1. Pracodawca
  2. Jaworzno
  3. POWIATOWY URZĄD PRACY W JAWORZNIE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

POWIATOWY URZĄD PRACY W JAWORZNIE

Jaworzno, ul. Północna 9 B

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (16) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 16 )

Doradca zawodowy - stażysta

Jaworzno
Wygasła: 10.10.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku zgodnie z załącznikiem
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. programów - stażysta

Jaworzno
Wygasła: 20.09.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku zgodnie z załącznikiem
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Informatyk

Jaworzno
Wygasła: 06.08.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Zakres zadań i czynności obejmuje m. in. następujące główne obszary: 1) organizacja i koordynacja wdrażania systemów informatycznych w Urzędzie
  • 2) dbałość o prawidłowe funkcjonowanie i wykorzystanie sprzętu komputerowego
  • (właściwe rozmieszczenie sprzętu komputerowego zgodnie z potrzebami organizacji pracy w Urzędzie; właściwa eksploatacja sprzętu oraz terminowe przeprowadzania okresowych przeglądów i konserwacji; usuwanie drobnych awarii i zlecanie napraw wyspecjalizowanym firmom; zgłaszanie potrzeb w zakresie zakupu nowego sprzętu komputerowego; planowanie rozwoju sieci komputerowej)
  • 3) dbałość o rozwój i eksploatację oprogramowania (wnioskowanie o wprowadzenie zmian w oprogramowaniu; instalowanie nowego oprogramowania systemowego i użytkowego; nadzór nad właściwym i prawidłowym wykorzystaniem oprogramowania na poszczególnych stanowiskach)
  • 4) bieżące administrowanie i zapewnienie ciągłości działania pracy systemów teleinformatycznych Urzędu
  • 5) wykonywanie prac związanych z modyfikacją istniejących oraz doborem nowych programów
  • 6) planowanie potrzeb i propozycji podziału środków Funduszu Pracy w zakresie realizowanych działań
  • 7) prowadzenie dokumentacji związanej z komputeryzacją
  • 8) wykonywanie prac związanych z bieżącą obsługą zainstalowanych systemów informatycznych
  • 9) zapewnienie bezpieczeństwa danych komputerowych (tworzenie zabezpieczeń dostępowych oraz archiwizacja danych)
  • 10) kontrola przestrzegania ustawy o ochronie danych osobowych
  • ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych w zakresie obsługiwanych systemów informatycznych Urzędu
  • 11) udzielanie instruktażu pracownikom Urzędu w zakresie obsługi sprzętu komputerowego oraz wykorzystywanych systemów informatycznych
  • 12) wykonywanie drobnych napraw i bieżących konserwacji sprzętu komputerowego
  • 13) administrowanie stroną internetową Urzędu oraz Biuletynu Informacji Publicznej
  • 14) nadzór nad bezpieczeństwem danych osobowych w systemach informatycznych jako Administrator Systemów Informatycznych
  • 15) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora
  • 16) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 17) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 18) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów
  • 19) sporządzanie korespondencji i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 20) udostępnianie informacji publicznej
  • 21) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 22) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi oraz z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 23) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie
  • 24) wykonywanie w uzasadnionych przypadkach
  • dodatkowych zadań nie objętych zakresem czynności
  • zleconych przez Dyrektora lub Zastępcę
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. programów - stażysta

Jaworzno
Wygasła: 15.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres zadań i czynności obejmuje m. in. następujące główne obszary: 1) opracowywanie badań
  • analiz i sprawozdań oraz dokonywanie ocen dotyczących rynku pracy
  • 2) inicjowanie
  • opracowanie i realizacja programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy
  • stanowiącego część powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych
  • 3) opracowywanie i realizowanie projektów w zakresie promocji zatrudnienia
  • w tym przeciwdziałania bezrobociu
  • łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej bezrobotnych
  • wynikających z programów operacyjnych
  • współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus i Funduszu Pracy
  • 4) organizowanie i realizowanie programów specjalnych
  • 5) realizowanie programów regionalnych
  • 6) inicjowanie i realizowanie projektów pilotażowych
  • 7) realizowanie zadań związanych ze zlecaniem działań agencjom zatrudnienia
  • 8) współdziałanie z partnerami rynku pracy przy realizacji programów i projektów
  • 9) organizowanie działań promocyjnych o funduszach europejskich
  • w tym Europejskim Funduszu Społecznym Plus
  • 10) prowadzenie ewaluacji i sprawozdawczości z realizacji programów i projektów
  • 11) ocenianie efektów realizowanych programów i projektów aktywizacji lokalnego rynku pracy
  • 12) udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • 13) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzenia sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań
  • 14) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora
  • 15) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 16) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora i Zastępcy
  • 17) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych o działalności Urzędu
  • 18) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • 19) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 20) należyte i terminowe załatwiani spraw wnoszonych przez interesantów
  • 21) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań
  • 22) udostępnianie informacji publicznej
  • 23) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 24) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • 25) współpraca z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 26) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 27) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. programów - stażysta

Jaworzno
Wygasła: 22.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres zadań i czynności obejmuje m. in. następujące główne obszary: 1) opracowywanie badań
  • analiz i sprawozdań oraz dokonywanie ocen dotyczących rynku pracy
  • 2) inicjowanie
  • opracowanie i realizacja programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy
  • stanowiącego część powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych
  • 3) opracowywanie i realizowanie projektów w zakresie promocji zatrudnienia
  • w tym przeciwdziałania bezrobociu
  • łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej bezrobotnych
  • wynikających z programów operacyjnych
  • współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus i Funduszu Pracy
  • 4) organizowanie i realizowanie programów specjalnych
  • 5) realizowanie programów regionalnych
  • 6) inicjowanie i realizowanie projektów pilotażowych
  • 7) współdziałanie z partnerami rynku pracy przy realizacji programów i projektów
  • 8) organizowanie działań promocyjnych o funduszach europejskich
  • w tym Europejskim Funduszu Społecznym Plus
  • 9) prowadzenie ewaluacji i sprawozdawczości z realizacji programów i projektów
  • 10) ocenianie efektów realizowanych programów i projektów aktywizacji lokalnego rynku pracy
  • 11) inicjowanie i prowadzenie aktywnej współpracy z pracodawcami i innymi partnerami rynku pracy przy kształtowaniu odpowiedniego klimatu biznesowego w Jaworznie w zakresie zadań realizowanych w Jaworznickim Laboratorium Biznesu
  • w tym pozyskiwanie i przekazywanie informacji o możliwościach rozwoju i źródłach finansowania firm
  • 12) udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • 13) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań
  • 14) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora
  • 15) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 16) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora i Zastępcy
  • 17) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych o działalności Urzędu
  • 18) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • 19) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 20) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów
  • 21) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań
  • 22) udostępnianie informacji publicznej
  • 23) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 24) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • 25) współpraca z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 26) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 27) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Dziale Finansowo-Księgowym

Jaworzno
Wygasła: 15.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) współdziałanie z Urzędem Miejskim w Jaworznie
  • a w szczególności z Biurem Skarbnika Miasta i Wydziałem Zdrowia
  • 2) współdziałanie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • 3) współdziałanie z Urzędem Skarbowym w zakresie realizacji ustaw podatkowych w tym: a) sporządzanie rocznych informacji podatkowych o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych
  • b) sporządzanie rocznej deklaracji dotyczącej wysokości pobranego podatku dochodowego od osób fizycznych
  • 4) współdziałanie z bankiem prowadzącym obsługę Urzędu
  • 5) prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości
  • 6) realizacja dochodów i wydatków w zakresie: a) Budżetu
  • b) Funduszu Pracy
  • c) projektów unijnych
  • d) Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
  • e) Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • 7) sporządzanie wniosków o płatność oraz innych rozliczeń dotyczących projektów unijnych
  • 8) realizacja wpłat dokonywanych przez pracodawców z tytułu zatrudnienia cudzoziemców
  • 9) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej oraz finansowej
  • 10) naliczanie i wypłata pracownikom wynagrodzeń oraz innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy
  • 11) obsługa kasowa Urzędu
  • 12) rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych Urzędu
  • 13) dokonywanie naliczeń amortyzacji oraz umorzeń środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • 14) prowadzenie magazynowej ewidencji ilościowo- wartościowej
  • 15) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania(KP
  • KW)
  • 16) przygotowywanie informacji do sporządzania zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagradzaniu (druk Rp-7) dla celów emerytalno rentowych
  • 17) współpraca z Komornikami Sądu Rejonowego w zakresie zajęć alimentacyjnych oraz zajęć komorniczych
  • 18) windykacja administracyjna oraz sądowa należności Budżetu
  • Funduszu Pracy
  • Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz projektów unijnych
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent w Dziale Finansowo-Księgowym

Jaworzno
Wygasła: 19.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim: 1) realizacja zadań w zakresie obsługi budżetu oraz projektów unijnych
  • 2) realizacja dochodów w zakresie obsługi wpłat pracodawców z tytułu zatrudnienia cudzoziemców
  • 3) realizacja dochodów i wydatków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • 4) prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości
  • 5) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej oraz finansowej
  • 6) naliczanie oraz wypłata pracownikom wynagrodzeń oraz innych świadczeń
  • 7) księgowanie naliczonych składek oraz sporządzonych korekt składek na ubezpieczenia zdrowotne za osoby bezrobotnych bez prawa do zasiłku
  • 8) monitorowanie wydatków projektów unijnych zgodnie z wytycznymi
  • sporządzanie sprawozdawczości informacji oraz analiz w tym zakresie
  • 9) obsługa kasowa
  • 10) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 11) przestrzeganie przepisów ustawy o finansach publicznych
  • ustawy o rachunkowości
  • prawo zamówień publicznych oraz innych ustaw
  • 12) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 13) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów
  • 14) sporządzanie korespondencji i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 15) udostępnianie informacji publicznej
  • 16) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 17) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • 18) współpraca z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 19) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie
Pokaż więcej >>
od 3 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent w Dziale Finansowo-Księgowym

Jaworzno
Wygasła: 22.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim: 1) realizacja zadań w zakresie obsługi budżetu oraz projektów unijnych
  • 2) realizacja dochodów w zakresie obsługi wpłat pracodawców z tytułu zatrudnienia cudzoziemców
  • 3) realizacja dochodów i wydatków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • 4) prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości
  • 5) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej oraz finansowej
  • 6) naliczanie oraz wypłata pracownikom wynagrodzeń oraz innych świadczeń
  • 7) księgowanie naliczonych składek oraz sporządzonych korekt składek na ubezpieczenia zdrowotne za osoby bezrobotnych bez prawa do zasiłku
  • 8) monitorowanie wydatków projektów unijnych zgodnie z wytycznymi
  • sporządzanie sprawozdawczości informacji oraz analiz w tym zakresie
  • 9) obsługa kasowa
  • 10) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 11) przestrzeganie przepisów ustawy o finansach publicznych
  • ustawy o rachunkowości
  • prawo zamówień publicznych oraz innych ustaw
  • 12) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 13) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów
  • 14) sporządzanie korespondencji i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 15) udostępnianie informacji publicznej
  • 16) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 17) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • 18) współpraca z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 19) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie
Pokaż więcej >>
od 3 100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy referent w Dziale Rozwoju Zawodowego i Promocji w Centrum AKtywizacji Zawodowej

Jaworzno
Wygasła: 08.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim: 1) świadczenie obsługi punktu informacyjnego w sposób proaktywny oraz udzielanie niezbędnych informacji klientom
  • 2) informowanie zainteresowanych użytkowników o formach wsparcia umożliwiających podjęcie i funkcjonowanie działalności gospodarczej
  • 3) bieżąca analiza rynku pracy-bieżące monitorowanie inicjatyw biznesowych oraz trendów
  • 4) tworzenie planu formy wsparcia dla klientów
  • 5) tworzenie baz danych lokali pod inwestycje oraz jednostek udzielających pomocy przedsiębiorcom
  • 6) stworzenie i utrzymywanie kalendarza spotkań oraz warsztatów
  • 7) należyta dbałość o funkcjonowanie przestrzeni dedykowanej dla projektu
  • ze szczególnym uwzględnieniem stref: informacyjnej
  • co-workingowej i kreatywnej mając na uwadze ich docelowe założenia funkcjonalne
  • 8) współpraca z placówkami oświatowymi
  • w tym szkołami
  • poradniami psychologiczno pedagogicznymi
  • szkolnymi ośrodkami kariery i innymi partnerami rynku pracy
  • 9) współdziałanie z partnerami rynku pracy przy realizacji programów i projektów
  • 10) przygotowywanie raportów na potrzeby projektu
  • 11) wsparcie i pomoc przy tworzeniu prezentacji na warsztaty i konferencje
  • 12) współpraca przy opracowywaniu i realizacji programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy
  • stanowiącego część powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz programów i projektów związanych z promocją zatrudnienia
  • łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową osób bezrobotnych
  • w tym projektów unijnych
  • 13) udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • 14) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań
  • 15) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora
  • 16) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 17) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora i Zastępców
  • 18) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych o działalności Urzędu
  • 19) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • 20) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 21) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów
  • 22) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań
  • 23) udostępnianie informacji publicznej
  • 24) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 25) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • 26) współpraca z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 27) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 28) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie
Pokaż więcej >>
od 3 630 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy referent w Dziale Rozwoju Zawodowego i Promocji w Centrum A

Jaworzno
Wygasła: 25.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim: 1) opracowanie planu i warsztatów dla grup docelowych: młodzieży ostatnich klas w szkołach ponadpodstawowych
  • studentów kończących naukę w szkołach wyższych
  • bezrobotnych planujących otworzyć działalność gospodarczą a także osób prowadzących już działalność gospodarczą
  • 2) prowadzenie warsztatów tematycznych z dziedziny przedsiębiorczości i doradztwa zawodowego dla wyżej wymienionych grup docelowych
  • 3) prowadzenie warsztatów dla młodzieży z wykorzystaniem materiałów dydaktycznych z zakresu przedsiębiorczości w tym rozmaitych gier szkoleniowych
  • 4) świadczenie pomocy we wspieraniu rozwoju zawodowego oraz udzielanie porad zawodowych młodzieży i przedsiębiorcom
  • 5) pomoc mieszkańcom miasta w testowaniu pomysłu na biznes oraz badaniu predyspozycji przedsiębiorczych
  • 6) diagnozowanie
  • rozwijanie i promowanie postaw przedsiębiorczych
  • 7) bieżąca analiza rynku pracy-monitorowanie rozwoju przedsiębiorczości i obecnych trendów panujących w tym obszarze
  • 8) należyta dbałość o funkcjonowanie przestrzeni dedykowanej dla projektu Laboratorium Biznesu
  • ze szczególnym uwzględnieniem stref: co-workingowej i kreatywnej mając na uwadze ich docelowe założenia funkcjonalne; 9) współpraca z placówkami oświatowymi
  • w tym szkołami
  • poradniami psychologiczno pedagogicznymi
  • szkolnymi ośrodkami kariery i innymi partnerami rynku pracy
  • 10) współdziałanie z partnerami rynku pracy przy realizacji programów i projektów
  • 11) organizowanie działań promocyjnych w ramach projektu Laboratorium Biznesu; 12) przygotowywanie raportów na potrzeby projektu Laboratorium Biznesu; 13) tworzenie prezentacji na warsztaty i konferencje; 14) współpraca przy opracowywaniu i realizacji programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy
  • stanowiącego część powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz programów i projektów związanych z promocją zatrudnienia
  • łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową osób bezrobotnych
  • w tym projektów unijnych
  • 15) udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • 16) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań
  • 17) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora
  • 18) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 19) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora i Zastępcy
  • 20) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych o działalności Urzędu
  • 21) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • 22) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 23) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów
  • 24) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań
  • 25) udostępnianie informacji publicznej
  • 26) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 27) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • 28) współpraca z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 29) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 30) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie
Pokaż więcej >>
od 4 100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy specjalista w Dziale Rozwoju Zawodowego i Promocji w Centrum Aktywizacji Zawodowej

Jaworzno
Wygasła: 18.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim: 1) opracowanie planu i warsztatów dla grup docelowych: młodzieży ostatnich klas w szkołach ponadpodstawowych
  • studentów kończących naukę w szkołach wyższych
  • bezrobotnych planujących otworzyć działalność gospodarczą a także osób prowadzących już działalność gospodarczą
  • 2) prowadzenie warsztatów tematycznych z dziedziny przedsiębiorczości i doradztwa zawodowego dla wyżej wymienionych grup docelowych
  • 3) prowadzenie warsztatów dla młodzieży z wykorzystaniem materiałów dydaktycznych z zakresu przedsiębiorczości w tym rozmaitych gier szkoleniowych
  • 4) świadczenie pomocy we wspieraniu rozwoju zawodowego oraz udzielanie porad zawodowych młodzieży i przedsiębiorcom
  • 5) pomoc mieszkańcom miasta w testowaniu pomysłu na biznes oraz badaniu predyspozycji przedsiębiorczych
  • 6) diagnozowanie
  • rozwijanie i promowanie postaw przedsiębiorczych
  • 7) bieżąca analiza rynku pracy-monitorowanie rozwoju przedsiębiorczości i obecnych trendów panujących w tym obszarze
  • 8) należyta dbałość o funkcjonowanie przestrzeni dedykowanej dla projektu Laboratorium Biznesu
  • ze szczególnym uwzględnieniem stref: go-workingowej i kreatywnej mając na uwadze ich docelowe założenia funkcjonalne; 9) współpraca z placówkami oświatowymi
  • w tym szkołami
  • poradniami psychologiczno pedagogicznymi
  • szkolnymi ośrodkami kariery i innymi partnerami rynku pracy
  • 10) współdziałanie z partnerami rynku pracy przy realizacji programów i projektów
  • 11) organizowanie działań promocyjnych w ramach projektu Laboratorium Biznesu; 12) przygotowywanie raportów na potrzeby projektu Laboratorium Biznesu; 13) tworzenie prezentacji na warsztaty i konferencje; 14) współpraca przy opracowywaniu i realizacji programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy
  • stanowiącego część powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz programów i projektów związanych z promocją zatrudnienia
  • łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową osób bezrobotnych
  • w tym projektów unijnych
  • 15) udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • 16) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań
  • 17) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora
  • 18) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 19) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora i Zastępcy
  • 20) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych o działalności Urzędu
  • 21) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • 22) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 23) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów
  • 24) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań
  • 25) udostępnianie informacji publicznej
  • 26) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 27) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • 28) współpraca z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 29) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 30) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie. 4. Warunki pracy na danym stanowisku: a) Praca administracyjno biurowa związana przede wszystkim z obsługą osób bezrobotnych wykonywana w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie w pomieszczeniu spełniającym wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy
  • b) Czas pracy zgodny z 8-godzinną dobową i przeciętną 40 godzinną tygodniową normą czasu pracy
  • c) Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy oraz z obsługą urządzeń biurowych
  • d) Na stanowisku pracy nie występują czynniki niebezpieczne ani szkodliwe dla zdrowia. Spośród czynników uciążliwych może wystąpić głównie obciążenie psychiczne oraz obciążenie statyczne
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Dziale Finansowo-Księgowym

Jaworzno
Wygasła: 04.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) realizacja zadań w zakresie obsługi budżetu oraz projektów unijnych
  • 2) realizacja dochodów w zakresie obsługi wpłat pracodawców z tytułu zatrudnienia cudzoziemców
  • 3) realizacja dochodów i wydatków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • 4) prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości
  • 5) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej oraz finansowej
  • 6) naliczanie oraz wypłata pracownikom wynagrodzeń oraz innych świadczeń
  • 7) księgowanie naliczonych składek oraz sporządzonych korekt składek na ubezpieczenia zdrowotne za osoby bezrobotnych bez prawa do zasiłku
  • 8) monitorowanie wydatków projektów unijnych zgodnie z wytycznymi
  • sporządzanie sprawozdawczości i informacji oraz analiz w tym zakresie
  • 9) obsługa kasowa
  • 10) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 11) przestrzeganie przepisów ustawy o finansach publicznych
  • ustawy o rachunkowości
  • prawo zamówień publicznych oraz innych ustaw
  • 12) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 13) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów
  • 14) sporządzanie korespondencji i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 15) udostępnianie informacji publicznej
  • 16) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 17) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • 18) współpraca z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 19) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie
Pokaż więcej >>
od 3 100 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy referent w dziale rozwoju zawodowego i promocji w Centrum Aktywizacj Zawodowej

Jaworzno
Wygasła: 21.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim: 1) świadczenie obsługi punktu informacyjnego w sposób proaktywny oraz udzielanie niezbędnych informacji klientom
  • 2) informowanie zainteresowanych użytkowników o formach wsparcia umożliwiających podjęcie i funkcjonowanie działalności gospodarczej
  • 3) bieżąca analiza rynku pracy-bieżące monitorowanie inicjatyw biznesowych oraz trendów
  • 4) tworzenie planu formy wsparcia dla klientów
  • 5) tworzenie baz danych lokali pod inwestycje oraz jednostek udzielających pomocy przedsiębiorcom
  • 6) stworzenie i utrzymywanie kalendarza spotkań oraz warsztatów
  • 7) należyta dbałość o funkcjonowanie przestrzeni dedykowanej dla projektu
  • ze szczególnym uwzględnieniem stref: informacyjnej
  • co-workingowej i kreatywnej mając na uwadze ich docelowe założenia funkcjonalne
  • 8) współpraca z placówkami oświatowymi
  • w tym szkołami
  • poradniami psychologiczno pedagogicznymi
  • szkolnymi ośrodkami kariery i innymi partnerami rynku pracy
  • 9) współdziałanie z partnerami rynku pracy przy realizacji programów i projektów
  • 10) przygotowywanie raportów na potrzeby projektu
  • 11) wsparcie i pomoc przy tworzeniu prezentacji na warsztaty i konferencje
  • 12) współpraca przy opracowywaniu i realizacji programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy
  • stanowiącego część powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz programów i projektów związanych z promocją zatrudnienia
  • łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową osób bezrobotnych
  • w tym projektów unijnych
  • 13) udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • 14) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań
  • 15) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora
  • 16) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 17) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora i Zastępców
  • 18) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych o działalności Urzędu
  • 19) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • 20) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 21) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów
  • 22) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań
  • 23) udostępnianie informacji publicznej
  • 24) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 25) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • 26) współpraca z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 27) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 28) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie
Pokaż więcej >>
od 3 630 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy specjalista w dziale rozwoju zawodowego i promocji w Centrum Aktywizacji Zawodowej

Jaworzno
Wygasła: 06.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim: 1) opracowanie planu i warsztatów dla grup docelowych: młodzieży ostatnich klas w szkołach ponadpodstawowych
  • studentów kończących naukę w szkołach wyższych
  • bezrobotnych planujących otworzyć działalność gospodarczą a także osób prowadzących już działalność gospodarczą
  • 2) prowadzenie warsztatów tematycznych z dziedziny przedsiębiorczości i doradztwa zawodowego dla wyżej wymienionych grup docelowych
  • 3) prowadzenie warsztatów dla młodzieży z wykorzystaniem materiałów dydaktycznych z zakresu przedsiębiorczości w tym rozmaitych gier szkoleniowych
  • 4) świadczenie pomocy we wspieraniu rozwoju zawodowego oraz udzielanie porad zawodowych młodzieży i przedsiębiorcom
  • 5) pomoc mieszkańcom miasta w testowaniu pomysłu na biznes oraz badaniu predyspozycji przedsiębiorczych
  • 6) diagnozowanie
  • rozwijanie i promowanie postaw przedsiębiorczych
  • 7) bieżąca analiza rynku pracy-monitorowanie rozwoju przedsiębiorczości i obecnych trendów panujących w tym obszarze
  • 8) należyta dbałość o funkcjonowanie przestrzeni dedykowanej dla projektu Laboratorium Biznesu
  • ze szczególnym uwzględnieniem stref: co-workingowej i kreatywnej mając na uwadze ich docelowe założenia funkcjonalne; 9) współpraca z placówkami oświatowymi
  • w tym szkołami
  • poradniami psychologiczno pedagogicznymi
  • szkolnymi ośrodkami kariery i innymi partnerami rynku pracy
  • 10) współdziałanie z partnerami rynku pracy przy realizacji programów i projektów
  • 11) organizowanie działań promocyjnych w ramach projektu Laboratorium Biznesu; 12) przygotowywanie raportów na potrzeby projektu Laboratorium Biznesu; 13) tworzenie prezentacji na warsztaty i konferencje; 14) współpraca przy opracowywaniu i realizacji programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy
  • stanowiącego część powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz programów i projektów związanych z promocją zatrudnienia
  • łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową osób bezrobotnych
  • w tym projektów unijnych
  • 15) udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • 16) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań
  • 17) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora
  • 18) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 19) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora i Zastępcy
  • 20) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych o działalności Urzędu
  • 21) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • 22) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 23) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów
  • 24) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań
  • 25) udostępnianie informacji publicznej
  • 26) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 27) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • 28) współpraca z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 29) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 30) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy referent w Dziale Rozwoju Zawodowego i Promocji w Centrum Aktywizacji Zawodowej

Jaworzno
Wygasła: 14.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim: 1) świadczenie obsługi punktu informacyjnego w sposób proaktywny oraz udzielanie niezbędnych informacji klientom
  • 2) informowanie zainteresowanych użytkowników o formach wsparcia umożliwiających podjęcie i funkcjonowanie działalności gospodarczej
  • 3) bieżąca analiza rynku pracy-bieżące monitorowanie inicjatyw biznesowych oraz trendów
  • 4) tworzenie planu formy wsparcia dla klientów
  • 5) tworzenie baz danych lokali pod inwestycje oraz jednostek udzielających pomocy przedsiębiorcom
  • 6) stworzenie i utrzymywanie kalendarza spotkań oraz warsztatów
  • 7) należyta dbałość o funkcjonowanie przestrzeni dedykowanej dla projektu
  • ze szczególnym uwzględnieniem stref: informacyjnej
  • co-workingowej i kreatywnej mając na uwadze ich docelowe założenia funkcjonalne
  • 8) współpraca z placówkami oświatowymi
  • w tym szkołami
  • poradniami psychologiczno pedagogicznymi
  • szkolnymi ośrodkami kariery i innymi partnerami rynku pracy
  • 9) współdziałanie z partnerami rynku pracy przy realizacji programów i projektów
  • 10) przygotowywanie raportów na potrzeby projektu
  • 11) wsparcie i pomoc przy tworzeniu prezentacji na warsztaty i konferencje
  • 12) współpraca przy opracowywaniu i realizacji programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy
  • stanowiącego część powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz programów i projektów związanych z promocją zatrudnienia
  • łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową osób bezrobotnych
  • w tym projektów unijnych
  • 13) udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • 14) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań
  • 15) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora
  • 16) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 17) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora i Zastępców
  • 18) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych o działalności Urzędu
  • 19) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • 20) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 21) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów
  • 22) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań
  • 23) udostępnianie informacji publicznej
  • 24) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 25) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • 26) współpraca z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 27) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 28) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista do spraw rozwoju zawodowego - stażysta

Jaworzno
Wygasła: 24.01.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim: 1) inicjowanie i organizowanie szkoleń
  • 2) realizacja wniosków w sprawie finansowania kosztów egzaminów lub uzyskania licencji
  • udzielenia pożyczki na sfinansowanie kosztów szkolenia
  • finansowania kosztów studiów podyplomowych
  • skierowania osoby uprawnionej na wskazane przez nią szkolenie
  • 3) inicjowanie i organizowanie przygotowania zawodowego dorosłych
  • 4) realizowanie bonu szkoleniowego
  • 5) realizowanie zadań związanych z Krajowym Funduszem Szkoleniowym
  • w szczególności udzielania pomocy pracodawcom poprzez finansowanie kształcenia ustawicznego pracowników ipracodawcy
  • 6) organizowanie form pomocy w ramach zwolnień monitorowanych
  • 7) realizowanie wniosków w sprawie refundacji pracodawcy składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe od świadczenia szkoleniowego przyznanego przez tego pracodawcę zwolnionemu pracownikowi
  • 8) realizowanie wniosków w sprawie zwrotu poniesionych przez osobę uprawnioną kosztów z tytułu przejazdu na szkolenie
  • egzamin lub miejsce odbywania przygotowania zawodowego dorosłych
  • 9) realizowanie wniosków w sprawie zwrotu kosztów zakwaterowania i wyżywienia osobie skierowanej na szkolenie lub kosztów zakwaterowania osobie skierowanej na przygotowanie zawodowe dorosłych odbywane poza miejscem zamieszkania
  • 10) współpraca przy opracowywaniu i realizacji programu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy
  • stanowiącego część powiatowej strategii rozwiązywania problemów społecznych oraz programów i projektów związanych z promocją zatrudnienia
  • łagodzeniem skutków bezrobocia oraz aktywizacją zawodową osób bezrobotnych
  • w tym projektów unijnych
  • 11) udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
  • 12) przygotowywanie danych merytorycznych do sporządzania sprawozdawczości i dokonywanie oceny efektywności działań w zakresie realizowanych zadań
  • 13) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora
  • 14) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy
  • oszczędny i terminowy
  • 15) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora i Zastępcy
  • 16) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych o działalności Urzędu
  • 17) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • 18) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych
  • 19) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów
  • 20) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań
  • 21) udostępnianie informacji publicznej
  • 22) prawidłowe ewidencjonowanie
  • przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu
  • 23) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
  • 24) współpraca z innymi urzędami
  • instytucjami i organizacjami
  • 25) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami
  • 26) wykonywanie zadań i czynności w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie systemu kontroli zarządczej w Urzędzie
  • 27) realizacja zadań wynikających ze szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne