Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Wprowadzanie i rozwój produktów sieciowych dla marki Lanberg
Udział w testowaniu produktów i/lub koordynowanie zmian jakościowych/technicznych we współpracy z Inżynierami z Działu Badań i Rozwoju
Współpraca międzydziałowa w postaci wsparcia merytorycznego m.in. z Działem Marketingu podczas tworzenia contentu produktowego, opakowań i instrukcji; z Działem Sprzedaży w celu opracowania oferty; z Działem Brand Managerów w celu opracowania i wdrażania strategii produktowej
Śledzenie trendów rynkowych, działań konkurencji oraz możliwości poprawy procesów
Bieżąca współpraca z oddziałem w Azji oraz z pracownikami na terenie Europy
Wsparcie Brand Managera w zarządzaniu markami jak: Genesis, Natec, Fury
Wsparcie w organizacji i prowadzeniu konferencji, szkoleń i pozostałych eventów
Monitorowanie konkurencji i analiza trendów
Współpraca międzydziałowa np. wsparcie koordynowania działań związanych z premierą nowych produktów (m.in. z Działem Marketingu, Rozwoju Produktu i Handlowym)
Pilnowanie spójności materiałów marketingowych dotyczących marek
Sporządzanie opinii służących do podejmowania decyzji biznesowych, przygotowanie lub opiniowanie projektów umów, wypowiedzeń, aneksów, innej dokumentacji pod kątem zgodności formalnoprawnej
Bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa dotyczących działalności Spółki oraz spółek z nią powiązanych
Opiniowanie zgodności prowadzonych działań z obowiązującymi przepisami prawa
Realizacji zadań z zakresu własności intelektualnej ze szczególnym uwzględnieniem znaków towarowych
Udział w różnorodnych projektach związanych z ochroną środowiska i zrównoważonym rozwojem
Nadzór nad zgodnością dokumentacji z aktualnymi przepisami RODO
Wsparcie Dyrektora Finansowego w bieżących obowiązkach
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi dla spółki usługi prawne
Zarządzanie wybraną grupą produktową w obszarze prowadzenia procesów wdrożenia nowych produktów (https://impakt.com.pl/dla-partnerow/marki)
Utrzymywanie ciągłości dostaw poprzez bieżący kontakt z fabrykami: Azja – Polska (zakontraktowani dostawcy i wyszukiwanie nowych)
Udział w testowaniu produktów i/lub koordynowanie zmian jakościowych/technicznych we współpracy z Inżynierami z Działu Badań i Rozwoju
Współpraca międzydziałowa w postaci wsparcia merytorycznego m.in. z Działem Marketingu podczas tworzenia contentu produktowego, opakowań i instrukcji; z Działem Sprzedaży w celu opracowania oferty; z Działem Brand Managerów w celu opracowania i wdrażania strategii produktowej
Śledzenie trendów rynkowych, działań konkurencji oraz możliwości poprawy procesów
Współpraca z redakcjami, agencjami marketingowymi/PR, portalami branżowymi, testerami oraz influencerami w Polsce i na rynkach zagranicznych
Budowanie relacji wskazanych marek z mediami, portalami opiniotwórczymi oraz branżowymi
Współpraca o charakterze wizerunkowym, cross promocyjnym itd
Współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacji wizerunkowej na wybranych rynkach
Przygotowywanie materiałów prasowych, review quide, tekstów informacyjnych, promocyjnych, blogowych oraz do social media
Koordynowanie oraz tworzenie działań w zakresie content marketingu oraz social media – dbanie o spójność komunikacyjną oraz wspieranie tworzenia nowych trendów
Działania mające na celu budowanie świadomości marek oraz portfolio produktowego na wybranych rynkach
Udział w targach, konferencjach i innych przedsięwzięciach mające na celu budowanie pozytywnego wizerunku marek
Sporządzanie opinii służących do podejmowania decyzji biznesowych, przygotowanie lub opiniowanie projektów umów, wypowiedzeń, aneksów, innej dokumentacji pod kątem zgodności formalnoprawnej
Bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa dotyczących działalności Spółki oraz spółek z nią powiązanych
Opiniowanie zgodności prowadzonych działań z obowiązującymi przepisami prawa
Realizacji zadań z zakresu własności intelektualnej ze szczególnym uwzględnieniem znaków towarowych
Udział w różnorodnych projektach związanych z ochroną środowiska i zrównoważonym rozwojem
Nadzór nad zgodnością dokumentacji z aktualnymi przepisami RODO
Wsparcie Dyrektora Finansowego w bieżących obowiązkach
Współpraca z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi dla spółki usługi prawne
Zarządzanie wybraną grupą produktową w obszarze prowadzenia procesów wdrożenia nowych produktów (https://impakt.com.pl/dla-partnerow/marki)
Utrzymywanie ciągłości dostaw poprzez bieżący kontakt z fabrykami: Azja – Polska (zakontraktowani dostawcy i wyszukiwanie nowych)
Udział w testowaniu produktów i/lub koordynowanie zmian jakościowych/technicznych we współpracy z Inżynierami z Działu Badań i Rozwoju
Współpraca międzydziałowa w postaci wsparcia merytorycznego m.in. z Działem Marketingu podczas tworzenia contentu produktowego, opakowań i instrukcji; z Działem Sprzedaży w celu opracowania oferty; z Działem Brand Managerów w celu opracowania i wdrażania strategii produktowej
Śledzenie trendów rynkowych, działań konkurencji oraz możliwości poprawy procesów
Zarządzanie wybraną grupą produktową w obszarze prowadzenia procesów wdrożenia nowych produktów (https://impakt.com.pl/dla-partnerow/marki)
Utrzymywanie ciągłości dostaw poprzez bieżący kontakt z fabrykami: Azja – Polska (zakontraktowani dostawcy i wyszukiwanie nowych)
Udział w testowaniu produktów i/lub koordynowanie zmian jakościowych/technicznych we współpracy z Inżynierami z Działu Badań i Rozwoju
Współpraca międzydziałowa w postaci wsparcia merytorycznego m.in. z Działem Marketingu podczas tworzenia contentu produktowego, opakowań i instrukcji; z Działem Sprzedaży w celu opracowania oferty; z Działem Brand Managerów w celu opracowania i wdrażania strategii produktowej
Śledzenie trendów rynkowych, działań konkurencji oraz możliwości poprawy procesów
Dbanie o ofertę produktową: Będziesz odpowiedzialny/a za dodawanie produktów do systemu dystrybucji, dbając o ich poprawne opisy, cechy, zdjęcia oraz formatowanie w HTML
Tworzenie aktualności: Będziesz wspierać proces promowania produktów i nowości poprzez tworzenie newsów z aktualnościami i wprowadzania informacji do systemu
Obsługa zamówień: Będziesz dbać o sprawną wysyłkę towarów oraz przepływ informacji o dostawach. Jeśli pojawią się problemy podczas wysyłek, będziesz odpowiedzialny/a za ich rozwiązanie
Obsługa zgłoszeń RMA: Będziesz zajmować się rozwiązywaniem problemów dotyczących produktów objętych gwarancją – współpraca z działem serwisu
Rozwój i nauka w celu objęcia stanowiska Handlowca: oczekujemy zaangażowania we wdrożenie w proces sprzedaży m.in. tworzenie ofert dla klientów, obsługa systemów, poznanie branży i produktów, budowanie relacji z Partnerami Handlowymi
W ramach rozwoju naszych marek własnych powiększamy zespół i poszukujemy osoby, która wesprze nas w poniższych wyzwaniach:
Zarządzanie wybraną grupą produktową w obszarze prowadzenia procesów wdrożenia nowych produktów,
Utrzymywanie ciągłości dostaw poprzez bieżący kontakt z fabrykami: Azja – Polska, (zakontraktowani dostawcy i wyszukiwanie nowych),
Udział w testowaniu produktów i/lub koordynowanie zmian jakościowych/technicznych w współpracy z Inżynierami z Działu R&D,
Współpraca międzydziałowa w postaci wsparcia merytorycznego m.in. z Działem Marketingu podczas tworzenia contentu produktowego, opakowań i instrukcji; z Działem Sprzedaży w celu opracowania oferty; z Działem Brand Managerów w celu opracowania i wdrażania strategii produktowej,
Śledzenie trendów rynkowych, działań konkurencji oraz możliwości poprawy procesów
Dbanie o ofertę produktową: Będziesz odpowiedzialny/a za dodawanie produktów do systemu dystrybucji, dbając o ich poprawne opisy, cechy, zdjęcia oraz formatowanie w HTML
Tworzenie aktualności: Będziesz wspierać proces promowania produktów i nowości poprzez tworzenie newsów z aktualnościami i wprowadzania informacji do systemu
Obsługa zamówień: Będziesz dbać o sprawną wysyłkę towarów oraz przepływ informacji o dostawach. Jeśli pojawią się problemy podczas wysyłek, będziesz odpowiedzialny/a za ich rozwiązanie
Obsługa zgłoszeń RMA: Będziesz zajmować się rozwiązywaniem problemów dotyczących produktów objętych gwarancją – współpraca z działem serwisu
Rozwój i nauka w celu objęcia stanowiska Handlowca: oczekujemy zaangażowania we wdrożenie w proces sprzedaży m.in. tworzenie ofert dla klientów, obsługa systemów, poznanie branży i produktów, budowanie relacji z Partnerami Handlowymi
Zapewnienie nieprzerwanej pracy systemu ERP (oprogramowanie finansowo-księgowe, obsługa sprzedaży, magazynu i logistyki) oraz systemów powiązanych (np. sprzedaży B2B),
Analiza i rozwiązywanie bieżących problemów dotyczących systemu ERP i systemów powiązanych zgłaszanych przez klientów wewnętrznych – system ticketowy, e-mail, telefon i czat,
Pozytywna i efektywna komunikacja oraz współpraca z osobami zgłaszającymi się po wsparcie techniczne i osobami z działu odpowiedzialnymi za rozwój oprogramowania,
Raportowanie zadań i czasu pracy w systemie Fortask (program do zarządzania projektami),
Praca od poniedziałku do piątku (8h) w zakresie godzin 8:00 -17:00
Wdrażanie innowacyjnych produktów do oferty we współpracy z firmami zewnętrznymi, takimi jak dostawcy usług, dostawcy komponentów oraz zakontraktowani wykonawcy,
Testowanie i ocenianie produktów, w tym przygotowywanie dokumentacji testowej oraz dokonywanie oceny zgodności z zamówieniem,
Sporządzanie harmonogramów działań i dokumentacji związanych z wprowadzeniem konkretnego produktu na rynek,
Koordynowanie rozwiązywania problemów i zmian jakościowych lub technicznych,
Kreowanie i wdrażanie spójnej polityki jakościowej dla produktów firmy,
Proponowanie zmian i usprawnień w zakresie wykonywanych zadań,
Współpraca międzydziałowa w zakresie wdrażania nowych produktów na rynek
Asystent działu handlowego - m.in. dla marki Lanberg
Stanisława Lema 16, Mosina
Wygasła: 27.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
Dbanie o ofertę produktową: Będziesz odpowiedzialny/a za dodawanie produktów do systemu dystrybucji, dbając o ich poprawne opisy, cechy, zdjęcia oraz formatowanie w HTML
Tworzenie aktualności: Będziesz wspierać proces promowania produktów i nowości poprzez tworzenie newsów z aktualnościami i wprowadzania informacji do systemu
Obsługa zamówień: Będziesz dbać o sprawną wysyłkę towarów oraz przepływ informacji o dostawach. Jeśli pojawią się problemy podczas wysyłek, będziesz odpowiedzialny/a za ich rozwiązanie
Obsługa zgłoszeń RMA: Będziesz zajmować się rozwiązywaniem problemów dotyczących produktów objętych gwarancją – współpraca z działem serwisu
Rozwój i nauka w celu objęcia stanowiska Handlowca: oczekujemy zaangażowania we wdrożenie w proces sprzedaży m.in. tworzenie ofert dla klientów, obsługa systemów, poznanie branży i produktów, budowanie relacji z Partnerami Handlowymi
Specjalista ds. e-commerce dla m.in. Genesis, Natec, Fury, Audictus
Stanisława Lema 16, Mosina
Wygasła: 21.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Zarządzanie, optymalizacja oraz rozwijanie procesów e-commerce na platformach sprzedażowych (współpraca z kluczowymi Klientami oraz praca na własnych platformach)
Projektowanie, wdrażanie i optymalizacja mechanizmów i narzędzi wspierających sprzedaż online
Aktywne poszukiwanie rozwiązań, narzędzi i trendów e-commerce wspierających rozwój sprzedaży online u kluczowych Klientów (np. sieci handlowe)
Współpraca z działem marketingu i z działem handlowym
Bieżąca analiza skuteczności i efektywności procesów e-commerce
Handlowiec dla m.in. Lanberg, Genesis, Natec, Audictus
Stanisława Lema 16, Mosina
Wygasła: 21.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pozyskiwanie nowych klientów na terytorium Polski – handel hurtowy
Dbanie o pozytywne relacje z Partnerami Handlowymi za pomocą kanałów zdalnych, spotkań biznesowych oraz uczestnictwa w targach branżowych (praca odbywa się głównie stacjonarnie jednak mogą wystąpić wyjazdy na spotkania czy targi)
Przygotowywanie ofert handlowych i doradzanie w zakresie technicznym
Prowadzenie negocjacji biznesowych
Realizacja wyznaczonych celów zgodnie z polityką handlową
Wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach związanych z realizacją sprzedaży i obsługą klienta (np. dodawanie zamówień i produktów do systemów, przygotowanie backorderów, wyliczanie zwrotów i estymacji)
Kontakt z klientem (np. bieżąca informacja na temat zatowarowania, terminów dostaw, nowości)
Obsługa posprzedażowa – we współpracy z działem logistyki i serwisu
Analiza rynku
Weryfikacja ofert naszych produktów u klienta
Realizacja innych zadań związanych ze sprzedażą na zlecenie Key Account Managerów lub Przełożonego
Zarządzanie, optymalizacja oraz rozwijanie projektów e-commerce na platformach sprzedażowych (współpraca z kluczowymi Klientami oraz praca na własnych platformach)
Projektowanie, wdrażanie i optymalizacja mechanizmów i narzędzi wspierających sprzedaż online
Aktywne poszukiwanie rozwiązań, narzędzi i trendów e-commerce wspierających rozwój sprzedaży online u kluczowych Klientów
Współpraca z działem marketingu i handlowym
Bieżąca analiza skuteczności i efektywności procesów e-commerce
Zarządzanie, optymalizacja oraz rozwijanie procesów e-commerce na platformach sprzedażowych (współpraca z kluczowymi Partnerami oraz praca na własnych platformach)
Projektowanie, wdrażanie i optymalizacja mechanizmów i narzędzi wspierających sprzedaż online
Aktywne poszukiwanie rozwiązań, narzędzi i trendów e-commerce wspierających rozwój sprzedaży online u kluczowych Partnerów
Współpraca i wsparcie wewnętrznych działów firmy przy rozwoju sprzedaży online u kluczowych Partnerów
Bieżąca analiza skuteczności i efektywności procesów e-commerce
Zarządzanie, optymalizacja oraz rozwijanie procesów e-commerce na platformach sprzedażowych (współpraca z kluczowymi Partnerami oraz praca na własnych platformach)
Projektowanie, wdrażanie i optymalizacja mechanizmów i narzędzi wspierających sprzedaż online
Aktywne poszukiwanie rozwiązań, narzędzi i trendów e-commerce wspierających rozwój sprzedaży online u kluczowych Partnerów
Współpraca i wsparcie wewnętrznych działów firmy przy rozwoju sprzedaży online u kluczowych Partnerów
Bieżąca analiza skuteczności i efektywności procesów e-commerce
Specjalista ds. handlowych - branża elektrotechniczna
Stanisława Lema 16, Mosina
Wygasła: 01.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Pozyskiwanie nowych klientów na terytorium Polski – handel hurtowy
Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Partnerami za pomocą kanałów zdalnych (sporadycznie możesz zostać poproszony, aby odwiedzić klienta lub uczestniczyć w targach branżowych)
Przygotowywanie ofert handlowych i doradztwo w zakresie technicznym
Prowadzenie negocjacji biznesowych
Realizacja wyznaczonych celów zgodnych z polityką handlową
Wsparcie działu w zakresie codziennych zadań dotyczących marek konsumenckich (np. promocje, programy afiliacyjne, programy specjalne)
Prowadzenie social media firmy – facebook @Impakt Kariera i linkedin @Impakt oraz aktualności na stronie internetowej (już wkrótce - premiera nowej strony firmy 😉)
Organizacja wydarzeń firmowych - imprez integracyjnych
Wsparcie w zakresie promowania firmy (wydarzenia lokalne, materiały marketingowe)
Pozyskiwać nowych klientów na terytorium Polski – handel hurtowy
Budować oraz utrzymywać długotrwałe relacje z Partnerami za pomocą kanałów zdalnych (sporadycznie możesz zostać poproszony, aby odwiedzić klienta lub uczestniczyć w targach branżowych)
Przygotowywać oferty handlowe i doradzać w zakresie technicznym
Prowadzić negocjacje biznesowe
Realizować wyznaczone cele zgodnie z polityką handlową
Tworzenie treści marketingowych dotyczących naszych marek własnych, w szczególności: opisów produktowych, artykułów angażujących odbiorców, informacji dotyczących premier produktów
Dbanie o aktualności na stronach internetowych naszych marek własnych
Obsługiwanie newslettera spółki
Współpraca z osobami zaangażowanymi w wspólne projekty w tym z działem graficznym
Aktywny udział przy tworzeniu i optymalizacji procesów działowych