Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (7)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 7 )
Specjalista ds. treści i promocji wydarzeń
Tadeusza Kościuszki 23, Blizne Jasińskiego (pow. warszawski zachodni)
Wygasła: 12.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Projektowanie i tworzenie atrakcyjnych newsletterów w SalesManago, dostosowanych do potrzeb i preferencji naszych subskrybentów;
Tworzenie mobilnych powiadomień push, które zachęcą użytkowników do interakcji z naszym przekazem;
Zarządzanie kalendarzem publikacji i terminami, aby zapewnić regularne dostarczanie treści;
Planowanie i realizacja kampanii marketingowych, w tym m.in. treści na media społecznościowe, newslettery, mobile push;
Tworzenie atrakcyjnych i angażujących treści w naszych mediach społecznościowych (FB, IG);
Dbanie o jakość treści wyświetlanych na stronach internetowych serwisu biletyna.pl i aplikacji mobilnej;
Podstawowa analiza danych i wyników, monitorowanie kluczowych wskaźników, a następnie dostosowywanie treści i strategii w celu osiągnięcia maksymalnego zaangażowania i konwersji;
Przerabianie i dostosowywanie materiałów graficznych (np. zmiana rozmiaru)
Tadeusza Kościuszki 23, Blizne Jasińskiego (pow. warszawski zachodni)
Wygasła: 23.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
Monitorowanie i analiza wyników marketingowych, identyfikowanie obszarów poprawy i dostosowywanie strategii w oparciu o dane i trendy rynkowe
Solidna wiedza na temat najnowszych narzędzi i trendów w dziedzinie marketingu cyfrowego
Współpraca z zewnętrznymi partnerami w tematach związanych z marketingiem - dom mediowy, grafik,
Zarządzanie budżetem marketingowym i alokowanie zasobów w celu maksymalizacji efektywności działań
Współtworzenie procesów i projektów marketingowych
Tworzenie i prezentacja raportów dotyczących skuteczności kampanii marketingowych oraz rekomendowanie działań naprawczych
Zarządzanie bazą CRM
Koordynowanie projektów e-commerce, w tym optymalizację strony internetowej, tworzenie treści, działania SEO/SEM oraz programy lojalnościowe
Zarządzanie procesami e-commerce i optymalizacja sprzedaży online w celu zwiększenia konwersji i generowania przychodów
Analiza danych i wyników marketingowych, w tym wykorzystanie narzędzi takich jak GA4 i Hotjar do śledzenia i oceny efektywności kampanii, oraz proponowanie optymalizacji i udoskonaleń
Koordynowanie kampanii reklamowych we wszystkich kanałach marketingowych firmy takich jak newsletter, powiadomienia mobile push, web push, facebook performance i inne