Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (466)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 466 )
Specjalista ds. Systemów Zarządzania
Kuźnicka 1, Police
Wygasła: 10.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
opracowywanie projektów procedur i instrukcji Spółki w zgodności z wymaganiami norm ISO 9001:2015, ISO 14001:2015i ISO 45001:2018 oraz innych norm po ich wdrożeniu w Spółce,
przygotowanie projektów zmian do istniejącej dokumentacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością Środowiskiem i BHP,
opisywanie i mapowanie procesów zachodzących w organizacji,
przygotowanie Spółki do audytu zewnętrznego na zgodność z wymaganiami norm ISO 9001:2015 & ISO 14001:2015 & ISO 45001:2018 oraz innych norm po wdrożeniu ich wymagań w Spółce,
pełnienie roli audytora wewnętrznego oraz udział w audytach certyfikujących i nadzoru,
przygotowanie projektu rocznego planu audytów w ramach Zarządzania Jakością,
współpraca z innymi działami Spółki,
monitorowanie procesu nadzoru nad dokumentacją,
monitorowanie procesu nadzoru nad wymaganiami dotyczącymi zgodności
Projektowanie, wdrażanie i przygotowywanie narzędzi do dostarczania wskaźników KPI, raportów i informacji rynkowych
Wykonywanie analiz wspierających proponowane strategie i rozwój produktów
Gromadzenie i agregowanie informacji o dynamice rynku w celu wspierania decyzji strategicznych
Wspieranie zespołu marketingowego i sprzedażowego w identyfikowaniu kierunków i możliwości rozwoju w segmentach rynku w oparciu o wiedzę, analizę oraz badania rynkowe
Realizacja działań wspierających marketing B2B w departamencie
Udział w procesie budżetowania i planowania
Przygotowywanie wymaganych wniosków zakupowych w zakresie raportów / analiz rynku
Interpretacja danych rynkowych, syntetyzacja informacji, przygotowanie prezentacji w tym zakresie
Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością Laboratorium
Wykonywanie analiz fizykochemicznych wyrobów i mediów
Preparatyka odczynników chemicznych
Rejestracja i analiza dokonanych pomiarów
Przygotowanie aparatów i urządzeń do operacji serwisowych
Analizowanie przyczyn stwierdzonych zakłóceń w procesach analitycznych, ustalanie sposobów zapobiegania tym zakłóceniom oraz ograniczania ich skutków
Informowanie przełożonego o bieżącej realizacji zadań, trudnościach i odstępstwach oraz podejmowanie decyzji i działań w celu poprawy istniejącego stanu
Wykonywanie badań, prób testów i analiz laboratoryjnych związanych z wdrażaniem nowych/zmodyfikowanych technologii i wyrobów
Uczestnictwo w szkoleniach stanowiskowych dotyczących budowy i obsługi aparatów, metod
Poddawanie się okresowym egzaminom sprawdzającym z zakresu wykonywanej analityki (Egzaminy stanowiskowe)
Udział w sporządzaniu rozliczeń podatkowych VAT, CIT i inne,
Kontrola sald kont związanych z rozliczaniem podatków oraz zapewnienie właściwych zapisów na tych kontach,
Kwalifikacja dokumentów w zakresie prawidłowego rozliczenia w VAT oraz zaliczenia do kosztów podatkowych, w tym zakupu środków trwałych i rozliczeń nakładów inwestycyjnych,
Przygotowywanie raportów na bieżące potrzeby Zarządu, GUS i innych instytucji,
Aktywny udział w procesie zamykania miesiąca i roku,
Współpraca z organami zewnętrznymi i audytorami spółki,
Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki – zapisy na kontach księgi głównej
Projektowanie, wdrażanie i przygotowywanie narzędzi do dostarczania wskaźników KPI, raportów i informacji rynkowych
Wykonywanie analiz wspierających proponowane strategie i rozwój produktów
Gromadzenie i agregowanie informacji o dynamice rynku w celu wspierania decyzji strategicznych
Wspieranie zespołu marketingowego i sprzedażowego w identyfikowaniu kierunków i możliwości rozwoju w segmentach rynku w oparciu o wiedzę, analizę oraz badania rynkowe
Realizacja działań wspierających marketing B2B w departamencie
Udział w procesie budżetowania i planowania
Przygotowywanie wymaganych wniosków zakupowych w zakresie raportów / analiz rynku
Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością Laboratorium
Wykonywanie analiz fizykochemicznych wyrobów i mediów
Preparatyka odczynników chemicznych
Rejestracja i analiza dokonanych pomiarów
Przygotowanie aparatów i urządzeń do operacji serwisowych
Analizowanie przyczyn stwierdzonych zakłóceń w procesach analitycznych, ustalanie sposobów zapobiegania tym zakłóceniom oraz ograniczania ich skutków
Informowanie przełożonego o bieżącej realizacji zadań, trudnościach i odstępstwach oraz podejmowanie decyzji i działań w celu poprawy istniejącego stanu
Wykonywanie badań, prób testów i analiz laboratoryjnych związanych z wdrażaniem nowych/zmodyfikowanych technologii i wyrobów
Uczestnictwo w szkoleniach stanowiskowych dotyczących budowy i obsługi aparatów, metod
Poddawanie się okresowym egzaminom sprawdzającym z zakresu wykonywanej analityki (Egzaminy stanowiskowe)
realizacja określonych zadań w zakresie pracy Wydziału Automatyki
dokonywanie odbiorów, przeglądów, prac konserwacyjnych, kalibracji oraz usuwanie bieżących awarii maszyn i urządzeń technologicznych w zakresie urządzeń AKPiA
udział w przygotowaniu instrukcji (technologiczne, procesowe, stanowiskowe, eksploatacyjne)
udział w zespołach rozruchowych
dbanie o porządek i bezpieczeństwo na stanowisku pracy
Udział w sporządzaniu rozliczeń podatkowych VAT, CIT i inne,
Kontrola sald kont związanych z rozliczaniem podatków oraz zapewnienie właściwych zapisów na tych kontach,
Kwalifikacja dokumentów w zakresie prawidłowego rozliczenia w VAT oraz zaliczenia do kosztów podatkowych, w tym zakupu środków trwałych i rozliczeń nakładów inwestycyjnych,
Przygotowywanie raportów na bieżące potrzeby Zarządu, GUS i innych instytucji,
Aktywny udział w procesie zamykania miesiąca i roku,
Współpraca z organami zewnętrznymi i audytorami spółki,
Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki – zapisy na kontach księgi głównej
Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod kątem poprawności odliczeń podatku VAT i zakwalifikowania zakupów do kosztów uzyskania przychodów,
Ewidencja środków Trwałych i WNIP,
Naliczanie amortyzacji i sporządzanie planów amortyzacji,
Rozliczanie nakładów inwestycyjnych i inwentaryzacji,
Udział w przygotowaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, plików JPK i innych informacji na potrzeby wewnętrzne i zewnętrze (NBP, GUS, banki),
Współpraca przy aktualizacji procedur i instrukcji księgowych,
Uczestniczenie w pracach wdrożeniowych systemów informatycznych w Spółce
Udział w sporządzaniu rozliczeń podatkowych VAT, CIT i inne,
Kontrola sald kont związanych z rozliczaniem podatków oraz zapewnienie właściwych zapisów na tych kontach,
Kwalifikacja dokumentów w zakresie prawidłowego rozliczenia w VAT oraz zaliczenia do kosztów podatkowych, w tym zakupu środków trwałych i rozliczeń nakładów inwestycyjnych,
Przygotowywanie raportów na bieżące potrzeby Zarządu, GUS i innych instytucji,
Aktywny udział w procesie zamykania miesiąca i roku,
Współpraca z organami zewnętrznymi i audytorami spółki,
Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki – zapisy na kontach księgi głównej
Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod kątem poprawności odliczeń podatku VAT i zakwalifikowania zakupów do kosztów uzyskania przychodów,
Ewidencja środków Trwałych i WNIP,
Naliczanie amortyzacji i sporządzanie planów amortyzacji,
Rozliczanie nakładów inwestycyjnych i inwentaryzacji,
Udział w przygotowaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, plików JPK i innych informacji na potrzeby wewnętrzne i zewnętrze (NBP, GUS, banki),
Współpraca przy aktualizacji procedur i instrukcji księgowych,
Uczestniczenie w pracach wdrożeniowych systemów informatycznych w Spółce
Określanie zamierzeń strategicznych i inwestycyjnych
Implementacja strategii Grupy Azoty w segmencie Poliolefin
Regularne raportowanie stanu projektów
Przeprowadzanie oraz nadzór nad cyklicznymi audytami projektów zgodnie z przyjętą metodyką
Wsparcie Project Managerów w komunikacji i koordynacji projektów, w tworzeniu i utrzymaniu dokumentacji projektowej i harmonogramów
Budowanie portfela projektów w tym planowanie strategiczne i operacyjne, zarządzanie portfelem programów i projektów oraz zarządzanie wiedzą projektową
Opracowywanie planów inwestycyjnych (PWI, PDI), nadzór nad ich realizacją i koordynacja działań w Spółce w tym zakresie
Koordynowanie prac związanych opracowywaniem strategii Spółki w obszarze rozwoju, inwestycji i technologii
Nadzór nad dokumentacją
Rozliczanie zadań inwestycyjnych, dokonywanie odbiorów czy przekazywanie inwestycji do eksploatacji
Stworzenie szczegółowego planu projektu integrującego obszary IT/OT według standardu ISA 95,
Nadzór nad projektem integracji procesów biznesowych (BPI) w Spółce,
Nadzór nad projektem operacjonalizacji strategii integracji IT/OT, w tym strategii outsourcingu i insourcingu,
Stworzenie zespołu projektowego, który będzie się składał z właścicieli procesów z poszczególnych obszarów biznesowych spółki oraz wszystkimi interesariuszami zaangażowanymi w projekt,
Odpowiedzialność za nadzór nad prawidłowym wykonaniem budżetu dla projektu integracyjnego IT/OT,
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem projektu opracowania infrastruktury IT i strategii bezpieczeństwa cybernetycznego (obejmuje to polityki i procedury),
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem projektu opracowania URS dla aplikacji w obszarze IT/OT (w przypadku outsourcingu, Spółka musi być zaangażowana w zatwierdzanie tych wymagań) w oparciu o URS dostarczane przez właścicieli procesów biznesowych
Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod kątem poprawności odliczeń podatku VAT i zakwalifikowania zakupów do kosztów uzyskania przychodów,
Ewidencja środków Trwałych i WNIP,
Naliczanie amortyzacji i sporządzanie planów amortyzacji,
Rozliczanie nakładów inwestycyjnych i inwentaryzacji,
Udział w przygotowaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, plików JPK i innych informacji na potrzeby wewnętrzne i zewnętrze (NBP, GUS, banki),
Współpraca przy aktualizacji procedur i instrukcji księgowych,
Uczestniczenie w pracach wdrożeniowych systemów informatycznych w Spółce
Udział w sporządzaniu rozliczeń podatkowych VAT, CIT i inne,
Kontrola sald kont związanych z rozliczaniem podatków oraz zapewnienie właściwych zapisów na tych kontach,
Kwalifikacja dokumentów w zakresie prawidłowego rozliczenia w VAT oraz zaliczenia do kosztów podatkowych, w tym zakupu środków trwałych i rozliczeń nakładów inwestycyjnych,
Przygotowywanie raportów na bieżące potrzeby Zarządu, GUS i innych instytucji,
Aktywny udział w procesie zamykania miesiąca i roku,
Współpraca z organami zewnętrznymi i audytorami spółki,
Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki – zapisy na kontach księgi głównej
Przyjęcia i rozładunek towarów (różne formy transportu i opakowań)
Oznakowanie, rozmieszczenie i ułożenie przyjętych materiałów w magazynie według ustalonych zasad
Sprawdzanie zgodności przygotowanych do wysyłki towarów ze zleceniem
Obsługa materiałów związana z przechowywaniem, tj. obracanie - zgodnie z charakterystyką materiałów
Transport materiału do wskazanego miejsca na terenie zakładu (materiały ciężkie, duże gabaryty) przy użycia wózków widłowych lub innych dostępnych urządzeń
Zgłaszanie uszkodzonych lub zużytych produktów do kierownika oraz ich usuwanie z magazynu
Ewidencja operacji magazynowych w systemie WMS
Zgłaszanie reklamacji (protokoły szkody i niezgodności)
Przestrzeganie zasad obiegu dokumentacji i porządku w przechowywaniu dokumentów magazynowych
Przygotowanie do inwentaryzacji rocznej i pomoc w jej przeprowadzeniu
Dbałość o podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników
Planowanie i organizacja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (współpraca z firmami szkoleniowymi, badanie efektywności szkoleń, udział w opracowywaniu rocznych planów szkoleniowych, przygotowywanie budżetu szkoleniowego, prowadzenie rejestru odbytych szkoleń, prowadzenie szkoleń)
Obsługa logistyczna szkoleń oraz ich administracja
Przygotowywanie sprawozdań i raportów związanych z nadzorowanym obszarem
Zastępca / Zastępczyni Dyrektora Departamentu Finansów
Warszawa
Wygasła: 31.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
Kierowanie pracami Biura Finansów i wykonywanie wszelkich funkcji przewidzianych w procedurach wewnętrznych Spółki dla Dyrektora Biura Finansów, w tym zapewnienie dostępności dużych instrumentów finansowych i instrumentów finansowania handlu, zarządzania ryzykiem finansowym, współpraca z ubezpieczycielami
Prowadzenie relacji z konsorcjum instytucji finansujących Spółki
Współpraca z doradcami Kredytodawców i Spółki, udział w przygotowywaniu dokumentacji
Wsparcie procesu aktualizacji modelu finansowego/budżetowania Spółki
Kontakty z akcjonariuszami Spółki w zakresie wszelkich wniosków, zmian, informacji przekazywanych przez Spółkę
Opiniowanie dokumentów projektowych w zakresie rozwiązań biznesowych w kontekście dokumentacji finansowej
Wsparcie pozostałych procesów finansowych Projektu, w tym przygotowywanie wymaganych dokumentów i raportów
Bieżący, samodzielny kontakt z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Spółki
Przygotowywanie raportów i prezentacji oraz prowadzenie analiz związanych z wykonywanymi obowiązkami
Dbałość o efektywność kosztową zgodnie z założonymi wskaźnikami KPI
Nadzór nad kosztami poza-frachtowymi/dodatkami w transporcie
Wsparcie zespołu planistów transportu, m.in. przy nadzorze nad prawidłowością przekazywanych przez przewoźników danych oraz dokumentacji, weryfikacji i optymalizacji załadunków w oknach czasowych, przygotowywanie dokumentacji transportowej i wprowadzaniu danych do systemu IT
Komunikacja z interesariuszami w przypadku odchyleń w dokumentacji transportowej
Nadzór nad magazynem sprzętu PPE (środki ochrony indywidualnej)
Aktualizowanie wiedzy, bazy danych na temat stanu prawnego transportu w ujęciu krajowym i międzynarodowym
Udział w sporządzaniu rozliczeń podatkowych VAT, CIT i inne,
Kontrola sald kont związanych z rozliczaniem podatków oraz zapewnienie właściwych zapisów na tych kontach,
Kwalifikacja dokumentów w zakresie prawidłowego rozliczenia w VAT oraz zaliczenia do kosztów podatkowych, w tym zakupu środków trwałych i rozliczeń nakładów inwestycyjnych,
Przygotowywanie raportów na bieżące potrzeby Zarządu, GUS i innych instytucji,
Aktywny udział w procesie zamykania miesiąca i roku,
Współpraca z organami zewnętrznymi i audytorami spółki,
Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki – zapisy na kontach księgi głównej
Zapewnienie wszelkiego rodzaju artykułów i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Spółki
Nadzór nad flotą samochodową
Współpraca z innymi działami w zakresie realizacji potrzeb zakupów biurowych i spożywczych
Zapewnienie usług konserwatorskich dla wskazanych obiektów Spółki wraz z monitorowaniem należytego wykonania prac
Uczestnictwo w opracowywaniu rocznych planów postepowań przetargowych dla Biura
Współpraca z innymi Działami w zakresie zapewnienia odpowiedniego stanu technicznego budynku pod względem bezpieczeństwa
Współpraca z Kancelarią Radców Prawnych przy tworzeniu umów, aneksów i porozumień
Prowadzenie oraz aktualizowanie zestawień dla komórkowych aparatów telefonicznych oraz koordynowanie ubezpieczeń i weryfikacja rozliczeń usług telekomunikacyjnych
Stworzenie szczegółowego planu projektu integrującego obszary IT/OT według standardu ISA 95,
Nadzór nad projektem integracji procesów biznesowych (BPI) w Spółce,
Nadzór nad projektem operacjonalizacji strategii integracji IT/OT, w tym strategii outsourcingu i insourcingu,
Stworzenie zespołu projektowego, który będzie się składał z właścicieli procesów z poszczególnych obszarów biznesowych spółki oraz wszystkimi interesariuszami zaangażowanymi w projekt,
Odpowiedzialność za nadzór nad prawidłowym wykonaniem budżetu dla projektu integracyjnego IT/OT,
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem projektu opracowania infrastruktury IT i strategii bezpieczeństwa cybernetycznego (obejmuje to polityki i procedury),
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem projektu opracowania URS dla aplikacji w obszarze IT/OT (w przypadku outsourcingu, Spółka musi być zaangażowana w zatwierdzanie tych wymagań) w oparciu o URS dostarczane przez właścicieli procesów biznesowych
Bieżąca obsługa prawna spraw wynikających z prowadzenia przez Spółkę codziennych czynności, w tym sporządzanie i opiniowanie pism korporacyjnych i procesowych, wsparcie w zakresie bieżącej obsługi korporacyjnej organów Spółki, rejestracja zmian korporacyjnych, reprezentowanie spółki przed sądami, organami i innymi podmiotami
Zapewnianie poprawności formalnoprawnej projektów umów cywilnoprawnych, porozumień, uzgodnień, pism, wniosków, uchwał i innych dokumentów
Prowadzenie negocjacji ugodowych w sprawach sądowych i pozasądowych
Prowadzenie ewidencji spraw sądowych i opinii prawnych zgodnie z przyjętymi w spółce zasadami
Przygotowywanie, opiniowanie i negocjowanie umów w obrocie krajowym i zagranicznym, w tym porozumień, uzgodnień, pism, regulaminów, wewnętrznych dokumentów i aktów prawnych regulujących funkcjonowanie spółki
Sporządzanie opinii prawnych, ekspertyz i analiz w sprawach nasuwających wątpliwości interpretacyjne oraz wskazywanie propozycji rozwiązania zagadnień prawnych
Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod kątem poprawności odliczeń podatku VAT i zakwalifikowania zakupów do kosztów uzyskania przychodów,
Ewidencja środków Trwałych i WNIP,
Naliczanie amortyzacji i sporządzanie planów amortyzacji,
Rozliczanie nakładów inwestycyjnych i inwentaryzacji,
Udział w przygotowaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, plików JPK i innych informacji na potrzeby wewnętrzne i zewnętrze (NBP, GUS, banki),
Współpraca przy aktualizacji procedur i instrukcji księgowych,
Uczestniczenie w pracach wdrożeniowych systemów informatycznych w Spółce
Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością Laboratorium
Wykonywanie analiz fizykochemicznych wyrobów i mediów
Preparatyka odczynników chemicznych
Rejestracja i analiza dokonanych pomiarów
Przygotowanie aparatów i urządzeń do operacji serwisowych
Analizowanie przyczyn stwierdzonych zakłóceń w procesach analitycznych, ustalanie sposobów zapobiegania tym zakłóceniom oraz ograniczania ich skutków
Informowanie przełożonego o bieżącej realizacji zadań, trudnościach i odstępstwach oraz podejmowanie decyzji i działań w celu poprawy istniejącego stanu
Wykonywanie badań, prób testów i analiz laboratoryjnych związanych z wdrażaniem nowych/zmodyfikowanych technologii i wyrobów
Uczestnictwo w szkoleniach stanowiskowych dotyczących budowy i obsługi aparatów, metod
Poddawanie się okresowym egzaminom sprawdzającym z zakresu wykonywanej analityki (Egzaminy stanowiskowe)
Bieżące i kompleksowe świadczenie pomocy prawnej na rzecz Spółki, w tym sporządzanie i opiniowanie pism w sprawie roszczeń
Zapewnienie poprawności formalnoprawnej projektów umów cywilnoprawnych, porozumień, uzgodnień, pism, wniosków, uchwał i innych dokumentów w ramach zarządzania roszczeniami
Koordynacja i nadzór nad korespondencją dot. roszczeń, w tym przygotowywanie odpowiedzi, kontakt z osobami technicznymi, sporządzanie odpowiednich opinii prawnych
Prowadzenie ewidencji zdarzeń mogących stanowić roszczenia, spraw sądowych i opinii prawnych zgodnie z przyjętymi w Spółce zasadami dotyczącymi roszczeń
Prowadzenie procesu zmian do umów realizacji aneksów
Sporządzanie opinii prawnych, ekspertyz i analiz w sprawach nasuwających wątpliwości interpretacyjne oraz wskazywanie propozycji rozwiązania zagadnień prawnych
Udział w sporządzaniu rozliczeń podatkowych VAT, CIT i inne,
Kontrola sald kont związanych z rozliczaniem podatków oraz zapewnienie właściwych zapisów na tych kontach,
Kwalifikacja dokumentów w zakresie prawidłowego rozliczenia w VAT oraz zaliczenia do kosztów podatkowych, w tym zakupu środków trwałych i rozliczeń nakładów inwestycyjnych,
Przygotowywanie raportów na bieżące potrzeby Zarządu, GUS i innych instytucji,
Aktywny udział w procesie zamykania miesiąca i roku,
Współpraca z organami zewnętrznymi i audytorami spółki,
Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki – zapisy na kontach księgi głównej
Stworzenie szczegółowego planu projektu integrującego obszary IT/OT według standardu ISA 95,
Nadzór nad projektem integracji procesów biznesowych (BPI) w Spółce,
Nadzór nad projektem operacjonalizacji strategii integracji IT/OT, w tym strategii outsourcingu i insourcingu,
Stworzenie zespołu projektowego, który będzie się składał z właścicieli procesów z poszczególnych obszarów biznesowych spółki oraz wszystkimi interesariuszami zaangażowanymi
w projekt,
Odpowiedzialność za nadzór nad prawidłowym wykonaniem budżetu dla projektu integracyjnego IT/OT,
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem projektu opracowania infrastruktury IT i strategii bezpieczeństwa cybernetycznego (obejmuje to polityki i procedury),
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem projektu opracowania URS dla aplikacji w obszarze IT/OT (w przypadku outsourcingu, Spółka musi być zaangażowana w zatwierdzanie tych wymagań) w oparciu o URS dostarczane przez właścicieli procesów biznesowych
Bieżąca obsługa prawna spraw wynikających z prowadzenia przez Spółkę codziennych czynności, w tym sporządzanie i opiniowanie pism korporacyjnych i procesowych, wsparcie w zakresie bieżącej obsługi korporacyjnej organów Spółki, rejestracja zmian korporacyjnych, reprezentowanie spółki przed sądami, organami i innymi podmiotami
Zapewnianie poprawności formalnoprawnej projektów umów cywilnoprawnych, porozumień, uzgodnień, pism, wniosków, uchwał i innych dokumentów
Prowadzenie negocjacji ugodowych w sprawach sądowych i pozasądowych
Prowadzenie ewidencji spraw sądowych i opinii prawnych zgodnie z przyjętymi w spółce zasadami
Przygotowywanie, opiniowanie i negocjowanie umów w obrocie krajowym i zagranicznym, w tym porozumień, uzgodnień, pism, regulaminów, wewnętrznych dokumentów i aktów prawnych regulujących funkcjonowanie spółki
Sporządzanie opinii prawnych, ekspertyz i analiz w sprawach nasuwających wątpliwości interpretacyjne oraz wskazywanie propozycji rozwiązania zagadnień prawnych
realizacja określonych zadań w zakresie pracy Wydziału Automatyki
dokonywanie odbiorów, przeglądów, prac konserwacyjnych, kalibracji oraz usuwanie bieżących awarii maszyn i urządzeń technologicznych w zakresie urządzeń AKPiA
udział w przygotowaniu instrukcji (technologiczne, procesowe, stanowiskowe, eksploatacyjne)
udział w zespołach rozruchowych
dbanie o porządek i bezpieczeństwo na stanowisku pracy
Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością Laboratorium
Wykonywanie analiz fizykochemicznych wyrobów i mediów
Preparatyka odczynników chemicznych
Rejestracja i analiza dokonanych pomiarów
Przygotowanie aparatów i urządzeń do operacji serwisowych
Analizowanie przyczyn stwierdzonych zakłóceń w procesach analitycznych, ustalanie sposobów zapobiegania tym zakłóceniom oraz ograniczania ich skutków
Informowanie przełożonego o bieżącej realizacji zadań, trudnościach i odstępstwach oraz podejmowanie decyzji i działań w celu poprawy istniejącego stanu
Wykonywanie badań, prób testów i analiz laboratoryjnych związanych z wdrażaniem nowych/zmodyfikowanych technologii i wyrobów
Uczestnictwo w szkoleniach stanowiskowych dotyczących budowy i obsługi aparatów, metod
Poddawanie się okresowym egzaminom sprawdzającym z zakresu wykonywanej analityki (Egzaminy stanowiskowe)
Projektowanie, wdrażanie i przygotowywanie narzędzi do dostarczania wskaźników KPI, raportów i informacji rynkowych
Wykonywanie analiz wspierających proponowane strategie i rozwój produktów
Gromadzenie i agregowanie informacji o dynamice rynku w celu wspierania decyzji strategicznych
Wspieranie zespołu marketingowego i sprzedażowego w identyfikowaniu kierunków i możliwości rozwoju w segmentach rynku w oparciu o wiedzę, analizę oraz badania rynkowe
Realizacja działań wspierających marketing B2B w departamencie
Udział w procesie budżetowania i planowania
Przygotowywanie wymaganych wniosków zakupowych w zakresie raportów / analiz rynku
Wykonywanie planowanych czynności łączeniowych na systemie elektroenergetycznym kompleksu dla powierzonej instalacji produkcyjnej
Wykonywanie czynności łączeniowych podczas przywracania wewnętrznego systemu zasilania na wydziałach produkcyjnych po niespodziewanych zdarzeniach jakim jest zanik napięcia
Usuwanie awarii na systemie elektroenergetycznym np. brak zasilania
Współpraca z serwisami dostawców maszyn w zakresie wsparcia technicznego oraz organizacji wizyt serwisowych i przeglądów okresowych
Okresowe prace konserwacyjne i przeglądowe
Planowanie budżetu składników nisko cennych
Przygotowanie układów elektro-energetycznych do prac gazo-niebezpiecznych i przeglądowych
Przygotowanie procedur związanych pracami konserwacyjnymi i remontowymi w zakresie elektroenergetycznym
Przeprowadzanie przeglądów i testów okresowych agregatów awaryjnych
realizacja określonych zadań w zakresie pracy Wydziału Automatyki
dokonywanie odbiorów, przeglądów, prac konserwacyjnych, kalibracji oraz usuwanie bieżących awarii maszyn i urządzeń technologicznych w zakresie urządzeń AKPiA
udział w przygotowaniu instrukcji (technologiczne, procesowe, stanowiskowe, eksploatacyjne)
udział w zespołach rozruchowych
dbanie o porządek i bezpieczeństwo na stanowisku pracy
Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod kątem poprawności odliczeń podatku VAT i zakwalifikowania zakupów do kosztów uzyskania przychodów,
Ewidencja środków Trwałych i WNIP,
Naliczanie amortyzacji i sporządzanie planów amortyzacji,
Rozliczanie nakładów inwestycyjnych i inwentaryzacji,
Udział w przygotowaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, plików JPK i innych informacji na potrzeby wewnętrzne i zewnętrze (NBP, GUS, banki),
Współpraca przy aktualizacji procedur i instrukcji księgowych,
Uczestniczenie w pracach wdrożeniowych systemów informatycznych w Spółce
Projektowanie, wdrażanie i przygotowywanie narzędzi do dostarczania wskaźników KPI, raportów i informacji rynkowych
Wykonywanie analiz wspierających proponowane strategie i rozwój produktów
Gromadzenie i agregowanie informacji o dynamice rynku w celu wspierania decyzji strategicznych
Wspieranie zespołu marketingowego i sprzedażowego w identyfikowaniu kierunków i możliwości rozwoju w segmentach rynku w oparciu o wiedzę, analizę oraz badania rynkowe
Realizacja działań wspierających marketing B2B w departamencie
Udział w procesie budżetowania i planowania
Przygotowywanie wymaganych wniosków zakupowych w zakresie raportów / analiz rynku
The main duties of the person employed on this position will be:
Project phase
• Support development of the product range by collecting and consulting technical product data from customers
• Understanding customer and market needs, translating these into resin requirements/specifications
• Develop thorough understanding of the Polish and German polyolefins markets
• Develop contact with potential polypropylene customers
• Feedback market needs to the commercial and production teams
Pre-start-up phase
• Manage product approval and qualification at customers
• Provide commercial and technical support for the marketing documentation design
• Support implementation of ISO and quality standards for commercial operations
• Support implementation of procedures and IT systems supporting commercial operations
• Support of the development of the customer service organisation
Post-start-up commercial operation
• Continue supporting GA Polyolefins sales development by expanding customer portfolio
• Enhance business profitability by continuous development of higher value applications
• Initiate and manage value added product and applications development projects in collaboration with Process Technologist and Production
• Support profitable product line growth through customer qualifications of new, improved or existing products
• Prepare technical presentations and report out progress to the development team and management
• Work with customers to help understand and apply customer performance requirements to new product developments
• Work within a multi-disciplinary team to design and develop new products based on market needs and manufacturing capability
• Ensure optimum performance of GA Polyolefins product and service at customers - provide support to manufacturing plants including process improvement initiatives and other activities aimed at operational excellence and continuous improvement
• Commercial focal point for cooperation with the production department on product related aspects
• Providing targeted technical support to external customers, as well as internal customers such as Business, Sales and Production
realizacja określonych zadań w zakresie pracy Wydziału Automatyki
dokonywanie odbiorów, przeglądów, prac konserwacyjnych, kalibracji oraz usuwanie bieżących awarii maszyn i urządzeń technologicznych w zakresie urządzeń AKPiA
udział w przygotowaniu instrukcji (technologiczne, procesowe, stanowiskowe, eksploatacyjne)
udział w zespołach rozruchowych
dbanie o porządek i bezpieczeństwo na stanowisku pracy
Udział w sporządzaniu rozliczeń podatkowych VAT, CIT i inne,
Kontrola sald kont związanych z rozliczaniem podatków oraz zapewnienie właściwych zapisów na tych kontach,
Kwalifikacja dokumentów w zakresie prawidłowego rozliczenia w VAT oraz zaliczenia do kosztów podatkowych, w tym zakupu środków trwałych i rozliczeń nakładów inwestycyjnych,
Przygotowywanie raportów na bieżące potrzeby Zarządu, GUS i innych instytucji,
Aktywny udział w procesie zamykania miesiąca i roku,
Współpraca z organami zewnętrznymi i audytorami spółki,
Prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki – zapisy na kontach księgi głównej
Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod kątem poprawności odliczeń podatku VAT i zakwalifikowania zakupów do kosztów uzyskania przychodów,
Ewidencja środków Trwałych i WNIP,
Naliczanie amortyzacji i sporządzanie planów amortyzacji,
Rozliczanie nakładów inwestycyjnych i inwentaryzacji,
Udział w przygotowaniu zgodnie z obowiązującymi przepisami sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, plików JPK i innych informacji na potrzeby wewnętrzne i zewnętrze (NBP, GUS, banki),
Współpraca przy aktualizacji procedur i instrukcji księgowych,
Uczestniczenie w pracach wdrożeniowych systemów informatycznych w Spółce
Przyjęcia i rozładunek towarów (różne formy transportu i opakowań)
Oznakowanie, rozmieszczenie i ułożenie przyjętych materiałów w magazynie według ustalonych zasad
Sprawdzanie zgodności przygotowanych do wysyłki towarów ze zleceniem
Obsługa materiałów związana z przechowywaniem, tj. obracanie - zgodnie z charakterystyką materiałów
Transport materiału do wskazanego miejsca na terenie zakładu (materiały ciężkie, duże gabaryty) przy użycia wózków widłowych lub innych dostępnych urządzeń
Zgłaszanie uszkodzonych lub zużytych produktów do kierownika oraz ich usuwanie z magazynu
Ewidencja operacji magazynowych w systemie WMS
Zgłaszanie reklamacji (protokoły szkody i niezgodności)
Przestrzeganie zasad obiegu dokumentacji i porządku w przechowywaniu dokumentów magazynowych
Przygotowanie do inwentaryzacji rocznej i pomoc w jej przeprowadzeniu
Nadzór formalny nad Przedstawicielami Spółki wskazanymi w zawartych umowach w zakresie terminowej i zgodnej z treścią umowy realizacji zobowiązań umownych Zamawiającego
Prowadzenie raportu z realizacji umów oraz nadzór nad terminowym przekazywaniem przez Przedstawicieli Spółki informacji z realizacji zobowiązań umownych wynikających z zawartych umów zgodnie z Procedurą Nadzoru nad Realizacją Umów obowiązujących Spółkę
Ewentualne sporządzanie projektów umów na potrzeby prowadzonych przez Zamawiającego postępowań o udzielenie zamówienia
Prowadzenie i terminowe aktualizowanie Centralnego Rejestru Umów Spółki
Monitorowanie realizacji umów w kontekście ewentualnie kierowanych do kadr, jak i przez Zamawiającego roszczeń
Prowadzenie rejestru roszczeń
Monitorowanie roszczeń w zakresie terminowym i statusowym
Wsparcie przy sporządzaniu lub sporządzanie pism kontraktowych
Terminowe naliczanie płac i innych składników wynagrodzeń pracowniczych
Sporządzanie i przekazywanie deklaracji oraz raportów do instytucji zewnętrznych
Sporządzanie raportów, analiz oraz sprawozdań kadrowo-płacowych na potrzeby Spółki i Grupy Kapitałowej
Bieżące aktualizowanie obowiązujących w Spółce regulacji korporacyjnych z obszaru kadrowo-płacowego zgodnie z obowiązującymi, właściwymi przepisami prawa
Wykonywanie planowanych czynności łączeniowych na systemie elektroenergetycznym kompleksu dla powierzonej instalacji produkcyjnej
Wykonywanie czynności łączeniowych podczas przywracania wewnętrznego systemu zasilania na wydziałach produkcyjnych po niespodziewanych zdarzeniach jakim jest zanik napięcia
Usuwanie awarii na systemie elektroenergetycznym np. brak zasilania
Współpraca z serwisami dostawców maszyn w zakresie wsparcia technicznego oraz organizacji wizyt serwisowych i przeglądów okresowych
Okresowe prace konserwacyjne i przeglądowe
Planowanie budżetu składników nisko cennych
Przygotowanie układów elektro-energetycznych do prac gazo-niebezpiecznych i przeglądowych
Przygotowanie procedur związanych pracami konserwacyjnymi i remontowymi w zakresie elektroenergetycznym
Przeprowadzanie przeglądów i testów okresowych agregatów awaryjnych