Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (11)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 11 )
Strażnik Gminny w Straży Gminnej w Stegnie
Stegna
Wygasła: 04.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/144/Straznik_Gminny/
Wójt Gminy Stegna
Ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko pracy Strażnika Gminnego w Straży Gminnej w Stegnie z dnia 24 listopada 2023 r.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) ochrona porządku i spokoju w miejscach publicznych oraz estetycznego wyglądu obiektów i urządzeń użyteczności publicznej
instytucji i zakładów pracy (z wyjątkiem chronionych przez innego rodzaju straże) oraz posesji prywatnych i ich otoczenia;
2) czuwanie nad porządkiem w zakresie określonym przez: ustawę Prawo ochrony środowiska
przepisy Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Uchwały Rady Gminy Stegna w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Stegna
3) czuwanie nad porządkiem i kontrolą ruchu drogowego w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym
4) konwojowanie dokumentów
przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy;
5) ochrona mienia komunalnego;
6) kontrola prawidłowości oznakowania ulic (w tym znaków drogowych)
oświetlenia ulic i posesji
prawidłowego zabezpieczenia funkcjonowania punktów oświetleniowych oraz estetyki napisów
reklam
miejsc plakatowania i ogłoszeń;
7) kontrola przestrzegania przepisów sanitarno- porządkowych
o ochronie środowiska oraz przeciwpożarowych i współdziałanie w tym zakresie z właściwymi organami;
8) sprawozdanie z wykonywania zadań i obowiązków przez administratorów i gospodarzy domów;
9) kontrola zabezpieczenia prowadzonych na terenie gminy prac inwestycyjno- remontowych;
10) oddziaływanie na służby i osoby bezpośrednio odpowiedzialne za sprawne funkcjonowanie urządzeń komunalnych i ochrony środowiska celem podniesienia efektywności ich działania;
11) Informowanie o:
a) zauważonych awariach w szczególności: w sieci ciepłowniczej
telekomunikacyjnej
wodno- kanalizacyjnej
energetycznej instytucji powołanych do natychmiastowego ich usuwania bądź wyznaczonych w tym celu innych podmiotów oraz administratorów obiektów bądź urządzeń;
b) przestępstwach - Policji;
c) osobach nieprzytomnych lub innych potrzebujących natychmiastowej pomocy lekarskiej pogotowia ratunkowego.
12) Zabezpieczenie miejsc zdarzeń wymienionych w pkt 2 do czasu przybycia właściwych służb.
13) Realizacja zadań ujętych w Programie opieki nad zwierzętami w tym:
a) współpraca w zakresie opracowania i aktualizacja programu;
b) współpraca z instytucjami wskazanymi w Programie w zakresie zapobiegania bezdomności zwierząt;
c) współpraca ze służbą weterynaryjną i sanitarną w zakresie zwalczania zaraźliwych chorób zwierzęcych i utylizacja padłej zwierzyny;
d) inicjowanie działań w zakresie wyłapywania bezdomnych zwierząt i umieszczanie ich w schronisku.
Warunki zatrudnienia:
w pełnym wymiarze czasu pracy;
kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym
w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym
w czasie trwania zawartej na czas określony
nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę
odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym;
praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego
zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu
przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności
Treść ogłoszenia znajduje sie na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/143/Pracownik_ds__zamowien_publicznych/
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Przygotowanie oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty
dostawy i usługi
zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy prawo zamówień publicznych.
2. Prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z zajmowanego stanowiska.
3. Udzielanie pomocy referatom i jednostkom organizacyjnym oraz pomocniczym Gminy przy przygotowywaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty
dostawy i usługi realizowane w ramach projektów współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej i innych źródeł pozabudżetowych.
4. Obsługa BIP
platformy e-zamówienia
platformy open-nexus w zakresie informacji dotyczących zamówień publicznych.
5. Przygotowywanie projektów uchwał
zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków.
6. Sporządzanie rocznego planu postępowań o udzielenie zamówień.
7. Nadzór nad zakupami dokonywanymi w Urzędzie w zakresie zgodności z Prawem Zamówień Publicznych.
8. Prowadzenie korespondencji z Urzędem Zamówień Publicznych w zakresie przewidzianym Prawem zamówień publicznych.
9. Koordynacja działań podejmowanych wspólnie z innymi samorządami i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie zamówień wspólnych.
10. Opracowanie i aktualizacja wewnętrznych aktów prawnych oraz wzorów dokumentacji postępowania w sprawach zamówień publicznych.
11. Analizowanie i przygotowywanie szacowania wartości zamówienia wydatków całego urzędu na bieżący rok w celu zastosowania prawidłowej procedury.
12. Zastępowanie pracownika ds. inwestycji.
13. Wykonywanie innych poleceń wydanych przez Wójta Gminy
Z-cę Wójta
Sekretarza Gminy oraz Kierownika referatu.
Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym
w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym
w czasie trwania zawartej na czas określony
nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę
odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym;
- praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego
zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu oraz w terenie;
- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/117/Sekretarz_Gminy/
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Nadzór nad organizacją Urzędu.
2. Nadzór nad wdrażaniem regulaminów
instrukcji
procedur
zarządzeń i innych aktów wewnętrznych.
3. Nadzorowanie przestrzegania rzetelnego i terminowego załatwiania interpelacji
skarg
wniosków i petycji.
4. Prowadzenie spraw z zakresu kontroli zarządczej.
5. Nadzorowanie i koordynowanie poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie
GOK
polegające na współpracy w zakresie wykonywania zadań.
6. Opracowywanie zakresów czynności poszczególnych stanowisk pracy oraz rozstrzyganie ewentualnych sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami.
7. Nadzór nad przestrzeganiem poprawności formalno-prawnej przygotowywanych dokumentów (zgodność z instrukcją kancelaryjną
Kodeksem Postepowania Administracyjnego
regulaminami).
8. Opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego Urzędu
systemu wynagradzania stosowanego w Urzędzie
regulaminu pracy oraz innych związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu.
9. Opracowywanie projektów zarządzeń Wójta oraz projektów uchwał Rady Gminy w sprawach należących do Sekretarza Gminy.
10. Zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa.
11. Zapewnienie właściwej organizacji pracy i sprawnego funkcjonowania urzędu
wdrażanie nowoczesnych technik pracy.
12. Nadzorowanie czasu pracy pracowników urzędu i dbanie by przepisy prawa
porządku i dyscypliny pracy były przestrzegane.
13. Organizacja pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne referaty i samodzielne stanowiska
nadzór nad właściwym przepływem informacji publicznych
analiza warunków pracy w Urzędzie
podejmowanie inicjatywy ich usprawnienia.
14. Organizowanie pracy i nadzór nad pracą praktykantów i stażystów.
15. Współpraca z sołectwami
współorganizowanie zebrań wiejskich oraz organizowanie pracy i nadzór nad opiekunami poszczególnych sołectw.
16. Organizowanie i nadzorowanie w porozumieniu z Wójtem naborów na wolne urzędnicze stanowisko pracy oraz organizowanie i nadzorowanie przebiegu służby przygotowawczej.
17. Inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych.
18. Zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego
obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy.
19. Pełnienie funkcji i realizacja zadań Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
20. Nadzorowanie prac związanych z przeprowadzeniem wyborów i referendów.
21. Koordynowanie właściwego przygotowania materiałów pod obrady sesji Rady Gminy Stegna.
22. Wdrażanie uchwał Rady i nadzór nad ich wykonaniem.
23. Współdziałanie z Radą i jej Komisjami.
24. Przygotowywanie dokumentów z zakresu organizacji Urzędu (statut
regulaminy
zarządzenia) oraz zmian tych dokumentów.
25. Współpraca z sąsiednimi gminami.
26. Współdziałanie z organami kontroli państwowej oraz organami ścigania
27. Nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych skierowanych do Wójta przez organy kontroli zewnętrznej.
28. Nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt.
29. Kontrola pomieszczeń biurowych w zakresie zabezpieczenia dokumentów
pieczęci
druków i komputerów.
30. Przeprowadzanie bieżących kontroli wewnętrznych w Urzędzie Gminy.
31. Udzielanie pracownikom instruktażu w zakresie organizacji pracy
funkcjonowania Urzędu
trybu załatwiania spraw obywateli oraz współdziałania z Radą Gminy w zakresie wykonywania jej zadań.
32. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta w ramach udzielonego upoważnienia.
Warunki zatrudnienia:
- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- pierwsza umowa z kandydatem zostanie zawarta na 1 rok;
- praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego
zmienne tempo pracy;
- wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagrodzenia pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r
poz. 1960) oraz Zarządzeniem Nr 178/2021 Wójta Gminy Stegna z dnia 16 grudnia 2021 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Urzędzie Gminy w Stegnie.
- praca w siedzibie Urzędu związana z bezpośrednim kontaktem z klientem
ale wymagająca również wyjazdów służbowych oraz wyjazdów w teren;
- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności;
- Sekretarz nie ma prawa tworzenia partii politycznych ani przynależności do nich
Pracownik ds. funduszu sołeckiego i gospodarki komunalnej w referacie gospodarki odpadami i ochrony środowiska
Stegna
Wygasła: 16.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/115/Pracownik_ds_funduszu_soleckiego_i_gospodarki_komunalnej/
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Podejmowanie działań zmierzających do prawidłowego segregowania odpadów komunalnych:
inicjowania kampanii informacyjnej i edukacyjnej opracowywanie ulotek
współpraca ze szkołami w zakresie współorganizowania konkursów
prelekcji dla dzieci szkolnych;
inicjowanie działań zmierzających do upowszechnienia selektywnej zbiórki odpadów komunalnych;
b) Współudział w kontrolach u właścicieli posesji przeprowadzanych przez Straż Gminną;
c) Weryfikacja deklaracji składanych przez mieszkańców dotyczących ustalenia opłat za wywóz nieczystości;
d) Księgowanie deklaracji w programie informatycznym i nanoszenie aktualizacji;
e) Prowadzenie ewidencji:
właścicieli nieruchomości niezamieszkałych
na których powstają odpady komunalne;
właścicieli gospodarstw domowych objętych gminnym systemem gospodarki odpadami;
zgłaszanych interwencji.
2. Prowadzenie spraw dot. realizacji zadań finansowanych z Funduszu sołeckiego ;
a) gromadzenie całej dokumentacji dot. realizacji zadań z podziałem na poszczególne sołectwa;
b) przyjmowanie wniosków przyjętych do realizacji uchwałą Zebrania Wiejskiego;
c) współudział w opiniowaniu wniosków
d) koordynowanie realizacji zadań przyjętych do wykonania we współpracy z innymi pracownikami oraz jednostkami pomocniczymi;
e) współpraca z sołectwami w zakresie uzgodnienia sposobu realizacji planowanych zadań oraz rozliczenia wykonanych zadań;
f) sporządzanie wykazu środków trwałych
które w wyniku zrealizowanych zadań zostały rozliczone;
g) kontrola stanu technicznego obiektów powstających w ramach funduszu sołeckiego (przeglądy techniczne
atesty);
3. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie gospodarowania odpadami i ochrony środowiska.
4. Organizacja sprzątnięcia
wywozu i unieszkodliwiania z terenów publicznych zwłok bezdomnych i dzikich zwierząt oraz współdziałanie z przedsiębiorcami prowadzącymi działalność w tym zakresie.
5. Współpraca w przygotowywaniu projektów uchwał
zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu czynności.
6. Współpraca w rozliczanie otrzymanych dotacji na zadania realizowane w ramach zakresu czynności.
7. Zastępowanie pracownika ds. gospodarki komunalnej.
8. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.
9. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.
10. Przygotowanie pod względem merytorycznym
legalności i zgodności z ustawą ozamówieniach publicznych spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.
11. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta
Pracownik ds. opłat i rozliczeń należności w referacie podatków i opłat lokalnych
Stegna
Wygasła: 16.09.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/116/pracownik_ds_oplat_i_rozliczen_naleznosci_na_zastepstwo/
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Księgowanie wpłat i windykacja nieterminowych wpłat opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
2. Obliczanie wysokości prowizji za inkaso opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
3. Rozliczanie sołtysów z zainkasowanej gotówki w zakresie zobowiązań objętych zakresem czynności.
4. Nadzorowanie inkasa należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
5. Dokonywanie zwrotu nadpłat podatnikom zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 1997 r. Ordynacja podatkowa.
6. Opisywanie podań o umorzenie zobowiązań z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz odroczenie i rozłożenie na raty zobowiązań z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
7. Miesięczne uzgadnianie księgowych przypisów i odpisów z wymiarowym rejestrem przypisów i odpisów.
8. Miesięczne uzgadniania wpływów z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
9. Sporządzanie sprawozdań z zadań objętych zakresem czynności.
10. Przygotowywanie miesięcznych zestawień w zakresie ubezpieczeń pracowników: PZU i SUPRA BROKERS.
11. Wydawanie informacji w zakresie Funduszu Ubezpieczeń Społecznych Rolników.
12. Prowadzenie spraw dotyczących opłaty miejscowej w zakresie:
a) informowania kwaterodawców o obowiązku poboru opłaty miejscowej
b) zawieranie porozumień z inkasentami opłaty miejscowej.
c) wydawanie kwitariuszy i przyjmowanie kwitariuszy
d) rozliczanie kwitariuszy
e) naliczanie prowizji inkasentom
13. Księgowanie wpłat podatku od nieruchomości od osób fizycznych miejscowość Junoszyno.
14. Windykacja nieterminowych wpłat w podatku od nieruchomości zgodnie z zakresem
15. Prowadzenie postepowań w zakresie likwidacji nadpłat oraz postępowań z zaległościami przedawnionymi.
16. Wydawanie zaświadczeń o zaleganiu i niezaleganiu.
17. Weryfikacja nieruchomości pod kątem prawidłowości opodatkowania podatkiem od nieruchomości na podstawie:
a) bazy podatników podatku od nieruchomości;
b) ewidencji budynków i gruntów;
c) rejestrów ogólnodostępnych (Krajowy Rejestr Sądowy
Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej
księgi wieczyste i inne);
d) stron internetowych i innych ogłoszeń prasowych;
e) obserwacja w terenie.
18. Zgromadzenie materiału dowodowego celem przeprowadzenia postępowania podatkowego dotyczących zweryfikowanych nieruchomości.
19. Uczestniczenie w kontrolach podatkowych.
20. Przygotowywanie projektów pism
uchwał
zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków.
21. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań finansowych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.
22. Kontrola pod względem merytorycznym legalności i zgodności z ustawą prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem..
23. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.
24. Zastępowanie pracownika ds. podatków oraz pracownika ds. opłat i rozliczeń należności.
25. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy
Zastępcę Wójta lub Sekretarza Gminy oraz Kierownika referatu.
Warunki zatrudnienia:
- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego
zmienne tempo pracy;
- praca w siedzibie Urzędu oraz na terenie Gminy
Pracownik ds. promocji, turystyki i sportu
(stanowisko samodzielne)
Stegna
Wygasła: 05.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/114/Pracownik_ds__promocji_2C_turystyki_i_sportu/
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Przygotowywanie kalendarza imprez kulturalnych i rozgrywek sportowych na sezon letni.
2. Udział w targach turystycznych.
3. Udział w organizacji imprez w okresie sezonu letniego.
4. Badanie ruchu turystycznego.
5. Przygotowanie i zagospodarowanie plaż oraz kąpielisk strzeżonych
w tym:
a) opracowanie planu zagospodarowania plaż;
b) przygotowanie przetargów na dzierżawę plaż;
6. Współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi samorządami w zakresie:
a) przygotowania dokumentacji do opracowania strategii rozwoju turystyki;
b) organizowanie narad i spotkań w zakresie przygotowania do sezonu letniego.
7. Monitoring możliwości rozwoju turystyki w gminie poprzez współfinansowanie przedsięwzięć mających na celu rozwój turystyki ze źródeł pozabudżetowych w zakresie:
a) współpracy z innymi państwami w zakresie realizacji wspólnych programów o zasięgu transgranicznym;
b) współpraca z partnerami zagranicznymi;
c) poszukiwanie partnerów zagranicznych.
8. Współtworzenie przy współpracy z innymi jednostkami gazetki wczasowej.
9. Prowadzenie strony internetowej Gminy Stegna
w tym:
a) administrowanie for internetowych;
b) prowadzenie działu aktywności;
c) bieżąca aktualizacja i koordynacja działań poszczególnych pracowników nad aktualizacją udostępnionych linków.
10. Aktualizacja BIP.
11. Wykonywanie zadań administratora moderatora forum internetowego.
12. Współorganizowanie konkursów szkolnych
międzyszkolnych
wojewódzkich itp.
13. Obsługa Centrum Informacji Turystycznej w zakresie:
a) udzielania informacji turystom
b) przyjmowanie zgłoszeń i wniosków
i przekazanie merytorycznym pracownikom Urzędu Gminy
c) udostępnianie aktów normatywnych i innych aktów prawnych:
- nieodpłatnie do wglądu i do pobrania w formie elektronicznej;
- odpłatne udostępnianie wydruków aktów normatywnych i innych aktów prawnych
14. Współpraca z klubami sportowymi i stowarzyszeniami w zakresie krzewienia sportu wśród dzieci
młodzieży i osób dorosłych.
15. Prowadzenie postępowań w zakresie udzielania zezwoleń na imprezy masowe.
16. Terminowe dostarczanie zestawień do prawidłowego wystawiania faktur VAT w celu rozliczenia podatku od towarów i usług.
17. Przygotowywanie projektów uchwał
zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków
18. Zastępowanie pracownika ds. informatyki.
18. Kontrola pod względem merytorycznym
legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych spraw w zakresie zajmowanego stanowiska.
19. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstanie zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.
20. Rozliczanie otrzymanych i udzielanych dotacji na zadania realizowane w ramach zakresu czynności
21. Inne polecenia zlecone przez Wójta Gminy
Z-cę Wójta i Sekretarza Gminny.
Warunki zatrudnienia:
- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym
w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym
w czasie trwania zawartej na czas określony
nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę
odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym;
- praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego
zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu oraz w terenie
- przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności
Pracownik ds. społecznych i oświaty w referacie społeczno-organizacyjnym
Stegna
Wygasła: 26.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/112/Pracownik_ds__spolecznych_i_oswiaty_w_referacie_spoleczno-organizacyjnym/
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie postępowań związanych z przygotowaniem zawodowym młodocianych.
2. Współpraca z placówkami oświatowymi w zakresie aktualizacji danych w Systemie Informacji Oświatowej.
3. Przeliczanie subwencji oświatowej na poszczególne placówki oświatowe na podstawie danych z SIO oraz metryczki z Ministerstwa Finansów.
4. Rozliczanie dotacji otrzymanych na realizacje programów oświatowych oraz w zakresie opieki nad dziećmi do lat 3.
5. Wykonywanie zadań w zakresie działalności gospodarczej:
1) Prowadzenie spraw z zakresu działalności gospodarczej wynikających z ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy oraz z aktów wykonawczych do tej ustawy w szczególności:
a) wpis do centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG)
b) zmiany wpisu w CEIDG
c) wpis w CEIDG informacji o zawieszeniu działalności gospodarczej
d) wpis w CEIDG informacji o wznowieniu działalności gospodarczej
e) wykreślenie wpisu w CEIDG oraz wydawanie potwierdzenia ich przyjęcia.
2) Przekształcenie w/w wniosków w formę dokumentu elektronicznego
podpisywanie ich przy użyciu podpisu elektronicznego
a następnie przesyłanie do CEIDG.
3) Gromadzenie
przechowywanie i archiwizowanie w/w wniosków.
4) wpisywanie w CEIDG informacji o uzyskaniu
cofnięciu
utracie i wygaśnięciu uprawnień wynikających z zezwoleń i licencji.
5) Prowadzenie działalności promocyjnej skierowanej do przedsiębiorców oraz osób fizycznych planujących rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie możliwości pozyskania dofinansowania ze środków pomocowych.
6) Rejestracja działalności gospodarczej w systemie CEIDG.
7) Wydawanie potwierdzeń przyjęcia wniosków CEIDG.
8) Przyjmowanie wniosków VAT-R oraz formularzy zgłoszeniowych możliwych do złożenia z wnioskiem CEIDG-1.
9) Sprawdzanie statusu wniosków CEIDG-1 wprowadzonych do systemu.
10) Poświadczanie danych ze zbioru gminnej ewidencji działalności gospodarczej.
11) Wykonywanie czynności urzędowo-technicznych polegających za zapewnieniu
zainteresowanym dostępu do:
- wglądu do Polskiej Klasyfikacji Działalności
- urzędowych formularzy wniosków wymaganych ustawą.
6. Prowadzenia ewidencji:
a) innych obiektów
w których są świadczone usługi turystyczne
b) instytucji kultury.
7. Sporządzania zeznań świadków w sprawie stażu pracy w gospodarstwie rolnym.
8. Prowadzenia punktu potwierdzania profilu zaufania dla umożliwienia przesyłania korespondencji systemem e-puap.
9. Przekazywanie drogą elektroniczną korespondencji do instytucji państwowych i samorządowych za pomocą systemu e-puap.
10. Zarządzanie sprawozdawczością w zakresie dokonania obowiązku sporządzania sprawozdań Gminy do GUS.
11. Prowadzenia kroniki gminnej.
12. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem licencji na przewóz osób taksówkami w zakresie określonym ustawą o transporcie drogowym i spraw związanych z wydaniem zezwoleń na transport osób autobusami.
13. Wykonywanie zadań w zakresie informacji niejawnej:
a) wykonywanie zadań w zakresie uzyskanych pełnomocnictw odnośnie administrowania informacją niejawną;
b) prowadzenie rejestru dokumentów zawierających informacje niejawne;
c) opracowanie planu ochrony informacji niejawnych w Urzędzie i nadzorowanie jej realizacji;
d) szkolenie pracowników i okresowa kontrola ewidencji materiałów i obiegu dokumentów;
e) zapewnienie ochrony systemów i sieci teleinformatycznych
w których są przetwarzane dane;
f) rejestracja i zabezpieczanie dokumentów i informacji stanowiących tajemnicę służbową w ramach ustalonego zakresu czynności;
g) zapewnienie ochrony dokumentów przetwarzanych na zajmowanym stanowisku.
14. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.
15. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.
16. Kontrola pod względem merytorycznym
legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.
17. Zastępowanie pracownika ds. oświaty.
18. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy
Pracownik ds. budżetu w referacie budżetowo-księgowym
Stegna
Wygasła: 25.04.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/111/Pracownik_ds__budzetu_w_referacie_budzetowo-ksiegowym_na_zastepstwo_za_nieobecnego_pracownika/
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Komputerowe księgowanie Budżetu Gminy oraz prowadzenie księgi budżetu.
2. Prowadzenie księgowej ewidencji pozabilansowej środków trwałych i Budżetu Gminy.
3. Rozliczanie konta sumy do wyjaśnienia.
4. Bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych
środków trwałych w użytkowaniu
wartości niematerialnych i prawnych oraz rozliczanie inwentaryzacji.
5. Analityczne uzgadnianie konta dochodów Urzędu Gminy z pracownikiem na stanowisku ds. budżetu
6. Sporządzanie zbiorczej sprawozdawczości Budżetu Gminy oraz sprawozdań statystycznych.
7. Prowadzenie ewidencji zdarzeń gospodarczych z udziałem środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej.
9. Przygotowanie i przekazanie do publicznej wiadomości:
a) kwartalnych informacji o wykonaniu budżetu Gminy (NDS)
b) rocznych informacji (NDS oraz kwot wykorzystanych środków z UE).
10. Zastępowanie pracownika ds. finansów oraz pracownika ds. budżetu w zakresie podatku VAT.
11. Gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku.
12. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy
Z-cę Wójta
Sekretarza Gminy i Kierownika referatu.
Warunki zatrudnienia:
- w pełnym wymiarze czasu pracy;
- praca na czas zastępstwa za nieobecnego pracownika
Pracownik ds. kadr i płac w referacie społeczno-organizacyjnym
Stegna
Wygasła: 19.04.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/110/Pracownik_ds_kadr_i_plac/
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Gromadzenie i przygotowywanie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników
dyrektorów i kierownika jednostek organizacyjnych podległych gminie oraz dyrektora GOK.
2. Gromadzenie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli zewnętrznych oraz książki kontroli zewnętrznych.
3. Zapewnienie materiałów do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych.
4. Rejestracja
kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy.
5. Przygotowanie umów zleceń i umów dla pracowników Urzędu Gminy oraz pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych
prac interwencyjnych
oraz pozostałych umów.
6. Przygotowanie projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji.
7. Kompletowanie wniosków emerytalno rentowych.
8. Prowadzenie kontroli warunków pracy.
9. Naliczanie wynagrodzeń z tytułu:
- osobowego funduszu płac pracowników administracji
robót publicznych i prac interwencyjnych
- umowy zlecenia i umowy o dzieło
- zasiłku chorobowego
- prowizji sołtysów.
10. Rozliczanie z Powiatowym Urzędem Pracy pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i interwencyjnych.
11. Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników;
12. Terminowe rozliczanie i sporządzanie deklaracji dotyczących należnych składek
podatków i ubezpieczeń.
13. Naliczanie ryczałtów za samochody zgodnie z umowami i oświadczeniami pracowników o przebiegu kilometrów.
14. Sporządzanie listy wynagrodzenia za inkaso opłaty miejscowej.
15. Planowanie i rozliczanie wydatków na zabezpieczenie wynagrodzeń dla pracowników.
16. Naliczanie i sporządzanie list płac dla pracowników Urzędu oraz osób zatrudnianych w ramach prac interwencyjnych oraz umów zleceń i umów o dzieło dla pracowników Urzędu.
17. Wydawanie zaświadczeń
poświadczeń i druków w sprawach dotyczących wynagrodzeń i wysokości składek i zadłużeń.
18. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.
19. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.
Kontrola pod względem merytorycznym
legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.
Zastępowanie pracownika ds. obsługi Rady Gminy.
Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy
Pracownik ds. kadr i płac w referacie społeczno-organizacyjnym
Stegna
Wygasła: 28.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/109/Pracownik_ds_kadr_i_plac/
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Gromadzenie i przygotowywanie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników
dyrektorów i kierownika jednostek organizacyjnych podległych gminie oraz dyrektora GOK.
2. Gromadzenie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli zewnętrznych oraz książki kontroli zewnętrznych.
3. Zapewnienie materiałów do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych.
4. Rejestracja
kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy.
5. Przygotowanie umów zleceń i umów dla pracowników Urzędu Gminy oraz pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych
prac interwencyjnych
oraz pozostałych umów.
6. Przygotowanie projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji.
7. Kompletowanie wniosków emerytalno rentowych.
8. Prowadzenie kontroli warunków pracy.
9. Naliczanie wynagrodzeń z tytułu:
- osobowego funduszu płac pracowników administracji
robót publicznych i prac interwencyjnych
- umowy zlecenia i umowy o dzieło
- zasiłku chorobowego
- prowizji sołtysów.
10. Rozliczanie z Powiatowym Urzędem Pracy pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i interwencyjnych.
11. Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników;
12. Terminowe rozliczanie i sporządzanie deklaracji dotyczących należnych składek
podatków i ubezpieczeń.
13. Naliczanie ryczałtów za samochody zgodnie z umowami i oświadczeniami pracowników
o przebiegu kilometrów.
14. Sporządzanie listy wynagrodzenia za inkaso opłaty miejscowej.
15. Planowanie i rozliczanie wydatków na zabezpieczenie wynagrodzeń dla pracowników.
16. Naliczanie i sporządzanie list płac dla pracowników Urzędu oraz osób zatrudnianych w ramach prac interwencyjnych oraz umów zleceń i umów o dzieło dla pracowników Urzędu.
17. Wydawanie zaświadczeń
poświadczeń i druków w sprawach dotyczących wynagrodzeń
i wysokości składek i zadłużeń.
18. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.
19. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.
20. Kontrola pod względem merytorycznym
legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.
21. Zastępowanie pracownika ds. obsługi Rady Gminy.
22. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy
Pracownik ds. kadr i płac w referacie społeczno-organizacyjnym
Stegna
Wygasła: 14.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/108/Pracownik_ds_kadr_i_plac/
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1. Gromadzenie i przygotowywanie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników
dyrektorów i kierownika jednostek organizacyjnych podległych gminie oraz dyrektora GOK.
2. Gromadzenie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli zewnętrznych oraz książki kontroli zewnętrznych.
3. Zapewnienie materiałów do przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych.
4. Rejestracja
kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy.
5. Przygotowanie umów zleceń i umów dla pracowników Urzędu Gminy oraz pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych
prac interwencyjnych
oraz pozostałych umów.
6. Przygotowanie projektów wewnętrznych zarządzeń i instrukcji.
7. Kompletowanie wniosków emerytalno rentowych.
8. Prowadzenie kontroli warunków pracy.
9. Naliczanie wynagrodzeń z tytułu:
- osobowego funduszu płac pracowników administracji
robót publicznych i prac interwencyjnych
- umowy zlecenia i umowy o dzieło
- zasiłku chorobowego
- prowizji sołtysów.
10. Rozliczanie z Powiatowym Urzędem Pracy pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i interwencyjnych.
11. Prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników;
12. Terminowe rozliczanie i sporządzanie deklaracji dotyczących należnych składek
podatków i ubezpieczeń.
13. Naliczanie ryczałtów za samochody zgodnie z umowami i oświadczeniami pracowników
o przebiegu kilometrów.
14. Sporządzanie listy wynagrodzenia za inkaso opłaty miejscowej.
15. Planowanie i rozliczanie wydatków na zabezpieczenie wynagrodzeń dla pracowników.
16. Naliczanie i sporządzanie list płac dla pracowników Urzędu oraz osób zatrudnianych w ramach prac interwencyjnych oraz umów zleceń i umów o dzieło dla pracowników Urzędu.
17. Wydawanie zaświadczeń
poświadczeń i druków w sprawach dotyczących wynagrodzeń
i wysokości składek i zadłużeń.
18. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.
19. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.
20. Kontrola pod względem merytorycznym
legalności i zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie spraw związanych z zajmowanym stanowiskiem.
21. Zastępowanie pracownika ds. obsługi Rady Gminy.
22. Wykonywanie dodatkowych poleceń wydawanych przez Wójta Gminy