Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wsparcie zespołu Architektów Biznesu oraz Architektów IT w bieżących zadaniach analitycznych/projektowych (m.in. w zadaniach związanych z mapowaniem procesów oraz zapewnieniem płynnej komunikacji w zespole)
Wsparcie w procesach mapowania danych wykorzystywanych w raportach biznesowych
Pomoc w analizach istniejących zbiorów danych i rozwiązań raportowych oraz w opracowywaniu wyników
Uczestnictwo w weryfikacjach poprawności danych oraz identyfikacji i rozwiązywaniu problemów jakości danych
Udział oraz wsparcie w procesach migracji danych
Pomoc w tworzeniu i aktualizacji dokumentacji dotyczącej architektury danych, modeli danych i struktur bazodanowych / Nauka pod nadzorem doświadczonych ekspertów IT
Regionalny Kierownik ds. Kluczowych Klientów SEAT & CUPRA
Poznań
Wygasła: 24.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Sprzedaż oraz budowanie relacji z dużymi Klientami Flotowymi, firmami leasingowymi oraz firmami CFM
Koordynacja przygotowania ofert na samochody osobowe dla kluczowych klientów flotowych
Współpraca z siecią dealerską w zakresie sprzedaży flotowej, oferty handlowej i promocyjnej
Przygotowanie materiałów ofertowych, negocjacje kontraktów, prezentacja produktów i spotkania z klientami
Planowanie i raportowanie sprzedaży flotowej SEAT & CUPRA oraz Volkswagen Financial Services, odpowiedzialność za realizację celów jakościowych i ilościowych w kanale flotowym
Informowanie sieci dealerskich o nowych produktach, promocjach i rozwiązaniach dla klientów flotowych marek SEAT & CUPRA, planowanie działań promocyjnych i handlowych
Współudział w opracowaniu i wdrażaniu strategii flotowej marki CUPRA
Odpowiedzialność za ustalanie i kontrolę realizacji celów sprzedaży Audi w zakresie oryginalnych części, akcesoriów i usług oraz celów jakościowych w podległym regionie Polski – Region południowo-wschodni
Cykliczne monitorowanie wyników partnerów serwisowych w poszczególnych kanałach sprzedaży (warsztat własny, blacharnia i lakiernia, sprzedaż części do niezależnych warsztatów), ustalanie planów oraz działań rozwojowych
Wsparcie we wdrożeniu i realizacji standardów sieci serwisowej Audi
Nadzór nad jakością usług świadczonych klientom przez partnerów serwisowych w podległym regionie
Wsparcie i kontrolowanie efektywnego wdrożenia narzędzi lojalnościowych oraz nowych produktów, programów i narzędzi w sieci serwisowej Audi
Nadzorowanie i pomoc w procesach uruchomienia/wdrożenia działalności nowych partnerów serwisowych
Opiniowanie wniosków dotyczących wsparcia w ramach działań marketingowych i reklamacji Klientów, koordynacja procesów w ramach Volkswagen Group Polska
Regularne wizyty u Partnerów Serwisowych Audi w ramach swojego regionu
wdrażania i raportowania standardów CI/CD (markowej identyfikacji wizualnej) w sieciach dealerskich i serwisowych Grupy
przygotowywania i uzgadniania dokumentacji projektowej przedsięwzięć inwestycyjnych w Salonach Dealerskich (nowe inwestycje, modernizacje, implementacja nowych elementów CI/CD)
współpracy i doradztwa budowlanego dot. CI/CD, świadczonego dealerom, architektom oraz dostawcom towarów i usług
opracowywania i dystrybucji wytycznych i materiałów informacyjnych dot. standardów CI/CD
obsługi procesów wdrażania elementów markowego oznakowania i wyposażenia w zakładach dealerskich i serwisowych
Koordynator ds. Rozwoju Sieci Dealerskiej i Jakości Biznesu Porsche
Warszawa
Wygasła: 10.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Realizacja strategii marki Porsche poprzez wdrażanie centralnych i lokalnych programów do sieci dealerskiej
Nadzór nad harmonogramem realizacji inwestycji w sieci dealerskiej oraz zgodności obiektów ze standardami Porsche. Współpraca z biurami architektonicznymi
Planowanie i realizacja szkoleń rozwojowych dla pracowników sieci dealerskiej
Przygotowywanie i wdrażanie badań jakościowych w zakresie standardów utrzymania salonów Porsche oraz jakości obsługi
