Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (12)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 12 )
Doradca zawodowy
Gliwice
Wygasła: 27.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Wykształcenie: wyższe (doradztwo zawodowe lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego); doświadczenie w postaci co najmniej 500 godzin doradztwa zawodowego
zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat
aktualna wiedza na temat rynku pracy
edukacji i szkoleń oraz źródeł wiedzy na ich temat
wiedza na temat idei uczenia się przez całe życie
kwalifikacji
Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji i walidacji; umiejętność tworzenia planów opartych na rozwoju kompetencji; znajomość zasad i doświadczenie w przeprowadzaniu wywiadów biograficznych i behawioralnych; posługiwanie się narzędziami diagnostycznymi
posługiwanie się narzędziami do oceny poziomu kompetencji cyfrowych; umiejętność analizy i syntezy informacji; bardzo dobra znajomość obsługi komputera
pakietu Ms Office
urządzeń biurowych; odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązki; wysoka kultura osobista
umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: praca w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta w Gliwicach oraz w mobilnym w ramach delegacji (Bytom lub inne miasto na terenie subregionu centralnego województwa śląskiego)
w dniach i godzinach funkcjonowania Biura Obsługi Klienta (w tym niektóre soboty
godziny popołudniowe dostosowane do osób zatrudnionych)
doradztwo edukacyjno-zawodowe dla uczestników projektu
celem właściwego dopasowania potrzeb do zmieniającego się rynku pracy
wsparcie uczestników w analizie potrzeb rozwojowych z wykorzystaniem modelu Bilansu Kompetencji
w tym z uwzględnieniem umiejętności niezbędnych do podniesienia kompetencji w sektorze zielonej gospodarki
wsparcie uczestników w wyborze odpowiednich usług rozwojowych (szkoleniowa/ walidacyjna/ certyfikująca/ studia podyplomowe)
identyfikacja nabytych umiejętności lub kompetencji oraz wsparcie w walidacji i certyfikacji
w tym zachęcanie do założenia Mojego portfolio lub konta Europass
budowanie u uczestników motywacji do rozwoju umiejętności lub kompetencji albo nabycia kwalifikacji
w tym służących zwiększaniu zainteresowania kierunkami kształcenia i kwalifikacjami niestereotypowymi dla danej płci
zwłaszcza w zakresie STEM wśród kobiet oraz wsparcia ich kompetencji managerskich
podnoszenia ich aktywności ekonomicznej
jako odpowiedzi na wyzwania transformacji
zwiększaniu zainteresowania kompetencjami tzw. miękkimi (społecznymi) wśród mężczyzn; 1/2 etatu; miejsce pracy Gliwice
minimum 2 lata doświadczenia w realizacji projektów UE lub w pracy z klientem
znajomość obsługi Bazy Usług Rozwojowych oraz Podmiotowego Systemu Finansowania
bardzo dobra znajomość obsługi komputera
pakietu MS Office
urządzeń biurowych
odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy
samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
wysoka kultura osobista
umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: praca w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta w Gliwicach oraz w mobilnym w ramach delegacji (Bytom lub inne miasto na terenie subregionu centralnego województwa śląskiego)
w dniach i godzinach funkcjonowania Biura Obsługi Klienta (w tym niektóre soboty
godziny popołudniowe dostosowane do osób zatrudnionych)
informowanie o projekcie
aktywne prowadzenie działań rekrutacyjnych
aktywne promowanie Bazy Usług Rozwojowych
wsparcie techniczne w zakresie obsługi Bazy Usług Rozwojowych dla uczestników projektu (założenie konta
zamieszczanie ogłoszeń o zapotrzebowaniu na usługę rozwojową
itp.)
pomoc dla uczestników w wypełnianiu dokumentów zgłoszeniowych na usługę rozwojową (szkolenie/walidacja/certyfikacja
studia podyplomowe)
weryfikacja dokumentów zgłoszeniowych
kwalifikowalności uczestnika i kwalifikowalności usługi rozwojowej
zgodnie z Regulaminem rekrutacji do projektu
doradztwo w zakresie zakładania kont EuroPass oraz MojePortfolio
obsługa mediów społecznościowych; 1/2 etatu; miejsce pracy Gliwice
Wykształcenie: wyższe- doradztwo zawodowe lub studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego; doświadczenie w postaci co najmniej 500 godzin doradztwa zawodowego
zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat
aktualna wiedza na temat rynku pracy
edukacji i szkoleń oraz źródeł wiedzy na ich temat
wiedza na temat ideii uczenia się przez całe życie
kwalifikacji
Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji i walidacji; umiejętność tworzenia planów opartych na rozwoju kompetencji; znajomość zasad i doświadczenie w przeprowadzaniu wywiadów biograficznych i behawioralnych; posługiwanie się narzędziami diagnostycznymi
posługiwanie się narzędziami do oceny poziomu kompetencji cyfrowych; umiejętność analizy i syntezy informacji; bardzo dobra znajomość obsługi komputera
pakietu Ms Office
urządzeń biurowych; odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązki; wysoka kultura osobista
umiejętność pracy w zespole; mile widziane czynne prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: doradztwo edukacyjno-zawodowe dla uczestników projektu
celem właściwego dopasowania potrzeb do zmieniającego się rynku pracy; wsparcie uczestników w analizie potrzeb rozwojowych z wykorzystaniem modelu Bilansu Kompetencji z uwzględnieniem umiejętności do podniesienia kompetencji w sektorze zielonej gospodarki; wsparcie uczestników w wyborze odpowiednich usług rozwojowych; identyfikacja nabytych umiejętności lub kompetencji oraz wsparcie walidacji i certyfikacji
w tym zachęcanie do założenia "Mojego Portfolio" lub konta Europass; budowanie u uczestników motywacji do rozwoju umiejętności lub kompetencji albo nabycia kwalifikacji
w tym służących zwiększaniu zainteresowania kierunkami kształcenia i kwalifikacjami niestereotypowymi dla danej płci
zwłaszcza w zakresie STEM wśród kobiet oraz wsparcia ich kompetencji managerskich
podnoszenia aktywności ekonomicznej
jako odpowiedzi na wyzwania transformacji oraz zwiększaniu zainteresowania kompetencjami tzw. "miękkimi" (społecznymi) wśród mężczyzn; miejsce pracy Gliwice
ewentualnie inne lokalizacje na terenie woj.śląskiego - do uzgodnienia
Praca na pół etatu od Maja 2024 r. z możliwością zwiększenia do całego etatu od lipca 2024 r. Praca w stacjonarnym Biurze Obsługi Klienta w Rybniku oraz w mobilnym (m. in. w Żorach)
w dniach i godzinach funkcjonowania Biura Obsługi Klienta (w tym niektóre soboty). Informowanie o projekcie
aktywne prowadzenie działań rekrutacyjnych
aktywne promowanie Bazy Usług Rozwojowych
wsparcie techniczne w zakresie obsługi Bazy Usług Rozwojowych dla uczestników
pomoc dla uczestników w wypełnianiu dokumentów zgłoszeniowych
weryfikacja dokumentów zgłoszeniowych
obsługa mediów społecznościowych. Więcej informacji na stronie: https://gapr.pl/ogloszenia. Kontakt z pracodawcą osobisty
telefoniczny i e-mailowy. CV można wysyłać na adres: rekrutacja@gapr.pl
identyfikacja nabytych umiejętności lub kompetencjii
zachęcanie do założenia Mojego portfolio lub konta Europass. Budowanie u uczestników motywacji do rozwoju umiejętności lub kompetencji albo nabycia kwalifikacji.
Więcej informacji na stronie: https://gapr.pl/ogloszenia. Kontakt z pracodawcą osobisty
telefoniczny i e-mailowy. CV można wysyłać na adres: rekrutacja@gapr.pl