znajomość i przestrzeganie dokumentacji technicznej i instrukcji sprawdzania podległych urządzeń
Znajomość systemów klimatyzacyjnych na terenie przedsiębiorstwa oraz sposobu postępowania w sytuacjach awaryjnych
Umiejętności posługiwania się narzędziami i przyrządami pomiarowymi używanymi do sprawdzania parametrów oraz regulacji elementów i układów podległych urządzeń
Należyte prowadzenie zapisów w dokumentacji ruchowej urządzeń
Znajomość i przestrzeganie zasad eksploatacji komputerów w zakresie oprogramowania stosowanego w dziale