Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (116)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 116 )
Head of Finance & Controlling
plac Władysława Andersa 3, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 14.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
dyrektor, menedżer
Obowiązki:
tworzenie i egzekucja strategii finansowej, podatkowej i controllingu w zakresie prowadzenia księgowości, rachunku podatkowego oraz rachunku zarządczego,
nadzór nad płynnością finansową firmy, monitoring należności i zobowiązań,
organizacja i prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych, kontrola prawidłowości operacji księgowych, płacowych, finansowych i podatkowych, optymalizacja procesów finansowych,
zarządzanie procesem budżetowania i prognozowania wyników, tworzenia rezerw i kontroli stopnia ich wykorzystania,
tworzenie analiz finansowych z zakresu płynności, efektywności oraz potencjalnych kierunków rozwoju, w tym ocena i estymacja rentowności prowadzonych projektów,
wsparcie i edukacja kadry managerskiej w obszarze budżetowania i wdrażania optymalizacji kosztowych,
zarządzanie 11-osobowym zespołem, przy wsparciu Managerów podległych obszarów (w tym m.in. budowę struktury, rekrutacje, systemy wynagrodzeń, prowizji, premii, spotkania zespołowe, spotkania 1-o-1),
przygotowanie raportów i prezentacji dla zarządu/organizacji
zarządzanie obszarem Programu Partnerskiego, jako jednym z głównych obszarów przychodowych organizacji,
koordynowanie i monetyzowanie relacji biznesowych w obszarze partnerstw: dostawcy metod płatności: BLIK, Visa, Mastercard, banki, Twisto, partnerzy: Elavon i inni,
rozwijanie i poszukiwanie nowych obszarów rozwoju współpracy z partnerem strategicznym Bankiem Pekao SA,
budowanie strategii rozwoju rynków zagranicznych - poszukiwanie partnerów i dostawców zagranicznych,
rozwijanie relacji z kluczowymi partnerami oraz aktywne pozyskiwanie nowych kanałów rozwoju biznesu,
zarządzanie strategicznymi projektami – określanie ich priorytetów i zyskowności, ustalanie i kontrola harmonogramu przebiegu projektów,
zarządzanie efektywnym zespołem Partnership (3 osoby),
odpowiedzialność za tworzenie i utrzymywanie wraz z zespołem baz wiedzy (np. potencjalni klienci, klienci, oferty, kampanie, wzory umów, regulamin),
opracowywanie treści skierowanych do klientów i partnerów (m.in. komunikaty, informacje prasowe, wpisy blogowe, mailingi, treści na banery reklamowe, prezentacje, proposale oraz materiały drukowane),
obsługiwanie narzędzi marketing automation oraz zarządzanie treścią na stronie internetowej z poziomu CMS,
tworzenie treści w opcji ghostwritingu,
współtworzenie i realizacja strategii marketingowej,
budowanie i rozwijanie relacji z mediami i większymi partnerami,
współpracowanie z grafikiem i ekspertem od SEO, a także z innymi działami w firmie,
wspieranie copywritersko zespołu zajmującego się video marketingiem,
rozwój i utrzymanie raportów BI Tableau wspierających procesy decyzyjne klientów biznesowych (wszystkie działy firmy, Zarząd),
ścisła współpraca z klientami biznesowymi w zakresie identyfikowania potrzeb, projektowania rozwiązań analitycznych, dostarczania wiedzy opartej na danych, pogłębiania zrozumienia procesów biznesowych,
prowadzenie analiz danych w odpowiedzi na bieżące potrzeby klientów biznesowych,
współpraca z inżynierem danych przy tworzeniu optymalnego modelu danych na potrzeby BI,
identyfikacja obszarów rozwojowych firmy z dziedziny BI (jakość danych, automatyzacja, dystrybucja wiedzy w organizacji, dobre praktyki w zakresie wizualizacji danych)
rozwój i utrzymanie raportów BI Tableau wspierających procesy decyzyjne klientów biznesowych (wszystkie działy firmy, Zarząd),
ścisła współpraca z klientami biznesowymi w zakresie identyfikowania potrzeb, projektowania rozwiązań analitycznych, dostarczania wiedzy opartej na danych, pogłębiania zrozumienia procesów biznesowych,
prowadzenie analiz danych w odpowiedzi na bieżące potrzeby klientów biznesowych,
współpraca z inżynierem danych przy tworzeniu optymalnego modelu danych na potrzeby BI,
identyfikacja obszarów rozwojowych firmy z dziedziny BI (jakość danych, automatyzacja, dystrybucja wiedzy w organizacji, dobre praktyki w zakresie wizualizacji danych)
rozwój i utrzymanie raportów BI Tableau wspierających procesy decyzyjne klientów biznesowych (wszystkie działy firmy, Zarząd),
ścisła współpraca z klientami biznesowymi w zakresie identyfikowania potrzeb, projektowania rozwiązań analitycznych, dostarczania wiedzy opartej na danych, pogłębiania zrozumienia procesów biznesowych,
prowadzenie analiz danych w odpowiedzi na bieżące potrzeby klientów biznesowych,
współpraca z inżynierem danych przy tworzeniu optymalnego modelu danych na potrzeby BI,
identyfikacja obszarów rozwojowych firmy z dziedziny BI (jakość danych, automatyzacja, dystrybucja wiedzy w organizacji, dobre praktyki w zakresie wizualizacji danych)
będziesz aktywnie pozyskiwać klientów zgodnie z ustalonym procesem, zarówno na rynku lokalnym jak i rynkach zagranicznych,
poprowadzisz prezentacje handlowe dla potencjalnych i obecnych klientów,
zajmiesz się prowadzeniem regularnych działań prospectingowych oraz aktywizacją bazy potencjalnych klientów,
wesprzesz doradców Banku Pekao S.A. w procesie akwizycji potencjalnych klientów,
zaopiekujesz się pytaniami, jakie kierują do nas potencjalni klienci - będziesz udzielać na nie odpowiedzi i oceniać potencjał do nawiązania współpracy,
będziesz szukać nowych obszarów, w których mogą mieć zastosowanie płatności online i wdrożysz je w wybranych miejscach,
weźmiesz udział w targach oraz innych wydarzeniach branżowych reprezentując Tpay jako prelegent_ka
będziesz aktywnie pozyskiwać klientów zgodnie z ustalonym procesem, zarówno na rynku lokalnym jak i rynkach zagranicznych,
poprowadzisz prezentacje handlowe dla potencjalnych i obecnych klientów,
zajmiesz się prowadzeniem regularnych działań prospectingowych oraz aktywizacją bazy potencjalnych klientów,
wesprzesz doradców Banku Pekao S.A. w procesie akwizycji potencjalnych klientów,
zaopiekujesz się pytaniami, jakie kierują do nas potencjalni klienci - będziesz udzielać na nie odpowiedzi i oceniać potencjał do nawiązania współpracy,
będziesz szukać nowych obszarów, w których mogą mieć zastosowanie płatności online i wdrożysz je w wybranych miejscach,
weźmiesz udział w targach oraz innych wydarzeniach branżowych reprezentując Tpay jako prelegent_ka
będziesz aktywnie pozyskiwać klientów zgodnie z ustalonym procesem, zarówno na rynku lokalnym jak i rynkach zagranicznych,
poprowadzisz prezentacje handlowe dla potencjalnych i obecnych klientów,
zajmiesz się prowadzeniem regularnych działań prospectingowych oraz aktywizacją bazy potencjalnych klientów,
wesprzesz doradców Banku Pekao S.A. w procesie akwizycji potencjalnych klientów,
zaopiekujesz się pytaniami, jakie kierują do nas potencjalni klienci - będziesz udzielać na nie odpowiedzi i oceniać potencjał do nawiązania współpracy,
będziesz szukać nowych obszarów, w których mogą mieć zastosowanie płatności online i wdrożysz je w wybranych miejscach,
weźmiesz udział w targach oraz innych wydarzeniach branżowych reprezentując Tpay jako prelegent_ka
będziesz aktywnie pozyskiwać klientów zgodnie z ustalonym procesem, zarówno na rynku lokalnym jak i rynkach zagranicznych,
poprowadzisz prezentacje handlowe dla potencjalnych i obecnych klientów,
będziesz koordynować wdrożenie klientów korporacyjnych we współpracy z przedstawicielami działów wewnętrznych firmy,
wesprzesz doradców Banku Pekao S.A. w procesie akwizycji potencjalnych klientów,
przeszkolisz doradców Banku Banku Pekao S.A. z zakresu płatności online,
zajmiesz się prowadzeniem regularnych działań prospectingowych oraz aktywizacją bazy potencjalnych klientów,
zaopiekujesz się pytaniami, jakie kierują do nas potencjalni klienci - będziesz udzielać na nie odpowiedzi i oceniać potencjał do nawiązania współpracy,
weźmiesz udział w targach oraz innych wydarzeniach branżowych reprezentując Tpay jako prelegent_ka
będziesz aktywnie pozyskiwać klientów zgodnie z ustalonym procesem, zarówno na rynku lokalnym jak i rynkach zagranicznych,
poprowadzisz prezentacje handlowe dla potencjalnych i obecnych klientów,
będziesz koordynować wdrożenie klientów korporacyjnych we współpracy z przedstawicielami działów wewnętrznych firmy,
wesprzesz doradców Banku Pekao S.A. w procesie akwizycji potencjalnych klientów,
przeszkolisz doradców Banku Banku Pekao S.A. z zakresu płatności online,
zajmiesz się prowadzeniem regularnych działań prospectingowych oraz aktywizacją bazy potencjalnych klientów,
zaopiekujesz się pytaniami, jakie kierują do nas potencjalni klienci - będziesz udzielać na nie odpowiedzi i oceniać potencjał do nawiązania współpracy,
weźmiesz udział w targach oraz innych wydarzeniach branżowych reprezentując Tpay jako prelegent_ka
będziesz aktywnie pozyskiwać klientów zgodnie z ustalonym procesem, zarówno na rynku lokalnym jak i rynkach zagranicznych,
poprowadzisz prezentacje handlowe dla potencjalnych i obecnych klientów,
będziesz koordynować wdrożenie klientów korporacyjnych we współpracy z przedstawicielami działów wewnętrznych firmy,
wesprzesz doradców Banku Pekao S.A. w procesie akwizycji potencjalnych klientów,
przeszkolisz doradców Banku Banku Pekao S.A. z zakresu płatności online,
zajmiesz się prowadzeniem regularnych działań prospectingowych oraz aktywizacją bazy potencjalnych klientów,
zaopiekujesz się pytaniami, jakie kierują do nas potencjalni klienci - będziesz udzielać na nie odpowiedzi i oceniać potencjał do nawiązania współpracy,
weźmiesz udział w targach oraz innych wydarzeniach branżowych reprezentując Tpay jako prelegent_ka
będziesz aktywnie pozyskiwać klientów zgodnie z ustalonym procesem, zarówno na rynku lokalnym jak i rynkach zagranicznych,
poprowadzisz prezentacje handlowe dla potencjalnych i obecnych klientów,
zajmiesz się prowadzeniem regularnych działań prospectingowych oraz aktywizacją bazy potencjalnych klientów,
wesprzesz doradców Banku Pekao S.A. w procesie akwizycji potencjalnych klientów,
zaopiekujesz się pytaniami, jakie kierują do nas potencjalni klienci - będziesz udzielać na nie odpowiedzi i oceniać potencjał do nawiązania współpracy,
będziesz szukać nowych obszarów, w których mogą mieć zastosowanie płatności online i wdrożysz je w wybranych miejscach,
weźmiesz udział w targach oraz innych wydarzeniach branżowych reprezentując Tpay jako prelegent_ka
będziesz aktywnie pozyskiwać klientów zgodnie z ustalonym procesem, zarówno na rynku lokalnym jak i rynkach zagranicznych,
poprowadzisz prezentacje handlowe dla potencjalnych i obecnych klientów,
zajmiesz się prowadzeniem regularnych działań prospectingowych oraz aktywizacją bazy potencjalnych klientów,
wesprzesz doradców Banku Pekao S.A. w procesie akwizycji potencjalnych klientów,
zaopiekujesz się pytaniami, jakie kierują do nas potencjalni klienci - będziesz udzielać na nie odpowiedzi i oceniać potencjał do nawiązania współpracy,
będziesz szukać nowych obszarów, w których mogą mieć zastosowanie płatności online i wdrożysz je w wybranych miejscach,
weźmiesz udział w targach oraz innych wydarzeniach branżowych reprezentując Tpay jako prelegent_ka
będziesz aktywnie pozyskiwać klientów zgodnie z ustalonym procesem, zarówno na rynku lokalnym jak i rynkach zagranicznych,
poprowadzisz prezentacje handlowe dla potencjalnych i obecnych klientów,
zajmiesz się prowadzeniem regularnych działań prospectingowych oraz aktywizacją bazy potencjalnych klientów,
wesprzesz doradców Banku Pekao S.A. w procesie akwizycji potencjalnych klientów,
zaopiekujesz się pytaniami, jakie kierują do nas potencjalni klienci - będziesz udzielać na nie odpowiedzi i oceniać potencjał do nawiązania współpracy,
będziesz szukać nowych obszarów, w których mogą mieć zastosowanie płatności online i wdrożysz je w wybranych miejscach,
weźmiesz udział w targach oraz innych wydarzeniach branżowych reprezentując Tpay jako prelegent_ka
będziesz aktywnie pozyskiwał_a klientów B2B w Tpay poprzez rozmowy telefoniczne, kontakt mailowy oraz aktywne działania w ramach social sellingu,
będziesz odpowiedzialny_a za proces sprzedażowy (od momentu generowania leadów przez proces negocjacyjny po nawiązanie współpracy kończąc) z zachowaniem ustalonego SLA odpowiedzi do klientów,
będziesz inicjował_a i prowadził_a spotkania z klientami z przypisanego segmentu,
zajmiesz się realizowaniem oraz raportowaniem założonych celów sprzedażowych,
będziesz monitorował_a konkurentów na lokalnym rynku płatniczym,
będziesz proponował_a nowe rozwiązania zwiększające efektywność działań sprzedażowych,
weźmiesz udział w targach oraz innych wydarzeniach branżowych reprezentując Tpay
będziesz aktywnie pozyskiwał_a klientów B2B w Tpay poprzez rozmowy telefoniczne, kontakt mailowy oraz aktywne działania w ramach social sellingu,
będziesz odpowiedzialny_a za proces sprzedażowy (od momentu generowania leadów przez proces negocjacyjny po nawiązanie współpracy kończąc) z zachowaniem ustalonego SLA odpowiedzi do klientów,
będziesz inicjował_a i prowadził_a spotkania z klientami z przypisanego segmentu,
zajmiesz się realizowaniem oraz raportowaniem założonych celów sprzedażowych,
będziesz monitorował_a konkurentów na lokalnym rynku płatniczym,
będziesz proponował_a nowe rozwiązania zwiększające efektywność działań sprzedażowych,
weźmiesz udział w targach oraz innych wydarzeniach branżowych reprezentując Tpay
zarządzanie procesem onboardingu we współpracy z HR Business Partnerami: ustalanie harmonogramu, koordynowanie obiegu dokumentów, przygotowanie stanowiska pracy
organizowanie mniejszych i większych eventów: jak np. wspólne śniadanie, kwartalne integracje itp.,
kreowanie i prowadzenie konkursów, grywalizacji i akcji well-beingowych kierowanych do pracowników zdalnych i na miejscu w Poznaniu,
zarządzanie benefitami w firmie: wprowadzanie nowych, renegocjacje starych, reagowanie na feedback od pracowników,
organizacja szkoleń na zlecenie HR BP: research trenerów, zamawianie sal, itp.,
witanie gości i obsługa spotkań - zamawianie i przygotowywanie poczęstunku, przygotowanie sali, sprzątnięcie sali po spotkaniu,
tworzenie przyjaznego miejsca pracy - planowanie przestrzeni w biurze, dbałość o jego wygląd i funkcjonalność,
wsparcie HR BP w przeprowadzaniu procesu offboardingu
weryfikacja rachunków Merchantów oraz nowo zarejestrowanych kont polskich i zagranicznych,
re-weryfikacja kont na prośbę AML&KYC Manager,
ustalanie modelu weryfikacji klientów partnera za konsultacją z AML&KYC Manager,
odpowiedzialność za weryfikację klientów o średnio skomplikowanej strukturze oraz skomplikowanej strukturze (przy pomocy Senior AML&KYC Specialist bądź innych specjalistów),
operacyjne i merytoryczne wsparcie Junior AML&KYC Specialist,
proponowanie zmian procedur i instrukcji w Confluence,
branie udziału w procesie budowania ścieżki dla nowych produktów w aspekcie AML&KYC,
odpowiadanie na pytania i współpraca z innymi działami
analiza biznesowa w oparciu o badanie potrzeb użytkowników i interesariuszy oraz możliwości funkcjonalne, a także informacje pozyskiwane z rynku,
udział w realizowanych projektach poprzez analizę wymagań biznesowych oraz systemowych, gromadzenie informacji o zdarzeniach biznesowych w ramach prowadzonych wdrożeń,
przygotowywanie elementów specyfikacji biznesowej i technicznej dla funkcjonalności przewidywanych do wdrożenia,
tworzenie koncepcji i modelowanie procesów biznesowych i systemowych,
szacowanie i planowanie przebiegu prac w porozumieniu z Product Managerami,
bieżąca współpraca z developerami oraz testerami,
udział w pracy zespołów projektowych wdrażających nowe funkcjonalności i produkty,
kompleksowa praca nad dokumentacją projektową oraz funkcjonalną,
zaangażowanie w procesy discovery, w tym spotkania z klientami, partnerami, dostawcami itp.,
aktywne rekomendowanie usprawnień, zmian w systemach i procesach
kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientem zewnętrznym,
koordynacja procesów zawierania umów z klientami banku,
pozyskiwanie i analiza dokumentów firmowych,
dbanie o dokumentację projektową tj. umowy, aneksy itp.,
koordynacja prostych projektów i kontrola stopnia wykonania zadań dedykowanych współpracownikom z innych zespołów,
monitorowanie przychodzących zleceń/zadań i nadawanie im priorytetów,
prowadzenie i aktualizacja dokumentacji projektów,
tworzenie notatek ze spotkań biznesowych, budowanie checklist to-do i przypisywanie osób odpowiedzialnych za poszczególne zadania, a także zgłaszanie zadań za pomocą systemu ticketowego,
przygotowywanie zestawień i raportów w obszarze projektów,
analiza biznesowa w oparciu o badanie potrzeb użytkowników i interesariuszy oraz możliwości funkcjonalne, a także informacje pozyskiwane z rynku,
udział w realizowanych projektach poprzez analizę wymagań biznesowych oraz systemowych, gromadzenie informacji o zdarzeniach biznesowych w ramach prowadzonych wdrożeń,
przygotowywanie elementów specyfikacji biznesowej i technicznej dla funkcjonalności przewidywanych do wdrożenia,
tworzenie koncepcji i modelowanie procesów biznesowych i systemowych,
szacowanie i planowanie przebiegu prac w porozumieniu z Product Managerami,
bieżąca współpraca z developerami oraz testerami,
udział w pracy zespołów scrumowych wdrażających nowe funkcjonalności i produkty,
kompleksowa pracę nad dokumentacją projektową oraz funkcjonalną,
zaangażowanie w procesy discovery, w tym spotkania z klientami, partnerami, dostawcami itp.,
aktywne rekomendowanie usprawnień, zmian w systemach i procesach
tworzenie grafik do mediów społecznościowych (Linkedin, Facebook, You Tube), na naszą stronę WWW i strony partnerów,
przygotowywanie materiałów promocyjnych do druku (czasopisma branżowe, katalogi reklamowe, gadżety firmowe i inne materiały na eventy, takie jak targi/ konferencje),
stanie na straży firmowego brandingu,
współpraca z Działem Handlowym i Działem Produktu w zakresie prezentacji sprzedażowych i szkoleniowych,
tworzenie materiałów na potrzeby wewnętrzne organizacji (prezentacji multimedialnych, infografik etc.)
montaż i realizacja wideo contentu (opcjonalnie, w zależności od Twoich możliwości, ta umiejętność jest mile widziana),
praca z działem marketingowym nad strategią, na której tworzenie będziesz mieć realny wpływ
pomożesz w identyfikacji oraz weryfikacji klientów Tpay zainteresowanych wprowadzeniem usług płatniczych w firmie, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
wesprzesz zespół Weryfikacji w analizie dokumentów niezbędnych do nawiązania współpracy,
zajmiesz się wprowadzaniem danych do systemu,
będziesz odpowiadać na mailowe oraz telefonicze zapytania klientów
analiza biznesowa w oparciu o badanie potrzeb użytkowników i interesariuszy oraz możliwości funkcjonalne, a także informacje pozyskiwane z rynku,
udział w realizowanych projektach poprzez analizę wymagań biznesowych oraz systemowych, gromadzenie informacji o zdarzeniach biznesowych w ramach prowadzonych wdrożeń,
przygotowywanie elementów specyfikacji biznesowej i technicznej dla funkcjonalności przewidywanych do wdrożenia,
tworzenie koncepcji i modelowanie procesów biznesowych i systemowych,
szacowanie i planowanie przebiegu prac w porozumieniu z Product Managerami,
bieżąca współpraca z developerami oraz testerami,
udział w pracy zespołów projektowych wdrażających nowe funkcjonalności i produkty,
kompleksowa praca nad dokumentacją projektową oraz funkcjonalną,
zaangażowanie w procesy discovery, w tym spotkania z klientami, partnerami, dostawcami itp.,
aktywne rekomendowanie usprawnień, zmian w systemach i procesach
będziesz u nas Office Coordinatorką/em - zaopiekujesz się przestronnym i nowocześnie urządzonym biurem na 17 piętrze w Andersia Tower, z zapierającym dech widokiem na panoramę Poznania,
zapewnisz prawidłowy obieg dokumentów w firmie,
będziesz odpowiedzialna/y za planowanie, optymalizację kosztów działania biura,
zajmiesz się negocjacją umów z dostawcami a także weryfikacją działań dostawców, tak aby jakość świadczonych usług była na wysokim poziomie,
zadbasz o flotę samochodową w firmie (ubezpieczenia pojazdów, okresowe przeglądy, procesowanie umów leasingowych),
zapewnisz wsparcie innym działom firmy w obszarze administracyjnym np. organizując podróże służbowe
analiza biznesowa w oparciu o badanie potrzeb użytkowników i interesariuszy oraz możliwości funkcjonalne, a także informacje pozyskiwane z rynku,
udział w realizowanych projektach poprzez analizę wymagań biznesowych oraz systemowych, gromadzenie informacji o zdarzeniach biznesowych w ramach prowadzonych wdrożeń,
przygotowywanie elementów specyfikacji biznesowej i technicznej dla funkcjonalności przewidywanych do wdrożenia,
tworzenie koncepcji i modelowanie procesów biznesowych i systemowych,
szacowanie i planowanie przebiegu prac w porozumieniu z Product Managerami,
bieżąca współpraca z developerami oraz testerami,
udział w pracy zespołów projektowych wdrażających nowe funkcjonalności i produkty,
kompleksowa praca nad dokumentacją projektową oraz funkcjonalną,
zaangażowanie w procesy discovery, w tym spotkania z klientami, partnerami, dostawcami itp.,
aktywne rekomendowanie usprawnień, zmian w systemach i procesach
identyfikacja oraz weryfikacja klientów Tpay zainteresowanych wprowadzeniem usług płatniczych w firmie. Weryfikacja w obszarze AML, KYC oraz wewnętrznych procedur,
analiza dokumentów niezbędnych do nawiązania współpracy,
wprowadzanie danych do systemu oraz ich aktualizacja,
wsparcie klientów w całym procesie weryfikacji – kontakt mailowy oraz telefoniczny,
bieżące monitorowanie działalności gospodarczej klienta,
cykliczne re-weryfikowanie działalności merchantów (klientów, którzy korzystają z usług Tpay),
aktualizacja procedur wewnętrznych oraz materiałów dla klientów,
wsparcie w rozwijaniu procesów i narzędzi w obszarze weryfikacji
poszukiwanie nowych klientów zainteresowanych wdrożeniem rozwiązań Tpay w obszarze płatności online,
kompleksowa opieka nad prowadzonymi procesami sprzedażowymi (od generowania leadów, przez proces negocjacyjny po nawiązanie współpracy, a także częściowe wsparcie we wdrożeniu produktów Tpay u klientów),
realizowanie oraz raportowanie założonych celów sprzedażowych,
monitorowanie rynku płatniczego, proponowanie nowych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych,
budowanie wizerunku eksperta w tym aktywny udział w targach, konferencjach oraz wydarzeniach branżowych
poszukiwanie nowych klientów zainteresowanych wdrożeniem rozwiązań Tpay w obszarze płatności online,
kompleksowa opieka nad prowadzonymi procesami sprzedażowymi (od generowania leadów, przez proces negocjacyjny po nawiązanie współpracy, a także częściowe wsparcie we wdrożeniu produktów Tpay u klientów),
realizowanie oraz raportowanie założonych celów sprzedażowych,
monitorowanie rynku płatniczego, proponowanie nowych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych,
budowanie wizerunku eksperta w tym aktywny udział w targach, konferencjach oraz wydarzeniach branżowych