1. Pracodawca
  2. Gdynia
  3. WONDERFUL LIGHTING sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

WONDERFUL LIGHTING sp. z o.o.

GDYNIA, UL. STRYJSKA 24

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (8) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 8 )

Bileter (Pracownik porządkowy)

Władysławowo
Wygasła: 21.06.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
  • Sprawdzanie biletów Dbanie o porządek i bezpieczeństwo odwiedzających Lekkie prace porządkowe
od 28,1 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa

Nowy Tomyśl
Wygasła: 27.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • dekretacja i księgowanie faktur zakupu, sprzedaży, dokumentów kosztowych, wyciągów bankowych raportów kasowych oraz innych dokumentów księgowych
  • rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • bieżąca weryfikacja rozrachunków
  • bieżąca analiza i uzgadnianie kont księgowych
  • prowadzenie obsługi kadrowo-placowej
  • sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON
  • terminowe rozliczanie i sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PCC, PIT-8AR
  • koordynacja i kontrola procesu księgowego zamykania miesięcy/roku
  • sporządzanie sprawozdań finansowych
  • monitorowanie bieżących zmian w przepisach podatkowych
  • inne zadania administracyjne i księgowe
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing Manager

Architektów 67, Orłowo, Gdynia
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii marki, w tym jej pozycjonowania, identyfikacji wizualnej i komunikacji. Obejmuje to zarządzanie logotypami, kolorystyką oraz wytycznymi dotyczącymi stosowania marki w różnych kontekstach, w tym mediów społecznościowych, strony internetowej, materiałów drukowanych, prezentacji
  • Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji marki. Opracowywanie spójnego przekazu, który ma być komunikowany za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak reklama, media społecznościowe, materiały drukowane itp
  • Tworzenie i egzekucja planów marketingowych
  • Zarządzanie działem marketingu
  • Współpraca z innymi działami firmy, w tym działem IT i działem kreatywnym
  • Zarządzanie budżetem marketingowym
  • Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Planowanie kampanii, które promują markę i jej produkty lub usługi, w tym opracowywanie kreatywnych koncepcji i koordynowanie produkcji materiałów reklamowych
  • Współpraca z zewnętrznymi agencjami. Zarządzanie relacjami z agencjami reklamowymi, PR, badawczymi oraz innymi dostawcami usług marketingowych
  • Zarządzanie mediami społecznościowymi i treścią cyfrową. Nadzorowanie obecności marki w mediach społecznościowych, tworzenie treści, angażowanie użytkowników i monitorowanie efektów działań
  • Monitorowanie i analiza rynku. Przeprowadzanie badań rynkowych, analiza konkurencji oraz monitorowanie trendów, które mogą wpłynąć na strategię marki
  • Ocena efektywności kampanii. Analiza danych i metryk, takich jak zasięg, zaangażowanie, konwersja i ROI, aby ocenić skuteczność kampanii i działań marketingowych
  • Współpraca z influencami i mediami
  • Reagowanie na potencjalne kryzysy związane z marką lub komunikacją, opracowywanie strategii zarządzania kryzysowego dotyczącego wizerunku firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Project Manager

Gdynia
Wygasła: 14.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zarządzanie projektami organizacji wystaw świetlnych na wszystkich etapach ich powstawania i funkcjonowania
  • Planowanie, nadzorowanie oraz koordynowanie prac projektowych
  • Kontrolowanie zakresu, celów, budżetu, harmonogramu, ryzyk i rezultatów projektu
  • Zapewnienie pełnej oceny aspektów biznesowych, finansowych, operacyjnych i technicznych wykonalności projektu
  • Tworzenie standardów wewnątrz firmy w celu efektywnej realizacji projektów
  • Zarządzanie zespołami zaangażowanymi w realizację projektów
  • Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów i konfliktów w zespole projektowym
  • Koordynowanie współpracy różnych działów firmy w celu realizacji zadań projektowych
  • Analizowanie i raportowanie wyników projektów, wprowadzanie korekt niezbędnych do osiągnięcia celów biznesowych
  • Poszukiwanie nowych lokalizacji pod organizację wystaw świetlnych
  • Negocjowanie umów z dostawcami usług i partnerami zaangażowanymi w realizację projektów
  • Reprezentowanie spółki i zarządzanie komunikacją z interesariuszami w ramach projektów
  • Koordynacja działań w trakcie trwania wystaw świetlnych, zapewnienie ich płynnego przebiegu oraz rozwiązywanie problemów w czasie rzeczywistym
  • Zapewnianie zgodności wystaw świetlnych ze standardami prawnymi, bezpieczeństwa, etycznymi i firmowymi
  • Identyfikowanie potencjalnych kryzysów związanych z realizacji wystaw świetlnych i opracowywanie planów awaryjnych
  • Współpraca z kancelariami prawnymi. Nadzór nad tworzeniem regulaminów, umów i innych dokumentów prawnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny Specjalista / Samodzielna Specjalistka ds. Kadr i Płac oraz Księgowości

Nowy Tomyśl
Wygasła: 14.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie pełnej obsługi kadrowo-placowej,
  • sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON,
  • współpraca ze służbami BHP w zakresie szkoleń i badań z medycyny pracy,
  • rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
  • monitoring rozrachunków, uzgadnianie i potwierdzanie sald z kontrahentami,
  • księgowanie i dekretowanie faktur zakupu, kosztów i sprzedaży, wyciągów bankowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Konstruktor - Technolog

Stryjska 24, Mały Kack, Gdynia
Wygasła: 15.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • modelowanie 3D i tworzenie dokumentacji technicznej i konstrukcyjnej,
  • wykonywanie kalkulacji kosztów produkcyjnych,
  • optymalizacja procesów produkcyjnych i produktów,
  • opiniowanie rentowności i możliwości technicznych wykonania nowych projektów i produktów zlecanych przez dział handlowy,
  • rozwiązywanie i analiza problemów produkcyjnych i technologicznych,
  • wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie materiałów/narzędzi produkcyjnych i technologii produkcji,
  • wsparcie techniczne dla innych działów firmy,
  • udział w opracowywaniu oferty produktowej,
  • nadawanie indeksów i tworzenie drzew produkcyjnych,
  • współpraca z działami wspierającymi produkcję w tym z oddziałami zagranicznymi firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing Manager

Gdynia
Wygasła: 10.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej oraz strategii komunikacji (wewnętrznej i zewnętrznej) dla wszystkich marek grupy
  • Tworzenie i prowadzenie kampanii reklamowych (pełen proces: napisanie briefu, kalendarz realizacji działań, koncepcje kreatywne, współpraca z grafikami, social media, tworzenie media planów, monitorowanie efektów, raportowanie KPI)
  • Współpraca z mediami online i offline
  • Podejmowanie działań promocyjnych obejmujących social media, portale, outdoor, eventy promocyjne, działania barterowe
  • Monitorowanie mediów i konkurencyjnych działań oraz identyfikacja kluczowych trendów i rozwoju
  • Organizacja procesu produkcji reklam, np. sesji zdjęciowych i produkcji video
  • Współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami, dostawcami usług, etc
  • Media & influencer relations – budowanie relacji oraz stały kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
  • Negocjowanie warunków współpracy z partnerami biznesowymi
  • Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych
  • Koordynacja i planowanie wydarzeń medialnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Członek Zarządu - Dyrektor Operacyjny

Stryjska 24
Wygasła: 06.06.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Kontrakt B2B
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie WONDERFUL LIGHTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.