Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (14)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 14 )
Pracownik ds. gospodarki przestrzennej
Stegna
Wygasła: 25.10.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Prowadzenie postępowań w zakresie :
a) opracowania i zmian w miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów gminy Stegna
b) opracowania
analizy i zmiany w zagospodarowaniu przestrzennym gminy Stegna;
c) wydawania zaświadczeń o przeznaczeniu terenu zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;
d) wydawanie zaświadczeń o rewitalizacji;
e) przygotowywania wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania;
f) prowadzenie i aktualizacji gminnej ewidencji zabytków;
g) przygotowywanie opinii dotyczących audyty krajobrazowego;
h) przygotowywanie uchwał o przystąpieniu do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
planu ogólnego gminy oraz dotyczących zadań związanych z gospodarką przestrzenną.
2. Prowadzenie dokumentacji formalno-prawnej opracowań planistycznych:
a) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
b) planu ogólnego gminy Stegna.
3. Sporządzanie wniosków i opinii do opracowywanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich oraz planu Województwa.
4. Sporządzanie zaświadczeń dotyczących zgodności zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych z planem miejscowym.
5. Sporządzanie zaświadczeń o zgodności wykonanej samowoli budowlanej zgodnie z planem miejscowym.
6. Podejmowanie działań w celu opracowania strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dotyczącej sporządzanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.
7. Wydawanie opinii w sprawach:
a) podziału gruntów o zgodności z mpzp
b) uzgodnień lokalizacyjnych w zakresie zgodności z mpzp.
8. Przygotowanie projektów uchwał
zarządzeń
pism i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu czynności.
9. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań finansowych.
10. Kontrola pod względem merytorycznym legalności i zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych.
11. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.
12. Zastępowanie pracownika ds. gospodarki przestrzennej w czasie jego nieobecności.
13. Inne polecenia zlecone przez Wójta Gminy
Zastępcę Wójta lub Sekretarza Gminy oraz Kierownika referatu
Warunki zatrudnienia:
1. W pełnym wymiarze czasu pracy.
2. Kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym
w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym
w czasie trwania zawartej na czas określony
nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę
odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.
3. Praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego
zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu oraz w terenie.
4. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności
Pomoc administracyjna w referacie gospodarki przestrzennej i nieruchomości
Stegna
Wygasła: 20.05.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/150/pomoc_administracyjna_w_referacie_gospodarki_przestrzennej_i_nieruchomosci/
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1.Pomoc w prowadzeniu postępowań i wykonywaniu czynności w zakresie:
1)Przyjmowaniu wniosków wydawania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego;
2)Przyjmowaniu wniosków wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu;
3)Przygotowaniu uzgodnień dotyczących zgody na odstępstwa od wymogów określonych w przepisach prawa;
4)Przygotowaniu zaświadczeń o przeznaczeniu terenu zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;
5)Przygotowaniu zaświadczeń o zgodności wykonywania prac budowlanych z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;
6)Przygotowaniu zaświadczeń o rewitalizacji;
7)Przygotowaniu wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania;
8)Prowadzeniu archiwizacji dokumentacji w ramach referatu;
9)Przygotowaniu dokumentacji w ramach prowadzonych postępowań dotyczących:
- sprzedaży
najmu
dzierżawy i przekazywania w użyczenie nieruchomości gruntowych
lokalowych i budynkowych;
10)Pomoc w prowadzeniu spraw związanych z gospodarowaniem zasobami lokalowymi w zakresie:
a)przygotowaniu umów na najem lokali mieszkalnych
usługowych;
b)naliczaniu czynszów za lokale mieszkalne
usługowe;
c)rozliczaniu lokatorów
najemców i wspólnoty mieszkaniowe za media;
d)przygotowaniu lokali mieszkalnych do sprzedaży;
e)organizowaniu przetargów;
11)Prowadzenie i przygotowywanie analiz statystycznych
sprawozdań;
12)Kompletowanie dokumentacji i prowadzenie spisów oraz metryk;
13)Tworzenie projektów pism
uchwał i zarządzeń w formie XML.
2.Zastępowanie pracownika ds. gospodarki przestrzennej.
3.Pracownik jest zastępowany przez pracownika ds. gospodarki przestrzennej.
4.Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań finansowych.
5.Kontrola operacji gospodarczych pod względem merytorycznym
legalności i zgodności z ustawą Prawo Zamówień publicznych.
6.Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy
Z-cę Wójta i Sekretarza Gminy.
Warunki zatrudnienia:
- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- umowa o pracę na czas określony 31 grudnia 2024 roku;
- praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego
zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu;
- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/149/inkasent_2F_parkingowy/
Kontrola Stref Płatnego Parkowania w drogach gminnych w miejscowości Stegna i Jantar w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00.
Warunki zatrudnienia:
- umowa zlecenie od 1.05.2024 r. do 30.09.2024 r
od 27,7 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Strażnik Gminny w Straży Gminnej w Stegnie
Stegna
Wygasła: 04.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/144/Straznik_Gminny/
Wójt Gminy Stegna
Ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko pracy Strażnika Gminnego w Straży Gminnej w Stegnie z dnia 24 listopada 2023 r.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) ochrona porządku i spokoju w miejscach publicznych oraz estetycznego wyglądu obiektów i urządzeń użyteczności publicznej
instytucji i zakładów pracy (z wyjątkiem chronionych przez innego rodzaju straże) oraz posesji prywatnych i ich otoczenia;
2) czuwanie nad porządkiem w zakresie określonym przez: ustawę Prawo ochrony środowiska
przepisy Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Uchwały Rady Gminy Stegna w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Stegna
3) czuwanie nad porządkiem i kontrolą ruchu drogowego w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym
4) konwojowanie dokumentów
przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy;
5) ochrona mienia komunalnego;
6) kontrola prawidłowości oznakowania ulic (w tym znaków drogowych)
oświetlenia ulic i posesji
prawidłowego zabezpieczenia funkcjonowania punktów oświetleniowych oraz estetyki napisów
reklam
miejsc plakatowania i ogłoszeń;
7) kontrola przestrzegania przepisów sanitarno- porządkowych
o ochronie środowiska oraz przeciwpożarowych i współdziałanie w tym zakresie z właściwymi organami;
8) sprawozdanie z wykonywania zadań i obowiązków przez administratorów i gospodarzy domów;
9) kontrola zabezpieczenia prowadzonych na terenie gminy prac inwestycyjno- remontowych;
10) oddziaływanie na służby i osoby bezpośrednio odpowiedzialne za sprawne funkcjonowanie urządzeń komunalnych i ochrony środowiska celem podniesienia efektywności ich działania;
11) Informowanie o:
a) zauważonych awariach w szczególności: w sieci ciepłowniczej
telekomunikacyjnej
wodno- kanalizacyjnej
energetycznej instytucji powołanych do natychmiastowego ich usuwania bądź wyznaczonych w tym celu innych podmiotów oraz administratorów obiektów bądź urządzeń;
b) przestępstwach - Policji;
c) osobach nieprzytomnych lub innych potrzebujących natychmiastowej pomocy lekarskiej pogotowia ratunkowego.
12) Zabezpieczenie miejsc zdarzeń wymienionych w pkt 2 do czasu przybycia właściwych służb.
13) Realizacja zadań ujętych w Programie opieki nad zwierzętami w tym:
a) współpraca w zakresie opracowania i aktualizacja programu;
b) współpraca z instytucjami wskazanymi w Programie w zakresie zapobiegania bezdomności zwierząt;
c) współpraca ze służbą weterynaryjną i sanitarną w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych i utylizacja padłej zwierzyny;
d) inicjowanie działań w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt i umieszczanie ich w schronisku.
Warunki zatrudnienia:
w pełnym wymiarze czasu pracy;
kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym
w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym
w czasie trwania zawartej na czas określony
nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę
odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym;
praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego
zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu
przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności
Treść ogłoszenia znajduje sie na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/143/Pracownik_ds__zamowien_publicznych/
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Przygotowanie oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty
dostawy i usługi
zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy prawo zamówień publicznych.
2. Prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z zajmowanego stanowiska.
3. Udzielanie pomocy referatom i jednostkom organizacyjnym oraz pomocniczym Gminy przy przygotowywaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty
dostawy i usługi realizowane w ramach projektów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej i innych źródeł pozabudżetowych.
4. Obsługa BIP
platformy e-zamówienia
platformy open-nexus w zakresie informacji dotyczących zamówień publicznych.
5. Przygotowywanie projektów uchwał
zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków.
6. Sporządzanie rocznego planu postępowań o udzielenie zamówień.
7. Nadzór nad zakupami dokonywanymi w Urzędzie w zakresie zgodności z Prawem Zamówień Publicznych.
8. Prowadzenie korespondencji z Urzędem Zamówień Publicznych w zakresie przewidzianym Prawem zamówień publicznych.
9. Koordynacja działań podejmowanych wspólnie z innymi samorządami i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie zamówień wspólnych.
10. Opracowanie i aktualizacja wewnętrznych aktów prawnych oraz wzorów dokumentacji postępowania w sprawach zamówień publicznych.
11. Analizowanie i przygotowywanie szacowania wartości zamówienia wydatków całego urzędu na bieżący rok w celu zastosowania prawidłowej procedury.
12. Zastępowanie pracownika ds. inwestycji.
13. Wykonywanie innych poleceń wydanych przez Wójta Gminy
Z-cę Wójta
Sekretarza Gminy oraz Kierownika referatu.
Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym
w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym
w czasie trwania zawartej na czas określony
nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę
odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym;
- praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego
zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu oraz w terenie;
- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/117/Sekretarz_Gminy/
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Nadzór nad organizacją Urzędu.
2. Nadzór nad wdrażaniem regulaminów
instrukcji
procedur
zarządzeń i innych aktów wewnętrznych.
3. Nadzorowanie przestrzegania rzetelnego i terminowego załatwiania interpelacji
skarg
wniosków i petycji.
4. Prowadzenie spraw z zakresu kontroli zarządczej.
5. Nadzorowanie i koordynowanie poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie
GOK
polegające na współpracy w zakresie wykonywania zadań.
6. Opracowywanie zakresów czynności poszczególnych stanowisk pracy oraz rozstrzyganie ewentualnych sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami.
7. Nadzór nad przestrzeganiem poprawności formalno-prawnej przygotowywanych dokumentów (zgodność z instrukcją kancelaryjną
Kodeksem Postepowania Administracyjnego
regulaminami).
8. Opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego Urzędu
systemu wynagradzania stosowanego w Urzędzie
regulaminu pracy oraz innych związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu.
9. Opracowywanie projektów zarządzeń Wójta oraz projektów uchwał Rady Gminy w sprawach należących do Sekretarza Gminy.
10. Zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa.
11. Zapewnienie właściwej organizacji pracy i sprawnego funkcjonowania urzędu
wdrażanie nowoczesnych technik pracy.
12. Nadzorowanie czasu pracy pracowników urzędu i dbanie by przepisy prawa
porządku i dyscypliny pracy były przestrzegane.
13. Organizacja pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne referaty i samodzielne stanowiska
nadzór nad właściwym przepływem informacji publicznych
analiza warunków pracy w Urzędzie
podejmowanie inicjatywy ich usprawnienia.
14. Organizowanie pracy i nadzór nad pracą praktykantów i stażystów.
15. Współpraca z sołectwami
współorganizowanie zebrań wiejskich oraz organizowanie pracy i nadzór nad opiekunami poszczególnych sołectw.
16. Organizowanie i nadzorowanie w porozumieniu z Wójtem naborów na wolne urzędnicze stanowisko pracy oraz organizowanie i nadzorowanie przebiegu służby przygotowawczej.
17. Inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych.
18. Zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego
obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy.
19. Pełnienie funkcji i realizacja zadań Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
20. Nadzorowanie prac związanych z przeprowadzeniem wyborów i referendów.
21. Koordynowanie właściwego przygotowania materiałów pod obrady sesji Rady Gminy Stegna.
22. Wdrażanie uchwał Rady i nadzór nad ich wykonaniem.
23. Współdziałanie z Radą i jej Komisjami.
24. Przygotowywanie dokumentów z zakresu organizacji Urzędu (statut
regulaminy
zarządzenia) oraz zmian tych dokumentów.
25. Współpraca z sąsiednimi gminami.
26. Współdziałanie z organami kontroli państwowej oraz organami ścigania
27. Nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych skierowanych do Wójta przez organy kontroli zewnętrznej.
28. Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt.
29. Kontrola pomieszczeń biurowych w zakresie zabezpieczenia dokumentów
pieczęci
druków i komputerów.
30. Przeprowadzanie bieżących kontroli wewnętrznych w Urzędzie Gminy.
31. Udzielanie pracownikom instruktażu w zakresie organizacji pracy
funkcjonowania Urzędu
trybu załatwiania spraw obywateli oraz współdziałania z Radą Gminy w zakresie wykonywania jej zadań.
32. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta w ramach udzielonego upoważnienia.
