Wszystkie ( 0 )
Pozytywna ( 0 )
Neutralna ( 0 )
Negatywa ( 0 )
Użytkownik:
Administrator
Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki! Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna?
0
0
Odpowiedz
Pokaż więcej odpowiedzi(1 )
Pokaż więcej
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Wszystkie (1 )
Aktualne ( 0 )
Archiwalne ( 1 )
Specjalista wsparcia technicznego (servicedesk)
Czereśniowa 98, Włochy, Warszawa
Wygasła: 19.05.2022
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Wsparcie użytkowników naszych klientów w zakresie systemów IT (Windows 10/11, Microsoft 365, Google Workspace)
Zdalne rozwiązywanie problemów technicznych
Instalacja, aktualizacja i deinstalacja oprogramowania
Konfiguracja stacji roboczych dla nowych pracowników zgodnie z wyznaczonymi standardami poszczególnych klientów
Diagnozowanie problemów wydajnościowych i konfiguracyjnych stacji roboczych
Odpowiadanie i procesowanie zapytań od użytkowników
Monitorowanie statusu realizacji zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym
Zapewnienie jakości i terminowości obsługiwanych zgłoszeń użytkowników
Współpraca z drugą linią wsparcia w przypadku poważniejszych problemów
Współpraca dostawcami rozwiązań IT i operatorami telekomunikacyjnymi
Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
Praca zarówno w biurze w Warszawie (zdalna obsługa klientów) jak i w siedzibie klienta (Warszawa i bliskie okolice)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne