Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
Podinspektor/inspektor ds. zamówień publicznych
3 Maja 42, Izabelin C (pow. warszawski zachodni)
Wygasła: 05.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Realizacja zadań wynikających z funkcji zamawiającego w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych, w tym opracowanie SIWZ, projektów umów, prowadzenie procesu przetargowego ;
Tworzenie i koordynowanie planu zamówień publicznych;
Opiniowanie wniosków komórek organizacyjnych Urzędu Gminy w zakresie zamówień publicznych;
Proceduralne wsparcie pracowników urzędu w realizacji zadań wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych nie objętych ustawą;
Ewidencja postępowań, umów zawieranych w trybie ustawy o zamówieniach publicznych;
Realizacja zadań wynikających z procedury udzielenia zamówień publicznych nie objętych ustawą;
Przygotowywanie sprawozdań z udzielanych zamówień;
Udział w procesach kontrolnych w zakresie udzielonych zamówień przez gminę jako zamawiającego;
Praca socjalna oraz przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w miejscu zamieszkania osoby lub rodziny;
Dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń;
Udzielenie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudnej sytuacji życiowej: skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań;
Opracowywanie indywidualnych planów pomocy i projektów socjalnych;
Podejmowanie interwencji w sytuacjach kryzysowych;
Występowanie o świadczenia pomocy w ramach obowiązku alimentacyjnego na rzecz osób ubiegających się o przyznanie pomocy społecznej;
Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej;
Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, grup i środowisk społecznych;
Współpraca i współdziałanie na zasadzie partnerstwa, z organizacjami społecznymi pozarządowymi, Kościołem Katolickim, innymi kościołami, związkami wyznaniowymi oraz osobami fizycznymi i prawnymi, w celu przeciwdziałania i ograniczania negatywnych zjawisk społecznych, w tym ubóstwa;
Współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia mieszkańców;
Przygotowanie umów w zakresie rzeczoznawstwa majątkowego oraz innych umów w zakresie działań Wydziału;
Prowadzenie postępowań w sprawach sprzedaży lub oddania w użytkowanie wieczyste, dzierżawę, najem, lub użyczenie gruntów stanowiących własność Gminy na rzecz osób prawnych i fizycznych;
Prowadzenie postępowań w zakresie renty planistycznej oraz opłaty adiacenckiej;
Prowadzenie postępowań w ramach działalności Wydziału (w tym: ustalenie odszkodowań, zakupu działek niezbędnych do realizacji zadania publicznego);
Przygotowanie wniosków i prowadzenie postępowań przed sądem wieczysto-księgowym;
Prowadzenie rejestru z art. 111c prawa bankowego i postępowań spadkowych;
Prowadzenie postępowań o wydanie nieruchomości nabytych przez Gminę Izabelin w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. szczególne zasady przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
Prowadzenie prac związanych ze sporządzaniem projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium oraz przygotowywanie projektów pism, wniosków i wystąpień związanych ze sporządzaniem projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - zgodnie z procedurami określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
Udział w prowadzeniu analiz przestrzennych i opracowań związanych z planami miejscowymi;
Przygotowywanie projektów zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w planie miejscowym lub studium;
Przygotowywanie pism w sprawach indywidualnych;
Przygotowywanie projektów wypisów i wyrysów z planu miejscowego lub studium;
Prowadzenie wszelkich prac związanych z wdrożeniem i egzekwowaniem tzw. izabelińskiej uchwały krajobrazowej;
Tworzenie, prowadzenie, aktualizacja i udostępnianie zbiorów danych przestrzennych