Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (47)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 47 )
Digital media buyer
aleja Adama Mickiewicza 1851, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 14.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Intensywna praca z partnerami i afiliantami, poszukiwanie, nawiązywanie współpracy i efektywne zarządzanie nimi
Tworzenie i realizacja planów mających na celu przyciąganie i pielęgnowanie relacji z partnerami biznesowymi
Media Buying - zakup artykułów sponsorowanych, bannerów na stronach internetowych o tematyce finansowej
Wykorzystywanie narzędzi do zarządzania listami i kampaniami w marketingu mailowym, efektywne planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii mailowych
Analiza wyników przy użyciu narzędzi takich jak Google Analytics
Optymalizacja kampanii, ciągłe doskonalenie działań pod kątem efektywności i doświadczenia użytkownika
Realizacja działań marketingu outbound, w tym marketingu mailowego, kampanii reklamowych, przesyłek bezpośrednich i skierowanych działań wobec potencjalnych klientów
Actively searching for foreign influencers, affiliates, and business partners, with a focus on Spanish, Portuguese, French, and German-speaking individuals, within the finance sector (cryptocurrencies, forex)
Seeking and establishing contacts with new partners from various sectors and marketing channels in foreign markets
Analyzing key performance indicators (KPIs) and return on investment (ROI) for ongoing activities
Reporting the results of conducted activities
Communicating with international partners through various online platforms, including email and messaging apps such as Telegram, Twitter, Skype, WhatsApp and Discord ect
Tworzenie i realizacja niestandardowej strategii marketingowej dla nowoczesnych produktów finansowych (opartych na kontraktach futures, technologii blockchain), wraz z analizą jej efektywności
Monitorowanie i optymalizacja prowadzonych kampanii
Przeprowadzanie akcji mailingowych dla obecnych klientów oraz weryfikację ich efektywności
Wspracie zespołu reklamowego (media buying, affiliate specialist) w przygotowaniu kreacji reklamowych
Analiza obecnych i stworzenie nowych lejków marketingowych, landing page’y, nieustannie weryfikując ich efektywność i optymalizując je
Współpraca z grafikami, copywriterami, IT, legal w zakresie przygotowywania materiałów promocyjnych
Intensywna praca z partnerami i afiliantami, poszukiwanie, nawiązywanie współpracy i efektywne zarządzanie nimi
Tworzenie i realizacja planów mających na celu przyciąganie i pielęgnowanie relacji z partnerami biznesowymi
Media Buying - zakup artykułów sponsorowanych, bannerów na stronach internetowych o tematyce finansowej
Wykorzystywanie narzędzi do zarządzania listami i kampaniami w marketingu mailowym, efektywne planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii mailowych
Analiza wyników przy użyciu narzędzi takich jak Google Analytics
Optymalizacja kampanii, ciągłe doskonalenie działań pod kątem efektywności i doświadczenia użytkownika
Realizacja działań marketingu outbound, w tym marketingu mailowego, kampanii reklamowych, przesyłek bezpośrednich i skierowanych działań wobec potencjalnych klientów
Actively searching for foreign influencers, affiliates, and business partners, with a focus on Spanish, Portuguese, French, and German-speaking individuals, within the finance sector (cryptocurrencies, forex)
Seeking and establishing contacts with new partners from various sectors and marketing channels in foreign markets
Analyzing key performance indicators (KPIs) and return on investment (ROI) for ongoing activities
Reporting the results of conducted activities
Communicating with international partners through various online platforms, including email and messaging apps such as Telegram, Twitter, Skype, WhatsApp and Discord ect
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. Social Media
Łódź
Wygasła: 18.01.2024
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
Tworzenie kreatywnych treści na platformy społecznościowe.📈
Wsparcie kampanii marketingowych i analiza ich efektywności
Monitorowanie opinii społeczności i profesjonalna reakcja na interakcje
Nadzór nad opiniami oraz wpisami klientów zamieszczanych na profilach social media
Swobodne poruszanie się w serwisach społecznościowych (FB, X, Instagram, Tiktok, YouTube) oraz sprawne analizowanie skuteczności zamieszczanych tam treści. 🏄🏻♀️
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom minimum B2)
Actively searching for foreign influencers, affiliates, and business partners, with a focus on Spanish, Portuguese, French, and German-speaking individuals, within the finance sector (cryptocurrencies, forex)
Seeking and establishing contacts with new partners from various sectors and marketing channels in foreign markets
Analyzing key performance indicators (KPIs), return on ad spend (ROAS), and return on investment (ROI) for ongoing activities
Reporting the results of conducted activities
Communicating with international partners through various online platforms, including email and messaging apps such as Telegram, Twitter, Skype, WhatsApp and Discord ect
Actively searching for foreign influencers, affiliates, and business partners, with a focus on Spanish, Portuguese, French, and German-speaking individuals, within the finance sector (cryptocurrencies, forex)
Seeking and establishing contacts with new partners from various sectors and marketing channels in foreign markets
Analyzing key performance indicators (KPIs), return on ad spend (ROAS), and return on investment (ROI) for ongoing activities
Reporting the results of conducted activities
Communicating with international partners through various online platforms, including email and messaging apps such as Telegram, Twitter, Skype, WhatsApp and Discord ect
Określanie celów i strategii marketingowych oraz planowanie, wdrażanie i zarządzanie strategią treści marketingowych w obszarze forex/ kryptowalut dla międzynarodowego produktu finansowego
Budowanie i zarządzanie zespołem profesjonalistów ds. marketingu, udzielanie wsparcia i wskazówek, aby pomóc osiągnąć nasze wspólne cele
Pilnowanie spójności marki zgodnie z naszym brandbookiem oraz user path
Określanie i śledzenie wskaźników kluczowych (KPI) na bieżąco oraz przygotowywanie raportów dla działu marketingu
Wykorzystywanie danych i raportów do podejmowania decyzji opartych na dowodach
Analiza strategii marketingowej firmy i sugerowanie ulepszeń
Opracowywanie strategii treści, zarówno dla witryny internetowej, jak i dla innych kanałów komunikacji, takich jak blogi, artykuły i materiały marketingowe, tak aby były zoptymalizowane pod kątem SEO
Zarządzanie harmonogramem contentowym i tworzenie unikalnych i atrakcyjnych treści, które przyciągają uwagę i angażują naszą docelową grupę odbiorców
Przeprowadzanie analizy słów kluczowych, badań konkurencji i optymalizacji witryny w celu poprawy widoczności w wynikach wyszukiwania
Współpraca z grafikami, copywriterami, IT, legal w zakresie przygotowywania materiałów promocyjnych