Warunki zatrudnienia:
- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- pierwsza umowa z kandydatem zostanie zawarta na 1 rok;
- praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego
zmienne tempo pracy;
- wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagrodzenia pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r
poz. 1960) oraz Zarządzeniem Nr 178/2021 Wójta Gminy Stegna z dnia 16 grudnia 2021 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Stegnie.
- praca w siedzibie Urzędu związana z bezpośrednim kontaktem z klientem
ale wymagająca również wyjazdów służbowych oraz wyjazdów w teren;
- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności;
- Sekretarz nie ma prawa tworzenia partii politycznych ani przynależności do nich
Pracownik ds. funduszu sołeckiego i gospodarki komunalnej w referacie gospodarki odpadami i ochrony środowiska
Stegna
Wygasła: 16.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/115/Pracownik_ds_funduszu_soleckiego_i_gospodarki_komunalnej/
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Podejmowanie działań zmierzających do prawidłowego segregowania odpadów komunalnych:
inicjowania kampanii informacyjnej i edukacyjnej opracowywanie ulotek
współpraca ze szkołami w zakresie współorganizowania konkursów
prelekcji dla dzieci szkolnych;
inicjowanie działań zmierzających do upowszechnienia selektywnej zbiórki odpadów komunalnych;
b) Współudział w kontrolach u właścicieli posesji przeprowadzanych przez Straż Gminną;
c) Weryfikacja deklaracji składanych przez mieszkańców dotyczących ustalenia opłat za wywóz nieczystości;
d) Księgowanie deklaracji w programie informatycznym i nanoszenie aktualizacji;
e) Prowadzenie ewidencji:
właścicieli nieruchomości niezamieszkałych
na których powstają odpady komunalne;
właścicieli gospodarstw domowych objętych gminnym systemem gospodarki odpadami;
zgłaszanych interwencji.
2. Prowadzenie spraw dot. realizacji zadań finansowanych z Funduszu sołeckiego ;
a) gromadzenie całej dokumentacji dot. realizacji zadań z podziałem na poszczególne sołectwa;
b) przyjmowanie wniosków przyjętych do realizacji uchwałą Zebrania Wiejskiego;
c) współudział w opiniowaniu wniosków
d) koordynowanie realizacji zadań przyjętych do wykonania we współpracy z innymi pracownikami oraz jednostkami pomocniczymi;
e) współpraca z sołectwami w zakresie uzgodnienia sposobu realizacji planowanych zadań oraz rozliczenia wykonanych zadań;
f) sporządzanie wykazu środków trwałych
które w wyniku zrealizowanych zadań zostały rozliczone;
g) kontrola stanu technicznego obiektów powstających w ramach funduszu sołeckiego (przeglądy techniczne
atesty);
3. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie gospodarowania odpadami i ochrony środowiska.
4. Organizacja sprzątnięcia
wywozu i unieszkodliwiania z terenów publicznych zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt oraz współdziałanie z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność w tym zakresie.
5. Współpraca w przygotowywaniu projektów uchwał
zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu czynności.
6. Współpraca w rozliczanie otrzymanych dotacji na zadania realizowane w ramach zakresu czynności.
7. Zastępowanie pracownika ds. gospodarki komunalnej.
8. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.
9. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.
10. Przygotowanie pod względem merytorycznym
legalności i zgodności z ustawą ozamówieniach publicznych spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.
11. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta
Pracownik ds. opłat i rozliczeń należności w referacie podatków i opłat lokalnych
Stegna
Wygasła: 16.09.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/116/pracownik_ds_oplat_i_rozliczen_naleznosci_na_zastepstwo/
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Księgowanie wpłat i windykacja nieterminowych wpłat opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
2. Obliczanie wysokości prowizji za inkaso opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
3. Rozliczanie sołtysów z zainkasowanej gotówki w zakresie zobowiązań objętych zakresem czynności.
4. Nadzorowanie inkasa należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
5. Dokonywanie zwrotu nadpłat podatnikom zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 1997 r. Ordynacja podatkowa.
6. Opisywanie podań o umorzenie zobowiązań z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz odroczenie i rozłożenie na raty zobowiązań z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
7. Miesięczne uzgadnianie księgowych przypisów i odpisów z wymiarowym rejestrem przypisów i odpisów.
8. Miesięczne uzgadniania wpływów z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
9. Sporządzanie sprawozdań z zadań objętych zakresem czynności.
10. Przygotowywanie miesięcznych zestawień w zakresie ubezpieczeń pracowników: PZU i SUPRA BROKERS.
11. Wydawanie informacji w zakresie Funduszu Ubezpieczeń Społecznych Rolników.
12. Prowadzenie spraw dotyczących opłaty miejscowej w zakresie:
a) informowania kwaterodawców o obowiązku poboru opłaty miejscowej
b) zawieranie porozumień z inkasentami opłaty miejscowej.
c) wydawanie kwitariuszy i przyjmowanie kwitariuszy
d) rozliczanie kwitariuszy
e) naliczanie prowizji inkasentom
13. Księgowanie wpłat podatku od nieruchomości od osób fizycznych miejscowość Junoszyno.
14. Windykacja nieterminowych wpłat w podatku od nieruchomości zgodnie z zakresem
15. Prowadzenie postepowań w zakresie likwidacji nadpłat oraz postępowań z zaległościami przedawnionymi.
16. Wydawanie zaświadczeń o zaleganiu i niezaleganiu.
17. Weryfikacja nieruchomości pod kątem prawidłowości opodatkowania podatkiem od nieruchomości na podstawie:
a) bazy podatników podatku od nieruchomości;
b) ewidencji budynków i gruntów;
c) rejestrów ogólnodostępnych (Krajowy Rejestr Sądowy
Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej
księgi wieczyste i inne);
d) stron internetowych i innych ogłoszeń prasowych;
e) obserwacja w terenie.
18. Zgromadzenie materiału dowodowego celem przeprowadzenia postępowania podatkowego dotyczących zweryfikowanych nieruchomości.
19. Uczestniczenie w kontrolach podatkowych.
20. Przygotowywanie projektów pism
uchwał
zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków.
21. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań finansowych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.
22. Kontrola pod względem merytorycznym legalności i zgodności z ustawą prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem..
23. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.
24. Zastępowanie pracownika ds. podatków oraz pracownika ds. opłat i rozliczeń należności.
25. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy
Zastępcę Wójta lub Sekretarza Gminy oraz Kierownika referatu.
Warunki zatrudnienia:
- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego
zmienne tempo pracy;
- praca w siedzibie Urzędu oraz na terenie Gminy
Pracownik ds. promocji, turystyki i sportu
(stanowisko samodzielne)
Stegna
Wygasła: 05.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/114/Pracownik_ds__promocji_2C_turystyki_i_sportu/
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Przygotowywanie kalendarza imprez kulturalnych i rozgrywek sportowych na sezon letni.
2. Udział w targach turystycznych.
3. Udział w organizacji imprez w okresie sezonu letniego.
4. Badanie ruchu turystycznego.
5. Przygotowanie i zagospodarowanie plaż oraz kąpielisk strzeżonych
w tym:
a) opracowanie planu zagospodarowania plaż;
b) przygotowanie przetargów na dzierżawę plaż;
6. Współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi samorządami w zakresie:
a) przygotowania dokumentacji do opracowania strategii rozwoju turystyki;
b) organizowanie narad i spotkań w zakresie przygotowania do sezonu letniego.
7. Monitoring możliwości rozwoju turystyki w gminie poprzez współfinansowanie przedsięwzięć mających na celu rozwój turystyki ze źródeł pozabudżetowych w zakresie:
a) współpracy z innymi państwami w zakresie realizacji wspólnych programów o zasięgu transgranicznym;
b) współpraca z partnerami zagranicznymi;
c) poszukiwanie partnerów zagranicznych.
8. Współtworzenie przy współpracy z innymi jednostkami gazetki wczasowej.
9. Prowadzenie strony internetowej Gminy Stegna
w tym:
a) administrowanie for internetowych;
b) prowadzenie działu aktywności;
c) bieżąca aktualizacja i koordynacja działań poszczególnych pracowników nad aktualizacją udostępnionych linków.
10. Aktualizacja BIP.
11. Wykonywanie zadań administratora moderatora forum internetowego.
12. Współorganizowanie konkursów szkolnych
międzyszkolnych
wojewódzkich itp.
13. Obsługa Centrum Informacji Turystycznej w zakresie:
a) udzielania informacji turystom
b) przyjmowanie zgłoszeń i wniosków
i przekazanie merytorycznym pracownikom Urzędu Gminy
c) udostępnianie aktów normatywnych i innych aktów prawnych:
- nieodpłatnie do wglądu i do pobrania w formie elektronicznej;
- odpłatne udostępnianie wydruków aktów normatywnych i innych aktów prawnych
14. Współpraca z klubami sportowymi i stowarzyszeniami w zakresie krzewienia sportu wśród dzieci
młodzieży i osób dorosłych.
15. Prowadzenie postępowań w zakresie udzielania zezwoleń na imprezy masowe.
16. Terminowe dostarczanie zestawień do prawidłowego wystawiania faktur VAT w celu rozliczenia podatku od towarów i usług.
17. Przygotowywanie projektów uchwał
zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków
18. Zastępowanie pracownika ds. informatyki.
18. Kontrola pod względem merytorycznym
legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych spraw w zakresie zajmowanego stanowiska.
19. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.
20. Rozliczanie otrzymanych i udzielanych dotacji na zadania realizowane w ramach zakresu czynności
21. Inne polecenia zlecone przez Wójta Gminy
Z-cę Wójta i Sekretarza Gminny.
Warunki zatrudnienia:
- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym
w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym
w czasie trwania zawartej na czas określony
nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę
odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym;
- praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego
zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu oraz w terenie
- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności
Pracownik ds. społecznych i oświaty w referacie społeczno-organizacyjnym
Stegna
Wygasła: 26.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/112/Pracownik_ds__spolecznych_i_oswiaty_w_referacie_spoleczno-organizacyjnym/
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie postępowań związanych z przygotowaniem zawodowym młodocianych.
2. Współpraca z placówkami oświatowymi w zakresie aktualizacji danych w Systemie Informacji Oświatowej.
3. Przeliczanie subwencji oświatowej na poszczególne placówki oświatowe na podstawie danych z SIO oraz metryczki z Ministerstwa Finansów.
4. Rozliczanie dotacji otrzymanych na realizacje programów oświatowych oraz w zakresie opieki nad dziećmi do lat 3.
5. Wykonywanie zadań w zakresie działalności gospodarczej:
1) Prowadzenie spraw z zakresu działalności gospodarczej wynikających z ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy w szczególności:
a) wpis do centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG)
b) zmiany wpisu w CEIDG
c) wpis w CEIDG informacji o zawieszeniu działalności gospodarczej
d) wpis w CEIDG informacji o wznowieniu działalności gospodarczej
e) wykreślenie wpisu w CEIDG oraz wydawanie potwierdzenia ich przyjęcia.
2) Przekształcenie w/w wniosków w formę dokumentu elektronicznego
podpisywanie ich przy użyciu podpisu elektronicznego
a następnie przesyłanie do CEIDG.
3) Gromadzenie
przechowywanie i archiwizowanie w/w wniosków.
4) wpisywanie w CEIDG informacji o uzyskaniu
cofnięciu
utracie i wygaśnięciu uprawnień wynikających z zezwoleń i licencji.
5) Prowadzenie działalności promocyjnej skierowanej do przedsiębiorców oraz osób fizycznych planujących rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie możliwości pozyskania dofinansowania ze środków pomocowych.
6) Rejestracja działalności gospodarczej w systemie CEIDG.
7) Wydawanie potwierdzeń przyjęcia wniosków CEIDG.
8) Przyjmowanie wniosków VAT-R oraz formularzy zgłoszeniowych możliwych do złożenia z wnioskiem CEIDG-1.
9) Sprawdzanie statusu wniosków CEIDG-1 wprowadzonych do systemu.
10) Poświadczanie danych ze zbioru gminnej ewidencji działalności gospodarczej.
11) Wykonywanie czynności urzędowo-technicznych polegających za zapewnieniu
zainteresowanym dostępu do:
- wglądu do Polskiej Klasyfikacji Działalności
- urzędowych formularzy wniosków wymaganych ustawą.
6. Prowadzenia ewidencji:
a) innych obiektów
w których są świadczone usługi turystyczne
b) instytucji kultury.
7. Sporządzania zeznań świadków w sprawie stażu pracy w gospodarstwie rolnym.
8. Prowadzenia punktu potwierdzania profilu zaufania dla umożliwienia przesyłania korespondencji systemem e-puap.
9. Przekazywanie drogą elektroniczną korespondencji do instytucji państwowych i samorządowych za pomocą systemu e-puap.
10. Zarządzanie sprawozdawczością w zakresie dokonania obowiązku sporządzania sprawozdań Gminy do GUS.
11. Prowadzenia kroniki gminnej.
12. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem licencji na przewóz osób taksówkami w zakresie określonym ustawą o transporcie drogowym i spraw związanych z wydaniem zezwoleń na transport osób autobusami.
13. Wykonywanie zadań w zakresie informacji niejawnej:
a) wykonywanie zadań w zakresie uzyskanych pełnomocnictw odnośnie administrowania informacją niejawną;
b) prowadzenie rejestru dokumentów zawierających informacje niejawne;
c) opracowanie planu ochrony informacji niejawnych w Urzędzie i nadzorowanie jej realizacji;
d) szkolenie pracowników i okresowa kontrola ewidencji materiałów i obiegu dokumentów;
e) zapewnienie ochrony systemów i sieci teleinformatycznych
w których są przetwarzane dane;
f) rejestracja i zabezpieczanie dokumentów i informacji stanowiących tajemnicę służbową w ramach ustalonego zakresu czynności;
g) zapewnienie ochrony dokumentów przetwarzanych na zajmowanym stanowisku.
14. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.
15. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.
16. Kontrola pod względem merytorycznym
legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.
17. Zastępowanie pracownika ds. oświaty.
18. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy
Pracownik ds. budżetu w referacie budżetowo-księgowym
Stegna
Wygasła: 25.04.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/111/Pracownik_ds__budzetu_w_referacie_budzetowo-ksiegowym_na_zastepstwo_za_nieobecnego_pracownika/
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Komputerowe księgowanie Budżetu Gminy oraz prowadzenie księgi budżetu.
2. Prowadzenie księgowej ewidencji pozabilansowej środków trwałych i Budżetu Gminy.
3. Rozliczanie konta sumy do wyjaśnienia.
4. Bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych
środków trwałych w użytkowaniu
wartości niematerialnych i prawnych oraz rozliczanie inwentaryzacji.
5. Analityczne uzgadnianie konta dochodów Urzędu Gminy z pracownikiem na stanowisku ds. budżetu
6. Sporządzanie zbiorczej sprawozdawczości Budżetu Gminy oraz sprawozdań statystycznych.
7. Prowadzenie ewidencji zdarzeń gospodarczych z udziałem środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej.
9. Przygotowanie i przekazanie do publicznej wiadomości:
a) kwartalnych informacji o wykonaniu budżetu Gminy (NDS)
b) rocznych informacji (NDS oraz kwot wykorzystanych środków z UE).
10. Zastępowanie pracownika ds. finansów oraz pracownika ds. budżetu w zakresie podatku VAT.
11. Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku.
12. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy
Z-cę Wójta
Sekretarza Gminy i Kierownika referatu.
Warunki zatrudnienia:
- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- praca na czas zastępstwa za nieobecnego pracownika
Pracownik ds. kadr i płac w referacie społeczno-organizacyjnym
Stegna
Wygasła: 19.04.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/110/Pracownik_ds_kadr_i_plac/
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Gromadzenie i przygotowywanie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników
dyrektorów i kierownika jednostek organizacyjnych podległych gminie oraz dyrektora GOK.
2. Gromadzenie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli zewnętrznych oraz książki kontroli zewnętrznych.
3. Zapewnienie materiałów do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych.
4. Rejestracja
kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy.
5. Przygotowanie umów zleceń i umów dla pracowników Urzędu Gminy oraz pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych
prac interwencyjnych
oraz pozostałych umów.
6. Przygotowanie projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji.
7. Kompletowanie wniosków emerytalno rentowych.
8. Prowadzenie kontroli warunków pracy.
9. Naliczanie wynagrodzeń z tytułu:
- osobowego funduszu płac pracowników administracji
robót publicznych i prac interwencyjnych
- umowy zlecenia i umowy o dzieło
- zasiłku chorobowego
- prowizji sołtysów.
10. Rozliczanie z Powiatowym Urzędem Pracy pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i interwencyjnych.
11. Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników;
12. Terminowe rozliczanie i sporządzanie deklaracji dotyczących należnych składek
podatków i ubezpieczeń.
13. Naliczanie ryczałtów za samochody zgodnie z umowami i oświadczeniami pracowników o przebiegu kilometrów.
14. Sporządzanie listy wynagrodzenia za inkaso opłaty miejscowej.
15. Planowanie i rozliczanie wydatków na zabezpieczenie wynagrodzeń dla pracowników.
16. Naliczanie i sporządzanie list płac dla pracowników Urzędu oraz osób zatrudnianych w ramach prac interwencyjnych oraz umów zleceń i umów o dzieło dla pracowników Urzędu.
17. Wydawanie zaświadczeń
poświadczeń i druków w sprawach dotyczących wynagrodzeń i wysokości składek i zadłużeń.
18. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.
19. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.
Kontrola pod względem merytorycznym
legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.
Zastępowanie pracownika ds. obsługi Rady Gminy.
Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy
Pracownik ds. kadr i płac w referacie społeczno-organizacyjnym
Stegna
Wygasła: 28.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/109/Pracownik_ds_kadr_i_plac/
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Gromadzenie i przygotowywanie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników
dyrektorów i kierownika jednostek organizacyjnych podległych gminie oraz dyrektora GOK.
2. Gromadzenie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli zewnętrznych oraz książki kontroli zewnętrznych.
3. Zapewnienie materiałów do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych.
4. Rejestracja
kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy.
5. Przygotowanie umów zleceń i umów dla pracowników Urzędu Gminy oraz pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych
prac interwencyjnych
oraz pozostałych umów.
6. Przygotowanie projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji.
7. Kompletowanie wniosków emerytalno rentowych.
8. Prowadzenie kontroli warunków pracy.
9. Naliczanie wynagrodzeń z tytułu:
- osobowego funduszu płac pracowników administracji
robót publicznych i prac interwencyjnych
- umowy zlecenia i umowy o dzieło
- zasiłku chorobowego
- prowizji sołtysów.
10. Rozliczanie z Powiatowym Urzędem Pracy pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i interwencyjnych.
11. Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników;
12. Terminowe rozliczanie i sporządzanie deklaracji dotyczących należnych składek
podatków i ubezpieczeń.
13. Naliczanie ryczałtów za samochody zgodnie z umowami i oświadczeniami pracowników
o przebiegu kilometrów.
14. Sporządzanie listy wynagrodzenia za inkaso opłaty miejscowej.
15. Planowanie i rozliczanie wydatków na zabezpieczenie wynagrodzeń dla pracowników.
16. Naliczanie i sporządzanie list płac dla pracowników Urzędu oraz osób zatrudnianych w ramach prac interwencyjnych oraz umów zleceń i umów o dzieło dla pracowników Urzędu.
17. Wydawanie zaświadczeń
poświadczeń i druków w sprawach dotyczących wynagrodzeń
i wysokości składek i zadłużeń.
18. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.
19. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.
20. Kontrola pod względem merytorycznym
legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.
21. Zastępowanie pracownika ds. obsługi Rady Gminy.
22. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy
Pracownik ds. kadr i płac w referacie społeczno-organizacyjnym
Stegna
Wygasła: 14.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/108/Pracownik_ds_kadr_i_plac/
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Gromadzenie i przygotowywanie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników
dyrektorów i kierownika jednostek organizacyjnych podległych gminie oraz dyrektora GOK.
2. Gromadzenie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli zewnętrznych oraz książki kontroli zewnętrznych.
3. Zapewnienie materiałów do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych.
4. Rejestracja
kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy.
5. Przygotowanie umów zleceń i umów dla pracowników Urzędu Gminy oraz pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych
prac interwencyjnych
oraz pozostałych umów.
6. Przygotowanie projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji.
7. Kompletowanie wniosków emerytalno rentowych.
8. Prowadzenie kontroli warunków pracy.
9. Naliczanie wynagrodzeń z tytułu:
- osobowego funduszu płac pracowników administracji
robót publicznych i prac interwencyjnych
- umowy zlecenia i umowy o dzieło
- zasiłku chorobowego
- prowizji sołtysów.
10. Rozliczanie z Powiatowym Urzędem Pracy pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i interwencyjnych.
11. Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników;
12. Terminowe rozliczanie i sporządzanie deklaracji dotyczących należnych składek
podatków i ubezpieczeń.
13. Naliczanie ryczałtów za samochody zgodnie z umowami i oświadczeniami pracowników
o przebiegu kilometrów.
14. Sporządzanie listy wynagrodzenia za inkaso opłaty miejscowej.
15. Planowanie i rozliczanie wydatków na zabezpieczenie wynagrodzeń dla pracowników.
16. Naliczanie i sporządzanie list płac dla pracowników Urzędu oraz osób zatrudnianych w ramach prac interwencyjnych oraz umów zleceń i umów o dzieło dla pracowników Urzędu.
17. Wydawanie zaświadczeń
poświadczeń i druków w sprawach dotyczących wynagrodzeń
i wysokości składek i zadłużeń.
18. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.
19. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.
20. Kontrola pod względem merytorycznym
legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.
21. Zastępowanie pracownika ds. obsługi Rady Gminy.
22. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy