Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Komunikacja z innymi działami (produkcja, zakupy, sprzedaż) w celu zapewnienia terminowej dostawy produktów
Nadzorowanie rozładunków ciężarówek i innych pojazdów z dbałością o przestrzeganie odpowiednich protokołów bezpieczeństwa
Ciągłe optymalizowanie procesów logistycznych i dbanie o rozwój zespołu (w zakresie wiedzy i umiejętności niezbędnych do efektywnego wykonywania obowiązków)
Odpowiednie lokowanie produktów na magazynie, relokacja towaru
Zarządzanie magazynem i procesami logistycznymi w celu zapewnienia profesjonalnej obsługi towarów przychodzących, magazynowania i wysyłki do klientów, w tym zarówno szybkości, jak i dokładności
Obsługa systemów magazynowych Shyft (Prism ORAZ SAP)
Przyjmowanie i wysyłka towarów (jednostek do naprawy)
Kontrola zapasów i zarządzanie częściami zamiennymi
Creates and implements customer specific business plans to uncover new opportunities, increase sales and profits and secure territory growth
Communicates constantly with teams to inform them of daily tracking of sales, and important customer and product information
Prepares forecasts for monthly and quarterly performance by customer
Assigns duties to associate team members to ensure coverage and completion of all relevant tasks
Evaluates customer slippage reports to determine on which customers to focus attention
Keeps track of each account's credit status to determine accounts needing review or accounts that may run into credit problems and interacts as necessary with Credit department in order to resolve customer credit issues
Keeps updated profiles on all accounts to anticipate where we can fulfill a need in their respective business plans
Participates in vendor-sponsored and Corporate-sponsored training/meetings to attain new and existing product, industry and company knowledge in order to provide better service to customers
Establishes consistent and frequent competitive intelligence reports from customers to Sales Manager Human Capital Management and Leadership Hiring, coaching, developing and motivating sales team members
Maintains records, performance information and documentation
Provide and pursue all necessary and required training (e.g. vendor training) and development for employees
Conducts team member performance management including administering Performance Improvement Plans, RoHR, monthly MBO's, attendance and adherence to TD policies and procedures
Responsible for team reward and recognition programs to include nomination and monitoring of division and corporate programs
Assists team in meeting individual, team and organizational service level agreements and customer satisfaction. Primary role to meet this goal is to ensure that incidents and service requests are managed in a timely fashion (50%)
Resolves the majority of incidents and service requests using existing knowledge base documentation and tools (35%)
Participates in training to continually increase technical, customer service and interpersonal skills needed to meet service requirements and enhance customer satisfaction. Continually strives to learn and share knowledge (15%)
Podstawowym zadaniem będzie wsparcie techniczne działu handlowego Cisco oraz Partnerów w trakcie analizy wymagań i wyboru odpowiedniego rozwiązania od strony technicznej i handlowej
Analiza wymagań pod kątem technicznym, w tym także SIWZ
Projektowanie optymalnych rozwiązań pod kątem technicznym i handlowym
Znajomość technologii i aktualnych produktów Cisco oraz rozwiązań konkurencyjnych
Prowadzenie prezentacji, szkoleń, warsztatów itp. na potrzeby działu handlowego i Partnerów
Planowanie aktywności z zakresie technologii Cisco Enterprise Networking i Meraki dla kanału Partnerskiego
Współpraca z partnerami we wdrożeniach rozwiązań Cisco u klientów końcowych
Podstawowym zadaniem będzie wsparcie techniczne działu handlowego IBM oraz Partnerów w trakcie analizy wymagań i wyboru odpowiedniego rozwiązania od strony technicznej i handlowej
Analiza wymagań pod kontem technicznym, w tym także SIWZ
Projektowanie optymalnych rozwiązań pod kontem technicznym i handlowym
Znajomość technologii i aktualnych produktów IBM oraz rozwiązań konkurencyjnych
Prowadzenie prezentacji, szkoleń, warsztatów itp. na potrzeby działu handlowego i Partnerów
Dotarcie do nowych Partnerów Handlowych w celu rozszerzenia bazy firm,
Rozwój relacji handlowych z istniejącymi Klientami oraz poszukiwanie nowych możliwości biznesowych w obszarze przydzielonej technologii,
Rozwój relacji z biurem producenta w celu współuczestniczenia w kreowaniu wspólnych działań rynkowych,
Prowadzenie szkoleń i spotkań handlowych u Partnerów Handlowych,
Współpraca z Zespołami: sprzedaży w zakresie analizy współpracy z Klientami i potencjalnych możliwości wzrostu biznesu, marketingu w zakresie organizacji promocji produktów oraz specjalnych programów sprzedaży dla Klientów, finansowym w zakresie optymalizacji warunków kredytowych i specjalnych programów finansowych dla wybranych Partnerów Handlowych
Dotarcie do nowych Partnerów Handlowych w celu rozszerzenia bazy firm,
Rozwój relacji handlowych z istniejącymi Klientami oraz poszukiwanie nowych możliwości biznesowych w obszarze przydzielonej technologii,
Rozwój relacji z biurem producenta w celu współuczestniczenia w kreowaniu wspólnych działań rynkowych,
Prowadzenie szkoleń i spotkań handlowych u Partnerów Handlowych,
Współpraca z Zespołami: sprzedaży w zakresie analizy współpracy z Klientami i potencjalnych możliwości wzrostu biznesu, marketingu w zakresie organizacji promocji produktów oraz specjalnych programów sprzedaży dla Klientów, finansowym w zakresie optymalizacji warunków kredytowych i specjalnych programów finansowych dla wybranych Partnerów Handlowych
Lexmark Sales Representative with Portuguese or French
Warszawa
