Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (3)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 3 )
Pracownik socjalny
Gąsawa
Wygasła: 31.12.2024
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
1. Praca socjalna w miejscu zamieszkania osoby/rodziny.
2. Rozpoznawanie potrzeb klientów w zakresie pomocy społecznej.
3. Przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych i kompletowanie dokumentacji niezbędnej w procesie przyznawania pomocy.
4. Ustalanie danych personalnych osób ubiegających się o pomoc
ich stanu zdrowia oraz sytuacji rodzinnej i materialnej zgodnie z przepisami pomocy społecznej w przypadku braku dokumentów
o których mowa
podejmowanie działań w celu ich pozyskania.
5. Opracowywanie indywidualnych planów pomocy - działania przy wykorzystaniu mozliwości klientów
ich otoczenia i organizacji działających w zakresie pomocy społecznej.
6. Opracowywanie projektów socjalnych.
7. Przyjmowanie wniosków o udzielenie świadczenia i gromadzenie materiałów dowodowych w toku postępowania o przyznanie pomocy.
8. Wnioskowanie o udzielenie świadczeń.
9. Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej.
10. Realizowanie pracy socjalnej
poradnictwa w zakresie pomocy społecznej.
11. Podejmowanie interwencji w sytuacjach kryzysowych.
12. Występowanie o świadczenie pomocy w ramach obowiązku alimentacyjnego na rzecz osób ubiegających się o przyznanie pomocy społecznej.
13. Realizowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień
przeciwdziałania przemocy w rodzinie
aktywizowania społeczności lokajnej.
14. Obowiązkowa znajomość aktów prawnych dotycząca pomocy społecznej.
15. Korzystanie z elektroniczych baz danych na potrzeby realizowanych zadań.
16. Ewidencjonowanie dokumentacji klientów GOPS i kompleksowe wprowadzanie danych do programu POMOST.
17. Kontrolowanie prawidłowości wykorzystywania świadczeń z pomocy społecznej.
18. Kontrolowanie jakości i terminowości realizowaniausług opiekuńczych.
19. Kompletowanie dokumentacji osób ubiegających się o umieszczenie w domach pomocy społecznej.
20. Kompletowanie dokumentów oraz udzielenie informacjiniezbędnych do rozpatrywania skarg i wniosków z zakresu realizaowanych zadań.
21. Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji
1. opracowanie i realizacja planu z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;
2. opracowanie we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej
planu pracy z rodziną
który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;
3. udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej
w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenie gospodarstwa domowego;
4. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;
5. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;
6. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;
7. wspieranie aktwności społecznej rodzin;
8. motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
9. udzielanie pomocy w poszukiwaniu
podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;
10. motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców
mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejetności psychospołecznych;
11. udzielanie wsparcia dzieciom
w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;
11 a. udzielanie wsparcia dziecku przez towarzyszenie mu podczas posiedzenia albo rozprawy z jego udziałem;
12. podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
13. prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;
13 a. realizacja zadań określonych w ustawie z dn. 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet i rodzin "Za życiem";
14. prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
15. dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny
nie rzadzeij niż co pół roku i przekazywanie tej oceny podmiotowi;
16. monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;
17. sporządzanie na wniosek sądu opinii io rodzinie i jej członkach;
18. wspólpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej
właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi sie w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;
19. współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą diagnostyczno-pomocową lub innymi podmiotami
których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną
-Praca socjalna w miejscu zamieszkania osoby/rodziny
-Rozpoznawanie potrzeb klientów w zakresie pomocy społecznej
-Przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych i kompletowanie dokumentacji niezbędnej w procesie przyznawania pomocy
-Ustalanie danych personalnych osób ubiegających się o pomoc
ich stanu zdrowia oraz sytuacji rodzinnej i materialnej zgodnie z przepisami dotyczącymi pomcy społecznej
w przypadku braku dokumentów o których mowa
podejmowanie działań w celu ich pozyskania;
-Opracowywanie indywidualnych planów pomocy-działania przy wykorzystaniu możliwości klientów
ich otoczenia i organizacji działających w zakresie pomocy społecznej; -Opracowywanie projektów socjalnych;
-Przyjmowanie wniosków o udzielenie świadczenia i gromadzenie materiałów dowodowych w toku postępowania o przyznanie pomocy
-Wnioskowanie o udzielenie świadczeń
-Udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej
-Realizowanie pracy socjalnej
poradnictwa w zakresie pomocy społecznej
-Podejmowanie interwencji w sytuacjach kryzysowych
-Występowanie o świadczenie pomocy w ramach obowiązku alimentacyjnego na rzecz osób ubiegających się o przyznanie pomocy społecznej
-Realizowanie działań z zakresu profilaktyki uzależnień
przeciwdziałania przemocy w rodzinie
aktywizowania społeczności lokalnej
-Obowiązkowa znajomość aktów prawnych dotyczących pomocy społecznej;
-Korzystanie z elektronicznych baz danych na potrzeby realizowanych zadań
-Ewidencjonowanie dokumentacji klientów GOPS i kompleksowe wprowadzanie danych do programu POMOST
-Kontrolowanie prawidłowości wykorzystania świadczeń z pomocy społecznej;
-Kontrolowanie jakości i terminowości realizowania usług opiekuńczych
-Kompletowanie dokumentacji osób ubiegających się o umieszczenie w domach pomocy społecznej
-Kompletowanie dokumentów oraz udzielanie informacji niezbędnych do rozpatrywaia skarg i wniosków z zakresu realizowanych zadań
-Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji