Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Opracowywanie i wdrażanie strategii marki, w tym jej pozycjonowania, identyfikacji wizualnej i komunikacji. Obejmuje to zarządzanie logotypami, kolorystyką oraz wytycznymi dotyczącymi stosowania marki w różnych kontekstach, w tym mediów społecznościowych, strony internetowej, materiałów drukowanych, prezentacji
Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji marki. Opracowywanie spójnego przekazu, który ma być komunikowany za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak reklama, media społecznościowe, materiały drukowane itp
Tworzenie i egzekucja planów marketingowych
Zarządzanie działem marketingu
Współpraca z innymi działami firmy, w tym działem IT i działem kreatywnym
Zarządzanie budżetem marketingowym
Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Planowanie kampanii, które promują markę i jej produkty lub usługi, w tym opracowywanie kreatywnych koncepcji i koordynowanie produkcji materiałów reklamowych
Współpraca z zewnętrznymi agencjami. Zarządzanie relacjami z agencjami reklamowymi, PR, badawczymi oraz innymi dostawcami usług marketingowych
Zarządzanie mediami społecznościowymi i treścią cyfrową. Nadzorowanie obecności marki w mediach społecznościowych, tworzenie treści, angażowanie użytkowników i monitorowanie efektów działań
Monitorowanie i analiza rynku. Przeprowadzanie badań rynkowych, analiza konkurencji oraz monitorowanie trendów, które mogą wpłynąć na strategię marki
Ocena efektywności kampanii. Analiza danych i metryk, takich jak zasięg, zaangażowanie, konwersja i ROI, aby ocenić skuteczność kampanii i działań marketingowych
Współpraca z influencami i mediami
Reagowanie na potencjalne kryzysy związane z marką lub komunikacją, opracowywanie strategii zarządzania kryzysowego dotyczącego wizerunku firmy
Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej oraz strategii komunikacji (wewnętrznej i zewnętrznej) dla wszystkich marek grupy
Tworzenie i prowadzenie kampanii reklamowych (pełen proces: napisanie briefu, kalendarz realizacji działań, koncepcje kreatywne, współpraca z grafikami, social media, tworzenie media planów, monitorowanie efektów, raportowanie KPI)
Współpraca z mediami online i offline
Podejmowanie działań promocyjnych obejmujących social media, portale, outdoor, eventy promocyjne, działania barterowe
Monitorowanie mediów i konkurencyjnych działań oraz identyfikacja kluczowych trendów i rozwoju
Organizacja procesu produkcji reklam, np. sesji zdjęciowych i produkcji video
Współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami, dostawcami usług, etc
Media & influencer relations – budowanie relacji oraz stały kontakt z dziennikarzami, influencerami / blogerami
Negocjowanie warunków współpracy z partnerami biznesowymi
Przygotowywanie i dystrybucja materiałów prasowych