Wygasła: 02.09.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
Developing and building relationship with the existing customers – depending on your language knowledge you would be dealing with customers in Portugal, or France
We expect you to be working on the given book of accounts
Onboarding of new partners
Profiling partners and customers: finding out what is the partner interested in – evaluate the customer need and propose solution
Communication with partners via different tools – emails, calls, ZOOMs, etc
Developing and building relationship with the existing customers – depending on your language knowledge you would be dealing with customers in Sweden, Norway, France or Germany
We expect you to be working on the given book of accounts
Onboarding of new partners
Profiling partners and customers: finding out what is the partner interested in – evaluate the customer need and propose solution
Communication with partners via different tools – emails, calls, ZOOMs, etc
Będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna za rozwój współpracy z Partnerami z segmentu SMB, oferując im rozwiązania firmy Lenovo (Laptopy, Desktopy PC, Monitory oraz Akcesoria)
Reprezentowanie naszej firmy w kontakcie z Klientami SMB i firmą Lenovo
Przygotowanie ofert handlowych
Realizowanie aktywności sprzedażowych mających na celu wzrost sprzedaży i liczbę aktywnych Partnerów
Będziesz współpracował z Zespołami Sprzedaży w zakresie analizy współpracy z Klientami i potencjalnych możliwości wzrostu biznesu oraz Zespołem Marketingu w zakresie współtworzenia aktywności sprzedażowych oraz specjalnych programów dedykowanych do Klientów SMB
Realizacja celów sprzedażowych i magazynowych w kategorii Laptopy, Desktopy PC oraz Monitory firmy DELL Technologies
Reprezentowanie firmy w kontakcie z Klientami i firmą DELL
Współtworzenie oraz egzekwowanie planu rozwoju m.in. promocje, aktywności sprzedażowe
Współpraca z Zespołami: Sprzedaży w zakresie analizy współpracy z Klientami i potencjalnych możliwości wzrostu biznesu.; Marketingu w zakresie organizacji promocji produktów oraz specjalnych programów sprzedaży dla Klientów.; Zakupów w zakresie optymalizacji wartości magazynu i dostaw
Ability to support the design of vendor solutions to meet partner/end-customer requirements
Use internal and vendor tools to prepare a solution layout/architecture and propose accurate bill of materials on a timely basis to support resellers and their customers and other Tech Data sales teams
Respond timely to queries or customer care issues and keep the agreed resolution time
Communicate product and technology information to educate internal and external audiences
Deal with product/solution enquiries from internal/external sales and resellers
Work with sales teams to profile repeatable solutions for stock and inventory planning purposes
Maintain peer-level technical contacts with vendor eco-system
Work towards the required level of technical knowledge in product or technology group and the achievement of any vendor related accreditation and certification
Opportunity to deliver basic post-sales implementation services
Develop Product knowledge to a competent technical level in line with vendor/business expectations
Developing and building relationship with the existing customers – depending on your language knowledge you would be dealing with customers in Norway or Germany
We expect you to be working on the given book of accounts
Onboarding of new partners
Profiling partners and customers: finding out what is the partner interested in – evaluate the customer need and propose solution
Communication with partners via different tools – emails, calls, ZOOMs, etc
Tworzenie niezbędnych aplikacji i narzędzi usprawniających prace oraz funkcjonowanie działu handlowego;
Analiza danych, tworzenie narzędzi w oparciu o zgromadzone informacje;
Przygotowywanie raportów: pozyskiwanie danych (współpraca z działem sprzedaży), weryfikacja zgromadzonych informacji, generowanie statystyk i zestawień o tematyce sprzedażowej: np. statystyki aktywności telefonicznej oraz inne;
Uczestnictwo w spotkaniach działu sprzedaży oraz z zarządem;
Ustalanie wskaźników premiowych dla działu handlowego (uczestnictwo w tym procesie);
Podejmowanie działań mających na celu maksymalizację marży brutto;
Maksymalizacja rabatów od dostawców;
Uczestnictwo w projektach prowadzonych przez centralę;
Developing and building relationship with the existing customers – depending on your language knowledge you would be dealing with customers in Portugal, Norway, France or Germany
We expect you to be working on the given book of accounts
Onboarding of new partners
Profiling partners and customers: finding out what is the partner interested in – evaluate the customer need and propose solution
Communication with partners via different tools – emails, calls, ZOOMs, etc
Developing and building relationship with the existing customers – depending on your language knowledge you would be dealing with customers in Portugal, Norway, France or Germany
We expect you to be working on the given book of accounts
Onboarding of new partners
Profiling partners and customers: finding out what is the partner interested in – evaluate the customer need and propose solution
Communication with partners via different tools – emails, calls, ZOOMs, etc
Trains Team Members through the use of both classroom and practical hands on training applications
Drives Continuous Improvement through the use of audits providing feedback on performance and areas of improvement
Supports the development cycle of all Training Documentation required to support Training and Auditing program; maintains proper training and auditing records as required within the Quality Management System
Delivers immediate feedback/coaching to department leaders for corrective action to support improved business operations