Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Opracowywanie analiz techniczno-ekonomicznych w zakresie wykorzystania ciepła dla usług komercyjnych (ciepłociąg, suszenie drewna, itp.)
Kreowanie rozwiązań technicznych w obszarze instalacji i urządzeń ciepłowniczych mających na celu zwiększenia ilości wykorzystywanego ciepła na biogazowniach
Udział w procesie realizacji inwestycji, modernizacji, remontów
Koordynowanie napraw, konserwacji i kontroli instalacji i urządzeń: węzłów ciepłowniczych, instalacji ciepłowniczych, suszarni kubaturowych oraz taśmowych
Pozyskiwanie odbiorców ciepła dostępnego na biogazowniach np. zakłady przemysłowe, lokalne sieci ciepłownicze, osiedla, szkoły zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie biogazowni
Prowadzenie negocjacji umów z nowymi klientami, nadzorowanie realizacji zawartych umów
Planowanie, monitoring i rozliczanie z klientami usługi suszenia i dostaw ciepła zgodnie z zawartymi umowami
Koordynowanie procesu logistyki dostaw i odbiorów produktów do suszenia w tym współpraca z lokalnymi przedstawicielami PGB w zakresie załadunku i rozładunku suszarni
Nadzór nad realizacją umów i harmonogramów budów i rozbudów biogazowni, biometanowni oraz projektów fotowoltaicznych
Zarządzanie wybranymi projektami z obszaru OZE
Monitorowanie ryzyka w projektach inwestycyjnych
Przygotowywanie umów i zleceń w obszarze inwestycji
Rozliczanie finansowe Wykonawców
Współpraca z dedykowanymi Działami Grupy PGB w zakresie realizacji umów inwestycyjnych, finansowych oraz związanych z rozliczaniem projektów z dofinansowaniem ze środków UE oraz kredytów
Koordynacja przygotowania i nadzór nad budżetem Spółki w obszarze inwestycji
Rozliczanie finansowe kadry Inwestora, w tym nadzorowanie Timesheet’ów
Wspieranie i rozwijanie dobrej komunikacji wewnętrznej
Opracowywanie analiz techniczno-ekonomicznych w zakresie wykorzystania ciepła dla usług komercyjnych (ciepłociąg, suszenie drewna, itp.)
Kreowanie rozwiązań technicznych w obszarze instalacji i urządzeń ciepłowniczych mających na celu zwiększenia ilości wykorzystywanego ciepła na biogazowniach
Udział w procesie realizacji inwestycji, modernizacji, remontów
Koordynowanie napraw, konserwacji i kontroli instalacji i urządzeń: węzłów ciepłowniczych, instalacji ciepłowniczych, suszarni kubaturowych oraz taśmowych
Pozyskiwanie odbiorców ciepła dostępnego na biogazowniach np. zakłady przemysłowe, lokalne sieci ciepłownicze, osiedla, szkoły zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie biogazowni
Prowadzenie negocjacji umów z nowymi klientami, nadzorowanie realizacji zawartych umów
Planowanie, monitoring i rozliczanie z klientami usługi suszenia i dostaw ciepła zgodnie z zawartymi umowami
Koordynowanie procesu logistyki dostaw i odbiorów produktów do suszenia w tym współpraca z lokalnymi przedstawicielami PGB w zakresie załadunku i rozładunku suszarni
Przygotowywanie zarządczych raportów z wykonania wyników finansowych dla poszczególnych Spółek Grupy oraz biznesowa analiza odchyleń budżetowych
Przygotowanie rocznych budżetów oraz długoterminowych planów finansowych i analiz opłacalności przedsięwzięć inwestycyjnych
Przygotowywanie analiz finansowych ad hoc na potrzeby biznesu. Proponowanie działań usprawniających i optymalizujących funkcjonowanie Spółek i poszczególnych projektów
Kontrola krótko i średnioterminowej płynności finansowej Spółek, raportowanie okresowe cash flow
Weryfikacja kompletności ujęcia zdarzeń w sprawozdaniach finansowych i raportach zarządczych oraz prawidłowej dekretacji zarządczej dokumentów
Bieżąca współpraca z audytorami oraz przygotowywanie danych dla instytucji finansowych i ubezpieczeniowych
Wyżej wymienione zadania będą realizowane dla 35 spółek w ramach Grupy
Prowadzenie administracji związanej z działalnością zespołu Działu Obsługi Biogazowni, w tym m.in. sporządzanie planów urlopowych zespołu, udział w opracowaniu miesięcznych / kwartalnych grafików pracy, ewidencji uprawnień pracowników, pobranych zaliczek oraz ewidencja kart odzieży roboczej
Zawieranie, negocjacje, prowadzenie archiwum Umów zawartych dla Biogazowni w zakresie odpadów, ścieków, wody i innych niezbędnych dla funkcjonowania obiektu
Ofertowanie wyposażenia, narzędzi niezbędnych do właściwego funkcjonowania biogazowni
Udział w opracowywaniu raportów i sprawozdań z działalności każdej biogazowni
Udział w kontrolach obiektów
Współpraca z Towarzystwem Ubezpieczeniowym w zakresie obsługi szkód powstałych na biogazowniach
Udział w opracowywaniu i aktualizacji dokumentacji obiektowej dotyczącej biogazowi
Prowadzenie zdalnego nadzoru z wykorzystaniem systemu SCADA nad pracą i stanem technicznym urządzeń, instalacji i systemów zainstalowanych w biogazowniach
Uruchamianie, realizacja i koordynacja realizacji procedur awaryjnych na monitorowanych biogazowniach
Zgłaszanie do działów technicznych lub serwisu zewnętrznego zdarzeń, koordynacja usterek i awarii, które nie mogą zostać usunięte zdalnie
Ścisła współpraca z operatorami biogazowni oraz pozostałymi Działami w Spółce, w tym również firmami zewnętrznymi
Okresowe sprawdzanie czasu aktywacji systemów alarmowych na monitorowanych obiektach przy udziale operatorów biogazowni
Współpraca z firmami świadczącymi usługi ochrony mienia dla monitorowanych obiektów
Odpowiedzialność za prawidłową ewidencję usterek w systemie informatycznym oraz nadzór nad ich terminowym usuwaniem
Przygotowywanie danych planistycznych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi pracy systemu dystrybucyjnego energii elektrycznej
Przygotowywanie raportów na temat pracy instalacji na monitorowanych obiektach wraz z analizami efektywności i trendów na potrzeby wewnętrzne firmy oraz dla podmiotów zewnętrznych, obejmujące m. in.: wskaźniki niezawodności pracy instalacji
Aktywny udział we wdrażaniu i rozwoju systemów informatycznych i automatyki na biogazowniach
Terminowe zrealizowanie powierzonego projektu budowy nowych biogazowni rolniczych zgodnie z przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym, budżetem i projektem wykonawczym
Monitorowanie realizacji umów zawartych z Głównym Wykonawcą, nadzorowanie wykonywanych prac budowlanych oraz kontrola przestrzegania przez Wykonawcę procesów technologicznych
Udział w częściowych, zanikowych i końcowych odbiorach robót
Koordynowanie prac i współpraca z branżowymi Inspektorami Nadzoru
Opisywanie zgłoszonych do odbioru prac i ich akceptowanie
Bliska współpraca i prowadzenie wymaganej korespondencji z Koordynatorem Projektu, Projektantem oraz Kierownikami innych działów w zależności od potrzeb, Inspektorami Nadzoru, Kierownikami Budów, instytucjami i urzędami
Udział w naradach budowy
Raportowanie postępów prac na budowie do Zarządu i Kierownika Biura Realizacji Inwestycji
Weryfikacja i opiniowanie tygodniowych raportów przygotowanych przez Głównego Wykonawcę w zakresie czasowym, rzeczowym i finansowym
Udział w rozruchu i przygotowanie inwestycji do odbioru do użytkowania
Sporządzanie i obsługa ryzyk w procesie realizacji budowy
Przygotowywanie i weryfikacja zarządczych raportów z wykonania wyników finansowych Spółek Grupy, biznesowa analiza występujących odchyleń w kontekście określonych KPI i celów budżetowych
Opracowywanie zasad i instrukcji wewnętrznych w zakresie dekretacji zarządczej dokumentów
Weryfikacja kompletności ujęcia zdarzeń w sprawozdaniach finansowych i raportach zarządczych
Przygotowywanie analiz finansowych, prognoz i raportów na potrzeby Dyrektora Finansowego i Zarządu Grupy PGB
Kontrolowanie wykonania kosztów działalności poszczególnych spółek z Grupy PGB. Proponowanie działań naprawczych i korygujących w przypadku odchyleń
Kontrola krótko i średnioterminowej płynności finansowej Spółek Grupy PGB, raportowanie okresowe cash-flow do Dyrektora Finansowego
Planowanie i zarządzanie budżetem przepływów gotówkowych, monitorowanie rozrachunków
Bieżąca współpraca z bankami, instytucjami ubezpieczeniowymi i finansowymi, audytorami, doradcami
Koordynowanie i przygotowywanie budżetów rocznych dla spółek z Grupy PGB
Koordynowanie przygotowania procedur i instrukcji w obszarze finansowym i kontrolingowym
Przygotowywanie i ocena modeli finansowych w zakresie opłacalności przedsięwzięć inwestycyjnych
Prowadzenie zdalnego nadzoru z wykorzystaniem systemu SCADA nad pracą i stanem technicznym urządzeń, instalacji i systemów zainstalowanych w biogazowniach
Uruchamianie, realizacja i koordynacja realizacji procedur awaryjnych na monitorowanych biogazowniach
Zgłaszanie do działów technicznych lub serwisu zewnętrznego zdarzeń, koordynacja usterek i awarii, które nie mogą zostać usunięte zdalnie
Ścisła współpraca z operatorami biogazowni oraz pozostałymi Działami w Spółce, w tym również firmami zewnętrznymi
Okresowe sprawdzanie czasu aktywacji systemów alarmowych na monitorowanych obiektach przy udziale operatorów biogazowni
Współpraca z firmami świadczącymi usługi ochrony mienia dla monitorowanych obiektów
Odpowiedzialność za prawidłową ewidencję usterek w systemie informatycznym oraz nadzór nad ich terminowym usuwaniem
Przygotowywanie danych planistycznych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi pracy systemu dystrybucyjnego energii elektrycznej
Przygotowywanie raportów na temat pracy instalacji na monitorowanych obiektach wraz z analizami efektywności i trendów na potrzeby wewnętrzne firmy oraz dla podmiotów zewnętrznych, obejmujące m. in.: wskaźniki niezawodności pracy instalacji
Aktywny udział we wdrażaniu i rozwoju systemów informatycznych i automatyki na biogazowniach
Prowadzenie administracji związanej z działalnością zespołu Działu Obsługi Biogazowni, w tym m.in. sporządzanie planów urlopowych zespołu, udział w opracowaniu miesięcznych / kwartalnych grafików pracy, ewidencji uprawnień pracowników, pobranych zaliczek oraz ewidencja kart odzieży roboczej
Zawieranie, negocjacje, prowadzenie archiwum Umów zawartych dla Biogazowni w zakresie odpadów, ścieków, wody i innych niezbędnych dla funkcjonowania obiektu
Opracowanie budżetu na dany rok oraz kontrola wydatków i sprawozdawczość w zakresie Działu
Opisywanie i weryfikacja merytoryczna faktur
Ofertowanie wyposażenia, narzędzi niezbędnych do właściwego funkcjonowania biogazowni
Udział w opracowywaniu raportów i sprawozdań z działalności każdej biogazowni
Udział w kontrolach obiektów
Współpraca z Towarzystwem Ubezpieczeniowym w zakresie obsługi szkód powstałych na biogazowniach
Współpraca z KOWR, sporządzanie cyklicznych raportów / sprawozdań w zakresie inspekcji, dokumentów kontroli, udzielanie wyjaśnianie przy współpracy z przełożonym
Opracowywanie rocznych i kwartalnych sprawozdań dla GUS, KOBIZE oraz raportów rocznych do Urzędów Marszałkowskich w zakresie opłat środowiskowych dla poszczególnych biogazowni
Udział w opracowywaniu i aktualizacji dokumentacji obiektowej
Prowadzenie zdalnego nadzoru z wykorzystaniem systemu SCADA nad pracą i stanem technicznym urządzeń, instalacji i systemów zainstalowanych w biogazowniach
Uruchamianie, realizacja i koordynacja realizacji procedur awaryjnych na monitorowanych biogazowniach
Zgłaszanie do działów technicznych lub serwisu zewnętrznego zdarzeń, koordynacja usterek i awarii, które nie mogą zostać usunięte zdalnie
Ścisła współpraca z operatorami biogazowni oraz pozostałymi Działami w Spółce, w tym również firmami zewnętrznymi
Okresowe sprawdzanie czasu aktywacji systemów alarmowych na monitorowanych obiektach przy udziale operatorów biogazowni
Współpraca z firmami świadczącymi usługi ochrony mienia dla monitorowanych obiektów
Odpowiedzialność za prawidłową ewidencję usterek w systemie informatycznym oraz nadzór nad ich terminowym usuwaniem
Przygotowywanie danych planistycznych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi pracy systemu dystrybucyjnego energii elektrycznej
Przygotowywanie raportów na temat pracy instalacji na monitorowanych obiektach wraz z analizami efektywności i trendów na potrzeby wewnętrzne firmy oraz dla podmiotów zewnętrznych, obejmujące m. in.: wskaźniki niezawodności pracy instalacji
Aktywny udział we wdrażaniu i rozwoju systemów informatycznych i automatyki na biogazowniach
Prowadzenie bieżącej ewidencji wskaźników produkcyjnych w funkcjonujących biogazowniach
Udział w opracowywaniu raportów i sprawozdań z działalności biogazowni rolniczych
Prowadzenie rejestrów odpadów przyjmowanych do biogazowni rolniczych w BDO (KPO, KEO) oraz bieżącą kontrolę stanów odpadów w poszczególnych biogazowniach
Sprawozdawczość do organów administracji publicznej i instytucji finansujących w zakresie wielkości produkcji energii, gospodarki odpadami, redukcji emisji etc
Administrowanie umowami, decyzjami oraz pozwoleniami w zakresie gospodarki odpadami, ściekami oraz zgodnie z przepisami ochrony środowiska
Udział w okresowych inspekcjach i kontrolach przeprowadzanych przez organy administracji państwowej (m.in. WIOŚ, SANEPID, Inspekcja Weterynaryjna, KOWR, NFOŚiGW) w obiektach zarządzanych przez spółkę w zakresie ich eksploatacji zgodnie z wydanymi pozwoleniami
poszukiwanie odpowiednich lokalizacji do wybudowania instalacji OZE w wyznaczonym obszarze Polski
prowadzenie analiz rynku krajowego pod kątem lokalizacji nowych inwestycji
współudział przy tworzeniu dokumentów środowiskowych
prowadzenie i koordynacja spraw formalno-prawnych w zakresie pozyskania niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających budowę nowych obiektów OZE
negocjacje z właścicielami gruntu oraz potencjalnymi dostawcami/odbiorcami
koordynacja prac w ramach prowadzonych projektów inwestycyjnych na podległym terenie
utrzymywanie kontaktów z instytucjami samorządowymi oraz koordynacja prac związanych z procesem wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, warunków zabudowy, pozwolenia na budowę
przygotowywanie umów w ramach prowadzonych projektów przy współpracy z pracownikami Działu Prawnego Spółki
koordynacja przyłączania obiektów do sieci dystrybucyjnych energii
prowadzenie, uczestniczenie w rozprawach społecznych, przeprowadzanie licznych prezentacji Spółki
utrzymywanie pozytywnych relacji z lokalnymi władzami i mieszkańcami oraz współudział przy prowadzeniu działań komunikacyjnych,
prowadzenie w pełnym zakresie i archiwizacja dokumentacji dotyczącej wyżej wymienionych projektów
poszukiwanie odpowiednich lokalizacji do wybudowania instalacji OZE w wyznaczonym obszarze Polski
prowadzenie analiz rynku krajowego pod kątem lokalizacji nowych inwestycji
współudział przy tworzeniu dokumentów środowiskowych
prowadzenie i koordynacja spraw formalno-prawnych w zakresie pozyskania niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających budowę nowych obiektów OZE
negocjacje z właścicielami gruntu oraz potencjalnymi dostawcami/odbiorcami
koordynacja prac w ramach prowadzonych projektów inwestycyjnych na podległym terenie
utrzymywanie kontaktów z instytucjami samorządowymi oraz koordynacja prac związanych z procesem wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, warunków zabudowy, pozwolenia na budowę
przygotowywanie umów w ramach prowadzonych projektów przy współpracy z pracownikami Działu Prawnego Spółki
koordynacja przyłączania obiektów do sieci dystrybucyjnych energii
prowadzenie, uczestniczenie w rozprawach społecznych, przeprowadzanie licznych prezentacji Spółki
utrzymywanie pozytywnych relacji z lokalnymi władzami i mieszkańcami oraz współudział przy prowadzeniu działań komunikacyjnych,
prowadzenie w pełnym zakresie i archiwizacja dokumentacji dotyczącej wyżej wymienionych projektów
poszukiwanie odpowiednich lokalizacji do wybudowania instalacji OZE w wyznaczonym obszarze Polski
prowadzenie analiz rynku krajowego pod kątem lokalizacji nowych inwestycji
współudział przy tworzeniu dokumentów środowiskowych
prowadzenie i koordynacja spraw formalno-prawnych w zakresie pozyskania niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających budowę nowych obiektów OZE
negocjacje z właścicielami gruntu oraz potencjalnymi dostawcami/odbiorcami
koordynacja prac w ramach prowadzonych projektów inwestycyjnych na podległym terenie
utrzymywanie kontaktów z instytucjami samorządowymi oraz koordynacja prac związanych z procesem wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, warunków zabudowy, pozwolenia na budowę
przygotowywanie umów w ramach prowadzonych projektów przy współpracy z pracownikami Działu Prawnego Spółki
koordynacja przyłączania obiektów do sieci dystrybucyjnych energii
prowadzenie, uczestniczenie w rozprawach społecznych, przeprowadzanie licznych prezentacji Spółki
utrzymywanie pozytywnych relacji z lokalnymi władzami i mieszkańcami oraz współudział przy prowadzeniu działań komunikacyjnych,
prowadzenie w pełnym zakresie i archiwizacja dokumentacji dotyczącej wyżej wymienionych projektów