Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (285)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 285 )
UX Ekspert
aleja Jana Pawła II 43b, Czyżyny, Kraków
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
ekspert
Obowiązki:
zarządzanie produktami web i app, wśród których najważniejsza i największa jest platforma sprzedażowa morele.net
rozwój aplikacji mobilnej
wytyczanie kierunku rozwoju w/w produktów
poprawa współczynnika konwersji
optymalizacja istniejących funkcjonalności
analiza ruchu i zachowań na stronie
opracowywanie i wdrażanie strategii działań UX i UI
aktywne poszukiwanie, definiowanie oraz walidowanie miejsc do optymalizacji zgodnych z potrzebami użytkowników
formułowanie hipotez oraz testów A/B
samodzielne stanowisko z bliską współpracą z wieloma działami firmy, w tym przede wszystkim kilkoma działami marketingu oraz działami IT
prowadzenie projektów biznesowych i technologicznych
łączenie działań mających na celu usatysfakcjonowanie klienta końcowego (jak najprostsze i jak najszybsze zakupy) z działaniami mającymi na celu realizację celów biznesowych (wzrost współczynnika konwersji, a co za tym idzie, wzrost sprzedaży)
Przede wszystkim to stanowisko będzie odpowiedzialne za rozliczenia przewoźników z wykonywanej przez nich pracy od strony jakościowej i kosztowej. Te koszty należy zderzyć z przychodami jakie płacą nam klienci oraz kosztami zakładanymi i naliczanymi działom sprzedaży
Tutaj wymagane są zdolności analityczne by wyłapać odchylenia od założeń oraz produkty i kategorie, gdzie możemy zmienić przewoźnika dla obniżenia kosztu lub podniesienia jakości
Takie analizy są skomplikowane, ale zbudowaliśmy do tego odpowiedni system
Analityka i wyciągane z niej wnioski to mniej więcej połowa czasu pracy
Druga strona tego medalu to stałe pielęgnowanie współpracy z kurierami, przewoźnikami i jednoczesne benchmarkowanie cen do rynku oraz stałe negocjacje
Starszy Specjalista działu transportu musi być zdolny do błyskotliwych negocjacji. Wykazać się sprytem i umiejętnością pozyskiwania informacji aby nasze koszty były na konkurencyjnym poziomie na rynku
Najważniejszym zadaniem na dziś są transporty zagraniczne
Wraz z rozwojem platform zagranicznych trzeba wypracować efektywne rozwiązania dla dostaw, w tym magazyny pośrednie, dostawy do kurierów zagranicznych oraz organizacja obsługi zwrotów
To trudne i odpowiedzialne zadanie, wymaga nawiązania współpracy z zagranicznymi przewoźnikami na rynkach, gdzie nasze wysyłki nie są dużym wolumenem
Będzie to wymagało obecności na targach zagranicznych i negocjacji w języku angielskim
Ostatecznie pracujemy dla klienta B2C lub B2B ale również dla naszych klientów wewnętrznych – działów sprzedażowych, dla których trzeba znaleźć satysfakcjonujące ich rozwiązania
tworzenie i opracowywanie materiałów graficznych na potrzeby działań reklamowych i komunikacyjnych (m. in. landing page, banery, newslettery, materiały promocyjne, grafiki pod Social Media)
dbanie o spójność szaty graficznej realizowanych projektów zgodnie ze strategią wizualną marki
projektowanie opakowań do produktów
przygotowywanie materiałów marketingowych dla wszystkich kanałów sprzedaży
Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za kreowanie pozytywnego i wyróżniającego się wizerunku Morele.net
Kandydat będzie zarządzał strategią komunikacji marki oraz marketingową, tworząc i wdrażając kreatywne pomysły, które budują rozpoznawalność sklepu Morele.net wśród klientów. Będzie odpowiedzialny za planowanie i realizację strategii PR, kreację i rozwój nowych kanałów komunikacji z klientem oraz kampanii wizerunkowych. Osoba na tym stanowisku będzie blisko współpracować z działem Social Mediów, Wideo oraz innymi działami w firmie, wspierając ich w aspektach komunikacyjnych, kreatywnych i graficznych. Dodatkowo, będzie zarządzać małym zespołem kreacji/art/grafików i dążyć do zwiększenia efektywności i wydajności Teamu Kreacji
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
Stanowisko wymaga dużej samodzielności - jako Brand & Marketing Communication Manager będziesz inicjować działania, realizować je i weryfikować. Nieraz będzie to od Ciebie wymagać bycia "jednoosobową agencją" i łączenia wielu kompetencji równocześnie
• Kreowanie pozytywnego i wyróżniającego się wizerunku Morele.net
• Zapewnienie spójności komunikacji marki ze strategią lub stworzenie / współtworzenie nowej strategii komunikacji marki i strategii komunikacji marketingowej
• Dostarczanie kreacji i pomysłów, które budują rozpoznawalność i wzmacniają ustalony wizerunek sklepu Morele.net wśród klientów oraz wdrażanie ich w życie
• Planowanie i realizacja strategii PR, w tym PR-u korporacyjnego spółki
• Tworzenie i rozwój nowych kanałów komunikacji z klientem
• Bliska współpraca z działem Social Mediów i Wideo
• Współpraca z działami digital marketingu oraz innymi działami w firmie, które wymagają wsparcia marketingowego (m.in. pod kątem komunikacyjnym, kreatywnym i graficznym)
• Zarządzanie małym zespołem kreacji / art / grafików
• Zwiększenie efektywności i wydajności oraz nadawanie odpowiednich priorytetów dla Teamu Kreacji
• Bieżąca współpraca z partnerami zewnętrznymi
Będziesz zarządzał(a) jednym z kilku działów marketingowych w firmie (składającym się obecnie z Ciebie i 3 doświadczonych grafików) i raportował(a) bezpośrednio do CMO spółki
zarządzanie produktami web i app, wśród których najważniejsza i największa jest platforma sprzedażowa morele.net
rozwój aplikacji mobilnej
wytyczanie kierunku rozwoju w/w produktów
poprawa współczynnika konwersji
optymalizacja istniejących funkcjonalności
analiza ruchu i zachowań na stronie
opracowywanie i wdrażanie strategii działań UX i UI
aktywne poszukiwanie, definiowanie oraz walidowanie miejsc do optymalizacji zgodnych z potrzebami użytkowników
formułowanie hipotez oraz testów A/B
zarządzanie bardzo małym zespołem
bliska współpraca z wieloma działami firmy, w tym przede wszystkim kilkoma działami marketingu oraz działami IT
prowadzenie projektów biznesowych i technologicznych
łączenie działań mających na celu usatysfakcjonowanie klienta końcowego (jak najprostsze i jak najszybsze zakupy) z działaniami mającymi na celu realizację celów celów biznesowych (wzrost współczynnika konwersji, a co za tym idzie, wzrost sprzedaży)
Bycie kluczowym czynnikiem sukcesu Działu Finansów by skutecznie przyczynił się do dalszego rozwoju Grupy Morele
Współpraca z Grupowym CFO w codziennych operacjach finansowych i zarządzaniu obszarem finansów w Grupie Kapitałowej Morele
Praca z zespołem, w tym pomoc w bieżących projektach, pomoc w ustalaniu priorytetów, wspieranie rozwoju zespołu, rekrutacji i cyklicznych ocen
Odpowiedzialność za budżet działu i jego KPI od tworzenia, monitorowania, raportowania po wyjaśnianie i adresowanie odchyleń
Zarządzanie zadaniami działu Finansów, ocena i kontrola poziomu ich realizacji, ustalanie i zmiany priorytetów, wspieranie osiągania założonych celów
Nadzór na realizacją kluczowych procesów formalnych i harmonogramów projektów
Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca, raportowania, budżetowania, raportowania i audytu zarówno danych poszczególnych spółek jak i grupy kapitałowej
Analiza zmian, projektów i inicjatyw z perspektywy finansowej i podatkowej
Zapewnienie zgodności podejmowanych działań z wymogami formalnymi
Kreowanie pozytywnego i wyróżniającego się wizerunku Morele.net
Zapewnienie spójności komunikacji marki ze strategią lub stworzenie / współtworzenie nowej strategii komunikacji marki i strategii komunikacji marketingowej
Dostarczanie kreacji i pomysłów, które budują rozpoznawalność i wzmacniają ustalony wizerunek sklepu Morele.net wśród klientów oraz wdrażanie ich w życie
Planowanie i realizacja strategii PR, w tym PR-u korporacyjnego spółki
Tworzenie i rozwój nowych kanałów komunikacji z klientem
Współpraca z działami digital marketingu oraz innymi działami w firmie, które wymagają wsparcia marketingowego (m.in. pod kątem komunikacyjnym, kreatywnym i graficznym)
Zarządzanie małym zespołem kreacji / art / grafików
Zwiększenie efektywności i wydajności oraz nadawanie odpowiednich priorytetów dla Teamu Kreacji
Bieżąca współpraca z partnerami zewnętrznymi
Uwaga: praca na tym stanowisku, przy mocno ograniczonych budżetach marketingowych i zasobach ludzkich, będzie wymagała nieraz „zakasania rękawów” i równoczesnej pracy jako manager, specjalista ds. PR, copywriter, art director i specjalista ds. marketingu w jednej osobie
Codzienna kontrola zamówień: Monitorowanie procesu zamówień, weryfikacja faktur, ilości towarów oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów współpracy z działami: ICM, Logistyka oraz Dział Przyjęć
Przygotowanie przelewów: Składanie przelewów związanych z dystrybucją oraz dostawcami usług
Prowadzenie dokumentacji transportowej: Odpowiedzialność za dokumentację transportową, w tym kompletowanie dokumentów sprzedażowych, zakupowych i logistycznych oraz ich archiwizacja
Przygotowanie danych do deklaracji: Opracowywanie miesięcznych zestawień dokumentów sprzedażowych i zakupowych do przesłania do biura rachunkowego w Niemczech
Weryfikacja korespondencji: Analiza i odpowiedź na korespondencję przychodzącą z biura w Niemczech
Uzupełnianie budżetu: Współpraca przy uzupełnianiu budżetu firmy oraz monitorowanie jego realizacji
Integracja nowych dystrybucji: Pomoc w procesie integracji nowych partnerów dystrybucyjnych z Niemiec
Współpraca z innymi działami: Aktywna współpraca i komunikacja z innymi działami w firmie w celu zapewnienia sprawnego przebiegu procesów biznesowych
Przede wszystkim to stanowisko będzie odpowiedzialne za rozliczenia przewoźników z wykonywanej przez nich pracy od strony jakościowej i kosztowej. Te koszty należy zderzyć z przychodami jakie płacą nam klienci oraz kosztami zakładanymi i naliczanymi działom sprzedaży
Tutaj wymagane są zdolności analityczne by wyłapać odchylenia od założeń oraz produkty i kategorie, gdzie możemy zmienić przewoźnika dla obniżenia kosztu lub podniesienia jakości
Takie analizy są skomplikowane, ale zbudowaliśmy do tego odpowiedni system
Analityka i wyciągane z niej wnioski to mniej więcej połowa czasu pracy
Druga strona tego medalu to stałe pielęgnowanie współpracy z kurierami, przewoźnikami i jednoczesne benchmarkowanie cen do rynku oraz stałe negocjacje
Starszy specjalista działu transportu musi być zdolny do błyskotliwych negocjacji. Wykazać się sprytem i umiejętnością pozyskiwania informacji aby nasze koszty były na konkurencyjnym poziomie na rynku
Najważniejszym zadaniem na dziś są transporty zagraniczne
Wraz z rozwojem platform zagranicznych trzeba wypracować efektywne rozwiązania dla dostaw, w tym magazyny pośrednie, dostawy do kurierów zagranicznych oraz organizacja obsługi zwrotów
To trudne i odpowiedzialne zadanie, wymaga nawiązania współpracy z zagranicznymi przewoźnikami na rynkach, gdzie nasze wysyłki nie są dużym wolumenem
Będzie to wymagało obecności na targach zagranicznych i negocjacji w języku angielskim
Ostatecznie pracujemy dla klienta B2C lub B2B ale również dla naszych klientów wewnętrznych – działów sprzedażowych, dla których trzeba znaleźć satysfakcjonujące ich rozwiązania
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Zamówień Internetowych
aleja Jana Pawła II 43b, Czyżyny, Kraków
Wygasła: 17.02.2023
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
udzielanie Klientom telefonicznych i mailowych informacji dotyczących zamówień - Klienci będą się z Tobą kontaktować aby uzyskać informacje dotyczące swoich zamówień, np. czasu przesyłki, dostępności produktów, reklamacji itp
obsługa przed i po sprzedażowa - Jeżeli na naszej stronie Klient nie znajdzie tego czego szukał, Twoim zadaniem będzie zaproponowanie mu innego produktu. Będziesz doradzał, wspierał i budował długotrwałe relacje
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. obsługi klienta i zamówień internetowych
aleja Jana Pawła II 43b, Czyżyny, Kraków
Wygasła: 18.12.2022
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
udzielanie Klientom telefonicznych i mailowych informacji dotyczących zamówień - Klienci będą się z Tobą kontaktować aby uzyskać informację dotyczące swoich zamówień, np. czasu przesyłki, dostępności produktów, reklamacji itp
obsługa przed i po sprzedażowa - Jeżeli na naszej stronie Klient nie znajdzie tego czego szukał, Twoim zadaniem będzie zaproponowanie mu innego produktu. Będziesz doradzał, wspierał i budował długotrwałe relacje
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy Specjalista ds. kadr i płac
aleja Jana Pawła II 43b, Czyżyny, Kraków
Wygasła: 02.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
obsługa procesów płacowych
przygotowywanie raportów płacowych oraz deklaracji dla ZUS, GUS, PFRON, ZFŚS
zapewnienie zgodności płac z przepisami prawa pracy, ustawami podatkowymi oraz ubezpieczenia społecznego
przygotowywanie umów pracowniczych, zaświadczeń, aneksów, wypowiedzeń oraz świadectw pracy
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej zgodnie z aktualnymi przepisami
monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego
odpowiedzialność za prawidłowy przebieg badań lekarskich, szkoleń BHP
Słyszałeś o DDD? My, tak ;) Nasze oprogramowanie staramy się modelować z wykorzystaniem tego podejścia, więc jeśli znasz, albo chcesz poznać to będziesz miał okazję
Słyszałeś o Event Stormingu? Uciekamy od długich analiz, których praktycznie żaden z deweloperów nie czyta. Preferujemy krótsze spotkania z biznesem oparte na rozmowie, szybkim przepływie informacji, dlatego między innymi korzystamy z Event Stormingu
Lubisz pracować w Scrumie? My też. Każdy zespół ma swojego Product Ownera, który buduje wizję danego obszaru. Pracujemy w iteracjach dwutygodniowych, gdzie nad poprawnością procesu czuwa Scrum Master
Chcesz się rozwijać? Mamy przygotowaną ścieżkę rozwoju kariery, ale to Ty wybierasz, która droga jest dla Ciebie lepsza - Chcesz się rozwijać w kierunku lidera technicznego, a może wolisz pomagać zespołowi łącząc rolę Scrum Mastera? Może to czego szukasz to możliwość rozwoju jako najlepszy inżynier? Pamiętaj, to Ty decydujesz
"A co Wy w ogóle robicie w tym morele.net?" Jako dział IT zajmujemy się wdrażaniem i utrzymaniem pomysłów naszego biznesu. Rozwijamy własną platformę e-commerce
Czy e-commerce może być w ogóle ciekawy dla programisty? Oczywiście :) Chcesz zobaczyć jak to jest przygotować system do Black Friday? A może chciałbyś się “pomęczyć” i zmniejszyć czas ładowania strony o milisekundy? A może wolisz zadbać o to, aby dane naszych użytkowników były bezpieczne? A może po prostu lubisz “odnajdować się w gąszczu” kilkuset maszyn wirtualnych oraz dziesiątek mikroserwisów, które się muszą ze sobą komunikować?
Na pewno znajdziesz coś dla Siebie, wyzwań nie zabraknie ;)
Kierownik Działu Opisów Produktów (kategorie Dom i ogród)
aleja Jana Pawła II 43b, Czyżyny, Kraków
Wygasła: 18.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników odpowiedzialnych za wprowadzanie contentu (opisy, zdjęcia, specyfikacje produktów) oraz za podnoszenie jego jakości
obszar odpowiedzialności dotyczy kategorii produktowych: dom, ogród, elektronarzędzia, oświetlenie
rozbudowa zespołu poprzez rekrutację i wdrażanie pracowników
realizacja planu i raportowanie jego wykonania
współpraca z zewnętrznymi partnerami w zakresie contentu produktowego
śledzenie i analiza bezpośredniej konkurencji
wyznaczanie celów opartych na wskaźnikach produktywności i jakości poszczególnym osobom w dziale - kontrola ich wykonania oraz udzielanie niezbędnego wsparcia w celu osiągnięcia wyznaczonych celów
opracowywanie procedur i rozwiązań zwiększających jakość i wydajność pracy
zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem konsultantów Działu Obsługi Klienta wspierających klientów w kanale telefonicznym, chat oraz e-mail
monitoring wskaźników jakościowo-efektywnościowych właściwych dla środowiska Contact Center oraz zarządzania przepływem zleceń i zapytań e2e (od pierwszego kontaktu klienta do zrealizowania potrzeb)
podnoszenie jakości zdalnej obsługi klienta wyrażonej wskaźnikiem NPS przy zachowaniu zakładanego poziomu kosztów działu
obsługa zamówień klientów w kanałach zdalnych wraz z rejestracją i dalszym procesowaniem zapytań i zleceń w systemach Morele.net
współpraca z innymi działami w zakresie usprawniania i podnoszenia jakości obsługi zapytań i zleceń
identyfikacja nieplanowanej zmienności procesu zapytań i zleceń, analiza i wdrażanie zmian w zakresie komunikacji obsługowej do klienta na stronie Morele.net
Business Unit Manager - komponenty PC, urządzenia sieciowe, monitory
aleja Jana Pawła II 43b, Czyżyny, Kraków
Wygasła: 14.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
menedżer
Obowiązki:
negocjowanie warunków handlowych i współpracowanie z producentami i dostawcami
nawiązywanie bezpośrednich relacji handlowych z producentami
praca na twardych KPI – obrót, uzysk, rotacja
realizacja wyznaczonych przez zarząd celów biznesowych zgodnych z aktualną strategią firmy
ciągła poprawa konkurencyjności oferty
zarządzanie kategoriami i asortymentem w następujących kategoriach produktowych: komponenty PC, urządzenia sieciowe, monitory oraz projektory
zarządzanie polityką cenową w wyżej wspomnianych kategoriach, dbałość o utrzymanie konkurencyjności oferty na poziomie kategorii, brandu i kluczowych produktów
przekształcanie celów wysokopoziomowych na poszczególnych członków zespołu
dbałość o jakość wykonania i kontrola realizacji w oparciu o interwały miesięczne, kwartalne i roczne
śledzenie i analiza bezpośredniej konkurencji
planowanie i wdrażanie akcji handlowych i marketingowych oraz negocjacja budżetów marketingowych w ramach zarządzanych kategorii
dbałość o jakość oferty w realiach jednego z największych sklepów internetowych w Polsce
zarządzanie zespołem pracowników i tworzenie dla nich perspektyw rozwoju
przekładanie wymagań biznesowych na język developerów
wsparcie Dyrektora Departamentu Marketingu w podejmowaniu kluczowych decyzji technologicznych z zakresu rozwoju strony
koordynacja i sprawne wdrażanie rozwiązań technicznych zgodnie z potrzebami biznesu
codzienna praca z dwoma zespołami SCRUM’owymi
W ramach codziennej pracy będziesz brał/a udział w projektach dotyczących optymalizacji technicznej strony pod kątem SEO, usprawnień procesu zakupowego, a także w tworzeniu nowych produktów cyfrowych. Wszystko to we współpracy z działami: UX, IT, Logistyki, SEO
W pracy będziesz korzystał z PHP 7, Symfony, Git, MySQL, unit testów. Platforma składa się z samodzielnych komponentów komunikujących się przez REST API i AMQP
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Programista Front-end - JavaScript
Fabryczna 20A, Kraków
Wygasła: 18.02.2021
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
W pracy będziesz korzystał z JavaScript, HTML, CSS, Git, MySQL. Platforma składa się z samodzielnych komponentów komunikujących się przez API w tym kolejek MQ
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Brand Manager - licencje ESD i gry komputerowe
Fabryczna 20A, Kraków
Wygasła: 12.02.2021
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
menedżer
Obowiązki:
realizacja strategii zakupowej, cenowej i promocyjnej w zakresie licencji ESD i gier komputerowych
współpraca oraz utrzymywaniem dobrych, długofalowych relacji z dostawcami licencji ESD i producentami gier komputerowych
negocjacja najlepszych warunków cenowych dla wspomnianej oferty produktowej
planowanie i realizowanie przedsprzedaży gier komputerowych na wszystkie dostępne platformy
przy współpracy z działem marketingu, agencjami marketingowymi i influencerami realizowanie promocji mający na celu maksymalizację przychodu przy założonej rentowności
pro aktywne pozyskiwanie budżetów marketingowych od producentów w celu realizacji promocji i kampanii marketingowych dla oferty produktowej licencji ESD i gier komputerowych
współpraca z działami marketingu, logistyki, zakupów, sprzedaży
realizowanie planów sprzedażowych
koordynowanie projektów informatycznych mających na celu maksymalizację przychodu ze sprzedaży licencji ESD i podnoszenie satysfakcji klienta w procesie zakupowym
W pracy będziesz korzystał z PHP 7, Symfony, Git, MySQL, unit testów. Platforma składa się z samodzielnych komponentów komunikujących się przez REST API i AMQP
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. PR
Fabryczna 20A, Kraków
Wygasła: 04.02.2021
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
wsparcie organizacji w realizacji działań z obszaru PR
przygotowywanie materiałów do mediów
nawiązywanie i budowanie relacji z influencerami
aktywny udział w realizowanych kampaniach komunikacyjnych
Będziesz określać grupę docelową i zasięg potrzebny do realizacji celu sprzedażowego i posłużysz się wszystkimi dostępnymi narzędziami e-commerce (np. SEM, content marketing, YT, itp.)
To wszystko w ścisłej współpracy z działem handlowym oraz naszymi partnerami, z którymi również będziesz negocjować warunki współpracy, organizować eventy branżowe oraz stwarzać nowe możliwości dotarcia do klienta
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Starszy Specjalista PPC
Fabryczna 20A, Kraków
Wygasła: 04.02.2021
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
opracowywanie strategii, wdrażanie i koordynowanie kampanii marketingowych w Google Ads i Facebook Ads
rekomendowanie kierunków rozwoju dla kampanii reklamowych, w tym testowanie nowych rozwiązań
optymalizacja kampanii reklamowych w ramach wybranych KPI
pomoc w wyborze strategii reklamowych oraz budżetów w ramach wybranego celu działań
analiza podjętych działań na bazie danych z systemów analitycznych
przygotowywanie raportów z prowadzonych działań
doradztwo i dobór formatów graficznych oraz wideo do wybranych systemów reklamowych
W pracy będziesz korzystał z PHP 7, Symfony 4, Git, MySQL, unit testów. Platforma składa się z samodzielnych komponentów komunikujących się przez REST API i AMQP. Mocno wierzymy w nasz marketplace, więc kod musi być bezpieczny, wydajny i skalowalny. Duży monolit, to nie jest to co nas interesuje :)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Business Unit Manager (Consumer Electronics)
Fabryczna 20A, Kraków
Wygasła: 31.12.2020
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
menedżer
Obowiązki:
negocjowanie warunków handlowych i współpracowanie z producentami i dostawcami
nawiązywanie bezpośrednich relacji handlowych z producentami
planowanie budżetu działu Consumer w następujących kategoriach produktowych: laptopy, smartfony, smartwatche, drukarki, peryferia komputerowe, fotele gamingowe, cotygodniowe raportowanie jego wykonania
utrzymanie rentowności na poziomie planowanego budżetu
maksymalizacja obrotu i zysku ze sprzedaży
ciągła poprawa konkurencyjności oferty, zarządzanie kategoriami i asortymentem w następujących kategoriach produktowych: laptopy, smartfony, smartwatche, drukarki, peryferia komputerowe, fotele gamingowe
zarządzanie polityką cenową w wyżej wspomnianych kategoriach
wyznaczanie celów opartych na wskaźnikach produktywności i jakości poszczególnym osobom w dziale, cotygodniowa kontrola ich wykonania oraz udzielanie niezbędnego wsparcia w celu osiągnięcia wyznaczonych celów
śledzenie i analiza bezpośredniej konkurencji
planowanie i wdrażanie akcji handlowych i marketingowych
dbałość i monitoring contentu (opisów, wariantów, cech produktów) i przekazywanie rekomendacji, wskazówek i uwag do działu opisów
zarządzanie zespołem pracowników i tworzenie dla nich perspektyw rozwoju
Programista PHP (produkt w obszarze wsparcia działu sprzedaży i usług)
Fabryczna 20A, Kraków
Wygasła: 17.12.2020
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Głównym zadaniem zespołu będzie rozwój nowego produktu, więc będziesz miał duży wpływ na wybór technologii. Zapewne będziesz korzystał z PHP 7, Symfony, Git, MySQL, unit testów. Tam, gdzie będzie potrzebna komunikacja z innymi częściami naszego systemu, będziesz miał okazję wykorzystać wiedzę z zakresu API czy kolejek MQ
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Młodszy Specjalista ds. dystrybucji marek własnych