Bieżący kontakt z centralą Porsche AG, siecią Porsche Centrów w Polsce i partnerami zewnętrznymi
Bieżąca współpraca z kadrą zarządzającą oraz kierowniczą dealerów marki Skoda w zakresie realizacji celów jakościowych i ilościowych w podległym regionie
Inspirowanie Dealerów do zmiany w celu wdrożenia oczekiwanego modelu biznesowego
Wsparcie Dealerów w zakresie realizowania akcji handlowych
Monitoring w zakresie planów rozwojowych Dealerów
Bieżące raportowanie wyników i działań realizowanych w podległym regionie
Wsparcie w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych Sprzedawców i Kierowników w podległym regionie
Monitoring wymaganych standardów marki SKODA w podległych punktach dealerskich
Wsparcie w zakresie działań marketingowych dealera
Bieżąca współpraca z kadrą zarządzającą oraz kierowniczą dealerów marki Skoda w zakresie realizacji celów jakościowych i ilościowych w podległym regionie
Inspirowanie Dealerów do zmiany w celu wdrożenia oczekiwanego modelu biznesowego
Wsparcie Dealerów w zakresie realizowania akcji handlowych
Monitoring w zakresie planów rozwojowych Dealerów
Bieżące raportowanie wyników i działań realizowanych w podległym regionie
Wsparcie w zakresie rozwijania kompetencji sprzedażowych Sprzedawców i Kierowników w podległym regionie
Monitoring wymaganych standardów marki SKODA w podległych punktach dealerskich
Wsparcie w zakresie działań marketingowych dealera
Zarządzanie zorganizowaną częścią projektu w obszarze biznesowym
Kierowanie zespołem projektowym – zespołem biznesowym oraz współpraca z wiodącym kierownikiem projektu oraz kierownikiem projektu IT lub innymi kierownikami projektów w zespołach podwykonawczych
Planowanie oraz monitorowanie harmonogramu oraz poszczególnych aktywności projektowych oraz zarządzanie procesem kontroli zmian w projekcie
Dostarczanie produktów projektowych i rezultatów, realizacja wyznaczonych celów i zadań, zarządzanie ryzykami projektowymi, zapewnienie raportowania w projekcie
Wspieranie i motywowanie zespołu projektowego, rozwiązywanie problemów i konfliktów
Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją projektową, aktualizacja dokumentów, zarządzanie wiedzą w zespole projektowym, przygotowywanie prezentacji, raportów, notatek
Monitoring i raportowanie stanu rozrachunków z tytułu sprzedaży samochodów
Monitorowanie, bieżące raportowanie rozliczeń z tytułu faktoringu należności
Wsparcie działów sprzedaży w procesach handlowych poprzez bieżącą kontrolę dostępności środków na zakup samochodów
Wsparcie w zakresie przygotowania raportów finansowych na potrzeby Grupy
Udział w procesie zamknięcia ksiąg rachunkowych spółki poprzez weryfikację kompletności księgowań m.in. rozliczenie sprzedaży oraz weryfikację prawidłowości raportu z wymogami koncernowymi (zgodność z MSSF)
Udział w projektach ogólnofirmowych w zakresie wdrożenia nowych rozwiązań biznesowych
Rzecznik Marki odpowiada za przedstawianie reprezentantom mediów oficjalnych stanowisk, dostosowanych do globalnej strategii i istotnych dla lokalnego rynku
Reprezentowanie spojrzenia, podejścia oraz kluczowych przekazów Marki
Tworzenie i koordynowanie relacji Marki z oficjalnymi organizacjami, prasą i innymi podmiotami
Utrzymanie strategicznego podejścia do zapraszania przedstawicieli mediów oraz influencerów na prezentacje prasowe najnowszych modeli. Obejmuje to premiery międzynarodowe i krajowe wydarzenia prasowe
Organizowanie wydarzeń – Porsche Experience (impreza 2-miesięczna), premier produktów (2-3 rocznie), Road Tour, Porsche Parade, imprezy zimowe itp
Zarządzanie strategią oraz nadzór nad planami i działaniami marketingowymi 8 dealerów w zakresie organizacji wydarzeń. Audyt wydatków marketingowych dealerów w systemie Brandmaker
Pełnienie roli zarządcy parkingu aut demonstracyjnych Porsche. Dbanie o efektywność uzgodnionych z dziennikarzami użyczeń samochodów
Kierowanie produkcją polskiej edycji Porsche Christophorus Magazine – koordynacja prac agencji odpowiedzialnej za przygotowanie lokalnych materiałów do każdego numeru
Zarządzanie projektami informatycznymi VGP od momentu zdefiniowania zakresu projektu, do jego zamknięcia (od fazy inicjowania do fazy zamknięcia projektu),
Planowanie oraz monitorowanie harmonogramu, budżetu, jakości oraz zarządzanie zmianą w ramach projektu
Dbanie o zgodność z wewnętrzną metodologią, bieżące raportowanie postępu prac w projekcie na różnych szczeblach raportowych
Kierowanie zespołem projektowym: planowanie prac, określanie celów zespołu, motywowanie zespołu projektowego, rozwiązywanie konfliktów
Zarządzanie współpracą z dostawcami zewnętrznymi w obrębie realizowanych projektów
Zapewnienie wymaganego przepływu informacji w ramach projektu oraz komunikacja z wszystkimi interesariuszami w odniesieniu do powierzonego projektu
Dostarczanie produktów projektowych i rezultatów zgodnych ze zdefiniowanymi wymaganiami biznesowymi, technicznymi i jakościowymi
Proaktywne identyfikowanie ryzyk i problemów w zarządzanych projektach, opracowywanie planów zarządzania ryzykiem i wdrażanie działań ograniczających
Specjalista ds. Szkoleń i Wsparcia Technicznego Porsche
Krańcowa 44, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 03.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Doradztwo techniczne dla Dealera i Partnera Serwisowego z zakresu konstrukcji, funkcjonalności, obsługi i napraw samochodów marki Porsche
Konsultowanie z Producentem złożonych zagadnień i przypadków diagnostycznych
Wdrażanie w sieci dealerskiej w Polsce, wypracowanych wspólnie z centralą, filarów strategii szkoleń technicznych Porsche
Przygotowywanie od strony merytorycznej oraz organizacyjnej szkoleń i egzaminów technicznych dla pracowników obsługi posprzedażnej Dealerów, Partnerów Serwisowych marki Porsche oraz Importera
Prowadzenie szkoleń technicznych i egzaminów dla Dealerów i Partnerów Serwisowych oraz Importera marki Porsche w zgodności z metodyką i zakresem wyznaczonym przez Producenta
Budowanie kompetencji wśród Techników Porsche dla nowo rozwijanych obszarów: samochody elektryczne, jazda autonomiczna
Monitoring kompetencji Techników Porsche oraz wyznaczanie, wspólnie z Dealerami, odpowiednich ścieżek rozwoju kompetencji twardych i technicznych
Koordynator Programu Zarządzania Naprawami Powypadkowymi
Krańcowa 44, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 23.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Prowadzenie działań wdrażanych w ramach projektów krótko- oraz długoterminowych w ramach programu napraw Blacharsko Lakierniczych
Opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji dla warsztatów blacharsko - lakierniczych, na podstawie przygotowanej treści i zgodnie ze wskazanym zakresem
Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników lokalnych i dealerów oraz nadzór nad standardami (Naprawa/Narzedzia)
Przygotowywanie zestawień, podsumowań, opracowań na podstawie danych ze źródeł takich jak AutoTeam, wyniki audytów, analiz innych działów VGP/ dostawców zewnętrznych
Wsparcie przygotowania raportów obszaru ADM na podstawie posiadanych danych/analiz
Współpraca z działem IT w zakresie projektowym
Przygotowanie i prowadzenie kampanii marketingowych
Stażysta w Dziale Samochodów Używanych i Remarketingu
Krańcowa 44, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 16.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praktykant / stażysta
Obowiązki:
Przygotowywanie raportów oraz analiz wskaźników związanych z rynkiem samochodów używanych,
Pomoc w opracowywaniu i wdrażaniu narzędzi, które pomagają w codziennym zarządzaniu biznesem samochodów używanych w sieci dealerskiej marek Volkswagen Samochody Osobowe, Audi, SEAT, ŠKODA, Porsche i Volkswagen Samochody Dostawcze
Opracowywanie raportów i danych wspierających wewnętrzną współpracę z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży w sieci dealerskiej marek Volkswagen Samochody Osobowe, Audi, SEAT, ŠKODA, Porsche i Volkswagen Samochody Dostawcze
Zapewnienie spójności danych pomiędzy systemami (współpraca z działem IT), dostosowywanie ich do potrzeb wewnętrznych organizacji
Koordynacja cyklicznych badań satysfakcji klienta zgodnych z bieżącymi potrzebami marki Volkswagen
Analiza wyników badań, wyciąganie wniosków i rekomendowanie kierunków działań związanych z podnoszeniem wyników jakościowych
Zarządzanie i koordynacja współpracy z agencjami badawczymi w zakresie realizowanych projektów badawczych (ustalanie zakresu badań, przebieg badań, rozliczanie efektywności procesu)
Nadzorowanie oraz wdrażanie nowych funkcjonalności badania satysfakcji klienta Customer Experience Management zgodnych z wytycznymi producenta
Zarządzanie opiniami klientów oraz nadzór nad ich procesem w ramach badania satysfakcji klienta
Agregowanie danych pełnych do naliczenia bonusu jakościowego dla dealerów oraz rozpatrzenie reklamacji w tym aspekcie
Pełnienie roli Single point of Contact w obszarze raportów jakościowych dla sieci dealerskiej
Monitoring i windykacja należności z tytułu sprzedaży części, akcesoriów wraz z obsługą zabezpieczeń
Monitorowanie, bieżące raportowanie rozliczeń z tytułu faktoringu należności
Wsparcie działów sprzedaży w procesach handlowych poprzez bieżącą kontrolę dostępności środków na zakup samochodów
Wsparcie w zakresie przygotowania raportów finansowych na potrzeby Grupy, dotyczące przepływów finansowych spółki (cash-flow)
Udział w procesie zamknięcia ksiąg rachunkowych spółki poprzez koordynowanie księgowań m.in. rezerw oraz weryfikację prawidłowości raportu z wymogami koncernowymi (zgodność z MSSF).Udział w projektach ogólnofirmowych w zakresie wdrożenia nowych rozwiązań biznesowych
Kordynator Programu Zarządzania Naprawami Powypadkowymi
Krańcowa 44, Nowe Miasto, Poznań
Wygasła: 08.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
Prowadzenie działań wdrażanych w ramach projektów krótko- oraz długoterminowych w ramach programu napraw Blacharsko Lakierniczych
Opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji dla warsztatów blacharsko - lakierniczych, na podstawie przygotowanej treści i zgodnie ze wskazanym zakresem
Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników lokalnych i dealerów oraz nadzór nad standardami (Naprawa/Narzedzia)
Przygotowywanie zestawień, podsumowań, opracowań na podstawie danych ze źródeł takich jak AutoTeam, wyniki audytów, analiz innych działów VGP/ dostawców zewnętrznych
Wsparcie przygotowania raportów obszaru ADM na podstawie posiadanych danych/analiz
Współpraca z działem IT w zakresie projektowym
Przygotowanie i prowadzenie kampanii marketingowych
Dostarczanie rozwiązań problemów zgłaszanych przez użytkowników w zakresie funkcjonowania środowiska Salesforce wraz z dostawcami
Wsparcie użytkowników końcowych w zakresie środowiska Salesforce
Zapewnienie ciągłości i integralności przepływu danych pomiędzy Salesforce, a innymi systemami IT
Współpraca z zespołami projektowymi w obszarze implementacji nowych rozwiązań i funkcjonalności, koordynowanie prac związanych z implementacją nowych integracji w obszarze Salesforce
Analiza nowych Releasów oraz Feature Retirement w zakresie ich wpływu na istniejące rozwiązania
Współpraca z dostawcami oprogramowania wchodzącego w zakres dostarczanej usługi utrzymania
Współpraca z zespołami wsparcia użytkowników w ramach VW AG
Uczestnictwo w międzynarodowym projekcie z możliwością zdobycia doświadczenia w tworzeniu nowych rozwiązań opartych o Salesforce
Dostarczanie rozwiązań problemów zgłaszanych przez użytkowników w zakresie funkcjonowania środowiska Salesforce wraz z dostawcami
Wsparcie użytkowników końcowych w zakresie środowiska Salesforce
Zapewnienie ciągłości i integralności przepływu danych pomiędzy Salesforce, a innymi systemami IT
Współpraca z zespołami projektowymi w obszarze implementacji nowych rozwiązań i funkcjonalności, koordynowanie prac związanych z implementacją nowych integracji w obszarze Salesforce
Analiza nowych Releasów oraz Feature Retirement w zakresie ich wpływu na istniejące rozwiązania
