Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
zarządzanie obszarem administracyjnym w biurze głównym i 3 placówkach pomocowych prowadzonych przez FDDS w zakresie administracji, serwisu i bezpieczeństwa IT, zakupów i zamówień, wewnętrznej obsługi prawnej,
zarządzanie 4-6 osobowym zespołem specjalistów i kierowników (rekrutacja, wdrożenia, motywowanie, prowadzenie ocen okresowych, monitoring pracy i wyznaczanie celów),
planowanie i monitorowanie budżetu kosztów administracyjnych, przygotowywanie raportów i analiz,
planowanie i koordynowanie wszystkich procesów i procedur administracyjnych (w tym obiegu dokumentacji administracyjnej),
nadzór formalny nad działalnością FDDS (w tym – kontrola sprawozdawczości),
koordynowanie współpracy z zewnętrznymi dostawcami i usługodawcami z obszaru administracji,
współpraca z zewnętrznymi instytucjami i organami publiczno-prawnymi w zakresie działań administracyjnych,
optymalizacja procesów administracyjnych,
raportowanie do zarządu FDDS,
nadzór nad pracami inwetaryzacyjnymi we współpracy z działem księgowości i finansów,
prowadzenie księgi inwentarzowej,
nadzór nad ciągłością ubezpieczenia mienia Fundacji
rozliczanie projektów i grantów krajowych/zagranicznych oraz ich obsługę finansową/księgową,
przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne fundacji i sprawozdań dla grantodawców/darczyńców,
kontakt z instytucjami i z urzędami w związku z rozliczanymi projektami oraz działalnością fundacji (w tym, np. z urzędem skarbowym, samorządami, ministerstwami),
współpracę z innymi zespołami fundacyjnymi, w tym z koordynatorami projektów,
księgowanie dokumentów finansowych (nie musisz mieć doświadczenia księgowego, wystarczy Twoja chęć nabycia nowych umiejętności - wszystkiego Cię nauczymy!
- kompleksowa obsługi kadrowej pracowników od momentu zatrudnienia pracownika do momentu wyjścia z organizacji: m.in.: przygotowanie umów, aneksów, prowadzenie akt osobowych, przygotowanie świadectw pracy, zaświadczeń, itp.,
- kompleksowa obsługi umów cywilnoprawnych: przygotowanie umów, wprowadzenie danych do systemu, naliczanie płatności, sporządzanie rozliczeń podatkowych i obsługa rozliczeń związanych z ubezpieczeniami społecznymi,
- przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem cudzoziemców,
wsparcie w prowadzeniu ewidencji nieobecności chorobowych i innych nieobecności,
nadzoru i organizacji wstępnych, okresowych i kontrolnych badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
- kontakt z instytucjami/urzędami, takimi jak: ZUS, US, PIP, PFRON, GUS, UP,
- przygotowywanie raportów i sprawozdań,
- śledzenie i wdrażanie zmian wynikających z przepisów prawa pracy, w tym nadzorowanie i aktualizacja zapisów w regulaminach fundacyjnych,
bieżące wsparcie i doradztwo dla pracowników w tematach personalnych,
ścisła współpraca z pracownikami działu HR i innymi zespołami fundacyjnymi
- kompleksowa obsługi kadrowej pracowników od momentu zatrudnienia pracownika do momentu wyjścia z organizacji: m.in.: przygotowanie umów, aneksów, prowadzenie akt osobowych, przygotowanie świadectw pracy, zaświadczeń, itp.,
- kompleksowa obsługi umów cywilnoprawnych: przygotowanie umów, wprowadzenie danych do systemu, naliczanie płatności, sporządzanie rozliczeń podatkowych i obsługa rozliczeń związanych z ubezpieczeniami społecznymi,
- przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem cudzoziemców,
wsparcie w prowadzeniu ewidencji nieobecności chorobowych i innych nieobecności,
nadzoru i organizacji wstępnych, okresowych i kontrolnych badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
- kontakt z instytucjami/urzędami, takimi jak: ZUS, US, PIP, PFRON, GUS, UP,
- przygotowywanie raportów i sprawozdań,
- śledzenie i wdrażanie zmian wynikających z przepisów prawa pracy, w tym nadzorowanie i aktualizacja zapisów w regulaminach fundacyjnych,
bieżące wsparcie i doradztwo dla pracowników w tematach personalnych,
ścisła współpraca z pracownikami działu HR i innymi zespołami fundacyjnymi
Poszukujemy konsultantów/ek do 116 111 - telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży
116 111 - telefon zaufania dla dzieci i młodzieży, działający w ramach Programu Pomocy Telefonicznej, to ogólnopolski, bezpłatny i anonimowy telefon zaufania przeznaczony dla dzieci i młodzieży, czynny 7 dni w tygodniu przez całą dobę, działający pod zharmonizowanym w Europie numerem 116111
Szukamy osób, które podzielają wartości związane z prawami dziecka wynikającymi z Konwencji o Prawach Dziecka, m.in.: nietykalność cielesna, brak dyskryminacji ze względu na pochodzenie, płeć, religię i inne cechy, i chcą się rozwijać w dużej, uznanej organizacji pozarządowej zajmującej się przeciwdziałaniem krzywdzeniu dzieci. Jeśli tak o sobie myślisz, zapraszamy Cię do aplikowania na stanowisko: konsultanta/ki w 116 111 - telefonie zaufania dla dzieci i młodzieży
Ми шукаємо консультантів для 116 111 - телефону довіри для дітей та молоді- з дуже хорошим знанням української та російської мов, які проживають на території Польщі. Польська мова не обов'язкова, але вона вітається
Фонд Даємо Дітям Сил шукає консультантівдля роботи на лінії 116 111 – телефон довіри для дітей та молодіз з дуже хорошим знанням української та російської мов, які проживають на території польської. Польська мова не обов'язкова, але вона вітається
116 111 – телефон довіри для дітей та молоді діє в рамках Програми допомоги по телефону – загальнонаціональна, безкоштовна та анонімна гаряча лінія для дітей та підлітків, працює 7 днів на тиждень, 24/7, працює за узгодженим в Європі номером 116111. З червня 2022 року ми запустили години чергування українською та російською мовами – щоб більше молодих людей, яким потрібно з кимось поговорити, могли розраховувати на нашу підтримку!
Ми шукаємо людей, які поділяють цінності щодо прав дитини відповідно до Конвенції про права дитини, у тому числі тілесна недоторканість, недискримінації за ознаками походження, статі, релігії та інших ознак, і хочуть розвиватися у великій, відомій неурядовій організації, що займається запобіганням жорстокому поводженню з дітьми. Якщо Ви себе тут бачите, ми запрошуємо Вас подати заявку на посаду: Консультант/ка на лінії 116 111 - телефон довіри для дітей та молоді
współpraca z zarządem i zespołami programowymi w celu realizacji celów statutowych, ze szczególnym uwzględnieniem dotarcia i angażowania szerokich grup odbiorców,
tworzenie strategii marki i jej realizację, dbanie o spójność wizerunku Fundacji w prowadzonych działaniach i komunikowanie o celach strategicznych i wartościach Fundacji,
wsparcie w działaniach rzecznika prasowego,
bieżąca analiza efektywności i jakości prowadzonych działań, weryfikacja i ewentualne modyfikacje przyjętej strategii,
odpowiedzialność za budowanie zaangażowania i komunikację z różnymi grupami odbiorców (dzieci, młodzież, rodzice, profesjonaliści, general public),
śledzenie trendów i proponowanie nowych rozwiązań,
przygotowanie sprawozdań, raportów z przeprowadzonych działań,
planowanie rozwoju pracowników - prowadzenie rozmów rocznych, motywacyjnych i korygujących, dawanie konstruktywnej informacji zwrotnej, wspieranie w rozwoju zawodowym i dążenie do podnoszenia kompetencji i odpowiedzialności
ustalanie w porozumieniu z zarządem Fundacji planu pracy i strategii rozwoju poradni oraz nadzorowanie ich realizacji,
zarządzanie kilkuosobowym zespołem, m.in. rekrutacja, budowanie/integracja zespołu, zapewnienie właściwego podziału zadań, indywidualne podejście, motywowanie, feedback, rozmowy roczne, rozwój pracowników, rozwiązywanie konfliktów,
współpraca z koordynatorką kliniczną zespołu,
optymalne wykorzystanie dostępnych zasobów i talentów,
współpraca z działami wspierającymi,
monitoring i ewaluacja efektywności działań prowadzonych w ramach poradni,
zdobywanie funduszy na realizację programu i kontrola ich wydatkowania we współpracy z działem księgowym,
opracowywanie okresowych raportów z działania poradni i przekazywanie ich Zarządowi FDDS oraz grantodawcom w wyznaczonych terminach,
reprezentowanie Fundacji w kontaktach zewnętrznych (media, partnerzy, władze i in.),
promowanie koordynowanego programu i innych działań Fundacji,
współpraca i wymiana informacji z innymi programami Fundacji (m.in. w postaci dostarczania informacji do intranetu, realizacji wspólnych przedsięwzięć i in.),
prowadzenie starannej dokumentacji związanej z wykonywanymi zadaniami
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców,
przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem oraz danych do sporządzania list płac, umów cywilnoprawnych, rozliczeń podatkowych oraz rozliczeń ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
prowadzenie akt osobowych,
naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę/cywilnoprawnych,
wsparcie w prowadzeniu ewidencji nieobecności (chorobowych i innych),
prowadzenie ewidencji urlopowej, ważności badań lekarskich i szkoleń,
kontakt z instytucjami/urzędami, takimi jak: ZUS, US, PIP, PFRON, GUS,
ścisła współpraca z pracownikami działu księgowości i innymi zespołami fundacyjnymi
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców,
przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem oraz danych do sporządzania list płac, umów cywilnoprawnych, rozliczeń podatkowych oraz rozliczeń ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
prowadzenie akt osobowych,
naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę/cywilnoprawnych,
wsparcie w prowadzeniu ewidencji nieobecności (chorobowych i innych),
prowadzenie ewidencji urlopowej, ważności badań lekarskich i szkoleń,
kontakt z instytucjami/urzędami, takimi jak: ZUS, US, PIP, PFRON, GUS,
ścisła współpraca z pracownikami działu księgowości i innymi zespołami fundacyjnymi
obsługa finansowa, rozliczanie projektów i grantów krajowych/zagranicznych,
przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne fundacji i sprawozdań dla grantodawców/darczyńców,
kontakt z instytucjami i z urzędami w związku z rozliczanymi projektami oraz działalnością fundacji (w tym, np. z urzędem skarbowym, samorządami, ministerstwami),
współpraca z innymi zespołami fundacyjnymi, w tym z koordynatorami projektów