Współpraca z dostawcami oprogramowania wchodzącego w zakres dostarczanej usługi utrzymania
Współpraca z zespołami wsparcia użytkowników w ramach VW AG
Uczestnictwo w międzynarodowym projekcie z możliwością zdobycia doświadczenia w tworzeniu nowych rozwiązań opartych o Salesforce
Projektowanie połączeń pomiędzy systemami IT (w szczególności middleware oraz mechanizmów komunikacji)
Konsultowanie architektury aplikacji i stosu technologicznego we wdrażanych projektach IT, w szczególności na etapie ich analizy, projektowania i dokumentacji powykonawczej
Analiza wpływu realizowanych projektów na istniejące oraz wdrażane systemy IT
Prowadzenie nadzoru architektonicznego w projektach, współpraca z Zespołami Projektowymi oraz całym Działem IT w ramach realizowanych prac oraz bieżącego utrzymania systemów IT,
Konsultowanie proponowanych rozwiązań z interesariuszami (np. Biznesem, Architektami Biznesowymi, Sponsorami Projektów, Dostawcami )
Podejmowanie inicjatyw mających na celu upraszczanie lub optymalizowanie obecnej architektury IT VGP
Prowadzenie dokumentacji architektury IT (w modelu as-is oraz to-be)
Initiates and monitors improvement of IT processes across whole department based on audit and controls outcomes. Optimizes and adapts them to accepted good practices and standards. Ensures transparency of core processes defined by IT organization
Functions as the single point of IT contact for key elements such as enterprise IT policy governance, IT internal and external audits, and IT risk acceptance
Responsible for developing local or implementation of Group guidelines for IT security. Responsible for actions performed by the corporate security officer (CISO)
Ensures visibility, escalation, and management of IT risks inherent in the delivery of IT services
Responsible for supporting functions in project management within the framework of a project management office (projects portfolio reporting) and prioritization of projects in VGP portfolio, ensuring efficient use of available VGP capacity (Planning Round process)
Responsible for change management process for all VGP IT systems
Creates and shares reports with IT management, identifying IT process bottlenecks and suggesting options and recommendations. Reviews and enhances current process designs and discusses recommendations with teams
Design, development, testing and documentation of software components in order to ensure that all delivery targets are met and that we deliver agreed value to stakeholders
Planning and leading all software development activities including those for strategic, large and complex development programmes
Responsible for scheduling of incoming work, and resource allocation to ensure requests are resourced appropriately
Day to day supervision of the team, including performance management, training, time/cost management of the team
Ensuring delivery of high-quality service through continuous service improvement, leveraging the investment in products and people as well as evaluating new tools and/or ways of working
Leading the team in the areas of automated unit, integration and acceptance tests
Understanding the platforms and technologies in use and provide guidance to team members to ensure productivity and delivery on time
Driving and taking part in code reviews to assess overall code quality. Monitoring and evaluating to ensure successful completion of tasks and projects
Rejestracja zgłoszeń oraz udzielanie informacji Partnerom handlowym VGP w zakresie dostępności materiałów, cen, dostaw części i akcesoriów
Dystrybucja zgłoszeń do odpowiedzialnych osób/działów
Nadzorowanie i raportowanie terminowości i jakości udzielanych odpowiedzi
Obsługa procesu reklamacji wadliwych materiałów (części, akcesoriów, itd.) do dostawców
Nadzorowanie prawidłowości przebiegu procesu reklamacji – zgodności ze standardami VGP oraz producentów
Raportowanie statusów reklamacji, braków, nadwyżek, materiałów przeznaczonych do złomowania
Ścisła współpraca z pozostałymi zespołami z Działu Logistyki oraz innymi działami VGP: Działem Części, Działem Serwisu Grupowego, Działem Księgowości, Działami Obsługi Posprzedażnej Marek
Wsparcie merytoryczne w zakresie RODO podmiotów wnioskujących w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych
Rejestracja wniosków w Centralnym Rejestrze Kancelaryjnym RODO
Analiza wniosków pod kątem ich zasadności - analiza potrzeb i oczekiwań klientów
Weryfikowanie danych osobowych, podmiotów wnioskujących
Realizowanie praw podmiotów danych w systemach do tego dedykowanych
Uczestniczenie w aktualizacji procesów oraz usprawnień systemów dotyczących obsługi wniosków RODO
Koordynowanie prac organizacji w ramach systemu dotyczącego ochrony środowiska: współtworzenie procedur i raportów, koordynowanie spotkań, przygotowywanie prezentacji i przetargów, współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie wymogów dotyczących ochrony środowiska
Aktywne uczestniczenie w audytach wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie wymogów dotyczących ochrony Środowiska oraz nadzorowanie działań korygujących po audycie
Współuczestnictwo w procesie zarządzania nieruchomościami i infrastrukturą zewnętrzną w oparciu o obowiązujące akty prawne, najlepsze praktyki rynkowe oraz procedury wewnętrzne
Organizacja remontów i modernizacji budynków oraz urządzeń a także rozwiązywanie bieżących problemów technicznych
Terminowe zarządzanie procesem koniecznych przeglądów całej infrastruktury oraz prowadzenie stosownej dokumentacji (KOB)
Przygotowywanie, zawieranie i nadzór wykonania niezbędnych zamówień i umów serwisowych i usługowych w obszarze zarządzanych nieruchomości
Nadzorowanie pracy firm podwykonawczych
Udział w przygotowaniu danych do budżetu w zakresie utrzymania nieruchomości
Całokształt analiz konsumenckich i rynkowych służących wsparciu najważniejszych procesów i decyzji biznesowych marki Volkswagen Samochody Osobowe
Zarządzanie procesem pozyskiwania wiedzy o rynku i konsumencie we współpracy z pozostałymi funkcjami biznesowymi oraz instytutami badawczymi
Łączenie wiedzy rynkowej i konsumenckiej ze wszystkich funkcji w celu identyfikacji szans biznesowych i możliwości poprawy User Experience na przestrzeni całego Customer Journey
Optymalizacja raportowania lejka sprzedażowego w celu generowania wniosków i rekomendacji biznesowych polepszających konwersje na każdym etapie
Organizacja szkoleń produktowych w Polsce i za granicą, we współpracy z agencjami i innymi poddostawcami
Organizacja szkoleń podwyższających kompetencje (certyfikujące, eksperckie) personelu poprzez zabezpieczenie miejsc szkolenia, cateringu, samochodów, sprzętu oraz niezbędnych materiałów
Koordynacja i organizacja eventów motywacyjnych oraz konferencji dla pracowników stacji dealerskich (w formie stacjonarnej oraz on-line)
Obsługa platformy szkoleniowej pod kątem zamieszczania materiałów szkoleniowych, zapisów oraz raportowania stopnia realizacji poszczególnych modułów
Koordynacja produkcji materiałów szkoleniowych (m.in. prezentacje, filmy, podcasty)
Regularny monitoring rynku szkoleniowego w zakresie nowoczesnych form przekazywania wiedzy
Projektowanie i utrzymywanie aktualnej i docelowej architektury danych biznesowych z uwzględnieniem zmian wynikających z realizowanych projektów IT oraz zmian w procesach biznesowych
Odpowiedzialność za rozwój i optymalizację środowiska raportowego VGP, w szczególności Data Lake i narzędzi BI, w zakresie architektury danych
Tworzenie i aktualizacja dokumentacji danych i przepływów danych w systemach VGP
Zapewnianie wsparcia analitycznego w zakresie danych w trakcie realizacji projektów IT. Nadzór nad zapewnieniem jakości danych w projektowanych rozwiązaniach
Projektowanie data martów i struktury danych, oraz nadzór nad tworzeniem ich przez dostawców
Kontrolowanie spójność KPI oraz projektowanie algorytmów ich obliczania
Projektowanie retencji danych oraz realizacja wymagań GDPR (RODO)